Prime Directive

И да будемо начисто. Вређање мене овде још и може да прође, задаћете коју рану мојој сујети, зарашће, нема везе, али вређање неког другог, на мом блогу, мојој авлији, не дозвољавам. Ово сматрам разбибригом и малом можданом гимнастиком а не огласним простором те ако неко жели некога да прозива, нек` лепо отвори свој налог па удри брате, сестро или шта си већ. Свађа и те клиначке глупости не долазе ни под који обзир! Није цензура већ немање разумевања за приземна срања. Ако ме нешто нервира и диже ми притисак је препирање ради препирања! Двоје не може да разговара ако имају исти став, то је јасно ко летњи дан у подне, али контрирање зарад самозадовољавања личне малограђанштине заиста нема шансу. Аргументовани ставови долазе у обзир, то волим и много ценим и надам се истима. Унапред хвала на разумевању.

Понешто о мени

Моја слика
Половина људи има константну жељу да другима прича приче и објашњава очигледно. Ја спадам у другу половину. Ако имам шта да кажем рећи ћу/откуцаћу овде па кога интересује, интересује. А кога не интересује... изгубио је 10 секунди живота док је и ово читао. Нек` тражи бољу кафану!

... а кога интересује више података о мени:

недеља, 2. јануар 2011.

Нова година је стигла, хтели ми то или не!

            А и није да нас баш неко и пита. Ма боље и да ме не пита. Примећујем да сам са годинама постао „ипак мало старији, зрелији, нормалнији, с резонима здравији, с фазонима исправнији.“ Да је неко правио белешке какав сам био сваке новогодишње ноћи, могао је да направи веома леп пресек мог одрастања.
            Давно се почело са седењем уз ћалета и кеву и гледањем државних програма, праћених обилним ручком и исто тако облином али и веома касном вечером. Јелке, украси, лампице и слична срања, ма свашта сам качио по соби. Да бог благи сачува. После овога се прешло на разноразна клубовања. Почеци су опет били кућне журке и прва „ватања“ рибица... Није то било толико лоше.
    Наравно, било је у међувремену и излазака на тргове, бацања којекавих чуда, са толиким барутним пуњењем која су могла и слону ногу да откину. Само да пуца! Пуцало је. И на трговима, и по крају, и по пролазима и улазима у зграде. Било је и болничког лечења због тога. На сву срећу, ја нисам морао у Ургентни центар. Мимоишли су ме ти гнусни детаљи. Тргови су били интересанта места. Свега је било. И цирке и људи и музике и барутних испарења због којих је једна перјана јакна платила главом. После неколико сати „монтерица“ је била буквално изрешетана. Не знам како сам се појавио мајци са таквом јакном. Сирота жена ју је купила на рате. Ух... Морао сам да је облепим селотејпом до следеће зиме. Не да би ми то била лекција већ једноставно није могла да ми приушти другу. Јеби га, такво је време било. Ужасно.
Чим сам успео да се запослим преко којекавих задруга почела су размишљања о дочекивању исте у клубовима. У ресторане, где је стерилна атмосфера, нисам никад ишао. То ћу кад будем ћале са мојом маленом а син буде отишао негде у криволов. Дакле, клубови. Они би могли бити прича за себе. Издвојићу само један „клуб“ у Котежу који се испоставио као приватна кућа коју је неко опремио за дочек исте. Зима, минус, јебе маму како је `ладно! Застава се некако покрене, стигнемо ми тамо и? Њесра каквог нема али нема ни назад. `Ајде да будемо расположени. Журка је па ваља имати позитиван став, зар не? Само ћу напоменути да сам ја за то вече имао стајлинг пропалог репера. Смешно ми је кад се само сетим... Али нисам био шарен већ онако, све широко и, што је моја баба говорила, „апа-драпа.“ Уђосмо ми тамо и испадосмо потпуни странци. Сви се знали а ми као да смо ванземаљци. Нас петоро смо били чудо. Шта друго него по јелу и пићу после пропалих покушаја да ступимо у контакт са цицама. Јебем ти сеоске журке! Једино се један од нас омрсио. Он је тип мушкарца који се, чини се, на први поглед допада свакој жени. Има шармантан изглед. Али само изглед. Дужи разговор са њим и није нешто. На журци, после доста алкохола, тако нешто му и није требало. Само ми је у пола ноћи пришао, држећи у загрљају неку рибицу откинуту од алкохола, и молио ме за кључеве од Заставе. Ево ти, иди и јеби за све нас! И јесте. Изјебали су се, испревртали све по колима, али их нису „укаљали.“ Е сад, задихали су се унутра, па је све заледило. Изнутра. Кад смо требали поћи кућама, брава је била све само не вољна за сарадњу. „Пушио“ сам браву. Дувај топло, греј кључ, цимај, вуци и некако се отворише врата. Па загреј мотор, одледи прозоре изнутра... Клуб... у Котежу... не... Требало је да претпоставим. Сад знам. Онда сам размишљао другом главом.
Ово ми је други пут да дочекујем Нову годину ван Србије. Није ми толико до тог датума већ ми је више до Божића. Сваке године сам био у Београду са мајком али ове нећу. Први пут. Ипак, оправдано. Мирко, љуби га мајка, нам је искројио план. И не жалим се. Били смо у комшилуку са још једним брачним паром који је скоро добио бебицу. Вечерали, испричали се, попили по коју, оно реда ради, а у поноћ је било и ватромета. Немци су се добро припремили. Легалне ствари, купљене у продавницама али количину ватромета нисам очекивао. Нема зграде са које није севало. Било је ок. Исчеститали смо се и ћао. Било је лепо. Лагано, кућевно и лепо. Да сам старији, јесам, и да ли је то имало везе са тим, не знам, али ми је баш пријало. Следеће јутро кафица, лагани доручак, прича са најдражим бићем на планети, мажење, мрдање Мирка у мамином стомаку под мојом руком и шта више? Ја сам пресрећан! Година ми је лепо почела. Чак сам испоштовао и мало сујеверје. Отворио сам нови пакет чарапа, старе бацио и сад сам у нечему новом!
             Свима желим исто дивно осећање које је мене тада обузело. Знам да ће ми се за који дан све вратити у исти колосек и колотечину али нека ће! Јебе ми се! Мени је баш лепо и исто свима желим! Желим  вам да вам крене и иде онако како сте планирали. Желим вам да будете здрави, лепи, дебели и брзи уз брдо. Моја стрина је то баш лепо срочила, зар не? Желим вам да се пуно забављате, будете срећни а кеш... ма кеш ће већ да дође. Живот је битан! За руку вољено биће па куд пукло да пукло! Све у свему, желим вам све по списку! Срећна вам Нова 2011. година.

27 коментара:

  1. Srećna Nova godina svima. :) Nisam baš najbolja sa tim čestitkama, pa nek' bude samo ovako. :)
    Ja sam oduvek više volela prvi januar od datuma koji mu prethodi. Na dan dočeka ljudi su napeti, juri se, žuri se, zaista imaš osećaj da čitav jbni dan nešto bitno čekaš... Odbrojavanje, pičke materine, sve je to meni prilično debilno. Ali, volim vatromet nakon ponoći. Ove godine je u NS-u bio prilično bedan vatromet. Iskreno, bilo mi je fino pre toga u stanu. Večera s dragim, prskalice, ukrasi, ali nije mi đavo dao mira, morala sam da odem do Trga da mi jbni Đule iz Van Goga čestita Novu (btw. kasnio je jedno 10 sekundi sa odbrojavanjem, zapričao se čovek, proseravao se i onda je počeo sa 10, 9, 8 itd. kad je sat već pokazao 00:00)... Smrzla sam se straaašno. Čim sam se vratila u stan, bilo mi je lepše. Najviše volim ove praznike zbog posebne neke blentave atmosfere, ukrasa, volim i da pripremam klopu... :)

    http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/hs006.snc6/165648_1647576701894_1011231855_31573485_1515922_n.jpg
    http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs1396.snc4/164847_1642672379289_1011231855_31563230_1933412_n.jpg
    Ovo su slike ukrasa, ne klope.
    Mislim da sam još uivek kao malo dete. :)

    Žao mi je što živim u stanu, volela bih da imam pravu jelku sa busenom umesto onog plastičnog sranja. Ali, jbg, tu je - šta je. Sad sam malo došla u svoj voljeni Srem da provedem nekoliko dana sa ćaletom i dedom. Jbt, ovde niko nije čistio sneg, tj. ovo je led, ne sneg. Trebalo mi je 40-ak minuta pešaka da stignem do Lajkove kuće, a inače mi treba 20. Ulične rasvete nema! Horor. Kad sam išla u srednju školu, išla sam na sankanje sa društvom u ovo doba. Traktor vuče sanke po zaleđenim ulicama... idila! Zapravo, bio je horor, traktorista je bio neki pijani, drogirani mamlaz... I tako. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Lomi, interveniši, baš sam se raspisala.

    ОдговориИзбриши
  3. Viši inspektor Bešević2. јануар 2011. 22:46

    Nista ljudi,sta da vam kazem...srecna vam svima od reda Nova godina i zaista vam zelim samo sve najbolje u zivotu. Tebi gazda i tvojoj zeni posebno zelim sve najbolje,a posebnom ovom malom sto ce da zakmeci za koju nedelju. :) Samo nek je VESELO! :)
    Sto se mene tice...2010. godin DALEKO JOJ LEPA KUCA,bila ne ponovila se vise nikada.A ova,kako je zovu,Nova, ce morati da se DOKAZE,bar sto se mene tice. :))
    Ja Nove godine inace na slavim neko vreme,jer vise ne vidim nikakvu posebnu draz u tome,niti mi je to bilo kakva tzv. najludja noc,posto je svaka druga bila mnogo ludja od te "najludje". :) Sto se tice tih zurki i ,kako si pomenuo, razvoja licnosti kroz zurke za NG i ja bih mogao da se uklopim u tvoju pricu. Jedino sto sam ja kao dete,par puta sa kevom i caletom isao na neke doceke po nekim hotelima i turistickim mestima...do rata,posle smo sedeli kuci,naravno. Ako izuzmem dve ili tri NG koje sam docekao s-polnim odnosom (ali bukvalno, ono 00h,a ja "radim" hehe) i ako se s-polni odnos uzima za neki vrhunski provod (sto i nije bas uvek tacno,hehehe) onda nijedne druge NG ne mogu bas da se setim po necem posebnom.Ne zato sto sam bio pijan,nego zato sto su bile bezveze. Mozda je bilo jedno dve dobre zurke u srednjoj,bas onako dobre zurke,ne velike. Onako...drustvo iz odeljenja,pa ko hoce,skupimo kintu,pa kod nekoga na gajbu. Prve godine secam se bilo je kod mene na gajbi,bilo je fino. I secam se da sam tada prvi put PRONEVERIO DRUSTVENU imovinu,jer smo nas trojica koji smo skupljali lovu za klopu i pice za NG,otisli i malo para potrosili na stoni fudbal i flipere o "drzavnom" trosku. :)) Malo,ne puno! :) Sledece godine smo bili kod jedne drugarice na gajbi u istoj varijanti i bas je bilo dobro. Onako,odabrano drustvo,sa odredjenim muzickim ukusom,velika i lepa kuca...hrane i pica koliko hoces...secam se da sam ja imao svoju tacku uz "Stayin' alive" gde su svi padali u nesvest od smeha (posle su mi trazili da ponavljam isto po nekim zurkama-nema sanse). I to je to. Naravno,secam se i najdosadnijeg doceka u mom zivotu. Kopaonik,cini mi se 2002. kod mog pobratima u vikendici...puna vikendica,nas 15...posle sam se cak smuvao sa jednom ribom (mislim da sam pisao o tome) ali sam se za taj docek smorio kao lav,cak sam morao da stavim vokmen na usi,da ne bih poludeo. I tad sam puk'o i rekao DOSTA,mars u picku materinu sa NG! Jedino sam kasnije znao da da sednem u kola u 23h i da se vozim po gradu dok ne dodje NG,pa kuci. Jednu NG sam cekao u Kini...i nasu i njihovu kinesku.Kinezi krecu sa pucanjem i vatrometom 4 sata pre NG,imas utisak da se svet rusi...i eto tako,to su neke moje impresije o NG,koje i nisu bas bog zna sta,ali ne znam nikog drugog ko uopste i ima neke doceke koje bas pamti.
    Jedino sto se desava su NOVI PAROVI odmah posle NG...izadjes negde 2,3,4. januara i vidis samo HOP...otkud ovo dvoje zajedno? :) A to je ustvari maslo pijancenja za NG. :) Meni se to desilos a najboljim drugarom...ja posle NG otisao za Grcku,vratio se posle 3 dana...aj da se nadjemo u gradu,kad ono nji' dvoje zajedno...a znam ih oboje! I kasnije je znao da me iznenadi slicnim postupcima. :)
    I jos jednom SRECNU NOVU GODINU zelim vam VAS INSPEKTOR! :))

    ОдговориИзбриши
  4. Viši inspektor Bešević2. јануар 2011. 22:59

    Zaboravih pesmu da narucim! :)) ZIVELI!!! :)


    http://www.youtube.com/watch?v=-6Y-t85vs4g

    ОдговориИзбриши
  5. E, srećna vam svima Nova godina!
    Malopre sam se vratio sa turneje, al' u utorak idem za Srbiju, tako da se "vidimo" za 7 dana.
    Treba, kad se vratim, najpre da pročitam šta ste sve piskarali, pa ću posle da se aktiviram u pisanju i ja.
    Aj...

    ОдговориИзбриши
  6. E pa da se i ja prikljucim cestitkama...da ste svi zivi i zdravi, ostalo ce sve biti kako bude :))) Ni ja, kao ni Lajka, nisam nesto vesta u cestitanju :))
    Ja sam ove godine odlucila da izignorisem praznike, ali su oni bas kao u naslovu ovog teksta ipak dosli - htela ja to ili ne. Preskocila sam svu prednovogodisnju euforiju, nista jelka nista ukrasi, nikom nista nisam ni kupila za poklon i rekla sam da necu ni meni nista da se poklanja. Bolja polovina se ipak odvazio da mi kupi poklon, pa mi ga posle bilo zao i nisam htela da vicem na njega sto se oglusio o moje zahteve, bilo mi glupo da mu se userem u praznik (a i dopao mi se poklon). Legla pre ponoci. Eto, takav je provod bio.
    Ja vec godinama ne idem po nekim ludim zurkama za NG, kao i vecina ovde. Jbg, omatorilo se. Pre par godina se slavilo kod mene na gajbi, sedeljka za nas desetak. I svima je bilo OK, sem meni jer sam crkla radeci, sela nisam celu noc. Zamislila sam da bude kao svedski sto pa svako sebi sam uzima i tako sam i organizovala sve. Ali se u nekom momentu situacija otrgla kontroli i tako sam ja zavrsila posluzujuci celu noc.
    Onda sam nekih par godina isla u gradski turizam u inostranstvo za NG i to mi je bilo idealno. Malo negde odem da guzica vidi puta, probauljam negde gde nisam bila, malo vatrometa i aj' u hotel na spavanje. Super mi je sto sve kafane rade normalno, nema ludila i zakupa i trostrukih cena pica kao kod nas. Kad ti bude zima, svratis negde gde se zateknes na kuvano vince, pa opet napolje u masu. Trebalo je i ove godine da to bude Bec, ali sam odustala.

    ОдговориИзбриши
  7. Viši inspektor Bešević3. јануар 2011. 17:27

    @Lajka
    Kako si me nasmejala sa ovim pijanim traktoristom...vec sam zamislio sliku istog,kako pijan kao klen krivuda traktorom kroz sneg dova vas vuce na sankama. :)))

    ОдговориИзбриши
  8. Mmmmm,popunjava se kafana polako...bas volim!Mogu vas zamisliti vesele,ubledele,naspavane,ne naspavane,kako polako zauzimate astal!
    Dakle,posto sam ja vec u prosloj god.krenula sa "zelje,cestitke,i pozdravi",u ovoj cu da vam ostavim jednu dragu poruku,a ide ovako:
    "Budi dovoljno snazan da izdrzis ono sto ne mozes da promjenis,dovoljno hrabar da promjenis ono sto mozes,i dovoljno mudar da razlikujes to dvoje!"
    Uf,gazad dobra ova kafa,doobra...da razdrma,ovih se dana malo uljenilo,a mora da se radi....

    ОдговориИзбриши
  9. Лајка, и ја имам родбину по Војводини али нам тако нешто није пало на памет! :) Имам утисак да је тај тракториста уживао више него ви... :) Сетих се да ми је неко давно рекао да је зимовање у Војводини исто што и летовање у Бугарској. Само што ја тамо нисам био на мору, па не могу да гарантујем за смисао али ми је баш доообро зазвучало.

    И као што рекох, све се вратило у нормалу већ после пар дана. Али не дам се! Не дам! Расположење ми је и даље на нивоу, не дозвољавам да ме удари "постпразнични" синдром.

    Јел имате пиће или да облетим око стола?

    ОдговориИзбриши
  10. Viši inspektor Bešević4. јануар 2011. 18:40

    @Gazda
    Nisam bas najbolje razumeo ovo poredjenje zimovanja u Vojvodini i letovanja u Bugarskoj? Ja sam letovao u Bugarskoj (Balchik)...tamo negde 1991. dok su oni jos bili velika beda i mogu da ti kazem da je i tada bilo dosta dobro i lepo. Nosim cak vrlo lepa secanja iz tog perioda. Posebno sto je za nas sve tamo bilo DZABE. Nije bilo bog zna sta da se kupi,ali to sto je imalo bilo je dzabalina. Secam se da sam sa sobom doneo 30 i nesto komada raznih igracaka,od nekih obicnih do nekih automobila na daljinski i nekih robota. Maska za gnjurenje i peraja se podrazumevaju,to je u Srbiji bilo skupo kao djavo,moji nisu mogli da mi kupe. Imali su,imaju i danas dva velika turisticka centra na moru (Zlatni Pjasi i Albena) koje su Francuzi gradili,sa ful hotelima,bazenima pored mora,i onim velikim toboganima,sto nije bilo nigde cak ni po Hrvatskoj,ako se dobro secam. CG cu da zaobidjem u svakom kontekstu. Znam da smo se hranili SAMO po restoranima,da smo izigravali bogate Amerikance i da su moji naurcivali sampanjac za muziku u jednom hotelu. :))) i secam se da je tada neki Grk kupio celu jednu ulicu u tom Balciku,odmah pored mora,sve restorani,kafane...itd. Posle toga,nekoliko drugara mi je bilo u Bugarskoj na letovanju,poslednjih godina,svi imaju ok utiske. Grcka i Turks amozda jesu malo bolje,ali Bugari nisu za pocenjivanje.
    A sto se tice zime u Vojvodini...ja ne volim planincine,pa mi zima u Vojvodini deluje totalno idilicno. Sto kaze Zdravko..."jedne proste vojvodjanske zime,na salsu prijatelja mog... " :)

    ОдговориИзбриши
  11. Инспекторе, Инспекторе... Скоро си негде написао, цитирам: "Мислим да се нисмо разумели." :) Поента поређења је да нико, када помисли на море, не помисли на Бугарску (Бугарима свака част, чуо сам да су средили обалу али нисам био...), као ни на Војводину кад је зима у питању. Осим тебе, наравно. И само да знаш да је зима у Војводини гора од неке на планини. Уме да буде иста количина снега али је увек хладније него на некоом брду. Равница па кад дуне северац... а нигде брда, брега, шумарка да га заустави... уме да буде веома јебено.

    ОдговориИзбриши
  12. Ne želim sad da budem u duhu najnovije kolumne J. Ćirilova na Blicu pa neću čestitati Novu godinu u formi opštepoznatih klišea. Reći ću samo SREĆNA NOVA GODINA... i to je to.

    Možda da poželim ovde malo više komentara (makar oni podrazumevali i sporečkavanje). Opasno se utanjilo sa komentarisanjem, deo zasluge i meni na dušu... Sudeći po Blicu, to je opšta moda... nemaš našta odapeti koju valjanu. Velika je verovatnoća da su svi još pod uticajem ruskih salata i sarmi... što predstavlja veliko opravdanje.

    ОдговориИзбриши
  13. Ajde da i ja budem van klisea,pa da vam svima pozelim punoooo dobrog seksa!Nikad to nisam rekla u javnost(a ovo kao nije,he,he)!Pa da se kafana"umnozova"i da otvorimo i igraonicu!Ili,samo se pazite,i dobro zatite,ako necete da "lete rode"!

    ОдговориИзбриши
  14. Има врло мало везе са темом блога, Нова година би могла бити лајт-мотив, али ја ово стварно морам да ставим овде. Не могу да верујем који је ово... ма немам речи...
    http://www.youtube.com/watch?v=39borxprH34&feature=player_embedded

    ОдговориИзбриши
  15. Evo sad pogledah Kojota, trnci su mi prosli kroz telo...sta reci... Svaka cast voditeljki kako se snasla sa kretenom, verujem da joj nije bilo lako.
    Puj puj, daleko bilo.

    ОдговориИзбриши
  16. Viši inspektor Bešević5. јануар 2011. 19:37

    @Gazda
    Cak sam se i nasmejao Kojotu. Dobar je omladinac,samo steta sto ga je ulica malo skrenula s puta.
    Ma sta ce covek..."ne mogu vise da pricam"...i ajde razlaz. :)) I ja isto tako...ne mogu vise da pricam (@Mirko-ne mogu ni da pisem...lenj sam) :))
    Najjaca fora je bila za TROMBON! :)))) A brat kaze...KUVAM! :)))))
    Oni Jamajcani makar puse cistu vutru,a ovaj brat ko zna koje je sve hemikalije poduvao.
    E,Gazda,pa ja sam na pocetku teksta o Bugarskoj i rekao da ne razumem poredjenje. :))) Slabo se razumem s ljudima ovih dana,to je EVIDENTNO!!!
    Goran me je IZNENADIO svojim komentarom,totalno...toliko da nisam imao snage da pokusavam da objasnim sta sam hteo da kazem,jer sam mislio da je sve vrlo cisto i jasno u mojoj prici. Ocigledno da nije,e pa kada nije kod nekih skolovanih ljudi...onda do kurca. Gubim volju. :)
    Daj meni nesto da popijem...i daj ostalima ko sta hoce...ja cu belo vino/jabuka...malo samo da se prodrmam i podsetim,posto sam na odmoru. :) I uzmi ti sta ces. :)

    ОдговориИзбриши
  17. I ja sam se danas malo smucao po "Blic Pulsu" i tamo video ovaj prilog sa Kojotom, poznatim duvačem (i koliko videsmo) poznatim "duvačem". Inače, ta skorašnja pojava sajta "Blic Puls" je dosta ugrozila rubriku ZABAVA na Blicu tj. tamo je sad ponuda siromašnija. Navikao sam, brate, na Blic i samo ću tamo komentarisati a na ovaj drugi sajt samo kad baš pritera (ali ćutke).

    Danas mi je Tine bio interesantan na Đurinom blogu. Ne pamtim kad je bio rečitiji, jasniji i pravilniji u svom pisaniju. Izgleda da na njega ova praznična 'rana veoma pozitivno deluje... ili ga je samo takla tema.

    Za mene pivo... sa prs' pene!

    ОдговориИзбриши
  18. Viši inspektor Bešević5. јануар 2011. 20:27

    Daj Mirkoniju pivo,na moj racun...nego Mirkoni...nisam ja nigde ni video taj Blic Plus...a Zabava sto jes' jes'...Svet joj nije ravan.
    Da nisi video mozda kako su se ovi zaletali kao muve na govno na onaj moj komentar za Ninu u onom tekstu o ribama u 2010. :))) Bas sam postao neshvacen komentator...pocecu da pijem. :))
    Idem da provitam Tineta...pa se vracam. :)

    ОдговориИзбриши
  19. Inspektore, nešto me nisi razumeo... ha, ha, ha... šaaalim se!

    http://www.pulsonline.rs/

    Ako se tamo zapati dovoljno likova u komentarima, možda i promenim mišljenje ali... sumLJam!

    ОдговориИзбриши
  20. Viši inspektor Bešević5. јануар 2011. 20:56

    Mirkoni,zamalo da zbog ove tvoje sale sa ne razumevanjem oteram se u PM. :)))
    E,ipak ne mogu sebi da dozvolim da mi se komentari pojave na jednom ovakvom sajtu kao sto je blicplus...u tom slucaju bih poceo bih se pretplatio na Svet za Evropu. :))
    procitao sam Tineta...dobar je,kao i u vecini slucajeva,hehehe..ali Djura nasao nesto da pise o nekom...ej bre brate...Djura...:))) Ne znam ni ko ga zaposli u onom Blicu. Covek pise milion puta izlizanu temu. Nisam ni procitao dalje od prvog pasusa,odmah sam presao na Militina.

    ОдговориИзбриши
  21. Браво Инспекторе! И теби је запао за уво моменат "Да дуваш? Мислиш у тромбон?" "Не! Не... ја ћу да им кувам..." :) Јебем ти кретена... Свака част оној Ивон али је ту требал да настави да га трпа... Пропустила је прилику. Готивим "Студио Б" и то баш одавно. Имали су својих професионалних падова и успона али јеби га, на градским су јаслама. Иначе, Ивон је одувек са њима и уме понекад тааакооо дааа смоооориии да је то страшно! Овај пут би јој честитао на професионализму. Ја би га избацио из студија или би га подјебавао најстрашније! Зависи који је дан ;)

    ОдговориИзбриши
  22. Svima vam zelim sretan Bozic!
    Mir Bozji,Hristos se rodi!
    Uzivajte i volite one sa kojima sutra dijelite Bozicni rucak,sjetite se i cuvajte u srcu one koje nisu tu...

    ОдговориИзбриши
  23. Ja s Kojotom nisam izdržala 30 sekundi. Pozdrav veeeeliki svima, posebno Muzičnom od kog nedeljama nema ni traga ni glasa. :)

    ОдговориИзбриши
  24. Види њега... Ја све реко` он се смрзава на улицама широм ЕУ кад оно... Лесковац! :) Уживај, док траје. Е да, заборавих. Поздрави роштиљ у моје име, ако негде, онако случајно, набасаш на њега.

    ОдговориИзбриши
  25. Pa, ja sam negde gore napisao da sam završio turneju :)

    ОдговориИзбриши
  26. Drustvo, srecna svima i Nova godina i ostali praznici. Uhvatih malo vremena da iscitam sta ste sve pisali :)
    Kad budem imala nesto pametno da recem, cucete me :)

    ОдговориИзбриши

Пратиоци

Претражи овај блог

...

free counters