Prime Directive

И да будемо начисто. Вређање мене овде још и може да прође, задаћете коју рану мојој сујети, зарашће, нема везе, али вређање неког другог, на мом блогу, мојој авлији, не дозвољавам. Ово сматрам разбибригом и малом можданом гимнастиком а не огласним простором те ако неко жели некога да прозива, нек` лепо отвори свој налог па удри брате, сестро или шта си већ. Свађа и те клиначке глупости не долазе ни под који обзир! Није цензура већ немање разумевања за приземна срања. Ако ме нешто нервира и диже ми притисак је препирање ради препирања! Двоје не може да разговара ако имају исти став, то је јасно ко летњи дан у подне, али контрирање зарад самозадовољавања личне малограђанштине заиста нема шансу. Аргументовани ставови долазе у обзир, то волим и много ценим и надам се истима. Унапред хвала на разумевању.

Понешто о мени

Моја слика
Половина људи има константну жељу да другима прича приче и објашњава очигледно. Ја спадам у другу половину. Ако имам шта да кажем рећи ћу/откуцаћу овде па кога интересује, интересује. А кога не интересује... изгубио је 10 секунди живота док је и ово читао. Нек` тражи бољу кафану!

... а кога интересује више података о мени:

недеља, 26. децембар 2010.

Лакше мало са том тастатуром, јес` ме чуо?

             Рачунари... реалност, јеби га. Више се без њих не може. У ствари може али би све било спорије, компликованије и да не набрајам даље. Свима су јасне и добре и лоше стране ових сокоћала. Интернет нећу ни да спомињем. То је отворена Пандорина кутија и повратка нема.
            Оно што је неопходно код компјутера је „исхрана“ истог. Без довољног уноса података он нема баш и неку функцију. У принципу је чак и ружна справа ако неко хоће да му стоји онако, без везе… Једном сам видео сјајну примену кућишта старог цевног монитора. Човек је повадио све, остала је само љуштура а уместо екрана је уградио врата и у њему чува кућног љубимца, хрчка. Дакле, унос података је од виталног значаја. Био то низ нула и јединица или хрчак, није битно јер тек тада добија смисао постојања.
Тастатура… Да не би чика Гејтса, данас не би имали миша али то је већ нека друга, економски уносна прича. Чиме другим ако не преко тастатуре. Постоје којекакви облици, величине, боје… небо је граница. Али оно што је проблем старијој генерацији која је силом прилика морала да се обучава за употребу компова је бука коју они стварају. Добро, де, није то да баш свима смета али сви они које сам чуо да их звук куцкања по истој нервира нису рођени после `65. године! Некада су дактилографски одсеци били у неким подрумима или, у најбољем случају, у приземљима јер су ометале чак и обичан  телефонски разговор. Њих више нема, свако има своју „куцаћу машину“ са свим базама података и сам одговара за своје грешке. Све се, дакле, пренело у радне просторије.
            Где год сам до сада радио, нисам био сâм у просторији. Радио сам и у екипи од петнаестак људи. Све се решавало у току, сарадња је морала бити непосредна, није се радило са подизвођачима већ се крајњи производ као такав продавао. Е што се тамо куцкало... ма све у шеснаест! Додуше, и миш је имао велику улогу. Такав је програм у којем се ради. И никад, нигде нисам радио са тзв „тихим“ тастатурама и мишевима. Мени не смета. Домаћи сам још у основној школи радио уз тв а студије сам одрадио уз радио. (Дигресија: римује се!) Могу да се концентришем и на концерту метал-панк бенда, заболе ме, а тек што ми куцкање не смета... Сада сам у бироу са још двојицом. „А тројке су Ђуро шта?“ Неко је одлучио да је тако боље, немам појма, нисам завршио Факлутет организационих наука. Један од колега је пре радио сам. Сам у соби. Сам за телефоном. Сам за компом. Ја бих се сморио, он није. Такав тип човека. Гајби нема тв, нема мобилни, вози бајс на посао док не падне први снег, и свира клавир. Он воли тишину. Тихи. Смета му радио, дужи разговор, било телефонски или не, бука кроз отворен прозор... Али му не смета „кликтање“ тастатуре и миша. Уз све ово, увек је у трипу да касни, да неће стићи да одради све у задатом року па су му сви покрети помало нервозни, брзи, изненадни. То смета овом другом! Овај Други се констатно жали како га смара што Тихи много користи тастатуру. Уме да куца на слепо те му се прсти заиста веома брзо крећу по дугмићима и то овом смета. Предложио сам као Соломонско решење мембранску, која је знатно тиша, да баци ову клик-клик али пошто то фирма не може да набави, њега заболе за то што опасно смара колеге. И тако се драма наставила... Тихи се буни због радија, приче и телефонисања, што је мени потпуно невероватно јер има дана кад не проговорим ни једну једину реч за осам сати рада. Добро, могу ја без тога али Други... Други се буни због тастатуре, која очигледно представља симбол свега што му смета, и све је, после неких годину дана од како радимо заједно, кулиминирало сценом од пре десетака дана кад је устао и рекао Тихом: „Лакше мало са том тастатуром и том нервозом!“ Не само да то овог није погодило, већ је чак имао „који ти је мој?“ став. Други је попиздео, отишао код доктора, објаснио стресну ситуацију на послу, и овај му је преписао три недеље бањског лечења од стреса!
            Тихи и даље клиће ли кликће... и покушава да достигне задате рокове. А нико га не тера. Такав је. Немачки одговоран. Ја сад само чекам следећи чин кад се Други врати са „лечења.“

35 коментара:

  1. Meni smeta kad neko grebe viljuškom tanjir ili šerpu. Taj zvuk ne mogu da podnesem i vrlo bih se teško koncentrisala uz tu neprijatnu škripu. Ne volim ni bučne i "skičave" žene. Sinoć je ova jedna drugaričina komšinica bila toliko glasna, da mi je malo falilo da je zamolim da spusti ton... Ali, uhvatila sam zgodan trenutak, premestila se i izbegla neprijatnosti. Zvuk tastature me opušta. Miš ne volim i ne koristim. trudim se da izbegavam i touch-pad. Trudim se da iskoristim short-key kad god može. Za mene ne postoji "new tab", meni je to ctrT. Nije kopi-pejst, već ctrlC-ctrlV. Volim lepe tastature, mada ja nemam pravu tastaturu. Volim kad neko brzo kuca, uvek uživam dok gledam Lajka kako kuca, tako deluje lako. :))) Poput tebe, prilično sam imuna na spoljašnje draži dok nešto radim. Imam odličnu koncetraciju. Dobra koncentracija i dobra memorija su mi bile najveće saveznice tokom školovanja. Ne mogu da verujem da je Drugi otišao na banjsko lečenje zbog tastature. To je, po meni, stravično preterivanje.

    ОдговориИзбриши
  2. I meni je najveci utisak ostavilo "banjsko lecenje". Ima nas raznih i mogu da poverujem da neke sitnice, koje neki ljudi ni ne primecuju, neke druge mogu zestoko da nerviraju. Ali banja, eeej?
    Imam jednu komsinicu koju mnogo volim i koja je mnogo glasna kad prica. Vidjamo se skoro pa svaki dan, onako i komsijski i prijateljski - nekad odvalimo po dva sata laprdanja, nekad je to samo 15 min da se sune kafa na brzaka. A nekad ne, jer toliko glasno prica (vice) da mi je lakse da sama popijem kafu u miru i tisini.

    Mene najcesce nervira TV kad bespotrebno radi i niko ga ne gleda. Kad sam sama, obicno je ugasen (evo i sad je ugasen, pijem jutarnju kafu u apsolutnoj tisini). Moj brat ne moze da podnese tisinu.

    ОдговориИзбриши
  3. Ako nekad budete u vecem drustvu, probajte da ispitate ljude sta ih sve nervira kad je ishrana u pitanju. Ja sam se jednom zatekla u takvom razgovoru i bila zapanjena koliko ljudi mogu biti caknuti (a sve sam ih poznavala i nikad ne bih rekla da to rade, takve stvari se najcesce vrlo tesko primete).
    Jedna ne moze da jede ako na tanjiru ima nesto nacrtano na dnu, mora biti cisto belo dno, bordura je dozvoljena. Jedna ne podnosi da joj se dodiruje hrana u tanjiru, sve mora biti razdvojeno u grupicama. Jedna salatu nikad ne stavlja u tanjir sa ostalom hranom, mora biti posebno na malom tanjiru pored. Ono da se posle supe nista vise ne jede u tom tanjiru je vec klasika. Ne mogu vise da se setim svega, ali secam se da sam bila u neverici, i pomislila koliko sam ja normalna kad mi nista ne smeta dok jedem.
    Posle sam se setila da npr dok ja kuvam, nista ne mogu da probam. Sve radim odprilike, solim i stavljam zacine odokativno, pa kako ispadne. Dok ne stavim na sto nema probanja, a onda je najcesce vec kasno. Sto pokazuje da nikad necu biti vrhunska kuvarica, ali jbg to je moj trip. Sto bi se reklo - svaka luda ima svoju zabavu :)))

    ОдговориИзбриши
  4. Psssssssst?! Šta bi? Spade knjiga na dva slova? :(

    ОдговориИзбриши
  5. Ma, uhvatilo ih pretpraznicno ludilo pa imaju pametnija posla od mene i tebe :))
    Jedino je UM opravdano odsutan, zaradjuje covek za 'leba. A i gazda vrluda, navrati povremeno da isprazni pepeljare.
    Sinoc sam opet po ko zna koji put gledala " U stvari ljubav" i uzivala, ih :))

    ОдговориИзбриши
  6. Девојке, девојке... ту сам. Гледао сам гомилу комедија са маленом па ме нема. :) Хладно напољу а и да није, нема никога... Снег пада ли пада...

    Чујем коментаришете шта кога нервира. Свуш помену храну. Е па ја не волим кад неко срче и мљацка! Једно је кад неко сркне кафу, то је нормално, јер је својевремено и Јарић Т. Живадин на Пајино питање што толико срче кафу одговорио: "Па тако се пије кафа!" Све остало сркање и мљацкање ме ОПАСНО нервирају. Просто кипим од немира и хоћу да дезинтегришем мљацкароша у секунди! Ето, шта мене нервира... А имам сјајног ујака који толико срче супу да је то ненормално! Колико повуче, могао би и све из тањира да усиса а камоли оно мало из кашике. Јеби га, нико није савршен :)

    ОдговориИзбриши
  7. Auuuu, Svuš, ali ti reklamiraš taj film. Spremila sam ga za 1. januar, ali ti me izazivaš da ga odgledam ranije. Spremila sam i jedan ruski film "Ironija sudbine", spada u ruske klasike, ali sa elementima komedije. Nisam uspela da nađem srpski titl, nađoh engleski, čisto da Lajko može da prati (ja razumem ruski). Ko voli nešto van 'olivudskog repertoara, nek okuša film. Link za skidanje: http://www.fast-torrent.ru/film/ironiya-sudbyi-ili-s-legkim-parom.html

    ОдговориИзбриши
  8. Aaaaaaaa! Nije mi prošao komentar, sad me mrzi da kucam ponovo. Uglavnom, dajem vam link za film koji preporučujem Lomi, proveri da se komentar nije neđe zagubio. http://www.fast-torrent.ru/film/ironiya-sudbyi-ili-s-legkim-parom.html

    ОдговориИзбриши
  9. Viši inspektor Bešević28. децембар 2010. 03:08

    Aha...ajmo sad! :)
    Tastatura? Nema pojma,nisam razmisljao o tome. Moj kopm (lap top) ima dosta mekanu tastaturu,pa je skoro i necujna. Ja imam obicaj da obilazim radne sa tehnickom robom,iako nista necu da kupim,samo da vidim sta ima novo i kako se krecu nece,pa sam vidjao neke toliko mekane tastaure,skoro necujne.
    @Swoosh...nasmeja me...ej,kod mene TV radi NON STOP,a ja ga skoro i ne gledam. Ne trpim totalnu tisinu,mora da se cuje neki zvuk. Tako mi je uvek bilo. X puta se desavalo da dari tv,svira radio i svira muzika sa kompa...X puta. Ne jako,sve umereno,jer mi je tako lepsa atmosfera u kuci. Oseca se da je kuca "ziva". Jedno vreme sam cak i ostavljao ukljucen radio ili TV kada izlazim iz kuce,jer me je nervirala tisina kada se vratim kuci.
    I ja bas ne volim da mesam salatu sa glavnim jelom. Iako ja skoro jako retko jedem salate,ali kada jedem,onda je drzim posebno. :)

    @Lajka
    Cim budes mogla,savetujem ti da osetis blagodeti bezicnog misa...mada u tvom slucaju mozda bi trebala i bezicna tastatura. Osecaj je VRHUNSKI! :)
    Ja kao prirodno skrivena lencuga i hedonista u neku ruku...samo legnem u krevet misa pored sebe i UDRI!!! :)
    Sta me nervira? Ne znam. AKo nesto skripi,zuji. Secam se,pre 10ak godina...blizu babine kuce bilo je neko stovariste gradjevinskog materijala,pa je u medjuvremenu gazda ugradio i neki toranj,silos,jebem li ga sta,za prozivodnju ili pakovanje cementa,nisam siguran. LJudi,to je toliko ZUJALO,po ceo dan,od 6h sabajle...da je to bilo nesnosno. Stvarno sam se nosio mislju da mu krljnem bombu u taj silos,nocu. Para mozak! To je trajalo neko vreme i onda su mu valjda zabranili da u naseljenom mestu drzi to ili sta vec...ne secam se.
    E da,sad se setih.sta mi ide na kurac! Svako jutro kada upalim komp (a posto imam Avast anti virus),pa ako sam prethodnu noc otkacio slusalice...kad mi ona riba onim gromkim glasom (sa full VOLUMENOM)kada se podigne sistem, kaze "Virus data base has been updated"...PARA MI MOZAK. Ucuti kurvo,mamicu ti jebem! :)))
    Od ostalih stvari,smeta mi tudja glasna muzika. Ja svoju muziku uglavnom slusam na slusalicama,cak i kuci i kada sam sam. Dok sam bio mladji voleo sam da se izivljavam,pa da sibnem Sepulturu za ceo komsiluk. :)) To vise ne radim,a i Sepluturu nisam slusao odavno,nemam vise usi za to. Sad pustim Georgieva! Hahahahaha!
    Nervira me i glasna muzika po lokalima,pa i izbegavam takva mesta...buka i guzva me sve vise nerviraju,tako da izbegavam sve u tom pravcu.

    ОдговориИзбриши
  10. Ja sam, izgleda, odjavio godinu, bar što se komentara tiče. Da me neko stavi pod presu, teško da bi iz mene izvukao neki vajni komentar (ovaj je izuzetak). Na Blicu sve neke glupe vesti i tekstovi kojima ne treba još i moj glup komentar. Doduše, malo (više) se i radilo proteklih dana pa je malo (više) i do toga. Biće bolje tamo od nedelje (kao i uvek)... Hmmm... možda se danas i demantujem, ko zna...

    Što se tiče tastatura, nemam problem sa bukom oko njih. Ćale mi je bio novinar i književnik pa sam rastao u okruženju pisaće mašine čiji zvuk i sad obožavam i nikako mi ne smeta. Čak sam ćaletu (za svoje godine vrsnom korisniku kompjutera i neta) učitao program Atlantis (zamena za Word) koji ima i zvučnu šemu pisaće mašine pa je milina (ko voli) slušati taj analogni zvuk iz digitalnog okruženja. On to obožava!

    Na mom poslu, srećom, bilo koji zvuk koji mi smeta mogu da nadjačam muzikom s onlajn radija. Mada, na 2m od mene se nalazi jedan bučni komp pa tek kad ga ugasimo shvatimo koliko je "decibelan".

    Lomitelju, prosto ne mogu da verujem da je tvoj kolega otišao u banju na oporavak zbog stresa uzrokovanog tastaturom. Apsurdno! Niste me slučajno, vas trojica u istoj radnoj prostoriji, podsetili na dramu apsurda "Siroti mali hrčki"...

    ОдговориИзбриши
  11. I ja sam imala pisaću mašinu u kući. Kupljena je kad je kad je neko od mojih radio diplomski. Sećam se kako sam volela da kuckam neke nebuloze kad sam bila mala. Mene hvata neki dremež, uplatila sam neki pilates i sad bih se pojela zbog toga. Stravično me mrzi da idem sad tamo i da se razvlačim po onim strunjačama.

    ОдговориИзбриши
  12. Moram da napisem sta me jos nervira, mada to nije tema ovog astala, ali tema jeste nerviranje pa sam to kao podvela pod isto (citaj: moram da kazem il' cu da puknem):
    da li putare svake, ali bas svake, godine mora da iznenadi jebeni sneg u jebenom decembru???? Jebote, pao sneg jos pre 2 dana, a grtal'ce ni na vidiku. Napolju minus, a put se onako fino cakli, sve bljeska pred ocima. Okrecu se kolima kao ludi po drumu. Hellooo, jel' cuo neko za so ili rizlu?
    Sutra moram da vozim, drzimo dopunsku nastavu za jedinicare, i vec me hvata ocaj i jeza. Nije to sto moram da krenem mnogo ranije, nego sto se tresem kao prut dok vozim i apsolutno ne vladam vozilom. Nagarim 25-30 i samo cepaj. Da popizdis.

    ОдговориИзбриши
  13. I mene zesce nervira "virus data base has been updated" :))))

    ОдговориИзбриши
  14. Дајте бре људи маните се тог Аваста. Нисте једини које то нервира. Мени је то чак на српском говорила! :) Сад је ту Авира и ћао. С времена на време се отвори прозор преко целог екрана, кликнеш на ок на дну и нема даљег смарања...

    ОдговориИзбриши
  15. Примећујем да се многи овде чуде да је Други отишао у бању због стреса. Јасно ми је и зашто. Једноставно то све није нормално. Опет, треба схватити и како то све овде функционише. Чини ми се да сам већ коментарисао овако нешто али није згорег поново.
    Сваки запослени у Немачкој има право да одабере преко кога ће да плаћа здравстену заштиту. Од тога код кога плаћаш, да ли лично цепиш колико ћеш да даш или иде кроз "платни списак" није битно. Битна је тзв понуда. Од чега те "штите." свима је јасно к`о дан да је ниво заштите директно пропорционалан кешу који им дајеш. Али, постоји још нешто. Нема послодавца који ће да сумња кад је било који запослени болестан. Јел био код доктора? Јел га овај прегледао? Јел му преписао шта треба? Ако су на све потврдни одговори, ствар је јасна. Радник ће да оде на боловање и ту нема приче. Ово Немци КОРИСТЕ д обесвести. За свако али и најмање срање они ид укод доктора. С једне стране то је ок јер се чини да брину о себи а с друге су они тешки нерадници којима систем као у време Тита и СФРЈ омогућава пландовање кад год им није добро или "није добро." Имајући све ово у виду, јасно је да је Други искористио ситуацију. Драмио је, драмио, направио атмосферу неиздржљивости и? Отишао да се бањски лечи. На руку му иде и то да је стрес заиста зајебана ствар. То се и овде поприлично озбиљно схвата па постоји чак и период "прилагођавања" код екстремних случајева. Такав случај би био кад је човеку стварно много лоше толико да мора да иде на саветовање код психолога, а не да скаче са 50. спрата као Јапанци, па добије бању или нешто слично на месец дана а затим прве недеље, после бање, долази на посао ДВА сата дневно, друге недеље ЧЕТИРИ, треће... капирате растући низ до пуног радног времена. За све ово време нико не сме да му било шта приговори јер га тек то оправдава да иде на поновни круг! :)
    Ипак, оно што је мене највише зачудило је запањујући изостанак икаквог тимског рада и елементарне колегијалности. Зар се није све могло лепо решити неким разговором, у четири ока? Предлагао сам то и Тихом и Другом, кад би остајали само у канцеларији али јок. Оба су била у фазону "ма `де ме боле курац за њега и његове проблеме" а кад су заједно смешкају се један другом. Ситуација ће бити све гора и гора, чини ми се. Ниво смора ће расти и расти али ми смета што сам ја први на удару :) Имам карте за први ред за представу која следи. Све ми се чини да ће бити драма...

    ОдговориИзбриши
  16. Meni je teta nekoliko puta otpevala i ovo: http://www.youtube.com/watch?v=eCf-jpe5H6s

    ОдговориИзбриши
  17. Verovali ili ne, postoje antivirus programi koji ne počinju na slovo A. Nego, da svi vi lepo pređete na NOD32 kao sav normalan svet. Čak vam i ne treba krek za njega jer je net preplavljen serijskim brojevima koji rade.

    ОдговориИзбриши
  18. Imala sam NOD. Jedan dan mi je od njih stiglo obaveštenje da ne mogu više da koristim, po sistemu "plati, pa se klati". Od tada imam Avast. Osim iritantne tete, nemam zamerke. NOD mi nije detektovao nijedan virus, dok sam ga imala, komp mi je bio prepun trojanaca, a sad, da kucnem u drvo - ništa.

    ОдговориИзбриши
  19. Lajka, na kojim ti to sajtovima kupiš trojance? Priznaj!

    Vidim ja da ne mogu da preobratim ljude da koriste Nod32. Možda kad bi se zvao Anod32, ko zna... Šta je tako magično u tom slovu A?

    Pa zar nema nigde neka opcija da se teta ugasi? Neko se tu bruka... ili autori programa ili korisnici.

    ОдговориИзбриши
  20. Mene izludjuje skripanje zubima. Moj muz ima tu losu naviku da nekad u snu skripi zubima, UZAS. Al' najludje je bilo kad sam jednim povodom spavala u istoj sobi sa njim i njegovim bratom od tetke. Jebo te, stereo:).
    I jos nesto me uzasava,kad web sajt ima muziku a u roku od 2 sec ne mozes da nadjes gde se gasi. Sto brate svi na poslu mora da znaju da surfujem netom:)

    ОдговориИзбриши
  21. Sigurno postoji opcija da se teta isključi, ali onda me neće obavestiti ni da je našla virus, a ni da apdejtovanje nije uspelo iz ovih ili onih razloga. Prvi put sam trojance pokupila pre jedno 3 godine, drugarica je u moj lap ubacila najzaraženiji fleš na svetu. Koristila riba dial-up, antivirus joj se, NARAVNO, ne apdejtuje i tako. Kad sam zagrmela na nju (tad je ovo bio nov lap), ona je rekla da je to sasvim normalno i da svi imaju viruse. Eto, kad smo kod iritirajućih stvari, to je jedan primer iritantne gluposti i bezobrazluka. Pri tom, niko joj nije ništa tražio, sama je stavila fleš da bi mi prebacila neke filmove. Najgore na svetu, inače. Skoro su me opet napali neki virusi dok sam pokušavala da skinem neke knjige. Inače, mom drugu je, dok smo bili u srednjoj, stradao komp kad je pokušao da skine melodiju za mobilni. ČD ČD ČD

    ОдговориИзбриши
  22. Sanjči, živela sam četiri godine sa devojkom koja strašno hrče i strašno škripi zubima. Dok nisam počela da živim sa njom, mislila sam da mrzim hrkanje. Međutim, od kako sam se suočila sa "zubima", hrkanje je odlično!

    ОдговориИзбриши
  23. Pa narode moj lijepi,sta je sa onim "Nova Goduna kuca na vratim",la,la,la...inace ja sam od strica dobila cestitku i fino mi cestitao i sve najljeppse pozelio ua Novoj 1911.god,da,da,1911.he,he...za sada je nr.1.cestitka za ovu godinu.
    Ja mislila ovde se varnici,ma puca,jede(mezi),hvata se kondicija(pice)...idi!
    Ja preko glave "preturih"i drugarice-zamisli upoznale momke iz Uba,i Panceva,a dosle u "beli svet"da se muvaju,pa sad ne znaju gdje ce pre,i kuda za Novu,i slicno,kombinacija 500.i svi su zaljubiska,he,he...pa gosti,pa milion obaveza koje je fino opisao Lomi(ovde kada zavrsava god,kao da se stavlja tacka,racuni,pozivi,bez kraja),a tek kada nam iduce godine dodju racuni i osiguranja,opere nas po dzepu..ali o tome iduce god.Majku mu,pa ja sam toliko stvari propustila da vam kazem.Pa ovako:
    Lomi,kolac sa jabukama je bio aspolutni HIT!planuo je u vrticu,tri mame su trazile recept,sreca pa kuci ostalo nekoliko parcica sto nisam lijepo izrezala da se i mi osladimo!
    Swoosh,napravila sam punc,samo bez djumbira,nisam nasla ovde,dooobar je,kako rece ova moja lujka iz Sd."kao u filmu"(ona fora sipanja iz staklene posude)
    Lajka,eh,Lajka,ja kada sam procitala sve ono o Hitnoj,jebiga izvini,meni bilo smijesno,ne ti,nego sam zamislila Lajka,kada si ga zvala,pa mu sve pricala u cetiri ujutro-mukica,i sta sad?Da li da dodje,kako da te umiri,da ponovi sve sto ti je dok.rekao,ili da ti kaze da se smiris,ili da te nalupa po dupetu i smijsti u krevet,ili da se okrene i nastavi da hrce(mala ce se snaci sama)...mukica,kazem ja.Vidi Lajka,ja sam sve takve siptome imala,ali sam dobila hipoglikemiju(manjak,pad secera).Ako je pritisak i srce,ekg.sve ok.onda cesto secer zna da zeza,pogotovo ako je neuredan zivot,jelo,ma ja kada sam slucajno provjerila tad imala sam 2,7 cini mi se ,a treba,oko 6-7.Provjeri secer po nekad,ustvari to je samo moj primjer...i da li je Lajko dosao to vece(jutro)?-sapni ako hoces...
    Mirkoni,pa gdje je prigodna slika ili link za kraj godine,i gdje si ti na blic-cak sam i gdju.Vilimov(joj,kako joj se pise prezime?)rublika komentar otvarala,da te nadjem,ali nema te nigdje,da se ne javi i ovde ja bi se raspitivala po kafani...

    ОдговориИзбриши
  24. ha,ha,ha-Nova Goduna...Godina,a jos sam sve kao pregledala,ja izgleda vucem na onog mog strica...
    Ma pozelela sam se da "prodivanim"koju ovde,sa vama...pa cu veceras,ako bude zive duse,posto ostajem budna do o-ho-ho(pravim neku tortu i slane rolate),pa dok mi se 'lade kreme,a ja cu da lumpujem u kafani,a pre toga,malo da procackam po memoriji i youtubu,pa ce i tu neke pijesmice da budu..da se vrti dupe!Iili da se ostane budan!
    A nastavk slijedi...jos Inspektoru,i ostaloj ekipi zelim da kazem po nesto...

    ОдговориИзбриши
  25. A sto se tice teme,sta bi ON rekao na to:
    http://www.youtube.com/watch?v=IIZzpGLb7i&feature=related ili ljubavni
    http://www.youtube.com/watch?v=nOykM1ALggE&feature=related
    Bas gotivim ovog lika..

    ОдговориИзбриши
  26. I samo za gazdu,gazdaricu,moze i veceras,a pogotovo sutra:
    http://www.youtube.com/watch?v=O8n1vH0-iCw
    malenu za ruke,pa da malo prodrmate Mirka u stomaku...
    Konobar,tura za sve!

    ОдговориИзбриши
  27. Tina,
    Lajko je došao ujutru. Nije mogao doći u tri ujutru, živi 45 km od NS-a, ali se pojavio čim je mogao - tj. sutradan. Šećer mi je poslednji put bio 3,5, ne verujem da je to problem. Sanjči je to dobro uočila, to je panika, čest problem međ' ženskadijom. Ali, ne samo međ' ženskadijom. Drugaričin dečko kaže da je već nekoliko puta budio matorce jer "doživljava infarkt".:)))
    Ja sam danas pravila slanu tortu, uveče ću kinesku salatu, ujutru pitu sa pečurkama, a posle karađorđevu. :))) Odustadoh od torte, praviću banana split. Ionako, kontam da Lajko i ja nećemo sve to pojesti za tri dana. A slikarka se preziva Vilimon, dobro si napisala. Nadam se da nisi naišla na moje komentare, ja sam prilično posvađana sa onim nesvetom na blogu. :))))

    ОдговориИзбриши
  28. 'Ajde, kad sam već prozvan, da turim jedan prigodan link...

    http://www.youtube.com/watch?v=aFgLrWiNHFc

    ОдговориИзбриши
  29. Komentar je uredno postavljen kod "Viljamovke" mada se desi i da preskočim jer me i Bilja i komentari ostalih njenih posetilaca nekad ostave bez teksta. Interesantno je da je danas komentar kod nje čekao na proveru jer je automatsko odobravanje bilo isključeno. Ne znam čemu sve to. Ovi sa Blica se baš trude da nam ogade ovaj porok zvani "OSTAVITE KOMENTAR".

    ОдговориИзбриши
  30. Mirokoni, pogledaj kakvi komentari prolaze kod J. Milić na blogu. Prvo neki mamlaz napiše autorki da je kučka, a onda se javi onaj mentol Boban Zdravković i napiše mu "iskasapiću te". Inače, meni je taj lik napisao da sam glupa, a Slavoljubu da je brdski magarac. A tebi i meni proveravaju komentar kad napišemo Blic, pa ti vidi. Zaista, ne sećam se kad je neko od nas dvoje uvredio bilo koga. Kad pogledaš kakve komentare objavljuju, ne možeš da se ne zapitaš zašto su Milutinu obrisali 10 naloga do sada.

    ОдговориИзбриши
  31. Video sam te komentare na gospođinom blogu. Kod nje svraćam samo u iznudici kad se nema posetiti neki noviji ili interesantniji blog. Zašto su najaktivniji oni blogeri koji najviše smaraju a privlače najviše "sumnjivih" komentara... neće mi nikad biti jasno. Više volim blog od samo pasusa ili dva koji može da te podstakne na neki životniji i živopisniji komentar (i komentar na komentar) nego čaršave od tekstova koji bude najniže strasti (ili uspavljuju čitaoca). Inače, volim ja i internet fajt ali to mora biti borilačka VEŠTINA da "suparnici" (i posmatrači) mogu da uživaju u njemu. To je već retka pojava.

    Kod Viljamovke nije bilo spornih reči već je jednostavno SVAKI komentar danas (juče) išao na proveru. Nadam se da tome nije razlog povređena sujeta. Već je simptomatično da nema novog teksta Bubice (Milice Šujice 2). Kanda smo joj ogadili pisanije. Bilja se, pak, ne da. Namazana je ona... ipak je slikarka, da ne kažem (na)mazalo.

    ОдговориИзбриши
  32. Mene na čitavom sajtu najviše nerviraju ona i njeni komentatori. Bilo je (nakad davno) njenih stavova sa kojim bih se (i) složila. Poslednjih meseci mi se čini da se takmiči sa svojim "fanovima" u svemu najgorem. Muka mi je i od njenog mišljenja, a i od onih, kako pevaljke volU da kažu, dijametralno suprotnih mišljenja, sve je to opičeno u tri lepe. I slažem se sa Lomijem da je njen blog neka vrsta izveštaja. Čak, verujem da ima zabavnijih izveštaja od njenog bloga. A komentatori... Kao da pišu iz (znamo koje) ustanove. Onaj Boban Zdravković deluje kao paranoični, manijakalno-depresivni lik. Kad vidim onaj izbezumljeni pogled na slici, sve se plašim da ću imati košmare nedeljama. Nije da mislim da sam ja neki raj za oči, ali... Zašto ja onda čitam sve to? Ajde da postavim sebi dijagnozu - mazohista. Nema pametnijeg objašnjenja. Kontam da mi fali čitava garnitura dasaka u glavi, od koje bi, na primer, mogla da se sklopi čitava kuhinja... Sve sa policama za začine u odvojenom delu.

    ОдговориИзбриши
  33. Dragi moj narode,sve najljepse vam zelim u Novoj 2011.god,puno,puno zdravlja,a ostalo cemo polako sami da stvaramo.Puno ljubavi i ispunjenosti vlastitim zivotom!Pozdrav i vellikkiii poljubac od mene!

    ОдговориИзбриши

Пратиоци

Претражи овај блог

...

free counters