Prime Directive

И да будемо начисто. Вређање мене овде још и може да прође, задаћете коју рану мојој сујети, зарашће, нема везе, али вређање неког другог, на мом блогу, мојој авлији, не дозвољавам. Ово сматрам разбибригом и малом можданом гимнастиком а не огласним простором те ако неко жели некога да прозива, нек` лепо отвори свој налог па удри брате, сестро или шта си већ. Свађа и те клиначке глупости не долазе ни под који обзир! Није цензура већ немање разумевања за приземна срања. Ако ме нешто нервира и диже ми притисак је препирање ради препирања! Двоје не може да разговара ако имају исти став, то је јасно ко летњи дан у подне, али контрирање зарад самозадовољавања личне малограђанштине заиста нема шансу. Аргументовани ставови долазе у обзир, то волим и много ценим и надам се истима. Унапред хвала на разумевању.

Понешто о мени

Моја слика
Половина људи има константну жељу да другима прича приче и објашњава очигледно. Ја спадам у другу половину. Ако имам шта да кажем рећи ћу/откуцаћу овде па кога интересује, интересује. А кога не интересује... изгубио је 10 секунди живота док је и ово читао. Нек` тражи бољу кафану!

... а кога интересује више података о мени:

петак, 15. јун 2012.

Пливање по голом дну

Текст је преузет са сајта „Блица“. Аутор је Петар Поповић а објављен је 12. јуна 2012. године. Директан линк је овде.



Писање је представа, као извођење арије, Месијев ход кроз Бразилију, плесна соло тачка или пишање уз ветар. Зато, једна балада за дане док пливамо по голом дну.
Аеродром „Никола Тесла“, подне тек прошло. Испред клизних врата где излазе тек долетели у Београд велика гужва. Усред метежа и врућине неколико ТВ екипа, фотографа и новинара опколили плесачку ведету кога је за свој спот ангажовала девојка коју овде сматрају поп звездом. У јавности је чешће присутна због промовисања својих вечних љубави привременог карактера, великих успеха по дискотекама суседних држава, где доминира доњим вешом и провидним блузама са „садржајем што одузима дах” или по ТВ програмима где све (ако новине специјализоване за такве пикантерије не лажу) нуди „на изволте“. Нацији поклања призоре за памћење – „гаћице и позадину у крупном плану”.
Док представницама седме силе поносно открива да ће са својим гостом снимати незаборавне сцене, кроз врата пролази америчка певачица која је 750 пута певала главну улогу у мјузиклу „Лaв Џенис” („Love Janis“) на њујоршком Бродвеју. Јасно она није интересантна журналистима као наше горе лист која каже: „Дошло је мојих пет минута! Никад се нисам осећала боље, срећна сам на свим пољима. Волим, љубав ми је узвраћена, а посао цвета.”
У међувремену излази девојчурак од десетак година гурајући колица са гомилом тениских рекета и одличјем око врата. Са аплаузом је дочекује вршњакиња и, претпостављам, отац. Грле је и честитају на негде у свету оствареном успеху. Паралелно, певаљка коју неправедно још нико није назвао „дивом”, медијској свити саопштава: „Узбуђена сам због ревије коју спремам и снимања спота са звездом светских размера. Биће провокативних и секси сцена. Глумићемо љубавнике, тако да ће бити много више од прљавог плеса.”
Покретна врата се отварају и кроз њих спорим кораком наилази господин који је ове године са својим тимом освојио Евролигу и паралелно прекинуо дугу доминацију Панатенаикоса у грчкој кошарци. Осим млађег човека на њега нико од посленика јавне речи не обраћа пажњу. Зашто би кад наша уметница завршава конференцију уз враголасти осмех: „Гост ће свакако да добије хонорар...”.
Последњи, потпуно неопажено, излази власник великог шешира и хавајске кошуље. Коме у том тренутку може бити занимљив маторац са гитаром на леђима, иначе члан музичког хола славних, пријатељ Џека Никлсона, Џорџа Лукаса, покретач, актер и сведок велике Сан Франциско сцене шездесетих, аутор неких од вечних песама, станодавац и хранилац Гинзберга, Кероуака, Ленија Бруса, Кончаловског, оригинални друг Џимија Хендрикса, Боба Дилана и Криса Кристоферсона, баш у трену док јунакиња овог текста изводећи свог госта ка излазу довикује: „Овако је сладак, али још је бољи кад се скине.”
Ништа више него још једна слика Србије са ивице пролећа 2012. године. Господарица великих наочара за сунце и безобразно дубоког деколтеа на леђима потпуно је у праву: „Само нека ово потраје!”


            Ако мене неко пита за мишљење, Пеца га је развалио овај пут! Не могу да сакријем одушевљење овим текстом.

14 коментара:

  1. Kome se ne sviđa naša mila domovina, neka ide u Kosta Riku... ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Па јеби га, признао сам грешку, шта више!? :)

      Избриши
    2. Kad sam pročitao, kod mene se pojavila ne verica... Usput, nisam te ja tamo opomenuo, da ne pomisliš...

      Избриши
    3. Верица или не, знам да ниси ти. Опуштено. Али ни сам не знам који ми је био па да онако напишем... :) Не бринем се ја за опстанак Срба докле год има оних који успевају, и то врло успешно, да проналазе длаке у јајима. Е сад, док се ти поједини смисле шта ће да раде с тим длакама, јаја су се већ покварила.

      Избриши
    4. Još muzike... http://www.youtube.com/watch?v=deVpimIEvGg

      Избриши
  2. Viši inspektor Bešević16. јун 2012. 03:03

    A Joksimovic nije sletao,nije? :) I on je imao bas puno koncerata... poznat je. Nema sise...nema ni ona njegova,ali nema veze. :)

    p.s. Lomi,ja sam imao fras 4x kao dete ,i evo izrastao sam u veliku konjinu koja moze volu rep d'icupa. Tako da ne brini za Mirka. Najjaci samo ostaju! :)

    Imam jedan vic.
    Neki bogati Nemac vozio kroz Srbiju i doziveo tesku saobracajku negde kod Pirota. Dva Pirocanca videla udes i potrcla da pomognu. Izvukli Svabu iz kola,pozvali hitnu,davli mu vestacko disanje i dali krv da se covek odmah operise.
    Nemac preziveo,oporavio se. Posle par dana dolaze ova dva Pirocanca da ga obidju, da vide kako je. Nemac se zahvaljuje do neba sto su u spasili zivot,sto su dali krv za njega,kaze da ce im se oduziti za sve,da ce ih bogato nagraditi jer u Nemackoj ima veliku firmu. I kaze Nemac kako sada trenutno u koferu ima samo 100 000 evra,a ako hoce da sacekaju dok se vrati u Nemacku nagradice ih sa milion evra!
    Razmisljaju dvojica Pirocanaca sta da rade. Kaze prvi...ma da sacekamo da se oporavi pa da uzememo milionce.
    Kaze drugi...jok bre,da uzmemo mi odmah ovo sto nudi,jer ako mu proradi nasa krv necemo ni ovih 100 000 da vidimo. :)

    evo jso jedan...

    dolazi mali ciga na bus stanicu na salter i kaze:
    A bre brate daj mi neki sendvic da jedem nesto cu d' umrem od gladi.
    radnik sa druge strane saltera kaze:
    ajde bre mali bezi odavde,ne pravim ja ovde sendvice...ja sam dispecer.
    Mali ciga: Pa dobro...aj onda d'ispeci mi dve virsle...:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Она његова нема ништа што одликује женску особу. Бар не по мојим стандардима. Не волим, као што рече један колега, "тапациране костуре". ;) Џаба јој сви Јутарњи програми на РТС-у!

      Избриши
  3. Hajde da doprinesem slobodnim aktivnostima ovde. Neću napisati vic ali ću podeliti sa vama nešto što sam dobio preko servisa "StumbleUpon"... Mejl od njih me nikad ne razočara.

    http://www.stumbleupon.com/su/1mNIgr

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. На послу ми, од недавно, овај сајт пријављује као "неприкладан"! Па није у питању порњава или тзв. NSFW. А и радио ми штуца... Мораћу да тражим друге начине забаве...

      Избриши
  4. Gazda, je l' sa Mirkom sve u redu? Dugo se ne javljaš.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Хвала што се бринеш. Добро је. Прошло га је све што га је мучило. Али, вирус је пренео и својој мајци! Малена је неколико дана муку мучила са високом, тј. веома високом температуром. У среду сам морао раније с посла јер није могла да се мрдне с кревета. Кад сам стигао и измерио, било је 40,5°C! А Мирко... трчи тамо, трчи овамо, па доноси играчке, виче што она неће да се игра с њим и слично... Све у свему, после вируса је зарадила гнојаву ангину па је добила и неке ултра, гига, мега велике таблете антибиотика, и сад је добро. Тако је то кад свима попада имунитет... :)

      Прочитао сам шта сам написао и уопште не личи на тему једне кафане! Не, ово овако неће моћи! Мораћу и ја да продрмам успавале музиканте! Идемо лагано...
      http://www.youtube.com/watch?v=zY7f5nxuKts
      па онда
      http://www.youtube.com/watch?v=0L1hD5OlPtw
      да би "животиње" додале мало уља на ватру
      http://www.youtube.com/watch?v=bwAw9ThDQmk
      плус што ова екипа "металаца" одлично звучи уз филхармонију
      http://www.youtube.com/watch?v=-Ei5_20_2oU&feature=related
      и на крају ко други ако не Немци
      http://www.youtube.com/watch?v=yBg1CNHQZ7o
      (јес` да су учили од Словенаца
      http://www.youtube.com/watch?v=oOe5zYATBLk
      али не мари...).

      Ако је ово био мало "тврђи" звук за кафану, само реците. Одма` ћу да истерам бенд и најмим неки бољи који свира по жељи гостију...

      Избриши
    2. Meni paše žestina. Ne ona alkoholna (samo pivo) ali muzička svakako...

      Moj doprinos...

      http://www.youtube.com/watch?v=T1Ywgy5I2HU&feature=related

      a onda i balada...

      http://www.youtube.com/watch?v=dnn1p5iHIpM&feature=related

      Избриши
  5. Čak je i njoj bila tako visoka temperatura?! To je jeben virus bogami.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Тај вирус сви носимо у себи с времена на време. Проблем је пад имунитета и онда прави чудо. Као и сваки други... Овог прати висока, или веома висока температура, цела три дана. Јебеш га, догоди се и прође. Код некога са мање, код некога са више компликација али прође. Није то толика фрка.

      Избриши

Пратиоци

Претражи овај блог

...

free counters