Prime Directive

И да будемо начисто. Вређање мене овде још и може да прође, задаћете коју рану мојој сујети, зарашће, нема везе, али вређање неког другог, на мом блогу, мојој авлији, не дозвољавам. Ово сматрам разбибригом и малом можданом гимнастиком а не огласним простором те ако неко жели некога да прозива, нек` лепо отвори свој налог па удри брате, сестро или шта си већ. Свађа и те клиначке глупости не долазе ни под који обзир! Није цензура већ немање разумевања за приземна срања. Ако ме нешто нервира и диже ми притисак је препирање ради препирања! Двоје не може да разговара ако имају исти став, то је јасно ко летњи дан у подне, али контрирање зарад самозадовољавања личне малограђанштине заиста нема шансу. Аргументовани ставови долазе у обзир, то волим и много ценим и надам се истима. Унапред хвала на разумевању.

Понешто о мени

Моја слика
Половина људи има константну жељу да другима прича приче и објашњава очигледно. Ја спадам у другу половину. Ако имам шта да кажем рећи ћу/откуцаћу овде па кога интересује, интересује. А кога не интересује... изгубио је 10 секунди живота док је и ово читао. Нек` тражи бољу кафану!

... а кога интересује више података о мени:

недеља, 26. јун 2011.

Колико је бре прошло? Толико!? Ај` не рисе!

          Ма да ли је могуће? Ова кафана је успела да изгура своју прву годину. Успешно, или не, није на мени да оцењујем. Ту врсту коментара очекујем од вас, драги моји гости. Овај сто сам поставио у циљу размене мишљења поводом замерки, евентуалних похвала, предлога па и поздрава, што да не.
Ја бих могао да се изјасним да ли сам, као газда ове биртије, задовољан или не. Е па задовољан сам. Добро де, било је проблема. Кад се мало боље погледа, нису то били реални проблеми. Више су то биле неке несугласице и ситне чарке али то је све живот. Бар сам их ја тако схватио.
Редовних гостију има. Некад попију коју с ногу али некад се распиштоље па заседну и не иде им се. Све у зависности од тренутног расположења и теме. Укупно посматрано 21 гост је бар једном проговорио у протеклој години. Много? Мало? Има ли изненађених овим бројем? У једном периоду сам чак поставио и „контролу“ на вратима. Био сам знатижељан. Интересовало ме је да ли има и колико има оних који куњају за столовима. Сазнао сам да их има. Одакле су дошли, колико често су свраћали да одремају и у којем броју, није ме интересовало. Пријало би ми, наравно, а било би баш лепо и здравије за разговор да с времена на време да кажу по коју. Да чујемо и неко, евентуално, потпуно другачије гледиште. Али ако ће се и даље придржавати кибицерског заната, нема везе. Мени, не смета. Не замерам, далеко било, пу... пу... пу!
Током протекле године сам се трудио да редовном чистим и поспремам и да нових столова не мањка. Како ствари стоје, очекује ме нешто бурнији период живота ван ове кафане. Да се неко не забрине, сви чланови породице су здрави али не и задовољни са баш свим аспектима живота. Неке ствари ће бити промењене. Узевши у обзир надолазеће турбуленције, опростите ми, унапред, ако не стигнем на време да спремим неки од следећих столова.
Све у свему, надам се да сам испунио очекивања и да, бар, већина жели да кафана „Код Дајца“ настави са радом. За ову свечану прилику сам је мало и окречио :)

33 коментара:

  1. Viši inspektor Bešević26. јун 2011. 21:40

    Bogami Gazda,ja moram da ti pohvalim novi izgled kafane. Bas je prijatno. :) Zadovoljan sam.
    Jos da si pored onog eKspresa stavio i jednu kiselu...uf! :))
    Vidis kako je lepse sada. :)

    ОдговориИзбриши
  2. E, neka si, vala, okrečio, red je bio. Ja sam baš pomislila kako ja pišem ovde od septembra, to bi značilo da sam tu oko 10 meseci... Komentatori? Ti, Mirko, Inspektor, Svuš, Tina, Hipi, Sanjči, Zumični, neki "nick" na francuskom... Slavoljub, Slaki, Dragutin, Ana, Milutin (?to je neko pominjao?), Anonimna... Ko još??? Onaj što se bunio što raspravljamo o pravopisu... One čudne "komentatore" što su se neko vreme pojavljivali ne računam, pola toga je bio Zumični. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Dobro, nisam baš iznenađen ovim novim izgledom kafane. I ja sam povremeno žrakao profil Gazde a tamo je bio (još uvek je) i link za "Magacin" (probnu kafanu). Već dugo je ovako izgledalo pa... nema iznenađenja. Još ne mogu da prežalim onako devičansko belo polje za komentarisanje koje se fino izdvajalo od pozadine. Sad je sve svetlije, prostranije... baš kao dnevni list Politika posle one kompletne promene dizajna od pre 2-3 godine. Meni se više sviđala ona stara, retro Politika.

    Što se tiče ritma objavljivanja novih tekstova, logično je da se sedmični ritam iz elana pretvori u neku vrstu prinude. To već ne valja. Petnaestodnevni ritam mi se čini sasvim odgovarajućim. Dovoljno i da Gazda napiše sve što mu sazre za tastaturu a dovoljno i za nas, ostale, da polja za komentare popunimo svime i svačim... u dobrom duhu tradicije! Ipak, Gazdina ruka se mora osetiti u kafani. Nekad da prebriše sto a nekad i da lupi po njemu. Nadajmo se, češće ovo prvo...

    ОдговориИзбриши
  4. Gazda, čestitam godišnjicu!
    ---------------------------------
    Ja sam se ubacio u kafanu negde krajem septembra, čini mi se, ali sam naknadno pogledao i neke od postova (ne sve, praštaj...) iz prva tri meseca. Došao sam na Kajlin ( ČD ) poziv.
    Izvinjavam se Gazdi što sam odma' po upadu počeo da kenjam. Te "night club Dihts", te poziv NJEGOVIH gostiju na čat kod mene (na mom blogu), te odgovaranje na Inspektorove komentare na mom blogu ovde na njegovom...

    Žao mi je što sam se zakačio sa Kajlom, jer mi je bila vrlo draga. Međutim, i dalje visoko cenim i nju, i njeno obrazovanje, kao i njen blistavi um. Na žalost, posle onih sukoba, ne biva da ponovo budemo net-drugari, tako da je bolje da se izbegavamo (što kažu, na ignore).

    Gazdini postovi su obično vrlo interesantni. Dobro, neki su bili manje, ali je zato bilo nekoliko zaista odličnih. Pohvala što je uspeo da održi ritam od 1 post svakih 7 dana. K'o što reče Rimkoni, može i 2 puta mesečno, nema problema. U iščekivanju sledećeg posta, gosti će ćaskati na prethodnom...
    Mislim da je proređivanje neminovno, jer nije lako izdržati ritam od 52 posta godišnje!

    Što se tiče "lokatora", koji nam je neko vreme viseo nad glavom, samo da vas obavestim da posetilac može i da ga izbegne, i da ga lažira. Dovoljno je biti registrovan tamo na Feedjitu...

    Novi izgled...
    Sviđa mi se što je izvršeno skraćivanje u širinu, pa nema više onih dugačkih redova. Boja... hm, meni bi se dopalo da je ostala neka nijansa sive, makar i najslabija.

    Neće me biti tokom leta. Imam internet na telefonu, ali nisam probao da li mogu da se ostavljaju komentari na blogovima. Videću. Ali, sigurno ću navraćati i čitati postove i komentare, jer su letnji dani dugački, a ja ću svirati samo noću.

    Pozdrav svima! Do septembra...

    ОдговориИзбриши
  5. Ej narode, 'bardan...
    SviDZa mi se ovo preuredjenje kafane, ja inace volim kad se ljudi trude. Ima jedan kafic u mom gradu u koji sam cesto isla ranije jer su pustali finu muziku i imali lepu bastu, a sad vise ne idem. A razlog je sto je gazda izgleda neka stipsa nevidjena. Od kad je otvorio, nije mu palo na pamet ni da okreci a kamol' sta drugo da poradi. Stolice se izdrndale, podmetaci pocepani, sve deluje kao da je pokupljeno na otpadu. E pa ja tamo da idem vise necu. Necu da tresem u okrnjenu pepeljaru i necu da sedim na rasklimatanoj stolici.
    Da ne duzim, ovo mi se dopada. Sto bi se reklo "lajkujem" :)

    ОдговориИзбриши
  6. Da... Da ne zaboravim. Ono "Zumični" nije neki veselkasto, nenadjebivo duhoviti novi nadimak koji sam mu dala. To je samo mera opreza zbog svih sranja nastalih zbog imena, naloga, papazjanija.
    Samo to da kažem. Ne varničim.

    ОдговориИзбриши
  7. Lajka... "dotični" ti je izokola rekao: "Vojvodo". Red ja da mu ti bar šapneš: "Serdaru". A posle, zna se... kozaračko kolo.

    P.S. Trebaće mi vremena da se naviknem na novi izgled kafane. Sve mi se čini da spamujem nečiji nasumični blog a ne da spamujem Gazdin. :)

    ОдговориИзбриши
  8. E, gazda, cestitam i ja. Zadovoljstvo mi je bilo citati tvoje postove. :)
    I meni se svidja novi enterijer, jedino sto bi desna strana mogla da se popuni necim pa makar i reklamama, samo da ne bude ovako prazno bijela i ne vuce glavu u lijevo.
    Pozdrav svima!

    ОдговориИзбриши
  9. Viši inspektor Bešević27. јун 2011. 23:47

    Moram da kazem da mi je drago da se Ulicni vratio u "punom sastavu",jer nije trebao ni da odlazi. :)
    A drago mi je da vidim i ostale 'tice. :)

    Uzgred,zar prodje godinu dana majku mu...au!
    Bolje biti pijan nego star. To Gazda da stavis na ulaz u kafanu. :)

    ОдговориИзбриши
  10. Jes', nesto nam se Tina ucutala, ni da gukne...
    A i Inspektor je u pravu: kad pre prodje godinu dana? Izvlace se dani, mic po mic, ni ne primetis kad odu. Bedak.

    ОдговориИзбриши
  11. Драги гости, извињавам се што сам тек после пар дана пронашао времена да одговорим.

    Прија ми што сте задовољни. Тражио сам доста којекаквих образаца, да не кажем "темплејта," и овај је некако највише одговарао неким мојим прохтевима. Јесам хтео да мало "замрачим" али нисам успео. Покушаћу опет да променим код па ћу видети шта ће испасти. Неки од вас су свраћали у Магацин па су тамо видели могући изглед. Било је онде свега и свачега...

    Десну страну нисам успео да променим нити да смањим. Мистерија. Свашта сам пробао али је нисам успео попунити. И то ћу покушати да средим... јер је овако дефинитивно чудно.

    ОдговориИзбриши
  12. Ех моја Свуш... време пролази смао тако. Мени је Мирко најбољи показатељ. Прошле недеље је имао тачно четири месеца. ЧЕТИРИ!

    Лајка, има неколико људи који су коментарисали старије текстове. Као што је нпр. Madbear. Кометарисао је стари текст али је и рекао да је увек ту, у ћошку, слуша и пијуцка своје пиће. Можда се неком приликом и јави, видећемо.

    А за Тину сам се већ опасно забринуо...

    ОдговориИзбриши
  13. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  14. Evo , namamio me na jednom sajtu! Postavio zamku (link) i ja se kao klen zaleteo i hop.....evo me za stolom! E sad, kaki je obicaj u vasu kavanu? Novi obrce turu ili mu svi salju jednu za dobrodoslicu. I jos jedno pitanjce, jel se ovde pije ili ima i nesto kuvano-na raznju....Ajd dobro ja vam dosao! :)

    ОдговориИзбриши
  15. Душане, добродошао, боље нас нашао и све тако по реду...

    Их сад, намамио те. Немој тако. Лепо си позвао на кафу а ја у Лозницу нећу скоро свраћати па реко` што да не узвратим на овај гест гостопримства. Јесте да је ова биртија мало виртуелна али другу немам :) А за туру не брини, обрнуо си је чим си се јавио. Што се тиче остале понуде, у октобру прошле године сам поставио сто са свим могућим ђаконијама. Прошетај мало по кафани... шта си одма` засео! ;)

    ОдговориИзбриши
  16. Eto, Gazda, bar neka korist od Blica. Čudi me da ti je prošao komentar sa samoreklamom. Meni skoro ništa ne prolazi. Što na moj originalni nadimak a što na alijas(e) koje koristim isključivo na Blic stripu. Još uvek, po navici, čučim na tom sajtu ali kola su odavno otišla nizbrdo. Ne mogu da kažem da i sâm ponekad nisam za posmatranje ali da mi baš svaki komentar na Blicu ide pod lupu... e, to me vređa. Skoro sam ovde pominjao da je vreme da se pojavi neka alternativa Blicu. Da koncepcija bude ista ali da komentari imaju punu slobodu. Otprilike sam znao da tako nešto postoji. Sajt o kome pričam je http://www.vesti-online.com/ i jedina mana mu je što nema ni približnu posetu kao onaj medijski monstrum. Možda je rešenje da sam sebe ražalujem iz čitaoca-komentatora u samo čitaoca... i povremenog flekača stolnjaka.

    P.S. Malopre se registrovah (pogodite nadimak) na pomenutom sajtu. Pa ćemo da vidimo...

    ОдговориИзбриши
  17. Ćao, Dušane... Sto godina te nema....

    Mirkoni. ja sam pokušala da ostavim komentar, ali isto je otišao na proveru. Inače, još pre sto godina sam prestala da proveravam da li su mi objavili komentar, da li mi je neko odgovrio itd.

    ОдговориИзбриши
  18. Lajka, znači, ti si izlečena. Ja još uvek patim od hroničnog komentaritisa. Terapijo, lutalico!

    ОдговориИзбриши
  19. Iskreno, ne znam ni šta da pišem tamo. Blogovi su postali očajni. Vesti su bzvz. Gledam za onu tragediju što se desila, majka što je bacila decu sa 5. sprata... Oko 400 komentara... Šta ljudi komentarišu, zapitah se. Uđem u komentare, kad ono- svi gume psihologe, sudije, advokate... Aman, bre, desila se tragedija, bolesna žena je učinila strašnu stvar i DOSTA! Svet nije savršen, to su surove stvari koje se dešavaju. Normalni roditelji ne bacaju decu kroz prozor, ova žena je očito bila teško obolela. I šta tu ima da se komentariše, diskutuje, analizira? Evo, danas još jedna vest o tome. Ma, gonite se, frikovi jedni...

    ОдговориИзбриши
  20. Ja tamo nisam ni zalazio. Više volim "evil" samo u avataru.

    Pogledajte ovaj primer objavljenog komentara NEREGISTROVANOG komentatora na Blicu. Nije da se ne slažem sa konstatacijom ali, ipak... Akcenat je na komentar izvesnog Dragana.

    http://www.blic.rs/Vesti/Tema-Dana/262539/Sirenje-zenica/komentari

    ОдговориИзбриши
  21. Upravo sam objavio svoj prvi komentar na VESTI-ONLINE. Objavljeno promptno. Još kad bi veći deo ekipe sa Blica (e)migrirao tamo... eto radosti!

    http://www.vesti-online.com/Sport/Tenis/147547/Federer-Moracu-da-pojedem-pitu-od-iznutrica

    ОдговориИзбриши
  22. Teško ću se ja odvažiti na taj korak.

    ОдговориИзбриши
  23. Pa dobro, Lajka, ne kažem da je bolji od Blica (ovi nemaju integrisanu redakciju a ništa bez nje). Došlo je vreme da se čovek oduševi kad mu objave komentar onda kada ga i napiše (čak i "noćom"). Vidim ja da je sajt malo "obojen" ali šta da se radi.

    Juče iz puke dosade ponovo otidoh na stare blogove M. Š. Nikad se ne zna šta može otkriti takvo putovanje u prošlost. Mnogi su menjali avatare i nadimke i, kad se pogledaju stari komentari, može se otkriti da su neke nove face, u stvari, stare. Npr. Varvarin je (ne pod tim avatarom i nadimkom) ostavljao komentare kod M. Š. i nije Crnogorac, makar ne ONAKAV. Da li je to baš Slavoljub, ne znam, ali pozdravljam želju za talasanjem, ako se može.

    ОдговориИзбриши
  24. Jao, čekaj... Postojao je neko sa nadimkom Sistemin? Zar ne?

    ОдговориИзбриши
  25. Nije to taj. Negde se potpisao kao "Rez", e sad ne mogu da se setim punog nadimka, sećam se otprilike ko je, ali mozak je moj razjebana kutija.

    ОдговориИзбриши
  26. Pazi, da se sećaš takvih stvari... tek onda bi ti mozak bio razjebana kutija.


    Gazda, navikao sam se na novi izgled. Jeste da je sve belo kao kod Apple-a ali, dobro, niko nije savršen. Možda da te, u duhu dizajna, prozovem IGazda?

    ОдговориИзбриши
  27. Ако ћемо искрено, док Јабука није почела да прави оне силне "плејере" и "фонове" била ми је омиљена марка. Немам њихов комп али га желим :) Да ли сам ИГазда или само Ломитељ, више ни ја не знам. Толико ми се надимака овде променило да сам почео скоро на све да се одазивам...

    ОдговориИзбриши
  28. Ma, ja se sećam avatara od te osobe, ali nadimka ne.

    ОдговориИзбриши
  29. Da se oglasim ovde, gde nema cenzure. Živeo Novak Đoković!

    ОдговориИзбриши
  30. Ulični Putnik2. јул 2011. 02:01

    Putujete, putujete, a ne plaćate spavanje !!!
    E, nije šala.
    Zaista je moguće.
    Ali, morate biti spremni i da primate kod sebe na spavanje ljude iz celog sveta.
    http://www.couchsurfing.org/?default_language=sr&user_language=it

    ОдговориИзбриши
  31. Viši inspektor Bešević2. јул 2011. 21:16

    Mirkoni,moram malo da te provociram,onako kafanski,preko stola...danas mi je Blic objavio 3 od 3 komentara. Cetvrti ceka na objavu. :))
    Jesi li ti danas "radio" nesto na Blicu? :)

    ОдговориИзбриши
  32. Inspektore, sad bih ja na tu provokaciju, onako kafanski, trebalo da potegnem ćakiju na tebe ili da te bar gađam pepeljarom...

    Jok. Ni u ona bolja vremena, vikendom, skoro po pravilu, nisam ni čitao a ni komentarisao na Blicu. Nekako mi je s posla slađe, prirodnije.

    Ne znam čime si zaslužio toliku pažnju od intergrisane redakcije. Pogledaj samo blog sekciju Blica. Protekla dva dana su, brat bratu, ostali dužni objavu makar 50-ak komentara (ne i mog). Sutra kad (ako) grunu, biće veselo. No, to neće biti to.

    ОдговориИзбриши

Пратиоци

Претражи овај блог

...

free counters