Prime Directive

И да будемо начисто. Вређање мене овде још и може да прође, задаћете коју рану мојој сујети, зарашће, нема везе, али вређање неког другог, на мом блогу, мојој авлији, не дозвољавам. Ово сматрам разбибригом и малом можданом гимнастиком а не огласним простором те ако неко жели некога да прозива, нек` лепо отвори свој налог па удри брате, сестро или шта си већ. Свађа и те клиначке глупости не долазе ни под који обзир! Није цензура већ немање разумевања за приземна срања. Ако ме нешто нервира и диже ми притисак је препирање ради препирања! Двоје не може да разговара ако имају исти став, то је јасно ко летњи дан у подне, али контрирање зарад самозадовољавања личне малограђанштине заиста нема шансу. Аргументовани ставови долазе у обзир, то волим и много ценим и надам се истима. Унапред хвала на разумевању.

Понешто о мени

Моја слика
Половина људи има константну жељу да другима прича приче и објашњава очигледно. Ја спадам у другу половину. Ако имам шта да кажем рећи ћу/откуцаћу овде па кога интересује, интересује. А кога не интересује... изгубио је 10 секунди живота док је и ово читао. Нек` тражи бољу кафану!

... а кога интересује више података о мени:

петак, 28. децембар 2012.

Ко каже да се не жалим? Жалим се!

              Данас је 28. децембар 2012. године, што ће рећи да је Мирку данас тачно 676 дана, илити година, десет месеци и седам дана, откад се родио. Све скупа, око 16 хиљада сати. За сво ово време, он је само 3, и словима три, ноћи спавао без буђења. Јесте, наравно, било је ту и ноћи када је био болестан, када су га мучили грчеви, зуби и сличне "догодовштине" па није могао да спава, то је схватљиво, али јебем му матер, зар је све разлог за галаму? Не може да се окрене како треба, дрека. Нема цуцле па у дреку док је не нађе. Ма нек` кроз нос иде 10% мање ваздуха него иначе, дрека. Набије главу у даску изнад главе, дрека. Има ту још примера али је интересантно да се он не пробуди због свега овога. Не, не, он спава и негодује затворених очију. Ја и Малена се пробудимо, неко дође до његове собе, провиримо шта се збива, а он је до тада већ решио ситуацију и спава. Ујутро је потпуно наспаван, док ми помало кубуримо са подочњацима... У почетку смо, из ноћи у ноћ, били престрављени. Мук и тишина и одједном неописива кукњава кроз плач! Па ко може да не помисли на нешто лоше? Одемо до докторке, чисто да се мало посаветујемо, а она се жена благо насмејала и рекла: "Имате изразито екстровертно дете. Ништа не трпи. Ништа не задржава за себе већ би се могло рећи да се жали због свега. Није то проблем. Такав је. Издржите још коју годину." Добили смо и тапшање по рамену и јачи стисак руке уз поглед пун разумевања. Срећан сам што је здрав, прав, љубопитљив, слободан и што нема никакве физичке препреке да оствари свој циљ, ту нема збора али ипак морам да се пожалим. Крај је године, па сам решио да избацим из себе и оно што ме мучи. Кажу да друго дете може имати супротности у односу на прво. Нек` Хелена буде добра к`о што је он али и нек` спава целу ноћ кад год буде могла, љуби је тата!
            Да се разумемо, волим га, волим га, ма само тако га волим! Он и Малена су ми све на свету. Због њих двоје бих и у ватру и у воду! Све и да могу да се вратим кроз време све бих у животу исто урадио јер садашње стање свести и ниво среће не бих да мењам ни за шта на свету. Ни за шта!

2 коментара:

  1. Viši inspektor Bešević4. јануар 2013. 06:33

    Sta bih ti ovde rekao,osim isto sto vam je i lekar rekao i sto se kaze u vojsci-izdrzite. :)
    Kada neko prica o deci,o bebama ja se uvek setim da je moja keva pricala da sam bio mirna beba kao bubica,da se maltene nijednom nisam zaplakao,da se nisam cuo i da sam spavao kao top...a da sam kasnije kao mator postao gorila. :) Ali bolje gorila nego magarac. Gorile se bas i ne dernjaju bez neke preke potrebe za razliku od magaraca. :)
    DOk opet moja keva kaze a je burazer bio drekavac. :) :)
    Tako da nadaj se da cete se napsavati pored druge bebe,a s obzirom da je Mirko vec malo porastao,pa se ne ocekuje da sa dve godine dreci,vristi i manijaci u toku noci. :)
    Sunce ti jebem,gde prodjose dve godine...jebem li ti sitno zito. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Знам, све ја то знам али сам морао мало да се пожалим. Човек сам од крви и меса и колико год да се трудим да све подносим стоички, понекад пожелим да се изјадам. :) Две године... још мало па пуне две године... ја знам где прођоше. ;)

      Избриши

Пратиоци

Претражи овај блог

...

free counters