Prime Directive

И да будемо начисто. Вређање мене овде још и може да прође, задаћете коју рану мојој сујети, зарашће, нема везе, али вређање неког другог, на мом блогу, мојој авлији, не дозвољавам. Ово сматрам разбибригом и малом можданом гимнастиком а не огласним простором те ако неко жели некога да прозива, нек` лепо отвори свој налог па удри брате, сестро или шта си већ. Свађа и те клиначке глупости не долазе ни под који обзир! Није цензура већ немање разумевања за приземна срања. Ако ме нешто нервира и диже ми притисак је препирање ради препирања! Двоје не може да разговара ако имају исти став, то је јасно ко летњи дан у подне, али контрирање зарад самозадовољавања личне малограђанштине заиста нема шансу. Аргументовани ставови долазе у обзир, то волим и много ценим и надам се истима. Унапред хвала на разумевању.

Понешто о мени

Моја слика
Половина људи има константну жељу да другима прича приче и објашњава очигледно. Ја спадам у другу половину. Ако имам шта да кажем рећи ћу/откуцаћу овде па кога интересује, интересује. А кога не интересује... изгубио је 10 секунди живота док је и ово читао. Нек` тражи бољу кафану!

... а кога интересује више података о мени:

недеља, 9. јануар 2011.

Трговци... пуни су трикова

            Убрајам себе у оне који не могу да издрже дуго у куповини. У потпуности је небитно да ли се ради о куповини потрепштина за „у“ гузицу или „на“ исту. Једноставно се припремим, размислим шта ми треба, па ако је тај списак дужи, онда запишем и кренем. Трудим се да по уласку у продавницу будем брз и ефикасан. Захвалио бих некоме што ми је и жена таква али не знам коме.
            Зашто је то тако? Није да је куповина нешто бог зна каква забава али зашто ми то представља толики проблем, није ми јасно. Знам да постоје људи који су као и ја али знам, сасвим сигурно, да постоје и они којима то пресдтавља неку чудну врсту забаве. Неко испуњење, јебем ли га, не капирам.
            Размишљајући на ову тему схватио сам да ме доста тога смара. Досађује. Скреће пажњу. И то ми потпуно безразложно скреће пажњу. Циљ свега тога је...? Ваљда да ја будем кратак за што више кеша, претпостављам. Јер како другачије објаснити све оне натписе типа „Попуст“, „Распродаја“, „Sale!“  и сличне. Нико нормалан не воли да плати више него што треба, то је јасно али се зајебе. А зајебе се само зато што су трговци префригана створења. Труде се свим силама да развију потрошачко друштво што више и учине потрошачку масу што малоумнијом. Рекламе, модни трендови, статус у друштву... све је то мени јасно. И све сам то прерастао. Оно што мени највише на свету иде на нерве су етикете са ценама! Али оне најгоре... оне које подилазе... које опуштају... које имају психолошки ефекат... 68,35 па је сад 39,99! Или 19,95! И то ради! За неповеровати је али то ТОЛИКО ради да ми се чини да у свим тим трговачким, економским, комерцијалистичким школама више уче психологију и педагогију него каматни рачун!
            Јуче смо нас двоје, још увек двоје, правили друштво још једном брачном пару у куповини. У питању је велики тржни центар. „Outlet“ му стоји у називу и то је поприлично ван града па се тамо може само колима. Оно двоје хтедоше па као ако хоћемо и ми. Што да не. Да видимо шта има јер је велико. Направљено је као мали градић али само са продавницама. Улице, раскрснице, ресторани, кафићи и продавнице. Прави мали град! Поента је да је тамо све 30 па и више процената јефтинија роба него у граду. Фино. Ко зна, можда и нађемо нешто. Тако и би. Све је стварно јефтиније. Понекад мање него што сам очекивао али јесте. И свака јебена цена је „нешто“,95 или „нешто“,99 или „нешто“,90!
       Можда један евро и не значи много, а још мање значи један цент (!), али зар је тај психолошки ефекат толико јак и утицајан!? Да га јебем, јесте! Моја малена и жена из овог другог брачног пара су се мало, мало па зајебале у цени. „Јао види ово. Па није ни 20€! Шта мислиш како ми стоји'“ „Стоји ти одлично али му фали само један курчев цент па да буде 20€!“ „Не смарај са тим цео дан... Јел ми ово ок уз фармерке?“ Ух... Како ја, тако и овај други муж. Просто је невероватно колико, на потенцијалне купце, делује опуштајуће сазнање да ћеш платити мање него што би требало.
       И ја сам се предао касније. Нисам ни Дон Кихот, нити је било ветрењача па смо пазарили по један пар ципела. Летње. Ваљаће нам. Наравно, њене су коштале 19,99 после другог снижења од 50%. Биле су 39,99 а у продавницама су иначе 65,95. Ко сам ја да објашњавам да половина од 39,99 није 19,99... „Шта цепидлачиш? Цент тамо, `вамо, свеједно је?“ Па оно јес`. Чак ни стотинак центи не чини неку разлику.

49 коментара:

  1. Ja sam danas išla u nabavku za dijetu i potrošila sam više para nego obično. Zašto? Ja sam od onih ovaca koje se strašno lože na low fat i diet natpise. Nema veze što je duplo skuplje... Ih, mo'š mislit! Gledam sad fiskalni račun. Stvarno nisam normalna. Smrznuta fitnes mešavina, namaz dijet, jogurt lajt, vegetarijanska pašteta, Taki laki, wellness med + jabuka, čaj narandža + đumbir, voćni jogurt od 0,1% mlečne masti, sojini odresci itd. Znači, neko se peca na to da proizvod košta 999,99 (umesto 1000), a ja se ložim kad pročitam ono low fat i vidim sliku lepo oblikovane ženske figure na ambalaži. Da, Lomi, da ne zaboravim, počeh da gledam australijski "The biggest loser" na jutjubu, setila sam se da si onomad komentarisao nešto na tu temu. Za sada sam frapirana, čak sam se i rasplakala. To je, eto, off-topic. Dobro, još nešto. Kad se pojavi gdin Inspektor, pošalji mu piće od mene. Kad sam pročitala da mu je Kaka omiljeni igrač, prosto sam se ražnjeeežila. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Viši inspektor Bešević10. јануар 2011. 01:00

    Hvala Lajka...Lomi daj ono moje i uzmi ti sta ces. :)
    @Lajka
    Drago mi je da si se raznjeeeeeezila,kaka je bas CAKAN,jel da? :)))
    Kaka PLENI svojim pokretima...kada on krene napred to je kao da gledas konja u punom trku,a to je divota!
    E,da se vratimo na temu.
    Svaka ti cast gazda ako mozes dugo da izdrzis u kupovini. Meni je rizik za psihu sve sto je duze od 15 minuta. Jos ako moram da idem s nekim...to je za mene ubistvo. I ne idem.Cekanje na kasi-ubistvo! Kada kupujem sto ti kazes ZA dupe,ne pravim spiskove,nego samo uhvatim onu korpu i SJURIM se niz rafove i samo pogledom pravim selekciju "treba-ne treba". I trpam u korpu. Sve gotovo za 10 minuta i kada mi kasa oduzme jos 10-15 minuta,ja iz samoposluge izlecem kao poparen! :) Dobra stvar je sto uvek znam sta od hrane imam u kuci i koliko. Hvala Bogu, za sitnice tu je radnja u komsiluku,za nedeljne nabavke mora malo da se provoza ili da se sedne u prevoz,ali ni to nije daleko. 10 min kolima.
    CENE! O da! 19,99!!! :))) Sva sreca pa sam rastao u Srbiji...DVA'ES BRATE! :)) Nije mi problem kada kupujem garderobu,pa da li su farmerke 19,99 ili su 20,00...ili jakna 59,99 ili patike 39,99...problem mi je kada kupujem hranu,pa recimo naletis na jedno pakovanje ribe od 3,99,a drugo je 2,99 ili neko meso,sirevi i sl. to je jebeno,jer se kod hrane onaj JEDAN (neprimetan) razlike gomila,pa na 15-20 artikala je to ozbiljna para. Na farmerkama i cipelama JOK. Tako da samo kod hrane pazim malo vise koliko sta kosta i pazim na taj .99 ili .95 na ostalo ne.
    Pre 2-3 nedelje sam naleteo na rasprodaju parfema,pa sam sebi uzeo jedan Bulgari Notte,za oko...20 i kusur evra 100ml. I kupovao sam neke carape,zimske!:)Zadovoljan sam! :)
    E sad,sta mi se desavalo? Desavalo mi se da udjem u robnu kucu (davno zamenjen izraz za trznim centrom,cak i MOLOM) tehnicke robe i da imam utisak da mi SVE treba. I tako gledam,gledam,gledam...i borim se u sebi,da li mi treba ovo,da li mi treba ono...jao vidi RASPRODAJA,POPUST...kurac palac...i da bih prekinuo tu unutrasnju borbu,dok me SALECU nasrtljivi prodavci,jedna po jedan,ja se brzo pokupim i izadjem napolje,ne gledajuci okolo,da mi nesto ne zadrzi pogled,pravac izlaz i tako postedim sebe i svoje pare. Kada izadjem iz tog kupoholicarskog pakla,cim nogom zgazim preko praga napolje,shvatim da mi NISTA od svega toga NE TREBA i da sam pametno uradio sto nista nisam kupio. :)

    ОдговориИзбриши
  3. A, je l' video neko na benzinskim pumpama cenu u evrima SA TRI DECIMALE?
    1,119 e , iako ne postoji ta hiljaditinka.

    p.s. i meni je Kaka' omiljeni igrač (bio)

    ОдговориИзбриши
  4. Браво Улични, на њих сам потпуно заборавио! Они су шампиони, дефинитивно!

    ОдговориИзбриши
  5. Auuu, Lajka pljunuta ja od pre dve godine :)))) Tako sam se lozila na low-fat sranja da je to postalo nemoguce, u frizideru samo i iskljucivo ta govanca. Kad pijes jogurt, k'o da pijes belu vodu, a siru dusa izvadjena, zvaces nesto belo gumeno bez ukusa i mirisa. Harala sam po "bio spajzovima" kao luda. A sve sto tamo kupis em skupo em gadno. Jbg, ja skinula kile. Znaci, Lajka, samo napred. I ne kupuj nista drugo da stoji u ladli i mami te. Mesecima sam doruckovala neku mulju od pahuljica ovsenih i razenih prelivenu onim vodenim jogurtom. Kad se samo setim. A oko mene krkaju bureke i tovare me najstrasnije, ali podnela sam sve stoicki...:))
    Sad jedem sve normalno, puno sam smrsala i od one moje sekiracije i ludila, ali ostalo mi nesto: i dalje kupujem proizvode sa najmanje mlecne masti. Nesto me grize savest kad vidim da sirko (koji obozavam) ima preko 35 % mm, a sir "Ella" samo 0,9 %.
    I da, belog 'leba sam bila zeljna do ludila. Od onog crnog najcrnjeg sa semenkama, u celofanu, sto traje par dana, od njega sam htela da poludim. Jedem ga i placem od muke, ne moz' ga sazvakati, ne moz' ga progutati bez case vode, pa na kraju posle pola kriske i odustanes. Valjda mu je to i poenta tako gadnom :)))
    Malo skrecem i ja sa teme, ali moram da podrzim sapatnicu svoju. Drz' se, curo, sad ce leto samo sto nije, valja se skidati :))) I javi kako napredujes.
    P.S. imam i nekih gadnih recepata da ti posaljem, ako ti ponestane ideja sta da jedes

    ОдговориИзбриши
  6. Eh, sta ti je zensko - ja se lozim i na rasprodaje, ono sa presaranim cenama i sve ostalo sto je Lomi opisao :)))
    Za proslu Novu godinu sam bila u Ljubljani, pa smo otisli do nekog outleta u Italiji, blizu Trsta. provela sam se k'o u Raju. Samo, Lomi, moraces da ponovis tu ekskurziju! U lose vreme si vodio gospodju. Nego lepo kad se porodi, pa kad povrati staru kilazu, onda da je odvedes ponovo i da nam javis kako si prosao. Evo, odma' cu sad da se kladim da neces proci samo sa cipelama od 19,99 :)))) nego ces da vuces kese i puKces kao lokomotiva :)))
    Ja inace mrzim stereotipe, ali ovaj se stvarno pokazao kao tacan: muskarci bleje u radnjama sa tehnikom, a zene balave ispred izloga sa cipelama. Pa nek me neko ispravi ako puno gresim :)))))

    ОдговориИзбриши
  7. Свуш, тражила си. Не грешиш пуно, одма` да ти кажем, јер и ја много волим да пазарим ципеле. Бирам кратко, прелетим погледом и кад ми се неке допадну, то је најчешће то. Обиђем пар радњи и ако у трећој не нађем ништа, идем кући. Крај за тај дан. Разлика је што ви жене те радње много волите да облећете, да пробате и онда размишљате да ли се "слаже" са јакницом, панталонама, сукњом, кошуљицом, мајичцом, на бретеле или не, па онда са ташницом, машницом, рукавицама, шалом, капом, тамном или светлом шминком... ;) Током свега тога заборављате колико то све кошта. Ураде вас трговци к`о цигани шибицари! :) Ми платимо кад имамо. Кад немамо слушамо јадиковке и тешимо и вас и себе. Вас, што их нисте пазариле, а нас, што вам то нисмо омогућили па сте нам тужне.
    Техника... па не баш толико. У ствари, само кад ми нешто треба.
    Давно сам, негде, прочитао да ће мушкарац да плати већу суму за нешто квалитетно и за нешто што му треба а жена ће ту исту суму да потроши на гомилу нечега што јој не треба али ју је у том тренутку привукло. :) Јел ја пуно грешим? :)

    ОдговориИзбриши
  8. Kad sam je u pitanju, grešite oboje. Ja gledam i cipele i tehniku. Jeste da ja uglavnom gledam modele, a moj dečko karakteristike tih proizvoda. Pre u kupiti par čizama koje nisu jeftinije od sto evra, pa da ih nosim 5 godina, nego da kupim 3 para od 30 evra i sjebem sva tri para iste zime. Ne znam koliko sam precizno odgovorila odgovorila na pitanječ. :)

    ОдговориИзбриши
  9. Htela sam da napišem da gledam dizajn. :D

    ОдговориИзбриши
  10. Koliko grešaka u tri reda, maaaajkooo mila. I nisam odgovorila Svuš.
    Verovala ili ne, ja volim te lajt proizvode. Crni hle mi je totalno OK, mada, to je samo obojen hleb. :) Ne primeujem razliku između mlečnih proizvoda sa više ili manje masti. Jedem sve to bez problema. Najvea frka mi je kad prođem pored pekare, a zamiriše pecivo. Na testo sam strašno slaba. Zamisli kako mi je bilo sad kod kue za ove praznike, pravila sam tri vrste pita (krompir, meso, šampinjoni). Mislila sam da ću pući od muke. :)

    ОдговориИзбриши
  11. Viši inspektor Bešević10. јануар 2011. 18:29

    Kad ste vec krenuli u tom pravcu...i ja isto tako kupujem sve LAJT! :) Lajt cajnu kobasicu,lajt sremsku,lajt pecenje,lajt burek,lajt gibanicu...i tako... :))
    Ljudi,ne bacajte pare na te lajtove gluposti...jedite sve samo umereno. Prekinite kada vam je NAJSLADJE. Zelucu treba 20 minuta da javi mozgu da je sit. Za tih 20 minuta vi ste vec pojeli pola pleha gibanice ili kilo pecenja i zato tek posle osetite da ste se nazdrali. Znaci,jedite 5 minuta,polako (sipajte pola obroka)...i odmaknite se od stola.

    ОдговориИзбриши
  12. Ma, ja bih mogla da promenim ime u Lajta, kako je krenulo. Veruj, počela sam i sa ograničenjima, sipam u tanjir, pojedem, više ne sipam. Prvih dana mi je bilo lako, izgleda da je organizmu prijalo sve to. Ali, danas baš kriziram. Nemam apetit, ne jede mi se ništa od te "zle" hrane, ali sam gladna, krči stomak. Stvarno se ne izgladnjujem, imam pet manjih obroka, ali mi je teško. Jbg, navikla sam organizam na prežderavanje i sad moram da skinem 15 kilograma. Dok ne naviknem organizam na manje hrane, biće čupavo. Planirala sam da krenem na fitnes, da se znojim, ali sam negde pročitala da to nije pametno u ovoj fazi. Kao, trebalo bi prvo da skinem nekih 7 kilograma, pa da onda krenem da vežbam. Nisam pametna, nikad nisam imala ozbiljniji višak od 6-7 kilograma, pa sam sad malo i uplašena, zato i gledam one likove koji skidaju po 80 kilograma, lakše mi kad vidim da oni mogu. Planiram još jednu drastičnu promenu, kupila sam farbu za kosu, prelazim u tamno. Možda ću tako delovati mršavije u faci. ČD ČD ČD

    ОдговориИзбриши
  13. Ono što je napisao poštovani inspektor sam baš i ja hteo. Znači, treba prestati kada se čini da je čovek još gladan.

    I još nešto.
    Koliko se samo pojede samo zato da se ne baca, ili da ne ostaje. Ono, više ti se ne jede, ali aj' da ne ostaje, da ne smeta, da može da se opere posuđe. Dva, tri zalogaja na silu, jaka stvar... i tako skoro svaki dan.

    Što se trgovaca tiče, najgori su oni na pijaci u centru Sofije. Skoro svi (naročito mlađi) pokušaju da ti vrate manji kusur. A, menjačnice, takođe u Sofiji, su posebna priča. Svuda piše da je 100 evra = 195 leva (bio je 1 lev=1 dm), ali ti posle isplate 25, 30, 40... leva manje. Znači, ukradu 15-20 % na ime provizije, pa ako već potpišeš priznanicu (račun)... ne mogu da ti vrate jer je, zaboga, već prošlo kroz kompjuter.

    Zato pamet u glavu kada putujete u Bugarsku, naročito u Sofiji, jer imamo društvo na prvom mestu top liste najvećih...

    ОдговориИзбриши
  14. A, kakva je Sofija uopštte? Da se pohvalim, imate jednu plavušu manje u kafani. :)

    ОдговориИзбриши
  15. Плавуше код мене нису никад биле на цени. Али зато црнке... Свака тамнокоса гошћа ове кафане има џабе пиће докле год може да пије! Нек` си се офарбала Лајка, баш ми је драго! `Ладно пиво је на столу... ;)

    ОдговориИзбриши
  16. Nema više piva, donesi čaj. :) I ne diraj plavuše. :)

    ОдговориИзбриши
  17. Чај!? Добро, де. Шта сад да радим са овим пивом...? Миркони? Јеси ли за пиће? Гре`ота да пропадне...
    И не брини. Плавуше нисам дирао нити ћу. ;)

    ОдговориИзбриши
  18. Viši inspektor Bešević sa crnom perikom11. јануар 2011. 20:34

    Gazda,ako moze i meni jedna borovnica. :)

    @Lajka
    Sofija je bzveze. Doduse,poslednji put sam tamo bio 1992. (Zvezda-Sampa),ali sumnjam da se tu nesto bitno promenilo.

    ОдговориИзбриши
  19. 'Ajd' samo da se javim... kad me je već gazda uredno prozvao... Verovali ili ne ali u Srbiji se i radi. Dokaz tome je što se ne oglašavam ni ovde ni na Blicu. Sad kad ne radim, mrzi me da pišem... čak me mrzi i da pijem pivo. Sutra ću s posla, natenane, biće vremenskih džepova i za razbibrigu.

    P.S. Gazda, ja bih Lajki doneo za astal šumadijski čaj, pa nek se misli, kad već nije bila precizna u porudžbini.

    P.S.2 Mada, i kad se naručuje pivo može doći do zabune... pogotovo u Dalmaciji.

    Šjor vlasnik konobe: Što ćete popit'?
    Žedni: Ja bih pivo!
    Šjor vlasnik konobe: Pa onda pivaj.. tko ti brani!

    (za čoveka kojeg je mrzelo da piše, dosta sam se raspisao... ok, može pivo... ali bez pevanja, molim)

    ОдговориИзбриши
  20. Lajka је рекао...
    A, kakva je Sofija uopštte? Da se pohvalim, imate jednu plavušu manje u kafani. :)



    [IMG]http://i53.tinypic.com/21j0z7a.jpg[/IMG]

    ОдговориИзбриши
  21. Mirkoni,
    Nemam pojma kakav je šumadijski čaj, ako nema nuspojava, popiću. Pre nekoliko godina sam pila neki taheebo čaj, još uvek ne znam zašto.

    Muzični,
    Dobro je dok je ocena još uvek u plusu. Kad zaledi, biće jebeno. Ja sam čula samo to da je užasno prljav grad. :)

    ОдговориИзбриши
  22. 1. nije plus, pogledaj bolje
    2. to je za tvoje prefarbavanje
    3. a, da... može i za Sofiju jedan debeli -

    ОдговориИзбриши
  23. Музични, ти дакле готивиш плаве увојке... Нажалост, остаје ти само Лајкин аватар. Али вратиће се она светлој боји косе, уверен сам. Навикла је па ће се сморити и тако... Ти ћеш се последњи смејати ;)

    Него, Лајка, сад ћу да ти кажем како се припрема Шумадијски чај, па ти можеш и сама да га спремаш. У литарску шерпу успеш шећера да прекрије дно. Додаш малкице воде да крене да се топи, да не загорева одма`. Чим крене да се карамелише, додај око деци воде да се фино истопи. Кад се истопи додај око пола литре љуте, јаке ракије или готово цео литар меке. Не сме до краја да проври и то је то. Могу ту да се додају и по неке ароме, типа мускатни орашчић, мало рума... али ово је основа. И само немој ђаво да те носи да удишеш арому већ пијуцкај... к`о кафу. Има да те угреје и "освежи" само тако! ;)

    ОдговориИзбриши
  24. Lomitelju, ako se Lajka danas ne pojavi ovde u kafani, to će značiti da je probala tvoj recept za šumadijski čaj... i da joj se VEOMA svideo!

    Čuj, ona nema pojma šta je šumadijski čaj... c, c, c,... Lajka, još mi samo reci da ne znaš za kuršumlijsku kafu pa ću svašta pomisliti...











    :)

    Kuršumlijska kafa ne postoji tj. to je obična kafa skuvana u Kuršumliji... mala šala... (skoro) kao i uvek.

    ОдговориИзбриши
  25. i u D i u SRB se, vidim, visi na netu u radno vreme...



































































    nije li tako, Mirkoni ?

    ОдговориИзбриши
  26. Ovo je jedan od juče najavljenih vremenskih džepova za razbibrigu... Kafa (ne kuršumlijska) je još uvek topla, neću valjda da takvo zadovoljstvo traćim uz posao... Polako, ima vremena!

    ОдговориИзбриши
  27. Baš ti džepast taj tvoj pos'o... mis'im, ovo je n-ti put.

    Nego, pošto se ovde dosta priča o jedenju i pijenju, evo da nešto pohvalim sestru i njenu svekrvu. Ne da su napravile (kao i svake godine) ajvar, nego, što bi ste rekli vi omladinci, JEBALE SU MU KEVU !
    Uz taki ajvar ti treba samo taze lebac...
    Jedna tegla je već otišla (za 2 dana).

    ОдговориИзбриши
  28. Ma, ova boja je pun pogodak. Napokon mi se vide boje na licu. Sva sam se stopila bila s onim žutilom, sve mi je na licu bilo žuto. Čak me je i tata pitao koju ja to boju očiju imam, kaže da se seća da su bile tamne, ali da sve više izgledaju žučkasto-zelenkasto. Sad napokon vidim da imam belu kožu, rumene obraze i tamne oči. Čak sam shvatila i da su mi obrve više tamne nego plave. I drugarice i dečko kažu da sam sinula, tako da mi ne pada na pamet da se vraćam među žuće. Mnogo volim plavu kosu, ali izgleda da smo se zasitile i ja i kosa. Već 2-3 godine ne mogu da izvučem pravu nijansu, sve nešto žuto izbija, izgleda kao da je metla iako je, kosa kao kosa, prilično "očuvana", tj. nije ispucala i namučena. Ali, ostajem pri tome da su mi one praaave plavuše najsimpatičnije. U to ne računem ona čudna prekvarcana bića obučena u roza od glave do pete.

    ОдговориИзбриши
  29. Пази, Лајка, мушки део гостију у кафани си поделила. Жене мудро ћуте... :)

    ОдговориИзбриши
  30. Vidiš, Svuš me je ostavila samu da branim čast plavuša i nemasnog jogurta. Pa, jeste, najlakše je pustiti brbljivicu da reši sve. :))) Kad se pojavi Svuš, neka zna da sam odgledala film, zaista je OK. Čak je i Lajko bio prijatno iznenađen, a on bi pre čistio lišće nego što bi gledao romantičnu komediju. Ima dosta glumaca koje volim. :) A volim i britanski engleski. :)

    ОдговориИзбриши
  31. Aaaaaaaaaaaa, gledala si film!!! (ovo je bio uzvik odusevljenja)
    Kazem ja da je filmic pun pogodak, posle danima pevas "I feel it in my fingers.."
    Ja sam u ranoj mladosti bila plavusa, mucila sam kosu do iznemoglosti, farbala sam koren na 2 nedelje, strahota. Ujutru cim ustanem, pravac na ogledalo da vidim koliko je izraslo i koliko jos moze da prodje. Posle sam odustala. Nisam bas bila bela k'o Karleusa, ali ipak plavusa. Sad sam prirodnjak boja (lakse je za odrzavanje a i mislim da mi bolje stoji). Ali ipak se farbam, ima kosa lepsi sjaj nego kad je bas totalno netretirana bojom. Sad sam malo tamnija od boje meda, tako nekako neodredjeno.
    Eh, mlados' ludos' :)))

    ОдговориИзбриши
  32. 'cause on Christmas you can depeeeend...
    Ja volim tu pesmu, ali mi je posle filma postala smešna. ČD Sad planiram da gledam "Crni labud", dobro je ocenjen. :) I meni je kosa bila boje meda, ali poslednjih meseci je više bila boje pileta, to je stvarno postalo previše. :)

    ОдговориИзбриши
  33. Danas sam svoje vremenske džepove za razbibrigu koristio za onlajn fleš igrice... Malopre sam otkrio ovu fenomenalnu, prešao sam tek 3 nivoa. Zašto je baš OVDE pokazujem i preporučujem? Pa... je l' ovo kafana kod Dajca ili nije?

    http://www.flash-game.net/game/3574/big-truck-adventures-2.html

    ОдговориИзбриши
  34. Лајка, волео бих да чујем ко ти је нахвалио тог лабуда. :) Натали Портман је дала све од себе да не буде више фина и мила... Кад смо већ код Миле, ту је и она цица Кунис. Њих две имају веома промискуитетне улоге у филму. :) Нећу даље, већ ћу да чекам твоје мишљење о истом ;)

    П.С.: Ево ипак нечега што би могло да појасни оно о чему сам причао ;)
    http://www.clint.be/babes/het-mooiste-uit-black-swan-met-mila-kunis-en-natalie-portman#

    ОдговориИзбриши
  35. Миркони, провозаћу то камионче кад дођем гајби. Овде... не!

    ОдговориИзбриши
  36. Završio! Kratka je igra, šteta, a mnooogo dobra! Moj rezultat je 13292. "Casual Friday", kao što se da i videti, kod mene na poslu ima sasvim drugo značenje... Srbija, brale!

    Gledao Crnog labuda... nije mi se dojmio. Navukle me dobre ocene i glasine.

    ОдговориИзбриши
  37. Ja, takodje, gledala "Labuda" i nista. Nije me se dojmio, k'o Mirkonija. A na IMDB dobio npr 8 zvezdica, to me je nalozilo. Uglavnom, celi film sam nesto iscekivala, ne znam ni sama sta, i na kraju nisam to docekala. Ne radi se o tome da sam bila zeljna dobre akcije, pucacine, jurnjave kolima, Ramba, ali....smorio me nesto.

    Tako sam popizdela kad sam gledala onaj novi sa Leonardom DC, mislim da je "Inception", dobio 9 zvazdica na IMDB. Ja ocekivala vrhunski triler, pola sata provela u najgoroj patnji i agoniji pokusavajuci da odgonetnem ko sanja a ko je na javi i onda batalila. M'rs, bre. Pa me onda krenuli nervirati svi oni koji su kao shvatili pa mi objasnjavaju, pa ja sad kao glupava. E nije nego. Nek sam i poglupa, ali meni je film govno (a sad imam i dovoljno godina da smem to da kazem naglas :))

    Gledaj, Lajka, Crnog labuda, ne bih da te odgovaram, ali meni nije ostavio nikakav utisak. Ja cenim da je dobar film ako posle gledanja neko vreme provedem razmisljajuci o njemu. A ovde sam samo mislila kad li ce kraj. Sva sreca pa traje sat i cetrdesetak minuta. I javi utiske.

    ОдговориИзбриши
  38. Ja gledam filmove kao što neko čita knjige tj. gledam paralelno nekoliko filmova u više navrata. Neke filmove sam "gledao" mesec dana. To dosta govori o meni ali mnogo više govori o filmovima koji su u 95% slučajeva očajanje. "Crnog labuda" sam gledao iz dva cuga u samo dva dana. Desi se (retko) da neki film odgledam odmah, bez prekida. Takve filmove obično pamtim duže od života vilinog konjica. Primer za to je film Moon (2009).

    http://www.imdb.com/title/tt1182345/

    Na sajtu ima ocenu 8.0 i to je zasluženo. Ostane neko vreme uz gledaoca... uz mene jeste.

    ОдговориИзбриши
  39. Haha, taman sam pomislila da možda i ne moram da gledam Labuda i da bi bilo bolje da odgledam Inception i eto šta Svuš kaže. Volim balet, pa ću valjda tako lakše preživeti. Imam ja živce. Ljudi obično odlepe dok gledaju Pijanistu, ja sam to sasvim lepo podnela. Jedino što mi je teško bilo da podnesem je čitanje Solženjicina i Prusta. Što se tiče filmova, ne mogu da se setim. Ali, ne mogu ni da se setim kad me je nešto oduševilo. Gledala sam "Shutter island", takođe nahvaljen film. Meni je to slična fora kao "A beautiful mind". Popriličan utisak je pre nekoliko godina na mene ostavio film "Eternal Sunshine of the Spotless Mind". Mada, mnogo ljudi na može da podnese taj film. :)

    ОдговориИзбриши
  40. Viši inspektor Bešević14. јануар 2011. 21:34

    Ja sam neki dan odgledao ( u bioskopu)...original engleski naziv mu je "Seasson of the Witch" pa pretpostavljam da ce ga kod nas i prevesti u skladu sa originalnim nazivom. Glumi Nikolas Kejdz...i interesantno mije bilo da ga gledam kao srednjevekovnog viteza. Film nije los...drzi paznju i ono sto najvise volim i sto mi je MNOGO bitno pocetna scena je MNOGO DOBRA! :)
    Nisam ispratio ostale glumce,ali mislim da u pocetnoj sceni jednu od vestica glumi Suzan Sarandon.Uz Nikolasa glumi i onaj RUZNI glumac sa ekstremno izrazenom vilicom i majmunskom facom sto je glumeo i u "Neprijatelj pred vratima" (Opsada Staljingrada)...Ron Perlman.
    E,jedino sto sam kraj ocekivao drugacijie malo,pa sam se tu razocarao. Tako da ,ko voli te srednjevekovne avanture,krv,suze i znoj...pa jos i vestice,crkvu i religiju...nije lose.

    ОдговориИзбриши
  41. Moram ja sad odmah da se ogradim povodom filma "Inception": tad (kad sam ga gledala) sam bila jako jako nervozna i bilo mi je potrebno samo da nekako ubijem vreme tokom dana. Onako, gledam ga s pola mozga, a film to svakako ne dozvoljava, jednostavno se moras udubiti. Mozda bih ga sada drugacije dozivela. Mozda i ne, necu proveravati :)) ali mnogima se svideo, cak i onima koji dele moj filmski ukus. Gledaj ga, samo se pripremi da traje duuugo :))

    Gledala sam i ja davno "Eternal Sunshine of the Spotless Mind", svideo mi se. Cak se i sad ponekad zezam sa jednom drugaricom na tu temu kako bi bilo dobro da imamo mogucnost da nam tako malo ponesto izbrisu iz glave. U svakom slucaju, to je jedan od onih filmova sto ostavljaju utisak.

    Sad izvlacim iz malog mozga te sto su ostavili traga..... mozda "Chloe" iz 2009, igra Julianne Moore i Liam Neeson (a njih oboje volim), meni je legao.
    Dopisacu jos ako se setim.

    ОдговориИзбриши
  42. Ja sam verovatno poseban slučaj, pošto sam plakala kad sam gledala "Eternal Sunshine". Priznajem, nepopravljiva sam, verujem u večnu ljubav i slične bakrače potpuno i bukvalno sam patila tokom filma. Sva ona "sitna" sećanja, svađice, trenuci kad ležiš s nekim na kauču i smeješ se glupostima - to su neverovatno značajna sećanja. Nikad ne bih dozvolila da mi to izbrišu. :)

    ОдговориИзбриши
  43. Откад сам у Немачкој, нисам био како треба у биоскопу. Само сам један филм гледао и то је био наш :) "Жена са сломљеним носем." Фестивал филмова и приказивани су у оригиналу што је веома велика реткост. Све им је јебено синхронизовано па ме смара и кад гледам на тв-у и чујем којекаве педерске гласове ликова као што су Роберт де Ниро или Брус Вилис... ужас! Иначе, једна од главних глумица је била и Аница Добра па је дошла на пројекцију и ето тако... Мало се хвалим иако сам био бар 20 метара далеко! :)

    Тај "Eternal Sunshine" или како се већ зове нисам гледао. Ма нисам гледао ништа довољно добро задњих 5 година. Не знам ни који су све филмови изашли. Мислио сам да погледам и овог лабуда и тај са клинцем са Титаника али ето... Чак ћу и скидање са нета морати себи да ускратим јер бих дошао у изузетно неугодну ситуацију ако би сутра мали Мирко распричао другарима у вртићу како је гледао код куће неки филм... Немци какви су, мислим да би ми у року од 10 дана дошле којекаве полиције и службе на гајбу. А то ми БАШ не треба. Да ли сам превише сумњичав и пажљив не знам али ми се не игра са тим стварима.

    И да не кварим причу о филмовима, ја ипак готивим старију продукцију. Звучи као стереотип али "The Deer Hunter" ми је на првом месту филмова. Одма` иза су "Apocalypse Now!" и сви остали од чика Стенлија али и Квентина од новијих лудака, "Blade Runner" и још пар неких у SF фазону (нпр "Event Horizon") а у симпатичном сећању ми је остао "Хотел од милион долара". Дефинитивно ми је био интересантан.
    Миркони, тај филм "Месец" је колега гледао у биоскопу и каже да се опасно сморио. Мислим да је ипак био проблем што је он Србин а филм беше синхронизован, много приче, мало акције и тако...

    ОдговориИзбриши
  44. Kod nas se filmovi kreću od 100 dinara do nekoliko hiljada. U bioskop odem možda 5-6 puta godišnje, što nije loše. U ponedeljak idem u novootvoreni novosadski bioskop, gledaću Harija Potera. ČD
    A prošle godine sam gledala nekoliko filmova: Šrek, Avatar i Nine. A, kad je bio festival u NS-u, gldala sam Woodstock i dokumentarac o Ramonsima. :)

    ОдговориИзбриши
  45. Eh, Labud... Mila Kunis je prelepa, a Natali Portman je odlično izvela ulogu. Onaj ko ne voli balet, klasičnu muziku, ko očekuje akciju, strašan zaplet itd. zaista ne treba da gubi sat i četrdeset minuta na ovaj film. Meni je zaista prijao, na prelep način je predstavljen crno-beli kontrast, uvek sam bila slaba na te bajkovite priče o lošoj i dobroj bliznakinja. U pitanju je tipičan tok razvijanja junaka kroz film, toga ima dosta i u književnosti. Kao što u komadu postoji beli labud koji izrasta u crnog, tako i balerina Nina prelazi taj put... Vrlo dobro predstavljen lik, kroz muziku, kroz glasove, scene koje vidimo iz njene perspektive su veoma dobro urađene. Zvuk je maestralno urađen, a opozicija svetla i mraka se taman fino prolama kroz skoro svaku scenu. Ona simbolično umire na kraju, što je, pomalo, očekivano. Eto utisaka. :)

    ОдговориИзбриши
  46. Evo i trećeg komentara od mene. Ali, htela sam da napišem dok ne zaboravim. Ja sam veliki obožavalac umetnika koji umeju da oslikaju mrak ljudskog uma, neuravnoteženost, slabosti, iskrivljenost. Zbog toga mi je na živce i išla Šujica sa svojim bednim pokušajima da šokira. Tu prvenstveno mislim na dva njena teksta. Jedan je o narkomanskom paru, drugi je o liku koji otprilike živi sa mumificiranom ženom. U "Labudu" nema ničeg previše šokantno. Niti smo otkrili da je glavna junakinja kanibal, niti drži ljudske organe i delove tela ispod kreveta, ali je predstavljena kao izuzetno mračan lik, potpuno je poremećena od početka do kraja. U svakoj jebenoj sceni deluje kao da će se polomiti, a na kraju i počinju da joj se lome koske u onom delirijumu koji ju je strfio noć pred nastup. Kao što vidite, ja sam puna utisaka. ČD ČD ČD

    ОдговориИзбриши

Пратиоци

Претражи овај блог

...

free counters