Prime Directive

И да будемо начисто. Вређање мене овде још и може да прође, задаћете коју рану мојој сујети, зарашће, нема везе, али вређање неког другог, на мом блогу, мојој авлији, не дозвољавам. Ово сматрам разбибригом и малом можданом гимнастиком а не огласним простором те ако неко жели некога да прозива, нек` лепо отвори свој налог па удри брате, сестро или шта си већ. Свађа и те клиначке глупости не долазе ни под који обзир! Није цензура већ немање разумевања за приземна срања. Ако ме нешто нервира и диже ми притисак је препирање ради препирања! Двоје не може да разговара ако имају исти став, то је јасно ко летњи дан у подне, али контрирање зарад самозадовољавања личне малограђанштине заиста нема шансу. Аргументовани ставови долазе у обзир, то волим и много ценим и надам се истима. Унапред хвала на разумевању.

Понешто о мени

Моја слика
Половина људи има константну жељу да другима прича приче и објашњава очигледно. Ја спадам у другу половину. Ако имам шта да кажем рећи ћу/откуцаћу овде па кога интересује, интересује. А кога не интересује... изгубио је 10 секунди живота док је и ово читао. Нек` тражи бољу кафану!

... а кога интересује више података о мени:

понедељак, 12. јул 2010.

Како сам се провео на летњем распусту... Малта и још понешто

Одмор је био, дакле, прошао. Прошло време баш тужно звучи кад човек прича о одмору. Невероватно је колико сам се лепо осећао кад сам себи говорио: „Ускоро ће одмор!“ Сада је ситуација потпуно обрнута... нажалост. Али, није ми жао. Било је добро за све паре. Две недеље сунчања, шетања, ма одмарања бре! Малта је, морам признати, невероватна мешавина свега и свачега. Размишљања су им и даље из прошлог века (звучи познато, зар не?), возе левом страном, остало им од Енглеза, као и много других ствари иако их и дан данс криве за своје неуспехе. Нису се потрудили нешто много да се цивилизују како су 30. марта 1979. године прогласили независност од Уједиљеног Краљевства а пре 15так година постали део ЕУ, тако да ми личе на урбанизовану Црну Гору. Ушли у ЕУ, дозволили куповину свима ко је хтео да гради било какав хотел, било где на камењу и то је то. Данас имају један од најмодернијих „Хилтон“-а као и „Интерконтинентал“. Добро по њих јер су наставили да живе по свом. Велика гомила нерада. Изнајмљивање је дефинитивно посао за нераднике. И њима иде баш, баш добро. Море су добили за џ и сад га само чувају. Пар пешчаних плажа изгледају као што већина замишља да треба да буде. Имају и они Плаву лагуну, па наравно... Тамо је песак крупан и светле је боје тако да је вода тиркизна. Може само да се замисли. Или да качим слику, хммм... Видећемо. Колико их мрзи да се цимају око свега говори податак да су им ресторани као фотокопирани. У који год да сам ушао имао је скоро па исти мени. Много пилетине, говедине и свињетине као и зечетине али морских плодова на овај или онај начин, јок. Или премало. Неко ће помислити да сам очекивао превише, можда и јесам, али опет па био сам на мору! Ало бре! Ја реко` сад кад падне нека чорбица од ајкулиних пераја (ово нисам очекивао због филмова већ због чињенице да ајкуле воле Медитеран кад им је до мрешћења тако да су Малтешки рибари уловили највећу ајкулу у том мору, икад. Била је 9 метара дугачка. Дакле, очекивао сам то са разлогом, јел...), нека скуша на жару, хоботиница или неки рак у супи са белим луком и тако даље, и тако даље... Слабо... Додуше, тога је било само у једном месту на целом острву. Маршалок (оригинал је Marsaxlokk :) ). Рибарски градић и тога тамо има. Али је на сасвим другом крају од места где сам ја био. Малта (мала дигресија, они је тамо изговарају као Молта и језик им је чудна мешавина претежно арапског и италијанског, мада је мене с времна на врема подсећао и на албански) је мала. Око два сата колима с крај на крај. Одакле ми ауто? Изнајмио нисам, а требао сам, и ето... Тамо нисам јео. И да не буде сад ко о чему баба о уштипцима, курва о поштењу, војник о скраћењу а ја само о јелу, свега тамо има. Мамипара од туриста има колико нећеш. Од ситних џиџабоца до скупоцених ресторана и клубова. Па ко воли... Ипак, ипак морам споменути невероватан саобраћај. Не мислим овде на „погрешну“ страну, нисам дете :P, већ на чињеницу да правила у саобраћају у ствари и не постоје. Опет звучи као код јужних комшија, зар не? Вози се већином средином пута док ти неко не наиђе у сусрет а онда се мало измакну, тек толико да се не очешу. Као да темпирају минимални могући размак. Закон већег на путу важи. Усвојили су енгелску возачку изреку „Might is right“. До краја, јер кад наиђе бус, ух. Ем су то стара возила, око 30-так година у просеку, без претеривања, ем је сваки возач тог буса у ствари и власник истог. Звучи невероватно али је сваки бус регистрован на породицу тако да је могуће да га један дан тера ћале, сутра кева а прекосутра може и баба. Дозвола се лако стиче. Пре уласка у ЕУ полагање возачког је трајало око 400 до 500 метара. Зависи колико је полагач вешт и спретан у вађењу довољне количине новца полицајцу поред њега. Данас мора да се одвоза одређен део па може и без кеширања али то је у принципу и даље то. Стога, кад видиш велико возило које ти долази у сусрет на Малти... бежи лево колико можеш! Лепо је што је тај исти „градски“ превоз јефтин па клацкање и не падне баш толико тешко. Климатизацију немају, наравно али им и не треба јер ветрић непрекидно ћарлија... милина... Максимална температура ваздуха је до 32 степена, воде до 20... кад се само сетим колико сам уживао... муко моја радничка. Јеби га, мора се... Мора се зарадити за следећи одмор. :)


Поред одмора, који се очигледно наметнуо као тема, нешто друго ми је баш прочачкало мозак. Не, није фудбал и Светско првенство али посредно има везе са њим. Свако навија за неки тим у неком спорту. Прошлог месеца у фудбалу али и иначе. Рецимо да свако воли своју земљу или цени неку другу (као колега с посла навија за Холандију, његова жена за Енглеску а деца за Немачку) и воли обележја исте. Некако ми то дође нормално, зар не? Повремено волимо и да истакнемо то обележје. Неко заставу, неко грб, неко дрес... Ја сам, на пример, прошетао дрес наше репрезентације и окачио јебену заставицу на ауто. Њих искрено не волим али рецимо да је прорадио неки инат јер су у месту где живим све Немци. Невероватно је колико сам питања добио типа „Јеси ли смео?“ Због чега се поставља увек тако нешто? Јасно ми је да сам у Немачкој и да они воле фудбал и бла, бла, бла... и да је можда у групи увек по неки тотални кретен који ће покушати да ми учини нешто нажао. То се није догодило, као што сам и очекивао јер сам пре годину, годину и по, проверио ниво агресивности прошетавши шал Борусије Дортмунд поред двадесетак навијача Вердера. Добио сам много вике и повике, вређања, вербалних претњи и то је то. Кад год постоји могућност да се скупе навијачи, ту је негде и мурија. Знају то они. И пазе. Не треба им млаћење са модерним нинџа корњачама. Људи знају да немају шансе. Било како било, дрес са бројем 9 и Пантелићевим презименом изнад је био на мојим леђима и доживео сам само интересантне тренутке. Ко год ме срео обратио ми се са одређеним поштовањем и разговор је текао у правцу како мој тим нема шансе. Логично размишљање противника. Није било проблема. Бар не док није почела утакмица. Позвао ме је један познаник, Немац, да одгледамо текму заједно у граду. Може, рекох. И иако, судећи по изразу на његовом лицу, није очекивао да ја дођем баш у дресу, одабрасмо крајње насумично један кафић где је све било црно-црвено-жуто. Нису ми дали да седнем поред било кога. Меч није ни почео али не, не може. Страх!? Неее... већ само нетрпељивост. Опет, човек то може да разуме. Бежи бре ти, немој да ми сметаш овде док гледам утакмицу, је било у погледима. Добро, добро, није фрка, склонићу се, нисам будала, не тражим кавгу без разлога, те сам се са све домаћином склонио од нежељених погледа. Победили смо и није им било право. Нормално да није али опет, понављам, без и најмањег проблема сам прошао кроз цео кафић до излаза. На Малти сам видео, чини ми се, све могуће и немогуће заставе. Нема ко није за кога навијао. Седели су по кафићима и пабовима заједно Немци, Холанђани, Енглези, Шпанци па чак и Французи... и викали и навијали и свашта нешто радили. Једном речју, уживали!

У чему је онда наш проблем? Да ли је могуће да су нам психу толико сјебали да се просто плашимо да се истакнемо било где? Када треба у причи споменути ко смо и шта смо само се у Србији са 150% поноса изовара Србин а свуда даље... некако тихо и бојажљиво. Сви цене када јасно и гласно кажеш ко си. Може се догодити да наставе да те посматрају мало другачијим очима али пропаганда је урадила своје. Знам колико није добро бити припадник неког лоше изрекламираног народа, то ми је кристално јасно али нисмо само ми под утицајем лоше приче. Кад овде виде црног човека одмах подсвест проради и почне да говори како је он дошао из неке афричке државе где једу малу децу. Кинези су омражени због свемогуће робе малог квалитета и велике јефтиноће. Арапин је терориста, одма`! Ко год дође са Балкана је највероватније ратни злочинац. Хрвати се мало бусају у груди како су они другачији и куну се у Немачки спас али овима овде је то невероватно исто срање. Један од колега ми је својевремено рекао да је био на хрватском мору и да је после тога скокнуо до Србије. Било ми је мало чудно да је баш „скокнуо“ јер ипак, није то баш толико близу а он ми одговори да је био у Загребу! На моју констатацију да је био у главном граду Хрватске, питао ме је да ли сам сигуран!? За њега је Дубровник био главни град Хрвата а био је збланут кад сам му на нету показао да постоји и северни крај. То је за њега било откровење као и чињеница да је Босна окружена Србијом и Хрватском. Ишао је колима на море и није могао да верује како је Словенија „узана“ јер му је требало мање од два сата да прође са једног на други крај. На тв-у му се чинило веће... Као што рекох, ми смо за њих све исто. Заболе их. Једноставно им није битно. Али им је интересантно да виде заставе и обележја. Привлачи то пажњу, к`о вранама. Све ново што сија и пресијава се је заслужило пажњу. Кажем ко сам и одакле сам па се онда поведе разговор на тему свега и свачега. Због чега се онда скривати? Због чега онда остајати у константној илегали? Потпуно подржавам истицање државних симбола и свега што нас обележавау најлепшем светлу свуда по свету! Да је којим случајем Хрватска играла у Јужноафричкој републици... па ја мислим да нико не би жив остао од црвено-белих квадратића! Сигуран сам у то. Одакле њима толико жеље да се истичу? Питање можда и за психологију али и за све нас по мало. Сви припадници малих народа се желе истицати. Као мали пси. Обавезно лају на све велике. То се мора ако се не жели асимилација. Није ваљда да ми подсвесно желимо да будемо асимиловани? Не верујем и не желим да верујем у овако неку помисао. Ми немамо нешто било коме да доказујемо и ми смо са тим потпуно у реду али шта имају било коме Американци да доказују? Чему њихова застава и мало, мало па и химна у свакој могућој прилици? Шта они више имају било коме да доказују? Да не заборавимо можда ко су, јел? Мааа вааажиии... Због чега се ми према својој застави, државним обележјима и уопште националној припадности односимо као да нас је срамота? Ово говорим из свог и искуства још неких људи који живе и раде ван мајке Србије. Додуше, где год се може сакупити минимум 100 Срба постајемо дружина којој нема равне, бре! Све можемо да их победимо до доручка... Све остале смо ми вековима уназад добијали кад `оћеш! Чим се група расформира... готово... ентузијазам и припадност свом народу нестаје. Морам да додам да овоме доприносе и наше амбасаде које ни на који начин не окупљају Србе. Ово тврдим из немачког искуства. Како је негде на другом мсету, могу да причам из посредних прича и рекла-казала варијанти. Сви се постављају некако понизно, погнуте главе, посрамљено... Па јел сви који тако раде знају да ће тако добити само још више непоштовања? Јел знају да онда почиње да важи „удри коња који вуче“ јер тако погнуте главе могу само да раде и да буду израбљивани? Јел могуће да нико нема више довољно самопоштовања, сем кад је у групи? Јел могуће да је постало толико срамотно рећи: „Ја сам из Србије!“ и знати бар основне ствари из своје историје па им свима дати до знања да није Србија то што је данас већ да је била оно што је морала да буде у својој историји? Лепо је рекао Наполеон. „Историју сваке државе одређује њена географска позиција.“ Истина. А и омражено-вољени Тито рече да смо на таквом географском положају „да сам ђаво о нас зубе оштри.“ Због чега већина жели да се тога не сећа? Због чега се све то потискује? Онако мала Малта се невероватно поноси својим витешким редом Светог Џона и соколовима. Нико и не пита шта су бре ти витезови по свету, највише по Блиском истоку, урадили. То су витезови, еј! Гледам гомиле скулптурица и фигурица које их приказују у борби а имају оклоп као што је имао и цар Лазар. Па? Ко је чуо за њега? Свако веће презиме је и у Србији имало свој грб, заставу и штит са тим истим грбом. Јел ми то заборављамо намерно или случајно?

Јесте, знам, у Србији се лоше живи. Ја сам један од оних који је успео да се снађе. Игра случаја али је тако. И шта сад, јел треба да заборавим одакле сам и да можда додатно понекад и опљунем ону средину, мајку и оца који су ме направили човеком? Нема шансе! Никад! У Европи, можда и у свету, нема народа који је направио толико зла колико су то урадили Немци. И то из два покушаја! И даље покоравају Европу, финансијски... и нема да нема заставице, сад већ познате свуда у свету, да сви знају ко су и шта су. Јаки су, велики су, јесте... можда сад. Али нису то били 1946. године 100% сам сигуран. Нема погнуте главе већ гурај, дигни главу, гледај напред, не криви друге за своје грешке и идемо! Само напред, нема стајања...

Не знам, нећу даље... али ово ме једе, изнутра ме једе. Да не буде да сам ја ту нешто националналистички настројен па сад дрвим без везе о великој Србији и малом Хрватима рећи ћу само да су ми у породици теча, стрина а од скора и ташта припадници Хрватског народа. Мој коментар нема везе са тим. Само се питам докле ће свако ко се иоле потруди да нас представи у неком бољем светлу да буде спутаван у тој идеји. Коме одговара срамотна илегала?

27 коментара:

  1. Samo bih da ti kazem DOBRODOSAO NAZAD! :) Poceo sam da citam tekst,ali nemam zivaca sada za ovoliki tekst pa cu probati opet,mozda sutra ili neki drugi dan. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Чувај живце Форца брате, јебеш блог и тамо неке ломитеље... мани... ;)

    ОдговориИзбриши
  3. Nije mi dao djavo mira,morao sam da procitam ceo tekst uz jednu pauzu. :)
    Vrlo mi je interesantan podatak za taj tvoj kolega nije imao pojma da je ZG glavni grad CRO i citav raspored drzava. Jer ja gledma po sebi,ako na TVu cujem da je negde neka frka ja pogledam na karti gde je to i sta je. To je jos dok sam bio mladji,sada vec znam gde je sta. Moja glavna zanimacija dok sam bio dete i tinejdzer bilo je beskrajno gledalje u kartu sveta i Evrope...i to one velike skolske. Imao sam ih u svojoj sobi.
    Inace,Svabe su upravu...svi smo mi ista govna generalno gledano.
    Ja ne isticem obelezja...jer...kako bih ti rekao,ne mislim da me je moja drzava toliko zaduzila da bih joj JA isticao obelezja gde god da se pojavim. Ali da to drzim negde u sebi,to da. Uvek rado strancima pricam sve sto ih zanima o Srbiji. Istorija,hrana,narod,gradovi,turizam,manastiri...sve. Jer mislim da je bolje da na taj nacin sirim propagandu,nego sa zastavom ili dresom. Ne sta ciljam? Pa nekako bolje da dvovijci ispricam nesto o Srbiji i preporucim im da je posete,nego da me njih 100 vidi sa dresom. Razumes me? Ja guram na prakticno. :) REcimo,nabavljam filmove sa prevodom,pa im dajem da gledaju...itd. Mali smo mi narod...slabo ko za nas zna,posebno po dobrom...a i ta nasa istorija,zanimljiva je,ali nije znacajna. Mislim, nije znacajna dalje od nase "prcije". Nismo uradili nista znacajno van lokala...a i zasto bi? Nismo veliki narod,pa i nemamo tu obavezu. Nismo ni jedini...Ni Italijani,Madjari,Svedjani,Norvezani nemaju znacajnu istoriju,mnogoi cak ni interesantnu.
    Uglavnom,trudim se da svaku priliku koristim da na neki solidan nacin izreklamiram svoju zemlju,da je prikazem u drugacijem svetlu i da PRE SVEGA objasnim da mi NISMO RUSI i da ne pricamo RUSKI,vec da smo SRBI i da pricamo SRPSKI...i da se PRILICNO razlikujemo od SVIH drugih slovenskih naroda i po izgledu i po ponasanju i po mentalitetu. Vise vucemo na mediteranski tip...grcka,turska,italija,spanija...nego Rusija,Poljska,Ukrajna...i ostala GAMAD,kako ih ja inace zovem. Prvo LEPSI SMO,mnogo smo lepsi,drugo NISMO ALKOSI kao sto su navedeni,trece DEREMO SE i dranjem izrazavamo emocije,sto je odlika Mediterana. :) Eto,tako nekako ja vidim sve to. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Da li mi verujes da sam ti sada napisao jos jedan odgovor...(ipak sam procitao text) i da se nesto pojebalo...i nije poslalo! Znaci...ne postoji objasnjenje za moj bes sada...

    ОдговориИзбриши
  5. Jao evo ga IPAK!!! :))) Izasao je! Mater mu jebem! :))

    ОдговориИзбриши
  6. Управо та жеља да видиш где се шта догодило и сличне ствари су, по мени, одлика припадника малих народа. Ако ниси информисан и не знаш шта стиже, шта ти се спрема, шта те чека иза ћошка... кресно си јежа с леђа! Велике заболе... имају одређена интересовања или их њихова власт у том правцу усмерава, свеједно али их није брига много за глобално. На пример, Немци готиве фудбал али опасно. И кад сам рекао колеги да немам више живаца за фудбал и да нећу више да га коментаришем он ме сав зачуђен упита: "Па шта ћеш онда од спорта га пратиш?" На мој одоговор да ћу да пратим Светско првенство у баскету, Светску лигу у одбојци, тада могуће финале Вимблдона, ватерполо... и да ту свуда учествујемо као браници титула или смо могући освајачи, он није имао шта да пита. Стао човек. Презупчио. Након десетак секунди чуђења и рефрешовања упита ме колико оно имамо становника. Рекох 10% у односу на Немачку. То му је било запањујуће како смо так омали а бавимо се са толико тога па смо кренули да разговарамо на тему шта је Србија, где је то, колико се разликујемо од других, шта имамо и тако даље. Цела та прича не би ни била покренута да не би јебене заставице и курчевитог дреса у сред фирме. Капираш? Летаргични су. Или су их такве направили, не знам али док их не подбодеш неће кренути. Можда су твоји северњаци другачији, везе немам али ови овде су да бог благи сачува. Част изузецима али да цитирам Шерлока "Изузеци само потврђују правила!"
    П.С.: Прво ти пуцају живци, па си побеснео... да ти одеш на неки одмор, а Форца!? ;)

    ОдговориИзбриши
  7. `Бем ти ал` сам некултуран... Извињавам се. Ти си ми Форца пожелео добродошлицу а ја, ништа. Дакле, ДОБРО ТЕ НАШАО!

    ОдговориИзбриши
  8. Hello, rodjaci, Swoosh ovde...
    Ja bih samo da bacim koji komentar vezan za prvi pasus, jerbo za drugi nisam kompetentna - celi vek zivim u Srbiji i svi su oko mene Srbi, svi u istom sr*nju, pa kako svima tako i meni...uh....
    Elem, pomalo ti i zaviduckam sto si bio na odmoru i bilo ti lepo, a meni nije (jbg, valjda je i to ljudski). Ja kao nekako vise volim gradski turizam nego plazu i kupanje, pa mi uvek vise prija par dana s proleca negde u nekom velegradu, ali sad je opet toliko pakleno napolju da krecem potajno da mastam o nekom plaziranju....Izgleda ove godine nece biti (od)mora za mene. Svakakvih sam poslova preuzela na sebe da odradim, a imam i 2 svadbe, pa tesko da cu se uklopiti. Jbg, kad imas para onda nemas vremena; a kad imas viska slobodnog vremena onda obicno nemas para, i tako to ide u krug.
    Pre par godina sam gledala u nekim katalozima Maltu, i sve mi se cinilo fino sem plaze. Koju god sam videla, bila je kamenita ili stenovita, a to mrzim nevidjeno. Kad ne mogu da se lepo razvlacim ko guster po pesku, nego direkt s kamencuge skok u more. Zaboravi. Gde je onda ta Plava Laguna? Blizu cega? Mada, mozda i nase agencije uzimaju losije hotele na losijim lokacijama, pa zato nisam videla. Nase agencije npr rade Sardiniju, ali samo juzni deo ostrva koji ima neuporedivo losije plaze nego severni deo. Ali je zato i velika razlika u ceni. Severni deo ostrva je stvarno prelep ali i preskup, za nase uslove pomalo suludo, tako da agencije i ne rade. Pa ko bas ima zelju da ide tamo gde i svetski dzet-set, nek ide sam u svojoj reziji.
    Meni je najlepse letovanje bilo na Siciliji, ako se ikad budes dvoumio da li da ides ili ne, evo ja je najtoplije preporucujem. Bila sam tamo pre 3 godine... Bogte, ala vreme leti. Bedak.
    Odoh sad, imam zakazano kod cika-zube. Al' cu se provedem! Neko na more, neko kod zubara. Nekom zivot majka, nekom maceha.
    Cujemo se...
    Swoosh

    ОдговориИзбриши
  9. @ Lomitelj

    Videh tvoj komentar na sajtu Blica pa pomislih, ovaj se vratio s odmora te overih blog...

    I baš si lepo počeo, turistički osvrt na provedenih 14 dana TAMO DALEKO... a onda čemer u nastavku teksta. Trebalo je da ostaneš na turizmu, makar u ovom prvom "povratničkom" blogu. Čim si ti imao i snage i volje da analiziraš nacionalne ponose malih i velikih naroda i sve konotacije koje to nosi... cenim da se ipak NISI dovoljno odmorio. Pod hitno uplati sebi makar vikend u nekoj nemačkoj banji da "zacementiraš" ODMOR u svojoj svesti i telu. Biće prilike da se "čemerujemo" i ti a i svi mi ostalih 340 i kusur dana godišnje. Apropo MALTA-MOLTA... pa kako da sad govorim "maltene" ili "moltene". Šta je ispravno?

    ОдговориИзбриши
  10. @swoosh Не дај да ти изваде зуб а све остало је ок. Тако је мени рекла моја зубарка и није много погрешила. Боли кад поправљају али нека... Што се тиче одмора. Ја више ништа преко агенција. Претурам по нету шта где има, ко ми је шта рекао, где му/јој је било фино па онда полако. Онда лет и то је то. Додуше, знам шта ћу радити и колико ћу радити у наредних пола године, минимум па се тако и понашам. А ниси ни ти мутава, знаш? Сицилија... лепо. И да, Малта има већином камените плаже и пар сјајних пешчаних али као што рекох, тамо је све близу. Идеш `де `оћеш тако да и нисмо много поцрнели већ смо обилазили шта има и где има... Вреди видети.

    ОдговориИзбриши
  11. @Mirkoni Моја омиљена ленштина из бек! :) Не бригај, лепо сам се ја тамо одморио а чемер у наставку сам мислио да почнем још и пре одмора али нисам стигао. Тамо сам само нашао најбоље додатке за чорбу која се кувала од раније. Иначе, немачке бање су једне од најскупљих, ако не и најскупље у Европи. Мани... а и био сам на одмору две недеље. Још мало и заборавио бих и језик и људе и посао. Нека. Било је довољно. Баш довољно. Дакле, на Малти је "молтене" а код нас је "малтене" :)

    ОдговориИзбриши
  12. @lomitelj
    Ma nisi nekulturan,nego ti je jos odmor u glavi. :)
    Nisam ni ja nervozan,nego dugaca tekst pa mi treba posebna koncentracija. :)))
    Ja cu malo da popricekam za svoj odmor,a i ne znam sta da radim...razmisljam. Trebao bih da idem negde,ali to nece biti nikakvo more...videcu...a i taj odmor zna brate mili da SMARA,majke mi...razmisljas gde ces,sta ces,pa treba da se pakujes,pa da putujes,pa se posle vracas,pa traba da se raspakujes...ma idi...hahahaha!
    @Swoosh
    i ja sam cuo da je na Siciliji fenomanalno,klopa posebno. Iz prve ruke sam cuo. :)

    ОдговориИзбриши
  13. @lomitelj
    Ma nisi nekulturan,nego ti je jos odmor u glavi. :)
    Nisam ni ja nervozan,nego dugaca tekst pa mi treba posebna koncentracija. :)))
    Ja cu malo da popricekam za svoj odmor,a i ne znam sta da radim...razmisljam. Trebao bih da idem negde,ali to nece biti nikakvo more...videcu...a i taj odmor zna brate mili da SMARA,majke mi...razmisljas gde ces,sta ces,pa treba da se pakujes,pa da putujes,pa se posle vracas,pa traba da se raspakujes...ma idi...hahahaha!
    @Swoosh
    i ja sam cuo da je na Siciliji fenomanalno,klopa posebno. Iz prve ruke sam cuo. :)

    ОдговориИзбриши
  14. @Forza
    Klopa na Siciliji je fenomenalna, naravno za one koji vole mediteransku kuhinju. A ja sam uzivala od prvog do poslednjeg zalogaja svaki put, posto su mi paste i salate omiljena hrana. I pila sam neko super vino od badema, jos sam kupila i kuci da ponesem. Sluze ga u malim rakijskim casicama posle obroka, dosta je jako i gusto, meni vise lici na neki gust liker nego na vino. I sladoled je bio savrsen; kolaci na bazi marcipana (sto ovde bas i ne moze da se nadje), ma cudo jedno...mislim da je to jedino letovanje koje bih volela da ponovim. Ne volim da idem vise puta u isto mesto, to mi se cini suludo jer je toliko stvari na ovoj planeti koje vredi obici, ali na Siciliju bih se definitivno vratila. U stvari, sto sam starija sve vise prizeljkujem neku malu kucicu na moru, Mediteran obavezno, gde bih mogla da pobegnem kad mi ovde padne roletna preko ociju. To je sad sve jako jako daleko od realizacije (skoro pa nemoguce), ali kad bih npr dobila neku lovu na loto-u, eto na Siciliji bih se skrasila...:)))I neku gajbu u Londonu ili Edinburgu, za hladnije dane.
    Vidis kako sam ja skromna, i kako je u stvari devojci malo potrebno da bude srecna :))))

    ОдговориИзбриши
  15. Ето... сад си и мени усадила црва за ту Сицилију... јаооо брее... Лепо ја рекох Форци да си ти зајебан играч ;) Да знаш да сам хтео да један дан одемо са Малте на Сицилију. Има једнодневни обилазак јужне и источне обале. Брзи брод до тамо, шетња, клопица, обилазак... али нисам. Што? Па зато што је тај једнодневни излет 110€ по особи! Ако је и од Малтежана, много је брате.

    ОдговориИзбриши
  16. Uh, ala deru! Vas dvoje - 220 evra. Puno. Nego ti lepo dogodine pravac tamo. Ima mnogo slatkih malih zivopisnih hotelcica. U stvari, sad kad razmislim, mislim da me je mentalitet ljudi koji zive tamo potpuno osvojio, vise nego hrana. Nekako su nezainteresovani za turiste, mada od toga imaju lepu lovu. Imas utisak da ih uopste nije briga sto si ti dosao tu da potrosis kao neke pare pa ocekujes da svi peze oko tebe. Imaju odmor od npr 15-18h (ili tako nekako, sad sam vec zaboravila) i u to vreme mozes da crknes gladan, nece niko da ti otvori kafanu da si predsednik licno. Ti si dosao na njihovu teritoriju, ti se prilagodi njihovim pravilima. I meni je to bilo super. Naucis vrlo brzo da jedes pre 15h ili posle 18h. I nije to kao letovanje u CG, gde su Crnogorci poslovicno lenji i nadrkani, pa nikad ne znas kako ces se provesti kad zaiskas koka-kolu. Sicilijanci su vrlo ljubazni, ali postoji granica do koje razmazeni turista moze da ide, preko toga nista, ni za kakve pare. To je bar moj utisak i moje iskustvo.
    Pre toga sam letovala u Turskoj, sve je bilo divno, ali su mi se na glavu popeli Turci koji te vuku za rukav dok prolazis pored njihovih radnji, u stanju su da te pelcuju satima dok ne kupis ono sto su oni zamislili, prave petparacku zabavu na plazi (kao neko djuskanje na +42, svima nam je ludo, skoro pa Ibica), to mi se sve smucilo za 2 dana, ko u crtanom filmu im vire dolari iz ociju....jezivo. Mislim, potrosis ti pare i ovako i onako. Poneo si ih da ih potrosis, nije to pitanje. Samo je stvar pristupa i nacina na koji ce da ti ih uzmu. Da li ce da ti ih "otmu" kao Turci, ili se "smiluju" da ti ih uzmu kao Sicilijanci :)))
    Da sladim jos, ili ces ici dogodine?

    ОдговориИзбриши
  17. Управо та медитеранска прича је и мени пријала у Шпанији. Нећу поново, писао сам већ па ко има живаца, читаће. Елем, мени је шећер прешао дозвољене границе, прича ти је онаква каква баш годи мом менталитету и сујети, напољу је 38 степени, у кнацеларији немам климу па се знојим к`о тркачки коњ и сад бих баш могао тако да се изгубим у правцу слане медитеранске воде немаш појма! Срам те било, шта ми радиш... А за следећу годину не могу ништа да планирам до краја ове јер морам да видим јесам ли или нисам стигао моју драгу, према твојој препоруци, јел... ;) То мења планове, зар не?

    ОдговориИзбриши
  18. Kad vec balavite (tako da se izrazim,hahahahaha) o letovanjima,ja pre neki dan se sms-ujem sa svojim bratom i sestrom od ujaka,koji su puno mladji od mene...i posto su kod neke rodbine, pricaju mi kako ceo dan provode na reci,kupaju se i bla bla bla...meni dodje da samo jednom skocim u 'LADNU Moravu (citati sa naglaskom,zbog dozivljaja,hahaha) da se okupam,a posle toga pasteta na hleb i jogurt. I kuci. :)))

    ОдговориИзбриши
  19. Балавимо, а? Нека те нека... ;) Кад је вруће, нема ко не пожели да се некако расхлади. Језеро, река, море... свеједно бре. А то са паштетом и `лебом, то је моја жена примењивал последњих неколико дана одмора ;) Престала је да јој прија њихова храна па смо пар дана пред одлазак куповали пецива у пекари, сир за мазање, паштете, парадајз и паприке ;) Било је и јогурта, правог, као код нас. Замисли, хотел са 4*, базени, чуда муда а она `леба и паштете, у собу са картицом, климом па маже ли маже... Било је милина видети колико јој је то пријало :)

    ОдговориИзбриши
  20. Hehehehehehe,verujem! Meni se jednom tako desilo...bili smo u Kini i jedno vreme ziveli u hotelu,puna tri meseca. A hotet...fantazija u centru grada. Ja sam mislio bice prilicno sterilno ziveti u hotelu,ali mogu ti reci da mi se svidelo. :)) E,i sada...nas nekoliko Srba,jedan dan uzme i skuva pasulj...komplet onako sa suvim rebrima,salata,paradjz,krastavci,luk...'lebA...i udri sine! Imam cak i sliku kako odvaljujemo pasulj u lux apartmanu. :))) Brate mili,jebes ti sav taj luksuz i sve zvezdice,odrali smo se kao sirocici...bili smo srecniji nego da su na poklonili ceo hotel. :)) Jer to je tako,to je covek...sretnes negde neke dobrostojece,imaju sve,mogu da odu u najskuplji restoran,ali oni ipak pojedu nesto obicno sto godinama nisu jeli,nesto sto ih podseca na detinjstvo i ko zna sta drugo. Evo da podjemo od nas samih...sutra da nam obojici neko da silne pare,da mozemo sta hocemo,ja bih opet izabrao eurokrem za dorucak ili nesto slicno. :) Probao bih i nesto drugo,ali neke stvari su malo drugacije. :)

    ОдговориИзбриши
  21. Под број један, волим да кувам. Под број два, суљпа без ребараца НЕ ИДЕ! Никако! То ти је к`о без курца у свадбу. А о-б-о-ж-а-в-а-м да га кувам. Прсте је да полижеш. Једино је проблем што овде не нађох прави пасуљ и добра димљена ребарца па то доносим или ми доносе из Србије. Кување ми је некако па хоби. Ја викендима а жена радним данима. Би ја и преко недеље али немам кад. Е сад, не само што волим да спремам клопу већ волим и да уживам у добром јелу. Мала дигресија, на Еурокрему сам одрастао. И сад покушавам да се скинем са истог... У годинама сам кад ће ми све залепити па ћу то све у старости да теглим, не иде. Кад год сам негде где пре нисам био, тражим и добро место за јело. Само нек` је нешто што нисам пробао, па како ми буде. некад се зајебем и то само тако а некад је УХ!
    Ја не знам у каквим си ти хотелима био кад сте имали и кухињу али то више није стерилност. Досада и смарање је кад се соба састоји од кревета, ормана, некаквог тв-а са некаквим програмима на које, сем тона, не можеш да утичеш и купатила. Генерално, само због те стерилности не готивим хотеле. Кратко сам живео у истом, због посла али није ми то то. Ја сам ти онај кућни миш. Кад је све некако моје, ја се лепо разбашкарим... милина... Једино на одморима они имају поенту. Идем где хоћу, обилазим све а после све скоцкано у соби. Као они Пепељугини мишеви из Дизнијевог цртаћа. Све неко среди и ја то после кварим ;)

    ОдговориИзбриши
  22. Apsolutno smo ista fela sto se tice ovoga sto kazes "kucni mis"...ili ti "kucna buva" kako ja kazem. A zivot u hotelu mi se valjda i svideo bas zato sto smo imali malu kuhinju po sobama...mada je to bio kao apartman...nekako,veliki prostor,velika soba,izdeljena na 3 dela,ali bez pregradnih ziidova,pa spavaci deo,pa kao neki dnevni deo (cak je bio i neki radni sto pored prozora,i naravno KUHINJA!!! :)))
    Lepo je kada samo sidjes u restoran na rucak,ali to dosadi svaki dan,pa je onda prava BLAGODET skuvati pasulj ili isprziti neke snicle sa krompiricima i sve po svom ukusu i to u sobi! :))
    Ja isto znam da spremam,ali ne radim to cesto...moram da budem dobro raspolozen da bih spremio nesto ozbiljno. Przenje mesa i krompira i sl. ne smatram u spremanje tj. kuvanje...nego uzmes skuvas pasulj,neku krompir corbu,paprikas,PILAV,musaku! :)) Moj burazer sprema DOBRU musaku! :) Meni je kuhinja uvek bila interesantna i ja sam uvek gledao sta keva i baba rade i tako i sam naucio puno stvari.
    E sada bih samo voleo da odem na neko juzno mesto,mirno i tiho,bez turista...kao sto sam pominjao pre...u nekom privatnom smestaju sa eventualno privatnim restoranom za mestane i da gledam sta oni spremaju i kako spremaju...i tako da provedem odmor...uz pecanje naravno. :))

    ОдговориИзбриши
  23. Све може, правићу ти друштво кад већ Свуш неће. Ово наравно не мислим у неком геј смислу :). Једино нисам неки пецарош. Ишао сам на пецање али сам тамо био више друштва но пецања ради. Углавном, знам шта треба да радим па не сметам :)

    ОдговориИзбриши
  24. Moram da se zakacim na ovo "pravicu ti drustvo,ne u nekom gej smislu",jer me potsetilo na nesto. :) Ja vec neko vreme nisam u Srbiji,ali narod je tamo totalno poludeo,ali totalno. Zasto ovo pricam?
    Skoro kazem jednom momku,koga od skoro poznajem,mladji je od mene dosta...a dobar momak,pise i bavi se muzikom i tako,interesantan momak...i ja po navici kao sa svojim ortacima ceo zivot kazem mu "ajde ljubi te brat"...a on meni kao...samo ako nije u gej fazonu. :)) Ja se mislim brate,gde vi zivite i sta se desilo da neko moze da pomisli da sam gej samo zato sto mu kazem "ljubi te brat". I jos jednog drugara imam,vojno lice je,kome je trebalo malo vremena da prebaci preko glave to "ljubi te brat"...pa cekaj majku mu,pa sto se onda izljubimo kada se vidimo koju picku materinu?!?
    Naravno da mi ni na kraj pameti nisam pomislio da ces da mi pravis drustvo u gej smislu :))),jer sam ja izraziti hetero. :)) Sta bih mogao da ocekujem za par godina da neko od nekih mojih poznanika,drugara i sl. nece da izadje samnom do grada da protegnemo noge da neko ne pomisli da smo gejevi ako nas vidi zajedno. Hahahahahaha! Ne bi me to iznenadilo. :))A zamisli ako me vide sa muskarcem u kolima...:))) Ce pukne bruka po selO. :)

    ОдговориИзбриши
  25. Ма тај моменат са "геј смислом" сам убацио јер је једном од мојих колега из Србије то била узречица. Нити је он, нити сам ја геј а и за ту популацију ми нешто утрну заноктица на малом прсту левог стопала, али је волео да се зајебава на ту тему. А ти пази са ким се возаш. За сваки случај... ;) и сам си рекао, пукли смо мало. Чувај се.

    ОдговориИзбриши
  26. Чему мејл Тине? Реци, шта те мучи?

    ОдговориИзбриши

Пратиоци

Претражи овај блог

...

free counters