Prime Directive

И да будемо начисто. Вређање мене овде још и може да прође, задаћете коју рану мојој сујети, зарашће, нема везе, али вређање неког другог, на мом блогу, мојој авлији, не дозвољавам. Ово сматрам разбибригом и малом можданом гимнастиком а не огласним простором те ако неко жели некога да прозива, нек` лепо отвори свој налог па удри брате, сестро или шта си већ. Свађа и те клиначке глупости не долазе ни под који обзир! Није цензура већ немање разумевања за приземна срања. Ако ме нешто нервира и диже ми притисак је препирање ради препирања! Двоје не може да разговара ако имају исти став, то је јасно ко летњи дан у подне, али контрирање зарад самозадовољавања личне малограђанштине заиста нема шансу. Аргументовани ставови долазе у обзир, то волим и много ценим и надам се истима. Унапред хвала на разумевању.

Понешто о мени

Моја слика
Половина људи има константну жељу да другима прича приче и објашњава очигледно. Ја спадам у другу половину. Ако имам шта да кажем рећи ћу/откуцаћу овде па кога интересује, интересује. А кога не интересује... изгубио је 10 секунди живота док је и ово читао. Нек` тражи бољу кафану!

... а кога интересује више података о мени:

субота, 30. јун 2012.

Влада Србије 2012. године, састављена "с ко`ца и конопца"

Имао сам жељу и идеју да пишем о нечему сасвим, сасвим другом али ово ми је толико невероватно да ја не могу а да не смарам још мало све у кафани са политичком сценом у Србији. Извињавам се али се лагано обистињују све моје најцрње слутње...

Слику и наслов текста сам преузео са сајта "Блица", који су објављени 29.06.2012. године. Линк ка оригиналном тексту је овде.

Ово је нова влада Србије.

Ово ни најбољи пророци и прогнозери нису могли да предвиде.

26 коментара:

  1. Bogme, ovo se nije očekivalo. Verujem da su i Dačić i Nikolić zatečeni situacijom. Tadić verovatno ne zna gde mu je dupe a gde glava. Nisam bojkotovao glasanje ali me ništa ne sprečava da bojkotujem celo ovo postizborno orgijanje...

    Jedna VEOMA prigodna numera...

    http://www.youtube.com/watch?v=MM64ynWN5BQ

    ОдговориИзбриши
  2. Ljudi, kako je ovo bilo neočekivano? Onog dana kad je Toma pobedio, ovo je postala sasvim realna mogućnost. SNS i Dinkić su sada neophodan sastojak svake vlasti. Ako se narod ne opameti na sledećim izborima, njihov ucenjivački potencijal će ostati ogroman.

    Šta je ono pisalo pre neki dan? Dačić neće bez URS-a? Pa, zašto nisu izašli sa njima na izbore?!

    Najstrašnija imena na onoj slici: Dinkić, Velja, Obradović, Mrkonjić.

    SNS ovde nikoga ne plaši. Mada, oni su nam dali predsednika, koji je blago rečeno sramota.

    ОдговориИзбриши
  3. Inače, sad me je sramota što nisam izašla na izbore. Trebalo je da izađem i da makar poništim listić. Da ju veći broj nezadovoljnih ljudi izašao i poništio listić, Dinkić bi bio ispod cenzusa.

    On name je maltene vodio državu 12 godina. Najvažnija ministarstva su bila kod njega. Ako želimo bilo kakvu promenu, moramo se njega rešiti. Srbija se podelila na Tomu i Borisa, svi smo zaboravili na ove.

    ОдговориИзбриши
  4. Viši inspektor Bešević1. јул 2012. 08:10

    Mene ovo uopste ne dotice. Zanimalo me samo koji ce raspored da bude na izborima,da bih procenio narodnu 'telEgenciju...i ovog puta moram da kazem da je narod niskom izlaznoscu (posebno za predsednicke izbore) pokazao PORAST 'telEgencije. U fazonu,mozda mozete da nas jebete i dalje,ali nemoramo da pricamo da nam je lepo.

    Lajka,ni ja nisam glasao,i ne da mi nije zao,nego naprotiv. Vise eventualno ponistenih listica ne bi skodilo samo Dinkicu,vec i ostalima. Tako da to nema veze. Nije kriv Dinkic, nego DS...i Tadic LICNO.
    Meni se Milosevic nije gadio toliko koliko Tadic. Izuzetno mi je drago sto je izgubio...da malo olabavi svoj erektivni ego. Covek je realno glup kao kurac. Za razliku npr. od Dinkica koji u svakom trenutku zna sta da radi i malo mu fali pa da na vlasti bude duze od Tita,posto je Sloba vec prejebao. :)
    A tek kako ih je sve prejebao sa zakonom o lokalnim samoupravama,dao im veca ovlascenja i vise para i organizovao te Regione i koristio lokalne pare preko svojih lokalnih pajtasa u tom URSu. :) :) Jeste baraba,ali realno doktor za baratanje parama za sve ove ostale pajsercine oko njega.
    Moja filozofija je da nikada jedan covek ne moze da bude kriv...ja nisam ni za jednog od njih,jer su svi gola govna. Nisam glasao ni izbore 2008. jer sam i tada mislio isto. A Tadica nisam voleo od samog pocetka,jer sam znao ko je i ta je...obican sin akademskog saradnika sluzbe i nista vise od toga. I cackac nosa i cesac dupeta na Andricevom vencu. Trasfer neprijatnosti i obarac ruku sa kv radnicima sirom fabrika u stecaju,uspaljivac nedojebanih sredovecnih domacica i intelektualki bez zaposlenja.Cuvar i zastitnik Mrke i ostalih pajsera. Svi su mu krivi sada...samo je on i dalje bezgresan. Govedo jedno obicno,manipulantsko. Navijam da mu Pajtic jebe mater brdjansku i izbaci ga iz stranke,mada ce to tesko da se desi. Saper nikako ne zeli da ostane bez tako MASNE musterije kao sto je DS,a i od cega bi Krstic ziveo? :)
    A ovi u DSu da budu srecni sto nisu napravili Vladu,jer za vremena koja nastupaju u narednim godinama za Srbiju,na ne bih ulazio u Vladu ni pijan,ni drogiran.

    A Ivica 15% premijer i ministar policije...hahahahahaha!
    Jel se seca neko kada je prigovarano NA VELIKO kako Gradjanski savez ima neki mali procenat a ima predsednika skupstine (Micicka) i ministra ino poslova (Svilanovic)? Hahahaha,pa to je smeeeeesno u odnosu na ovo sto uspeva da uradi Dacic. :) :) Realno Tadic je najgluplji od svih njih,srecom pa ga je neko savetovao da se ne petlja oko Vlade i da ide u opoziciju,jer je to najbolja varijanta za DS sada.

    Komentar za Vladu je da nista to nije puno gore od onoga sto je vec tu bilo. Nista bolje ne bi ste prosli ni da su ovi drugi tu i da su nastavili dalje.
    Da bi bilo bolje potrebno je poceti sa streljanjem...sve ostalo je sviranje uz batinu.
    Nisam vise ni simpatizer LDP-a,ali samo da kazem ono sto sam rekao odmah posle izbora za Borisa-kad neces Cedu,dobijes Vucica...pa se sad jebi s njim.

    ОдговориИзбриши
  5. Viši inspektor Bešević1. јул 2012. 08:14

    Od mene sa ovu priluku Bluz mutne vode (iako nisam neki fan Balasevica,ali ovaj put to je to).

    http://www.youtube.com/watch?v=cdZW0xFp3pc

    ОдговориИзбриши
  6. "uspaljivac nedojebanih sredovecnih domacica i intelektualki bez zaposlenja"

    Ljudi, bilo je lepo dok je trajalo. Pozdrav Gazdi. Granice su pređene odavno.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovaj Tadić jeste ostao bez vlasti ali mu se ne može osporiti moć da rasturi svaku poštenu kafanu...

      Lajka, mislim da, baš kao prošli put, ovo previše lično shvataš. Nadam se da ćeš i dalje ovde svraćati i aktivno učestvovati. U suprotnom, ovo mesto bi izgubilo i na formi a i na sadržaju...

      Избриши
  7. И шта сад ја да радим? Да ли могу да вратим речено и откуцано? Не могу. Да ли могу да питам за објашњење и евентуално извињење? Могу. Дакле, Инспекторе, је л` може објашњење горе изреченог и извињење? Да ли ће Инспекторов, евентуални, одговор на ову тему вратити ону Лајку коју сви знамо? Не верујем. Чини ми се да је баш, баш чврсто решила да оде из ове кафане... И искрено ми је жао због тога. Премишљао сам се да ли да поново кажем коју на тему политике и свих срања која је окружују и ево шта се догодило. Јеби га, рекао сам шта сам рекао, написао сам шта ме мучи, јер, на крају крајева ово је моја кафана, и заиста не могу да водим рачуна да ли ће ишта речено изазвати нечија толика неслагања која ће прерасти у увреде. Лајка, прочитао сам Инспекторов коментар пре него шро си ишта одговорила и, да будем потпуно искрен, нисам наишао на директну увреду. Замолио сам га за објашњење али ми је жао што си се ти препознала у коментару (моје мишљење је да си превише лично схватила ову политичку папазјанију и речи, овде, изговорене) па је дошло до ове затегнуте ситуације. Ако си, ипак, чврсто одлучила да се не вратиш, чак и да добијеш евентуално извињење, схватам твој гест и желим ти све најбоље.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. И само да знаш, Миркони је избацио коментар док сам ја мој куцао и прегледао шта сам рекао. Ово говорим јер видим да је и он споменуо да си ово лично схватила, па да не буде после да смо били у неком договору.

      Избриши
    2. Naravno da nema međusobnog dogovora. Jedini kontakt koji imam sa svim posetiocima ove kafane je kroz komentare, ovde kod Gazde, i na svima nam (još uvek?) dragom Blicu.

      Избриши
    3. Viši inspektor Bešević1. јул 2012. 22:21

      Lomi,ne bih znao sta trebam da objasnjavam,jos mi je manje jasnije zbog cega i kome da se izvinjavam???

      Vidim da me je Lajka gore citirala...ispada da se kao prepoznala? Iako ne znam u cemu i zasto?

      Lajka,koliko znam niti si ti "sredovecna domacica",niti si intelektualka (osim ako ne mislis da je svako ko zavrsi faks intelektualac-sto NIJE.potrebno je mnogo,mnogo vise od toga. Istrazivanja,naucni radovi,skupovi,izdavanje strucne literature,ugled,odredjno iskustvo u profesiji...itd)...ne znam da li si zaposljena...tako da mi nije jasno gde si se tu nasla i zasto?
      ne znam tacno ni da li si za Tadica.
      video sam da se nesto prepucavas sa Mirkonijem po politickoj linij,ali me nije zanimalo to da citam. Sad ako si zaslepljeni fan Tadica,ja tu ne mogu da pomognem.
      Ja sam samo ispisao svoje misljenje o tom bilmezu. Koje je slucajno ispalo u istom pasusu i kome sam se i tebi obratio,jer sam zaboravio da to odvojim kao poseban deo.
      Nista ni manje ni vise od toga.

      P.S.
      mislim,zar iko normalan moze da pomisli da bih ja ovde nekoga prozivao,jos manje vredjao...ja to do sada nikada nisam radio...to je totalno suludo.
      ovo je SMESNO!

      Избриши
    4. Инспекторе, хвала ти на одговору. Нисам те за било шта окривио, наравно, али ми је жао што се Лајка горе препознала. Што се мене тиче ствари су јасне.

      Избриши
  8. Naravno da je sve težak nesporazum i da Forza apsolutno nije mislio na Lajku.

    Nego, zanima me nešto drugo, pa ću da citiram inspektora:

    "Lajka,koliko znam niti si ti "sredovecna domacica",niti si intelektualka (osim ako ne mislis da je svako ko zavrsi faks intelektualac-sto NIJE.potrebno je mnogo,mnogo vise od toga. Istrazivanja,naucni radovi,skupovi,izdavanje strucne literature,ugled,odredjno iskustvo u profesiji...itd)"

    Inspektore, koja je onda intelektualka nezaposlena?
    (Istrazivanja,naucni radovi,skupovi,izdavanje strucne literature,ugled,odredjno iskustvo u profesiji...itd)

    ОдговориИзбриши
  9. Viši inspektor Bešević3. јул 2012. 01:24

    Sonja Liht,npr. :) :)
    Mislim,ona jete zaposlena,ali to sto sam ja rekao "nezaposlena" ima malo drugacije znacenje od obicnog. Ti ljudi ne rade nista nego dobijaju platu za obicno palamudjenje i mrsenje muda. Razumes? (mozda je pravilnije bilo da sam rekao BESPOSLENI,hehehe)
    Kao sto je recimo Kostunica nezaposleni intelektualac. :) :)

    ОдговориИзбриши
  10. E, pa da si rekao "dokone intelektualke", sigurno je da ne bi nastala cela ova frka. Ima više dobrih izraza koji su mogli da se upotrebe, a ti si izabrao jedan loš. Ali, sada, kada je pojašnjenje učinjeno, očekujemo da se Lajka vrati u kafanče... ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno, ne mislim da "nezaposlena intelektualka" asocira na našu Lajku. Znači, niko ne može da ti zabrani da koristiš baš taj izraz... Jer, otkud mi znamo da li je ona zapošlena ili nije? Ja, na primer, mislim da dovršava studije, ali nisam siguran da li ih je okončala ili nije. A, studenti nisu sigurno "nezaposleni intelektualci".

      Избриши
  11. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  12. Prethodno sam već nazvana nekakvom uplakanom studentkinjom. Indirektno.

    Sad sam nabasala na sintagmu "nezaposlena intelektualka". Nezaposlena jesam. Šta znači "intelektualac"? Ja više pojma nemam.

    Ako ćemo po obrazovanju, tu verovatno šijem pomenutu Sonju. Po pameti? Ne baš. Ona se bolje snalazi od mene, a inteligencija se svodi na snalažljivost.

    Da sam mogla da se prepoznam, mogla sam. Lako.

    Šta meni najviše smeta! Etikete dodeljene ženama. Te uspaljene domaćice, studentikinje, nezaoslene intelektualke su vas rodile. Čemu tolika nipodaštavanja? Zašto nas svrstavate u polufunkcionalna, retardirana stvorenja? Ja ne poznajem ženu koja je glasala za Tadića (uključujući sebe), a poznajem barem 5 muškaraca koji jesu.

    Ja ne podnosim Diplomislava i Dačića, ali sad kad su na vlasti, želim im sve najbolje. Znate zašto? Zato što želim da rađam decu u ovoj zemlji i ubeđena sam da većina žena ovako razmišlja. Ako postoji neko ko je ostrašćen u vezi sa politikom, državom, ako se neko inati, sere, pravi sranja i ratuje, to nisu žene. Ovo nije neosnovana optužba, istorija je svedok tome. Sve počinje od vaše erekcije. Dosta više o uspaljenim studentkinjama, domaćicama, intelektualkama, pevaljkama... Time samo lažete sebe. Kad se vama deigne kurčina, u stanju ste sve da učinite. Žene su po tom pitanju daleko zrelije.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije me mrzelo da iskopam ove dve rečenice sa jednog od skorašnjih astala. Dakle, u pitanju je CITAT...

      "Priznajem, plakala sam kad su objavljeni rezultati. Čuj plakala, ridala sam bar pola sata."

      Prema tome, nisu tebe drugi indirektno nazvali uplakanom studentkinjom već si ti to učinila sama sebi, i to najdirektnije.

      Sasvim je legitimno svesti sve muškarce na nadignute kurčine. Reklame za pivo to redovno dokazuju, mada IQ onih u tim reklamama i nije baš nadignut. No, nisam siguran da bi bilo koja žena, pa i Lajka, tek tako odćutala kada bi neko u ovoj kafani sve žene sveo na nabrekle sisurine i pičketine... Ubeđen sam da bi taj neko fasovao najbliži kafanski rekvizit u glavu!

      Избриши
    2. Viši inspektor Bešević4. јул 2012. 01:25

      Lajka,
      dovoljno je poci od CINJENICE da se ti i UOPSTE,UOPSTE,UOPSTE ne znamo. Ne znamo skoro nista jedno o drugom,osim nekih sturih informacija,protokolarnih, da bi uopste mogli da pricamo o bilo cemu,pa zar ne mislis da je TOTALNO GLUPO da pomislis da sam imao bilo kakvu predstavu i nameru da LICNO TEBE prozivam ili vredjam? I zbog cega?
      I ovaj put,kao i vise puta do sada u komunikaciji sa drugima si se najstrasnije izletela (izgleda da ti je to karakterno). Sto se kaze "k'o pred rudu" ili "izuvanje pre vremena". Umesto da me pitas sta sam mislio pod tim i tim,ti si odmah sama sebe stavila u taj kalup,ubacila se u ulogu zrtve,tras-bum-tras (kafanski sto kaze Mirkoni),totalno netakticno i neodmereno...sto mene MOZE (a i ne mora) da navede da pomislim nesto o tebi u tom pravcu. Ali i NE MORA,ponavljam.
      Nedojebana sredovecna domacica ili dokona (hvala Ulicni,to je taj izraz) intelektualka je svaka ona koja je za Tadica ili bilo koga drugog glasala iz odredjenog seksualnog nagona,seksualne fantazije iz mladjih dana i sl,a ne iz mozga...racionalno. Zelela je da joj muz bude kao Tadic,pa su nas indirektno svojom nedosanjanom seksualnom fantazijom preko glasackog listica gurnuli u provaliju (sto je inace cesta pojava za oba pola,nisam iznenadjen).
      Ne znam kako se to kod zena kaze,ali za muskarce se kaze "razmislja kurcem". Znaci kao kada bih ja glasao za npr. Vesnu Zmijanac iz mladjih dana, s kraja 80ih. :))
      I nikako pod tim definicijama nisam svrstao sve zene. Ako ces da mi verujes,jos za svog zivota nisam upoznao muskarca koji vise postuje i ceni zene od mene (to potvrdjuje i broj zena koje imam za prijatelje,a broj prilican). Ali to kod mene ne proizlilazi "po difoltu" (zato sto je to sada IN) sto kazu ovi japijevci po Srbiji,vec iskljucivo po rezultatima koje je neka zena postigla.

      Ovim zatvaram moju dalji diskusiju na ovu temu,jer mislim da nemam vise sta da kazem,niti sta da objasnim ili pojasnim. Sve sam rekao sto je trebalo reci. Kratko i jasno (cak sam i pregledao tekst pre nego sam ga poslao). Vidimo se za sledecim astalom od petka. :)
      I drago mi je da je Lajka IPAK ostala.

      Избриши
  13. Лајка, јеси ли се смирила? Надам се да јеси јер ако сматраш да си овде угрожена као жена, домаћица, студенткиња, интелектуалка итд., онда се грдно вараш. Схваташ ли ти да си тренутно једино женско у кафани! Нигде те више неће пазити и мазити него овде ;) Немаш појма колико ми је драго што си ипак одлучила да останеш. И немој да те толико вређају "надигнуте курчине"... а онај део о "набреклим сисама и пичкетинама" ћемо да занемаримо јер то стварно, али с т в а р н о, нико не употребљава. Пежоративно изражавање о женама је, понекад, део мушког изражавања. Е сад, друга је ствар што ви жене (ценим) пазите шта међусобно причате. Плус, нисмо у Америци па да не смеш да кажеш шта ти је на души, је л` тако? Ето, ти си истресла ту муку са етикетирањем и сад је свима јасно о чему се ради. И поводом "наше ерекције", додао бих да је то нормална ствар, зар не? Без те ерекције не би оволике жене постале мајке... Добро, де, знам претерао сам, опрости. По мени, та "ерекција", и није толико битна, кад су проблеми у питању. Проблематичнији је недостатак секса, хоћу рећи сексуалне исфрустрираности када та ерекција нема разлог да се спусти. Тада су мушкарци, склони насиљу и доношењу веома лоших одлука. Један колега је, док смо пили пиво у кафани преко пута факса, рекао да је неко требао Слобу, Туђмана и Алију да одведе на курве, да се смире па тек онда да одлучују о судбини државе. Кад се сетим какве су им жене биле, овде лепо чучне овај кратки разговор са плаже:
    http://www.youtube.com/watch?v=MIz9D6KLgj0
    колегина изјава и не звучи тако лоше.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dobro, ono je više bila kontra nego reč iz naroda. Ko zna, možda me je pominjanje Sonje Liht (podsvesno) navelo na taj izbor reči. U tom slučaju, opis obuhvata i izgled i karakternu osobinu...

      Избриши
  14. Драго ми је што је Лајка и даље овде.

    А сада мало музике на тему стола:
    - ово сам већ једном пустио овде али ћу поново јер сматрам да је ово дефинитивно химна српског изборног, и постизборног, циклуса
    http://www.youtube.com/watch?v=zU9lv_WqK6k
    - али ни српска сцена није "тиква без корена" на ову тему
    http://www.youtube.com/watch?v=pQrFQ_By0vU

    ОдговориИзбриши
  15. Gazda, pokazalo se da je veoma rizično postavljati astale na političke teme. Dvaput meri, jednom seci... Verovatno bi i astal o opusu Bijelog Dugmeta slično prošao. ;-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Нисам знао да ће коментарисање политике да доведе до ових "неслућених" (омиљена реч политичких аналитичара који су се ове године одједном појавили, "к`о печурке после кише") последица. Као што рекох, причам и пишем о ономе што ме мучи или интересује. Колико год да "мерим", увек ће се неко побунити што нисам користио неке друге мерне стандарде. Ово би требало да је нека кафана. У њима се свашта прича, свашта се мисли али, богами, свашта се и каже а ја се трудим да "сечем" кад не ваља или кад комуникација иде у погрешном правцу. А гости к`о гости. Има вас разних... Није сваки сто за свакога. Јеби га, о томе не могу да водим рачуна. Ја ћу постављати столове докле год овде сврати бар један гост, јер вас све поштујем и ценим, или док ми не полупате комплетан инвентар. За нови, немам живаца...

      Избриши

Пратиоци

Претражи овај блог

...

free counters