Prime Directive

И да будемо начисто. Вређање мене овде још и може да прође, задаћете коју рану мојој сујети, зарашће, нема везе, али вређање неког другог, на мом блогу, мојој авлији, не дозвољавам. Ово сматрам разбибригом и малом можданом гимнастиком а не огласним простором те ако неко жели некога да прозива, нек` лепо отвори свој налог па удри брате, сестро или шта си већ. Свађа и те клиначке глупости не долазе ни под који обзир! Није цензура већ немање разумевања за приземна срања. Ако ме нешто нервира и диже ми притисак је препирање ради препирања! Двоје не може да разговара ако имају исти став, то је јасно ко летњи дан у подне, али контрирање зарад самозадовољавања личне малограђанштине заиста нема шансу. Аргументовани ставови долазе у обзир, то волим и много ценим и надам се истима. Унапред хвала на разумевању.

Понешто о мени

Моја слика
Половина људи има константну жељу да другима прича приче и објашњава очигледно. Ја спадам у другу половину. Ако имам шта да кажем рећи ћу/откуцаћу овде па кога интересује, интересује. А кога не интересује... изгубио је 10 секунди живота док је и ово читао. Нек` тражи бољу кафану!

... а кога интересује више података о мени:

петак, 5. април 2013.

Стигла је!

У 3 часа и 47 минута, у болници Свети Јосиф (St.-Josefs-Hospital) у Дортмунду се родила Хелена, тешка 2920 грама и висока 48 центиметара. Данас частим свакога к`о залута у кафану!

Додатак. Данас је 07. април и девојке су стигле кући. Добро су, што је најважније а за остало ћемо се већ снаћи!

11 коментара:

  1. Čestitam! Meni pivo, zna se...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Хвала. Јуче купих "König Pilsener", познатији као Кипи ("Köpi"), у довољној количини за све пивопије које сврате. Не пијем много пиво али ово ми је најбољи пилс који сам у животу пробао. Живео!

      Избриши
  2. U ovakvim situacijama volim da kažem: neka je živa i zdrava prvih sto godina, a posle kako se snađe! ;)

    Čestitke roditeljima, a najsrećniji je ipak - Mirko (to znam iz ličnog iskustva).

    This is the beginning of a beautiful friendship, što bi rekao Bogart!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Хвала. Ја сам обећао и њој и Мирку да ћу бити ту кад год им будем затребао, па макар били на другој планети! Е сад, колико ћу издржати, не знам али још 100 година нећу! :)

      Избриши
  3. Čestitam brate moj! Živeli, i od mene tura za celu kafanu! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Хвала! Живео!

      Него, је л` чула кафана? Имате овде још једну туру! :) Држ` се Јоване, ко зна колико их чита! :)

      Избриши
  4. Čestitam, Gazda i Gazdarice (i mali Gazda)... :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ја повећах бројно стање. Сад је на тебе ред. Јави, молим те иначе ћу заборавити, мајке ми.

      Избриши
    2. ;)

      planirate li da nastavite sa povećanjem dogodine?

      Избриши
  5. Čestitke tebi i Malenoj, neka je sa srećom.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Хвала ти и да знаш да ми је искрено драго што си, макар на кратко, свратила.

      Избриши

Пратиоци

Претражи овај блог

...

free counters