Prime Directive

И да будемо начисто. Вређање мене овде још и може да прође, задаћете коју рану мојој сујети, зарашће, нема везе, али вређање неког другог, на мом блогу, мојој авлији, не дозвољавам. Ово сматрам разбибригом и малом можданом гимнастиком а не огласним простором те ако неко жели некога да прозива, нек` лепо отвори свој налог па удри брате, сестро или шта си већ. Свађа и те клиначке глупости не долазе ни под који обзир! Није цензура већ немање разумевања за приземна срања. Ако ме нешто нервира и диже ми притисак је препирање ради препирања! Двоје не може да разговара ако имају исти став, то је јасно ко летњи дан у подне, али контрирање зарад самозадовољавања личне малограђанштине заиста нема шансу. Аргументовани ставови долазе у обзир, то волим и много ценим и надам се истима. Унапред хвала на разумевању.

Понешто о мени

Моја слика
Половина људи има константну жељу да другима прича приче и објашњава очигледно. Ја спадам у другу половину. Ако имам шта да кажем рећи ћу/откуцаћу овде па кога интересује, интересује. А кога не интересује... изгубио је 10 секунди живота док је и ово читао. Нек` тражи бољу кафану!

... а кога интересује више података о мени:

понедељак, 26. јул 2010.

... четвртак...

Дуго сам мислио да се ја ту нешто трипујем али сам онда помоћу свемогућег интернета, схватио да нисам једини. Не волим четвртак, па то ти је. Пре нета, прва назнака да има нешто пробелматично са тим четвртковима је и сцена из филма „Breakfast at Tiffany’s“ када се предивна Одри Хепберн (Holly Golightly) буди после целовечерње журке код комшије и пита који је дан.


„What day is it?

„Thursday.“

„Thursday! It can't be! It's too gruesome!“

„What's so gruesome about Thursday?”

„Nothing, except I can never remember when it's coming up.”

Ту је још и невероватни Артур Дент који изјављује пар тренутака пре уништења планете Земље: „ This must be Thursday. I never could get the hang of Thursdays” и има ту још примера. Да не дужим ево лепог линка па http://en.wikipedia.org/wiki/Thursday кога не мрзи...


Нисам Артур, Земља није уништена, очигледно, а нисам ни Одри, нити сваке среде идем на журке али једноставно не функционишем како треба сваког четвртка. Буквално сваког. Многи имају проблем са понедељком. Прошао је викенд па им се још одмара и слично... Код мене је понедељак сасвим ок дан. Наспаван сам, одморан, могу да устанем кад год хоћеш, мада и овако и онако мало спавам, али генерално тада супер функционишем. И све тако до четвртка. Он ми је некако дно недеље. Посао ми је већ досадио, као и одлазак на исти, енергија ми је на све нижем нивоу као и резервоар стрпљења за све и свашта и свакакве ликове, близу је викенд али до њега се испречио цео петак тако је у принципу подоста до истог... Чуо сам мишљења да би требало мало позитивније да размишљам на тај дан па ће као бити све ок. Покушао сам. Размишљао сам о свему лепом што ми се догађало четвртковима. Има ту финих ствари, није да није али једноставно не помаже. Читав дан сам „low energy“. Мајка ми је рекла да сам се родио у четвртак. Хтела жена да ме развесели :) Шта ће, мајка к`о мајка...

Да не будем погрешно схваћен, нисам ја мрзовољан тим даном. Није ми таква природа, мада би се неки вероватно успротивили овој тврдњи. Само сам некако невољан, није ми до посла, до приче, до шетње...


Баш не волим четвртак!

16 коментара:

  1. Vidi se da si bio na odmoru. Čovek pun elana. Komentariše na Blicu uzduž i popreko, vredan na svom blogu... a ja samo sevnem tu i tamo. Primakao se odmor pa sam nestrpljiv. Kao kad ti se šora pa dok čekaš lift ili otključavaš stan tad je NEIZDRŽ najveći... Jedva dođeš do klonje. Hmm... poređenje odmora i klonje i nije baš najsrećnije rešenje, priznajem. Elem, u petak završavam "veslanje na galiji". Narednih 20 i kusur dana će mi svaki dan biti NEDELJA (ili subota). O četvrtkovima i ostalim danima ni pomena! Biće me manje i ovde i na Blicu... Ako me baš neko bude "provocirao" možda se i "ugrizem za tastaturu"... ali sumnjam!

    P.S. Ono "provocirati" shvatiti uslovno...

    ОдговориИзбриши
  2. Нема све ово везе само са одмором. Кад се повела реч о мом блоговању рекао сам да ствари схватам озбиљно. И ето, редован свуда... а то што на "Блиц"-у пискарам је само зато што мало, мало па чекам да ми комп нешто "апдејтује". Само он зна шта па имам кад. Проведи се где год да ћеш се одмарати и лепо од тебе што си се јавио. Да се не бринем... ;)

    ОдговориИзбриши
  3. Za ponedeljak,kao da sam ja pisao. Cak sam i pomislio da sam stvarno ja. Nikada nisam imao problem sa tim ponedeljkom. Mozda nekada,ali poslednjih x godina ne. Lepo ti kazes,ponedeljkom sam najodmorniji,najraspolozeniji,naspavan,jednostavno SPREMAN.
    Ali,imao sam jedno vreme vrlo problema sa ponedeljkom. Ne tako davno. I to,ne zato sto ja licno imam problem sa ponedeljkom,nego sto su mi ga NAMESTILI. Znas i sam kakvi su stranci...ponedeljkom pred samoubistvo,petkom totalno ushicenje,serem im se u petak. I onda su oni meni nabijali tu tenziju PONEDELJAK,PONEDELJAK,PONEDELJAK...jos moja prva ozbiljna zima van Srbije,sivo,hladno,oblacno,nema sunca da priviri danima,sneg,mraz,minus pitaj qrac koliko stepeni, tako nedeljama,to traje kao vecnost.Do maja ne skidam zimsku jaknu. I jos kada dodjem na posao,a oni krenu da skacu po glavi sa ponedeljkom,svi od reda...meni dodje da ih komplet streljam.Kamo osmeh?!?! Zivi ste,radite,imate da deci kupite sve sto im treba,radite u zatvorenom,nije vam hladno,ajmo,ajmo,ajmo! Prvo mi nije jasno sta se koji kurac zale,kada imaju plate VASIONSKE,izdrkavali su se za vikend,iznapijali,roksovali,jebavali,drogirali...,imaju kuce,kola,sve komplet,iz kuce udje u kola,dodje na posao,parkira kola,uleti u zgradu,zimu i ne oseti...sta sad hocete koji kurac?!!?! Ja sam pare morao malo da stekam i da saljem svojima u Srbiju da bi imali da,plate struju i grejanje,da jedu,da kupe cipele za zimu,da jedu nesto malo vise od kilo suvog 'leba,jogurta i salame. :) I opet mi ponedeljak nije smetao,nego sam bio ono kao SUPER,ajmo,idemo...zaradjujemo,krecemo se,radimo...sta bi inace drugo radio po takvom ZLOM i DEMONSKOM vremenu,nismo na maediteranu,pa je kao napolju lepo,a mi moramo da radimo,a ja inace ne koristim nikakve opijate,sredstva,lekove,ne pijem uopste,ne pusim,ma nista...za raziku od vecine njih.
    I borio sam se neko vreme sa tim ponedeljkom zbog njih i izborio sam se. Dokotrljalo se neko prolece,tamo negde pocetkom maja,te zimsku jaknu zamenih,nekom jesenjom. :D Granu malo sunca i tako,prolece.Vec sledece godina ih nisam jebao ni za suvu sljivu oko tog ponedeljka...

    ОдговориИзбриши
  4. E,onda primetim CETVRTAK.
    Bas kao sto si rekao...dusa hoce da mi iscili u cetvrtak. Osecam da nemam snage. SVe do srede ok,ali cetvrtak,jedva prebacim preko glave,nogu,ruku...jedva! U fazonu,tako blizu,a tako daleko. Oni svi kao WOW sutra je PETAK,ja se mislim...nasisate mi se kurca svi redom (KEZ),jer sutra jeste petak,ali tek kada zavrsim s poslom,a dok ne zavrsim isti mi je djavo da li je petak ili utorak...a nemam snage da zinem.
    Uglavnom,vremenom sam se celicio i onda sam dosao do nivoa kada stvarno ne obracam paznju. X puta mi se desilo da zaboravim koji je dan...da tek u petak pred kraj smene,ukapiram da je petak i da sutra ne radim. Neki put kada nemam neke planove za vikend,kada nemam nista pametno,prosto mi bude zao sto je petak i sto nije neki drugi dan,da nesto radim,da bih se osecao korisno. Jer ja generalno volim da radim,volim i da lencarim,uuuuf,jos kako.ali tek posto ceo posao zavrsim.
    Uglavnom,sve sam dane prejebao,nijedan mi nista ne znaci. Jednostavno,postavio sam sebi pitanje "zasto bih se radovao petku,kada posle svakog petka tj. vikenda,dolazi opet ponedeljak,i zasto bih mrzeo ponodeljak kada posle opet dolazi petak?" :)
    Evo da ti dam jedan savet za cetvrtak,mada mozes da ga primenis na bilo koji drugi dan,ako sa njim budes imao problema...u sredu uvece pripremi SVE sto ti treba za posao,spremi cak i sta ces sutra da obuces,ako mozda nosis rucak na posao,spakuj i rucak za sutra,i kafu stavi u automat,tako da ujutru samo pritisnes dugme,ako treba obriji se uvece,jednostavno SVE pripremi...ustani ujutru,ustani i 15 minuta pre nego obicno,polako,ako treba i istusiraj se,lagano,upali tv,upali komp,kafica,oblacenje,vesti,nesto malo za dorucak,neki sendvic,keks ovo ono...uz vesti,lagano,lagano...ako je moguce neka to traje oko sat vremena,sve dok ne dodje vreme da krenes na posao. Onda samo ustani,pokupi sta si sinoc pripremio i odmah zapali na posao. Mozda ne odmah,ali bi trebalo vremenom da da malo bolje rezultate.Probaj. :)
    Da,dok sam radio u Srbiji,jedno vreme se radilo i subotom i nedeljom ili/ili...pa je bilo nekih slobodnih dana u toku radnih dana i tako...i mogu da ti kazem da sam NAJVISE voleo da radim NEDELJOM. Nedelja jedan,onako,totalno beskoristan dan...sto kaze jedan moj drugar "nedelja-ni trava ne raste",dosadan,tih,nigde nikoga,kao da ne postoje ljudi, ni svet...a ja lepo lagano na posao,posebno kada je lepo vreme,pa prodjem kroz grad ujutru,nigde nikog nema,nema guzve,nema haosa...pirka vetric,sunce,znam da me na poslu ceka kafica,nedelja je lenja i na poslu, pa se uglavnom prvih sat vremena,cak i dva citaju novine,pije se kafa,laprda se...i prodje mi nedelja nekako korisno...a ponedeljak slobodan. Ustaje mrzovoljna radnicka klasa u ponedeljak ujutru da ide da radi,a ja odmaram,gledam tv pre podne,a ne znam sta gledam,nego ga gledam iz besa. :))) Onda sledeci ponedeljak ja ustajem isto sa njima,jer ne radim svaku nedelju,hehe. Ali ja ustajem lepse od njih. Zasto? Pa zato sto znam. :) Ja bre nisam bogatas,ja nemam kuce,vile,stanove,besna kola,ludila,muka je i meni od svega kao i ostalima,100x sam se izludjivao,na ivici nervnog sloma,ma...ali makar od toga sto imam hocu da izvucem maksimum i da uzivam BRE! Da uzivam uz kafu,novine,lepo vreme,da uzivam uz burek za dorucak...znas ti da se ja ne javljam na telefon i ne ustajem da otvaram vrata ako neko zvoni kada jedem i kada spavam. :) Ma ne zanima me. Neka se rusi svet. Kad vec ne mogu da uzivam kao bogatas,mogu makar da uzivam u onome sto danas jedem i u spavanju...ne jebem ni 2% bre! I eto tako...to je sve sto imam da ti kazem. To ti je pozitivan stav,uzivaj u cemu mozes i neces ni primecivati ni cetvrtak,ni ponedeljak,ni petak,pa ni ceo vikend. Ispostuj sebe. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Скоро па све што си рекао је и моја ситуација. И ја сам овде где сам стигао у сред зиме. Иста ситуација. Нису ни овде ништа бољи по питању понедељка. Лудило, брзина, каснимо... а у петак два сата пре краја радног времена нема више никога сем странаца, којима је свеједно који је дан. Баш као што си рекао. `Бе ми се који је дан. Сваки морам да дођем на посао па ми на исто дође. Чак сам приметио осетну гужву у саобраћају понедељком. Идем свако јутро колима неких 20так километара у једном правцу и то у исто време. Али понедељак... сви су јебено поранили. Да их види шеф, шта ли, а шефа ни од корова до 9ч! До тада се ја сит нарадим. Петком могу слободно средином пута да возим. И на посао и назад... Ово понашање ми је и даље загонетка јер што чекају толико тај викенд кад их 90% седи гајби!? Па кафеи и ресторани овде где сам ја и у сред лета кад се види до неких 22ч затварају у 18,30ч! Пар изузетака али и они су празни после 20ч... дакле, јурњава до петка је енигматично и по мало забрињавајуће понашање. Забрињавајуће јер се намеће да су они у својој бити једни ВЕЛИКИ нерадници и да глуме понедељком, и евентуално уторком, како МНОГО раде па онда паљба чим им се укаже шанса. Ценим да је тако. Можда грешим, видећемо, још сам ја кратак период овде.
    Елем, твој ритуал за четвртак. Веровао ти мени или не, ја и овако и онако не спавам много. Свако јутро се будим сат времена пре изласка из стана. И баш то: кафица, тв, радио, можда прелистам неке од оних новина које долазе за џ у поштанско сандуче, комп мало ређе па полако... фино се разбудим. Некако ми је дан тада лепши, лаганији. Почне без нервозе. А и не волим да ми комплетна обданица прође у послу или дремању. Примењујем ја то већ дужи период, не бригај.
    Понекад и ја имам толико посла да не знам који је дан. Али осетим кад је четвртак. Тек тада ми се може догодити да погледам у календар. Не пре. Не после. И као што рекох, нисам ја тада мрзовољан, само ми буде пун курац свега и свачега па сам почео и мање посла себи да остављам за тај дан. Ко зна. Можда ми се догоди нешто мнооогооо лепо на тај дан па се скроз променим. Ко зна...
    У задње време сам помало сморен и напет јер ћу морати, највероватније, да мењам стан, а врло вероватно и посао. Нема везе са четвртком :) То ћу да одрадим једног понедељка. Ем сам тад најбољи ем је то лепо рекао Јарић Т. Живадин: "Пос`о се не почиње било ког дана. Само понедељком!" Али ово је већ нека друга тема... можда за неки блог... хмммм... видећемо до недеље шта ће да "бидне".

    ОдговориИзбриши
  6. Marfijev zakon na delu... Kao da nije bilo dovoljno što obojica ne volite četvrtak (nisam ni ja veliki ljubitelj) kad ono 1:2 na Marakani i to baš na taj dan. Da citiram često upotrebljenu poštapalicu Lomitelja: "E živote, lutalico..."

    Sećajući se onog navijačkog eseja Forze sa ovog bloga, mogu da zamislim kako mu je. Ja sam, priznajem, navijač C.Z. u papučama ali on je nešto mnogo više... Samo da se nije preFORZIrao! E ZVEZDO lutalico...

    ОдговориИзбриши
  7. Не знам колико Форца воли или не воли четвртак али знам да готиви ЦЗ. А ни ја нисам имун, могу ти рећи... Нисам дуго, дуго био на некој текми, а и нећу. Одрекох се гледања уживо или преноса на тв-у, као што рекох. У сваком случају, под један: ЗВЕЗДО, ЗВЕЗДО, МУКО МОЈА... и под два: четвртак, лепо си рекао. Немам шта друго да додам.

    ОдговориИзбриши
  8. Ni tebi Lomitelju nije lako, cenim. Sad sam se vratio na tu navijačku temu na ovom blogu i podsetio se da si i ti malo vatreniji navijač... Ko nam je kriv kad ne navijamo za OFK Beograd.

    ОдговориИзбриши
  9. A je l' to imaš neki BRZOJAV na mejl kad ti neko odgovori na blogu? Reaguješ promptno, za pohvalu. Očigledan uticaj Nemačke... red, rad i disciplina! He, he...

    ОдговориИзбриши
  10. :) Има и та варијанта са севањем на мејл али ја то нисам урадио. По цео дан сам пред компом па мешам посао и забаву, као и ти ако се не варам. Има дана кад је "не дижи главу" ситуација али у летњем периоду је лааагааанооо... Сви су на одморима... Доћи ће и јесењи стискавац, једва чекам! Е тек тада наступа лудило са редом, радом и... можда дисциплином јер као што разменишмо по коју Форца и ја, петком су све само нису радници. И немој ми више на рану са Звездом и фудбалом, `леба ти...

    ОдговориИзбриши
  11. Moraš malo da poradiš na marketingu ovog svog bloga. I nama si, svojevremeno, rekao da postoji pa smo sad redovni. Ja sam, kao što i sam znaš, malo (i to javno) lobirao na Blicu da ti tamo daju "garsonjeru" ali i ti a i ja znamo da tu i zlatna ribica neće pomoći. Prema tome, udari malo po marketingu da povećaš svoju publiku makar ovde jer na Blicu je ne manjka. Sad idu i žešći odmori pa je publika osuta (nije alergijski slučaj). Mada, da ti blog pročita i jedna osoba, dovoljno je. Ma dovoljno je i to što si ga ti napisao makar ga niko i ne pročitao. I to se računa! Lepo je pisati. Meni je čak milije nego čitati ali sam mrza od čoveka...

    ОдговориИзбриши
  12. У праву си. Али саморекламирање... не знам... Мислим, није да сад имам нешто на продају па би ми ваљало да то "уваљам" али не би шкодило више коментатора. То што сте ви видели и дошли овамо, не значи да сте једини који су исто видели али нису свратили. Макар једном. То је било тамо, на јавној страници, и уверен сам да има читалаца који не коментаришу. Зашто? Не знам. Можда немају шта да кажу али би баш било ок да имамо још по које мишљење. Теби хвала на рекламирању. Радио је то и Форца али очигледно безуспешно. Што се мене тиче, може да ме рекламира ко год хоће али сам ја у неком трипу да ако самог себе рекламирам, да се ја ту као нешто истичем, као бољи сам од других а у ствари само куцкам по тастатури. Капираш ме? Ценим свачије мишљење. Могу да га сматрам веома паметним, генијалним, глупим, неинтересантним, сељачким, што ћу и рећи без оклевања, али ми дефинитивно пријају свакакве идеје и мисли. Не могу рећи да мојој сујети, мала или велика она била, не прија сазнање да ово ИПАК неко чита и прати. Као што рече, довољно је да макар једна особа прочита али не знам њен коментар. А баш бих волео да га знам! :) Надао сам се да ће и други који су видели ову адресу откуцати по коју реч... без мог додатног ангажовања... али авај. Размислићу шта ми је чинити.

    ОдговориИзбриши
  13. Visi Inspektor Besevic2. август 2010. 20:04

    Ej,pa ja sam propustio ovo caskanje. :)
    Nista ne birni Lomitelju,ja sam tu za reklamu...znam da je samoreklamiranje malo,blago receno,bezveze,zato sam se se ja prihvatio tog posla. :)
    Sto se tice Zvezde, izgubljenu titulu jos nisam preboleo,tako da jos uvek zivim u proslosti,sto za mene nije obicaj. Stvari su malo drugacije ovaj put...Dok je crnogorski duznik Adzic u Zvezdi i dok je njegov kum i suvlasnik kafica Dostanic trener ni sajt ne posecujem.
    Zvuci malo paradoksalno,ali je tako...moram da navijam protiv kluba da bi se klub spasio od ZLIKOVACA. Vec sam pisao na Blicu da Adzic duguje pare braci Saric,kockao je po CG i duguje svim mafijasima dole...svi igraci koji su dovedeni su igraci Sarica ili Bozovica (isti kurac) Kadu i SAvio su dovedeni BEZ pare i Zvezda nece videti ni coravi dinar od njihove prodaje,sve ide RAJU! Onaj mali Reljic (bek) on je Saricev igrac iz Pljevalja (ako se ne varam) kao on je neki kvalitet...je moj kurac. Ovaj mali Vesovic ne znam ciji je,jos uvek,jer je doveden iz Buducnosti. Mozda je Dejov,ne znam.E kazu da je dobar,ali ga ja nisam gledao.E sada,Adzic ima problem,niko od njegovih nije prodat,jer su boranija,prodat je samo Lekic,za koga nisam siguran da je njegov. Onaj mali Lazovic sto je doveden iz Cacka,on je trebao da bude placen oko 300 000 evra...sad,Lukicev ili Adzicev kum je jedan od direktora u Borcu (ne znam tacno ko-ovo mi je inace info direktno iz Cacka,coveka koji se bavi fudbalom) i Borac je prosle sezone trebao da pusti Zvezdu u CA,ali bilo je 0-0,jer je Djuric iz Partizna platio VISE. :) I naravno ovaj direktor u Borcu odjebe kuma! :)) Onda im Zvezda posalje fax da ce im izmiriti dugovanja od 37 000 evra za Lazovica i da je time transfer kompletiran...kaze mi taj lik da su ovi u klubu ispizdeli. :)) E,da...i ovo...nije hteo taj drugar da mi kaze odakle pare za kafic na Marakani,za traktore,za RS shopove...jer smo se nesto raspravljali,nervirali jedan drugog,pa on kao nece da mi kaze,hehehehe,posle ga nisam ni pitao...bas me briga,mogu da pretpostavim cije su pare.:) I eto tako...ovaj sam poraz ZESCE iskulirao,jer sam imao neke ozbiljne privatne obaveze i poslove tih dana...a i ono gore sto sam rekao. Bagri treba videti ledja,po svaku cenu.

    ОдговориИзбриши
  14. Цитираћу један цртани филм:"Не знам како си то урадио али знам да си урадио!" :) Одакле ти све ове информације, нећу ни да питам али ту је све оно чега се плашим да је истина и да би могло да буде истина. Што сам старији више капирам неке ствари које се дешавају око и унутар "спортски друштава" па ми све ово некако лакше и пада... као "ма знао сам ја да је то тако" :) И да, багри треба видети леђа али колика багра чека у реду да попуни празнину? Јебем ти фудбал ко га и измисли!
    П.С.: Хвала за рекламирање ;)

    ОдговориИзбриши
  15. Viši inspektor Bešević3. август 2010. 17:16

    To su mi informacije koje sam dobio od ljudi koje znam i koji prate i koji su na neki nacin upuceni u celu pricu ili imaju prijatelje koji su akteri cele price.
    Recimo,jedan bivsi prvotimac Zvezde iz poslednjih par godina (pixijev period),nije puno igrao, mi je dobar drugar iz detinjstva,zajedno smo rasli...on je meni jos pre 3 godine rekao da je Zvezda duzna i ruzna svima redom. Znas kako dele palte? Na 6 meseci...u januaru i u julu,kada nekog prodaju,onda podele neke plate i onda ovi zive 6 meseci od toga...nije malo,ali to se ne moze nazvati PROFESIONALIZMOM. I onda im igraci uglavnom OPROSTE sve zaostale zarade,kada potpisu INO ugovor,jer im to realno budu 3-4 mesecne plate i sl.
    Imas Lukica koji misli da smo mi bas SVI glupi kao i ON,pa covek izjavi u maju da je dug smanjen sa 25 na 16 miliona,da bi sada pre neki dan izjavio da je dug smanjen sa 29 na 22 miliona?!?!? Hahahahahaha! Ej,pa tu onda nista nije smanjeno njegovom zaslugom,jer je Zvezda dugovala oko 27 miliona,ali se i Zvezdi dugovalo oko 5 miliona,na ime zaostalih rata od trasfera. Znaci da je on smanjio dug ne na svoju "pamet" nego na rate koje su pristizale od posla koji je zavrsen davno pre nejga. Nego ajde i to,nema veze...ali sto laze prvo da je 16,pa onda da je 22,razumes? Valjda misli da niko ne obraca paznju na cifre. Ha!
    Kacio slike iz vojske na sajt,kako je branio zemlju od NATO bombardovanja...kao sajt FKCZ obelezava godosnjicu agresije, i njegova slika sa nekim mitraljezom...mislim kolaps!!!:))) Samo mu fali jos neki orden u fazonu partizanske spomenice i to. :))
    Uglavnom,sve info saznam od nekih mojih ljudi,pa kome se svidja taj veruje,kome ne, ne veruje...ali rezultati govore u korist te moje price.
    Ovo za Sarica to je 100%...Adzic je bio "trener" Rudara iz Pljevalja pre 2 godine cini mi se,izigravao mudo,pa se kockao,pa se zajmio...a ti znas ko u Pljevljima ima pare...Saric i njegovi. Duguje taj Adzic i po BGu takodje,ne zna gde je supalj,ne moze da se pokrpi. Zato je i doveo Dostanica na mala vrata,prvo kao trenera omladinske skole na par meseci dok nije izbusio smenu Pizona. Adzic i Lukic su prvo izjebali Dujkovica,koji se pojavio zajedno s njima,prosle godine,pa su izjebali Krivokucu na mestu mladjih kategorija,sutnuli ga napolje i doveli Dostanica,pa su onda sutnuli Pizona sa prvog mesta i postavili Dostanica,pa su sada sutnuli Lazetica,najboljeg igraca prosle sezone...i jos mu duguju pare,za koje,evo danas,kazu da nece da palte (120 000 evra),pa ne moraju da palte,moze Laza da presavije tabak i posalje ga UEFA,pa vi ako necete da platite,necete ni da igrate. Nije to 4. opstinski u BGU da mozes kako hoces.

    ОдговориИзбриши
  16. Може Лаза и то, није то тек тамо неки суд али нису ни остали ајкуле. Питам се сме ли то он да уради да не добије преко чкепи! Немам разлога да ти не верујем нити да ти верујем али ако узмемо оно "пола себи пола Шарцу даје" има дооовооољно истине у свему томе. Иначе, пола Шарцу се лепо слаже са једним од ликова из твоје приче :) Као што рекох, све је то го криминалац до криминалца! И ја не видим крај том низу... К`о козарачко коло, јебем ли га. У круг, у круг, у круг... нема изласка. Ако неко и испадне, има ко ће да га одмени. Срамота. Жао ми је што ово причам али сам у једном тренутку пожелео да их пазари неки белосветски кримос којем не би могли ни гориво у јахту да сипају па да се пуше! Да се мало одморимо, да гледамо прави фудбал без да се питам хоће ли "овај" бити тренер и следеће недеље и сличне глупости. Немам речи. Заиста.

    ОдговориИзбриши

Пратиоци

Претражи овај блог

...

free counters