Prime Directive

И да будемо начисто. Вређање мене овде још и може да прође, задаћете коју рану мојој сујети, зарашће, нема везе, али вређање неког другог, на мом блогу, мојој авлији, не дозвољавам. Ово сматрам разбибригом и малом можданом гимнастиком а не огласним простором те ако неко жели некога да прозива, нек` лепо отвори свој налог па удри брате, сестро или шта си већ. Свађа и те клиначке глупости не долазе ни под који обзир! Није цензура већ немање разумевања за приземна срања. Ако ме нешто нервира и диже ми притисак је препирање ради препирања! Двоје не може да разговара ако имају исти став, то је јасно ко летњи дан у подне, али контрирање зарад самозадовољавања личне малограђанштине заиста нема шансу. Аргументовани ставови долазе у обзир, то волим и много ценим и надам се истима. Унапред хвала на разумевању.

Понешто о мени

Моја слика
Половина људи има константну жељу да другима прича приче и објашњава очигледно. Ја спадам у другу половину. Ако имам шта да кажем рећи ћу/откуцаћу овде па кога интересује, интересује. А кога не интересује... изгубио је 10 секунди живота док је и ово читао. Нек` тражи бољу кафану!

... а кога интересује више података о мени:

недеља, 16. октобар 2011.

Нови термин? Или не?

За претходним столом Виши инспектор Бешевић је предложио да се сваки следећи сто поставља петком. Разлог за то је да би, вероватно, већина тада била истовремено присутна па би и евентуални разговори били динамичнији. Његов предлог сматрам веома интересантним и конструктивним па ће овај сто да буде "гласачки". Јебеш га, ово ми звучи као да председавам Скупштином али ако је кафана могла да буде окречена уз иницијативу редовних гостију а затим неку врсту референдума и сагласност већине, што не би тако и термин био промењен. Мени је свеједно. Могу и средом да постављам столове али су дани око викенда увек најбољи. Дакле, ко је за петак?

13 коментара:

  1. Ma, najbolje je petkom, naravno.
    Ja kod sebe stavljam ponedeljkom samo što često pišem u poslednjem trenutku, a ponedeljkom sam slobodan, a za vikend često nisam.

    Najbolji je petak, poslednji radni dan (neki češće ulaze na internet sa posla), jer za njim slede 2 neradna dana...

    Ali, to sve mislim da igra neku ulogu na "normalnim" blogovima, gde ljudi navrate da pročitaju novi post, eventualno ostave komentar i... to je to...

    Ovde kod tebe svi mi stalni gosti navraćamo više puta nedeljno, pa i ne vidim neku razliku.

    ОдговориИзбриши
  2. Mislim da dan postavljanja astala nije presudan za dinamiku komentara. Meni je svejedno. Najviše sam aktivan u radno vreme a petak prepodne pripada tom terminu. Tako da...

    ОдговориИзбриши
  3. Što se mene tiče, može petak. Ja uopšte ne mislim da to mora da bude neki određeni dan, ali ako se glasa za dan, petak mi je OK. :) Slažem se da je bolje petkom nego ponedeljkom. Ponedeljkom ljudi počinju da rade, mrzovoljni su, često se desi da se razgovor rasplamsa uoči kraja nedelje, a da ponedeljkom bude jedan komentar.

    ОдговориИзбриши
  4. Viši inspektor Bešević17. октобар 2011. 20:02

    Drugovi i drugarice,postovani Gazda,(nenadano eto mene u ponedeljak-nesto minije dobro,ali nista strasno),mene je tvoj uvod u ovu temu podsetio na sledece,pa sam se javio za rec,hehehe:

    http://www.youtube.com/watch?v=f3rkY4PC2RQ

    I ona scena iz Nacionalne klase kada kaze nesto u fazonu:
    "U javnosti sve vise kolaju price o namestanjima,nekorektnostima,u tim pricama je cesto apostrofirano i ime vaseg kluba. I ne samo vaseg...Jedinstva i ...dobro nije sad trenutak da o tome govorimo. Ali je...blabla bla bla bla...u upravo je zato drug Lazarevic i z komiteta za bezbednost saobracaja...pa je zeleo da prisustvuje ovom sastanku" :))
    "Mimci,zelim vam mnogo uspeha" :)

    I tako...cenim da ce jos neko da se seti jos nekog sastanka sa samo jednom tackom dnevnog reda. :))
    A za kraj TOP VR'! :))

    http://www.youtube.com/watch?v=majQCZT6ObY

    ОдговориИзбриши
  5. Ja sam uzdrzana / neopredeljena. Meni je svejedno koji je dan jerbo ne radim, ne idem na posao i cesto moram duboko da se zamislim koji je danas dan :) a o datumu da ne govorim.
    Jel' se secate onog filma "Dan mrmota"? E, meni je tako svaki dan.

    Ujutru ustanem rano, pa se razvlacim po kuci, poradim nesto malo sto ima al' bez da se utrgnem. Onda savatavam nekog da pije kafu sa mnom oko podneva. Ako ne uspem da ulovim nikog (posto svi uglavnom rade), onda odem do keve pa se tamo smaramo zajedno. Popodne kao muljam neki rucak, dodje Svusko oko 17-18h pa jedemo, onda operem sudove, gledamo malo tv, dodje komsinica na kafu, u 22 h spavanje.
    Provod vrhunski, svakodnevno :)
    Trudim se da uzivam i u ovim casovima dokolice jer kad bebalo stigne bice igara bez granica, al' mi ne uspeva svaki put.

    ОдговориИзбриши
  6. U 22h na spavanje... ČD
    Znači, budiš se k'o vampirka u 6h?

    ОдговориИзбриши
  7. Hm, sad kad pogledam, Svušice, skroz si u pravu. Ja, iako sam nezaposlena, imam stalno šta da radim, da idem u biblioteku, da pišem radove. Evo, baš sutra i prekosutra imam ispit... Onda, povremeno idem u teretanu. Vikendom mogu da izađem uveče. A u tvojoj situaciji... Hm! Gledanje televizije, filmove, čitanje gomiletine knjiga... Od fizičkih poslova nema ništa, na posao ne ideš, jbt, stvarno, ne možeš ništa da radiš. Pokušaj da pratiš neki sport. Kad ti je termin?

    ОдговориИзбриши
  8. E, pa dok je radila mislila je "kamo sreće da sam slobodna po ceo dan". A, kad se rodi bimbo, reći će "Majku mu, kako nisam znala da uživam u slobodnom vremenu"...

    100% će tako biti, živi bili, pa će nam (ni) pričaš...

    ОдговориИзбриши
  9. Oni sto imaju decu zbore isto kao UM :) valjda znaju sta me ceka kasnije :)
    Ali jako je tesko uzivati u slobodnom vremenu kad si sam. Vise niti mogu da blejim u glupavi TV, niti mogu da citam 5 sati dnevno...nista. Napolju hladno pa ne mogu ni da se muvam bez potrebe preterano. Robija, eto sta je.
    Termin 1.februar, ako doteram dotle jerbo mi je trbuljenda vec ogromna.
    A otekla mi i usta i nos (kao vecini trudnica), da me vidite sto sam smesna, kao one plasticne iz Granda :)))

    ОдговориИзбриши
  10. Што се тиче петка или недеље, чекао сам да чујем шта већина има да каже. Јасно је. Петак. Два опредељена, један неопредељен и два уздржана гласа. Ја, као "председавајући" сам и даље за недељу и иако је ово моја кафана, па ја "као" могу да радим шта хоћу, је л`, ред је да вам ипак изађем у сусрет. Толико могу и хоћу. Нема кршења основог принципа па... Дуго се знамо, нисте одустали од мене па би било веома негостопримљиво с моје стране да вам не учиним. Дакле, од сада ћу столове да постављам петком. Упадам у термин "Политикиног Забавника" али јеби га...

    Даље, Свуш, труднице наша драга... То што си отекла је нешто што већина трудница доживи. И моја малена је. Ишла је на акупунктуру. Плаћа здравствено за труднице и много јој је помогло. После само пар пута боцкања, отоци су спласли. А то што не занш шта ћеш да радиш, је већ друга ствар. Малену је више нервирало што није била способна да било шта ради. Стомак и то, капираш ме... :) Читала је, гледала тв, играла којекакве фарме и градове по Лицокњигу, шетала док није стисла зима. Сада смо обоје доста запослени. И не смета нам. Ни мени ни њој. Иако се нисам наспавао, у суботу ће тачно 8 месеци, не смета ми. Сад су они негде на Балкану, ја самујем али не могу нормално да спавам. Недостају ми. Можда сам и ја блесав, не знам. Комшија каже да је често слао жену код њених са ћеркицом јер је хтео да се наспава. Ја, опет, не могу. Мање спавам кад је Мирко у стану али квалитетније, мирније. Јебеш га, сви смо различити... Наћи ћеш неки ритам. Ту мислим и на ових пар месеци а и на период после. И таман се уходаш кад ето нове згоде! Онда све "Јово наново". Ма видећеш, све је то супер осећај! :)

    ОдговориИзбриши
  11. Juče sam vozio ženinu tetku sa autobuske stanice kući, pa sam u povratku svratio u jedan veliki supermarket da kupim nešto za klopu, jer je danas trebalo da idem na mini turneju (ipak odloženo za sutra).

    Takođe juče (popodne), Ulična je išla u komšijsli supermarket (sa sve kolica), jer je ove nedelje kod njih sve jeftinije za 10%, pa da napravi zalihe nekih stvari koje će nam ionako uskoro trebati (uspela je da uštedi 4,8 evra ČD).

    Što sve ovo pričam? Pa, i ona i ja smo to doživeli kao bog-zna-kakav izlet u slobodu. Ono, švrljaš naokolo i kuliraš.

    Zaključak: ako nemate baba-servis na dohvat ruke, ima da budete policajci 24h dnevno. I onda se uželi čovek da malo bude i sam. A, da nije na poslu, jer onda nije to-to... Nego, baš onako kao nekada, da zujiš a da ne razmišljaš koliko je sati...

    Ne znam da l' sam uspeo da uputim onu poruku koju sam hteo, al'...

    Znači, pokušaj da uživaš ako možeš. Posle ćete da najebete i ti i Svooshko... ČD...
    A, možda samo ti, zavisi koliki je papučar ;)

    ОдговориИзбриши
  12. Gazda, da li će prvi "Petko" (post u petak) biti post koji će biti objavljen dva dana ranije, ili 5 dana kasnije?

    ("smrdi" mi da varijanta 2. ima više izgleda...)

    ОдговориИзбриши
  13. Svušolka, ne znam šta bih ti rekla. Jedino da počneš da štrikaš. :D

    Moja mama je radila do kraja trudnoće, imala je 95 kila pred porođaj. Ugojila se žena 30 kila do porođaja. Kako je mogla da radi tolika... Ne znam. Kako je uspela toliko da se ugoji pored posla - ni to ne znam. Znam samo da je već sledeće godine bila tip-top.

    ОдговориИзбриши

Пратиоци

Претражи овај блог

...

free counters