Prime Directive

И да будемо начисто. Вређање мене овде још и може да прође, задаћете коју рану мојој сујети, зарашће, нема везе, али вређање неког другог, на мом блогу, мојој авлији, не дозвољавам. Ово сматрам разбибригом и малом можданом гимнастиком а не огласним простором те ако неко жели некога да прозива, нек` лепо отвори свој налог па удри брате, сестро или шта си већ. Свађа и те клиначке глупости не долазе ни под који обзир! Није цензура већ немање разумевања за приземна срања. Ако ме нешто нервира и диже ми притисак је препирање ради препирања! Двоје не може да разговара ако имају исти став, то је јасно ко летњи дан у подне, али контрирање зарад самозадовољавања личне малограђанштине заиста нема шансу. Аргументовани ставови долазе у обзир, то волим и много ценим и надам се истима. Унапред хвала на разумевању.

Понешто о мени

Моја слика
Половина људи има константну жељу да другима прича приче и објашњава очигледно. Ја спадам у другу половину. Ако имам шта да кажем рећи ћу/откуцаћу овде па кога интересује, интересује. А кога не интересује... изгубио је 10 секунди живота док је и ово читао. Нек` тражи бољу кафану!

... а кога интересује више података о мени:

понедељак, 31. децембар 2012.

Фајронт! `Ајде сад лепо да видимо шта смо имали?

             Каква је да је, моја је, и као у свакој другој кафани, дошао је ред да се мало сведу рачуни.
        Прво да видимо шта смо имали. Нећу се обазирати на светске догађаје и чињеницу да је свет полудео и отишао у пичку лепу материну, што је већ у више примера потврђено, а последњи пример је да је скок са ивице свемира Феликса Баумгартнера на десетом месту прегледа на "тјубу". Одмах испод неког кретена који је пуцао по лап-топу и далеко испод првог места на којем је "Пси"-хотични Кореанац са дилеја хитом (имао је око милијарду прегледа!). Подвукао бих црту испод онога што је мени битно.
- Променио сам посао.
- Променио сам град.
- Опремио стан.
- Малена је затруднела. Поново.
- Смршао сам 10 килограма.
- Породица ми је и даље здрава и задовољна што сматрам својим највећим успехом.
- Нисам стигао да будем на правом одмору. У одмор не рачунам то што сам месец дана био кући јер сам то време искористио за сређивање стана и рачуна.
- Нисам се наспавао к`о човек. Разлози су познати верним посетиоцима кафане. За оне нередовне, рећи ћу само Мирко. 
                А шта очекујем у следећој "фискалној" години.
- Задржавање нивоа здравља, задовољства и повећавање броја срећних тренутака. (Задовољство сматрам осећањем а срећу само тренутим стањем. Сматрам да нико не може бити дуго срећан. Кад-тад наиђе проблем који срећу у трену поништи али задовољство остаје и оно може изнова изнедрити срећу.)
- Рођење Хелене.
- Мирков полазак у вртић.
- Повећање плате кроз којекаве бонусе након истека пробног периода.
- Одмор на обали неког мора. У плану је Холандија. Јес` да је море хладније али је најприступачнија.
- Промену аутомобила. Ништа велико већ возило са права три седишта у другом реду јер кад у Нисана ставим још једно дечије седиште... то је то. Места више нема.
- Одлазак на концерт "Дипеш Мода" у Београду. Малена је организатор. Нисам саможиво ђубре које је решило да извуче гузицу и удаљи се од обавеза око бебице. То би требао да буде мој рођендански поклон. 
- Покушаћу још да смршам али биће добро и остајање на тренутних 93 килограма "живе ваге". 
- Надам се да нећу морати да одем на неки пословни пут на други крај планете. Компанија у којој сад радим с времена на време шаље своје запослене да одраде посао тамо негде далеко. То уме да буде и далеко а понекад и дуго. То баш не бих волео да ми се догоди следеће године.
- Надам се да ће ова кафана добити још којег сталног госта.
             Рекао бих да немам нека превелика очекивања, зар не? И за крај бих цитирао Душана Радовића који је чак опеван и у песми "Колибрија" са Драганом Лаковићем:
"Шта је на крају среде? Четвртак.
Шта је на крају четвртка? Петак.
На крају свих крајева увек је нови почетак.
Крајеви се потроше, почеци увек трају.
Почетак - ето шта је на крају."

А ви? Шта сте ви имали ове године, у и ван ове кафане? Шта би сте хтели? Шта очекујете?

Било како било, свет није у огњу нестао, па морамо и даље да се трудимо. Свима желим срећну и берићетну следећу годину.   

4 коментара:

  1. Hajde, neka je sa srećom u novoj godini!

    Bogme, imas sve osnove da očekuješ radosnu godinu. :)

    Od srca sam se nasmejao na stihove kojima si završio post - odavno ih nisam čuo, a sjajno su legli na tekst.

    Ukoliko bih uporedio tvoj spisak želja/očekivanja sa svojim, jedino što bih sebi poželeo suprotno je što više putovanja, poslovno, svuda po svetu, sasvim nebitno, samo da je što više. Ne drži me mesto i nikako ne bih voleo da ovu godinu provedem usidren. Ali sve je to nebitno spram života i zdravlja, tako da ako može super, a ako ne onda daj zdravlje.

    Još jednom, sve najbolje u novoj godini i da smo živi i zdravi, ostalo kako dođe tako će i otići!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Хвала ти. Ма биће радосна, што не би била? А и ако нешто крене по злу, потрудићу се да то средим. :)

      Што се мене тиче, само ти путуј! Тамо, `вамо, горе, доле... ;)

      Избриши
  2. Viši inspektor Bešević4. јануар 2013. 06:23

    Gazda srecna ti Nova godina,sve najbolje tebi,zeni i deci...da ste zivi,zdravi i veseli. Za ostalo cete lako,sposoban si co'ek. :)
    Ujedno neka vam je srecan i Bozic (ako ne stignem da se javim).
    Inace ja sam na odmoru od 28.12. pa do 8.1. i mogu da se pohvalim da sam sastavio 50 radnih nedelja u cugu bez odmora-samo vikendi i par praznika. Svaka mi cast. :)
    Posle 5 dana na odmoru vec mi je malo dosadnoali jebiga. Ceka me dosta obaveza u narednom periodu,verovatno i cele godine. Ulazim u malo ozbiljniju poslovnu varijantu.

    Sta sam imao prosle godine-ne secam se...nemam pojma.
    Sta zelim za ovu godinu- nemam pojma.
    Zaspao sam u 23:30h za docek.
    Ziveli! :) :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Хвала ти на честиткама у име целе породице. Шта да ти кажем... и сам знаш да сад кад си загризао, мораш да једеш до краја! :) Ја ти желим да ти лакше клизне низ грло... ;)

      Иначе, и ми смо били заспали око 22ч. Пробудили су нас бацачи петарди и испаљивачи, назови, ватромета тачно у поноћ. Престали су тачно после 32 минута. Шта сам друго могао осим да гледам у сат и питам се кад ће престати мајке им га ненормалне. Мирко је све преспавао. Али, у 01:30 се пробудио и био је веома узнемирен. Мислили смо да је сањао сво то пуцање и лудило међутим није. Испоставило се да је зарадио упалу увета. Дан после је добио антибиотик, први у његовом животу, и сад му је боље. Дакле, дочекали смо 2013. годину на ногама! :)

      Избриши

Пратиоци

Претражи овај блог

...

free counters