Хтедох у наслову рећи фијакер али постоји онај израз: „Средио се к`о стар` фијакер“ који ми није зазвучао баш весело. А мало бих да се хвалим...
Након одласка колима у Србију, што се испоставило као невероватно путешествије које није било ништа мање „узбудљиво“ од повратка, одлука је пала. Пежо је морао бити замењен. Не зато што га не волимо, у смислу да нам се не допада, чак напротив, баш смо се удобно возали са тим старим Французом, нити зато што је стар већ једноставно зато што је постао рупа без дна. Поправке које би још требале да уследе су сувишне јер ем то све у Немачкој кошта, ем ми ни један мајстор не може гарантовати да ће после тога бити доведен у тзв. „А1“ стање, ем га не могу продати по толико високој цени да би ми се све то улагање исплатило. Дакле, недостатак гаранције и године су га отерале у пензију...
Од прошлог понедељка је одјављен па без таблица стоји пред зградом. У Немачкој је систем опорезивања, регистрације и осигурања такав да ми се уопште не исплати да буде пријављен. Оглас је стављен на нет и јавио се један тип. Хтео је да не долази јер је далеко па је имао идеју да му ја шаљем папире, да га он тамо региструје, узме таблице и тако редом. Е сад, чим ја њему пошаљем папире, ауто више није мој. То неће да може. Постоји и превише шанси да ме зајебу или да ми навуку мурију на врат. Не бих да залазим у детаље али ту могућност сам одбацио у старту. Ипак, мој ауто им је опако запао за око. Зашто? Не знам. Кажем „њима“ јер су, као, у питању бака и дека који би да имају тај ауто и њихов син, са којим сам причао. С друге стране, ко зна с ким сам ја причао. То су могли да буду неки маторани којима су дали кинту да глуме преко телефона. Није то у Немачкој необична ствар. Преваранти су преваранти о којој год држави да се ради. Све у свему, најавили су се сутра да ће, ипак, да дођу. А треба им око шест до осам сати возом... Видећу о чему се ради. Неизвесност се осећа у ваздуху.
Од прошлог уторка је на моје име регистрован Нисан Примера Травелер. Караван, бензинац, 1800 кубика, 2004. годиште и прешао око 114 хиљада километара. Задовољан сам а што је још важније задовољни су и малена и Мирко. Наша мала породица је добила нове кочије!
|
Француски лав с преда |
|
Француски лав с леђа |
|
Кочије с преда |
|
О да! Дугачак је! |
|
Ова "свемирска" унутрашњост је делимично утицала на куповину |
|
Председнички, или директорски, удобна седишта. Није ни чудо што се оно двоје нису бунили, зар не? |
Lepo iygledaju nova kola, ali ja bih radije voyila lava. :)
ОдговориИзбришиCestitam Gazda!
ОдговориИзбришиAjde sad da viknes jednu turu na ime kuce,da se malo pocastimo. Kupio si AZDAJU!!! :)
Skoro sam od jednog drugara uzeo na kratko njegovog nekog Nisana...bilo je samo da skocim tu nesto da mu zavrsim,pa kao evo ti idi mojim kolima...3500 kubika...siiiiiiineeeeeeee!!! :))) Po slobodnoj proceni ima jedno 200 konja minimum. Posto oanj moj ford ima 180 pa vuce kao djavo,a ovaj vuce kao djavo i po. :)
Uglavnom,auto mi se svidja,karavan...mesta koliko hoces...(komotno za jos dvoje dece,hehehe) u gepek mozes da stavis pola kuce i samo cepaj!
I redovo da mu menjas ulje. :)
Aj pa u zdravlju da ga vozis.
Na link sam upao slucajno,jer je neko od mojih prijatelja na FBu okacio,pa sam hteo da vidim o cemu se radi i posle dve recenice (vrlo nezanimljive) Ukapirao da se radi o Trzanovoj...i spustio na komentare..kad ono tamo imam sta da vidim...onu budalu Nevena Milanovica glavnog smaraca sa Blica.
ОдговориИзбришиIzvinjavam se sto uzurpiram temu,samo pogledajte (ako hocete) i nastavite dalje poplanu.
http://www.pulsonline.rs/puls-poznatih/4780/goca-smuvala-decka-14-godina-mladjeg
E pa, Gazda, u zdravlju da ga vozis sto bi se reklo...
ОдговориИзбришиJa pre nekako prodala svog juga za 400 evra, srce me zabolelo. On je bio u bas dobrom stanju, nije bio ni truo ni budjav, al' mu je 20 i koja godinica :) A vec godinu dana ga ne vozim, od kad imam nova kola, istekla mu i registracija, i bas je bilo bezveze da stoji tako sam i nevoljen.
Zato necu da ti pozelim da te nova kola sluze 100 godina, nego jos godinu-dve pa da kupite opet nesto bolje (tipujem na neki Mercedes, znam da si fan:)) Al' u zdravlju da ga vozite - iza toga stojim!
Jao, jeste onaj Neven Milanovic dosadan....crevna napast. Mogu ja da poverujem da ima kretena na ovoj kugli zemaljskoj, ali da bas toliko sve komentarise...
ОдговориИзбришиI naseg Milutina je bilo svuda, ali je bio car za ovog malog (ne znam zasto sumnjam da NM nema vise od 19-20 god, komentari su mu bas klinacki)
Ja zapravo mislim da je NM neki matori isfrustrirani perverznjak. Mislim da bi neki nezreli klinac radije visio na fejsu ili na porno sajtovima, NM komentariše sve moguće vesti. Ne znam, teško mi je da zamislim tinejdžera koji se trpa u sve moguće vesti.
ОдговориИзбришиA za ono što piše na portalu "Žena" nemam komentar, toliko je napadan, ljigav, bolestan, šta rade oni nesrećni moderatori kad ga nisu sklonili već.
Uopšte, čitava ta ekipa koja se skuplja na tom portalu je kritična. On uopšte nije jedini koji se hvali na sva vrata svojim umećima u krevetu, ima još nekih mučenica koje su tako odlične u krevetu, da je to neverovatno.
Ne znam zaista kakva me je dokolica mučila u vreme kad sam čitala komentare odatle. Bljuje mi se na ta proseravanja, a opet čitam. Fantastično, zar ne? To mora da je bio period kad je sve delovalo privlačnije od ispunjavanja obaveza koje se gomilaju.
U zdravlje nova kolica, Gazda!
ОдговориИзбришиDa uživate ti Gazdarica i budući Gazda u njima.
p.s. posle ću malo da prokomentarišem post...
1. Pa, dobro je bilo "Fijaker novi" kao naslov.
ОдговориИзбриши2. Pazi stvrno da nisu neki lopovi i ne puštaj ih u kuću!
3. Molim te da Gazdaricino ime pišeš Malena (veliko M)!
4. Kad imaš porodicu, treba veliki auto, sigurno. Mi i kada idemo negde, i kada se vraćamo - uvek nosimo puno stvari i stvarno je komotno da imaš prostora. Od nedavno mi i držač za bicikl stalno stoji gore, mrzi me da ga skidam, a ne smeta mi...
Nekad se pitam kako ljudi sa nornalim kolima idu na letovanje, kad vidim kako mi za čas napunimo Doblo'.
5. Moj ćale nije voleo polovne stvari, pa tako ni ja. Jedine polovno što sam kupio u životu je prva električna gitara i ovo gde sada živimo (ipak je bio krupan zalogaj). Najbolji auto je nov auto...
Zato te pitam: kako to da nisi uzeo nov auto (ili neki malo mlađi)? Pretpostavljam da dobro zarađuješ, pa te zato pitam. I, koliko si platio "Fijaker novi", ako nije tajna?
Naravno, ako ne želiš da odgovoriš, ne moraš ni da mi objašnjavaš razloge, nema problema.
7. Odgovorio sam ti kod mene. Bio sam odsutan prošle nedelje, pa nisam mogao odma'. Odgovaram na sve komentare...
Хвала свима на честиткама.
ОдговориИзбришиЛајка, чини ми се да знам због чега би ти пре Лава. Разлог је вероватно исти као и код моје малене ("М" остаје мало... :) ) а то је величина и проблеми са капирањем димензија. Јуче је провозала брод и задовољна је. Чак га је лакше и брже упаркирала у рикверц него Лава. Лав је био стар, није имао никаква серво помагала па је кад-тад морао да иде у пензију. Иначе, у суботу је добио новог власника. Пожелео сам им срећу. Требаће им...
Инспекторе, без каравана више неће да може. До сада сам у животу возио мале аутомобиле. мењам брзине и кад треба да убацим у пету, прво морам да замолим сувозача да склони руку јер немам места за ручку мењача. Овде има места за све путнике. И за ниске и високе и мршаве и дебеле а у гепеку има места и да свако од њих понесе по кофер! Милина бре... Е сад, да ли вуче или не, није ми толико битно. Има снаге да обиђем свакога ко иде испод ограничења брзине и ја сам задовољан. Крстарим бре!
Свуш, лепо си рекла. Ни ми не желимо да га возамо више од три, четири године јер тада стиже деценију старости а то је најбоље време за продају. Шта ће бити после, видећемо. Споменула си Мерцедес, па нек` буде "из твојих уста у божије уши!" :)
Улични, лопови нису били. Испоставило да су крајње ок и да су пошто-по-то хтели Пежоа. Нисам питао зашто. Нису се ни цењкали. Јес` да сам ја у оглас ставио шта сам и кад сам променио али опет. На крају, њима добро, мени добро.
И ја сам се питао како ли смо ми некада Фићом ишли где год смо хтели и није фалило места. Ови овде источни Немци су фурали Трабанта и нико се није жалио. Или смо постали размажени или су нам ствари све дебље и запремински веће и веће...
Рећи ћу ти само ово. Немам новца за нов ауто али ни не желим да дајем велку суму за исти. Увек ћу купити полован. Ако будем, а верујем да хоћу, бити у ситуацији да дам већи кеш, онда ће то бити неко возило две до три године старо. И мој ћале је био као твој. И возио се у Застави цео живот. Ја нећу. Јеби га, ствар избора. Нисан је коштао 4800€, није тајна, али је остало питање шта је за тебе добра зарада? Ми имамо све што нам треба а да би "месечни доходак" могао бити већи, могао би. Кад год сам разговарао са неким ко се запослио питао сам га само једно: "Узевши у обзир твој начин живота и породичне/личне потребе, са једне стране, и плату са друге, да ли си задовољан/на?" Многи се замисле па ми одговоре после дуже драмске паузе. Ја сам тренутно задовољан али ћу посао мењати јер средина почиње да утиче на моју породицу. Понекад је проблем у томе што људи раде посао који не воле, јеби га...
-Pa, dobro, mogao si i na kredit...
ОдговориИзбриши-Kad već ne kriješ za novi, aj' kaži i za kol'ko si dao stari ;)
-Jeste, ranije su ljudi išli sa Fićom na more, ali ja znam jednu porodicu (4 člana) koja je prošle godine išla na letovanje sa FIAT Pandoom. A, nisu imali onaj kofer na krovu.
-Moj ćale je osim te ideje da ne kupuje polovne stvari (sa kojom se ja slažem), imao još jednu: da kupuje domaće proizvode (o tehničkoj robi govorim). Zbog delova... Lakše se nalaze. Znači, imali smo Niške televizore, Čačanski usisivač, Kragujevačka kola itd. Jedino mu je bušilica (s' oproštenjem) bila "Black & Decker". Valjda tada nije bilo domaćih... :)
Ја са мојим статусом, читај визом, у Немачкој не могу ни хлеб да добијем на кредит!
ОдговориИзбришиЛав је отишао за 800€, што је и за мене било изненађење јер сам га, пре две и по године, купио за 850€. У међувремену сам мењао неколико ствари па разлика није само 50€ али ако успем да срачунам колико ми је пута затребао и увек био ту, сигуран сам да би рачуница била у моју корист. Плус компликован систем осигурања, пореза, регистрације и временске дужине поседовања возачке дозволе у Немачкој у који се овако јефтин ауто веома доро уклопио. Добро, де, минус нервоза приликом последњег путешествија, наравно.
Половно, ново, то је ипак ствар избора, зар не?
800 evra? Džaba! Ja sam za Juga onomad dala 1250. :DDDDD
ОдговориИзбришиЕх Лајка, Лајка... у Србији су аутомобили прецењени, само тако! И не само аутомобили (дигресија, извињавам се). Ја сам пре 5 година продао ћалетову Заставу 101. Одржавали смо тај ауто, није да нисмо али је постао бесмислен на паркингу испред зграде а мајка нема дозволу. Ја дођем једном, или два пута годишње у Србију и он би пропадао. И шта мислиш за које паре је отишао тај ауто? За 900€! 1991. годиште, прешао око 80 хиљада километара. А три године млађи Пежо у Немачкој купим за 850€! Логика? Ја је не видим... Колега који је дошао овде пар година пре мене је купио Голфа "двојку" за 700€ са све новим седиштима и генералном на мотору. То је у Србији "суво злато"! :) Сада у Србију могу да се увезу возила са Еуро3 моторима, што је веома добро, па има финих комада метала са приступачним ценама. Како коме приступачним наравно. Мука је кад имаш мало а треба ти ауто, као ти нпр. са Југом. Онда добијеш старији и прецењенији ауто. Да си имала бар дупло више, имала би бољи избор. Јеби га...
ОдговориИзбришиПример. Пре пар година је комшиница имала идеју да јој довезем неки мали ауто. До 3000€. Није фрка, може. Мало се раширим у стрелце по нету и нађем јој дивног Нисана Микру. Још је нека цица возала тај ауто па је у тиркиз-плавој боји. Таква му је била и унутрашњост плус што је она ту мало додавала неке џиџе, типа екстра торбице на вратима, украси испред сувозача па чак и ваза за цвет поред волана! :) 1300 бензин, троје врата и прешао око 150 хиљада километара. Цена? 2750€. Рекох јој да ћу да попричам са њом да мало спустим цену плус моји трошкови до Србије и назад и то је и даље испод њених 3000€. И таман да позовем да договорим пробну вожњу, она ме зовне. Нека, немој, нашао јој је брат Форд Фијесту за 2000€. Добро, њене паре, а ја и овако нисам мислио да ишта зарадим јер смо добре комшије. Знамо се поодавно. Чим је добила тог Форда, чули смо се и она је почела да се жали. Километар сат је враћен и она нема појма колико је заиста прешао па троши уље к`о блесав (генерална поправка мотора му је близу...), браве на вратима су толико лоше да су јој оба кључа искривљена од снажног наваљивања на исте и нон-стоп јој ради грејање. :) А купила га је у јулу и к`о ненормална седела са грејањем унутра док га није поправила. Нисам имао срца одмах то да јој кажем, али јесам кад се отарасила Фијесте, да такав ауто овде кошта 300€! Прецењено, рекох ја.
Mi smo želeli da ja imam mala kola, da se učim da vozim, da ih je lako parkirati. Jugo je bio očit izbor. I bio je u dobrom stanju. Mogli smo da kupimo nešto skuplje, ali ćale je rekao da je bolje da izvozam ovo, pa da za nekoliko godina kupimo nešto bolje. To je bila dobra odluka pošto, recimo, sad mene vožnja uopšte ne zanima. Za NS mi ne treba automobil, registracija, popravke - skupo, putevi - krš, gorivo - skupo, parkinzi - nema. A taksi u NS-u - jeftin. Jedino mi krivo što nemam kola kad hoću da odem u Rodić, koji je na Klisi. Ni zbog čega drugog.
ОдговориИзбришиSvaka čast, Gazda. Velik, prostran auto. Mada, nije ni primirisati onome čime se ja vozim. Vozilo je em veće, em ima više prostora, em je skuplje, em ima jači motor... Naravno, reč je o autobusu gradskog prevoza.
ОдговориИзбришиVidim da se ovde pominjao i N.M. Danas sam ga anonimno "pecnuo" mada je to nemoguće. On je u svom svetu i ništa ga neće pokolebati. Ne pitajte me kako sam završio na dotičnom tekstu. Čak mi se i nagomilalo posla pa se osetno manje vrzmam po Internetu. Ipak, overih ovaj tekst pa još i polje za komentare. Priznajem, nemam opravdanja. Ja sam potpisan kao "UH", mada to nije bilo potrebno naglasiti...
http://www.pulsonline.rs/puls-poznatih/4926/dara-bubamara-nije-prebolela-lakija
Ето, Лајка, још једног виђења проблема. Додуше, мени је по БГ-у ауто требао само кад сам увече ишао до града. За све остало... преко дана... хорор! Паркинг, гужве, простаклук и недостатак основне возаче културе... све је то допринело да Застава буде продата са 15 година старости и само 80000 километара. Сад је друга ствар. Ауто ме и даље кошта, чак и више него у Србији, али сам се оженио. Добио дете. Имати своје точкове на располагању 24ч дневно је огромна предност. Питај Свуш ако ми не верујеш ;)
ОдговориИзбришиХвала Миркони. Јебеи га, никад нећу добацити до буса, шта да ти кажем. И само да ти кажем, да си оставио трага и у мојој породици. Ван кафане. С времена на време малена, и још један колега из Србије, мом наследнику тепају "Миркони". Обоје посећују кафану, гвирну и оду али се надимак "примио". Само да знаш...
He, he... Interesantno je to što sam ja Mirkoni samo na netu. U realnom životu nadimak mi je izveden od prezimena.
ОдговориИзбришиI da... setio sam se što sam išao na onaj tekst o Dari Bubamari koja nije prebolela Lakija. Mislio sam da joj je uginulo kuče... Bolećiva duša, šta da se radi.