Prime Directive

И да будемо начисто. Вређање мене овде још и може да прође, задаћете коју рану мојој сујети, зарашће, нема везе, али вређање неког другог, на мом блогу, мојој авлији, не дозвољавам. Ово сматрам разбибригом и малом можданом гимнастиком а не огласним простором те ако неко жели некога да прозива, нек` лепо отвори свој налог па удри брате, сестро или шта си већ. Свађа и те клиначке глупости не долазе ни под који обзир! Није цензура већ немање разумевања за приземна срања. Ако ме нешто нервира и диже ми притисак је препирање ради препирања! Двоје не може да разговара ако имају исти став, то је јасно ко летњи дан у подне, али контрирање зарад самозадовољавања личне малограђанштине заиста нема шансу. Аргументовани ставови долазе у обзир, то волим и много ценим и надам се истима. Унапред хвала на разумевању.

Понешто о мени

Моја слика
Половина људи има константну жељу да другима прича приче и објашњава очигледно. Ја спадам у другу половину. Ако имам шта да кажем рећи ћу/откуцаћу овде па кога интересује, интересује. А кога не интересује... изгубио је 10 секунди живота док је и ово читао. Нек` тражи бољу кафану!

... а кога интересује више података о мени:

понедељак, 9. август 2010.

Теорија завере

Да будемо начисто, нисам неко ко верује у але и змајеве али у скорије време мало, мало па прочитам или чујем од некога да прича о теоријама завере. Дође ми некако на исто. Као неко ко је завршио факултет који изучава, и бави се, крајње егзактним појавама, а не верујем ни у нечастива зла и сличне глупости, ово је почело да ми боде мозак.
Шта су уопште те теорије али онако, у пракси? Шта се уопште подразумева под називом „теорија завере“?
Ево како ја то схватам. Сваки посао, какав год, ће имати успеха ако се претходно добро осмисли. Дакле, мора се заснивати на нечему. Ако знамо шта тачно треба да (од)радимо, онда поступамо по већ утврђеним принципима, дефиницјама. Напомена: тај посао највероватније доноси успех, веома малу добит и потпуно је сигуран. Опет, ако идемо у нешто скоро непознато онда тај посао морамо започети од неких претпоставки, теорија. Напомена: високо ризичан посао са потенцијално великим добитком. Питање теорија ја не умем другачије и пластичније себи да појасним.
„Теорија завере“... `ајд сад буди паметан. Из горе наведеног, да се закључити да их неко смишља како би дошао у посед огромне суме новца. Додао бих да је тај неко веееооомааа успешан у свом послу. Скрећеш пажњу потенцијалним клијентима на неке небитније и невероватније детаље а онда им уваљујеш све. Што би рекао Шојић: „Хоћу да им увалим и вентилаторе уз ве-це шоље.“ Ту су и оне фамозне дечије кофице за играње у песку али су биле погрешне боје, плаве, јеби га, није у моди :) Одлутах. Претпостављам да неко, негде поставља иницијалне каписле у облику којекаквих непроверених информација како би се онда већина са тим занимала. На основу половичних података о било чему, људски мозак чини чуда! Поготово ако је у питању неки неинформисани и докони мозак јер „докон мозак је ђавоље игралиште“ а код појединаца је отворио јебени Луна-парк! Чини ми се да су баш ови последњи и највећи сарадници изумитеља тих теорија, а да тога нису ни свесни, наравно. Истина је да сам говоркања о тим „заверама“ чуо баш од оних који су тренутно незапослени, нису у било каквој „емотивној“ вези и генерално и немају, бог зна, каквих обавеза. Да су необразовани или мање интелигентни, нису. Нисам им мерио IQ али ипак дефинитивно нису. Дакле, довољно су одрасли, образовани и обавештени о свему и свачему па опет воле да „раскринкавају завере.“ Колико то код неких уме да буде озбиљно говори чињеница да се понашају као да су у каквој секти. Све инкогнито, да се не зна, у фазону „ко зна ко то слуша“ и слично. Али какви су ови, са оваквим несоцијаним понашањем, па клијенти? Шта се њима продаје? Можда нездрави производи под ознаком „здраво,“ „једимо домаће“ или у ЕУ „Bio“? Или можда препарати за здрав живот, одбрану од којекавих зрачења, поплава, рупа у васиони, шта ли више? Нисам паметан... Некад је било „завади па владај“ а данас је изгледа „заглупи па владај.“ Претпостављам. Можда лупам ко Максим па војним формацијама можда и не. Завера, хммм...
С друге стране, шта је завера уопште? Колико ја тај појам разумем, она мора бити тајна. Ако није тајна онда није завера већ вест у Дневнику. Циљ завере је опет стицање нечега. Ту се, према мом скромном мишљењу, теоријски и заверенички скуп преклапају, јер оба желе добит. Међутим, завера је много менигнија. Најчешће је у питању насилна промена власти или онога ко контролише токове новца. Да ли ти исти који контролишу токове моћи желе да је задрже преко којекавих рекла-казала теорија? Могуће, што да не. Али је мени веома тешко да поверујем у тако нешто. Чему све то млаћење празне сламе ако можеш било коју државу и било коју економију сломити ако јој уништиш финансије?
Све у свему, мени су све те теорије једна велика глупост. Невероватне приче за збуњивање и ометање здравог и нормалног живота. Можда сам у праву а можда и грешим па ми за који дан покуца неко на врата и обрати ми се са: “Good afternoon Mr. Anderson. I am agent Smith. Would You be so kind to come with us?“ Или нека варијанта Молдера и Скали. То би била трипчина, а? :)

27 коментара:

  1. Viši inspektor Bešević9. август 2010. 09:14

    Teorija zavere? Hm!
    Da li pekar pravi hleb da bi nahranio narod ili da bi zaradio pare? A? :))
    Posto se u teorijama zavere najcesce pominju Masoni,Iluminati,Templari...kurci placi...mene to dugo uopste nije zanimalo,ali sam vremenom saznao malo vise i dosao do jedno zakljucka. Skupila se grupa ljudi,koji su inteligentniji od okoline (cim mozes da "jebes" znaci da tu nesto ima),zanima ih nesto vise,znaju malo vise,imaju malo vise...pa se okupili,ujedinili i dogovorili da JEBU MAGARE DOK JE U BLATU!!! Isto sto radi i svaki onaj koji igra karte,sah,video igrice,fudbal...koji prepisuje na pismenom iz matematike...i tako redom. Jel nije? Jok i nije! :))

    ОдговориИзбриши
  2. Ствар је у томе што ја СХВАТАМ и ЗНАМ да пекар прави хлеб ради богаћења а не смањивања глади! Не треба ми да ми то неко ОТКРИВА :) Капираш? Испуца ми нешто за све зидаре, светлеће, храмџије и сличне јер је нормално да ко има много, хоће још више. Али пре свега, ако је иоле паметан а они јесу, хоће да се осигура да не изгуби то што има. Да улаже у релативно сигурно. Не схватам говоркања око тога... "то је дело ових да би добило ово"... "то су они смислили да би владали нама"... Добро јутро свете! Па зар то до сада није било тако? Зар свако мисли да ће сваког дана 100% утицати на свој живот? Да неко, негде, из неког разлога не води рачуна шта ради се јер не сме да дозволи да већина избије из миљеа? Наравно да је тако... То је оно што у принципу не капирам са тим теоријама. Због чега оне толико окупирају појединце, мени није јасно... Шта ли је у њиховим главама, шта добијају тиме што брину да неко не "управља" њима? У ствари су и они само алат за ширење тако неких страхова од "подлих" идеја и немају свој, колико толико, нормалан живот. Не капирам.
    Ако хоћеш да живиш боље, па мрди дупе, ајде! Најлакше је рећи "завера" против мене. Вероватно ти неко неће дозволити да будеш богат а да не платиш рекет некој вишој инстанци али док дођеш до тога... ихахааа... Све ми се чини да се принцип чувања од "тамо неких" подсоцијалних тајних удружења своди на живот по линији мањег отпора. Или ја опасно грешим у свом схватању свега овога?

    ОдговориИзбриши
  3. Viši inspektor Bešević9. август 2010. 10:11

    Znas ono svetska ekonomska kriza,sve je to smiljeno i organizovano i ovo ono...zato sto je nekom zinulo dupe da za 1500 evra palte kupi kucu od 200 000 i auto od 30 000 i sve na kredit a samo rata za kucu mu je 1800...pa jos bi da ide na Martinik na odmor,mozda bi mogao i Garmis na skijanje...i tako redom...Posle mu krivi naftasi,Masoni,Rokfeler,Helmut Kol i Miteran sto je njemu zinulo dupe i sto je zagrabio vise nego sto moze da proguta. Eno Grci...uzimaj,uzimaj,uzimaj...trosi,trosi,trosi...13.plata,14. plata...28. plata...18 nedelja odmora godisnje,a posle su to kao sve Nemci smislili da bi im uzeli ostrva. Do kurca brale! Do kurca. Uzeo bih ja vama ne ostrava,nego bih im zene i decu prodao u belo roblje po Hamburgu i Emiratima dok ne vratite dugve koje su sprcali u dupe,pa da vidim da li ces sledeci put da trose,a da ne pitaju ODAKLE i KAKO,i da li je teorija zavere protiv Grcke ili nije. I da li je teorija zavere za "unistenje Jugoslavije,svim raspolozivim sredstvima" kako je to neko na Blicu citirao CIA (verovatno onaj napaceni ex-yu nostalgicar pod nazivom "d") :)) nema veze sto se 1981. dugovalo preko 20 milijardi dolara. :)
    Nego sta nego je teorija zavere,dosao Djavo i ponudio EPP kao regularann stil zivota. I naravno svi se primili. Sto kaze Bata Stojkovic u "Balkanskom spijunu": "Hoces da pijes,hoces da jedes,hoces da jebes...a to kosta". :))
    Teorije zavere su alibi za glupe,nepismene i proste.Frustrirane,za one koji nemaju muda.Za one koji ne mogu i ne umeju da kontrolosu svoje niske pobude. Nije lako sebi priznati da si ispao glup i da si nepimen i da nista ne znas,e onda tu teorija zavere leci sujetu. Svaka banka...ma svaka kafana i piljara su teorija zavere,jer ti nudi sve i svasta,igraju na ljudsku alavost...pa se posle jebi i kukaj da su Masoni i vatikan krivi sto si bio glup pa uzeo kes kredit sa 20% kamate da kupis nova kola. :) Razumemo se naravno. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Управо тако. Е видиш сад бих волео да чујем и мишљење неког од браниоца тих теорија. Где они виде кваку у причи? Да нису можда упознали агента Смита? :) Пили кафу и чај, можда, са Молдером и Скали у Зони 43? :) Да нисмо којим случајем људи као ти, или ја, нешто овде превидели?
    Све на овом свету кошта. Плаћа се на овај или онај начин, свеједно, али се плаћа. Ко то не капира, ја не знам шта би му/јој рекао, мајке ми...

    ОдговориИзбриши
  5. Viši inspektor Bešević9. август 2010. 10:42

    Znas kako,navikla se nacija da NE PLACA NISTA...sve se dobijalo za dzabe ili ispod svake cene...od polutke preko sindikata,pa do stanova...i onda naravno,to negde mora da izadje na naplatu,nekad...i naravno da se bune. I odmah preporucuju You tube "produkciju" sa sa svim mogucim filmovima za ovo i za ono,kunu se u neke nepotpisane i neproverene filmove koji su u rangu knjiga Marka Lopusine i Bozidara Benedikta:) ...Masoni napravili Ameriku,osmislili masonske pare-dolare,sa svojim simbolima.Ajde jebote...pa i Srbi su bili sluge pa napravise drzavu,sa sve simbolima i parama. :)
    Sad malo van teme...ali necu puno,citava ta frka oko zavera je ustvari sudar crkve i slobodnog nacina misljenja. Mi ucimo u skoli da je Vartolomejska noc sukob francuskog kralja sa protestantima,ste je nebuloza. Nego je francuski kralj poubijao hiljade svih tih Masona i sta ti ja znam koga jos ne u dogovoru sa katalickom crkvom,jer em im je dugovao pare,em su se oni opirali crkvenom ucenju. I onda samo kolji. Iluminati se ne zovu dzabe Iluminati.Necu dalje o tome,posto,to konkretno,nije tema i vrlo je skaljivo.

    ОдговориИзбриши
  6. Не треба о њима да причамо јер ми то није ни био циљ. Па и на Малти се о Темпларима и малтешком реду говори само у суперлативу. Све лепо и нема грешке. Ја са тим немам проблем. Човек се удруживао, и удруживаће се, кад год види шансу за напредак. То једноставно тако иде. Кад више не иде, свако на своју страну и ћао. Новац најбоље везује неповезиво и удружује вука и овцу да заједно живе тако да друштва створена на новчаној основи имају највећу шансу да се никад не распадну. Генерално, кога интересују "тајна" удружења нек` се мало сам распита. Није ово огласна табла испред задруге. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Добио сам критике од читача да не би требало да променим наслове. Лакше се памти... Није ми мило али променићу. Боје за сад остају. Јеби га инспекторе, морам негде да повучем линију. :)

    ОдговориИзбриши
  8. Viši inspektor Bešević10. август 2010. 17:47

    hehehehehe,boje neka ostanu,sa naslovima se slazem,mada nisam hteo da kazem,jer generalno nisu bitni. Bar ne meni.Moras da povuces liniju,pa si nasao na meni da je povlacis...hahahahahaha,zezam se.

    ОдговориИзбриши
  9. Шта да ти кажем... Искуј неку теорију завере :)

    ОдговориИзбриши
  10. Него, поводом они удружења и теорија. Нисам ни мислио да се увек позивам на њих већ на неке најуобичајеније ствари из живота. Мени је нпр била невероватна идеја да је неко намерно дозовлио да се комарци размноже по Србији како би порасла продаја којекавих препарата за борбу против истих! Значи, где је граница? Да ли је могуће да сви имају толико слободног времена па смишљају овакве глупости? Ја сам и запрепашћен и одушевљен луцидношћу овако нечега! :) Кад чујем овако нешто, ухватим се рукама за главу, климам лево-десно у неверици а смејем се :)

    ОдговориИзбриши
  11. Viši inspektor Bešević11. август 2010. 18:16

    hehehehehe,znas kako...ja nikada nisam kupovao NIKAKAV preparat za borbu protiv komaraca,tako da mogu kako hoce. :))
    Evo,moj primer za teoriju zavere od danas.ALi na niskom nivou...nudi mi covek neku obuku kod njega u firmi,ali za vreme obuke da budem placen umanjeno za odredjeni iznos. Sto je i logicno,jer nemam iskustva,a covek mi nudi mogucnost da se usavrsim i steknem iskustvo EM DA MI PLATI to sto radim. A teorija zavere je ta,da on na meni hoce da zaradi,tako sto ce da me plati umanjeno dok radim za njega (bez iskustva u tome). :)))
    medjutim,posto ja nisam ludak,ja njegovu ponudu vidim kao DOBRU MOGUCNOST jer covek rizikuje samnom,nemam iskustva,em ce da me plati (solidno),em ako budem ozbiljan posle mogu kako hocu. Pa kako se kome svidja...teorija zavere ili MALO zrtvovanje sada za napredovanje u buducnosti.

    ОдговориИзбриши
  12. Јутрос сам покушао да добијем неки смислен одговор од једног од заговорника теорија завере, тј једног од људи који у потпуности верују у то. Нисам добио никакав одговор на питања. Све је било "размисли то томе"... Ја мислио, мислио... и... ништа. Није ме убедио... "blue_night" на чланку о расту трговинског дефицита САД... Био сам на граници да му дам линк ка овој страници па да оплете колико хоће! :) Тамо је почело да ме мрзи да спамујем чланак :)

    ОдговориИзбриши
  13. Viši inspektor Bešević13. август 2010. 02:33

    Znas sta,ti si lud,a ne oni. Nasao si da se sa onom budalom raspravljas oko toga. Pa da li si normalan? Bolje da si uzeo sa volom da se rapsravljas. Decko,covek...osoba...sta god da je je totalni frik,za njega je i naoblacenje teorija zavere. Pa secas li se kada je bio zemljoters na Haitiju,u januaru? Pa kada su poceli da pisu po sajtu kako su to Ameri organizovali,frekvencije,ludila,niske,visoke,to je to Teslino tajno naoruzanje...mislim braaaaate,ludilo kakavog nema nigde. Stanes,onako...pa sve redom da ih pitas,kad su vec Ameri,gde udarise na onu sirotinju,sto ne sravnise Kubu ili Venecuelu,razumes? Onda obicno ide odgovor nekog pametnjakovica kako na Haitiju ima zlata,nafte,silicijuma,platine...pitaj kurac cega. Isto kao i za Kosovo...Kosovo lezi na nafti,na dijamantima,na zlatu,na nekim uljanim skriljcima...jebem li ga na kom kuruc lezi...dole ni da danas NIKO ZIVI nije zaorao vise nego koliko moze jedan asov da zahvati...a puno nafte i zlata. Zanimljivo. :)))
    Lud narod bre...dokon mozak je djavolovo igraliste. MOja teorija zavere je da se izmisljaju teorije zavere svaki dan da bi se odredjena masa ljudi zaludjivala. A svako zaludjivanje kao krajnji rezultat ima potrosnju i zaradu.

    ОдговориИзбриши
  14. Петак 13. :) Заболе ме већ ми је интересантна коинциденција. Теорије завере и несрећни петак :)
    Нисам се нешто много расправљао, искрено да ти кажем. Он ми је сјајан за питања на ту тему. Константно тврди да се нам се спремају најцрњи сценарији и слично а кад га упитам шта да радимо, он ми само одоговори па схвати, против тога се морамо борити. Како? Одупри се! :) Аха... ок, хвала, па се чујемо. И на питање како то његово сазнање утиче на њега? Јел му боље, јел му горе? Нема одговора... а баш сам се надао неком смисленом дијалогу. Мајке ми. У праву си. Луд сам био кад са уопште и почињао расправу са њим.

    ОдговориИзбриши
  15. Postoje zavere i TEORETISANJE O ZAVERAMA. Većina sveta pa i vi ovde teoretišete o zaverama. A zavere više vole praksu. Misliti da zavere (možete to zvati i drugim imenima) ne postoje i da se krupne stvari u svetu (naučne, političke, medicinske...) dešavaju stihijski a ne promišljeno i sa ciljem je najblaže rečeno NAIVNO.

    P.S. "13 je moj srećan broj" je stara pesma grupe ZANA ali i datum na koji sam rođen. Više puta sam imao rođendan na petak 13. a istoimeni film je prvi horor koji sam u životu video i od onda navučen na žanr. Nikakve zavere iza tog datuma nema, provereno iz prve ruke!

    ОдговориИзбриши
  16. Viši inspektor Bešević13. август 2010. 19:46

    @Mirkoni
    Ja sam gore i hteo da kazem da je za mene ZAVERA,dobro osmisljen plan,pa makar to bilo i prodaja hleba ili mleka ili bankarski krediti,nafta,zlato...itd. Sve zavisi koliko si krupna riba. Pa zavera je i kada ti onaj u hamburgerniciji u 200 grama pljeskavice servira 150 gr. soje i samo 50 gr. mesa. I to je zavera. I ti to znas i svi mi to znamo i opet odes kod nekog Cila,Mila,Zika,Rada...na pljeskavice. Tako da...kao sto rekoh,zavera je DOBRO ozmiljen plan,koji deluje u praksi sto si ti pomeuo). Niko u Srbiji nikoga nije bio po usima da uzimaju one kes kredite od Intesa banke po 20%,NIKO!!! Ali narod,kao narod...alav..hoce sve i hoce odmah,zinulo mu dupe,pa kad pukne onda kuka i banka mu kriva. HA! Tako i u Evropi,Americi i svuda redom.
    E,znas da sam ja pre par meseci poceo da citam Bibliju. I procitam 30-40 strana,ali vec od prvih nekoliko strana SINE MI U GLAVI u fazonu "ljudi,pa od ovoga nema vece zavere,pa ovo je srz svake zavere" Adam i Eva,lepo pusteni u raj,Bog im rekao da...imaju da jedu,imaju da piju,ne moraju nista da rade,nije im hladno,nije im vrucina,ne trebaju im ni cilepe,ni pantalone,ni gace...NISTA im ne treba. A Bog im samo porucio da se ne petljaju u poslove u kojima im nije mesto,i da ne guraju nos gde ne treba. Sto ce reci,kada to preneses na zemlju...cuti i radi,imas da jedes,imas da pijes i ne baljezgaj puno. :))

    ОдговориИзбриши
  17. Inspektore, da nije Biblija bila pri ruci u nekoj hotelskoj sobi (u USA je to pravilo) pa otud poriv? Ili ja to samo (kako već volim) banalizujem stvari...

    ОдговориИзбриши
  18. Viši inspektor Bešević13. август 2010. 22:24

    Hahahaha,Mirkoni,komentar je PRAVI tvoj.Mislim,stilski :))) Ne,citao sam kao e-kjnigu. :)Nisam boravio po hotelima u USA,pa i ne znam,ali mi je tako nesto za njih vrlo realno i zabavno.:)) Pa posto sam procitao tih 30-40 stranica zakljucim da je to uputstvo za vladavinu. Protiv cega ja nemam nista protiv. Jer da nije tako kako jeste,planetom ne bi dominirao covek,nego verovatno svinje ili ovce. Na sve to gledam u fazonu...bilo to sve istina ili ne daj da vidimo kako da se mi tu nesto "ogrebemo". Kad vidim kakvih ljudi ima kao sto je onaj vec pomenuti blue knight ( i njemu slicni),meni je drago ako masoni vladaju svetom,nekako se osecam sigurnije,nego da je drugacije. :)
    Vera u slobodan svet i slobodne ljude koji ce doneti ti isti ljudi je ravno verovanju da je zemlja ravna ploca. Kada Bog sidje na zemlju,ako ga ima,svi cemo biti jednaki,a sve ostalo je borba za vlast i prevlast. Ukljucujuci i ravnopravnost polova. :))

    ОдговориИзбриши
  19. Ух, мируј, мируј срце моје, не туци тако лудо... Како је лепо видети разговор у мојој кафаници :) а да ја само служим пиће и мезе... Милина!

    ОдговориИзбриши
  20. Ту исту Библију сам виђао и по хотелима у ЕУ, тако да то није само у САД.
    Што се тиче теорија и завера и управљања било ким и било чим... ја то сматрам релативно нормалним. Мислим, да тога нема свет би био у комплетном хаосу! Е сад, ту мени смета оно мудровање око свега тога. Као што рекох горе, пробао сам да добије иоле смислен одговор на ово али јок. Потврдио сам да верујем да неко то све смишља, да неко хоће да управља нама, и да ће то и даље чинити али шта с тим сазнањем? Шта да радимо? Да не радим више? Да седим и да гледам у неку тачку на хоризонту? Да почнем да плетем и хеклам или да почнем да се бавим астрофизиком? Шта брате? Само је било размисли о томе... Која је то глупост, мајко моја! Па наравно да мислим! Зато те и питам! Невероватно...
    Давно су неки битни и утицајнији људи скапирали како да се окористе и зараде, и? Наравно да су то урадили. Смислили су и Библију и сваку другу религију и користе то... Па и Бора је рекао да "за идеале гину будале", ко ће други. А Тито? А штафете? А братство и јединство? Куд ћеш бољи пример, сви смо га по мало доживели. И дан-данас се ми сви сналазимо на свету, и чему ми служи сазнање да неко управља мноме!? Ничему, брате, ничему... Ево ако грешим, јавно ћу се извинити кад ме одведе агент Смит. Отићи ћу у полицију и рећи ћу: "Јесте, јео сам говна!", баш тим речима. Ето, обећавам!
    А кад провалим да ми је неко зајебео пљеску, ееее.... то је већ друга прича. Прво му се слатко најебем мајке, пљунем у исту и оставим му је на пулту. Био сам близу и батина том приликом али сам то успешно избегао :) То је била моја борба против "завере" :)

    ОдговориИзбриши
  21. Ej, momci, ja samo da mahnem. Jutros otvorim ovo, posle ko zna koliko vremena. Vidim svasta se desava.
    Potpuno sam razjebana, imali smo veliku porodicnu tragediju, ne mogu sad ni da citam nista, ni da pisem, ni da mislim. Pa otvorim ovde vas, da vidim samo jeste li svi zivi i zdravi.
    Znate odjednom onaj strah da ce ti sad svi pomreti i ostaces sam? Ko je preziveo, zna o cemu pricam. Ko nije, blago njemu.
    Necu sad da duzim, a nesto i ne mogu, iskreno receno. Mnogo saljem negativnu energiju, pa necu da userem jedno ovako lepo mesto. Jebiga, tako mi zapalo, nisam birala. Nego jebeni Kosac izabrao nas.
    Kad budem mogla, ja cu da se javim. Rekao mi neuropsihijatar da idem tamo gde mi je lepo, ja svratila ovde, al me opet uhvatio neki neizdrz, sad moram da izadjem iz gajbe pod hitno, bilo gde. Odoh do kume da malo cmizdrim, ona me poznaje 25 godina, pa ne moram da mislim sta ce ona da misli o meni.
    Eto tako provodim dane, sve smisljam kako da mi prodje vreme dok ne padne mrak, pa onda legnem sa nekom debilnom nadom da cu se iz ovog kosmara ipak probuditi, pa se sutra probudim i za 2 sekunde shvatim sta mi se dogodilo, pa onda mrzim i dan koji dolazi i svaki onaj koji je prosao i onaj koji ce doci a znam da ce biti isti takav. Jebote, al ti se srusi svet za sekund.
    A rekla sam lepo da necu da sirim negativnu energiju, al ne vredi, krenulo me, jace je od mene. Pardonirajte.
    Pozdrav od Swoosh i cujemo se

    ОдговориИзбриши
  22. Пре свега, добородошла ти нама овде мила Свуш! Лепо је знати и да понеко женско сврати у моју кафану ;) Кад се мушкарци довате... изгубимо понекад компас па дрвимо ли дрвимо. Жене су ту да лепо разбистре воду. Драго ми је што си и даље овде.
    Искрено, питао сам се где ли си. Нигде те не би... Помислио сам, одмори, лудило, ово, оно али овако нешто нисам ни претпоставио. Жао ми је што ти се то догодило. Ја сам имао сличну ситуацију и твој страх ми је потпуно познат. Паметно си одрадила што си отишла код стручњака а ја сам тада послушао околину и отишао код попа! Отишао сам, причао са њим и тако ме је изнервирао са својим ставовима да не могу да ти опишем! Помислио сам после, који сам ја кретен па сам ишао код овог лудака... Касније тог дана је мени било боље. Невероватно али ми је померио жицу и то у толикој мери да сам на трен успео да заборавим на свет око мене. Не знам шта да ти кажем... Мука јесте, трајаће, болеће али ће и да умине. Остаће бол и ожиљак али ће сама рана да зарасте, веруј ми!
    Све у свему, ми смо овде зарад опуштања, истресања, али не једни на друге, то не иде, није лепо ;) јел, ово овде није нека психо група са оним: "Добар дан, ја сам Ломитељ и ја сам ___________ (допунити по жељи)" а онда цела група каже у глас:"Здраво Ломитељу!" Капираш? Ако ништа друго ти нас бар читај, надам се да ће те бар мало омести у лошим мислима, а кад будеш могла и желела да кажеш коју, ти удри. Све што ја могу сад да ти понудим у кафани је један леп, хладан, свеж Мохито! ;) Држ` се!

    ОдговориИзбриши
  23. Viši inspektor Bešević15. август 2010. 02:28

    Koliko me Swoosh obradova svojom pojavom ovde jos me 3 puta toliko "ZAKUCA" onim sto ispisa. Zatecen sam,ne mogu nista vise da kazem.

    ОдговориИзбриши
  24. za Swoosh
    Draga Swossh,koliko se sjecam,radite u skoli,volite knjige...okrenite se svojim ljubavima,zaboravit cete na tren,isplacite more,sve,samo ne drzite u sebi..Lomitelju,htjedoh samo jedno malo,prvo javljanje,ali me pogodi ovo sa Swooosh,mene,ne registrovanog lika sa neta..Na tri nedelje odlazimo na odmor,pa sam sredinom septembra opet tu.Do tada...cjeloj ekipi pozdrav
    Swoosh,drzi se,eto,nas sve misli i cita neko
    tamo-daleko

    ОдговориИзбриши
  25. Иако си се обратила Свуш ја морам да ти пожелим добродошлицу. Ипак је ово моја кафана ;) Само се ти одмори па ћемо после разговарати, поздрав.

    ОдговориИзбриши
  26. tamo-daleko
    Eh,Lomitelju,zene..kada sam konacno nasla tvoj blog,otvorila,i krenula od zadnjih tema...Instiktivno sam reagovala na tudju tugu..pa se tako preko reda,i lijepog ponasanja,prvo obratila Swoosh.
    Blog ti je super,momci,eeeee,kakva ste samo ekipa.Ja obozavam rijeci,a ovde ih ima,i to ,oho..Mnogo ljudi ne zna kako rijeci znaju da vole,ali i da bole..i to samo tako
    Zelim ti da se drustvo prosiri,sto ne i sa Militinom,pa ´da "puca"..a meze,uf,to se ne odbija..ostajte mi dobro.tamo-daleko

    ОдговориИзбриши
  27. Не замерам ја, не брини. Тога овде нема, видећеш, само аргументовани или безбрижни дијалози :) И да, Милутин је ту... Препознаћеш га.

    ОдговориИзбриши

Пратиоци

Претражи овај блог

...

free counters