Prime Directive

И да будемо начисто. Вређање мене овде још и може да прође, задаћете коју рану мојој сујети, зарашће, нема везе, али вређање неког другог, на мом блогу, мојој авлији, не дозвољавам. Ово сматрам разбибригом и малом можданом гимнастиком а не огласним простором те ако неко жели некога да прозива, нек` лепо отвори свој налог па удри брате, сестро или шта си већ. Свађа и те клиначке глупости не долазе ни под који обзир! Није цензура већ немање разумевања за приземна срања. Ако ме нешто нервира и диже ми притисак је препирање ради препирања! Двоје не може да разговара ако имају исти став, то је јасно ко летњи дан у подне, али контрирање зарад самозадовољавања личне малограђанштине заиста нема шансу. Аргументовани ставови долазе у обзир, то волим и много ценим и надам се истима. Унапред хвала на разумевању.

Понешто о мени

Моја слика
Половина људи има константну жељу да другима прича приче и објашњава очигледно. Ја спадам у другу половину. Ако имам шта да кажем рећи ћу/откуцаћу овде па кога интересује, интересује. А кога не интересује... изгубио је 10 секунди живота док је и ово читао. Нек` тражи бољу кафану!

... а кога интересује више података о мени:

субота, 26. новембар 2011.

Бело злато


          Компанија у којој тренутно радим је велика. Власник седи у Шведској а огранке, поред Немачке, има у још неколико европских држава. Одељак којем ја припадам је, узевши у обзир обимност компаније, веома мали. Зграда има два нивоа, склепана је од контејнера (тзв. модуларна градња) и све скупа нас има око 40. У приземљу и на спрату имамо и по кухињу. Нема рингли и рерне али су ту комплети тањира, шољице, нешто есцајга, фрижидер са малим замрзивачем марке „Горење“, машина за прање суђа, микроталасна, кувало за воду и апарат за кафу. Код овог последњег нема убацивања новчића већ је потребно само притегнути дугмиће и црна течност почне да испуњава шољу.
           Ја ту кафу скоро и да не пијем. Понекад узмем једну дневно и цедим је читав дан и на крају пола проспем. Попијем праву, домаћу, јаку кад се вратим с посла. На послу ми више пријају чајеви. Ипак, буде дана кад ми се баш припије кафа. Рокнуо бих некога за добар, ароматичан и укусан срк! Онај апарат је њесра. Кафа је блага и врло често препржена. Зато сам ја понео инстант „Jacobs“. Није ни она како треба али је неупоредиво боља од оног бућкуриша. А да би била иоле питка потребно је млеко. Млеко обожавам. Могао бих га пити уместо воде. Не пријају ми оне обојене воде са смањеним процентом млечне масти. Свеже кравље млеко има око 4 до 5% м.м. а пошто такво не могу да купим, онда оно које је најближе том проценту. То је 3,5%. Краткотрајно. Зашто бих давао више новца за дуготрајно кад ми у сваком случају кратко траје. И баш то пуномасније сам донео на посао. Направио кафу, усуо млека а остатак у фрижидер. Једва нађох места. Нисам ни сумњао да је толико пун. Чак препун. Пре него што сам донео ову литру, нисам ни једном бацио поглед унутра. Нисам ни морао. Елем, сместим ја моје масно млеко у високо друштво оних „лајтова“ од 1,5% и пар паковања сојиног млека и одем на радно место.
             Следећи пут кад сам пожелео кафу, а то је било сутрадан, опет сам урадио исто. Шоља, кашичица кафе, управо прокувана вода и млеко. Отварам фрижидер, видим моје паковање и чим сам га узео схватио сам да нешто није у реду. Отварам и немам ни за кафу. Куд испари скоро литар млека за 24 часа, није ми јасно. Проверим остала паковања оних фенси млека и сва имају бар по нешто у себи. Изнервиран, проспем ону кафу и оставим шољу. Цео дан сам био надрндан због тога. У повратку кући, свратим до неке продавнице и купим јефтинију марку али опет са 3,5% м.м. Сутрадан попијем кафу и на крају радног времена кренем да оставим шољу у кухињу и помислим, дај да проверим оно млеко. Паковање је ту. Али празно. Па да ли је могуће да је то млеко толико вредно? Да ли је могуће да је то туђе толико слађе? Није ваљда да је злата вредно? Да сам којим случајем срео онога, или ону, која ми срче млеко, ја не бих могао да одговарам за количину беса које би у том тренутку еруптирало из мене! Да је бар питао/ла за време паузе за доручак чије је и да ли смем да зајмим мало, па још и некако да схватим али не... Ако ме нешто нервира онда су то ситни лопови, пилићари, сецикесе и џепароши. Онај најгори, најнижи ниво развоја бескичмењака. Тај исти бескичмењак, тај најнижи слој друштва има образа да ми сваки дан пружи руку, поздрави се са мном и пожели добро јутро, добар дан или пријатан ручак. То нема ни образа ни морала. `Ајде да сам којим случајем остао ускраћен за један, два децилитра али литар за дан, еј бре! Мајку ли му/јој јебем! Стока једна неопевана... Човек би рекао да сам у друштву у којем влада беспарица, тешки радни услови па је све вредно. Али није тако. Сви до једног запосленог на оба нивоа примају месечно више евра од мене, а литар тог млека кошта од 55 центи до 1,2€. Скупо ли је, боже, боже... Ја да их више финансирам и напајам млеком, нећу. Не вала.
            Хтео сам да донесем још једну литру али пола да попијем кући и да долијем сирће. Или мастило. Хтео сам паковање да умажем медом или нечим слично лепљивим па да чекам да видим ко је. Али немам више ни воље ни жеље за тако нешто. Да ухватим починиоца на делу, рекао бих или урадио нешто непримерено и ето белаја. Ипак сам ја овде странац и нећу да правим себи проблеме.

32 коментара:

  1. И опет сам окаснио један дан... Биће да се стално правдам али ме је издао комп. Мрежна картица је почела да ради кад се њој ради па сам спас пронашао у маленином лаптопу, а он има Висту и то онда траје... и траје...

    ОдговориИзбриши
  2. Viši inspektor Bešević28. новембар 2011. 01:54

    Ljudi se uvek prodaju za sitno. Samo mi jedno nije jasno,sto bre kupuju ta niskomasna mleka,pa se posle okome na tvoje punomasno?
    Ja inace pijem mleko bez icega,bez masti,bez glutena i lako za varenje,jer volim mleko,ali me naduje kao zabu ako je punomasno itd.
    Od letos pijem i sojino mleko,koje mi se bas svidelo,jer ne naduva uopste. I takodje mogu i jedno i drugo da pijem umesto vode.
    Takodje cesto pijem cajeve,cesto i sa mlekom...indijiski (crni) caj sa mlekom je vrlo osvezavajuci.
    Sto se tice pronalaska kradljivca,ne znam sta bih ti predlozio,jedino da probas uljudno da napises na ambalazi da ti se ne uzima mleko,a posle uzmi sva mleka i prospi u sudoperu. Kad god oni tebi popiju celo mleko ti njima prospi sve. Pa ce da se digne frka,pa cemo da vidimo cija majka crnu vunu prede. :))

    ОдговориИзбриши
  3. 1. Čudno za Nemce, pa još i u firmi u kojoj su svi dobro plaćene (da ne pije čistačica, a?). Meni nikada ni u kampu nisu ništa maznuli iz zajedničkog frižidera.

    2. Šta fali Visti? Ja imam samo Lapka (nemam Deska), a on ima Vistu Home Premium, pa me zanima šta propuštam...

    3. Gazda, možda je bolje da se vratiš na objavljivanje novih tekstova u nedelju uveče. Mnogi su tada kući. Ono, kupanje pred prvi radni dan...
    A, i narednog dana (ponedeljak ujutro) je makar Mirkoni siguran gost (sa posla).

    ОдговориИзбриши
  4. Инспекторе, не знам који им је. Могу да бирају шта ће и где ће да купе, да пију, да после испишавају али им је, ето, баш оно моје било први пик на драфту! Предлог за решавање пробелма није лош али не, више не. Немам воље да се бакћем са будалама и олошем. Пре ћу да променим фирму него што ћу да проводим дане са нељудима. А они нека цркну без мог пуномасног млека! :)

    ОдговориИзбриши
  5. Улични, боље бих се осећао да су ми и паковање бацили, него што сам се ухватио за празно паковање очекујући да тамо има ичега. Безобразлук бре, безобразлук! Чистачице долазе два пута недељно а ова крађа се догодила баш између две њихове посете, тако да оне нису криве. И то ми је пало на памет, наравно.

    Што се тиче Висте, не волим је јер је много спора. Нашминкани оперативни систем, маленин комп има исти тај премијум а хардверски је спор. Исто је лаптоп али небитно, спор је. Плус на њему нема ни офис ни било шта што би могло да отвори текстуални офисов документ. Њој није ни требао јер га је користила за нет, скајп и "фејс" док је била трудна. Дакле, био сам сморен к`о лав у Бео-зоо врту док све нисам довео у ред.

    Петак остаје. Па не могу мало, мало да мењам. Руши ми концепт. Ја волим устаљеност па чак и досаду кад се ради о реду и редоследу. Кад кључеве или мобилни не оставим тамо где их увек остављам, или малена обрише прашину и помери их, сутрадан их заборављам, нема грешке. Понекад кажем да сам к`о млекаџијски коњ: годинама иста траса и исте навике. Размишљам о себи као о некоме ко је понекад досадан, тврдоглав али поуздан. :)

    ОдговориИзбриши
  6. Kod nas, na SRB tržištu, postoji masnije mleko od tog švapskog. Makar piše da je tako mada ne verujem da zaista jeste. Dakle, kod nas postoji DUGOTRAJNO mleko sa 3,8% mlečne masti. Pravi ga Imlek...

    http://www.imlek.rs/sr/dugotrajno-mleko-za-kafu.html

    Na poslu se kod mene pije kafa iz aparata pravljena od obične kafe. Koristimo najjaču mlevenu kafu na tržištu pa još na nešto i liči. Naravno, dodajem(o) i malo mleka. Kod kuće samo Nes. Popodne najčešće Gold a prepodne Classic. Skoro sam u Metrou pazario neku Aro instant kafu i nije ispalo loše. Džezvušu skoro i da ne pijem. To po slavama... Nekad sam pio kafu na male šoljice a sad, već godinama, trošim veliku šolju i pijem natenane. Volim sve toplotne faze, od vrele do hladne. Za 3-4 sata je savladam. I na poslu i kod kuće. Najviše mrzim kad moram da isforsiram kafu i sunem je u grlo. Greota!

    Gazda, evo ti besplatnog saveta kako da koleZe odvratiš od trošenja tvojih mlečnih i masnih zaliha. 100% uspeh zagarantovan! Ne tražim nadoknadu. Dakle, sledećih nekoliko dana, pred svima, nateži to mleko iz pakovanja i vraćaj ga u frižider. Pijuckaj nekoliko dana dok te svi u firmi ne vide da to TAKO činiš. I uredno ga vraćaj u frižider. Posle nekoliko dana ne bi trebalo da imaš problema. Možeš to pijuckanje da presečeš povremenim kašljanjem. Improvizuj, bogati...

    ОдговориИзбриши
  7. Миркони, има и овде дуготрајно са толико масти али ја га не купујем. Дуготрајно је а мени, као што рекох, и овако и онако кратко траје.

    Хвала ти за савет али Немци су све осим гадљиви. Пример. У суседној згради нам је менза и ујутро праве сендвиче. Јефитни су, свежи и довољни. У ствари то су половине земички, намазане са маргарином а преко иду додаци од сира па до којекавих салама. Једно јутро идем са двојицом колега, Немцем и Србином, по коју кришку. У повратку је Немац понео своју кришку само са сиром за мазање и сапело се, те му је парче пало на под баш на намазану страну. Нас двојица га упитамо да се вратимо да узем друго, а он ће, ма јок, нема везе. Да ли га је бацио? Не. Склонио је каменчиће, трунке прашине и пар длака и појео. Ја сам хтео да му понудим да ми олиже ђонове на ципелама... Дакле, да ли је неко пио или није из паковања, је веома мало битно, осим ако не влада нека "епидемија" прехлада и грипа и чуда-муда. Ма баталио сам освету, готово је. Ко их јебе бре, нек` цркну без мог млека! :)

    ОдговориИзбриши
  8. Što se tiče operativnih sistema, Vista se zaista nije pokazala uspešnom. Postoji teorija da Majkrosoft "namerno" pravi uspešne pa neuspešne sisteme. Win98 Second edition je bio dobar, pa Millenium ne (ja sam ga ipak gotovio), onda je došao odlični XP, pa loša Vista, pa odlični Win 7. Po toj logici "Osmica" koja je najavljena za sledeću godinu neće valjati. Bumo vid'li... Vista je neoptimizovana, bagovita i troši previše resursa. Ali, ako je nekom dobra, tu nema priče. Pa ja sam obožavao toliko osporavani Millenium.
    Inače, ja na poslu koristim XP a kod kuće Win 7. Imao sam 2 dana beta verziju Win 8 ali mi nije radila TV karta pa sam se vratio na proverenu "Sedmicu". Malo smo se na poslu zezali i s Linuksima. Nije ni to loše (Ubuntu) ako se želi samo pisanje, surf, filmovi i muzika...

    Da, ja zaista dobijem napad vrednoće ponedeljkom i ostalim radnim danima. Ne kažem da nisam pogledao ovaj astal još prvog dana ali... ne da mi se.

    Gazga, kako ti odlučiš, nama je dobro. Verujem da i drugi gosti ovde dele moje mišljenje a to je da zaista imaš talenta da opišeš neke situacije, okruženja, odnose. Onaj opis autobuske stanice je bio zaista slikovit. Ako ti ponestane inspiracije, uvek možeš da opišeš nešto iz svog nemačkog okruženja. Tamo nisam nikad bio, ne znam i da li ću, pa neka tvoja crtica o Germaniji iz bilo kog ugla, kod mene će uvek naići na odobravanje...

    ОдговориИзбриши
  9. Gazda, hteo sam da ti savetujem da možda napišeš na tom pakovanju "Institut za osemenjivanje stoke - uzorak" ali sudeći po kolegi koji je jeo parče 'leba sa sve dlakama s poda, vidim da zaista ne bi bilo efekta...

    P.S. Sad smo skoro u chat modu.

    ОдговориИзбриши
  10. Lomi, da si sa mnom u kancelariji ne bi morao da se brineš. :D Ja sveže mleko ne pijem, u tursku kafu nikada ne turam mleko. Naravno, nes kafu pravim sa mlekom, ali stavljam ono sa 1,6 % masti. Kao što vidiš, ima pacijenata koji koriste i to. :D Nemam pojma zašto, ali mleko nikad nisam volela.

    Što se tiče lopova, ne bih znala šta da ti predložim. Ja sad Nemce zaista zamišljam kao čudake. Pogotovo onaj deo sa hlebom koji je pao. Ispričao si nešto slično i za neku porodicu (da li u nekom restoranu?!) gde je otac naterao dete da pojede nešto sa poda. Fujjjj, ako su tako alavi na hranu (sve se jede, ništa se ne baca), ne čudi me što, makar po statistikama, spadaju u najdeblje u Evropi. Gadim se ljudi koji su bolesno alavi na hranu.

    Ja sam želela da imam Vistu pre, recimo, dve godine, ali me je Milan odgovorio vrlo lako. :P

    ОдговориИзбриши
  11. Лајка, немој тако. Ниси пацијент што пијеш то "маломасно" млеко већ ти треба у кафи а не волиш га и то му дође као међу решење. Ови овде Немци са мном га пију јер је то "здраво", "не гоји" а и напаковањима често пише "fit" и слична срања. То све овде пролази...

    Да су чудни, јесу. У неким стварима и односима су за дивљење али некад ми се смуче. То за оца и дете је било у Мек-у. Један помфрит му је пао на под и отац га је изгрдио што то баца и како је плаћено па је клинац исти подигао с пода, и појео га. Не знам за тја податак да спадају у најдебље мада има смисла. Нисам још видео нацију која толико готиви храну припремљену у фритези. Предјело, главно јело, дезерт... свеједно. Додуше, нисам био у Америци али сам чуо да је тамо још екстремније... Само не знам је л` они тамо готиве туђе млеко к`о ови или не? Ипак ми се чини да ће ово питање остати неодговорено.

    ОдговориИзбриши
  12. Smešno mi je što ljudi stalno pokušavaju da vode računa da se ne ugoje na pogrešnim stvarima. Mnogi će baš u tom Meku ili kod kuće napuniti tanjir kojekakvim "mašćobama" i testom a uz to će piti "politički korektnu" Koka-Kolu lajt ili mineralnu vodu. Možemo mi piti i pola kade punomasog mleka dnevno ali neće ono biti krivo što se prelivamo tamo gde ne treba. Ako već narod veruje u moć natpisa "Light" ili "Fit", možda je rešenje da tu etiketu zalepe NA SEBE. Ako tako piše, mora da je tačno a onda i ne treba paziti na ishranu i kretati se.

    Moguće je da se Švabe ponašaju higijenski neodgovorno jer su ubeđeni u tačnost tvrdnje opisane ovde...

    http://www.youtube.com/watch?v=_BmneE3AcFM

    ОдговориИзбриши
  13. Milan je jednom u pekari video ribu koja jede burek i pije "light" jogurt. :D :D :D Ne znam zaista, možda se riba i zajebala. Nekad ljudi uzmu "light" proizvode, a da nemaju pojma šta je.

    Slažem se sa Mirkonijem, uopšte nije bitno da li je mleko "light" ili "fit". Sve i da piješ mleko sa 5 posto masti, pa i da piješ i litru dnevno, ne verujem da te to može nešto posebno ugroziti. Masnoće u mleku su one dobre masnoće,za razliku od onih u čipsu. Hranu u fritezi, pogotovo u onom ulju koje je korišćeno 5 puta, ne možemo ni porediti sa mlekom. Domaći kajumak i domaća slanina su sigurno zdraviji od "light" sira i "light" viršli. Ne treba preterivati, naravno. I treba se kretati.

    Što se tiče statistike, jednom sam pročitala da su Britanci najdeblji Evropljani (šokantan podatak za mene), a da su Nemci drugi na listi. Inače, gledala sam australijsku verziju "Najvećeg gubitnika", tamo kažu da Australija ima viši procenat gojaznih ljudi od Amerike. Ko bi rekao! Kad pomisliš na Australiju, zamišljaš neke zgodne ljude koji stalno "jašu" talase.

    ОдговориИзбриши
  14. Овде, међу колегама који су дошли преи после мене из Србије, је један који је низак и има вишак кила. Својевремено је био решио да смрша. Позитивно. Шетали смо се градом и решимо да нешто презалогајимо. Не волим брзу храну али овде нема ни у пекарама шта паметно да се поједе па свратимо до Мека. Он наручи бога оца оних срања и на крају лајт кока-колу! На питање чему то лајт срање, одговорио је, потпуно озбиљан са: "Је л` знаш ти колико у оној правој има шећера?"

    Мени су прва асоцијација на Аустралију они ружњикави Абориџини који дувају у шупља стабла и праве оне чудне звукове "буауууауауауууееееууу..." :) Стрица сам заборавио да питам чему све то? Да ли је то фолклор, терање "злих духова", призивање кише итд.

    ОдговориИзбриши
  15. Viši inspektor Bešević29. новембар 2011. 05:30

    Ljudi,zasto se toliko tripujete oko lajt mleka i jogurta...evo ja sam vam vec gore pomenuo da lajt sluzi i pomaze ljudima kojima je tesko da svare punomasno mleko,gluten,laktozu i sta ti ja znam vec.
    Ja sam zivi primer za to...iskreno,kada popijem solju obicnog mleka 3,2 ja prdim kao da sam pojeo kazan pasulja. :))) Majke mi. :))
    Od ovog "praznog" mleka nista posebno.
    Jos da se nadovezemna pricu o gadljivosti...od zapadnjaka me nista ne iznenadjuje. Oni u cipelama setaju po kuci,leze u krevetu,deca im se valjaju po podu po super marketima,bankama...po prljavim tepisima na javnim mestima,posle stavljaju ruke u usta,grizu cipele,lizu kvake,ljube i balave se sa kucicima i mackama...i roditelji nista.
    Jedna dobra drugarica mi je pricala ,bila je u Danskoj prosle godine, i u sred Kopenhagena neke dve ribe su sele na beton u nekom cosku gde se stravicno oseca smrad urina. mrtve ladne onako...u fazonu "pa to je samo mokraca".
    A trebam li da pominjem Kineze? Bolje ne.

    Gazda,jos bih se samo osvrnuo na tvoju izjavu "dosadan,tvrdoglav,ali pouzdan" hahahaha SJAJNO! :)))
    Kao da si mi brat blizanac...kod mene se tacno zna u kom dzepu stoje kljucevi od kola u kom kljuevi od stana,koji telefon ide u levi ,a koji u desni cep,u kom dzepu u jakni stoje olovke,upaljac,lampa,kablovi,punjaci,konverteri...novcanik naravno...svakome se zna svoje mesto. I to se ne menja. :) NIKADA! U kuci se takodje zna gde sta stoji i u kojoj fijoci,ormanu,bilo kom mestu uopste. U svakom trenutku znm gde mi se nalazi 90% stvari. Ja cak kada idem na posao,ja svaki put vozim istom rutom,na istom mestu se prestrojavam....itd. jer to je jednostavno najbolje,najkrace,najlakse...i to se ne menja. U kolima sve hvatam rukama bez gledanja..jer se tacno zna gde je sta...i tako redom. :)Kada otvaram prozore na kompu,tacno se zna redosled otvaranja. :))) Deluje sterilno i dosadno,ali vise nego korisno,bez stresa i stedi vreme. :)

    ОдговориИзбриши
  16. Onda su svi muškarci blizanci. Sve što si naveo važi i za mog tatu i za mog dečka. Ja ne mogu da se snađem ni u svojoj torbi, a kamoli svetu izvan te torbe...

    ОдговориИзбриши
  17. Ако ми верујеш, Лајка, већина мушкараца се не понаша овако.

    ОдговориИзбриши
  18. Jedino uvek znam gde mi je novčanik, mobilni i ručni sat. Sve ostalo je večita potraga. Ne samo da sam neuredan u realnom svetu već mi je i virtuelni u totalnom haosu. Komp mi je pun foldera tipa "novo", "new folder 2", "slike danas" (a to danas je od pre godinu dana), "novo 2", itd...

    ОдговориИзбриши
  19. Mirkoni, ja sam tebe zamišljala kao nekoga kome je sve pod konac. :P

    Sad sam se setila kako je moj desktop prepun ikonica, a da na Milanovom nema ikonica uopšte.

    ОдговориИзбриши
  20. Moj desktop je trenutno veoma uredan (za moje pojmove). Imam SAMO 15-ak ikonica. Treba li da naglasim da imam bar dva bekapa desktopa iz raznih perioda sa koječime jer tu držim fajlove, foldere a ne isključivo prečice kako bi trebalo... Šejm on mi!

    ОдговориИзбриши
  21. Sad kad Inspektor pomenu Amere i ostale sto ulaze obuveni u kucu....to mi nikad nije bilo jasno. Nisam bila u AmeriKi, al' sam videla u filmovima kako leze u cipelama na garnituri i opustaju se posle napornog dana. Kako, covece, kako???
    Ja ne volim ni kad mi neko udje u stan obuven, ali nikad nisam smogla snage da kazem "izuj se". A nemam ni tepihe, samo jedan mali ispod stola u dnevnoj sobi, pa mi je lako i da obrisem paket. Ali ne volim. Uvek pomislim kako je taj neko mozda ugazio u govance napolju pa sad ga rasejava po mojoj kuci.

    ОдговориИзбриши
  22. A sto se tice nekih sablona po kojima zivimo, meni je to sve ok. To sto znas gde sta stoji, sto vozis istim putem uvek, sto ujutru npr uvek imas identican ritual posle ustajanja...Uopste ne mislim da su takvi ljudi robovi navika, naprotiv. Ima nesto utesno u tome sto znas kako ce ti npr bar pocetak dana izgledati. Ili kraj. Ono u sredini ne mozes bas uvek da kontrolises :)

    Svusko lici na Lajku, a ja na ostale momke iz kafane. Ujutru kad krene na posao obicno ne zna gde mu je sta, bas jutros smo se ubili trazeci kljuceve od kola. Mene to nervira. Ujutru ako se malo duze zadrzim u krevetu pa moram da zurim na posao da ne bih zakasnila, tj da sve radim brze nego obicno, ja se toliko iznerviram da mi odmah skace pritisak. A ima ljudi koji svaki dan tako zapocinju i ne smeta im.

    Bokte, svakakvih nas ima :)

    ОдговориИзбриши
  23. Ja sam uvek volela da ustanem dosta ranije nego što treba da krenem, pa da onda imam vremena za sve. Ali, čak i u takvim situacijama sam dosta brza. Ne tuširam se ujutru duže od pet minuta, Dok se hladi kafa, doručkujem, sredim se... Na kraju pet puta proverim da li sam ponela sve što mi treba, jer, kad si smotan i pogubljen, moraš stalno sebe da kontrolišeš. :D

    Ja trnutno imam 50-ak ikonica na desktopu, tako da je 15-ak za mene pojam.

    ОдговориИзбриши
  24. Устајем увек око сат времена пре него што кренем на посао јер волим да имам баш, баш времена за све. Можда скувам кафицу, чај, одгледам тв а у последње време скувам и Мирку доручак. Разбудим се па лагано на "арбајт".

    На десктопу имам пет пречица. Две, рекао бих, обавезне: "My Computer" и канту, а остале три су пречице за три омиљене нет-радио станице. Заборавих, ту је и пречица за листу са Мирковим песмицама. Ето, шест али ми је и то много.

    ОдговориИзбриши
  25. Ja mislim da Milan nema ni kantu na desktopu. U "My computer" ulazi preko starta. Prvi put kad sam videla kako to izgleda, oslepela sam od praznine.

    Meni je neverovatno bitno da imam vremena za sve pre nego što krenem na faks ili negde drugo. Ako se nisam istuširala, doručkovala i popila kafu, za mene je dan počeo naopako.

    Moram da priznam da uopšte nisam spontana. Čak i kad sam na odmoru, volim da isplaniram vreme. Ne u sekund, ali volim da znam šta ću tog dana raditi i gde ću ići. Kad izađem uveče, ne volim da idem na pet različitih mesta. Ako mi je dobro negde, ne volim da tražim drugo mesto, čisto da bih videla šta ima. Živim ovde već godinama i dobro znam šta gde ima.

    Isto tako mi na živce ide drugarica koja me zove u pola 11 i kaže mi da se spremim da idemo na piće. Ja tako ne funkcionišem. Ako mi javiš na vreme, ići ćemo. Ako ne, jbg. Još se naljuti zato što ja živim na 10 minuta od centra, a ne mogu na brzinu da se spremim i dotrčim.

    Meni je jasno da ja nemam posao, ali to ne znači da nemam obaveze i da ne moram da organizujem dan. Moram svaki dan da učim (doktorske studije su takve), imam posla po stanu, volim da je ručak stalno u isto vreme, ne volim da ostavljam prljave sudove, štrokavu kuhinju. Ali ljudi to ne razumeju. Juče mi drugarica u 13.00 pošalje poruku da dođem do nje za sat vremena. Milan dolazi sa posla u 15.30 i ja zaista nisam iz fazona da mu kažem da kupi pljeskavicu, danas nema ručka, ja moram da pijem kafu. Može i on da skuva, ali onda će morati da kuva posle posla, pa će ručati u 5 ili 6. Zašto bi bilo tako ako ja već ne radim?! Ne dolazi u obzir.

    ОдговориИзбриши
  26. Често сам са кумом цитирао делове из цртаног филма "Аладин". Једна од омиљених сцена ми је следећа:
    http://www.youtube.com/watch?v=KI4-kzirdZo с малом променом овај пут. Уместо "Џафар" треба да се чује "Лајка" али ја немам ни времена ни умећа да то на брзину мењам. У сваком случају, Лајка, алал ти вера!

    ОдговориИзбриши
  27. Hej, ljudovi, znajte da vas uvijek redovno pratim, samo dugo nisam imala sta da pisem. Niti sam imala volje, niti inspiracije, ni vremena ali ova Lajkina prica me je podstakla da joj napisem odgovor :)
    Lajka, i ja sam dok sam bila nezaposlena sam isto cinila, 2 godine je rucak bio u isto vrijeme na stolu, minut nije kasnio, i onda sam se jednom tako zestoko smorila. Shvatila sam da jednog dana kad dobijem djecu takvu obavezu necu moci izbjeci, pa bar sad dok nije tako mogu malo da uzivam, zujim po kafama i slicno. I za vec skoro vise od godinu dana sveukupno sam 5 puta uopste kuvala. Znam da nije zdravo ne kuvati uopste, ali toliko nemam volje da to cinim da se prosto pitam kako cu to ikada to promijeniti.
    Ja imam 13 ikonica na desktopu. :)
    E, sad sto se mlijeka tice, imala sam isti slucaj na poslu, i rijesila ga tako sto sam od kuce donosila malo pakovanje koje mi je dovoljno za jedan dan. Mi smo na poslu na kraju i skontali da to sve cini koleginica Bugarka, kojoj je normalno da ako na nekoj stvari ne pise nicije ime da ona to moze da koristi. Jedna koleginica je slucajno ostavila cokoladicu na stolu u kuhinji dok je nesto drugo radila, kad se poslije 5 minuta vratila po cokoladicu nije je bilo i vidjela je pomenutu koleginicu kako je jede, i taj dan smo svi shvatili ko je 'kradljivac iz frizidera'.

    ОдговориИзбриши
  28. Ne znam koliko neko treba da bude debilan, pa da krade čokoladice i mleko na poslu. Ćale poznaje idiote koji kradu toalet papir s posla. Mislim da mi je ta alavost na hranu ipak odvratnija. Imam druga koji ima neverovatan višak kilograma. Ako te sretne kad jedeš, on uvek mora da uzme malo da proba. Kad dođe kod nekoga, prvo gleda šta ima u frižideru.

    Paaaa, maaaajko... Dokle!!!

    Moja drugarica radi u poslastičarnici, stalno joj dolazi klinac koji naruči jedan kolač, pojede malo, ostavi, naruči drugi... Tako dok ne napravi ceh od 500-600 dinara. Roditelji mu sve to puštaju. Jednom mu je rekla: "Ne možeš da dobiješ drugi kolač dok ne pojedeš ova dva koja sam ti već donela." Mali je počeo da urla, a roditelji su bili zgroženi... Bože, pa oni plaćaju to. Njihov sin će naručivati koliko on želi...

    Nekim ljudima treba oduzeti pravo da budu roditelji. Tako vaspitavati decu, praviti od njih alave svinje... To je zagađivanje planate.

    ОдговориИзбриши
  29. Хипатија, драго ми је што си ту :) И још нешто. Ја би јој ту чоколадицу набио у дупе! у најмању руку би је гађао са њом, свега ми. Алавост и облапорност ме нервирају више него било шта. Док сам био у гимназији, једном приликом сам морао врло рано да будем на Славији, око 6,30ч, и прођем поред ликова који су тада на улици продавали оне "греб-греб" срећке. Један је ту навалио на мене да купим па да купим. Ајде, рекох и купим најјефтинију коју је имао. И добијем. Продавац је у моменту пребледео и почео да врда како нема да ми исплати. Ту су га остали напали како мора, како хоће да испали дете, да је пичка безобразна и слично. Наравно, добијем мој кеш. Купим патике, радио са касетом јер га нисам имао за екскурзије и свратим на путу до школе у "Штарк" продавницу. Купим неколико кеса слаткиша на мерење и мени две чоколаде, за касније, за кућу. Кесе сам дао друштву у разреду да се слади, да прославим добитак. Да ме не тера "малер" :) После свега тога, један од другара је видео да имам у ранцу две чоколаде. Хтео је да их узме и поједе. После свега онога! Још је имао став: "Што си сиса, што их кријеш..." Кад сам га видео и чуо ово, гађао сам га истим и извређао колико сам могао! Викао сам на сав глас. Сви су били у чуду јер су то веома ретки тренуци када бес кипти из мене. Чоколаде сам узео, бацио у канту и рекао му: "Ево ти свињо незасита, у канти су ти. Изволи, послужи се!" Није их узео, наравно.

    Лајка је добро рекла, дебилан али ми је и то мала квалификација за ту похлепност на храну. Ужас!

    ОдговориИзбриши
  30. Ja takodje ne podnosim tu alavost na hranu. Ne radi se uopste o tome da li je neko gladan ili nije; kad si gladan naravno da treba da jedes dok ne budes sit. Ali sam uvek popiznjavala od situacija npr u hotelu gde je svedski sto za dorucak i veceru. Onda vidis stoku koja trpa sebi na tanjire gomiletinu hrane koju naravno ne moze da pojede, a sve zato sto ima svega u ponudi i niko ga ne ogranicava. Pa majku mu, ustani 2-3 puta, uzmi ono sta ti se jede i koliko mozes da pojedes. Od toga sam uvek nervni slom dobijala. I onda se ta hrana naravno baci jer stoka ne moze sve da izjede.

    Moj brat ne podnosi kad neko ne pojede sve iz tanjira, mislim da je to nekako uspeo da prenese i na mene (mada nisam bas tako stroga kao on). Ako jedemo negde u restoranu, onda ne pravi pitanje jer su kafanske porcije cesto neumereno velike. Ali kod kuce te tera da pojedes onoliko koliko si sipao sam sebi u tanjir.

    Svusko ima jednu naviku koja mene sve vise nervira: kad kupimo u prodavnici nesto novo sto je izaslo i sto nismo probali, on obavezno sve odjednom otvori da proba. Mene to nesto zivcira. Zasto mora biti otvorene 3 cokolade odjednom, pojedena po kocka od svake? Mislim, mozda je ovo samo moj trip, mozda i nije tako nenormalno.

    A za one roditelje iz poslasticarnice nemam reci. Ja to svom detetu ne bih dala, nema sanse.

    ОдговориИзбриши

Пратиоци

Претражи овај блог

...

free counters