Prime Directive

И да будемо начисто. Вређање мене овде још и може да прође, задаћете коју рану мојој сујети, зарашће, нема везе, али вређање неког другог, на мом блогу, мојој авлији, не дозвољавам. Ово сматрам разбибригом и малом можданом гимнастиком а не огласним простором те ако неко жели некога да прозива, нек` лепо отвори свој налог па удри брате, сестро или шта си већ. Свађа и те клиначке глупости не долазе ни под који обзир! Није цензура већ немање разумевања за приземна срања. Ако ме нешто нервира и диже ми притисак је препирање ради препирања! Двоје не може да разговара ако имају исти став, то је јасно ко летњи дан у подне, али контрирање зарад самозадовољавања личне малограђанштине заиста нема шансу. Аргументовани ставови долазе у обзир, то волим и много ценим и надам се истима. Унапред хвала на разумевању.

Понешто о мени

Моја слика
Половина људи има константну жељу да другима прича приче и објашњава очигледно. Ја спадам у другу половину. Ако имам шта да кажем рећи ћу/откуцаћу овде па кога интересује, интересује. А кога не интересује... изгубио је 10 секунди живота док је и ово читао. Нек` тражи бољу кафану!

... а кога интересује више података о мени:

недеља, 12. децембар 2010.

Зима, зима е па шта је!

            Не знам како остали али ја и немам много тога против зиме. Јесте, хладно је, обданица је превише кратка, мораш да се облачиш преко сваке мере кад излазиш макар и ђубре да бациш, ко нема даљинско грејање мора стално да иде да подложи, ко иде колима на посао мора сваки дан да струже лед са прозора или да откопава ауто из снега, „ово бијело говно опет пада“ а и „гртал`ца се заглав`ла“... Све је тако. Опет, има зима својих чари.
            Полазим од нечега чега се придржавам у свакој прилици. Све око себе покушавам да схватим што је позитивније могуће. Свачију реакцију прво посматрам са оптимизмом, као да је била из најбоље намере. Ако се испостави обрнуто... јеби га, суочићу се с тим. Трудим се да уживам у сваком дану, какав год био. Чак и сваком четвртку дајем шансу! Имам и ја својих лоших тренутака у животу. Тада нисам добар ни за себе а камоли за некога другог! Трудим се да се то не испољи али јеби га, види се... Ко ме зна, клони ме се и окане ме се док ме не прође. Сви остали тренуци ми значе. Када кажем уживати не мислим само физичко задовољство већ и психичко. Тело се лакше задовољи. Добра храна, добра клопа, наспаваш се, секс... и ту се већ кроз секс долази и до психичког задовољства. Неко се психички испуњава и материјалним поседовањем али ја не. Волим да обезбедим шта ми треба и ћао. Да су сви око мене колико-толико задовољни и идемо даље. То ме и психички испуњава. Одмор има посебан значај код мене. Волим да одрадим шта треба па уживанција. Е ко ме тад поремети... Овде не мислим само на лежање на некој удаљеној плажи и слично, већ и на дневни одмор. Нити је тај одмор увек излежавање к`о морж на кревету. Може и шетња, разговор са драгим ми особама или чак и ситни радови по кући. Чудан сам али ме и то уме одморити. Концентришем се на тај проблем, остало занемарим и буде ми лепо.
            Шетње волим. Не по робним кућама и супермаркетима али ни потпуно бесциљне низ улицу. Нити брзе. Лагано ми прија, корак... по корак... И да је уз то у некој природи. Паркови су „мајка Мара“ за градове! Волим и новобеоградску обалу. Лети је много топло па се не може баш много лутати кад упече звезда, пролеће и јесен умеју да буду досадни, и то данима, јер пада киша или ветрови издувавају и оно мало душе из града па нигде нема човека на улици. Ипак, и тада сам знао да изађем напоље. Ухвати ме неки неиздрж па на ветар! Продува ме, не знам ни где сам, ни да л` сам пошао, ни да л` сам дошао али ми буде боље. Кад много седим, осетим се бескорисним. Зима отвара прелепе могућности за шетње. Ако нема паркова онда неко брдо, планина... Знам да то кошта али само ко хоће да се скија. Ја нисам никад стао на скије и прошле године сам после зимске посете Либерецу, Чешка (пар слика је испод текста), пазарио комплет скија и мени и маленој у намери да скијамо ове зиме али Мирко, љуби га мајка, има другачији план. Свеједно. Можемо да шетамо. Има кад, скијаћемо се касније сви скупа. Шетња по снегу и по сунчаном дану уме да буде веома лепа и пријатна.
Ситуација којој не могу да одолим: снег је падао једно три дана, нападао неких тридесетак центиметара, температура се спустила до -10°C, не дува ветар, сунце сија, све се прелива а снег шкрипи под ногама... Пружао бих кораке док не поплавим од умора. Али лагано, без журбе... Која хладноћа бре, који бакрачи, то код мене не пије воду. Не носим шалове ни рукавице јер ме толико утопљавање прегрева. Руке су ми као неки регулатор температуре. Кад ми је много топло, руке напоље, чим се мало смрзну онда назад у џепове и ћао. Капа је за мене једини обавезни зимски модни детаљ. Па кад се још моја малена после таквог акцијашења припије уз мене јер јој је прохладно, за мене нема лепшег осећаја.
Затим клизање на отвореним клизалиштима. Не волим затворене хале али ако нема друге могућности, онда може. Са једне на другу ногу... па са једне на другу ногу... И тако у круг. Чим се малкице уморим, направим паузу, па неки топли напитак, кафа, чај са румом, па поново.
Кад су зимски дани сјебани превеликом хладноћом, јаким мразевима, великим снегом и још све то зачињено са ветром, усвајам остајање у затвореном и топлом. Што би рекао мој комшија Вељко: „Прави птичији дан, мој комшија... Само за Сову и Шеву!“ Има седу главу а луд к`о струја! Тако и ја лепо загрлим моје омиљено биће, моју малену, па се грејемо, причамо, можда падне и неки филм... Рекох ја, има зима своје лоше стране али има и дражи. Лепо су то Кугуарси отпевали:

„Зима, стиже зима,
биће кијања и кашљања...“

али има и онај део са:

„А шта може зима мени,
шта ми може, шта ми сме?
Кад привучем цуру себи,
Биће мени пролеће!“

На крају крајева, зима мора доћи и проћи да би могли и лету да се радујемо на прави начин, зар не?
П.С.: Ево и слика.


Поглед на врх Јештед, тамо смо се запутили. Неких 6500м. 
Поглед на стартну позицију. 
Кад се окренеш десно са Јештеда видиш ово... 
... а ово ако се окренеш лево.


Мала илустрација шта уме ветар кад се удружи са повећим минусом и обилним снежним падавинама. Мајка природа је, чини се, једна уметничка душа...

92 коментара:

  1. Ja oboooožavam sneg. To se vidi po tome što sam vam priložila slike na kojima se vidi samo sneg kako pada. Htela sam nešto da vas pitam sve. U četvrtak,kad sam bila u Sarajevu, prvo je bilo preko 10 stepeni, ako ne i preko 15. Onda je krenula vetruština, oluja... I u jednom momentu je padao krupan, pravi, momački sneg, a istovremeno je pičila munja i grmelo ne sve strane. Znam ja teorijski deo o sudaru toplog i hladnog vazduha, jasno je meni šta se desilo. Ali, ljuuuuudi moji, da li ste nekad videli štogod slično?

    ОдговориИзбриши
  2. Ako uspem, odgledaću sad Ramba kod Kesića. Nisam njegov fan, ali da je vrhunska budala. Dovoljno mi je samo da vidim ovo http://www.youtube.com/watch?v=LKRo3IZplxc i da puknem od smeha. Nenadjebiva parodija. ČD

    ОдговориИзбриши
  3. Viši inspektor Bešević13. децембар 2010. 01:12

    Mrzim zimu,mrzim sneg...ne volim da ga vidim ni na slici. Mrzim hladnocu. A kod mene je mnogo hladno. Mrzim kad smrkne u 3 popodne,mrzim kada ustajem ujutru a jos uvek je mrak. Dzigerica mi se okrene svako jutro. Zima me cini depresivnim,bezvoljnim,nervoznim,razdrazljivim,mrzovoljnim...izaziva u meni sve najgore. Zimi sam grozan prema svima. SVe me mrzi. Juce sam trebao da zavrsim neke obaveze,i sve sam otkazao. Zimi samo sedim kuci,nigde ne izlazim,sve aktivnosti van posla svodim na minimum. Ta mrznja prema zimi kod mene se javila jos odavno,mnogo godina unazad...od kada sam sluzio vojsku. Tako da o zimi i snegu od mene SVE najgore. Ali sta cu...
    Nadam se da cu jednom zaraditi dovoljno para da se preselim...u Portugaliju...nadam se.

    ОдговориИзбриши
  4. U subotu uveče se vraćam sa svirke, a termometar u kombiju pokazuje -7,4 ČD
    Kol'ko li je bilo napolju?

    p.s.
    svirao sam 4 i po sata...

    ОдговориИзбриши
  5. Beševiću, vidiš, ja u toj istoj vojsci nisam zamrzeo hladnoću ali sam naučio da budem RAVNODUŠAN prema njoj. Pošto sam često bio nemoćan da se ogrejem, ništa drugo mi nije preostalo. Mada, i mržnja može da ogreje... verovatno je tamo to tebe grejalo.

    U vojsci, pak, nisam postao ravnodušan prema čorbastom pasulju. Pre služenja otadžbini nisam baš nešto voleo to jelo a tokom i posle (traje do danas) jesam. Čak ga sada obožavam! I tačno je da je vojnički pasulj nešto posebno.

    Izvinjavam se na ovoj opasci o vojsci ali to je MUŠKA TRUDNOĆA. Mi smi (nekad) imali svojih 12 meseci vojnog roka a žene (makar jednom) 9 meseci trudničkog roka. Čim neko u muškom društvu pomene vojsku, odmah dođe do refleksne radnje i još neko PROSTO MORA da se nadoveže. Verovatno je tako i kod žena... čim neka pomene proširene vene, krastavčiće i sl. skoro sam siguran da ne ostaje usamljena u prisećanjima.

    ОдговориИзбриши
  6. Колега Миркони, имаш пуно право. МОРАМ се надовезати на тему војске. Добро бре Инспекторе што си је толико тамо замрзео? Није ваљда да си стекао Павловљев рефлекс па кад год ти је хладно ти се сетиш страже у Пичковцима по цичи зими, а? Колега који ради овде са мном, из Србије, је исти као и ти по питању зиме. Исто ју је замрзео у војсци. Био је на линији разграничења са Косовом код Прешева. Целу зиму је имао страже и патроле. Ајд` да га некако и разумем али браћо, то је прошлост! :) Ја сам био у Горњем Милановцу подно Рудника, децембарска јебена класа а снег је падао кад год погледам кроз прозор. Ујутро пре свега смо чистили бело говно са писте. Тако три месеца... И? Да мрзим зиму? А не, јок ја. Ја сам ту мржњу усмерио ка војсци.
    Поздрав Лајки која је обожава. Нисам толики фанатик али је ок. Не смета ми. Више ми смета суморна јесен када нон-стоп дува неки хладан ветар а киша не престаје. Или чак "романтично" пролеће са истом том кишом и ветром који је, као, топао.
    Улични, брате шта да ти кажем. Понеси ракије, вотке или антифриза... греј прсте у топлом куваном вину јер је ово доба кад су људи у ЕУ најрасположенији за трошење кеша. Јес` да је `ладно али не дај се.
    Споменут је суљпа. Био ми је омиљен и остаће. Ништа га до сада није скинуло са трона. Кева ми је причала да ми је исти давала кад сам почињао да једем чврсту храну као беба. Скувала га лепо, испасирала пар зрна и лагано. Каже да после пар пута тако издувам али се и смејем :) Кад је била код педијатра он је упитао шта ми даје. Она рече и пасуљ, поред осталог. Она се мало зачуди и рече: "Па добро, кад ољуштите зрна то није проблем..." Кева је само рекла: "Да му гулим зрна!? Па ви нисте нормални... Не пада ми на памет! Ништа му не фали. Једе, смеје се и сева!" Мораћу да приставим исти кад дођем кући... не вреди.

    ОдговориИзбриши
  7. Заборавих најбољи војничко-зимски виц.

    Разговарају Француз, Американац и Србин шта је најлепши осећај на свету. Поче Француз: "Упознам младу Парижанку, проведем са њом најромантичнији могући дан и увече је то такав ужитак да вам ја не могу описати..." Американац рече: "Их, то ни је ништа. Код нас гудре `де хоћеш. Па кад се урадим, то је нешто невероватно!" На крају, Србин: "Зима 1963. Војска. Преживљавање на Проклетијама. Мркла ноћ. Стегао минус да дрво пуца а камен јауче. У три сата улеће десетар и виче: "Миле! Мрш` на стражу!" а мене бооолеее куурац! Нисам бре Миле..."

    ОдговориИзбриши
  8. Stvarno nas treba tući... U samo 6 komentara smo od idiličnih zimskih pejzaža došli do (ne baš tako idiličnog) "puštanja goluba"... Ako je porcija pasulja bila pozamašna, nekima se desi da "puste i noja"... a onda se pitamo zašto nastaje efekat staklene bašte.

    ОдговориИзбриши
  9. Gde su žene!!!! Ovo postaje nepodnošljivo. ČD ČD ČD Ako se neko još uvek seća, pitala sam za grmljavinu kao prirodnu pojavu, a ne za grmljavinu kojom se vi bavite. ČD Nojeve da ne pominjem. A ovaj Inspektor garant živi neđe u Rusiji čim mu je muka i od zime i od Ruskinja. ČD ČD ČD

    ОдговориИзбриши
  10. Свака грмљавина је природна појава. ;) Ево ја се сећам шта си питала. Јесам. Видео сам ту ситуацију, присуствовао истој. Задовољна? :)

    ОдговориИзбриши
  11. E ja zimi trazim"grejno telo",da se tako izrazim!Bogami,zimi se cesce privijam uz mog "dilbera",bas nesto volim da se ususkavam,a posto sam onaj tip "ladne ruke,ladne noge"lijecim sa soljom ,dve vruceg vina(sa dve su mi vrele i usi),mozak mi je tra-la-la...pa onda "napadam"dragog,he,he...ima zima svojih carolija!
    Losa strana,otkada mi je malena krenula u vrtic,zimi sve one moguce gripe.epidemije,i sl.-e tu mi se zamjerila zima.Opet,kada smo zdravi,sanjkanje!Joj,prosle god.sam se prvi put sankala sa njom,i navukla upalu misica,jebote,od sanjkanj!a1i tad nema zime,cika,smijeh,grudvanje,vuci uzbrdo,ma preznojis se dobro!
    Lomi,vic ti je do...super je!Mirkoni,i ja se slazem da je vojnicki pasulj najbolji(deda bio kuvar u vojsci i spremao nam),a vojnicke price imaju draz sto su uvijek mangupske,uz sva sranja koja ih prate!A ima tu i dobrih stvari,jakih prijateljstava,a bogami je neko i djete "zaduzio"sluzeci otadzbini!

    ОдговориИзбриши
  12. Стигло је Лајкино појачање. Повлачим се. Сад би требало да се чује онај звук "бип, бип, бип" кад камион иде уназад...

    ОдговориИзбриши
  13. Тина, та срања око болести су оно што понајвише смара током хладних дана, признајем. Али воће, витамини, понекад и бели лук, чајеви, што биљни, што шумадијски па куд пукло да пукло!

    ОдговориИзбриши
  14. Malo zimskog humora...

    http://www.veryhappypig.com/page/funny-snowman-dog.gif

    ОдговориИзбриши
  15. Jos malo zimskih zanimacija....kad bi mi napamet palo da "mlatim"cvarke,nego zimi,sa lukom naravno,i to one fino iscijedjene,kao listici,ma milina...da ne pominjem sve one kobase,i sunke,pridodati malo sira,gibanice-ma eto ti "goriva"da prezivis zimu!Koga briga,sto se malo i "zaljepi",koja kilica,ogulices je do proljeca,ljeta,valjda...zimi to fino pokrije,kaput,jakna...Jedino,ako nemas 17,18.god.,onda hvala Bogu,gol stomak,ledja,bubrezi,neke majicice,jaknice,sve se stisne od zime na tebi!Ali,jebiga,trba biti riba,pa izdrzati,a poslije svakih dvadestet minut,juris wc!
    Lajka,ja te mogu zamisliti kako dimis u kupeu sa onim zenama...pa da ono H,kaHva,ali kada sam cula reklamu za sampon protiv PRHUTI,he,he..I Sarajevo je sa svih strana okruzeno planinama,a grad sam u kotlini,zamisli kakava su to samao strujanja vazduha,pa vidjela si,prava predstava!

    ОдговориИзбриши
  16. I moram reci,da oproste svi gosti,jebem ti da ti jebem ovaj moj pretrazivac(Bing),i Vistu,i moju glupu glavu,kad si ne znam pomoci(da bude na ravne casti).Ne mogu pogledati Lajkine slike,ovaj link sto je Mirkoni malopre ostavio,ma sve je "nicht gefunden".Odoh van da se o'ladim!

    ОдговориИзбриши
  17. Тина, што Бинг? Виста још и ђене-ђене али Бинг? Мани се тог "прозорски" орјентисаног претраживача. А линкове које су они поставили немој да копираш у нет-претраживач, типа Бинг и сличне, већ их тражи директно као адресе, капираш?

    ОдговориИзбриши
  18. Лајка, покушавао сам да се сетим кад сам то последњи пут гледао. Севање и снег сам последњи пут видео као клинац у Војводини. Централни Банат, да будем прецизан, код ујака. Има томе бар једно 20так година. Он има велику покривену терасу па смо знали ту да стојимо, или да седимо ако је лепо време, и да гледамо како муње пиче и парају небо над Банатом. Био је то леп призор, на неки чудан начин...

    ОдговориИзбриши
  19. Jedna za inspektora
    http://www.youtube.com/watch?v=_Y8MBBmYNtM
    mnogo je nesto mrzovoljan ovih dana :)))

    ОдговориИзбриши
  20. Zimu i sneg volim jedino u sledecoj varijanti: ja unutra, u pretoploj sobi, napolju veje, a ne moram da izlazim nigde :)) k'o onaj iz vica sto nije Mile :)) Ne podnosim kad mi curi nos, trnu prsti na rukama i nogama, lepe se nozdrve pri udisanju, peckaju obrazi...I kad vidim da pada sneg, ja pretrnem jer se plasim da vozim po snegu. Pa se brinem kad ustanem sutra da li ce biti klizavo, da li ce putari odraditi svoj deo posla, da li ce se neko dosetiti da baci soli na put...Ponekad postanem svesna da je iscezlo dete u meni, da se ne radujem snegu nego me plasi, i bude mi zao. Ali jbg odraslo se.

    P.S. Imam jedan divan recept za kuvano vino, za Tinu i ostale goste ako su zainteresovani. Jednu zimu u Skotskoj sam zahvaljujuci njemu prezivela, odatle sam i dofuljala recept (Mulled wine, za one koji zive preko). Mislila sam da ga odmah objavim, da udarim kontru pricama o vojsci :))pa posto n'umem o trudnoci i porodjaju, ja cu o receptima. Ali odustadoh, cekacu da vidim ima li zainteresovanih.

    ОдговориИзбриши
  21. Свуш, што стаде?! `Ајде бре... диктирај! :)

    ОдговориИзбриши
  22. Ja kao pivopija nemam ništa protiv recepta... al' kuvano vino neću piti. Neću ni kuvano pivo, tek da se zna...

    ОдговориИзбриши
  23. И ја сам се зајебавао на тему куваног пива али сам и то чудо видео прошле године. У Немачкој су популарни божићни улични сајмови. Првенствено је у питању узимање кеша али добро де. Лепо је јер су улице пуне људи. Кувано вино (међу нама популарно као "глуво вино" јер је у оригиналу "Glühwein"), роштиљ, переце, кандирано воће, мирис цимета, окићене јелке и неизебжне џиџе и ђинђуве на све стране. Е сад, претпрошле године сам видео и кувано пиво! Иако свашта волим да пробам, то нисам смео... Није било у граду у ком живим а клоња је ко зна где па не имадох срца, или црева, за тако нешто.

    ОдговориИзбриши
  24. Ух, ово "сајмови" баш не звучи добро. Пре ће бити вашари :)

    ОдговориИзбриши
  25. Ajde Swoosh,recept"na sunce"-ja ova vina sto pominjem(i pijem)su vecinom iz marketa,jeftinija vrijanta od evro,dva,u gradu je solja kuvanog vina,najmanje 3€,ali je sa svim onim zacina sto stavljaju u vino,ma,odlicna!Bas ti zacini daju tako dobru aromu...
    Lomi,hvala,ja sam vec htjela da zovem brata,ili nekog od ove mladjarije,da pitam za savjet!Ma ja sam uz komp.nepunih god.dana,odkada sam vas pronasla po Blicu,i pocela da komentarisem na istom.Pre toga mi je komp.bio samo "usluzno sredstvo"i brz,besplatan izvor informacija.

    ОдговориИзбриши
  26. MULLED WINE
    - 1,5 l crnog vina
    - 3 narandze (1 cela, druge dve iseci na cetvrtine, sve sa korom)
    - 15 komada karanfilica
    - 1 limun isecen na cetrvrtine
    - 6 supenih kasika secera
    - parce cimeta (sipka)
    - parce djumbira (oljusten i presecen na pola, cca 5 cm)
    - 55 grama suvog grozdja

    U celu narandzu zabosti karanfilice. Sve sastojke pomesati u serpi i dodati vino. Kuvati na srednjoj vatri ali paziti da ne provri. Ostaviti da odstoji 20-ak minuta. Radi impresioniranja gostiju, sve preruciti u ciniju za punc i sipati odatle. Ako ste sami, sipati u solju direkt iz serpe. A kome je jako (bilo je i takvih), razblaziti sa malo vode. Ja odmah dodam jedno 2 case vode dok se kuva, mada ne pise u receptu da se dodaje voda. Probajte prvo bez vode, mozda vam nece ni trebati. Eto, pa navalite. Meni je super.

    ОдговориИзбриши
  27. Takav je i moj recept, samo bez grožđa. Obožavam sve sa mirisom cimeta, pa i u čaj guram cimet. Jedino, ja ne stavljam šećer u čaj, a ni u vino. A ni u kafu. ČD Kuvano vino mi prija, ali ne i obično. Vina su mi strašno kisela. Žestinu ne mogu ni da pomirišem. Likeri i kokteli su mi slatkasti i bzvz. Ostaje mi samo da pređem za Mirkonijev sto i viknem: ŽIVELO PIVO!

    ОдговориИзбриши
  28. Као што рекох, имаш и кувано пиво ;)

    ОдговориИзбриши
  29. Хвала ти Свуш, биће испробано! :)

    ОдговориИзбриши
  30. @LAJKA: I ja obožavam da trpam začine u čaj. u Indiji se zove MASALA CHAI i može da sadrži i preko 10 začina. Generalno, najpotrebniji su zeleni kardamom, kora od cimeta, karanfilić, korijander u zrnu i djumbir u prahu (kardamom i korijander mogu da se kupe u biošpajzu). Zakuva se voda sa mlekom (2/3 VODE NA 1/3 MLEKA) na blgoj vatri, sve sa začinima i šećerom. Nakon desetak minuta se doda crni čaj, skloni se sa vatre i ostavi se da ostoji jedno dva, tri minuta... Mnogo je dobro - ŽIVELI!

    ОдговориИзбриши
  31. Swoosh,i od mene hvala,ja cu prvo probati sa te dve case vode,jer sa ovoliko puno zacina,a ni malo razblazeno,mora da ujeda!To,kada bi "drmnuo"onako na eks,mislim da bi kao u crtanom"para na usi"izasla!

    ОдговориИзбриши
  32. Auuuu, Slavoljube, odlično zvuči. Sve imam osim korijandera i kardamoma, sutra krećem u obilazak prodavnica zdrave 'rane u kvartu, moram to da probam. Ja sam pravi ljubitelj čajeva, u svakom momentu imam zilion vrsta u kuhinji. :)

    Lomi, gre'ota je termički obrađivati pivo breeeee!

    ОдговориИзбриши
  33. Ja od svih čajeva najviše volim KAFU. Nekad na poslu nestane kafe pa se neko prevari i napravi čaj. Onda, šta ću, naspem sebi šolju (bez šećera kao Lajka) jer samo nek' je toplo. A pivo samo nek' je hladno ali BAŠ hladno...

    -----------------------------

    Ja bih uveo pravilo u ovoj kafani da onaj koji propusti astal ili dva mora da opere sve sudove a onaj koji propusti tri ili više astala mora da opere i sudove i mokri čvor. Mislim da gazda ne bi imao ništa protiv... Slavoljube, pri'vati se šerpenja!

    ОдговориИзбриши
  34. Славољубе, јеб`о си му кеву са овим рецептом! Одакле ли га извуче...

    ОдговориИзбриши
  35. Лајка, знам и ја да је грејати пиво нешто ненормално. Енглези воле млако пиво и нека има га. Сви остали га пију сасвим, савим лепо раЗлађено... Није ни чудо што испред штанда оног лика са куваним пивом није било никога сем пар разбијених од алкохола.

    ОдговориИзбриши
  36. Миркони, мудро збориш! Кафа "рулз!" Чајеве, осим шумадијског, пијем само кад сам нешто болећив, кијам, шмрчем и слично. Чак је и моја кева знала да ме упита јесам ли болестан, или ми приђе и почне да пипа чело због повишене температуре, кад год бих затражио исти... Сад из чисте забаве пробавам с времена на време којекаве воћне варијанте.
    Што се тиче оног прања суђа... знаш шта, није то толико лош предлог. Накупило се суђа, само тако! Размислићу... ;)

    ОдговориИзбриши
  37. Ne bih imala ništa protiv nekog recepta za tortu. Ali, da bude jednostavan, n'umem da pečem kore. ČD

    ОдговориИзбриши
  38. Viši inspektor Bešević14. децембар 2010. 04:31

    @Swoosh
    E,BAS TA PESMA! BAS BAS TA! :))
    @Lajka
    Odakle ideja da zivim u Rusiji,ja sam mislio da ovde svi znaju gde sam? Ili ne?

    Mnogo sam nervozan i razdrazljiv ovih dana,sve mi ide na kurac...na sve zivo se derem u saobracaju,iz kola,po kuci...iako izbegavam da sedam u kola,ali moram da odem na posao. Pa jos moram da prodjem kroz centar.Muka mi je svaki put,povraca mi se. Vikendom bezim od kola kao djavo od krsta! Posebno sada zimi. Kad moram da cekam po pola sata da se zagreje,pa da skidam led i sneg,da prskam ona sranja protiv leda,pa mi se zalede vrata,pa brava...joooooooooooj!!! Jebem ti zivot i sve ti jebem zimi! Gadi mi se!
    Nisam zimogrozljiv...naprotiv,vrlo sam toplokrvan,toplota prosto izbija iz mene. To je devojkama moja omiljena karakteristika :)) A i stedi se struja,loz ulje,drva,ugalj...itd. :))
    A vojska je citavu mrznju prema zimi samo zacinila,onako do daske. Klasa decembar,zima nikad jaca...preko dana je bilo po -15,svaki dan po ceo dan napolju,obuka,izdrkavanje,od mokrih cizama i nogu sam navukao neki bronhitis koji sam na nogama i bez lecenja i prelezao...nisam ni znao da imam bronhitis. Otisao sam na pregled za nesto,pa mi rekli. Spavaone bez grejanja,tereni,spavanje po stalama,losa hrana,snega preko glave celu zimu. Pa kako da je ne MRZIM?!?! I zimu i sneg.
    Danas je kod mene bilo -10 u neko doba dana.Sutra kazu jos gore. Hvala bogu,ne radim napolju,mada cesto izlazim van. I neki sneg pada vec par dana,na preskoke. I jos kada se u sve to doda mrak od minimum 18 sati onda u pizdu materinu...aj budi raspolozen ako mozes. Pokusao sam u subotu da se lecim sopingom,ali ne ide. Nisam ja taj soping tip...mene i sam soping uzasno nervira. :)
    Pomiljali ste i tople dopinge. Alkohol naravno nista. Ja ionako ceo zivot pijem caj,uglavnom onaj Black Tea iliti crni caj tj. Indijiski,tu naviku sam nasledio od keve. I uglavnom pijemo s mlekom i bez secera. Klasicno engleski,tradicionalno. :) Odlicno je.A dok sam bio sa Kinezima navukao sam se na zeleni,pa se i od zelenog caja razbijam kao siroce,u svim varijantama.
    Preselicu se u Portugaliju jednog dana...JEB'O SAM MU KEVU!!! :)

    ОдговориИзбриши
  39. @Lajka,
    da ti otkrijem tajnu koju svi znaju - Inspektor je na tajnom zadatku u Norveskoj. Samo psssst, da ga ne provale Norvezani :))

    ОдговориИзбриши
  40. Inspektore, depresija je usko povezana sa vremenskim prilikama. I to ne znaci da si meteoropata, nego jbg tesko je biti ves'o kad si stalno u mraku. Pa znas kako matori Englezi polude kad odu u peMziju, pa rasprodaju svu imovinu i kupe kucu u Spaniji ili Italiji. Pun im q'rac kise i mraka. Tako i ti, lepo, zaradi tu pare pa tutanj na jug. A do tad cuvaj zivce :))

    ОдговориИзбриши
  41. Свуш ти лепо рече Инспекторе, па да не понављам. Само бих рекао да поразмислиш о јужној Шпанији. Обала је морска, није океанска, мирније, топлије, мање кишних дана... Али знаш ти географију боље него ја, сигуран сам!

    Што се тиче зимских чаролија око спремања аута за пут, није ни то толико чудо. Ја на то гледам као јутарње разгибавање па ми и не падне тешко. Швабама је чудно кад прво покренем лавића да режи па изађем да га чистим. Овде се у ауто-школи учи, а и у тестовима полаже, како је рад мотора у месту лош по мотор али и по околину... Значи, није-него! Наравно да је боље да се лагано крећем и да га тако загревам али ко ће да га одмрзне!? Ауто служи мени а не ја њему! Идиоти! Наравно да пазим на ауто, наравно да га одржавам и? Луд свет свега ми... Зато Немци сви возе у јакнама а ја лагано, кошуљица, дукс, штагод... па музика, лагано... опуштено... Лепо ми и топло. Мало сам се и ја загрејао док сам га чистио и ето га. Припремим браве да не заледе и то је то. Немој Инспекторе од тога да правиш толику муку `леба ти! Ценим да имаш и горих ствари које ти се могу догодити током дана те не иде да се од раног јутра мрштиш ;) Немој да додајеш на мрзовољу од сабајле. Сачекај поподне... кад падне мрак. А и по питању тог мрака. Укључи то светло, шта си се стис`о! :)

    ОдговориИзбриши
  42. @Swoosh
    Čim ti kažeš, počinjem da sumnjam da znam gde je Inspektor (iako pamtim njegov prvi avatar sa "blica").
    Pošto si poznata po tome da su ti teorije pogrešne ČD...

    ОдговориИзбриши
  43. Ja, koliko se sećam, Inspektor JESTE u Norveškoj... Inspektore, k'o te posl'o u Oslo?

    ОдговориИзбриши
  44. Norveška nije Oslo (samo), kao što ni Srbija nije Beograd, iako mnogi koji živi tamo imaju taj osećaj...


    p.s.
    bacam udicu ;)

    ОдговориИзбриши
  45. Auf! Već sat vremena me muči stravična glavobolja. :(
    Možda je Inspektor pomenuo to da živi u Norveškoj, ali ja nisam zapamtila. Jednostavno, da živi u Portugaliji, garant bih zapamtila. ČD A, jes', vala, Forca j' im'o norvešku zastavu u avataru dadadadada!

    ОдговориИзбриши
  46. Ono je bilo samo zbog (valjda dobre) rime.

    Mnogo nam je kategoričan... ovaj muzičar uličan.

    P.S. Evo, i ja pecam...

    ОдговориИзбриши
  47. Da nije ovo Lomitelj sveže uslikan jutros?

    http://www.blic.rs/Vesti/Svet/223461/Sneg-ponovo-okovao-Nemacku-nove-zrtve-u-saobracaju

    ОдговориИзбриши
  48. Глава те боли? Да није од лошег пива синоћ? ;)

    ОдговориИзбриши
  49. Миркони, нисам то ја. Сутра ћу! :) Ноћас је било снега на западу и северу а данас стиже и код мене, на исток... Него, где ли је овај набавио ову "гртал`цу!?"

    ОдговориИзбриши
  50. Ja volim zimu samo na planini. Kad "nataknem" skije, stavim ranac u kom je sendvic i nes i nema me do 4 posle podne. Sad nam je zimovanje malo modifikovano al' do sledece godine kad cera napuni 3 pa i nju stavimo na skije.
    Inace ne volim ni zimu ni sneg u gradu, taj sneg se pretvori u onu groznu bljuzgavicu.
    I kad vec pominjete vojsku i ja je pamtim po uzasnoj hladnoci. Naravno muzevljevu (tada je bio momak), sluzio je u Uzicu i celu zimu sam mu vikendom isla u posetu. Spavala sam kod njegove tetke koja inace ne greje gornji sprat gde su spavace sobe, jer jel' zdravije je spavati u hladnom. Znaci smrzavala sam se i danju i nocu.

    ОдговориИзбриши
  51. Gazda,od mene pice za Inspektorovu dijevojku,treba njega tako mrzovoljnog"izdurati"(sto bi rekle babe)!I ima li ovde,u kafani,koji nezenja?Stizu mi dve drugrice,da malo vide "trulog zapada",a bogami i onako,raspolozene za druzenje,a i voljne da se negdje "udome."Ja ovo onako grubo "sklepah",ali ,u kafani uvijek neka informacija cirkulise,pa da se zna.Moze i pod sifru-"vita jela,zelen bor,molim brzi odgovor"(Boze,ovo je iz dijecijih spomenara).

    ОдговориИзбриши
  52. А ево и снега на истоку Немачке...
    "Јели, деда, јел знаш ти ону песмицу: "Пршти, пршти бела стаза, јебу Деда Мраза," а?"
    "Јао, знам, баш долазим са те журке, нешто ме жига одоздо..."

    ОдговориИзбриши
  53. @Lomi
    Glava mi puca zato što imam problema sa sinusima, opet sam se prehladila, sad se već pitam da li uopšte i imam imunitet, ovo mi je treće prehlada od avgusta. A pre toga nisam bila bolesna 2 godine. Pošto sam stravičan hipohondar, već počinjem da se tripujem da imam neku strašnu bolest. Naišla sam na ogromnu modricu nepoznatog porekla, povezala to sa prehladama i upalama koje me muče u poslednje vreme i buuuuuuuuuum!

    http://www.youtube.com/watch?v=1KpEe5LpJ7U

    ОдговориИзбриши
  54. Браво Сањчи, то је тај став! И ми планирамо кад Мирко буде могао да трчи, да почне и да скија. Шта му фали. А и заједно ћемо да учимо. Ни ја, ни малена нисмо у животу стали на скије...

    Тина, јел ти то имаш неке снајке за удају ил` се мени чини? Нисам сигуран да у кафани има вољних нежења али могу да "раструбим" по селу ;)

    ОдговориИзбриши
  55. Lajka, samo unosi dovoljno vitamina i neće biti problema. B vitamina, tačnije... Dakle, udri ti samo po pivu!

    (ne znam koliko pivo leči sinuse ali sam siguran da posle određene količine nećeš ni znati da sinusi i postoje - problem rešen)

    ОдговориИзбриши
  56. Лајка, слушај Мирконија што се тиче Б витамина али узми мало и белог лука... оно... да засмрди... ;)
    Хтела си неки једноставан рецепт. Ево их.
    - Колач.
    Ако немаш, мораш да набавиш следеће за кору: 3 јајета, 220 грама шећера, 2 деци` јогурта, 2 деци` уља, 300 грама брашна и кесицу прашка за пециво. За фил: кило очишћених јабука (а мож` и неко друго воће), 100 грама шећера, кашиак гриза и мало твог омиљеног цимета.
    Е сад, све оно што иде у кору помешај, умути миксером и преспи у подмазан плех пола од тога. По томе распореди јабуке, изрендај их пре :), поспи гризом, шећером, циметом па преко тога прелиј остатак теста. Рерну на око 180 степени и за 40так минута...
    - Торта. Неки је зову Васина али мени је свеједно.
    За кору припреми: 6 јаја, 6 кашика шећера, 6 кашика млевених ораха, 2 кашике брашна, 2 поморанџе. За фил прибави: 4 жуманцета, 4 кашике шећера, 300 грама млевених ораха, по` деци` млека, 200 грама путера и бар 100 грама чоколаде за кување. Преко може и шлаг...
    Оних 6 јаја раздвојиш на жуто и бело, па у жуто додаш шећер и мутиш к`о бесна. кад ти то изгледа како треба додаш лагано брашно и млевене ораЈе. У другој посуди мутиш беланца још бесније од оног малопре док не запене и очврсну. Овде могу доћ и беланца од оних 4 јајета што иду у фил јер ће ти тамо требати само жути делови. Елем, кад се беланца лепо умуте лагано их додајеш у првоумућену смесу. затим то све у подмазан пле` и у рерну. 20так минута на 200 степени. Док је то доле прокувај млеко са шећером и путером, кад се све то лепо растопи додај млевене орахе. Још пар минута и добро је, склони нек` се `лади. Одвојено умути жуманца, додај им истопљену чоколаду и сок од поморанџе па сједини са оном првом смесом која се прохладила. Печену кору прелиј са мало сока од поморанџе, стави преко сву масу коју си умутила и о`зго може шлаг. А и не мора. По вољи ти.
    Ја не знам за једноставније а укусније. Пријатно и уживај.

    ОдговориИзбриши
  57. Hvaaaaalaa. Recept upravo kopiran u moj elektronski kuvar, zjd sa prethodnim receptima. ČD

    ОдговориИзбриши
  58. Нема на чему! И да их лепо правиш, да се фино убуциш до пролећа... пу... пу... пу... да не чује зло! ;) Ја сам већ почео. Има да будем прави док снег окопни!

    ОдговориИзбриши
  59. Meni svi govore kako sam se ugojila, štipkaju me za obraščiće itd. Ne smem da stanem na vagu. Jednom ću popizdeti i otići kod nutricioniste, koliko god to bilo bacanje para ili pomodarija. Nek mi neko odredi šta da jedem svakog dana i vozdra. Ja ne mogu sama sa sobom da se dogovorim očito. Ili umirem od gladi ili se prežderavam. Prošlog meseca sam jedan dan zaboravila na hranu potpuno. Bila sam sama čitav dan, kucala svoje radove i nalivala se kafom i čajevima. Negde oko 10 uveče je počelo da mi se manta i onda sam skontala da uopšte nisam jela. :S I tad sam uzela voćni jogurt iz frižidera i eto. Ili, desi mi se da samo doručkujem, pa opet zaboravim na hranu i tako ceo dan. A ima i dana kad jedem ceo božji dan. Ne jedem grickalice, ali na isto izađe. Napravim sebi tonu neke salate sa kukuruzom i kikirikijem i jedem je na svakih sat vremena. A u pauzama se davim u sladoledu, voćnom jogurtu ili pudinzima. Nisam baš sasvim normalna. A dešava se i da ceo dan pazim šta jedem i uveče mi, dok šetam, zamiriše giros i - to je kraj. E, onda pojedem giros i padne mi na pamet kako bi mi leglo pivo. A uz pivo odlično ide kikiriki. ČD Budaaaaalaa!

    ОдговориИзбриши
  60. Evo, od 9 sati čitam neke drame, ne znam ni šta tražim u njima i grickam kiseli kupus. Ali, džaba, već planiram neku picu za večeru i nema tog argumenta koji bi me ubedio da odustanem.

    ОдговориИзбриши
  61. Ух, Лајка, опрости, није ми била намера да ти стајем на муку... Оно што ја и моја малена успешно спроводимо је да у кући немамо ништа што не би требали да једемо :)

    ОдговориИзбриши
  62. Jeste, dobro kaze Lomi - ne kupuj nista sto ne smes da jedes. To je vrlo mudro. Ovako kad znas da tamo negde u nekoj ladli imas cokoladica i smokija i kojecega, ima da te grize crv i na kraju ces popustiti i pojesti (obicno u sitne sate, kad ti pukne film). A kad nemas pri ruci, dvared ces razmisliti da li da se po ovoj zimi oblacis i spremas da ides u prodavnicu. Meni je ova tehnika palila dok sam se furala da treba da skinem koju kilu.
    Nije losa ideja ni nutricionista. Meni je komsija dao neki spisak od nutricioniste, to je sve manje-vise isto za svakog. Mis'im, ako moras da smrsas odredjeni br kilograma za odredjeno vreme, nedajboze za neku operaciju ili slicno, onda jedes tacno kako nutricionista kaze. A ako hoces ovako rekreativno da smrsas, onda mozes malo i da fuseris. Poenta je u nacinu spremanja hrane (bareno, bez ulja, bez masti, nema pohovanja, przenja, nema slatkog, nema testenine....ocaj). Nema ni alkohola, ali ozbiljno. Objasnjavali mi jednom, nesto se vezuje za nesto, nisam bas pratila ali znam da nema. Samo zelenjava. Najogavnije je bareno belo meso, bez soli, naravno skinuta i kozica s pileta. Nemres sazvakati, sve zaseda u grlu. A nemas ni s cim da ga mocis, u svaki sos ide belo brasno, sto isto ne sme. To sam probala jednom i nikad vise.
    Jesi slusala onu paljevinu, Dr.Feelgood-a? Jeste da je dosadan, ali ubo je poentu: izbegavas "4 bele smrti" - so,belo brasno, beli secer i ne znam sta je cetvrta. Mozda mlecni proizvodi sa puno mlecne masti.
    Za pocetak, kupuj mlecne proizvode sa najvise 0,9 % mm. Izbaci beli 'lebac i slatko, izbaci veceru i Bog da te vidi :))

    ОдговориИзбриши
  63. Svi smo slušali Filguda. Hahaha, uvek se nasmejem kad se setim dotične spodobe. Mislim da ne treba ići u krajnosti. Ne moraš baš da izbaciš so, a može i mlako i jogurt sa 1,6. Ma, pre nekoliko godina sam skinula 10-ak kilograma bzvz, bila sam ubeđena da je 60 kg mnogo i htela sam da imam 50. Strašno. ČDDDDD Znam ja teoretski kako se to radi, ali možda tripujem da ću početi da se držim tih režima tek kad pljunem keš. A, alkohol je poguban za liniju. Em što ima kalorija, em što svi vole da gricnu nešto uz piće, em si sutradan gladniji no inače. E, da, večeru ne treba izbaciti, već treba jesti npr. salatu i malo nemasnog sira za večeru. A može i tunjevina ili nešto slično. Ono što je zanimljivo je to da sokove treba skroz izbaciti, osim onih koje sam smućkaš u sokovniku. Puni su šećera, goje stravično, gori su od alkohola. ČD

    ОдговориИзбриши
  64. Тотална дигресија. Малопре сам погледао текст Ђуре на Блицу и погледам онако шта је још писао. Не посећујем га, не читам га јер ми на послу не дозвољава да отворим његове текстове (!) али наиђем на рекламу Музичног и Анин одговор. Нисам имао појма да ме неко тако доживљава. Цитирам: "Bila sam nekoliko puta, al jednostavno mi je dosadan u duzoj formi. Volim njegove komentare i komentare na komentare. Njegove komentare ne preskacem, i uglavnom su duhoviti, razboriti, zreli... Ali na adresu koju preporucujues vise ne idem, evo i sad sam probala kad sam videla da nas podsecas, al brzo sam odustala. Upao je u zamku koju retko ko izbegne - svestan da je zanimljiv poceo je time da se poigrava, preterivao, preterivao sve dok nije postao dosadan. Zanimljiviji je kad se pojavi medju nama i kaze po koju."
    Па јеби га људи моји јел ово истина? Ни у најлуђем сну нисам претпостављао да све ово неко тако види и схвата... да се поигравам са својом духовитошћу... не знам, не капирам... Криво ми је једино што ми то овде није рекла...

    Унапред се свима, вама овде, захваљујем на критичним виђењима мене и мојих мисли. До сутра, лаку ноћ.

    ОдговориИзбриши
  65. Ma kakav Dr. Feelgood, kakvi bakrači... Slušajte vi Mirkonija (alijas Dr. Evil). Ako vam neko kaže da ste debeli, samo mu recite da imate krupnije kosti... Ako to ne uveri sagovornika da niste debeli, ima i ovo rešenje... Poznato je da horizontalne pruge na odeći čine telo debljim (i obratno). Prema tome, recite sagovorniku da ste baš juče nosili duks sa horizontalnim prugama a da danas, eto, iako ga više ne nosite... trpite odloženi efekat. Ja mislim da sam pomogao... realno!

    ОдговориИзбриши
  66. E moj Lomitelju... Pa ja sam ti zbog toga naručio pesmu Srebrnih krila za nekim od pređašnjih astala.

    "O, Ana... o, Ana.. tugo mojih dana..."

    ОдговориИзбриши
  67. Kad bih se slagala sa tim komentarom, ne bih bila ovde. Videla sam to i nisam htela da se nadovezujem, prosto mislim da je u pitanju totalno glupa opaska, te da ne zavređuje pažnju. Ono je bila reklama, to znači da svako može da dođe i da vidi da li mu odgovara. Ako ne, bože moj, rikverc i fala. Ne vidim zašto je dotična morala da doda antireklamu u odgovoru, pa još 4 puta. OK, ok, jasno mi je da tu ima i neznanja, verovatno nije namerno ostavila istu poruku 4 puta, mislila je da prva nije objavljena. Ali, čim se komentar pojavio 4 puta, jasno je da joj je bilo bitno da isti bude i objavljen. Nadam se da je jasno na šta sam mislila. ČD Takođe, mislim da to nije ona Ana sa MŠ bloga, ona je registrovana, što, verujem, znači da ume da ostavi komentar bez većih muka. ČD ČD ČD
    Uostalom, šta znači to da se poigravaš sa duhovitošću?! ČD ČD ČD Jedna stvar je to da li joj se dopada tvoja kafana ili ne, ali poigravanje sa duhovitošću... ČD ČD ČD 'Aj' molim te! Ili je pobrkala lončiće ili je pokušala da isforsira neku inteligentnu opasku, a znamo i sami šta se dešava kad forsiraš. :)))

    Ne brini, Lomi, ne glumiš tu nekog pajaca. Nisi se pretvorio ni u Ognjena Amidžića, ni u onog Kalinića. Mislim da ljudi ne razumeju šta je blog. Blog je više paraknjiževna forma, nego književna. Blog pišu oni koji imaju šta da kažu. Ne moraš imati literarni talenat, mada ja volim lakoću tvog izraza. Jedino ću ti reći da bi mogao da razmisliš o onome što sa rekla, a to je da ne treba forsirati stvari. Nekad novi astal može da pričeka. Ako nema ideja, ne moraš da zalepiš na blog sve što si kopirao sa sajtovo astrologiji. Meni, naravno, ne smeta, ja sam kameleon, ali, iskreno, više volim tvoje priče. :)))

    ОдговориИзбриши
  68. Mirkoni, kod mene to neće pomoći. Kad ne možeš da zakopčaš gornju dugmad na sakou ili na kaputu, nema odgovaajućih kostiju na koje možeš da se vadiš. :(((
    http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs402.snc3/24380_1308188577403_1011231855_30841158_5523342_n.jpg
    Ja sa ona desno.

    ОдговориИзбриши
  69. Ponekad mi pase ovako pusta kafana,tek otvorena,sa podignutim stolicama,pa dok polako ispijam kafu,kontam ili ne kontam,i cekam goste...Ustvari,koristim priliku da se sada javim,jer tokom dana -nece moci.
    Lomi,hvala ti na receptima,ja sam mislila sacekati do N.god,pa priupitati za neki,da imam za praznike,ali evo,mogu ti reci da cu ovaj sa jabukama vec da pravim u petak,posto u subotu imamo party u vrticu sa djecom.
    I ja se sjecam da ti je Mirkoni "posvetio"pijesmu od S.krila"Ana":tada sam prvi put usla kod Djure,jer mi se cini da je bilo vise od cak 6 komentara(obicno je nula),i to sa Anom je toliko nebitno,i da,to nije ona koj je svracala ovde,kao sto Lajka rece.
    Lajka,meni se cini da tebe nesto muci,pa ako se nekada "zatrpavas"sa hranom,ustvari,mozda na taj nacin samo prikrivas pravi problem.Jer ,ti mi djelujes kao jako uporna i odgovorna osoba,koja kad stavi tacku na nesto -to je to.Tako mozes is ahranom,znam da mozes.
    Gazda,i slobodno "trubi"po selu-snajke su za udaju...voljne,slobodne,zaposlene(ako je to nekom bitno)moje smederevke...i imam dozvolu da ih ovako "prezentujem"da se ne pomisli,dolaze drugarice,a ja hocu da ih "utrapim"ne,ne...pozdrav od mene,pa do veceras!

    ОдговориИзбриши
  70. Добро јутро! Јел неко за кафу? Мени треба једна... Синоћ смо по снегу и ветру неколико колега с посла и ја били у "центру села" на овом божићном вашару да пијемо кувана вина. Кренули редом. Једно нормално, дакле црно са мало лимуна, цимета и бадема а онда једно кувано вино од боровнице, чудног укуса али веома добро и, за мене, на крају кувано вино од вишања! :) Све слатко, са мало алкохола а и то мало је лош алкохол па ми данас није баш све "у винклу"... Ипак, зимске чаролије су биле синоћ а спавао сам к`о клада! Иако сам у једном тренутку направио рез са димљеном кобасицом зачињену белим луком, није помогло да ми сада не буде баш све, све... потаман. Лош алкохол, нема шта друго да буде.

    П.С.: Хвала на одговорима. Нисам ни мислио да се поигравам са било ким и било чим али опет, нисам могао да се отмем утиску који је та констатација оставила на мене... Па сам се мало распитивао.

    П.П.С.: Лајка, ако си ти она десно, зашто хоћеш да смршаш, свега ти?

    ОдговориИзбриши
  71. Haha, Lomi, to je crtež. Uostalom, u donjem desnom uglu ti stoji i datum. :) Odaću ti tajnu, lepša sam nego na tom crtežu. ČDDD

    ОдговориИзбриши
  72. Tina, ne muči me ništa konkretno. I mislim da zaista nemam ozbiljnijih problema u životu. Možda je sve povezano sa mojim načinom života koji je prilično sedeći. Ko zna. Ne osećam se kao osoba pod stresom. Mada, možda ne prepoznajem stres. Ko zna.

    ОдговориИзбриши
  73. Au, Lomi sinoc pio kuvano vince i jeo kobaju s lukom. Odmah pomislim na njegovu gospodju, a kazu da su zene u blagoslovenom stanju osetljivije na mirise nego inace, mora da je sirota samo kolutala ocima nocas i disala na usta :)))))
    Priznaj, Lomi, jel' bilo sinoc "bezi, bre, tamo i ne priblizavaj mi seee!!!!"
    ČDČDČDČDČDČD

    ОдговориИзбриши
  74. I jos da kazem kratko povodom Ane i njenog komantara: kome se ne svidja - nek ne dolazi (kao u svakoj kafani). To lepo pise i na ulazu ovde. Ne moze se svaciji ukus potrefiti i svakom udovoljiti. Eto, meni se Blic vise ne dopada, iz raznih razloga, i vise me tamo nema. Procitam ponesto kad stignem, cisto da budem u toku sa svetom, ali ne komentarisem i kraj. Ovde sam svakodnevno, pa ako i preskocim po nesto nije zbog dosade nego zbog ostalih faktora. Meni ovde dobro, a vidim i ostalima :)))
    P.S. Kako li je Ulicnom na ovoj hladnoci? Brrr, ne smem ni da pomislim.

    ОдговориИзбриши
  75. Драга Свуш, врло си близу тачне констатације :) Разлика је у томе што ме је одма` с врата помирисала и упитала: "Каква си то јефтина срања пио? Смрдиш само тако..." а после јој се опасно приспавало па је закунтала к`о топ. Ујутро сам већ био на послу и тако... Швабама је свеједно. Не брину много о томе какви долазе на посао. Јеби га, нисам менаџер па да буду сви готивни и намирисани око мене :)

    ОдговориИзбриши
  76. Заборавих. Ана и њен коментар. Ја се не трудим да удовољавам преко сваке мере и да манипулишем вама. Чак мислим да то и није могуће. Одете, заборавите на овај блог и ћао. Само је нисам скапирао шта је с тим мислила, шта то значи? Истриповао сам се мало и приупитао вас.

    Него, долазим с посла и слушам http://www.youtube.com/watch?v=hr1bTNFjec8 и морам признати да глас наше драге замишљам некако као што овај. :) Не знам зашто, не питајте, већ ето, онако... Једноставно ми се чини да је такав! :)

    ОдговориИзбриши
  77. У претходном коментару фали Свуш између "драге" и "замишљам" :)

    ОдговориИзбриши
  78. Pa, dobro, ja ne zamišljam baš tako. Verujem da svi ovde zamišljamo boje glasa. Mada, najteže je zamisliti naglasak. :) Bar meni. :)

    ОдговориИзбриши
  79. Nemam predstavu kakav glas ima Svuš ali se iskreno nadam da nema ovakav... :)

    http://www.youtube.com/watch?v=0edSzrR6j34&NR=1

    ОдговориИзбриши
  80. Ja sam već rekla da zamišljam Lomitelja kako polako i mudro zbori. Smiren i prijatan glas. ČD

    ОдговориИзбриши
  81. http://www.pouke.org/forum/index.php/topic,10334.0/topicseen.html

    ОдговориИзбриши
  82. Uh, pa tesko mi je da procenim sebi boju glasa, mislim da to drugacije zvuci kad te slusa neko sa strane i kad ti cujes samog sebe dok govoris. Ono sto mogu reci je da ne vicem kad govorim, nisam glasna kao vecina prosvetara :), a i ne smejem se glasno i napadno. Nisam od onih sto se prvo cuju pa tek onda ugledaju.
    A Mirkoni, baksuz, o'ma se dosetio neke krestalice, tacno sam znala:))
    I ja delim isti utisak kao i Lajka, nesto mi "govori" da je gazda-Lomi smiren i suzdrzan, da govori polako i da dobro razmisli pre nego sto nesto kaze (ne u svakodnevnim razgovorima, naravno, nego na poslu npr da ne lupeta i ne izlece bezveze pa mu posle bude zao - to sam mislila).

    ОдговориИзбриши
  83. Свуш, нисам ни мислио да би требало да ми опишеш боју твог гласа већ ми је то онако пало на памет. Глас оне певачице ми је зазвучао некако "учитељичарски" па сам га аутоматски повезао са тобом... :) Рецимо нек` то буде разлог, ето.

    Што се мене тиче, истина је да не вичем. То су веома ретке ситуације. Као млађи сам више викао. Сад сам то искулирао. Кад неко у мом присуству виче, ја заћутим. Чекам да заврши, да потроши енергију па онда ја крећем. А колико размишљам кад треба нешто да кажем, то не знам. Више размишљам о поступцима а речи су ме доста пута доводиле у незавидан положај јер умем "што на ум то на друм." Види се одавде колико понекад не размишљам... јеби га...

    ОдговориИзбриши
  84. Za mene nije teško pogoditi da brzo pričam. Ali, za čudo, nisam glasna, osim kad držim časove svojoj Ruskinji. Tada moram da govorim glasno da bi što bolje razumela. Redovno me boli grlo posle časova sa njom. ČD

    ОдговориИзбриши
  85. Ma znam ja da si ti bezveze cuo pesmu i pomislio da ticerka mora da ima takav glas :)) sto kaze Lajka - ovde svako svakog nekako mora da zamislja; ali onda sam ja htela da objasnim kakav mi je glas i skontala da je to nemoguce jer ne znam da li je nacin na koji me drugi cuju isti kao kad ja cujem sebe, sto ce reci da nemam pojma kakav mi je sopstveni glas.

    A Lajka upade u klasicnu prosvetarsku zamku - sto vise vices - bolje ce nauciti :)))

    Ja zamisljam Lomija sa cvikama, ne znam zasto. Valjda zato sto mislim da je pametan, i sto je zavrsio tesku skolu pa mora da je puno ucio. Mada i Lajka puno streba, ali nju ne zamisljam sa naocarima.
    Ja nosim cvike od srednje skole. Tad sam jos brinula kako izgledam, pa nisam htela sa pomagalima u javnost, samo sam ih nosila po kuci; a od faksa ih nosim stalno. Pokusavala sam jedno vreme sociva, pa odustala. Strasno su mi smetala, nikako nije moglo oko da se navikne, nekako su mi bile buljave oci i stalno su suzile i bile crvene, pa sam odustala. Sad ne mogu da zamislim sebe bez naocara, kad ih ne nosim osecam se nedovrseno. Kao da ja nisam ja bez njih. Pre neki dan mi dosla drugarica, a ja skinula cvike. I odmah, cim je usla,pitala s vrata "sta je s tobom?" Eto koliko su postale deo mene.
    E, da, i imam dva zlatna zuba i ladnu trajnu ČDČDČD

    ОдговориИзбриши
  86. Haha, zlatni zubi su šik, samo da znaš. Mene je drugarica jednom anketirala za neku radijsku emisiju, stresla sam se kad sam čula svoj glas. Brrrrr! Još mi odjekuje.

    ОдговориИзбриши
  87. "vidimo" se početkom januara.
    Srećna Nova godina svima...

    ОдговориИзбриши
  88. @!Muzični
    Tebe nema, pa te onda opet nema. :(
    'Aj' uzdravlje, pa piši kad nam se vratiš. :)

    ОдговориИзбриши
  89. Viši inspektor Bešević17. децембар 2010. 03:33

    Ne bi bilo lose kada bi ovde komentari imali redni broj. Lomi,ako je to mogce,regulisi...lakse je za pracenje,barem meni koji naleti ovde jednom i toku dana ili jednom u dva dana.
    No...ovako...
    @Tina
    Hvala ti na picu za moju RIBU,brate... :))) ona pice ne odbija. Pa ti vidi koji smo mi par,ja ne pijem,a ona zna da loce. :)) Ne tako cesto,ali zna. :)
    I ja jesam grozan kad sam nervozan,ne znam goreg coveka od sebe kada sam nervozan,priznajem...jos znam da budem i uzasno neprijatan i VRLOOOO direktan...ali nije ni ona cvecka,aaa ne,ne! :)

    @Lomi
    Sto se tice komentara doticne Ane...mislim da nema mesta nekom preteranom komentaru. DEvojci jednostavno ne odgovara i to je to.A da li ti radis ovo ili ono,pokusava ovako ili onako...nikoga ne bijes po uzima da dolazi ovamo. predlazem ti da u glavni naslov bloga stavis (mesto CELOG onog teksta) jednu vrlo jednostavan preformulisan BG grafit (nas kraj nasa pravila) "moj blog,moja pravila" :) Nama ovde si ok. I pozdrav za Anu. :)

    Sto se tice Blica,komentari su totalno jadni jer su se neki VRHUNSKI komentatori totalno povukli. Ostali su samo smaraci i mentoli koji misle da je vrlo zanimljivo (a bogami i dobiju i po 80 miliona pluseva) ako napisu na neku vest komentar u fazonu "ovi verovatno ne znaju da nije 1. april" (a ha ha ha,sto je smesno do KURCA,a tek sto je 'telegEntno,a ha! ) ili komentari u kojima se izrazava izuzetna zabrinutost za "jadni" narod,koji je inace glup kao kurac i samim tim ne moze da bude jadan.I kako politicati ne misne na narod nego samo na svoje dupe...AJDEEEE! Ne rise brate! Otvorio si nam oci!
    Zatim,razni totalno smaracki komentari na Zabavi u vezi sa nekim ribama kao npr. "ja bih te ako ovaj nece","dodji kod mene da vidis sta je pravi provod"..."i ja volim isto sto i ti,mogli bi da se upoznamo","udaj se za mene","bice ti bolje sa mnom nego sa onim tvoijim shabanom"...gomila komentara o moralu,silikonskim sisam,usnama,dupetima,prirodoj lepoti,parama,bembarama i ostalim jadima... i slicni EKSTREMNO bezidejni i VRHUNSKI GLUPI komentari sa obiljem JADNIH pluseva. Meni se na takve GADI i minus da kliknem.
    Nema vise duha! Ceo sajt su preplavile neke "GRADSKE FACE" ej brate,razumes brate!!!
    Evo koji mi komentar nisu pustili na Zabavi,na vest o onom nasem liku sto svira kurcu i kao pravi zurke svuda po svetu,a pravio ih je i po BGu nekada.

    "Došao sam u Beograd da pokušam ponovo da pokrenem urbane Beograđane..." Zao mi je,ali recite ovom coveku da ova vrsta "urbani Beogradjani" vise ne postoji. Nestala je,odselila se negde,isparila,iscezla,izumrla...jos samo retki preziveli,u tragovima, skupe se i tumaraju po rezervatima medju 4 zida. Ostalo je sve opanak,blato,kaljuga,cadj i gar..."i seljaci se bodu nozevima".
    Tako da...se ovde kod tebe trenutno skuplja KREM nekadasnjih komentatora sa Blica.
    p.s. Bas se vidi da zima,mraz,mrak,sneg...uticu na moje raspolozenje,jel da? :)

    ОдговориИзбриши
  90. Inspektore,
    Pogledaj koji je komentar ostavio Snake na sledeću vest: http://www.blic.rs/Vesti/Politika/223183/Ivica-Dacic-novi-premijer/komentari.
    E, čovek je ukratko nabrojao sve te retardirane komentare. ČD
    Na "Zabavi" definitivno jesu najgori oni koji se javljaju da kažu da bi rado jebali Staniju, Larisu, neku teniserku što se slikala gola. Ali, nisu to jedini idioti. Imaš one koji lupe komentar: "Koga ovo zanima?" Ili: "Ko je ovaj/ova?" Zamisli koliko treba biti lud da čitaš vesti o nekome za koga nisi čuo i ko te ne zanima u životu. Na "Sportu" postoji družina redovnih pljuvača. Postoji družina "večitih", trenutno traje loženje oko Robija, jedni lete na krilima maštre, jerbo, Zvezda će igrati kao Barsa, drugi se smeju... A imaš i one koji se svađaju oko Mesija i Ronalda. Takvi su najjači, ribe koje se lože na onog licka i neprevaziđeni faraon koji se ganja s njima.

    Znači, slažem se s tobom, ali bez onog poslednjeg. Ne cimam se previše oko toga kakvi su Beograđani, više gledam kakvi smo u celini. Odselila sam se iz prestonice još u osnovnoj, kad sam krenula u srednju (opet u prestonicu), to je već bila džungla. Konkretno, moja škola je bila puna snobova, dečice ratnih profitera. Zato sam i pobegla u NS, sećam se da sam pomislila da mi ne pada na pamet da i studiram sa svim tim ljudima.

    ОдговориИзбриши
  91. Инспекторе, Инспекторе... Сад и нумерацију да уводим, јел? Ма има и меморандум да ти шаљем, знаш! :) Нема тога, тј. бар ја нисам нашао. А и овако и онако сам мислио да се мало позабавим прегледношћу свега овога кад будем био на одмору неколико дана. Ништа драстично, само онако, мало...
    Хвала ти на томе да је овде "крем" коментатора. Ако сам ичим допринео осим што сам отворио ово кафанче, онда стварно... не знам, шта друг ода кажем осим хвала на комплименту.
    Поводом урбанизовања... Ја то не схватам као нешто што треба посебно радити. Зар урбане средине нису урбане, руралне су руралне и ћао? Проблем је што су руралне средине остариле, младост је отишла да глуми урбаност а они прави су се повукли. Као што је моја баба умела да каже: "Дошли дивљи и отерали питоме..." Или су једноставно отишли, ту си у праву. Један Бобан није довољан. Свест је сјебана... Мање средине то још не осећају и ту је Лајка потпуно у праву кад каже да су мањи градови по Србији много подношљивији за живот. Само се бојим да је и тамо ситуација почела да се мења...

    Лајка, Снејк им је јеб`о кеву и засули су га минусима :) А ти минуси су иначе веома велики проблем. Будале...

    Свуш, носим наочари од прве године средње школе. Нагли раст и искривиле ми се рожњаче. Смешна диоптрија али без њих ми је у даљини све у магли. Смор али јеби га... А и ја сам исто тако навика, навикли су сви моји око мене па реагују исто као и твоја другарица кад их не носим ;)

    Музични, брате, немој да се смрзнеш па ћемо после да причамо. Што рече, Лајка, ајд` у здравље!

    ОдговориИзбриши
  92. Pre dva-tri meseca sam se vozila u gradskom u Bg-u. Nisam stajala na prolazu, nisam vrata zatrpala sobom, znam reda. Ipak, kad je gužva, ne možeš voditi računa o svima koji su u tom trenutku u busu. I, ne znam zašto, nekoj ribi sam smetala, okrenula se prema meni i počela da mi psuje sve po redu. Ja sam ostala zblanuta, samo sam je pogledala, nisam ništa rekla. A šta i da kažem?! Nisam iz fazona da psujem nekoga, pogotovo osobu koju ne znam, a opet ispadam retardirana ako ćutim dok me neko gazi. Ipak, oćutala sam. Ne mogu da se ganjam sa nesvetom, jbg. Ali, da budem iskrena, trebalo mi je nekoliko minuta da se smirim. Sva sam se zacrvenela, puls skočio, nekoliko minuta sam u sebi ponavljala sve ono što joj nisam rekla, a možda je trebalo. Ali, tačno je da se i manja sredina menja, o tome ću kasnije. Sad odo' na promociju "Pravopisa".

    ОдговориИзбриши

Пратиоци

Претражи овај блог

...

free counters