Prime Directive

И да будемо начисто. Вређање мене овде још и може да прође, задаћете коју рану мојој сујети, зарашће, нема везе, али вређање неког другог, на мом блогу, мојој авлији, не дозвољавам. Ово сматрам разбибригом и малом можданом гимнастиком а не огласним простором те ако неко жели некога да прозива, нек` лепо отвори свој налог па удри брате, сестро или шта си већ. Свађа и те клиначке глупости не долазе ни под који обзир! Није цензура већ немање разумевања за приземна срања. Ако ме нешто нервира и диже ми притисак је препирање ради препирања! Двоје не може да разговара ако имају исти став, то је јасно ко летњи дан у подне, али контрирање зарад самозадовољавања личне малограђанштине заиста нема шансу. Аргументовани ставови долазе у обзир, то волим и много ценим и надам се истима. Унапред хвала на разумевању.

Понешто о мени

Моја слика
Половина људи има константну жељу да другима прича приче и објашњава очигледно. Ја спадам у другу половину. Ако имам шта да кажем рећи ћу/откуцаћу овде па кога интересује, интересује. А кога не интересује... изгубио је 10 секунди живота док је и ово читао. Нек` тражи бољу кафану!

... а кога интересује више података о мени:

недеља, 23. јануар 2011.

Признај!

           Станица полиције. У њој све старо. У југословенско време је добила сву опрему и од тада није баш много тога промењено. Можда је само промењен по неки телефонски апарат, додат по који рачунар али су се једино људи мењали. У ствари, само су се лица и одела мењала јер су полицајци некад били милиционери. Ставови у глави су великој мери слични.
            Јутро је требало да буде као и обично. По нека пријава свађе, галаме, узмениравања, ситне крађе али није тако. Шеф станице није био расположен. Такав је и дошао на посао. Сав надрдан. Да ли га је жена изнервирала или неко други... јебем ли га, ко зна. Како је одмицао дан био је све нервознији. Чак је остао и дуже него што треба. Загазио је у другу смену... Лупа вратима, мало виче на телефон кад он позове, мало ћути и клима главом кад га позову. Сасвим сигурно другачији дан у иначе веома мирној станици полиције. Да ствар буде још гора и неонка у његовој канцеларији је почела да намигује. Као у клубу. Само што њему није до играња. Дневно светло је при крају а њему још само фали ово поигравање вештачког осветљења. Излете из канцеларије к`о попарен: „Жарко! Жарко! Ма где је сад јебем ли му... а ту си. Зови ми оног електричара. Немам појма како се зове али то је онај момак што нам прошле године сређивао решо. Е тај. Миле. Јесте. Зови га, преброј колико ових курчевих „штедљивих“, јебала их штедња да их јебала, не ради и реци му да их набави и замени. Заболе ме бре курац где ће у ово доба да их нађе! Да си ми то решио за пола сата, јел ти јасно!“ Окрете се, залупи дотрајалим, неофарбаним и натрулелим вратима, толико снажно да су сви окамњени полицајци помислили: поиспадаће прозори. Зазвони му телефон а он опет, миран као бубица. Ћути и клима. Као да га онај с друге стране види.
            Жарко уради шта му овај рече. Позва` Милета. Објаснио му је о чему се ради и да ће бити плаћен. „Не брини, неће бити као прошли пут... Знам да је касно. Знам да ти је ћеркица тек заспала, нек` је баба мало причува, нећеш дуго али молим те дођи. Само ти дођи, данас је лоше воље, `ајд што пре можеш, деце ти. Хвала ти.“
            Таман кад је било време за трећу смену, кад је станица била пуна полицајаца који су завршавали свој дан и предавали дужност колегама за „вампир“ смену, улетеше двојица маскираних са ознакама специјалних јединица полиције. Мрачни, са шлемовима, аутомаским пушкама у рукама. За њима још тројица. Између њих и један момак са лисицама на рукама. Прелетеше погледима кроз канцеларију, сви их гледају збуњени к`о телад пред клање, и право ка шефовој канцеларији. Чим је чуо комешање и галаму, у часу се појавио на сред станице да их дочека. „Ти ли си тај мајку ли ти јебем да ти јебем! Због тебе оволика срања данас, крваву ти мајку јебем!“ Један од маскираних прозбори: „Доста псовања, већ га заводи у папире и где већ треба. А и овако те не разуме. Румун је.“ „Разумем!“ би шеф војнички одсечан и послушан. „Остављамо га теби у руке. Сутра ујутро по њега долазе битнији и од тебе од мене. Испитај га, колико можеш и како можеш јер зна по коју нашу. Али га чувај. До сутра ујутро. Јел јасно!?“ „Јасно!“ опет би одсечан. Салутирао им је док су се они окретали и одлазили. Отишли су брзо као што су и дошли.
            Док су излазили закачише Милета. Он сав збуњен упита шта би. Одговор свих је био да немају појма. Глуп одоговор од гомиле полицајаца у њиховој станици. Свеједно, навикао је на њих и њихове глупости. Прође поред свих и седе на клупу испред шефових врата. Пошто је била нека кишица носио је капу, онај бејзбол качкет, натучен до ушију и спуштен мало ниже до обрва. Панталоне су му мало упрљане од блата али кога бре заболе, дошао је да мења сијалице а не да буде манекен. Сео је поред неког момка. Он сав сјебан. Иза њих шеф аралуче на своју екипу. Тражи од оних који треба да иду кући да остану, од ових што су ту неки повишени ниво безбедности... Миле помисли, која је ово гомила будалаштина у ово доба. Погледа момка, он њега. Упита га јел и он мора код овог нервозног али не доби` одговор. Ма и шта има да му одговара. Сав је никакав, са прљавим панталонама, покисао а још се и скупио. Вероватно од хладноће, помисли Миле, јер се био савио к`о сајла а руке је држао између ногу.
            Из канцеларије излетеше двојица млађих узданица ударне руке народне власти изговарајући само „Разумем!“ Видно надркани ухватише Милета под руку, повукоше га, скоро да су га однели у неку собу иза. Он сав збуњен. Шеф остаде да телефонира и објашњава некоме... нешто... Миле је тада први пут видео како изгледају притвореничке јединице. Изнутра. Она двојица извукоше пендреке и почеше са уводним речима: „Са` ћемо да ти јебемо милу мајку. Ти ћеш да нам пљачкаш овде куће и виле, мајку ли ти јебем ону румунску, говно једно Чаушесковско!“ Испитивање је отпочело.
           После пар сати доводе Милета. Плав, са подливима, једва иде, чак некако и ћопа на леву страну иако пре није имао проблема са ногама, са болним гримасама на лицу је успео да седне. Чини се и да га кичма некако боли. Ко би рекао, млад човек... А онај сјебани, покисли и прљави и даље седи тамо где је и био. Јуноше улетеше код шефа, похвалише се да су одрадили посао уз речи: „Све је признао. Све је украо. Невероватно али је чак и алат украо! За не поваеровати је које је то ђубре од човека. Једино је оне неонке позајмио...“ Главоња излете кад је ово чуо, виде несрећног електричара у очајном стању, погледа правог преступника, опсова га и лагано уђе у канцеларију да оној двојици комплетних имбецила објасни неке ствари.
      Треба ли споменути које су „испитивање“ касније приуштили оном Румуну? Не верујем...


Причу сам чуо на првој години студија од стране сина тог истог шефа. Догодило се у Пожаревцу или околини, нисам сигуран тачно где јер сам ово испричао по сећању. И имена су, наравно, измишљена и небитна. Будући да се ово догодило у Слобино време, у Слобином родном крају, да је урађено од стране полиције која свој народ не сме да бије, ово је остало у оквиру краја у којем се и догодило. Шеф је пензионисан, ону двојицу су послали у неки други део Србије, читај Косово, да мало боље науче занат, Миле је добио одштету, није да није, али је то била мала утеха за његове бубреге са којима ће проблеме да вуче док је жив...

114 коментара:

  1. Odlična pozadina, plavo i belo je uvek pun pogodak. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Лајка, попиздео сам... Нешто сам хтео да променим и као у већини случајева, промена ми се обила о главу. Вечерас ће остати како јесте јер ја више немам живаца да тражим начин како да ствари вратим на старо. Сутра... дефинитивно сутра...

    ОдговориИзбриши
  3. Gazda, izostavio si najvažniju stvar u priči. Da li je, na kraju, popravljena žmirkajuća neonka? :)


    Da više ne bi razbijao glavu oko boja... a i da ne bi svojim posetiocima (trajno) oštećivao vid, idi lepo na ovu adresu i lupaj po RANDOMIZE dok ti se neka kombinacija ne svidi a onda je primeni u kafani.

    http://www.colorsontheweb.com/colorwizard.asp

    ОдговориИзбриши
  4. Хвала Миркони али боје су ми сад најмањи проблем. Образци илити "template" ми иду на нерве! Хтедох да направим блог прегледнијим, да архива стоји са стране али ми се све пореметило. Кад успем да вратим ствари на нормално, бићу презадовољан. П о п и з д е о с а м вечерас! Мало ми је фалило да поломим комп... ух...
    Ипак, хвала на линку, ваља. ;)

    ОдговориИзбриши
  5. Вратих га на старо... Сутра ћу да меркам Мирконијеве комбинације боја. Вечерас немам живаца више. Ајд` лаку ноћ.

    ОдговориИзбриши
  6. Lajka, hoćeš li ti da ga opomeneš za ovo "obraZci"? Možda čuvaš snagu za nastavak rasprave o kolima italijanske proizvodnje pa ti se ne da. Mogu i ja da ga opomenem ali se plašim da ne razbije komp, već je bio u iskušenju!

    ОдговориИзбриши
  7. Mene je tata zvao pre neki dan da m pita da li se piše "pregraDci" ili pregraTci". E, tad sam odlepila. Sad su mi obraZci odlični. Mene je iznervirala priča iz teksta. Tačnije, ovo što me je ophrvalo je kombinacija besa i osećaja nemoći. Samo, ne bih generalizovala stvari kao Lomi. Verujem da i među pandurima ima dobrih i loših ljudi, ali činjenica je da je dosta njih dobilo pištolj i pendrek, a da, realno, ni za metlu nisu. Jedan od te vrste je bio moj pokojni deda. Jbg.

    ОдговориИзбриши
  8. Naravno da među pandurima postoje dobri i loši ljudi. Skoro po pravilu se nađe po jedan od obe sorte u sobi za isleđivanje. Prastara tehnika! U Gazdinoj priči, avaj, to nije bio slučaj!

    ОдговориИзбриши
  9. Примедба је уважена. Како и не би била од толиких ауторитета... :) Грешка је исправљена.

    ОдговориИзбриши
  10. Лајка, нисам хтео да генерализујем и криво ми је ако је ово тако схваћено. Све што је могло бити лоше је било али само по Милета. Тај шеф је имао гомилу позива, полицајци су радили свој посао, мислим на остале у станици, а она двојица... па у то време је био поприличан проценат млађих курс-пандура који су, добијањем значке, пендрека и пиштоља, преко ноћи постали битни.

    Још док сам био у средњој школи, исто Слобино време, било је таквх примера. Често сам се спуштао низ булевар Револуције са још пар другара. Један од њих је био крупан и грађом и гласом. Није понављао, био је на свом месту. Елем, имао је брата који је правио срања. И у Србији али и у ЕУ. Због тог сродства нас је сваки пандурчић у околини Вуковог споменика смарао. Легитимисао. Постављао неблозна питања и слично.

    Следеће што рече су добри и лоши полицајци. Према мом мишљењу постоје добри и лоши људи али полицајци... па не бих се баш сагласио са овом поделом. Имам у роду два примера. Један је у пензији а други је нарађује и обојица су ми чудна кад су униформи. Имају фрку са емоцијама и етиком али "служба је служба а дружба је дружба." И само да напоменем да ово не говорим из неког личног незадовољства јер сам, можда, имао проблема са законом. Не, нисам. Изузев прекорачења брзине и погрешног паркирања. :)

    ОдговориИзбриши
  11. Mislim da bih mogao da ubijem policajca, koji bi se fizički (i ne samo) iživljavao na meni, ženi ili klincu!
    Ako bi bilo u pitanju "blaže iživljavanje", spremio bih, na tenane i detaljno, osvetničku akciju, koju bih izveo... ne mora odmah... važno da bude "tante za tante", plus kamata, normalno!


    Gazda,
    napravi rezerni blog, pa tamo isprobavaj opcije ;)
    Lajka,
    odgovoriću ti u vezi FI(j)ATA na prethodnom postu, da ne smaram(o) više ljude. Obavestiću te kada se to desi (ovde... ČD)

    ОдговориИзбриши
  12. Duće nema ni od korova... ni na Blicu a ni ovde. Imam neki osećaj da bi imao štošta da napiše na temu pandurske obrade (ne nužno iz ličnog iskustva). Stekao sam utisak, kroz više davnih komentara, da mu je to slaba tačka. No, nešto mi govori da će Inspektor imati koju valjanu (takođe, ne nužno iz ličnog iskustva). Ja sam navijač C. Zvezde u papučama a on to svakako nije (bio). Verovatno je svoju ljubav prema voljenom klubu platio i kojom štraftom od pendreka po slabini. It comes with the territory...

    ОдговориИзбриши
  13. Миркони, Дућа је тамо :) Жив је! Био је Баксуз_1, па само Баксуз и тако... И да не бих даље држао "рају" у неизвесности, пробај са "carlinforgod" и наћи ћеш га. ;) Само што је почео мало више да држи језик за зубима, биће да му није до брисања.

    ОдговориИзбриши
  14. Znam da je bio broj 13. Ali proredio se... naleteo bih na njega.. negde (zabava, strip). Doduše, imam jednu vremensku rupu od 5 dana u januaru kad sam radio po ceo dan bez mnogo šaranja po Blicu. Sad sam opet onaj stari, spreman i da pročitam a i napišem koji komentar potpuno besplatno. Malo li je na ovu skupoću?

    Tine je upravo popio dva najsvežija (jutrošnja) brisanja na pretposlednjem blogu na Blicu. Valjda nije i ban u pitanju jer onda će se pojaviti Tine________ (dopisati broj). Trebalo bi da promeni nadimak u Feniks... uvek se diže iz pepela.

    ОдговориИзбриши
  15. Viši inspektor Bešević24. јануар 2011. 13:26

    Ko se slaze da Nenad Jezdic najbolje glumi pandure neka digne dva prsta! :))

    http://www.youtube.com/watch?v=oH8k3-lSxHk&feature=related

    Ko zeli celu "fabulu radnje",posebno ulogu Jezdica evo link:
    http://www.youtube.com/watch?v=6snbcXL958Y&feature=related

    Pandura igra i u Citaulja za Eskobara. :) Vrhunski!

    ОдговориИзбриши
  16. Viši inspektor Bešević24. јануар 2011. 13:45

    @Mirkoni
    Napisacu,mozda nesto na temu...ali nema toga punog kod mene,za divno cudo. Mnogo vise ima toga za ljude oko mene. :)) Ja sam nekako bio uvek dovoljno pametan da izbegnem situaciju. Valjda zato sto NIKADA pred utakmicu nisam pio. :))
    preturicu po mozgu danas,ako nadjem nesto interesantno. :)
    Verovali ili ne,ja licno NIKADA nisam bio privodjen,ni za sta,a non stop sam visio na Severu,kao mladji isao i na neka gostovanja. :))
    Mene nikad nece uhvatit'! :))

    ОдговориИзбриши
  17. Ja sam imala dva "kontakta" sa momcima u plavom. Jednom sam imala neki manji sudar, ja sam bila kriva. :)))
    Drugi put me je na buskoj pandur branio od pomahnitale lezbijke koja me je jurila po stanici. Eto. :)

    ОдговориИзбриши
  18. То за судар, то... баш и није интересантно али ова "помахнитала лезбијка" је веома занимљив увод. Дакле, Лајка, сама си себи дала шлагворт па сад почни! :)

    ОдговориИзбриши
  19. Lajka, i ti misliš da se provučeš tek tako sa tom pričom (br.2)? Deder.... razradi to malo!

    ОдговориИзбриши
  20. Gazda, veliki umovi razmišljaju isto! :)

    I u isto vreme... :)

    ОдговориИзбриши
  21. Pomenuta "lezbijka" je, videlo se, bila malo pripita. Bila je oskudno obučena, verujem da je jedna od "onih" dama. Blenula je u mene neko verme, pa je počela da slaže neke grimase, da mi namiguje, da se oblizuje itd. Ja sam se sklonila, ona je krenula za mnom, ja ubrzala, ona ubrzala, ja potrčala, ona potrčala... Svi bulje na stanici... Ja snimim pandura i sakrijem mu se iza leđa i počnem da vičem: "Ovo je lezbijka juri me po stanici, sklonite je." On počeo da urla da preti onim pedrekom, ona počela da mu viče da se ne meša, kako to nije njegov problem... Kasnije je pandur počeo da me muva. :S

    Da naglasim, nisam homofob, stoput bih se gore usrala da je tako počeo da me juri muškarac! ČD

    ОдговориИзбриши
  22. I, je l- bilo hepienda?
    Jesi se smuvala sa milicajcem?

    ОдговориИзбриши
  23. Mada, da je bila strašna - bila je. Onako brkata. Te su žene najopasnije. ČD

    ОдговориИзбриши
  24. Zašto brišeš polovinu svojih komentara? Na veliku sreću, brzo je doš'o bus, pa nisam morala dugo da trpim smaranje. :)))

    ОдговориИзбриши
  25. Ja sam ti, Lomi, praktično čuo istu priču, s tim što se radnja odigrala u Nikšiću, u CG. Ovde su u pitanju bile vodovodne cevi. Vodoinstalater je na poziv došao, javio se portiru, portir obavestio nekog od pandura, misleći da je ovaj upućen u kvar sa cevima, kako je taj i taj stigao i da ga odvede dole da mu pokaže. Na vodoinstalaterovu žalost, pokvarene cevi su bile u podrumu, gde su i prostorije za pritvor i ispitivanje. Pandur je razumeo da treba da ga odvede dole i "da mu pokaže", odnosno da ga odvali od batina, dok ovaj ne prizna - šta god. Razlika je u tome što ovaj nije ništa priznao. Agonija nesretnog čoveka je prestala tek kada je pandur obavestio načelnika kako, tipa, Djurović neće ništa da prizna. Načelnik, nakon što je obavešten o kvaru, je sam rekao da pozovu baš tog vodoinstalatera, koga je i lično poznavao. Inače i ovog majstora su, izmedju ostalog, optužili da je lopov, upravo zbog torbe sa alatom kojim je trebao da 'opravi cevi. E sad, ko će ga znati koja je verzija original? Vrlo moguće da je u pitanju samo urbana legenda, koja je zbog svog kvaliteta pustila krakove u više različitih pravaca.

    ОдговориИзбриши
  26. Gazda zna zašto sam obrisao drugi. Prvi je zbog jedne greške (ne mogu da ih gledam).

    Evo, ako baš moram da kažem... pomenuo sam u tom komentaru, koji sam posle obrisao, da su me više puta gnjavili "peškiri".

    ОдговориИзбриши
  27. Pa, dobro, nije to ni toliko strašno. Verujem da "ručnici" imaju dobar ukus. Oni koje ja poznajem baš drže do estetskog dojma.

    ОдговориИзбриши
  28. Dok su još tema "peškiri" i "ručnici", evo prigodne video podrške...

    http://www.youtube.com/watch?v=rXy2SceUgb0

    ОдговориИзбриши
  29. Dolazi utorak, a ja dugujem Svušici izveštaj o napredovanju dijete. :)
    Vidi se ponešto, ali sam još uvek miljama daleko. Imam svoju dijetu. Jedem hranu posle koje nije teško oprati sudove, po tome znam koliko je zapravo bilo masno to što sam pojela. Za sada deluje OK. :)

    ОдговориИзбриши
  30. Славољубе, нисам чуо више верзија. Тј. није ми било ко други испричао било шта слично. Могуће је и да је реч о урбаној легенди, што да не, нисам о томе ни размишљао. Опет, свашта се догађало па... ко зна, можда има и истине. У ствари, ако је и само 10% тачно, тада је тих 10% управо онај део о батинама. Сигуран сам.

    ОдговориИзбриши
  31. Лајка, за некога ко је веома посвећен језику, правопису и свему што се тога тиче, била си штура на речима кад си описивала ту бркату "лезбачу"... Е бре... очекивао сам више сочнијих момената... али добро, није те стигла ;) Шалу на страну, шта би било да није било пандура? Трчала би колико те ноге носе или би се окренула и решила да станеш на црту са надрканом лезбијском курвом, па да јој јебеш маму мамину? И још нешто. Откуд знаш да је била лезбијка? :)

    ОдговориИзбриши
  32. Vidim ja da je ova prica sa lezbejkom svima zabavna :)))) naostrili se ljudi da cuju detalje, a Lajka daje na kasicicu :))))
    Nesto mi je suludo da napisem "lezbIjka" kad to nikad nisam tako izgovarala, a pretpostavljam da je ispravno jer je i u engleskom "lesbIan". Sta da radim, probacu da se naviknem.
    Ljudi, napolju je -11, muka me hvata pri pomisli da cu uskoro morati da izadjem iz gajbe.

    ОдговориИзбриши
  33. Ne sekiraj se, Lajka, za dijetu - najteze se skidaju kilogrami na pocetku. Tu je bitno da se ne demoralises i da ne odustanes, a znam da je grozan osecaj kad se kao nesto trudis a slabo se primeti napredak. Posle to odjednom krene da se primecuje pa dobijes volju da nastavis. A jos kad te krenu hvaliti kako super izgledas :))))

    ОдговориИзбриши
  34. Svušice,
    Ja nikad ne bih izgovorila "lezbIjka", ali znam da se tako piše, pa tako i pišem. Mene, u suštini, nervira kad neku reč standardizuju onako kako je niko ne koristi. Za to sam već navodila primere (kapuČino, hoHštapler, pa i ta lezbIjka). Ali, neverovatno mi je to što u novnom, velikom rečniku stranih reči stoji da je ispravno brusThalter. Bole me uvo kako je u nemačkom, kako je moguće da su Šipka i Klajn uopšte došli do ideje da sačuvamo grupu STH. ČD ČD ČD ČD

    A, dijeta ide. Najviše mi sada prijaju treninzi. Kad ne odradim trening, patim se s grižom savesti, nisam trenirala dugo (od letos). Sad me strašno nervira što sam prestajala). :)))

    Lomitelju,
    Znala sam da me muva zato što je dugo buljila, pa slala neke poljupce, namigivala, oblizivala se...Ili je biseksualka. Da nisam naišla na pandura, počela bih da vrištim na sav glas, to je moja reakcija na paniku. Tako se ponašam i kad me napadne veliki pas. ČD

    ОдговориИзбриши
  35. Dobro, Lajka, aj da se ja i ti prepucavamo malo!
    Vidiš da svi dremaju...

    ОдговориИзбриши
  36. http://www.blic.rs/Vesti/Republika-Srpska/231610/Saobracajac-slikan-kako---uzima-mito


    Lajka, ovi bi ti sigurno naplatili odbranu od "istopolnice" ČD

    ОдговориИзбриши
  37. Koji je ono auto na snimku? Nadam se da nije ONAJ, italijanskog porekla... :)

    ОдговориИзбриши
  38. Мислиш на МасератиЈа или... ?

    ОдговориИзбриши
  39. A, tu li ste ptičice?
    'Oćete još realitiJa u kafani, a?
    A, šta ako smo se Rajka i ja dogovorili da vas zabavljamo, da ne kažem za...avamo?

    ОдговориИзбриши
  40. Рајка!? :) Хвала ти Улични... хвала ти на овом осмеху. Дан је баш суморан.

    А она прича око "Ј" је била забавна на почетку. Бар мени. Трудила се и упињала свим силама, користила комплетно знање које има, објашњавала што је стручније могла а да то све ипак буде разумљиво нама који то нисмо студирали, да би ти онда рекао нешто у смислу: "Па не звучи ми то баш најбоље..." :) Тада сам помислио, е јеби га! Нисам се после ни трудио да испратим до ког сте закључка и договора дошли. Само сам пратио коментаре да ли има вређања и то је све.

    Да сте ви мени живи и здрави, `ајд у здравље!

    ОдговориИзбриши
  41. Gazda, je l' to znači da četvrtak više ne važi kao jedini dan za "ne diram te, ne diraj me" već mu se i sreda, sram je bilo, pridružila? Za dvaJes' godina ima da ispuniš čitavu nedelju! :P

    ОдговориИзбриши
  42. Не, не, далеко било... пу, пу, помери се с сместа! :) Суморан је посматрано са метеролошког гледишта. Сунце нам се данас није ни појавило, небо је сиво, цео дан нека киша и суснежица па зато. Расположење је на неопходном нивоЈу за један радни дан! :)

    ОдговориИзбриши
  43. Ček' sad, da promenimo malo...

    Nisi još OBOIO kafanče... Jesi li randomizir'o na onom SAITU što ti dadoh?

    ОдговориИзбриши
  44. Ovo je super snimak. Baš mi je drago što su ih snimili. Na saobraćajce mi se povraća. Kada idete starim putem za NS, ima jedna krivina na izlazu iz Inđije gde panduri vazda vrebaju. Tamo redovno zaustavljaju one koji prekrše ograničenje za 2-3 km na čas. Neverovatno je koliko sam puta čula od nekoga da ga je pandur tamo zaustavio zato što je vozi npr. 63, a ograničenje je 60. Tu je najjači bio ujak moje cimerke. Vozio 62, ovaj ga zaustavio i rekao da, je l' te, mogu da se dogovore. E, tu je bila genijalna reakcija.

    "Šta? Da se dogovorimo? Ma, teraj se, ne dam ti pare. Ako ćeš stvarno da mi pišeš kaznu zbog prekršaja od 2 kilomdetra na sat, piši, zabole me kurac. Ali, ne dam ti ni pet dinara."

    Nije mu stigla kazna. :))

    ОдговориИзбриши
  45. Eh, Mirkoni, nije to fora. Fora bi, možda, bila da si napisao "saJit", 'vako je bzvz. ČD

    ОдговориИзбриши
  46. Јесам, Миркони, јесам али ми се нешто не допаде ни једна комбинациЈа боја. Тражим интересантну слику за позадину па кад будем нашао... мењам!

    ОдговориИзбриши
  47. Dobro, LaJIka... primijo k' znanju.

    ОдговориИзбриши
  48. Ili "k znanIJU"?
    Zapravo, ranIJe se i pisalo "znanIJE", ali se nije izgovaralo tako. U crkvenom jeziku se na tome insistiralo da ne bi došlo do jotovanIJa, mislili su da pomenuto jotovanIJe skrnavi koren reči. Eto sličnosti između Muzičnog i crkvenjaka, verujem da Muzični nije ni sanjao da ga bilo šta može spojiti sa crkvenjacima, ali animozitet prema joti je učinio svoje. :)

    ОдговориИзбриши
  49. Da je Muzični popa... imao bi dva kandila! :)

    ОдговориИзбриши
  50. Ali, bitno je da budu spojena, tako bi i bogougod bio dvostruk. Sad verujem da će nas zaista raspaliti gitarom po glavi. Taman ima po jedna i za moju i za tvoju glavoncIJU. :)

    ОдговориИзбриши
  51. GAZDA: "А она прича око "Ј" је била забавна на почетку. Бар мени. Трудила се и упињала свим силама, користила комплетно знање које има, објашњавала што је стручније могла а да то све ипак буде разумљиво нама који то нисмо студирали, да би ти онда рекао нешто у смислу: "Па не звучи ми то баш најбоље..." :) Тада сам помислио, е јеби га!"

    Postoje dve varijante:
    1. Nisi pažljivo čitao. U tom slučaju ti ne služi na čast to što si napisao (citirano), jer me to mnogo vređa.
    2. Jesi pažljivo čitao, ali nisi razumeo.

    Bilo koja varijanta da je u pitanju, motivisao si me da ponovo pogledam celu prepisku.

    Od samog početka sam ponavljao jedno te isto, jedno te isto...

    Vidi naredni komentar. To su sve citati.

    ОдговориИзбриши
  52. 1.meni je mnogo zanimljivo to o jeziku i gramatici, iako volim i da NAMERNO prekrajam gramatiku(za ličnu upotrebu).

    2.Ma, daj... FIAT da bude fiJat, pa to je odvratno, stvarno.

    3.Čini mi se da se zajeb dogodio zato što mi kažemo "Fi(j)at", a Italijani FIAT. Znači sva 4 slova su velika...

    4.Pa, razumem ja da ti moraš da se staviš u odbranu srpskog. Glupo bi bilo da, s obzirom na šta si potrošila pola života, to ne radiš. Ali, mi obični smrtnici, nemamo taj "problem", pa i ti nas razumi. Meni se neka pravila ne dopadaju i neću da ih poštujem, jer mi to nije ništa važno u životu.

    5.LAJKA:"Zamisli da Swoosh govori iz fazona "on živi u England-u". Jbg, voli devojka engleski... ČD ČD ČD"

    Ja pišem tako kako mi se sviđa (FIAT), jer mi se ne dopada postojeće pravilo u srpskom. Ako se nekome drugom nešto drugo ne dopada, neka sam vidi šta će, nije moj pos'o...

    6.Ali, pobogu, Lajka, pa ja ne kažem da svi treba tako da rade (kao ja), nego da se MENI tako sviđa, jer mi izgleda logičnije i LEPŠE, naročito kada je neznatna razlika (kao kod FIAT-a: samo jedno J dodato u srpskom). Recimo NAPOLI i NAPULJ već je druga priča...
    Pošto ja ne pišem udžbenike, mogu nekad ovako, nekad onako...

    7.Još jednom da ponovim:
    Ja ne mislim da pišem nove udžbenike pravopisa, niti pretendujem da svi treba da poštuju "moja pravila".
    Samo se čudim, grozim, (povraćam)... nad nekim rešenjima. Tol'ko prava imam.

    8.Ovo je kafana i mi ovde "drobimo"... ko šta stigne. Nemam ja pretenziju da svi treba da rade kao ja, nego samo iznosim svoje mišljenje i kažem da su neka pravila glupava.

    9.Znači, ja ti verujem da su pravila srpskog pravopisa takva kakva su i da si ti za njihovo apsolutno poštovanje. Samo kažem da meni neka izgledaju glupo, i, što da ne, možda ih treba i promeniti. A, u međuvremenu, ja pišem po svome. Na blicu, na svom blogu, ovde... to nije problem, je l' tako?

    ОдговориИзбриши
  53. JA: Što se FIAT-a tiče, ja sam očekivao da kažeš :
    "Jeste, pogrešno shvatamo tu reč kao imenicu, ali, kada je već vidimo kao imenicu, onda moramo i da primenimo važeća pravopisna pravila."
    Kao što ja kažem: "ja ispravno shvatam tu reč i ne mogu namerno da na nju primenjujem pravila za imenice, kada ona to nije."


    Ovo je bilo jedino mesto na kome sam malo preterao, te mi se Lajka slatko ismejala u brk, ali to je bila mala provokacija. Jasno se vidi po uvodnoj rečenici. Čak sam ja već u narednom postu bio pitao Lajku "a, gde ja to tvrdim da JA BOLJE ZNAM", jer sam potpuno zaboravio šta sam napisao. I nisam ni proveravao čemu se ona to smeje, dok sama nije rekla.

    ОдговориИзбриши
  54. Ukratko:
    -Rajka je uporno objašnjavala šta kažu važeća pravopisna pravila. To je bilo lepo od nje, jer smo i naučili neke stvari. Ovo stvarno mislim, ne podjebavam!
    -Ja sam uporno govorio da se meni neka pravila ne dopadaju... i šta mi ko može! Mogu neka i da delimično poštujem, da pravim izuzetke tamo gde mi je ćef... i šta mi ko može!

    Znači, opet, kao i kod "Bijelog Dugmeta", svako je terao svoje. Tamo se Lajka bila uhvatila za to da joj se B.D. gadi, a ja sam se bio uhvatio za ono njeno da "B.D.nije domaći rok".

    Meni jeste nekada interesantno da se on-line prepucavam, kada imam slobodnog vremena, priznajem.
    Ali me nervira malo kada i drugi ne vide kada dođe do PROMAŠIVANJA teme sa obe strane, tj. svako tera svoju priču...

    ОдговориИзбриши
  55. GAZDA,
    baš me zanima sad kako ćeš da "opravdaš" ono što si napisao (citirano je gore i završava sa "e, jebi ga").

    1. Nisi bio pažljiv čitalac
    2. Nisi ukapirao...

    ОдговориИзбриши
  56. Nisam skapirala šta to Lomi nije dobro razumeo. Prvo si pitao šta mislim o tom J. Ja sam ti prvo kratko odgovorila. Nakon toga si u dva komentara pitao za to i ja sam se svojski potrudila da objasnim pošto si pokazao ozbiljno interesovanje. Kad sam ti sve objasnila, deo tvog odgovora bio je: "Ja pišem tako kako mi se sviđa (FIAT), jer mi se ne dopada postojeće pravilo u srpskom. Ako se nekome drugom nešto drugo ne dopada, neka sam vidi šta će, nije moj pos'o..."

    Nakon toga, kako čovek da ne kaže "e, jebiga"?! :))
    Kao, prvo te zanima, pe onda zaključiš rečenicom u stilu "ma, ja pišem kako 'oću". E, stvarno, jbg. Kasnije si insistirao na tome da to nije trebalo da bude prihvaćeno kao imenica. Ja sam rekla da je to jedino kao imenica i moglo biti prihvaćeno pošto je (i) naziv za automobil. To da Dugme i nije baš rok nisam ja prva napisala, izgovorila, verujem da ima mnogo ljudi koji dele moje mišljenje. Verujem da bi se i Brega složio s tim (bar kad je reč o najpopularnijem delu njihovog stvaralaštva). Ali, nikada, nikada, ama baš ni od koga nisam čula da fijat ne treba da bude imenica. Da je to toliko straaaašno, javio bi se neko od lingvista da to iskritikuje. Nisu to neki indijanci, znaju ljudi svoj posao. Naravno, nikada nikoga neću terati da nešto voli ili poštuje. Malo mi je smešno kad napišeš: "Ovo stvarno mislim, ne podjebavam!
    -Ja sam uporno govorio da se meni neka pravila ne dopadaju... i šta mi ko može! Mogu neka i da delimično poštujem, da pravim izuzetke tamo gde mi je ćef... i šta mi ko može!".
    Ma, opako, nema šta! ČD ČD ČD Ja ti kažem, boli mene uvo, neki ljudi pišu "daj te" i "ne moj". Ni njima niko ništa ne može. Neću ja nikoga slati u ćošak, a ni sazivati roditeljski. Svako neka čini kako misli da treba. Postoje mnoge ispravne stvari koje se ljudima ne dopadaju, a koje su mnogo bitnije za život od pravopisa. Tužno je, ali postoje ljudi kojima se ne dopada četkica za zube, sapun, voda, dom zdravlja, kisela umesto rakijetine, šetnja umesto cigarete, kafanska pevaljka umesto žene i dece. Kad tako postaviš stvari, shvatiš da nije pravopis i nije prioritet. Opet, ne bi trebalo da bude manje bitan od nove Karleušine pesme, jbg.
    Ne znam zašto se toliko vređaš, zaista ne kapiram šta je Lomi rekao, a da nije bilo blisko istini. I moj utisak je bio da me blago podjebavaš. Prvo se raspituješ, ja objasnim, a na kraju ispadne da baš i ne uvažavaš ono što pravopis propisuje, a što sam se svojski potrudila da objasnim. Nisam se uvredila zbog toga, ali se jesam smorila. Ispalo je veoma naporno na kraju.

    ОдговориИзбриши
  57. A Gazdu bih zamolila da zaokruži drugi odgovor. Ako nastavimo o fijatu, zamrzeću sve reči na f.

    Pre nekoliko sati sam slušala sebe na radiju. Fujfujfuj!

    Svuuuuuuuš,
    Kad se pojaviš, nek ti je na znanje da ću otvoriti na svom nalogu praznu stranu na kojoj možeš da mi napišeš one dijetalne recepte ako te ne mrzi. Naravno, ako neko drugi nešto zna, može da napiše. Meni ponestaju ideje, treba mi osveženje. :) Ako je moguće - bez ribe. :))

    ОдговориИзбриши
  58. Evo, i ti si me naterala da ponovo pogledam prethodni Gazdin post.

    Još na početku sam rekao da mi se ne dopada to "Fijat". Nisam to rekao tek kada si se ti iscimala sa objašnjenjima.

    A, Gazda je to malo iskrivio (ima gore tačno kako), pa je ispalo da si mi ti objašnjavala, i objašnjavala, a ja NA KRAJU rekao da mi se ne dopada.
    Istina je da sam i na početku , i u sredini, i na kraju, tj. SVE (ili svo?) VREME to ponavljao. Jedno te isto (kao što se vidi iz onog komentara gde sam ih citirao)!
    Kao što si i ti...

    ОдговориИзбриши
  59. Smrdi mi da će opet biti nerazumevanja...

    Ukratko:

    Jeste, pitao sam te, jer sam mislio da je možda greška ono kako pišu u Blicu.
    Ti si mi obrazložila da je tako po pravopisu, ali nije baš kao što Gazda kaže: "Трудила се и упињала свим силама, користила комплетно знање које има, објашњавала што је стручније могла а да то све ипак буде разумљиво нама који то нисмо студирали..."
    Toliko truda jeste bilo, ali kada se celokupna rasprava pogleda, a ne ODMAH, kako ispada po njemu. To mu i zameram, jer onako kako je napisao, a kada bi neko sa strane pročitao, a da ne zna celu priču, lako bi zaključio da sam težak debil...
    Zato kažem da me je uvredio. Neistina me vređa!

    p.s.
    Sa onim da "ne podjebavam" nisam mislio ništa loše. Naprotiv! Jeste da je bilo nepotrebno da se ponavljaš (koristeći različite primere), ali kada već jesi (a, i ja sam, svestan sam), onda je bilo korisno pročitati sve to. Meni je zanimljivo da slušam o jeziku i gramatici. Čak slušam i sa HRT neke emisije (o tome) noću, kada sam na turnejama.

    ОдговориИзбриши
  60. Kod nas takvih emisija skoro uopšte nema... Jednom sam uhvatila nešto, ali nedovoljno zanimljivo odrađeno. Bilo bi lepo kad bi na RTS-u išla neka emisija tog tipa. Ja sam volela one naučne emisije za decu koje su išle kad sam ja bila mala. Baš mi je krivo što ih više skoro uopšte ne puštaju. Ali, eto, proveriću da li je tačno ono što acafaca tvrdi za drugi program. :)

    Lajkina kujna je proradila, pa se tamo mogu ostaviti dijetalni recepti. To mi služi kao on-line kuvar, stavljaću korisne linkove i dobre recepte na jedno mesto. :) Ovo je obaveštenje najviše za ženskadiju, ne verujem da su muškarci zainteresovani. Mada, Slavoljub je imao jedan odličan recept za čaj. Jbg, stavila sam previše karanfilića, ali je i tako bio odličan. :)

    ОдговориИзбриши
  61. Da dodam da sam bio uvređen (sad sam se malo o'ladio), pa sam i ja zlonamerno ponudio Gazdi tu opciju 2 (da nije ukapirao). Siguran sam da jeste pod 1.
    ;)

    ОдговориИзбриши
  62. Ma, dobila sam neke pare od opštine (za talente), pa me zvali sa radija da traže intervju. Ništa, pričala sam o svom školovanju, o srpskom jeziku, o doktorskim studijama. Meni je zvučalo grozno. Čulo se neko zamuckivanje, glas mi tanak k'o u neke pičkice, a reči kao što su "baš", "veoma" i "zaista" ponavljam kao da sam poluretardirana. Neću više nikada reći da Ana Ivanović zvuči kao debil na tim konferencijama za štampu. Kad sam čula sebe, shvatila sam da nisam ništa bolja. Trudiš se da kažeš nešto pametno, a nalupaš se gluposti. Čak mi je i ćale rekao da sam se nalupetala. :D

    ОдговориИзбриши
  63. Сутра ће и овако и онако четвртак тако да ћу да искористим ово мало среде што је преостало: као овлашћено лице у овој биртији, извињавам се ако сам било кога увредио. :) АЛИ, не да ми то није био циљ него... ма ни на крај памети ми није било. У сваком случају, био сам искрен и рекао да ми је цело препуцавање, у принципу, досадило, сморило ме као што рече Лајка. И то баш оног тренутка кад сам помислио "е, јеби га" и то је то. :) Даље нисам пратио, признајем, шта ћу друго кад сам, опет јеби га, искрен.

    Лајка, где ти је тај виртуелни кувар? Ја волим да кувам а можда дође и до размене рецепата. И баш ме брига да ли ово звучи "тотално геј" али ме интересује.

    Поводом твог гласа на радију. Ја сам на телефонској секретарици имао ону поздравну поруку и неколико људи је прекидало везу јер су мислили да су погрешили број. Нису ме препознали. На крају сам хтео да убацим Рамба: "Овде Рамбова телефонска централа, поруку кажи после звучнога сигнала!" :)

    ОдговориИзбриши
  64. Rajka, pa tako je to. I ja, kad sebe vidim na video snimku, užasavam se i glasa i ponašanja. I moje ženče isto. Mslim, sebe... Ali, ona baš preteruje, pa moram stalno da je podsećam da svi boluju od te boljke. Kao i kod fotografija. Svi su kritični prema sebi.
    Ja, kada govorim (dokaz su mi video snimci) skroz nerazgovetno nešto mrmljam. Trebalo bi da idem na neke vežbe kod nekog dečijeg doktora... ČD


    Nego, za kol'ko si to o'ladila Novosađane?
    Jesi li snimila tu emisiju? Mislim, da postaviš negde da i mi čujemo, pa da ti kažemo da l' si lupala ili nisi, jer "tatku" ne treba verovati. I on je preterano kritičan, k'o i svi roditelji.

    GAZDA,
    lepo od tebe što ne ulaziš u polemiku, jer bi me mrzelo da se ganjamo.
    Jedino bih te pitao nešto:
    Kako je moguće da nisi pratio dalje ( "Даље нисам пратио, признајем, шта ћу друго кад сам, опет јеби га, искрен." )a, opet: "Само сам пратио коментаре да ли има вређања и то је све."
    Ispada da jesi čitao komentare (da bi proverio da li ima vređanja), ali nisi pratio dalju raspravu...

    ОдговориИзбриши
  65. Stvarno, gde je taj kuvar? Imala bih par recepata za Lajku, ali ne i za Gazdu. Iz jednog jedinog razloga: sve je sa ciljem gubitka kilograma, dijetalno i poprilicno gadno :) Ko je na dijeti, taj mora da se zrtvuje malo. Ko nije, nek jede k'o svet :)
    Mada, kad bolje razmislim, mogla sam i ovde (ako Gazda dozvoli). Nisu neki dugacki recepti, vise su fore i trikovi kako kojekakva sranja napraviti jestivim :)) Ako mi se ideja prihvati, krenucu od sutra da ih kuckam. Znate da ja nemam Facebook (steta sto ovde nema onih slicica i smajlica, sad bih ubacila onog sto je pocrveneo od sramote)

    ОдговориИзбриши
  66. C, c, c, niko da se seti da pogleda moj profil ovde, pa da ga nađe. A ja taman mislila da ću proći bez linka. :))))
    http://lajkinakujna.blogspot.com/
    To sam otvorila zbog svoje dijete najviše, planiram i da iskopiram delove iz svog dnevnika ishrane koji vodim već nekoliko dana. :)))
    Još uvek ničeg posebnog nema, kujna je prazna, samo je Lajko ubacio link na recept za neke sendviče. ČD ČD ČD Možda je to bio suptilan način da mi saopšti da mu je muka od onoga što u poslednje vreme kuvam. ČD Možete ostaviti i poneki recept koji nije baš dijetalan. Uostalom, ničemu se ne može robovati, pa ni režimu ishrane. :) Imam i ja neke fore kako poboljšati ukus bezukusnim namirnicama, napisaću ponešto i o tom. Nije da se hvalim, ali umem da kuvam. :)))

    Nisam dobila ništa od Novosađana. :))) Emisija je trajala oko 40 minuta, ali će ići i repriza. :))) Nećete dobiti link, a ni vreme reprize, sramota me je. Slušala sam emisiju preko kompa i umrla od sramote. Lajko mi se smejao sve vreme, malo se pokrivao jastukom, a posle emisije me je imitirao. ČD ČD ČD E, da, dobila sam 500 evra. :)

    ОдговориИзбриши
  67. Još nešto za Svuš. Nema nikakve veze što nemaš fb. Hvala bogu, postoje i drugi tipovi umrežavanja, ovo je jedan od njih, pa sam zato iskoristila to što imam nalog i napravila kujnu. Da u'vatim i ja parče mreže i da napravim mestašce na kom ću čuvati sve korisne stvari, tj. da imam sve na jednom mestu. Lakše mi je kad napravim sebi neki sistem. :) Počela sam da sastavljam i kuvar u Word-u, prekopirala neke recepte koje ste ostavili ovde i takoooo... Trikovi su uvek dobrodošli. Ako imaš i neke recepte, još bolje. :)Meni ovo i nije neko žrtvovanje. Iznenadila sam se jednom kad si napisala da je teško progutati piletinu bez kožice. Is, pa ja bih prvo tu kožicu odstranila (kad bih jela nešto osim belog mesa). :)
    Znači, ne treba ti fb, živi se i bez toga, ono je i onako kao umreženi Big brother. Znaš ko je šta jeo, ko se smuvao, raskinuo... Možeš čak i da vidiš neke poznanike u donjem vešu... Možeš da vidiš na slikama da li neko prazni pepeljaru ili ne, da li mu je haos u sobi, kakva mu je keva... Sve u svemu, nije taj fb baš neophodan.

    Lomi,
    Kuvanje nije gej. Tačka. :)

    ОдговориИзбриши
  68. Viši inspektor Bešević27. јануар 2011. 03:17

    @Mirkoni

    Setih se sta bih mogao da napisem na ovu temu,a povodom tvoje inicijacije. :) Nije nesto zanimljivo kao Gazdina prica,ali eto...govori nesto.
    To je bilo gostovanje u Nisu,pre jedno 10 godina...na koje ja NISAM isao. Morao sam da radim. A posto sam pre toga trazio slobodnu subotu da idem na neko gostovanje pre toga,onda nije bilo smisla da trazim opet.
    Uglavnom, ovi neki moji su otisli u Nis.
    I ja u jednom momentu s posla pozovem mog drugara Karaju,veza je otvorena ali cujem samo neke glasove kao kroz neki hodnik ili tunel. Posle pola sata pozovem opet...opet isto. To se meni vec nije svidelo jer znam odakle mogu samo da dolaze takvi zvukovi kao iz hodnika...ili bolnica ili stanica policije. Nema trece u takvoj situaciji.
    Uglavnom,kasnije u toku dana ili cak mozda sutra kada sam ih video saznao sam da su se napili kao goveda i da su krenuli da udju na stadion. Milos je bio pijan kao cuskija,sto je inace cesto tada radio,a kad se napije gori je od svake svinje...zaustavio ih pandur na ulazu,krenuo da ih cima,da ih pretresa...zasto su pijani,ovo ono...(Milosev cale je inace bio inspektor u to vreme,kasnij eje batalio sluzbu i posvetio se STR-u :) ) Kako su ih pretresali tako se Milos onako pijan nesto pobunio,pandur mu uvije ruku,Milos se cimne,ova mrcina zavije jos jace i polomi milosu ruku,na neverovatnom mestu...izmedju lakta i ramena.
    Jedva su ga zakrpili. Bilo je cak i frke da li ce moci da koristi tu ruku,jer su neki nervi bili sjebani i sta ti ja znam. Imao je nekoliko operacija,ugradjena mu je sina koju i dan danas nosi,isao je na neke rehabilitacije od nekoliko meseci. Nije mogao prste da pomera...i izvukao se nekako. Svaki dan posle posla sam ga posecivao u bolnici. Njegov cale je kasnije podneo krivicnu prijavu protiv tog pandura,ali se ne secam sta je bilo sa tim. gotovo je NEMOGUCE dobiti pandure na sudu,cak iako ti je cale inspektor,jer sitite jedan drugog i namestaju sve i svasta da je to strasno.
    I tako,bilo je jos nekoliko tih ekscesa sa pandurima u kojima srecom ja nisam ucestvovao,jer jednostavno nisam bio tu igrom slucaja. Taj moj drugar Karaja je cak dobio i uslovnu,kao zbog napada na sluzbeno lice (nesto se gurao sa nekim saobracajcem ii sta vec),jedva se bogami izvukao sa uslovnom od 1,5 godine,da ne ide u tvorza. Pukli su njegovi dobre pare na advokata,da ga izvuce.
    Da,ja sam jednom isao da vadim burazera iz stanice zbog neke tuce u koju je bio umesan. Uvece u gradu...budala! Sve je to bilo davno.
    Laku noc.

    ОдговориИзбриши
  69. Viši inspektor Bešević27. јануар 2011. 03:20

    @Lajka
    Ko je rekao da je kuvanje GEJ,nek je' govna! :))

    Laku noc,ipak.

    ОдговориИзбриши
  70. Pomozite priglupoj drugarici: sad sam isla u Lajkinu kujnu, otkucala recept ispod u komentarima, sva sreca pa sam ga prvo kopirala pre slanja.
    1) nisam sigurna da li je to pravo mesto, ili ima neko drugo za ostavljanje recepata, jbg ja ne vidim
    2) ne znam kako da posaljem komentar. Na onoj padajucoj listi "Komentarisi kao:" nema varijante kao ovde Ime / URL, sve ostalo sto sam probala - nece. Kaze moram biti negde registrovana. Gde?!
    Jebote, bas sam nepismena :)

    ОдговориИзбриши
  71. U vidu komentara ostavi. Iskeno, ne znam kako bi moglo drugačije. :)

    ОдговориИзбриши
  72. Propustiću trening zbog ovog Novaka... Nema veze. :)

    ОдговориИзбриши
  73. Samo ti prati lopticu na ekranu. Tako treniraš očne mišiće, šta te briga...

    Ja pratim preko neta.

    http://www.atdhe.net/31930/watch-australian-open-djokovic-vs-federer

    ОдговориИзбриши
  74. Verujem da nije lako gledati preko neta. Nekoliko puta sam pratila Anu i Troickog, secka non-stop. A to i nisu bili neki gledani mečevi. Mogu da zamislim kako je kad se toliko ljudi nakači. Maaaa, bitna je pobeda! :))) Sad navijamo za Ferera, ne znam za vas, ja ne volEm Britanca. :)

    ОдговориИзбриши
  75. @ Lajka : Uf, ne volim ga ni ja, mada bi mi bilo draže da upravo njega Nole pobedi u finalu.

    ОдговориИзбриши
  76. Ни ја не волим Британца али сам готово 100% сигуран да ће он играти против Новака. А и волео бих да баш он одмери снагу са нашим јунаком. Некако ми се чини да би то могла бити баш, она права, добитна комбинација за врхунски меч! Као Агаси и Сампрас некад, а? ;) Част Шпанцу али да се Надал није повредио... сумњам да би прошао.

    ОдговориИзбриши
  77. Mislim da Ferer ima pozitivan skor protiv Mareja, ali da je mečeve dobio na šljaci, dok je na betonu sve izgubio. Ove godine nisam odgledala nijedan Endijev meč, mrzim njegov stil igre. To finale će biti kao partija šaka. Ako Mareju malo stane servis, mislim da bi moglo da bude pet setova i tu će biti dosta taktiziranja, nadmudrivanja... Ako bude perfektno servirao, realno, Novak nema šanse. :(

    ОдговориИзбриши
  78. Ma Novk nema pojma... ja sam uvek navijo protiv Novaka jer on ne zna ničega o tenisu.... Naj bolji je za skuplane loptica da ti ja kazem! Napred Marej!



















    Šala mala, plasirana mojim forhendom! (Mirkoni)

    ОдговориИзбриши
  79. A vi svrbi uvijek mislite davas svi mrze. dok god takvi budete ne će vam biti bolje. Znam ja da me vi mrzi te zbog mog imena. vi ste uvijek bilk naj pametniji.

    ОдговориИзбриши
  80. Evo... i ja se zovm Mirsad i meni ovo nista nesmeta. Mirsadi svih zemlja... ujdeinte se!

    ОдговориИзбриши
  81. Миркони, најгори си од све деце! :)

    ОдговориИзбриши
  82. A bolan samo sevi šprdajte. Jesam lija vas uvrijedio ja kažem Marij će pobijedit nesekiram se ja. čestitk odsrca nolu budimo raelno ovo mu je maksimum. ja mu želim sve naj bolje ali ni kad on ne će biti čampion kao ibra. nema te vi ibru za to što ni ste dobri ljudi samo za mržnju živite.

    ОдговориИзбриши
  83. Види њега! Ал` си почео да ми хетујеш по кафани... свака ти част! :)

    ОдговориИзбриши
  84. Ja nehetujem samo govorimo kako je. o tom govorim mjesecima a vi ne ćete slušati. a samo vam dobro želim.

    http://sport.blic.rs/Tenis/191694/Djokovic-Podizem-nivo-igre-cekaju-me-sve-tezi-protivnici/komentari
    http://sport.blic.rs/Tenis/191401/Djokovic-Igram-na-krilima-pobede-u-Dejvis-kupu/komentari



    Bilo bi dobro da se Miki sad stvarno javi u fazonu: "Dobro, ljudi, nisam baš tako nepismen i tup."

    Ali, to se neće desiti.
    Rajka :)

    ОдговориИзбриши
  85. Prvi link i nije nešto, ali u drugom su oni "hard kor mrsd" komentari. Obožavam ga. ČD

    ОдговориИзбриши
  86. Дакле, Мареј. Очекивао сам победу али не и овако очајну игру. Брдо неизнуђених грешака... Ипак, сигуран сам да ћемо гледати одлично финале.

    ОдговориИзбриши
  87. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  88. Ma, ovaj Marej greši u poenima od 35 udaraca, a treba izdržati taj tempo. Zato je ono sa Federerom bilo lakše, cimneš mu bekhend, on dva puta vrati, treći put izbaci. To su svi naučili od Nadala. Mislim da bi mu bilo najbolje da nađe nekog levorukog sparing-partnera sa ubitačnim forhendom. To mu je jedina šansa da pobedi opet Nadala u gs finalu. Sad kad razmislim, ne mogu da se setim muškarca koji je u vrhu, a da nema bekhend. Nema ni međ' ženama nijedne u vrhu bez bekhenda. Mislim, bila je Ana, ali su je provalile, pa je sad šamaraju kako stignu...
    Mislim da bi bilo atraktivnije finale sa Nadalom, Fedom, pa i sa Fererom... Ovako, biće gomila dugih poena, živciranja... Sreća neću gledati.

    P.S. Podsetite me da ubuduće ne prihvatam da držim časove svakome... Grrrr!

    ОдговориИзбриши
  89. Уууу... а ја баш волим те дуге поене. Уживам у тим разменама удараца и надмудривању. Милина. Мене више кошта живаца она Анина игра. Крене добро, па усере све, па је опет крене и ја се, врло наивно, понадам а она опет и јеби га бре више. Горе - доле ми никако не прија. Или играј тенис или скупљај лоптице. Нема треће!

    И да те подсетим. Убудуће не прихватај да држиш часове свакоме, јасно!? ;)

    ОдговориИзбриши
  90. Свуш, ти си давно упитала да ли смеш овде да остављаш рецепте а ја тек сада, неодговорно с моје стране, знам, одговарам. Наравно да смеш. :)

    ОдговориИзбриши
  91. Ma, OK su mi dugi poeni ako se završe vinerom. Ali, kad posle 50 prebačaja usledi greška... Uuuuuuu! Tu odlepim, gasim tv i tako to. Tako sam ispizdela gledajući JJ. Riba vrati nemoguće lopte, vrati inicijativu, otera Kineskinju u publiku i promaši prazan teren. Ufff! Bolje da promaši odma' nego tako... I skoro svaki poen takav. Slično je bilo i danas, samo što je Fererov i Endijev tenis moćan.

    ОдговориИзбриши
  92. Pozdravio vas je Muzični, kaže da neće biti tu nekoliko dana.

    ОдговориИзбриши
  93. Ej, vas dvoje ste skroz neozbiljni (Lajka i Gazda), oglusavate se o moje molbe i vapaje za pomoc :)
    Bila kod Lajke u kujni, otkucala recept ali nece da ga objavi. Ovde kad nesto napisem, kliknem na "Komentarisi kao", odaberem Ime/URL, napisem Swoosh, kliknem i posaljem, sve lepo jednostavno. Tamo ni jedna od opcija nece da upali. Da li prethodno moram negde da se registrujem ili tako nesto?
    Mislila sam da ipak recepte ostavljam u Kujni, nekako mi je logicno jer je kuvanje jedina tema tamo. Ali mi ne ide.

    ОдговориИзбриши
  94. Lomiiiiiii, helpni deder! Kako da omogućim anonimnim "gnjidama" da komentarišu? ČD ČD ČD Neka se niko ne naljuti zbog ovoga, znate koga citiram. ČD

    Pošto mi Muzični nije tu, a on zna svaki detalj oko podešavanja, gluzpoj ženi treba pomoć. Kako bih uvidela problem, odjavila sam se, pa sam skontala kako ne postoji opcija za komentarisanje pod Ime/URL ili pod "Anoniman". Kako si to namestio? :(((((((

    ОдговориИзбриши
  95. Jedva, jbt! Jesam li ja glupa ili je tu "alatku" bilo malo teže naći nego što bi trebalo? ČD ČD ČD

    Svuš, sada ti je omogućen pristup, kao i svima koji imaju šta da dopišu tamo, a nemaju Guglov nalog. :)

    ОдговориИзбриши
  96. A možda sam se ja navikla na onaj fb, koji je napravljen tako da i maloumnici mogu da ga koriste. Nije ni čudo, kad pogledaš koga sve tamo ima...

    ОдговориИзбриши
  97. Лајка, опрости, нисам био у стану. У сваком случају нашла си у подешавањима. Није било тешко, зар не? :)

    ОдговориИзбриши
  98. Ako pogledaš razliku u vremenu između prvog i drugog komentara, videćeš da sam tražila više od 10 minuta. ČD ČD ČD Tupavica. :)))

    ОдговориИзбриши
  99. Uh, sto je utihnula kafana nesto :)
    Muzicni opet arbajtuje, Inspektor samo po koju ubaci i zbrise, Tine nema odavno ali Mirkoni me brine. Da se nije opet, pu pu daleko bilo, zaradio? ČDČD

    ОдговориИзбриши
  100. Знаш шта Свуш, ни тебе није дуго било, знаш? :) А и субота је вече па је за претпоставити да су поједини кренули да се овајде. Једино си у праву што се тиче Тине. Заиста је нема дуго.

    ОдговориИзбриши
  101. Ja sam htela da napišem kako Tine nema baaaaaš dugo. A sad mi je preko potrebna žeMska podrška i recepti. ČD ČD ČD

    Ozbiljno, mislim da Tinčine nema još od one novogodišnje česitke. Tiiiiiinaaaa! Vrati seeeee!

    ОдговориИзбриши
  102. Gazda, ja sam uredno dolazila i pratila sve razgovore, ali nisam se puno prikljucivala, posebno u gramatickim raspravama. Tu nam je Lajka neprikosnovena,a moje znanje prosecno, pa se nisam pecala :))
    Ali redovna sam, nemate brige :)

    ОдговориИзбриши
  103. Свуш, нека тебе. Па макар читала из задње клупе ;)

    Лајка, како живци? :)

    ОдговориИзбриши
  104. Ju,ju..trebalo vam mjesec dana da se pitate gdje sam????!!!Bruka!!!!!!
    Ma "pali brate"..izljubila sam onaj svoj tv..sta izljubila,umazala!!Ljubim Novaka,a dijete i muz se krste,dodouse radila to i 2008.Gazda,tura za kafanu,dve,tri...a ja cu kad zavrsim sa poslom da svratim!!Da,da,ja bisreka,danas moram da radim-odradim,ko tamo neke pevaljke
    I samo da se zna,svaki dan sam tu,samo vas gledam....
    p.s. i ovo nije pisao Mirkoni,samo da se zna,he,he...
    Ajde,cujemo se kasnije,sto rece Gaga Nilokic u jednoj seriji-IDEMO DALJE!!!
    I nasmija me jedan komentar na sportu,kaze riba kolko je sretna sto je Nole pobjedio,da joj dodje da baca petarde,ili tako nesto...
    O,Nole...
    jos jedan p.s.ili se meni cini,ili je publika bila bas,bas,posrana???-mislim na AO a?

    ОдговориИзбриши
  105. Ako misliš na Noleta, nisam gledala. Da budem iskrena, bila sam srećna kad sam skapirala da neću moći da gledam zbog časa. Sujeverna sam! Prošli put nisam mogla da gledam (AO 2008) i osvojio je. Opet nisam gledala i osvojio je. Mnogo mi je drago zbog njega. Nekako... svi su već počeli da sumnjaju u to da će opet osvojiti. Kad jednom osvojiš, možeš još deset puta, nema slučajnosti. Dobro, možda su Skjavone i Iva Majoli slučajnost, ali to je veoooma retko. Sad verujem da će osvojiti još barem 2-3 komada. :))))

    ОдговориИзбриши
  106. Ooooooo! Evo Tine! Snimila sam te na Blicu, već sam te izgrdila tamo! Momcoooooovi, je l' neko gledao finale, a, a?

    I, Tina, da znaš da je Muzični još ihaaaj pit'o za tebe. Ja sam prvo kontala da su praznici blabla, ali pre neki dan sam se već zapitala šta bi s tobom.

    ОдговориИзбриши
  107. Тина, већ си ме била забринула... али даље нећу питати. Пиће је на столу.

    Лајка, јок и нисам глед`о! Али, ипак али, ме је онај Мареј разочарао. Није био ни пола играча којег сам очекивао. Овај наш, свака му част, га отресе к`о слину! И није било баш неко интересантно финале. Бар не онакво каквом сам се надао. Било како било, Ђоковић је успео, опет! Жив био.

    ОдговориИзбриши

Пратиоци

Претражи овај блог

...

free counters