Prime Directive

И да будемо начисто. Вређање мене овде још и може да прође, задаћете коју рану мојој сујети, зарашће, нема везе, али вређање неког другог, на мом блогу, мојој авлији, не дозвољавам. Ово сматрам разбибригом и малом можданом гимнастиком а не огласним простором те ако неко жели некога да прозива, нек` лепо отвори свој налог па удри брате, сестро или шта си већ. Свађа и те клиначке глупости не долазе ни под који обзир! Није цензура већ немање разумевања за приземна срања. Ако ме нешто нервира и диже ми притисак је препирање ради препирања! Двоје не може да разговара ако имају исти став, то је јасно ко летњи дан у подне, али контрирање зарад самозадовољавања личне малограђанштине заиста нема шансу. Аргументовани ставови долазе у обзир, то волим и много ценим и надам се истима. Унапред хвала на разумевању.

Понешто о мени

Моја слика
Половина људи има константну жељу да другима прича приче и објашњава очигледно. Ја спадам у другу половину. Ако имам шта да кажем рећи ћу/откуцаћу овде па кога интересује, интересује. А кога не интересује... изгубио је 10 секунди живота док је и ово читао. Нек` тражи бољу кафану!

... а кога интересује више података о мени:

недеља, 1. август 2010.

Питање за посланика Народне скупштине Србије

Пре неког времена сам на нету, не сећам се а нисам записао где, наишао на линк за постављање питања посланицима у Народној скупштини Србије. Нисам никад био, нити ћу највероватније, бити политички и страначки активан али сам осетио потребу да "упитам". Касније су објавили шта су све људи питали. Све је било типа "Кад ћете то-и-то решити?", "Докле ћемо трпети чекање у редовима за то-и-то?" и слично. Мог питања, ценим ни многих других тамо, није ни било. Да ли сам ја ту нешто филозофирао, што понекад умем, па није било "коректно" али сам ипак питао. После пар недеља тај линк је постао неважећи а од одговора, ни трага, ни гласа.

Размишљао сам се да ли да ово уопште било где више објављујем али ето... нека га.

Питање је постављено 21.07.2009. године.

Поштовани,
Пре пар година отишао сам "тамо негде" преко границе која је веома чврсто успостављена, рекао бих готово непремостива за Србе, тражећи посао. Нашао сам га. Радим. Ожењен сам. Планирам породицу. Планирам живот. И желим, више него ишта на овом свету, да се вратим у Србију. Али где? Код кога? Имао сам посао, није да нисам. Радио сам као приправник за 110€ месечно. И дан данас се питам да ли сам и то што сам радио одрадио у струци или нисам? Сада имам боље плаћен посао и све време се браним од напада овдашње бирократије и администрације који желе да ме врате кући. Реално не желим да се браним. Желим сам да одем одавде. Да се вратим у Србију, коју неизмерно волим. Једино што ме спречава је то што читам и слушам шта се дешава. Моја обавештеност је, изгледа, моје проклетство и узрок мог изгнанства и печалбарства.
Ко све ово може да промени? Ви, господо Народни посланици. Ви и само ви. Небројени закони, амандмани на амандмане, члaнови, пасуси, речи, слогови, слова... која касне, неуређеност на највишем нивоу. О нижим немам ни намеру да говорим јер кад све постави како и где треба на највишем нивоу, онда ће и даље ствари постепено да се уређују. Лепо наш народ каже "Змија се бије у главу!". Траћите време које вам је народ подарио. Новац није проблем. Њега има па нема. Али време, господо...
Моје једино питање је: "Докле мислите да трошите време којег се Србија одрекла у вашу корист, поштована господо, докле?"

Само да нагласим да сам тада оставио и име и презиме и мејл адресу очекујући било какву рекацију или у најмању руку мејл захвалности... ох, био ли сам наиван...

33 коментара:

  1. Ma jesi LUD?!!?!? :)) Ovo sto si ima napisao je gore nego da si ime jebao sve po spisku.
    Odgovor na ovo tvoje pitanje moze biti samo onaj u kojem oni sebe opisuju kao skup baraba spremnih na sve. Garantujem ti da su tvoje pitanje izbrisali uz opasku "vidi ovu budalu". :))
    Garantujem ZIVOTOM da su na sva ona pitanja-da cete to i to ili ovo ono da zavrsite stigli odgovori i to oni sablonski...radimo na tome...ovih dana bice spreman projekat...kontaktirali smo investitore...KURAC PALAC. Znas vec i sam.
    Njima ne odgovara da se IKO vrati u Srbiju,jer dobar deo ljudi koji su izasli van razmislja TRZISNO i prepoznaje ko je ko,a ko ne i ZNA da je NEMOGUCA kamata od 10% mesecno kao kod JEZDE i DAFINE.onda...kazem UGALVNOM,jer ima onih gatosa seljobera koji ni posle 40 godina nisu nista naucili,pa ni jezik...osim sto su to nesto para zaradili. Kao sto ima i ljudi u Srbiji kojima je sve jasno,ali...eto...nesto ih koci da odu.
    Vidi ovako sta je moja pretpostavka...nazad vracanja nema ni tebi ni meni,ni slicnima,sa tim da budemo nacisto. Ne zato sto necemo ili ne mozemo da se vratimo,nego zato sto tamo sada tek ne moze da se zivi,a posebno ne mozemo da zivimo mi koji smo navikli na neki drugaciji sistem rada i zivota. Jedino cemu mozes da se nadaas je da se vratis za 20 godina i otvoris kafanu,nista drugo. Ili neki butik ili prodavnicu...a druga stvar,kako se situacija danas krece,ocekujem da ce pojedini vremenom imati problema sa okolinom...tj. nije iskljuceno da sutra moja i tvoja deca imaju problema zbog mesta rodjenja. Posto danas prebijaju ljude ako cuju da govore strani jezik ili nece da viknu SRBIJA,vrlo je moguce da ih sutra prebijaju zato sto su rodjeni u Hamburgu,Londonu,Parizu,Sidneju,Cikagu,Stokholmu,Oslu...zar ti se to ne cini realnim?
    Mozes mi reci da je to vrlo mracna perspektiva,ali sta u Srbiji nije mracno i sve mracnije iz godine u godinu?
    Da li si ti VEROVAO,da li si igde u bilo kom delu mozga,svesti...igde...imao predtavu da ces takvo pitanje postaviti nekome 5-6-8-10-12 godina posle 5.Oktobra 2000. godine.
    Geneteski materijal ljudi koji su ostali u Srbiji je UGLAVNOM jako los,a samim tim to ne moze da donese boljitak. Bar ne u periodu manjem od 50-100 godina. A tebi i meni ce do tada da drze X-tu godisnjicu na groblju. Tvoja deca ce sutra,zbog tebe, moci sebi da priuste da nose npr. NIke ili Reebok patike,dobru jaknu,pantalone...mislis da je pametno da idu u skolu ili zive za decom koja 90% to sigurno nece moci? A te usrane najk patike zbog kojih su neki i zivot izgubili kostaju usranih 30-40 evra...u Srbiji kostaju 100-150! Razumes me o cemu ti pricam?
    p.s. resio sam da ovde vise ne kucam pod imenom forza...od sledeceg komentara menjam. Pa da obavestim prisutne da se na zbune. Smislicu neko ime. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Све што си рекао је на месту. Не могу да се противим кад је тако. Нити имам аргумената против. А волео бих да их имам! Као што рекох, размишљао сам се да ли уопште да ставим ово питање овде јер сам се вечито у себи надао да се ствари мењају. Негде сам већ споменуо да кад год сам у контакту са неким странцима овде, они Србију виде као добро место за улагање, кажу имамо будућност. Ја је нешто не видим у некој светлој боји... а хтео бих да се то промени. Фамозног 05.10.2000. године нисам био у маси нити било где на улици само због мог оца. Човек је схватио шта бива и шта ће бити и плашио се. Плашио се за мене и замолио ме, пошто сам јединац, да не идем тамо јер га је страх. Послушао сам га и остао у стану... али да сам очекивао нешто друго, јеби га брате јесам. Демократију и та срања нисам али РЕАЛНЕ промене јесам. Није их било, нити ће судећи по овој линији понашања.
    Да будемо начисто, јасно је мени да се ја скоро па никад нећу вратити тамо да живим. Мени је жао што су сви који мени нешто значе тамо. Родбина, па ђене-ђене, како ко, али има ту пар људи које зовем браћом и за које ми је криво што не могу ни у посету да ми дођу к`о људи. Седну у авион и ето их. Викенд, или који дан преко, мало да се видимо, попричамо и свако својој кући. Али јок. За сво време колико сам овде, још нису успели да смогну снаге, читај кеша и раније виза, да дођу. Да изађу из јебеног кавеза. То ми је жао. Жао ми је што то нису заслужили, знам да нису, ма СИГУРАН сам да нису. Жао ми је што пропадају, ја их гледам како пропадају а не могу учиним ама баш ништа да им буде боље. Жао ми је што ја морам да им пазарим овде све за шта их тамо пљачкају па се после натежем са курчевитим царницима за свку јебену ситницу... Свако треба да живи тамо где хоће и да тамо где је ужива у плодовима свог рада. Можда ово звучи мало "марксистички" али ја у сред капитализма имам ту шансу. Зашто не би и било ко из кавеза то могао? Вероватно то не желе чувари зоолошког врта...

    ОдговориИзбриши
  3. П.С. на П.С.: Чему промена имена? Криза идентитета, а? ;)

    ОдговориИзбриши
  4. Visi Inspektor Besevic2. август 2010. 17:47

    Hehehehe,mozda je i kriza identiteta,ne znam...ma hocu da razdvojim sebe na tamo i ovde,znas. Iako u pisanju nemam nikakve razlike,osim duzine texta,ali hocu da razdvojim. Mozda u pocetku promenim par imena,hahahahah,dok ne nadjem pravo. :)) A i moracemo opet malo da te reklamiramo na Blicu,da dodje makar jos dvoje,troje ljudi...5,6,7 aktivnih je fina cifra za ovako nesto. Taman.
    Eto,razumemo se sve,znam...i ja radim isto sto i ti...gledam i saljem sta im treba. Jesi gledao onaj dokumentarni film Geto-Tajni zivot grada,sa Cavketom iz Orgazma? Uffff! Jedno vreme me je prekidao na pola! Bukvalno. Ako nisi gledao reci...ali moras da budes JAK i spreman pre nego sto ga odgledas...ako ga nisi gledao,ako jesi onda ok.
    Znas,kako ti stranci sto kazu da je dobro za ulaganje...pa neka uloze vec jednom! Jedini problem onda vidim regulativu i nase ove korumpirane...i Miskovica,naravno,kao prepreku.
    Dobri jesmo,jer smo jeftina radna snaga,ali ljudi ne razumeju,oni bi odmah 1000 evra platu. Pa cekaj...i Korejanci su pre 40-50 godina bili jeftina radna snaga,danas su ekonomska sila. Ne moze sve odmah,jedna generacija ce morati da se dobro isprsi i odradi radni vek za minimalac,uz blage godisnje povisice,bez mora i planine SVAKE godine,pa tek kada se zatvori taj ciklus onda krece veca zarada. Oni magarci sto bleje o Kini i njihovom ekonomskom cudu,to je bre za budale...ja sam tamo ziveo i moj brat takodje,oni bre rade za 100 dolara mesecno,lekar ima 200...one neke fizicke poslove i poslove ciscenja rade za 50 dolara mesecno. Ne postoji veca eksplatacija radne snage nego u komunizmu. Mislim,meni su ti Kinezi gotivni,ja ih uglavnom volim (mada je i fama da su mnogo pametni,to nije tacno...glupi su kao kurac,samo ih ima mnogo,pa se pametni istaknu) i meni je tamo bilo mnogo lepo,lepa zemlja,dobri ljudi,mirno,kriminal NULA,svi nasmejani,ljubazni...bas mi je bilo lepo. Da se razvijaju,razvijaju se,sve je HAOS,to je Amerika u Aziji...ali brate razvijaju se oni na grbaci ovih sto prave Najk patike za 1$ dnevno i napravi danas 20 komada,plati ga 1$ a patike prodaje za 100$,drzavi palti porez ostalo zadrzava Najk i samo siri dalje,pa ti racunaj. To je taj kineski ekonomski bum,gde se MORA,a ne pita se da li se moze. Okrutno. Ali...da ne tupim dalje...

    ОдговориИзбриши
  5. Visi Inspektor Besevic2. август 2010. 17:48

    5.10. ni ja nisam bio tamo,jer sam bio na prethodna dva mitinga te godine koji su bili s proleca...negde u martu i u maju ,ako se dobro secam...i na oba sam ocekivao FRKU,pa sam bio tamo,medjutim nije bilo nista i onda sam rekao sebi,ma necete vi mene zajebavati,serem vam se u miting,ko vas jebe picke jedne...i nisam ni otisao...secam se da sam izasao da igram fudbal. :)) I tek posle sam cuo neke vesti...i ocekivao sam da se banda hapsi redom. Nisam ocekivao 1000 maraka platu,ocekivao sam hapsenja i sudjenja. Medjutim,niti sam dobio platu,niti su bila hapsenja...posle ubise Djindjica,pohvatase neke papane,neke ne...glavesine ostadose glavesine...posle dodje onaj Kostinja sa hronicnom upalom mozga...i ja...ajde polako...razlaz.
    I ja bih voleo da imam argument za samog sebe,za svoju pricu,ali ga nemam. Kako da ga imam,kada oni svi tamo kukaju i onda valjda u Novom Beceju na lokalne izbore izadje 70%,ali bre...stoko,pa treba vas jebat'! A iz prve ruke znam od nekih u DSu da su im delili po 5000 da izadju na izbore. I oni izasli zaokruzili za 5000 dinara jebanje od jos 4 godine. :))) Mislim...sta je to? Zalost,tuga...'telEgencija...da li da ih zalis ili ne,to mi nije jasno?
    Mislim ja sam jos pre dve godine dobijao neke poruke od drugara koji kazu da se BG pretvara u BG 90ih,nisam prvo verovao da je dosla "pamet" do tog nivoa opet.
    I tako,jedan drugar se ozeni,ja nisam mogao da dodjem,dobi dete,opet nisam mogao,drugi planira sad u oktobru,opet necu moci...i on ce da dobije dete verovatno uskoro...eto za to se nadam da cu moci...mozda sledece leto,nemam pojma...ne mogu,imao sam frke,imao sam troskove,otislo je mnogo para,sad opet petljam nesto,opet dajem dosta para naravno u posao,pa se nadam de ca se relastivno brzo isplatiti...posalji ovome ovo,ovome ono...posalji poklone,kurac palac,ajde da dodje keva da me obidje...znas i sam koliko to sve kosta,posle sedi kuci i cuti. Ne smeta mi,nego eto...propustio sam neke stvari,za koje se nisam nadao da cu propustiti,ali eto...neka cena mora da se plati.

    ОдговориИзбриши
  6. Цена је превелика да би се одједном платило. Ето и ти плаћаш на рате ;)
    Да не буде да кукамо као бабе за прошлим временима, шта је било, јеби га, било је. Шта ће да буде, видећемо. Био си у Кини, не знам да ли си тамо ишта слично чуо али имају добру изреку:"Погледај шта си радио да би видео шта/где си сад и види шта сад радиш да би схватио шта/где ћеш бити." Догодило се много тога. И превише за један живот. Мени је доста. Схватио сам да могу да променим само себе и евентуално околину а тамо неки усиљени криминални поредак... нема шансе. Никаква реална дешавања се нису догодила. Само представе за народ. Није ми жао свих, жао ми је "моје екипе" :) Свако има своју и зна да није заслужила онакав живот. Други немамо. Срање је али је тако. "Life`s a bitch. And then you die!" рече својевремено Денис Хопер. Слава му. Нема даље. Оно смо што успемо од себе да направимо. Трудим се да не сметам било коме на овом свету и очекујем исто. Јуче заливам цвеће на тераси и видим да је паук разапео мрежу тачно тамо где би требало да сипам воду. Прво сам помислио "па `де је разапе баш ту јебем те малена!" али сам га оставио. Нека га. Мучи се. Труди се. То ценим. Највише ме нервира једна црта код поједине сорте људи који кад год наиђу на проблем у животу, ту ситуацију и своју немоћ тј немање жеље за померањем гузице, описују са:"Шта ћеш... судбина..." Зајеби то! Моја свастика уме да каже да није бог џабе створио сиротињу. И у праву је... Ко неће, ма не мора, јеби се, цркни у свом малом смраду али немој другима да завидиш и да забијаш кочеве у точкове ако ти сам немаш ни воље ни жеље да макнеш то велико дупе. Ух... поенкад сам баш, баш онако... мало је рећи бесан али... ту смо :)
    Људи врло често очекују бољитак преко ноћи. Мислим да су то и даље остаци комунизма. Свега је било а могло се провући и без мало рада и труда. Није свима било лепо али ок, већина је била певај и за појас задени. Ван Европе нисам био али у којој год бившој комунистичкој држави да сам био, видео сам скоро па исти образац понашања. Завист. Како је онај оно могао? Што је њему боље? Откуд му то? и тако даље... Очекују све и очекују све сад. Не желе они ту много да се труде. Донекле их разумем. Нису морали пре... а што би и сад, јел тако? Само, поредак и количина и власништво новца у оптицају су се мало променили. Ко то схвати, схватио је да ће до крај живота пливати са ајкулама и да ће тражити место под сунцем. Ја моје и даље тражим. А од ајкула сам се мало одселио. Још увек ме вуку на дно али се не дам.
    П.С.: Нисам гледао онај филм. А требао бих, а?
    П.П.С.: Пропустио си венчања и рођења деце својих другова али ево, нећеш рођење мог детета :) Бар виртуелно. Данас је моја жена била код чика Доце и званично је: у фебруару постајем ЋАЛЕ! Има у животу и лепих ствари, зар не? Али биће то у неком од наредних текстова...

    ОдговориИзбриши
  7. Viši inspektor Bešević3. август 2010. 06:46

    Opaaa!!! Eto jedna lepa vest za danas! Neka je sa srecom i nema veze sta ce da bude samo neka shora stojekci.:)) Eto,i to cu da dozivim u zivotu,da proslavim rodjenje ONLINE! :)))
    Film koji sam ti rekao pogledaj,saljem ti link. Radjen je negde 94/95 ali posto se nista nije promenilo jos uvek je vrlo aktuelan. Pao je u senku zbog cuvene "Citulje" jer je to radjeno iste godine,ako se dobro secam. Ovaj film je "Citulja" nas normalnih.
    Meni je film emotivno vrlo tezak,i pored toga gledao sam ga nekoliko puta,posebno u poslednje vreme. Ajde pa javi,zanimam me sta mislis.

    http://www.b92.net/video/video.php?nav_category=961&nav_id=369322

    ОдговориИзбриши
  8. Хвала, хвала... Као што ми рече један Црногорац: "Јел мушко ил` је дете?" :) Писаћу и томе. Велика је то тема ;)
    Што се тиче филма, чуо сам за њега кад сам прочитао синопсис али гледаћу га. Хтео сам и пре. Што нисам? Јебем ли га, немам појма. Ипак, не очајавајте господине инспекторе, бићете на време обавештени о утисцима.

    ОдговориИзбриши
  9. Viši inspektor Bešević4. август 2010. 07:34

    Nije mi jasno...ovaj narod,kada ode na odmor ne koristi racunar i net. Pa i ja sam na odmoru,pa nista...sve je regularno. :)

    ОдговориИзбриши
  10. Неко на одмору не иде било где, неко иде са компом на одмор а неко је на одмору на мору, плажи, међу коктелима... а тамо се чује неко пуцкетање за нет :) Поготову за тамо неке блогове... Или је овде екстра досадно па их нема. Искрен да будем, не би ми се допало да је ово последње истина.

    ОдговориИзбриши
  11. Ne brinite, ja sam tu... Sad sam u letnjem modu tj. samo čitam i ovaj blog i ponešto na Blicu. Neću ništa da komentarišem jer bi me to onda neodoljivo podsetilo na ono što inače radim na poslu a to NE IDE. Ništa lepše, ustanem nešto pre podneva, doručak, pa kafica a onda natenane vidim šta se nakupilo od komentara i ovde i na Blicu. A i ovo će da važi još par dana a onda možda ni to. More me neće videti ove godine ali ću biti nekoliko dana na periferiji Beograda. Tad neću uopšte na net. Čestitam i ja na "copy/paste" akciji, Lomitelju! Eto, ako već ne dolaze nova lica na ovaj blog, ti si se (uz nesebičnu pomoć supruge) bar potrudio da NAPRAVIŠ budućeg novog posetioca tatinog bloga. Može i na taj način. Do pisanja...

    ОдговориИзбриши
  12. Viši inspektor Bešević4. август 2010. 18:39

    Mirkoni,ako ti je lakse,ni ja necu na more,posto mi je more ispred kuce. :)) Doduse,'LADNO...pa ako mi se ne svidja,mogu uvek da sedim kuci. :))
    Generalno,mnogo je gadan osecaj kada se na poslu navuces na net,totalno ti odvlaci paznju od svega...daj samo ovo,pa samo,ovo,pa ovo...izbegavam,ja uglavnom kucam od kuce...uglavnom.

    ОдговориИзбриши
  13. Viši inspektore, da znaš da mi je malo lakše. Kakva ironija, imati HLADNO more ispred kuće... Još mi kaži da imaš samo mlako pivo na raspolaganju pa će APSURD biti još veći...

    Inače da mi nije neta na poslu bilo bi mi mLogo teško. Odvlačenje pažnje od posla je i razlog zašto baš u radno vreme volim da opletem koju na Blicu (a i ovde). Posao ne trpi (za sada) a dobro je što nisam hirurg jer ne bi valjalo da operišem na otvorenom srcu a pritom repliciram npr. Milutinu (koji je sad PREDATOR na Blicu ako neko još nije provalio).

    P.S. Onaj film sa B92 sam počeo da gledam. Skinuo sam ga na komp a evo i direktnog linka...

    http://a25.video2.blip.tv/2740001170536/B92-GetoTajniZivotGrada895.flv?bri=29.7&brs=1025

    Samo uraditi save. Ja za gledanje koristim GOM PLAYER jer pušta sve živo.

    Zanimljivo je bilo vratiti se makar video formom u ono vreme o kom film govori. Neki su i mrtvi danas (ne samo Čavke). Nisam se baš složio sa svakom reči iz naracije ali ipak je to B92 pa... NO SURPRISE!

    Znam da ovo nije moja kafana tj. samo sam gost u njoj ali, makar dok je leto, meni bi više odgovarala lakša tematika negoli osvrt na 5. oktobar i sl. To mi više leži za neke jesenje dane. No, uredno čitam, ne žalim se... samo konstatujem. Vidiš, Lomitelju, kako tvoja koleginica sa Blica poteže teme o čokoladnim bananicama i sl. Tako se to radi na +34... tako se širi popularnost! He, he... ala odužih, ovoliko napora ne ulažem ni na poslu!

    Ovaj P.S. je bio duži od samog teksta... Nema šta, treba mi odmor!

    ОдговориИзбриши
  14. Неко на море, неко поред `ладног мора... Битно је да је одмор. Нека... нек` се мало и не ради.
    Хвала Миркони, хвала, а да ли ће да чита мој блог, до тада има ихахааа... И надам се да није баш потпуни копи-пејст јер не бих волео да буде баш као ја. Као мама, то би још и молго да прође али као ја, боље не. Што да се мучи к`о и ја.
    Поводом тема, опрости али мени те лагане теме тек понекад падну на памет. Биће ускоро и тога. Бићу ћале, па ће ту да буде бебац, или бебица, свеједно, па ћу ја ту нешто да се распекмезим... :) Не бих али ћу морати јер је и моја жена редован посетилац овог бирцуза. Неће да коментарише али шта ћу јој ја. Каже, ужива док нас све овако "слуша." И да, код мене није +34, бар не више. Сад је некако као касно лето. Оно пред јесен. Ујутро око 10 а преко дана није више од 25, у плусу, наравно :) Прозори на ауту су већ почели да се магле тако да... јесен овде стиже али док дође до тебе, науживаћеш се Миркони, не бригај.

    ОдговориИзбриши
  15. Навлачење на нет на послу... интересантно, нисам о томе ни размишљао док то инспектор не помену. Генерално, нисам од те феле јер кад имам шта да радим, не да ме нема на нету већ се ни на службени фон не јављам. Кад сам гајби, нет није превасходна занимација. Не могу на послу и кући да седим пред истим. Не иде... Проверим шта има, одговорим ако треба, Скајп ради па ако неко хоће да се чујемо ито је у принципу то. Нисам неки нет-фрик :) иако се то из тренутног примера не би дало приметити.

    ОдговориИзбриши
  16. Viši inspektor Bešević5. август 2010. 07:51

    @Mirkoni
    Dogovoreno,necu o 5. oktobru,necu o filmu. Upravu si. Leto je. I uvek sam mrzeo ljude koji non stop baljezgaju o politici,a i sam sve vise postajem takav. Odvratan sam.
    Pre neki dan,bezveze iznapusavah ljude na Blicu...koliko mi je bilo bitno,vise se i ne secam koja je vest bila,neka politika,Kosovo...kurac palac,nemam pojma. Bi mi zao posle,nisam trebao da sikcem. Nego bila nedelja,sedim kuci onako ceo dan,sve me mrzi,kao balvan i onda samo trazim na koga cu. Iskucah tad 10 komentara,od kojih bar 7 ne sluze nicemu,nego kao neka zadusna baba,dzangrizam,drzim slovo...bas mi je bilo dosadno.
    More,jbg,'ladno.al standard.:)Pivo i ostali alkohol ne drzimo.Imas dve radnje 200m nize,pa skokni,drze LADNO. :) Ja sam ti klasican prototip anti-Srbina,anti-Norvezanina (i ostalih Skadinavaca),anti-Nemca,anti-Amerikanca...sve anti. Ne pijem! :) Gledaju me kao MARSOVCA kada im kazem da ne pijem. Ono u fazonu "kakav si ti to covek" kad ti u Srbiji dobace u kafani. :))
    Evo popicu jedno pivo,imam neko vencanje u subotu,pa je red,valja se...i to ono malo pivo.:) Inace JOK. Evo,popicu i VELIKO pivo kad Lomitelj dobije sina! OBECAVAM! :)
    Ej,pa nisam znao da je Milutin PREDATOR!!!:)) to je super,ja njega gotivim jer kad je on tu uvek je FRKA,a ja volim frku.Glupo je sto ga banuju! Super sto si pomenuo (inace ne bi ti dugo potrajao kao hirirg uz repliciranje Milutinu),jer mi je malo nedostajao. Jeste da nekada mnogo laje,ali super je kad je tu. Majke mi. :) Ovako kada je sve ozbiljno i ustogljeno je dosadno kao "Obrazovni triptih" nedeljom ujutru pre 20 i kusur godina. A Milutin uvek nekoga iznervira i krene frka,e onda ima svega. Kompletna zabava. Pa ako ti se svidja mozes da se ukljucis,ako ne stojis i gledas. :)I ona Milica pocela ozbiljno,sad je dosadna,onda mi je bila skroz cool! :)Kaci one slike,kao skrabotine moje sestre kad je imala ne vise od 3 godine,da bi prikrila nedostatak inspiracije koji direktno utice na manjak pisanog teksta. :D "Slike su za zid,nisu za knjige (tj. internet danas)" :))
    Ne obracam ja puno paznju na kometare,citam "dijagonalno" i preskacem...i uglavnom citam samo registrovane,pa posto ne pratim puno ne mogu ni da ga provalim. Pitacu ga da dodje ovde. :))

    ОдговориИзбриши
  17. Добро бре, шта је сад ово? Није о политици али јесте о конкуренцији на "Блиц"-у! На шта то личи, а? Немо` да вас бришем, јебем ли вам...! Неће чика Ломитељ, шали се он, није он такав, шта вам је бре ееее... :) Милутин је неуништив и у то сам сигуран. А готивим га из истог разлога као и испектор. Цима све живе и сви се пале само тако. Него, да ли је предатор или није не знам али ми се чини да има и два регистрована налога, или је имао па су га опет бановали "tine" и "gorcilo". Нема их па ценим да су га и ту брисали. Бришу, он дође, па га опет бришу... за упорност и убеђеност у своје ставове би од мене добио медаљу.
    Него, друже или господине инспекторе, што не пијеш? Јел нећеш, оно у фазону не прија ти, или си пио превише па се не желиш поново навући? Опрости што питам али ако не желиш да одговориш само реци, није фрка. Моја сујета не заузима већу запремину од мог тела, немај бриге :)

    ОдговориИзбриши
  18. Viši inspektor Bešević5. август 2010. 08:50

    jaoj,cekaj...tine je bio Milutin,a? Jeste sigurni? Delovao mi je malo vise neuracunljivo nego Milutin.Histericno. "Gorcilo" to nisam video.
    Ako je to sve Milutin,onda je batica LUD! :)) Mislim,ratovati sa celom postavom Blica koja jednim klikom moze da te obrise kada hoce,je stvarno ludost! :)) "Ludost,ludost,ali i hrabrost,i to treba ceniti."
    Ne pijem vec godinama,jer sam shvatio da meni alkohol ne predstavlja ama bas nikakvo zadovoljstvo. Cak me ni ne opusta, u onom klinackom smislu-napijem se da bih lakse prisao ribi,hehehehe. Hocu reci,ne cini me veselim,vec me cini pospanim. Cim se napijem,spava mi se.Bio sam jedno vreme sa jednom ribom koja se lozila na sex pod alkoholom.:)) Mislim...jesi li ti bre sestro normalna,aj zajebi spava mi se! :))A sledeca posle nje je bila,skoro pa totalni alkos,kad krene DALEKO BILO!!! A deluje normalno.Obe su nase.
    Shvatio sam da sam ja kao mladji pio samo zato sto ostali piju iako nisam uzivao uopste. I onda kazem sebi-zasto bi se ti cimao oko toga i prekinem. Naglo. U fazonu "od sutra i cao". I tako i bi. Evo vec 7-8 godina...popijem jedno pivo,ako je slava,rodjendan i sl. da ispostujem (ako ima Grolsch,hehe),preko jednog NISTA.Inace kada izlazim uvece ne pijem uopste. Ni kod kuce,nigde. To se ispostavilo kao jako dobro i korisno zbog voznje. Velike,stroge i zajebane kazne za alkohol svuda u Evropi i dalje. Desila mi se jedna glupost,kada sam ovamo polagao za vozacku,i nisam ni citao odeljak za voznju pod uticajem alkohola,jer sam bio u fazonu "ma sta da citam kad ne pijem"...i padne mi pitanje-na koliko se suspenduje dozvola zbog alkohola? ja nisam znao i padnem za jedno pitanje. Posle sam morao opet. :)
    U pocetku je bilo malo glupo,secam se prvi put,posle par dana izadjem sa jednom dobrom drugaricom do grada na pice,ona naruci neki alkohol,djus votka i sl. a ja kao pickica koka kolu. :))) Posle sam se navikao. :) I gde god da sam bio svi stranci su me gledali kao LUDAKA zato sto ne pijem. Ali stvarno,tacno im vidis onaj zbunjen i cudan pogled kada im to kazes. Ali ja ne jebem,sam sam sebi rekao i tako ce da bude.Tako i jeste. Zene na zapadu malo bolje reaguju na to,jer ne vole da im momci ili muzevi sljemaju,ali u prvi mah ne veruju. Eto,ja malo oduzih,jbga.

    ОдговориИзбриши
  19. `Де сам сигуран, шта ти је. Претпоставка. Чини ми се да је он био тине кроз којег је само, скоро па псовао, админе а онда пар пута кроз горчила то све зачињавао. Можда грешим али ми је то све звучало онако... не знам, можда. Као што рекох, сад не видим ни једног ни другог. Чини ми се да су обрисани или су на одмору :)

    ОдговориИзбриши
  20. То са пићем ти и није лош трип. Мислим, не причињаца ти задовољство и готово. Потпуно реалан и легитиман разлог да те алкоси гледај у чуду. Ја, нпр, нисам никад пробао дуван. Једноставно ми смета мирис и готово. Испоставило се да ми сметају ове великопродајне цигарете. Пре пар година сам омирисао цигаре и цигарилосе... ееее... то је већ била друга ствар. Знао сад да припалим по коју али једну недељно, не више. Лагано и пријало ми је. Онда упознам моју драгу која ме упита: "Јел можеш ти без тога, а?" плус треп-треп и ја оставим све. Оно што је остало сам поклонио колеги. Остави осам једну, најскупљу и то ћу да изгорим кад ми се роди дете. Нема неки посебан значај али ето... нисам могао да поклоним јер сам био џимрија у тренутку па сам смислио разлог :) Увек сам био изложен питањима "`Ај не лажи да ниси бар пробао?", "Стварно не палиш? Што, па сад имаш ок плату?" :) Једноставно не и ћао. Ако нико други, ја поштујем твоју одлуку да баталиш алкохол. Мада ћу морати да те понудим, као и све овде, једном домаћом после рођења. Ваља се... ;)

    ОдговориИзбриши
  21. Nemojte imati nedoumica... Milutin jeste PREDATOR. Ja ga ulovim na njegovo čuveno "madmazel" jer tako se uvek oda. Mada, i da ga ne upotrebi znali bismo da je on jer takvog kontraša nema nigde. Čim vidite neki komentar sa nebrojenim greškama u kucanju, čudnijim sklopom rečenice i npr. 12 pluseva i 88 minusa... 95% znate o kome se radi. U poslednje vreme malo više pazi na ispravno pisanje ali... PREDATOR je uhvaćen! Da li treba da napomenem da ga i ja gotivim? Najviše mrzim beživotne komentare a njegovi to svakako nisu. Nekad me čak i nasmeje...

    P.S. Da ne bih ispalo da sam ja ovde jedini alkos, moram da naglasim da to svakako nisam. Poslednji put sam "prešao preko crte" još u vojsci a to je bilo daaaaavno... No, pivo volim (jedno ili dva, ne više) i to kad je hladno "ki zmiče". Mrzim ga kad nije TAKO ohlađeno. Drugi alkohol ne dotičem. Žestinu ne volim, nisam žestok momak. Voleo bih da mogu da pijuckam vino ali KISELO BRATE! Osuđen sam na zidarsku varijantu... iliti sok od ječma. Sad mi je kisela voda MAJKA pa mi je to osnovno piće. Imperijalističku koka-kolu pijem samo uz picu, roštilj i sarmu. Tu se slaže kao nokat i meso...

    Svestan sam da je i ovaj P.S. bio duži od samog teksta. Ma šta me briga!

    ОдговориИзбриши
  22. "Da ne bih ispalo"... ha, ha, ha... šta napisah. Kosmička pravda na delu, prozovem PREDATORA za nepravilno pisanje i osveta me sačeka iza ugla! Eto, imam nešto zajedničko sa Sekom Aleksić jer i ona voli "bih" tamo gde mu nije mesto...

    ОдговориИзбриши
  23. Може и `ки зми`че али се мени више свиђају
    - `ладно к`о таштина душа и
    - `ладно к`о вештичија сиса :)
    Сад ће да испадне да сам ја неки жесток момак али пиво ми не иде тако добро к`о ракија. Домаћа шљива нема премца код мене. Можда понека кајсија, дуња или крушка замиришу али кад је домаћа шљива испечена како треба... ма клизи бре к`о млеко! :) Нисам алкос ал` ми у свечаним приликама прија. Колико Миркони флаша пива може да попије, толико ја могу чашица ракије. Пиво пијем у случајевима кад Миркони пије империјалистичка пића а вино пола чаше једном недељно. Остало ми од деде. У тој количини је и здраво.
    П.С. на П.С.: Ако имаш сисурде, дупе и неколико масних појасева за спашавање око струка, стомака и кукова онда можеш да прођеш као Сека. У супротном си направио лапсус. А Милутин... неће га се так олако решити, ја вам кажем. Намирисао им је крв ;)

    ОдговориИзбриши
  24. Viši inspektor Bešević5. август 2010. 17:18

    OK,rezimirali smo da nismo alkosi. :)
    Mirkoni,imperijalisti su CUDO!!! Tacno su znali za koja jela da naprave pice i napravili su. Gadni su ti kurvini sinovi,tacno znaju gde je covek slab. :))) Vina? Slazem se-KISELO,ali moras kod nekoga da se raspitas da ti preporuci vino,neko ko zna. Mi smo jednom naleteli na neki kontigent Vranac Pro Corde,davno bilo...auuuu majko mila kakvo je to vino bilo,cak i ja koji ne pijem vina,popio sam 2-3 case. Zajebano je samo sto kvalitet svega kod nas zavisi od toga ko je sef smene u pivari,vinari,koka koli i sl. :))
    Koka kolu uzmem uglavnom kada jedem meso,bilo koje vrste,da bih to lakse svario,jer znam da preteram,razume se. :) Inace,kad si pomenuo kiselu vodu,to kod mene ide na pakete! Mada sam cuo da kisela ne valja za one koji imaju povisen pritisak. Cenim da ovde takvih nema.
    Lomitelju,ja sam cist kao izvorska voda. :) Nikad nisam pusio,ne pijem godinama,nikad nikakva droga,NI DA PROBAM...jednostavno sam NAJJACI,ne moze mi NIKO NISTA!!! A ominjeni film mi je Rambo 1 i Predator. :))) Ko hoce da me potkupi moze samo sa rostiljem,kiselom vodom i slatkisima. HEheheh.
    Inace,momci...ako do sada niste probali Grolsch pivo,probajte ga. AKo nadjete. Holandsko je.Najbolje holandsko!Ne mojte da pijete onu brlju od Hainekena. Meni ga je preporucio jedan dobar drugar iz Holandije. Stvarno je odlicno pivo i malo je skuplje,ali vredi. Tuborg je bio dobar kada sam bio u BGu,ne znam kakav je sada. Becks mi je bio gorak mnogo. I umesto Zvezde danas cu da gledam OFK! Nek se zna!

    ОдговориИзбриши
  25. Becks је и даље горак. Овде има чини ми се 10 варијанти тог пива и све је њесра. Много је горко. Твој Гролш сам пробао. Много добро али швабе ко швабе, мало увозног има. Само њихово, сероње. А Хајнекен је фенси пиво и ћао. Толико изрекламирано да је то страшно. Него, гос`н инспекторе, размишљам се да удесим неке ћевапе и пљеске за викенд, жена се размишља о песак торти паааа ако си за... ;)

    ОдговориИзбриши
  26. Viši inspektor Bešević6. август 2010. 08:20

    Uffff,sto sam nesto ukocen sav...i kao jos bih spavao i ne bih. Ne volim da nastavljam spavanje kad vec otvorim oci. Posle kada se probudim osecam se kao da su me prebili. Sto se kaze u pesmi SMF-a "Juzna pruga"..."joj sto sam nesto lose sanj'o,uuu al sam se usin'o,uuu al bije promaja,sto ostaviste otvoren prozor" :)) Da,da,to su reci pesme. :))
    Ajde moram da zavrsamvam neke sitne obaveze danas,odlazem vec celu nedelju...
    Ja Svabe oko piva razumem,to je kao kada bi mi pored nase rakije uvozili i pili rakiju iz Bugarske...ne ide...
    A Hajneken je za pedere! :) Ako neko od vas vidi Cesko pivo Gambrinus,neka ga proba. To znam dok sam boravio kod jednog prijatelja u Ceskoj pre neku godinu...i jos jedno cesko,ne znam kako se zove,zaboravio sam...e sad nadjoh na netu Staropramen! To cisto info,ako vidite da znate. Ja ni dok sam pio,nisam bio pivopija,ali sam tako...probao razna piva,pa...
    Inspektor prihvata poziv na rostilj i tortu,VRLO RADO,ali samo ako moze u nedelju,posto u subotu imam neko vecanje i rucak i bla,bla,bla...pa cu biti zauzet. A bilo bi jako lepo da spojim i subotu i nedelju sa zdranjem. Rostilj mi je teska slabos'. :) Nego,pitaj zenu,pa javi...kakave je to Pesak torta? Nikad nisam cuo za to. Da nije to ona sto je kod nas zovu Shushkavac? Ako nema nikakvog voca u njoj-MOZE!:) A za rostilj me upisi,nevezano za tortu. Hehehehehe.

    ОдговориИзбриши
  27. Viši inspektor Bešević6. август 2010. 08:29

    Nego da te pitam nesto...jesi razmisljao da menjas boje na ovom tvom blogu. Kad je malo duzi tekst meni se muti,nema dovoljno kontrasta izmedju boja,pa na duze staze muti...a ja nisam neko ko ima los vid,naprotiv...mogu da citam novine na dva reda od mene u busu. :)) Pa,ako nije frka,razmisli o promeni boja. :)

    ОдговориИзбриши
  28. Сада сам у источној Немачкој, бивши ДДР :) и до Пољске ми треба пола сата колима а до Чешке око 2 сата, максимум. Дакле, био тамо, пробао и могу ти рећи да су им пива одлична. Не могу ја тога много да попијем али су лепа. И Гамбринус и Старопрамен и једно црне, да га јебем не могу да сетим како се зове, али и Будвар (бадвајзер који праве Чеси). Одлична!
    Како ниси чуо за Песак торту? Код нас се тако зове :) Нема кору, три фила у три слоја и то је то. Нема воћа нити било чега што треба жвакати, крцкати већ само мало промуваш по устима и хоп... оде... милина бре. Немој да ме тераш да ти тражим по нету шта је, молим те.

    ОдговориИзбриши
  29. Да мењам боје? Како то мислиш нема контраста? Па куд ћеш већи контраст од тамне и светле боје :) Шалу на страну, мени се допада ова варијанта. Можда да позадина буде наранџаста а слова црна, а? Кад сам правио мени је изгледало ок са црном позадином... не знам. Волео бих да чујем још нечије мишљење па да знам јеси ли у праву или би ипак требао мало код чика Офталмолога, а? ;)

    ОдговориИзбриши
  30. Viši inspektor Bešević6. август 2010. 18:33

    E,torta MOZE! :)
    Ako si bio u Ceskoj onda ne moram da ti pricam nista za piva,znas i sam.Budvajzer-DA! Znas da se oni decenijama sude sa Amerima oko Badvajzera? Pa ga sada Ameri sve vise forsiraju kao Bud,jer Budvajz (nemacki) su Ceske Budjovice,a Budvajzer stanovnik istih,jasno. Svako selo ima pivaru i hokejaski klub. :) Miran i dosadan narod.Mirna,lepa i dosadna zemlja. :) Za penziju k'o Bog! :)
    Za boje,samo usputan predlog,ne insistiram. :) Jer mislim da bi bilo bolje da su sloba bela,ili pozadina bela,a slova tamno plava...NEBITNO,necu sada da razvodnjavam "pivo". :)
    Bio sam na pregledu pre neki dan. :))) Mokraca odlicna,pritisak 126/76...itd! Javicu i krvan zrnca,kad stigne nalaz. Hahahahaha.

    ОдговориИзбриши
  31. Дакле, здрав си. Можеш још доста да пређеш до генералне. Добро је. То за Бадвајзер сам само чуо али је то све и даље у домену тужби али како ствар истоје ту ће и остати јер на флаши из Чешке стоји "Budweiser" а испод тог имена и "Budvar". е ово друго је као њихово име па онда... тра-ла-ла-ла и тако у круг. Умешали прсте и Немци међу Чехе и Амере па ту и нема ништа. Сви би да се овајде. :) Сетих се оног доброг црног "Krušovice". ОДЛИЧНО је иако не готивим црна.
    П.С.: Не знам да ли да мењам изглед, некако баш готивим ову комбинацију. Ипак, размишљам и даље. У сваком случају досадиће па ћу да мењам. ;) Не брини...

    ОдговориИзбриши
  32. Viši inspektor Bešević7. август 2010. 18:03

    Ako gotivis ovu kombinaciju,ostavi je. Nije smrt za vrat. Ja sam to onako u prolazu...jer imam takav obicaj,da uvek nesto nabacim. :) Kada ti dosadi ti promeni...nemoj da ispadne da ja ovde vrsim neki uticaj i da se proseravam kao nedojebana mlada. :)) Sada razmisljaj o novom blogu,ovaj smo vec izraubovali,pusti boje sada. :)
    Nemci ko Nemci...sa njima nisam ziveo,niti radio,ali ih dosta postujem. Postujem samosvesne i odgovorne nacije,Svabe,Japance,Skandinavce,prosto sam ocaram svima njima...hocu sve da bude tip top.
    Jedan moj druga rece posle utakmice Nemacka-Argentina "Videli ste kako prolazi improvizacija u sudaru sa disciplinovanim i sistematicnim radom". Svaka se prica tu zavrsava.

    ОдговориИзбриши
  33. Ред, рад и дисциплина. То их одлично описује. Поштовање према томе и ја осећам али има ту још понешто, а о томе ћу у једном о текстова. Има кад. Следећи је већ спреман. Буди безбрижан ;) кренуло ме, па сам куцао и неке унапред па само чекају објаву.

    ОдговориИзбриши

Пратиоци

Претражи овај блог

...

free counters