Prime Directive

И да будемо начисто. Вређање мене овде још и може да прође, задаћете коју рану мојој сујети, зарашће, нема везе, али вређање неког другог, на мом блогу, мојој авлији, не дозвољавам. Ово сматрам разбибригом и малом можданом гимнастиком а не огласним простором те ако неко жели некога да прозива, нек` лепо отвори свој налог па удри брате, сестро или шта си већ. Свађа и те клиначке глупости не долазе ни под који обзир! Није цензура већ немање разумевања за приземна срања. Ако ме нешто нервира и диже ми притисак је препирање ради препирања! Двоје не може да разговара ако имају исти став, то је јасно ко летњи дан у подне, али контрирање зарад самозадовољавања личне малограђанштине заиста нема шансу. Аргументовани ставови долазе у обзир, то волим и много ценим и надам се истима. Унапред хвала на разумевању.

Понешто о мени

Моја слика
Половина људи има константну жељу да другима прича приче и објашњава очигледно. Ја спадам у другу половину. Ако имам шта да кажем рећи ћу/откуцаћу овде па кога интересује, интересује. А кога не интересује... изгубио је 10 секунди живота док је и ово читао. Нек` тражи бољу кафану!

... а кога интересује више података о мени:

недеља, 19. јун 2011.

Цитати – други део

           Не сматрам себе изразито аполитичном особом. Некад сам био. Сада сам више благо заинтересован и увек сам против оних који су на власти. Чим су успели да је добију, не верујем да су је достојни. Овај принцип размишљања сам усвојио од ујака, вечитог бунтовника. Политиком се никада не бих могао бавити јер немам образ к`о ђон. Тек понеког од њих сматрам паметном и интелигентном особом чије речи нису увек чист популизам и могу да га надживе. Један ми је привукао пажњу својим речима. Ако ништа друго, умео је да каже. О његовим делима нећу ни да почињем јер је то бескрајна расправа.
            Пар речи и мисли Др Зорана Ђинђића.

„Изгубили смо осећај за важност живота. Не само што физички живот не значи много, огугали смо и на мртве. Али то важи за много генерација. Понашамо се као да ово није наш једини живот, као да имамо поправни испит и још неколико живота. Ствара се атмосфера да се жртвујемо за неке више циљеве, да се одричемо задовољства, среће због нечег важног и великог, а када се упитамо шта је то, нема одговора. Немилице трошимо дане и године, тонемо у безнађе, арчимо наше људске и националне потенцијале. А зарад чега? Морамо се пробудити. Десет година смо протраћили, неки од нас десет најбољих година, неки десет последњих, а неки десет првих, пресудних за формирање личности. И све то с јако мало задовољства, среће, напредовања.“
„Они који лоше управљају повереним мандатом ретко одговарају. За њих је мали ризик. Велик иризик је за народ, јер он увек плати цену. И то у свакој земљи. Због тога су избори, као начин поверавања мандата врло озбињна ствар. Као када некоме дајете кредит. Ако банкротира и упропасти ваш новац, ви сте жртва. Шта ради добра и одговорна власт? Штеди, инвестира, не удвара се, поштује дугорочне интересе земље. Шта ради демагошка и неодговорна власт? Троши, задужује се, угађа ситним прохтевима и купује социјални мир, али по цену дугорочног пропадања. Када на крају све потроши и буде замењена, народ тражи правду, а понекад и освету. Али обично је прекасно...“
„Замисли Србију на крају 2005. године. Пет година након промене политике. Добри, асфалтирани путеви, десетине хиљада малих и средњих погона и предузећа, успешни концерни... Земља је транспортна кичма Европе, велики транзитни аеродром у Београду и десетак мањих. Светски квалитет хране као једног од главних извозних производа. Пословни центри у граовима, породична градња на периферији, индустријске зоне у близини саобраћајница. Пуно посла за свакога ко жели да ради, могућност повољних кредита за изградњу куће, куповину стана, покретање посла. Да ли ова визија делује као утопија?“
„Наш стратешки циљ и визија се може формулисати у само једној реченици: оспособити Србију за 21. век. У овој реченици садржани су сви задаци, сви изазови, шансе, тешкоће. Наравно, у сваком периоду историје и у свакој земљи лидери имају задатак да обезбеде успешно уклапање њихове земље у међународно окружење. Да предвиђају и решавају развојне задатке и проблеме да би земља била успешна... 21. век није обичан историјски период, већ нека врста новог почетка историје која се одликује брзином промена. Зато за сваког ко жели да опстане, императив мора да буде брзо прилагођавање променама и решавање задатака, уз све жешћу глобалну конкуренцију.“
„Не мислимо шта желимо 2002. године. Мислимо о томе шта желимо 2050., када ћемо бити мртви. Да ли желимо да иза нас остану резултати на које ће наша деца бити поносна, или неуспеси којих ће се стидети. Ми данас, хтели то или не, радимо на властитом споменику. На њему ће нешто писати: „Та генерација је извукла земљу из кризе “ или „Били су безначајни и бескорисни“.
„Ја Србију видим као на рендгену, све њене проблеме, шансе и опасности. Ово је земља прокоцканих шанси и проћерданих потенцијала.“
„Успевају само нације које имају позитиван став према стварности. Само брзе, активне, оптимистичне нације остварују своје циљеве.“
„Када ме мој син пита: „Тата, шта радиш по цео дан?“, ја му кажем: „Радим да би ти могао мирно да живиш.“ Тако ја разумем суштину свог посла. Сигуран сам да га већина родитеља у Србији на сличан начин разуме.“
„Разумни људи велики проблем разложе на више малих, па решавају један по један. Ми смо склони да све проблеме скупимо у један, па је он тешко решив.”
„Слушај шта други хоће, то је важније него да причаш шта ти хоћеш.”
„Да не кукамо због прошлости, него да тражимо шансу у будућности. Да не посматрамо себе као жртве, него као потенцијал за успехе и победе. Да умањимо утицај наше прошлости на нашу будућност.”
        „Ја Вас позивам, Вас појединачно. Кад се пробудите, пробудите се весели и реците ево га још један дан, имам шансу да урадим нешто а не кад се заврши дан, хвала богу, још један дан се завршио. Живот је чудо једно... Уради нешто позитивно са својим животом!”

19 коментара:

  1. Ok, opet ću ja prvi...

    Sećam se da su Slobisti devedesetih govorili "a, ko da dođe", kada bi im neko govorio da su nam potrebne promene. Drašković je bio glavna opozicija, pa bi onda raspalili po njemu. Kao, kad nam je takva opozicija, neka nam ga SPS i dalje.

    Ja sada više i ne pratim politiku. Na Blicu od vesti pogledam samo DRUŠTVO, SVET I TEMA DANA. Ali, moram da priznam, kada vidim da su glavna opozicija Nikolić, Velja, SRS i Koštunica...

    Moj omiljeni političar je Žarko Korać, pa tamo gde je on bio, tamo sam i davao svoj glas (poslednji put negde oko 2002.).

    Sada me ne interesuje. Da nemam familiju u Srbiji, baš bi me bolelo uvce. Ovako, voleo bih da bude bolje.

    Đinđić je bio OK. Fala mu, al' nije on bio za nas. Mnogo smo mi divljaci...

    ОдговориИзбриши
  2. Viši inspektor Bešević21. јун 2011. 02:20

    "Mi smo 10 godina stariji,siromasniji,propaliji...i to je cena nase gluposti...ne moze to besplatno"
    Ovo sada je vec 20 godina...koja tuga i zalost...boloje da smo 20 godina proveli na robiji.
    SVe na Bog dao samo nam je PAMET uzeo,a kad nemas pamet,onda ti je sve drugo DZABE!
    Akos e prica o Zoranu,ne bih da pricam,jer ga danas svi pominju i balave,a ja o njemu imam jedan vrlo lican stav i ne bih da ga razmenjujem sa ostalima,koji su u vecini prizeljkivali to sto se desilo itd.
    Juce sam gledao onaj Utisak nedelje....MAJKO DRAGA!

    ОдговориИзбриши
  3. Идеја није била да причамо о политици. Ко жели, може, наравно али ја не. Нити ћу о било ком политичару да износим моје мисли и ставове. Лепо је рекао један политичар: "Политика је курва. Само је новац интересује."

    Једноставно је. Ко има да каже неку паметну, не би га требало ућуткивати већ слушати. А ако тај није међу живима, не би те речи требали олако да заборављамо. Трудим се да тако неке мисли и речи појединих људи не заборавим...

    ОдговориИзбриши
  4. Lupanje bubnjeva...
    http://www.virtualdrumming.com/drums/windows/drums-free-drumming.html

    ОдговориИзбриши
  5. Биће да је нешто засмрдело у кафани...

    ОдговориИзбриши
  6. Pa, nemaju ljudi obično šta da dodaju na citate... A svaka priča o citatima povlači priču o politici. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Сматраш да је то проблем? Ја сумњам да је неко прд`но. Али ко...? Нема везе, разићи ће се смрад до следећег стола, сигуран сам.

    ОдговориИзбриши
  8. Politika itekako ide uz kafane. Pa mnoge političke zavere su kovane baš nad masnim stolnjacima. I partije su nastajale na istim mestima. Ali...

    ... upekla zvezda. Stiglo leto, čak i kalendarski, ko će sad da lamentira nad političkim temama. Blic se svojski trudi da mi ubije svaku želju za komentarisanjem. Možda se to malo prelilo i ovde.

    Gazda, kad menjaš dizajn? Ako mene pitaš (a ne pitaš) radi šta ti je volja ali ostavi da polje za komentarisanje bude belo a ostala pozadina malo tamnija (koja god boja to bila).

    P.S. Sada sam 100% siguran da je Varvarin zapravo Slavoljub. Još jedino na sportu vlada kakva-takva živost u komentarisanju. Mada, nema me tamo često...

    ОдговориИзбриши
  9. Ja poslednjih dana ni strip nisam gledala. Mrzi me i na Tenis da odem, pošto mi idu na živce sa vestima o Novaku... Oooo, jbt, postoje i drugi teniseri... "Novak pevao, Novak zevao, Novak prdnuo..."

    ОдговориИзбриши
  10. Juče na Blicu komentarišem grešku u naslovu za tekst o Sergeju Trifunoviću. Dobro, komentar mi nije objavljen ali što bar grešku ne ispraviše. Važno je da je redakcija integrisana!

    Lajka, ako ti je dosadilo da svakodnevno čitaš o Novaku, eno ti Tržanke. Ima da cede tu suvu drenovinu još dva meseca... najmanje!


    U vezi onih bubnjeva... Nije da nisam probao da sâm lupetam, ipak, evo kako to radi neko ko se razume u svoj posao...

    http://www.youtube.com/watch?v=Z7O3FtKfp-4

    ОдговориИзбриши
  11. Uh sunce ti... pa sad ne možeš komentarisati ni Blic blogove bez obavezne provere. Video sam da se Gazda javno žalio ali nisam verovao. Još ja maskiram reč "n@pad@m"... Čoveče, da imam volju i početni kapital, napravio bih neki sajt sličan Blicu i mlatio pare na reklami. Objavljuješ agencijske vesti i dopuštaš skoro sve komentare. Zarada zagarantovana! Ovi nisu ni svesni da sami seku granu na kojoj sede... C, c, c...


    Lajka, zar stvarno ne znaš ništa o skorim dešavanjima u životu Tržanke? Blago tebi! Kako ti je uspelo?

    ОдговориИзбриши
  12. Naterao si me da odem na sajt Pulsa, pa sam nešto videla... Bezvezarija.

    ОдговориИзбриши
  13. Viši inspektor Bešević25. јун 2011. 16:51

    Vise ni na Sportu ne moze da se komentarise bez provere,a toliko ima komentara NEregistrovanih sa uvredama i spovkama koji su PROSLI. Stvarno mi neke stvari nisu jasne,osim da su ti NE registrovani koji psuju i vredjaju (direktno i indirektno) administratori themself,sto bi se reklo na srpskom. :)
    Tako da ja mogu da konstatujem da je Blic UMRO za nas i nama slicne. Vise nista necu ni da pokusavam.
    Djokovica mi je vise pun kurac...i njega i cele njegove familije. DObar je on omladinac i dobar sportista i svaka mu cast na svemu,ali brate sto je mnogo mnogo je. Nije meni sam Djokovic ogadio samog sebe,vec dupeuvlakacki novinari cija pamet i ne moze da smisli nista dalje i vise od toga,sto Lajka kaze,Novak zevao,Novak prdnuo...pocesao jaja,spavao na stomaku i sl.
    Za Gocu Trzan...Boze,molim te,spasi nas od nove SAGE! I golgote...i cega god!
    A naslov da je gocin muzi na FBu izbrosao status da je ozenjen....hahahaha! Covece,oni koriste FB stranicu kao izvor informacija...neverovatno.
    Amin.

    ОдговориИзбриши
  14. Viši inspektor Bešević25. јун 2011. 17:02

    Niste znali da medju gostima ima neko ko je svirao (a ne lupao,hehehe) bibnjeve nekoliko godina. (pokazujem prstom na sebe) Haha!
    Ne sviram vec godinama,ali obozavam da gledam ove
    "kavere" (cover)
    Evo ovaj momaj je fenomenalan. Niko Mekbrejn bi mogao da se zabrine za svoje mesto u bendu. :)

    http://www.youtube.com/watch?v=e5kpVxcArUk&feature=fvwrel

    I ovaj momak je odlican!

    http://www.youtube.com/watch?v=EmMO1v-llHs

    ОдговориИзбриши
  15. Viši inspektor Bešević26. јун 2011. 02:00

    Ovo TREBA pogledati. Vrlo,vrlo,vrlo interesantna kratka prica ex yu roka. :))

    http://www.youtube.com/watch?v=evcUwBlDJNQ&feature=player_detailpage

    ОдговориИзбриши
  16. Džoniša - carina!
    http://www.youtube.com/watch?v=sATgyzEAk_0

    ОдговориИзбриши

Пратиоци

Претражи овај блог

...

free counters