Prime Directive

И да будемо начисто. Вређање мене овде још и може да прође, задаћете коју рану мојој сујети, зарашће, нема везе, али вређање неког другог, на мом блогу, мојој авлији, не дозвољавам. Ово сматрам разбибригом и малом можданом гимнастиком а не огласним простором те ако неко жели некога да прозива, нек` лепо отвори свој налог па удри брате, сестро или шта си већ. Свађа и те клиначке глупости не долазе ни под који обзир! Није цензура већ немање разумевања за приземна срања. Ако ме нешто нервира и диже ми притисак је препирање ради препирања! Двоје не може да разговара ако имају исти став, то је јасно ко летњи дан у подне, али контрирање зарад самозадовољавања личне малограђанштине заиста нема шансу. Аргументовани ставови долазе у обзир, то волим и много ценим и надам се истима. Унапред хвала на разумевању.

Понешто о мени

Моја слика
Половина људи има константну жељу да другима прича приче и објашњава очигледно. Ја спадам у другу половину. Ако имам шта да кажем рећи ћу/откуцаћу овде па кога интересује, интересује. А кога не интересује... изгубио је 10 секунди живота док је и ово читао. Нек` тражи бољу кафану!

... а кога интересује више података о мени:

недеља, 3. април 2011.

Ко се играо са казаљкама, јебем ли му... све му јебем!

            Не знам ко и не знам кад је био толико бистар да помера сат тамо-`вамо!? Нисам претурао по нету да добијем податке на ову тему јер не желим да губим време на ту идијотију!
            Оно што знам је да утиче. На мене, моју околину, чак је и господин Медведев приметио да се краве музаре збуне што им неко драшка сисе кад томе није време. Иако ниског раста, у мојим очима, је веома порастао због одлуке да се укине „зимско“ и „летљње“ рачунање времена.
    Разлоге увођења овог светског принципа сам схватио. Са инжењерске стране посматрано, а помало и економске, јасно ми је. Штедња електричне енергије. Раније устајемо, идемо на посао па кад се вратимо послеподне имамо до касно увече сунчеве зраке, те не морамо да укључујемо сијалице по стану. Од тренутка увођења свега овога, много тога се променило.
            Прво. Сви смо постали конформисти. Волимо да нам је удобно. А што и да не волимо кад све плаћамо? И то папрено плаћамо. Дакле, већ су нам узели, или ће нам тек узети новац, па што не би користили све погодности које пружају утичнице пуне електричне енергије које спремно чекају електричне уређаје. Закључак: трошимо електричну енергију и заболе нас колико је сати.
            Друго. Сијалице. Тек је технологија израде истих у овој области напредовала. Угљенична нит је сијала, ту нема збора, али је и кратко трајала. Радни сати су јој се мерили радним минутима. Последњи у дугом низу наследника јој је волфрамова нит која исто тако добро греје али и дуже ради. Сија и дан-данас у многим становима а та светлост је 10% енергије коју потроши. Остатак је топлотна енергија што и није тако лоше кад неко има пилиће. Ставиш их у дрвени сандук, поспеш им сламу под ногице, даш им хране и воде у довољним количинама, укључиш једну сијалицу од 100W да им сија и милина. Ем им је топло, ем мисле да је нон-стоп дан па стално кљуцају и расту. Већина данас користи оне штедљиве сијалице. Ево ја први нпр. Свуда су ми у стану само те. И одразило се на потрошњу. Итекако. Дакле, штедим и без да ми то неко натура директно на нос. Ја то морам да платим и то ми је довољан мотив. Закључак: прича о каснијем укључивању светла у стану и штедњи тим путем више не пије воду.
            Треће. Већина нас одлази на посао, као и кад је ово померање уведено. Али многима је померено и радно време. Мој отац је својевремено морао да буде у 6ч на радном месту, кад је био у тзв. првој смени. Устајао је око 5ч и наравно да је при том сијала барем једна сијалица. Мајка му стара, није он био сова па да се сналази у мрклом мраку! Било му је зајебано у тој смени, горе него у трећој, а кад се врати, морао је да одспава мало. Који ће му светло при том? Даље, тада, као и данас, све иоле интерсантне емисије, филмови, серије почињу у вечерњем термину. Ако и искључим светло, укључио сам тв. Данас ми више ради компјутер али то су сад финесе модерног доба. Све у свему, јебе ми се што сунце сија сат касније током вечери кад ја имам неку другу занимацију. Да идем да шетам, можда? Могао бих, стварно бих могао, здравије је а и не би било лоше да искористим те дивне тренутке заласка сунца али ко ће после те касне шетње сутра ујутро на посао, а? Закључак: искористићу те послеподневне сунчеве зраке кад ја хоћу!
            Четврто. Има ли неко, неки уређај који редовно користи, у стану који не ради на струју? Евентуално је ту плински шпорет и, шта још? Све у стану нам шљака на електричну енергију. Моја баба је ложила „Смедеревац“ да би скувала ручак многобројној породици али и да би се згрејали. Чим су ујаци направили нову кућу, тај се иселио. Направили су централно грејање. Котао у подрум, развукли цеви по стану, монтирали радијаторе и бог да их види. Ако и ложе угаљ у тај котао, онда им бар она пумпа, која гура воду кроз систем, ради на струју. Ово је, можда екстремни, пример модернизације на селу али по градовима је систем даљинског грејања већ одавно нормална ствар. Поред тв-а, компјутера имамо и увек обавезни фрижидер, машину за веш, неко и машину за суђе, музички стуб, радио, бежични телефон чија се база пуни са електричне мреже, фен за косу, електрични бријач, пуњачи за све и свашта... и ко зна шта још. Не бих рекао да све ово увек искључујемо кад идемо да спавамо. Потреба за корисним обликом енергије на свету расте из минута у минут. Један од основних принципа физике гласи да је укупан ниво енергије на свету константан. Само се обилици исте мењају. Е па нама не треба енергија таласа и ветра негде напољу већ у утичници у стану! Ова чињеница не зависи од тренутка изласка и заласка сунца... Закључак: укључиваћу шта хоћу, кад год хоћу и колико дуго год хоћу без обзира да ли се сунце налази изнад или испод хоризонта!
            Пето. Утиче на МЕНЕ! Јесте, увек се време помера (рогобатног ли назива... да је Ајнштајн жив, јеб`о би нам маму... ужас) између суботе и недеље али ја то померање осећам данима после. Тек у среду осетим како долазим себи. Чак је и секретарица приметила да је највећа потрошња кафе у фирми, а имамо апарат са бесплатним избором између два, три срања, убедљиво највећа понедељком после промене. Мање и неквалитетније се спава па је већини потребан допинг за будно стање. Ја ову промену осећам откад знам за себе. Или сам раздражљив, нервозан или ми се спава. Ове године, захваљујући и Мирку, ми се спавало. Видећемо шта ће бити следећи пут. Закључак: кад бих могао, преспавао бих тих неколико дана после „померања времена!“
            Шесто. _______ (допунити по жељи)
           Све у свему („Зачин Ц“, говорио је популарни Мићко у старој реклами), ја немам више оправдања за ову зајебанцију људске популације на планети. Можда је некад и имало смисла, остављам ту могућност отворену, али више не! Питам се само хоће ли се ико дозвати памети па да нас више не цимају?

82 коментара:

  1. Posebno mislim da štednja električne energije i slični bakrači zvuče komično kod nas. Mi nismo sposobni da turimo jbne vetrenjače u Banat, a da ne govorimo o ostalim oblicima nesposobni itd. Uopšte, ko štedi električnu energiju? Ljudi danas pale svetlo i usred letnjeg dana u podne. Nabiju roletne i upale svetlo.... Samo na mom fakulteta tokom dana bude popaljeno 10000 sijalica i mračno je i pored toga. Jbg, taka zgrada. http://static.wix.com/media/f93ebd31675ea60660932b23fdd9efae.wix_mp

    Uostalom, naučnici sigurno znaju kako se sve može doći do energije, ali, eto, političari ne prestaju da nas ubeđuju da postoji neka nestašica energije... blabla, zato i plaćamo tolike računčine... Ono sa naftom je glavna sprdnja. A, jbg, šta ćeš.... Ne možeš sad da prestaneš da ideš na pumpu iz revolta. :))) Uostalom, kad se prolepša vreme, što ne koriste solarnu energiju!?!?

    Mnogo je dokaza da je to sve smešno. Ja totalno mrzim promenu vremena, jbt, ja časove držim nedeljom. Onda mi se sve poremti. Ja sam navikla da ustajem između 9 i 10. Ovako, skoro čitave prošle nedelje sam ustajala oko 11. Dođe mi da plačem kad ustanem u 11.

    P.S. Gde je bre onaj Mirkoni???

    ОдговориИзбриши
  2. Само да знаш да постављање једне ветрењаче и стављање исте у погон и у мрежу кошта најмање 3 милона евра. :) А не доносе велики профит јер им је одржавање тек папрено... Скоро сам гледао снимак на нету како се покварила кочница на једној ветрењачи у Британији. Евакуисали су комплетно становништво у кругу од 20км! Неко од екипе која је чекала да пукну лопатице ротора је снимао камером и могу ти рећи да то није био ни мало пријатан призор. Није било жртава али... Колико би се то код нас добро одржавало, стварно не знам... Не сумњам ја у наше људе и знање али има ту много али... али... :)

    Немци имају доста тих ветрењача, поклекли су пред странком "зелених" који су најгласнији заговорници "чисте" енергије. Њихово учешће у мрежи није веће од 10%. Веома мало за много улагања. Све је то "кеш, колица и лаганица!"

    П.С. на П.С.: Појма немам где је.

    ОдговориИзбриши
  3. Kako gde sam? Evo me u Majamiju. Izgleda da sam ja više prisutan na onom teniskom terenu od samog Noleta. Biće bolje, valjda...

    ОдговориИзбриши
  4. Jao, Nole, Nole, nisam smela da gleddam kraj... Uffff! Pa, gde si ti, Mirkoni, nema te k'o peMzije...???
    Nisam znala to za vetrenjače. U Francuskoj sam ih bašbaš viđala, pa sam kontala da to mora biti isplativo. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Jbt, ja sam se svih ovih godina divila Novaku, što Lomi kaže, DO IMBECILNOSTI... Ali, ovo!!!! Ja ne mogu da prestanem da razmišljam o ovom čudu... Ne mogu da se načudim. Ovo je jedan od najboljih perioda u muškom tenisu, a u tom periodu ovaj naš uspeva da veže 4 meseca bez poraza. 2 pobede u DK-u + 3 pobede na Hopman kupu + 24 zvanične pobede... Ukupno 29 pobeda.

    ОдговориИзбриши
  6. Ja sam stoički odgledao ceo "taj brejk". Mada, kad je stani-pani često prebacim kanal, pogotovo u ostalim sportovima. Ako mi gubi tim ili sportista za kog navijam, nema šanse da se nerviram besplatno i nastavim gledanje prenosa (zato sam u prvom setu i napisao koju reč u konkurentskoj "kujni"). I sportisti se nerviraju što gube ali su bar masno plaćeni a meni je jedini honorar kad moji favoriti pobeđuju. Srećom, Nole je počeo da nas navikava na hronični uspeh pa je pravo uživanje gledati ga.

    Sutra ću malo na temu ovog astala... Sve što možeš danas, ostavi za sutra. To je moto kojeg se često pridržavam.

    ОдговориИзбриши
  7. Ja cu da dopunim"po zelji"(br.6).Cini mi se da je sa energijom(bilo koje vrste),slicno kao sa medicinom,tj.farmacijom.Nista na ovom svijetu okruglom me nece ubjediti da nema vece mafije od ove energetske,a tu u korak sa njima je i "bijela"mafija-farmacija.Koje se tu pare "mlate".Kakva droga,prostitucija,oruzje...
    I sta je sa fuzijom(sjetila sam se onog filma"Svetac")???

    ОдговориИзбриши
  8. Simpatično mi je što se u svim Gazdinim tekstovima, koji makar koketiraju sa tehnikom, probudi Mister Hajd (iliti Mister inženjer) pa manje-više budemo zasuti tehničkim podacima raznih fela. Svestan sam ja da je to profesionalna deformacija a pošto je Gazda čovek od pera (iliti tastasture) to onda nije AMA NIKAKAV problem.


    Mene je pomeranje sata urnisalo prvog radnog dana (ovde zamisliti melodiju one pesme "Hodam sad kao zombi"). Drugog je već bilo mnogo bolje a trećeg je sve bilo potaman.

    Iako sam noćni tip, ipak mi odgovara da leti dan traje što duže. Zato mi je ovo pomeranje sata logično. U Srbiji toliko toga ne štima da mi ovaj "vremenski problem" dođe kao šala. Problem od 3 dana, moš' misliti... Šta ćemo sa problemima koji traju 3 decenije?

    Kao nepopravljiva lenčuga, priželjkujem neka druga vremenska pomeranja. Na primer, ona koja bi TRAJNO smanjila broj radnih sati sa 8 na 6 (ili još manje). Dokle mislimo da se pridržavamo one čuvene tekovine 1. maja satkane od 8 sati rada, 8 sati spavanja i 8 sati kulturnog uzdizanja? Od tih vremena, štošta se promenilo... tehnološki napredak je ogroman, populacija se uvećava i sve to utiče na porast broja nezaposlenih. Naravno da neka zanimanja ne bi trpela skraćenje radnog vremena. Teško mi je da zamislim hirurga koji izvodi operaciju na otvorenim srcu a kolega mu dođe i, čukanjem po ručnom satu, obaveštava ga da mu je, po zakonu, vreme isteklo. No, neka zanimanja bi to veoma pozdravila i ja govorim u njihovo/svoje ime.

    P.S. Kada bi do tog (nedosanjanog) skraćenja radnog vremena i došlo, nisam siguran da bih ceo višak slobodnog vremena iskoristio na kulturno uzdizanje (rekoh li da sam lenčuga) ali određeni deo... sigurno.

    ОдговориИзбриши
  9. Јебеш га Миркони, три деценије нагомиланих проблема... много је... знам... они су ме померили у души, обележили су ме, и то ћу носити у себи докле год будем дисао! Једно од решења је да једноставно одшеташ од тих и усвојиш неке друге проблеме, надајмо се лакше решиве. Као ја, Тина, Инспектор... Можеш и да почнеш да се бориш против њих, не знам, можда да их решаваш на неки начин. Ако имаш моћи. Ја немам више ни времена, ни живаца а понајмање моћи. Али, ова зајебанција са сатом ме цима два пута годишње: тамо - `вамо, напред - назад... па сам бар, ако ништа друго, покушао да се изјадам. :)

    ОдговориИзбриши
  10. Volim ovu kafanu, uvek nesto pametno cujem (kao i u svakoj pravoj kafani, naravno).
    Nisam pojma imala da jedna vetrenjaca moze toliko da kosta. Sad mogu negde da se kur*im ovim podatkom:)))
    Ja, inace, uopste ne stedim struju. Ne zato sto ne znam sta cu sa viskom love ČDČDČD nego sto nemam naviku. Jedno vreme sam se furala da ukljucujem masinu za ves samo nocu, po jeftinoj struji. Ali posto uopste nisam nocna ptica, taj zadatak mi je jako tesko pao. Cekam da masina zavrsi da rasirim ves, a glava mi pada od umora, ne znam za sebe. Brzo sam odustala. Jebes ga, ako cu za 100-200 din ustede muciti sebe, onda je to bespotrebno.
    Ponekad se setim da pogasim i bespotrebne sijalice, ali samo ponekad. Moracu malo da se vise time pozabavim.
    A slazem se i sa Mirkonijem oko problema pomeranja vremena: problem od 3 dana i nije neki problem :) Uopste nisam imala frku da ustanem sat vremena ranije. Mozda zato sto stvarno volim da ustajem rano. I vikendom djipim iz kreveta oko 8.

    ОдговориИзбриши
  11. Valjda to sve zavisi od toga kolika si spavalica. Meni mlooooogo smeta kad mi otkinu tih sat vremena. Sećam se srednje škole i izlaženja. Posle izlazaka sam redovno spavala do 12. E, još kad umesto 12h bude 13h... A sutradan jutarnja smena... I pitala sam se uvek kako je ljudima koji ustaju u 5 ujutru?! Oni tog dana ustanu u 4, brrrrr!

    ОдговориИзбриши
  12. http://sport.blic.rs/Tenis/195392/Nadal-Novak-ce-biti-broj-jedan
    Ja mnogo volim Rafu, ali moram priznati da nije sve u tome da je on izuzetan džentlmen itd. On je, prosto, vrlo mudar. Sećam se 2008. godine, tad je bio drugi, a Novak mu se pre sezone na šljaci približio na tadašnjih 350 bodova (sad je to oko 700). Novinari su već proglasili Novaka novim brojem dva. Kad su pitali Nadala šta misli o tome, on je rekao da je SVESTAN da će ga Nole prestići, ali da se nada da će ostati u velikoj trojci i da će biti prava konkurencija Novaku i Fedu. Šta se nakon toga desilo? Ništa. Nadal je osvojio sve turnire na šljaci (uključujući RG), Kvins, Vimbldon, Sinsinati, Olimpijadu i postao prvi.

    ОдговориИзбриши
  13. Видиш Свуш, ни ја нисам спавалица. Чак и кад сам се враћао из тог града, који је Лајка споменула, будио бих се већ око 9 сати. Није битно кад сам легао. Не знам зашто али знам да ми смета :)

    ОдговориИзбриши
  14. Da znate da i meni to pomjeranje sata nikako ne godi. Proslo je vise od 7 dana, a ja i dalje ustajem u 11, a ustajala sam nesto prije 10 i sad mi to stvarno smeta. Ujutro prije posla nista ne stizem da uradim, mrzim to :(((
    U sustini lako se priviknem kad moram rano da ustajem i idem negdje, dan-dva i prilagodim se, ali ovako kad nemam obaveza ujutro sve pomjeram sat na jos 15 min i nit spavam niti sam budna i cijeli dan sam nekako bezveze.
    Ali prija mi ono zimsko pomjeranje, onaj dodatni sat mi je fantastican.
    A sto se struje tice, ja opet ostajem budna do kasnih sati i sve vrijeme mi je ukljuceno svjetlo, komp.. nimalo ne stedim, i bojler mi radi cijeli dan, tata uvijek kuci ide za nama i gasi svjetlo, a ovdje ga nema...

    ОдговориИзбриши
  15. Viši inspektor Bešević5. април 2011. 02:56

    E,da i ja sada malo jebem mamu...po redu. :)
    Nikada mi nije,i nece biti jasno zasto stedimo struju,a bacamo hleb!
    Ako moze iko to da mi objasni...ako je ikako moguce. Hvala. :) To kao prvo.
    A kao ostalo...
    Sta ce meni tj. Skandinavcima pomeranje vremena i TO ako moze neko da mi objasni?! Za njih je bre do Maja mrak i ujutru i u 3 popodne. :))) Pa ne,relano...manje ili vise je tako. A i kod nas...sta vredi sto mi on pomeri obdanicu do 7h uvece npr. a kada ustanem u 6h moram da upalim svetlo,jer OPET jos nije svanulo(ko ustaje u 6h ujutru) I svetlo gori do 7h dok se ne podje na posao,radi tv,radi kafemat,radi svetlo u kupatilu,u kuhinji,u dnevnoj sobi u spavacoj.. Ha! Pa jel nije? :) Kao sto bi bilo upaljeno i u 18h,a ne u 19h...znaci taj jedan sat,je sviranje kurcu,da prostite. :) Samo je premesten,a struaj gori pa gori. :) Jel se razume sta sam hteo da kazem?
    E, sada,ruku na srce ja nikada u Srbiji,ni sa jednim poslom, nisam ustajao pre 7h ujutru. Na drugim mestima takodje,ali sada ustajem uglavnom u 6h...mada moze i pre i malo kasnije...zavisno od posla i razvoja dogadjaja. Nebitno.
    Uglavnom,pre nego se pomerilo vreme taman je negde oko 6h pocinjalo da svice,onako nazirala se zora...ali samo ako je vedro skroz,ako nije onda ne svice do podne. :)) Kako mi glava gleda u prozor kada se budim,tako ja u daljini vidim da nailazi zora,pa mi je lakse da ustanem. Kad,promeni se vreme...ustajem ja u 6h prvo jutro...auuuuu majku ti...da se nisam zajebao,da niej pun mesec,pa ne mogu da spavam...da se nisam probudio ranije kao sto ima obicaj,pa avetam po sat vremena...hoce piski,nece piski,hoce pije vodu,nece pije vodu...ne bre! Pogledam na sat-6h! Au majku vam,reko',jebem sad moram da cekam jos dva meseca da mi zora zamigolji na prozor u 6 ujutru.
    Nego,nikad nisam obracao paznju na to pomeranje vremena,ali ove godine me je pogodilo. trebalo mi je par dana da se naviknem. Imao sam utisak ne da mi fali jedan sat u celom danu,nego bar 3 sata. Kao da mi je neko ukrao 3 sata. I bio sam pospan,tesko sam ustajao...to do sada nisam zapamtio da mi se desavalo.

    ОдговориИзбриши
  16. Viši inspektor Bešević5. април 2011. 02:57

    Inace postoji ono pravilo za navikavanje 1 dan za 1 sat.
    To sa vremenom je posebno gadna stvar kada prodjete nekoliko vremenskih zona,kao sto se meni desavalo par puta (kad sam putovao za Kinu i za Ameriku). U Kini ne pomeraju sat i to je skroz ok. Nista nisam posebno lose primetio. Ameri naravno pomeraju,ali pre Evropljana,nedelju ili dve,ne znam tacno sad. Nebitno. Uglavnom prelazak u vremenske zone + /- 6,7,8 sati je prilicno gadno. Ceo organizam dozivi SHOK! Poremeti se sve...san,glad,odlazak u wc...non stop vam se spava prvih nekoliko dana...nocu ne mozete da sapvate,jer je organizam navikao da se budi i sl. Minimum 4-5 dana za navikavanje,ali minimum. Secam se cak da kada sam otisao u Kinu,pa sam cak promenio i godisnje doba na neki nacin...Januar u Srbiji,puca kamen (uzasno gladna zima te godine u Srbiji u BGu bilo -15 kada sam otisao) ,na jugu Kine takodje Januar,jel da :) ...ali oko 10ak stepeni. Jos vlaga velika. Auuuuf! 3-4 puta sam imao temperaturu za mesec dana,sto mi se nije desilo u zivotu! Ne moze organizam lako da podnese i vremensku razliku,pa jos i veliku temperaturnu razliku.
    Jednom sam gledao na B92 mislim da se zove "male beogradske price" ili tako nesto,pa prica o Nebojsinoj kuli,to je ustvari bila apsana,zatvor...turski. I sta su turci radili,mamicu im prepredenu...oni su sve one koji su osudjeni na robiju bilo da su Turci ili ne,slali na robiju u suprotne delove carstva. Tako su recimo iz Anadolije,gde je vrela i suva klima robijase slali u Beograd,u Nebojsinu kulu gde su ovi mucenici posle par godina skapavali od vlage koju nisu mogli da podnesu u BGu,em pored reke. Kazu da su znali da umru za svega 2-3 godine,totalno se osuse,izblede,iznemognu...iscile sto kazu babe. A ove druge salju na veliku vrucinu.
    Nego,sto se tice vremena i struje...kod mene je prilicno zamraceno...svetlo se dobija samo od dve lampe u cosku,tva i kompa...i spolja sto udje od ulicne rasvete i to je to. Ne volim da mi bljesti,smeta mi za oci. Nekad gore one mirisljave svece. Tako da sto se tice struje i ustede iste mene nema sta da jure. :)) Mada opet se vracam na pricu s pocetka...struja i hleb.

    ОдговориИзбриши
  17. Viši inspektor Bešević5. април 2011. 03:11

    Krenuh da procitam komentare,pa se zakacih na prvi Lajkin...
    Nekada davno,jos kao dete,gledao sam cuvenu emisliju Posle buducnosti,svi se secate verovatno...i secam se da su tada u Skotskoj postavljali solarne ploce na krovove. Ej,u Skotskoj,pa oni nemaju 18 sati cistog sunca u godinu dana. :) Ali i to sto imaju,naucnici su izracunali da kada ima sunca krov se u Skotskoj zimi zagreje i do 20ak stepeni...oni lepo prikupe svu tu energiju,sto suncevu,sto toplotnu i koristeje...i dobro se secam da je neki dedica rekao da su mu racuni za struju i grejanje manji oko 20%,sto uopste nije mala stvar. A Skotska! Ej! Sta bi onda bilo kod nas ili po Mediteranu,jebote!!! :)

    p.s. mozda cu sada otici da malo odspavam. :))

    ОдговориИзбриши
  18. Viši inspektor Bešević5. април 2011. 03:23

    @Mirkoni
    Pravac Francuska! Oni su,koliko je meni poznati,skratili radni dan na 7 sati...ako se dobro secam. Francuska je CUDO,CUDO!!! Franci su zasluzni za zastitu coveka od bilo kog prevelikog rada. :))Cim malo negde zapne,Franci odmah krenu u strajk,cela drzava odjednom...nekad su letele glave,pa da danas ne bi letele glave vlada i predsednik popuste odmah. Ko veli...pusti budale u pizdu materinu,cuvaj glavu na ramenima. :)) Nek su Franci zivi i zdravi! Milion godina! Mirkoni...6 ili 7 sati je samo pitanje vremena...vrlo uskoro.

    @Swoosh
    Jel ti strajkujes ili svoje radne obaveze izvrsavas savesno? :)

    ОдговориИзбриши
  19. Inspektore, prespavao si sve bitne dogadjaje u Srbiji: gotov strajk prosvetara!!! Razbucali su nas k'o svinja masnu torbu.
    Dobili smo obecanje povecanja plate od 2,95%. Zaokruzicu na 3 % zbog lakseg racunanja. Na moju platu od 40 000 din, 3 % je 1200 din. Pa nam to podele na 2 dela jer platu dobijamo iz 2 puta. To je onda 600 dinara. Ako nisi dugo bio ovde, da ti jos malo pomognem: 600 din nije ni celih 6 evra!
    A, sta kazes, batice? Vredelo je boriti se, vredelo je! Sad kad mi zviznu na racun tih 3 % ima da se razularim samo tako. Razmisljam da pocnem da se drogiram od viska para. Ili ako neko ima neki konstruktivan predlog gde da ulozim kesovinu, neka javi, ja lepo nisam pametna :)))
    Da, zaboravih da napomenem da su nam od prosle plate oduzeli 33 % kao kaznu sto smo strajkovali. A dali nam povecanje od 3%. Pa ti vidi sta je stabilna drzava :)))

    Da li da psujem ovde? Ili da napisem samo *&^$##@$%%^&&&&*$#@!$%^&&****&^%$#!!!!!! (pa nek svako doda najgore psovke kojih moze da se seti)

    ОдговориИзбриши
  20. Inspektore, 'leba ti, postoji li mesto na svetu na kom nisi bio? :))))
    Moj ćale je godinama ustajao u 5, voz mu bio u 6, a radno vreme počinjalo u 7.... Tako da znam na šta misliš. Ali, bilo 5, 6 ili 7, mislim da u ovo doba godine moraš upaliti svetlo. To nije, ipak, dnevna svetlost. A kako bih podnela vremensku razliku od 8 sati... Ajooooj! Pa, ja ne volim ni da spavam preko dana, sva se pogubim.

    ОдговориИзбриши
  21. Slučajnost ili ne, tek, otkad je dole postavljen indikator ulazaka u kafanu, nešto su se proredili komentari. Da je to 100% tačno i da sam 100% zloban, iskoristio bih naslov ovog astala pa bih napisao KO SE IGRAO SA INDIKATOROM ULAZAKA, J...


    Ali, nisam zloban... ne 100%.

    ОдговориИзбриши
  22. Злобан 100% или ни мало, `ајд да направимо мали референдум. Примењена демократија.
    -----
    Да ли да уклоним индикатор улазака у кафану или не?
    -----
    Референдум се завршава у недељу 10.04. у 18ч. :)

    ОдговориИзбриши
  23. Инспекторе, то су све ствари које не могу да разумем. Струја, штедња, пичке материне а све више и више новца се даје за рачуне. Па шта који мој онда да штедим? А ни хлеб није јефтинији па се опет баца... ту си у праву. Код мене у породици се хлеб НИКАДА није бацао. Прво ми отац није дозвољавао да се играм са храном јер то ем није лепо ем је на неки начин грех. Неко нема да једе а ја се са тим играм. Не иде. Хлеба смо куповали колико нам је требало. Ако га преостане, скупљали смо га у један мрежасти џак, он се ту сушио па кад кренемо код ујака на село, однели би те остатке да их он да свињама. После то свињче заврши у шницлама и тако у круг. Нема расипања енергије. Чек мало, јел и то била штедња? :)

    ОдговориИзбриши
  24. Jeste u 6 ujutro malo mračno, ali možda prvih 20-ak dana od promene vremena. Takođe i u oktobru. A, šta je sa ostalim mesecima: april, maj, jun, juli, avgust, septembar (delimično).
    Osim toga, mali broj ljudi ustaje tako rano. U Srbiji malo više procentualno (u stvari i nije, zbog stope nezaposlenosti), a na zapadu prodavnice i razne ustanove ne počinju rade rano kao kod nas.

    A, što se tiče navikavanja i mučenja od nekoliko dana. ne zaboravite vraćanje unazad.

    Ljudi se lako naviknu na dobro (i nema šta da se diskutuje o tme), dok kada im nešto nije potaman.... itd.

    Ajde, Lajka, kontriraj, ako smeš! ČD

    ОдговориИзбриши
  25. Ne smeta ni meni, u stvari bas je zanimljivo. Kliknes tamo negde i vidis odakle sve ljudi dodju da nas citaju, bas ima egzotike: Cikago, Kanbera, Madrid...ju-hu :)

    ОдговориИзбриши
  26. A što onda nema ONOLIKO komentara? Nemam ni ja ništa protiv "indikatora pokazivanja" ali od kafane napravismo sendvič-bar. Evo, čak se i Ulični nesebično nudi da započne zađevicu (jedna nosi prosečno 20 komentara) ali nema ko da reaguje.

    Ništa, onda meni, ako može, jedan sendvič sa šuMkom... :)

    P.S. Svuš, džaba nama Madridi, Čikazi i Kanbere kad oni samo kibicuju. :(

    ОдговориИзбриши
  27. Ti komentari dođu spontano. Ni ne primetiš kad se namnoži 200. A na onaj "indikator" sam već i zaboravila. Dva ili tri puta sam pogledala, ali sad me više ni ne zanima, neka čita ko hoće.
    E, da...
    "Evo, čak se i Ulični nesebično nudi da započne zađevicu (jedna nosi prosečno 20 komentara) ali nema ko da reaguje."
    Pa, zašto ne odreaguješ?

    ОдговориИзбриши
  28. Ja sam svoju današnju potrebu zađevica zadovoljio na drugom virtuelnom mestu. Ta potreba, srećom, nije svakodnevna a krajnje je benigna. Uostalom, kao i ova kojoj Ulični (ponekad) blago naginje.

    P.S. Kako nisam odreagovao? Obavio sam neophodan zađevički marketing ali, po tvojoj reakciji, vidim da mi nije uspelo.

    ОдговориИзбриши
  29. "Ljudi se lako naviknu na dobro (i nema šta da se diskutuje o tme), dok kada im nešto nije potaman.... itd."
    To je tačno, što znači da nema materijala za kontriranje. Jedino nije tačno da retko ko ustaje u 6 (bar kad je reč o većim gradovima). Kada živiš na Ceraku, a radiš na NBG-u, moraš ustati rano. Još ako si žena... Ja sam ustajala u 6 kad su mi predavanja počinjala u 8.
    Inače, sad većina ljudi radi od 8, što ranije i nije bio slučaj. Ja mislim da je 8 ujtru super. Ono od 9 do 5 mi je bzvz. Kad dođeš kući, već bude noć.

    ОдговориИзбриши
  30. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  31. Ipak je velika razlika u broju budnih izjutra i predveče, pa taman i da je celog leta mračno do 07h ;)

    ОдговориИзбриши
  32. I, da, kad je napolju gadno vreme, svejedno palim svetlo. A, kad je lepo vreme, trudim se da iskoristim to i odem u šetnju (taman kad Lajko dođe s posla). Baš me zanima kolika je ZAISTA ušteda struje... Mora postojati neka računica, inače se ne bismo debilisali decenijama već... A setila sam se da ne volim ni onu drugu promenu vremena. Tad bude mrak u 15.00. Baš me zanima kolika je zapravo ušteda... Jbg, ako zimi skratimo dan... Pffff!!! What goes around comes around. Pogotovo, zimi moraš biti u zatvorenom, nemaš izbora... A na proleće se ljudi šetaju.

    ОдговориИзбриши
  33. Обрни, окрени, дупе ти позади и готово. Ја уштеду не видим. Само зајебавање поштеног света који сваки дан мора да испуњава своје обавезе.

    ОдговориИзбриши
  34. Kako ne vidiš, kada je jasno da javna rasveta (+ po kućama) u letnjim mesecima radi 1 sat manje?
    Akcenat je na JAVNU rasvetu...

    ОдговориИзбриши
  35. Popizdjavam trenutno na samovoljnu odluku gradske toplane da stedi na grejanju!!! Vec jedno desetak dana ne greju, pederi, evo 'ocu da crknem od zime. Preko dana nije ni potrebno, ali uvece je da se smrznes. Obucena sam u sve debelo sto imam, spakovana kao kobasica, jedva se krecem. Ruke i noge led ledeni. A grejna sezona traje do 15.aprila.
    Da napomenem da grejanje uredno placam cele godine, oko 6500 din. Jedna komsinica zvala toplifikacije da ih nakrpi, oni rekli "pa gospodjo ima 15 stepeni", a ona rekla "da, ali u 13 h". Rekli da ce videti sta mogu da urade i, naravno, nisu poceli da greju. Sto bi se reklo, odjebali je k'o govno s lopate :)

    Ovo je samo malo zagrevanje, malo usputnog bacanja hejta. Od sutra sam "hormonka", ima da vam polupam kafanu samo ako me neko pogleda popreko :))))
    Znaci, Mirkoni, evo ja se javljam kao jedan kandidat za fajt. Nek se prijavi jos neko i mozemo od sutra da pocMemo :)))

    ОдговориИзбриши
  36. he he... 15 stepeni.
    Ja držim u stanu 21 (ranije je bilo 22, al' poskupelo).

    p.s.
    Ispravka: JAVNOJ...
    Na prethodnom komentaru je progovorio leskovčanin u meni ČD

    ОдговориИзбриши
  37. Gazda, nadam se da si svratio u kujnu i video kako sam ti kafaanu prekrstio u "Mek Dajc" ČD

    ОдговориИзбриши
  38. Јавна расвета може да буде веома штедљива. Овде су све неонкице, чак су у центру града ставили и лед диоде :) А лед диоде ем троше смејурију од ел. енергије, ем им је радни век у просеку 10 хиљада сати (око 10 година). Плус што исту укључују доста касно, таман помислим да им је нестало струје :) а она сине, а ујутро је доста рано иксључују, док је још помрчина.

    Поводом тог грејања. Проблем је управо у плаћању истог. Ти се, Свуш, с правом љутиш. Плаћаш целе године и не знајући колико трошиш нити колики су трошкови те исте топлане. Па што ти онда не би било на максимуму целе године? Шта се њих тиче што си ти можда ненормална па хоћеш и у јулу да укључиш грејање!? :) Шалу на страну, овде свако грејно тело има мали калориметар. Изгледа као мали тумор на радијатору и нон-стоп има неке бројке. Чика дође једном годишње, очита тај податак и оде. Ту пише колико је енергије то грејно тело предало. Сам регулишем температуру. Од 1 до 5. Примера ради, био ми је на 4 само кад је напољу било -25 :) Кад имају увид колико смо потпрошили ове године, онда нам обрачунавају просек за следећу годину и толико и плаћамо. Дакле ПРОСЕЧНУ вредност. Ако потрошимо мање, враћају паре а ако потрошимо више, ми плаћамо њима. Тај мали калориметар је чудо. Нема намештаљки и ћао. Колико потрошиш, толико платиш. Немци су све решили преко рачуна. Штедиш не због околине, заштите животне средине... ма јооок, већ због кеша који треба да треснеш! :) Код нас је то још увек у домену крађе. Е да. Ја и у августу могу да одврнем радијатор да греје ако хоћу. Нема краја грејне сезоне само се у летњим месецима не може толико угрејати и то је све.

    ОдговориИзбриши
  39. I ja mogu uvek da uključim, ako ima nafte (u podrumu zgrade je ona "cisterna")

    ОдговориИзбриши
  40. - Gazda, nisu sve zemlje k'o Dojland.

    - Da se ja pitam, ne bih ni vraćao na zimsko vreme. Kad može 7 meseci, što da se ne nastavi i zimi?

    - Kada sam bio vojnik... sećam se kako sam se unapred radovao što ću da spavam sat duže, akda se budu vraćale kazaljke, ali..
    zapalo me požarstvo (za gospođe: to je onaj što u hodniku čuva puške i čizme), pa sam sa kolegom podelio taj sat viška (po 2,5 sati nam je bila ta smena).

    ОдговориИзбриши
  41. Neka mi neko objasni kakve veze ima javna rasveta sa promenom sata. Zar ne bi trebalo da sija kad je mrak, a ne kad je toliko ili toliko sati. Mi možemo promeniti vreme, ali ne možemo produžiti obdanicu. Ja nisam primetila da to ima veze. Možda mi neki deo mozga ne radi, ali... Mislim, ako se pali kasnije, onda duže ostaje upaljeno... I niko ne isključuje rasvetu u npr. ponoć ili u dva, to sija dok se ne razdani. Noć traje koliko traje, ne možemo uštedeti na mraku pomeranjem sata... Evo, istražujem dubine svoje lobanje, ali ne pronalazim objašnjenje... :/

    ОдговориИзбриши
  42. E, bravo, Muzični, to je i za mene rešenje zavrzlame, ni ja ne bih vraćala na ono fuj vreme kad se smrkava u 3. E, time sjebeš ono to si navodno uštedeo preko leta. Smrkne ti se u tri, tad samo dodaješ potrošnju na već povećanu potrošnju tokom zime. A tokom zime su svi u zatvorenom prostoru.

    ОдговориИзбриши
  43. Pa, prodavnice (izlozi, a i unutra) škole itd... razna čuda.
    Nisu samo ulična svetla u pitanju, mada sam ja (pogrešno) upotrebio to RASVETA...

    ОдговориИзбриши
  44. Đura je već dugo na vrhu, ali nikako da dođe do trećeg komentara :(

    ОдговориИзбриши
  45. Izlozi svetle i noću (samo ne baš onoliko koliko preko dana), a škole... Hmmmm! Raspust je dugačak, ali tad je svejedno dan duži. Škole su možda tu i najozbiljniji "potrošači" zbog rada u dve smene. To se oseti u buticima, dok obične prodavnice veze nemaju sa tim, one rade od 6. Opet, ne sporim ja ništa, sama kažem da neka ušteda mora postojati, čim to čine, ali Lomi ima i sam vrlo dobre ideje kako bi se ušteda znatno povećala, a da se ne tumba sat. Samo, pitanje je da li bi drastične mere odgovarale proizvođačima struje... Ili je prosto reč o ljudskoj lenjosti.

    ОдговориИзбриши
  46. A Đura i teta Džej ne spadaju u blogere, već u trolove sa "titulom" blogera. Đura je gostovao skoro u onoj emisiji koju vodi Lea Kiš, a svoj prostor na Blicu koristi da bi promovisao sve najgore. O gospođi Džej sam sve rekla na jednom od njenih poslednjih blogova i više mi ne pada na pamet da otvorim njen tekst. Bilo je tekstova koji su bili i OK, ali u poslednje vreme je toliko preterala, da nema oproštaja. Činilo mi se da su komentatori surovi prema njoj, ali nisu, sve je zaslužila.

    ОдговориИзбриши
  47. Viši inspektor Bešević7. април 2011. 01:04

    @Lajka...da ti odgovorim.
    Sto se tice zemalja u kojima jesam ili nisam bio,to se samo cini da sam bio u vise nego sto jesam. Mislim da sam to vec objasnjavao,negde. Ja sam obisao ili ziveo samo u 6,7,8 zemlja...a cesto pominjem razne druge zemlje,kao sada Francusku (samo hvatao konekciju par puta iz Pariza),jer kada zivis negde van upoznajes puno razlicitog sveta sa svih strana i onda pricate,komunicirate,druzite se,pa dobijas razne informacije sa njihovog podneblja...ili jednostavno citas previse vesti i novina svakodnevno,pa tako i saznas da u FRA rade 7 sati vec par godina. :)
    Tako da,eto...nema tu previse zemlja,nego se samo tako cini. Recimo dok sam ziveo u Kini posada je bila kao Legija stranaca,pored nekoliko Srba bilo je Amera,naravno jer je firma bila americka,Portorikanaca,Holandjana,Francuza,Poljaka,Kanadjana...bilo je nekih Pakistanaca,neka Venecuelanka,Englez,par Rusa...naravno Kinezi,i sa svakim od njih si svaki dan,pricate, zezate se,idete u zezanje uvece...i onda tako stices prijatelje,poznanike sa kojima ostajes u kontaktu zahvaljujuci netu. Radio sam jedno vreme,kratko,sa jednom Ekvadorkom (Zvala se Ana MARIA,u pizdu materinu,hahahaha). Sada takodje imam razne...uglavnom istocna Evropa,ima i ovih nekih drugih...pravo da ti kazem ne mogu da popamtim ko je ko i sta.Menjaju se ljudi,dolaze novi,odlaze stari,pa se vracaju...jednostavno moj zivot poslendjih godina sto se tice sastava ljudi po nacionalnosti je klasicna Legija stranaca. :)

    ОдговориИзбриши
  48. Viši inspektor Bešević7. април 2011. 01:10

    E,e,e,e!!!
    Heste li primetili da je moj PRIJATELJ Djura,moja DRUGARCINA poceo da stavlja sikle sisatih i polugolih zena (a ne vise svoju) na onaj svoj Sareni svet ne bi li privukao neciju paznju ili komentar. Umalo da se zajebem prvi put. :))
    Poslednji blog mu je takodje bla bla truc,nesto sto vec manje ili vise svi znamo,dosadno,puko nabrajanje dogadjaja i licnosti bez neke posebne radnje,stava,osvrta ili poruke. Procitah oko 2/3 poslednjeg Djurinog bloga i batalih...a "licepasu" dadoh plus za komentar i to je to. Nisam hteo nista da komentarisem da mu ne povecavam "tiraz". :)) Covek je totalni smor...i vrlo vrlo nezanimljiv...blago receno.

    ОдговориИзбриши
  49. A i da si mu napisao nešto, "gadno" bi te spustio kao nakon prethodnog komentara. Buahahahahaha!

    ОдговориИзбриши
  50. Viši inspektor Bešević7. април 2011. 01:33

    Hahahahahah! Bravo Lajka! :)) Ja ustvari zbog tog spustanja od prosli put sada ne smem da mu se javim na blog. :))))
    Stvarno,godinama mi nije jasno kako je on zalutao u taj Blic i ko njega tamo drzi i gura...stvaaaaaarno! Greota je pored ONAKVIH,pojedinih,komentora...i pored Mirkonija i Gazde...i pojedinih...da neki klipeta Djuric bude urednik Zabave....greota!!!

    ОдговориИзбриши
  51. Veruj mi, mislila sam da je "Zabava" na Blicu zlo dok nisam bacila pogled na onaj Puls. E, Puls je zlo. http://www.pulsonline.rs/veliki-brat/sva-desavanja/589/vb4-hrvati-napravili-pesmicu-o-seksu-u-vb-kuci
    Ja tim "novinarima" ne bih dozvolila ni da pišu tekstove u pazovačkim novinama, a ne u bilo kom iole poznatom časopisu, tabloidu ili nebitno gde.
    Inače, zanimljiva je Đurina biografija, pogledala sam prošli put kad si prokomentarisao. Završio književnost tu i tu, a pohađao magistarske studije tu i tu. Hahhahaha! To je dokaz kompleksa. Brate, ako nije magistrirao, šta koji kurac ima to da pominje. Nego, eto, da mi znamo da je on išao i na magistarske studije, pa da nam poraste u očima. Brrrr, gadim se takvih ljudi.

    ОдговориИзбриши
  52. A da ne pominjem ono mudrovanje. Na listu nekih malograđana, provincijalaca stavio je ljude kojima je omiljena knjiga "Na Drini ćuprija". Ma, nek' se nosi u majčinu. Znaš, najviše mrzim kad neko palamudi kako je ljubitelj dobre pisane reči, knjigoljubac itd. E to je malograđanština, to je snobizam. Pošto sam studirala to što sam studirala (čak i završila, hahaha), imala sam priliku da se nagledam svega i svačega. Ljudi "pohađaju" književne večeri i slične događaje ne bi li bili viđeni međ' tim svetom i kako bi ubedili sebe i druge kako se nešto kulturno uzdižu. Takvi najčešće nemaju pojma o životu i o književnostil, a Đura BAŠ spada u takve. Prava književnost je za ljude koji, pre svega, imaju želudac za to. Nisu to nežne reči ispraćene lakim notama i slikama labudova. Toga ima u dečijoj književnosti. Pričanje o književnosti sa visine je retardirana i zaludna. Najbolja književnost je došla sa dna, inspirisana marginama ljudskog društva, nije to nikakvo kulturno uzdizanje jbt. Možda je čudno to što ću ovo JA napisati, ali za mene su svi oni koji misle da je ljubav prema knjizi odlika nekakve intelektualne elite ČISTI RETARDI.

    ОдговориИзбриши
  53. Ja i ne čitam Đuru i onu zloupotrebljavačicu. Možda jesam JEDAN Đurin tekst i pročitao (kratak je bio), al' ne sećam se o čemu ono beše divanio...


    Inspektore,
    U svoje, a takođe i u ime celog "Mek Dajca", pitam te: ČIME SE, BRE, TI BAVIŠ, A?

    ОдговориИзбриши
  54. Viši inspektor Bešević7. април 2011. 02:28

    Ej,pa taj Puls ili Plus...pa to je takodje Blicovo izdanje,ako sam ja to dobro video. Pazi,ja razumem njihovu igru...ti Svajcarci vlasnici Blica,oni jednostavno hoce da prave pare,a videli su kako se prodaje Svet i Skandal,sve plane do podne,pa ko veli da i mi da pored redovnog i normalnog sadrzaja ganajmo sise i ko je kome sinoc uterao,a ko nije,a ko je ostao kuci da drka uz pornice na Palmi (NEKADA),hahahah! Izvini na recniku molim te,ali ne mogu i ne umem drugacije.
    Sto se tice mog DRUGARCINE DJure...on je napisao 3 strane A4 formata biografije,a sve ne vredi ni po K ladne vode. Ja sam tada bas procitao njegovu biografiju i prilicno je...kao i on,dosadna. Covek je hteo da od komarca napravi magarca,da da sebi znacaj koji nema. Zavrsio knjizevnost,au! Pa sta,jebote? Razumes? P moj prijatelj i bivsi kolega je inzinjer,pa radi kao magacioner. I svi zanimljivi blogeri imaju svega par recenica o sebi,a ovaj razvukao...3 strane,jos pisao gde je drzao neka predavanja ili imao kurseve.
    Zavrsio kurs web dizajna u Rimu,kurs primenjenog dizajna u Milanu...i te fore znas...kursadzija jebote! Pa i imam i ja kurseva,ihaaaa...imam kurs za prevoz opasnih materija,za prvu pomoc,autor sam vise naucnih radova iz oblasti zivotnih nauka i ponasanja na stadionu. Hehehe...
    Taj covek se jednostavno oseca neostvareno,zeleo bi paznju za koju nema kapaciteta i koju relano i ne zasluzuje,pa mu onda smetaju svi redom...narvno i dosljaci i ovi i oni...verovatno ce mu smetati i Kinezi sa NBGa za par godina,da imamo crnce verovatno bi mu i oni smetali...svi mu smetaju,jer on jadan tako talentovan,obrazovan,nacitan i napisa...samo nacitan...dozvoli i zanimljiv ne moze da dodje do izrazaja. I tako obrazovan i sav divan gleda i studira domacu-privatnu porno industriju aka Kozjak. Cista knjizevnost,Lajka...nemoj da zajebavas! :)))

    ОдговориИзбриши
  55. Viši inspektor Bešević7. април 2011. 02:34

    @Ulicni
    Nemoj me molim te sad i ti oko toga. :)))
    Mislim da sam na prethodnoj temi Mikoniju odgovorio na to pitanje,cime se bavim. Ako te ne mrzi skoci na porethodnu temu i pogledaj...lakse tebi da kliknes dva puta nego da ja opet sve pisem. :)
    To sam napisao trenutno cime se bavim...a bavio sam se svim i svacim...cak sam i sudove prao kao polu-ilegalac,ali samo par dana...znas i sam kako emigrantski zivot zna da bude zajeban. A bavio sam se i lepim poslovima...ali uglavnom zajebanim.
    Recimo,imam zelju (Gledajuci na Discovery onaj serijal o lovu na krabe) da idem i da sa onim momcima provedem neko vreme da lovim krabe po Aljasci. Jeste mnooooog gadno i zajebano...mnoooogo...ali bih isao! Eto,to sam sada napisao cisto da malo predstavim svoj povremeni duh. I mogu da ti kazem da ceeeeesto razmisljam o tom tvom poslu i ponekad ti i vrlo zavidim,da znas. Ima tu nesto...

    ОдговориИзбриши
  56. Da, biografija bi trebalo da pokaže da je on neka svestrana ličnost. A, zapravo, verovatno ni o čemu nema pojma. Znaš, posmatrala sam neke profesore sa mog faksa, magistar književnosti, načitan, pa mora da je bog. Snobovi teeeškiii!

    ОдговориИзбриши
  57. Zeznuo si me, Inspektore.
    Na pretposlednjem postu je bilo, ane na poslednjem (ne računajući ovaj najnoviji)...
    Pa, ti si znači k'o Paja i Jare, a? he, he... Sigurno transportuješ kurve od Budimpešte do Amsterdama.

    ОдговориИзбриши
  58. U (kakvu-takvu) odbranu Đure, moram da kažem da mu nisu bile loše one dve pesme iz perioda grupe "Heroji". Hitovi, po svim merilima.


    http://www.youtube.com/watch?v=A51HKBn2uwg


    http://www.youtube.com/watch?v=viUXe3SsNUY&feature=related


    Inače, vidim da je noćna ekipa bila vredna. Mislio sam da samo "fajt" može da izrodi seriju rafalnih komentara... kad ono...

    P.S. Pretpostavljam da se ni u Ministarstvu energetike nije ovako temeljno, opširno i konstruktivno razmišljalo na temu uštede energije.

    P.S.2 Nisam revnosno pratio onaj serijal o lovcima na krabe ali sam poneku emisiju pogledao. Zapamtio sam da im tura traje oko mesec dana, da se radi non-stop uz minimum spavanja (a maksimum opasnosti) i da, ako je ulov odličan, kad se odbiju svi troškovi, pojedinac dobije oko 30-35000 dolara. Malo ili mnogo? Verovatno se i nema drugi izbor a i verovatno im je "krabizam" ušao pod kožu.

    P.S.3 Počeli su P.S.-ovi da mi bivaju duži od redovnog teksta... baš kao Tinetu. :)

    ОдговориИзбриши
  59. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  60. И сад сви треба да идемо на неки онлајн-транслатор, а? Ајд` преведи ово... бесмислено је...

    ОдговориИзбриши
  61. "Zakonskim vremenom" (kako to kažu "žabari"), u Italiji je od 2004. do 2007. ušteđeno ukupno preko 2,5 mililijardi kilovat sati, ili 300 miliona evra (podaci te i te firme... bla bla...)
    Samo u 2007. ušteda je bila 645,2 miliona kilovat-sati.
    Međutim, primećeno je da da se istovremeno troši više benzina ("švrljaju" ljudi uveče...)

    'talijanska wiki...

    ОдговориИзбриши
  62. he he... stavio sam samo da mi stoji tu, da ne moram da otvaram još jedno prozorče...
    Al, ti si "natrčao" u "Mek Dajc" pre vremena (nisam stigao da počistim...)

    ОдговориИзбриши
  63. Inače, Muzični, zašto brišeš toliko komentara (osim kad ono odgovaraš Lomiju). Kad bi komentar bio sasvim izbrisan, to bi bilo OK, ovako ostaju tragovi gumice, pa je nekako... Ovo poslednje ne razumem zašto si brisao.

    ОдговориИзбриши
  64. Evo, ja sad mogu da brišem svoj prethodni komentar, nisam stavila upitnik na kraju prošle rečenice. :PPPPP

    ОдговориИзбриши
  65. Može gazda potpuno da ga obriše (da nema tragova), ako hoće...

    ОдговориИзбриши
  66. I ja sam gledala te sto love krabe. Mis'im, covece, kakav posao...u rangu sa radom na naftnoj busotini. Isao je valjda na Discovery neki serijal o najgorim poslovima, ali nisam sve propratila. Secam se samo ovog sa krabama, kako se ljulja brod, kakvi su talasi...brrrr
    Imam utisak da bi Inspektor mogao da radi na brodu. Ne na tom sa krabama, nego na nekom velikom turistickom. Da bude neki sanker, ili da radi na ruletu.

    ОдговориИзбриши
  67. Lajka, ako ti padne pod ruku (mozda nadjes u biblioteci) uzmi "Zadah tela" by Zivojin Pavlovic. Dugo dugo sam bila opcinjena tom knjigom. Nista cvece i leptirici, nista "zivot nam je pesma". Davno sam je citala, neko dzepno izdanje npr BIGZ-a (nisam sigurna), kupila sam je na ulici negde. Ima i film, snimljen osamdesetih, ali ga nisam gledala.
    Radi se o drustvenim marginalcima koji zive negde na barži, ma nista lepo ni fensi ni u napomeni.
    Tacno cu opet da je uzmem kad budem isla kod keve, da opet procitam. Neke stvari volim po dvaput. Jbg, nekad si za neke stvari premlad, i mislim da bih je sad drugacije dozivela.

    A povodom nafuranih intelektualaca...mrzim likove koji titulu pisu i na cekove. Znas ono kad se predstavljaju, pa ubace i prof ili dr, da ti padnes u nesvest od fascinacije. Bljak. Kao Djura - "pohadjao" magistarske studije. Jaka muda.
    Kad sam bila u Engleskoj jednom, nasla se sa nekom drugaricom iz srednje koja se jos ranije odselila, i ona i njen momak su me vodili na izlet jedan dan u Oksford. Te sam tamo videla i njihove cuvene fakultete. Mozda bih mogla da se proseravam kao Djura? Ubacim u svaku recenicu po rec-dve na engleskom (kao bolje baratam njim nego maternjim), pomenem po neki detalj kojeg se secam iz Oksforda (npr neku klupicu ili crkvicu), naglasim svoju titulu "prof" koja je prava, i eto ti cuda: odmah stices utisak da sam se tamo skolovala.
    Kad moze Djura-kursista-umalo magistar, sto ne mogu i ja? :)))

    ОдговориИзбриши
  68. Pa, što ne kaže neko da to može skroz da se obriše! Meni se dešavalo, onako kad zakuca, da objavi kasnije tri ista komentara i onda ja obrišem dva, nakon čega stoji ono da sam brisala komentare. :((( Zato sam i prestala da ih brišem, baš mi se ne sviđa kad stoji da je autor uklonio post.

    Inače, ja sam u Politikinom zabavniku čitala da postoji još luđe zanimanje - a to su neki likovi koji po dubini jezera ili neke rečice sakupljaju loptice za golf koje su zalutale (a sve to da ih ribice ne bi proždrale). Inače, piše i da je to opasan posao, neki se nisu vratili iz lova na loptice. :((( Ja sam veliki ljubitelj Politikinog zabavnika, a polovina onih tekstova zvuči kao da ih je pisao Mirkoni. :DDDD

    ОдговориИзбриши
  69. Da se razumemo, ne mislim ja da je sramota ne magistrirati. :DDDDDDDDDDDD Ali, zna se šta se stavlja u biografiju, a šta ne. Sad zamišljam mog tatu, koji je sa ETF-a, kao mlađan momak, pobegao kao đavo od krsta (:DDDDDD), kako sastavlja biografiju i piše kako je završio ekonomiju i studirao elektrotehniku. Hahaha.... Znaš, imam ja kolege i koleginice, koji misle da su samim tim što idu na doktorske studije veoma obrazovani, a danas ih može upisati svako. Potrebno je imati prosek iznad 8. Znači, na osnovnim studijama ti je prosek 6, na masteru 10 i prosek t je 8 (tako su nam računali, stvaaarno). A prosek 10 nije teško imati na master studijama, one postoje da bi fakulteti još malo zaradili. A, kad sam čula kakvi su ispiti po novom programu, shvatila sam da više nije teško ni završiti fakultet... Što se tiče magistarskih radova... Evo, sad jedan držim u ruci... 90 strana!!! Naravno, nisam ja za ono da se raspišeš na 1000 strana, a ništa ne napišeš, ali 90 strana... Pa, to je veoma površno. :((( Ja imam seminarske sa doktorskih koji deluju ozbiljnije. Tako da... Iskreno me čudi što nije magistrirao. Još kad se doda politička angažovanost...

    ОдговориИзбриши
  70. Viši inspektor Bešević9. април 2011. 16:01

    @Lajka,,Swoosh i Mirkoni
    Za krabe...i za Lignjosava...:)
    Mirkoni,zarade po 30 i kusur somova to je sigurno,jer ne bi to radili da nije tako. A rade mesec dana samo jer je samo tada sezona ,valjda,samo tada moze da se lovi,ostali deo godine je valjda nemoguce ili sta vec. Ja sam cak i knjigu imao o njima...bas tim momcima sa Diskaverija...a tu mi je i zemljak.Norvezanin. :) Ne mogu da se setim kako se zove...uf na vrh mi jezika. Valjda bese neki Hensen ili tako nesto. Secam se da je u knjizi pisalo (bili su mu na gajbi) da ima ne znam koliko dece i zenu naravno i da mu je u kuci sve besprekorno i bolesno cisto. Secam se recenice za parket...u fazonu "kao da je juce hoblovan i prelakiran".
    Swoosh,hteo sam i na te brodove da idem,ali nisam stigao da se povezem sa pravim ljudima. Ali jedna moja dobra drugatica radi na brodu,u nekom butiku,parfemi i slicno i zadoovljna je. Ja sebe sada ne mogu da vidim u ulozi nekog shankera,jer ne volim taj rad sa ljudima. Ne volim rad sa ljudima uopste. A sto se tice kockarnica,radio sam i u kockarnici i NIKOME to ne bih preporucio i patoloski mrzim kockare,sve bih streljao. Ti ljudi zaista ne zasluzuju da dele isti vazduh samsnom...realno.
    Uglavnom,ova fora sa krabama od po mesec dana za te pare...da mogu da se povezem,sutra bih krenuo. Ja volim takve vrste poslova...da rmbas neko vreme kao stoka...i onda odmoooooooooooor!!! To mi lezi,bas,bas.

    ОдговориИзбриши
  71. Viši inspektor Bešević9. април 2011. 16:10

    @Gazda
    Nisam hteo da potezem pitanje ovog...lokatora ili kako ga zovete,ali kada sam video (a nisam video odmah) da se i o tome povela rec,moraj i ja nesto da ti reknem...tj. moracu ozbiljnije da te iskritikujem. Ali KONSTRUKTIVNO i OPRAVDANO! :))))
    Lokator...pfff...primetio sam ga tek posle nekoliko dana,i to slucajno,jer je dole na dnu stranice,pa nisam ni obratio paznju,mislio sam da je neka glupava reklama za nesto. tek posle je bilo...kao "aha...da,da".
    E,ovako,sad cu ja taj lokator,protiv koga nema nista,(mada ne vidim njegovu svrhu. Meni ne znaci nista,mozda tebi kao administratoru znaci,ne ulazim u to.Vise bih voleo da moze da pise ko je online) da iskoristim da tebe iskritikujem. Umesto da izdvojis sat vremena ovih dana (kada mozes i kada imas) da malo preuredis stranicu,da je obojis,da je OZIVIS...stize prolece...da je ucinis lepsom,malo bolje preglednijom...da,kao sto rekoh onda, ne lici na metalo-strugarsku radnju sa ovom sivom bojom masinskog ulja,ti nama uvalis LOKATOR! Pffff!!! Nema smisla! :)) Indikator,da...sad sam se setio...INDIKATOR! :))
    Vidi ovako,ja mislim da ti nisi ni svestan kakvu si stvar napravio sa ovim svojim blogom. Ti si covece uspeo da povezes 5,6,7 ljudi...NIOTKUDA...samo svojim pisanjem,uspeo si da ih dovedes "kod sebe" i sto je najvaznije uspevas da ih drzis na okopu!!! Veruj mi da ja nigde osim na Blicu (mada sve manje) i na svojoj FB stranici nista ne pisem (niri me zanima) ,kao ovde kod tebe. Uspeo si da organizujes NESTO,uspeo si da imas STALNE citace i komentatore...a 5,6,10,12,20 ljudi (i oni koji ne komentarisu vec samo svracaju,mada ne znam koliko ih je) je jedan OZBILJAN broj ljudi za ovo kratko vreme,posebno ako uporedimo blogove pojedinih na milionski posecenom Blicu i tebe,koji si isplivao sam (uz nasu moralnu podrsku) iz tih nekoliko stotina hiljada,miliona itd.
    Jesi li ti covece svestan da imas stalnu ekipu ljudi koja ti ispise 100 komentara za nedelju dana kao od sale? Pa sta bi moja DRUGARCINA Djura dao da moze tako?!?! Hahahahaha! Pa ne,relano...zar nije tako? :)) I ko zna koliko daleko sve ovo moze da ode.
    Pa kada je to vec sve tako...ZAJEBI NAS sa tim lokatorom nego daj bre sredi malo bolje kafanu,renoviraj je,osmisli je,okreci je,doteraj je,stavi za pocetak SAMO makar nove stoljanjake,okreci zidove i stolice i bice ok...ALI S UKUSOM! :)) Da bre svi uzivamo i dusom i telom,hehehe...kada dodjemo ovde. Mozda privuces jos neke komentatore,pa onda ubacuj indikatore,lokatore,proveru licne karte,vozacke dozvole i ostalo...koliko ti dusa iste. Moz' i net izbacivace da zaposlis. :)
    Jer ako ces iskreno...da se ne znamo kao sto se znamo,ne bi ti krocio u ovu sivu kafanu ni pijan,akamoli trezan.Hahahaha! Eto...to mi stoji u grlu sve ovo vreme. Hahahah! Hvala ovom Lokatoru sto mi je dao povod! Znaci glasam PROTIV lokatora,ne zbog lokatora nego zbog loseg enterijera u kafani! :)
    A sad,daj ovde ko ce sta da popijme na moje ime i uzmi i ti sta ces. :)

    ОдговориИзбриши
  72. Ja cu jedan pelinkovac, nesto sam prehladjena a on ima u sebi puno trava. Pisi tamo na Inspektorov racun. I casu vode, da lakse prodje. Cesmuse, ne flasirane, necemo se bahatiti.

    ОдговориИзбриши
  73. Hihihi, Inspektor je faca. ČDDDDD
    Meni se uvek činilo da ne bi bilo loše kad bi se tu umešala ženska (čitaj: Lomiteljkina) ruka. Da se ne lažemo, previše je sivo. ČDDD

    ОдговориИзбриши
  74. Još ona crvena slova što, kao, upozoravaju... Joj! :(((

    ОдговориИзбриши
  75. Примедбе су примљене к знању. Видећу да нађем неке молере да ми то реше.

    Инспекторе, локатор, индикатор, како год, је више мене ради. Једноставно ме је заинтересовало одакле све људи сврате у ову биртију. Малкице, али само малкице, сам се понадао да ће изазвати још неког кибицера да проговори коју. Зашто сам то мислио? Па, сад, ни ја не знам. Беше нека логика али је више нема :) Углавном, биће он ускоро уклоњен. А референдум ми је битан да сазнам ваше мишљење јер, будимо реални, ви, знате који ;), сте већ одавно "Ви-Ај-Пи" гости :)

    Лајка, она црвена слова и ЈЕСУ таква да би упозорила. До сада су служила сврси, зар не? Биће и она промењена јер су се и разлози њеног постављања променили. Неће бити уклоњена али промењена, да.

    Задовољни? Још нека жеља? Само пажљиво са жељама, неке могу остати неиспуњене па да ми се не разочарате, јер се "свету не може угодити!" ;)

    ОдговориИзбриши
  76. Ko je onaj Milan Mikac što prati blog?
    (videti dole)

    - brisanje komentara... Lajka, samo autor posta može POTPUNO obrisati neki komentar, a na ovom blogu samo gazda piše postove, tako da samo on to može (postoje blogovi i sa više urednika, tj. postavljača postova)

    - evo, i ja nešto da predložim: ne bi bilo loše, gazda, da podesiš širinu, tako da i tvoji postovi, a i komenratari, budu kraći u širinu. A, onda možeš neke od gadžeta (arhiva, ko prati blog, "lokator") da postaviš sa strane.

    - Ljudi, pa ja sam studirao tehnologiju!!!
    Ako može Đurica de se k..či, mogu i ja.
    Mog'o bih to da ubacim u biografiju, a?
    Ali, da ne pominjem da sam samo 3 meseca išao na predavanja i vežbe...

    - Inspektore, koja ti je FB stranica? Da idemo da se učlanimo... A, i zbog privatne komunikacije (ako zatreba).
    (Što više vreme prolazi, sve me više oduševljavaš, da znaš!)

    ОдговориИзбриши
  77. Uf,gazda,ja cu kafu,jacu,malo gorcu,da me "ujede"!Uuu,al'ste se raspisali.Lepo,lepo,bome...
    O,Besevicu inspektore,kako se vidi da je kod tebe otoplilo,bas...raspis'o se ti,neka.Ajd'sto si se raspisao,nego mi se svidja STA si pisao.
    Ovako,narode,gazda-meni je bilo svejedno koje je boje kafana-veoma mi je bilo vaznije,nekad smijesno,ponekad i tuzno,ono sto sam citala,ta vasa slova,vrijeme koje ste odvojili da napiste ovde nesto,nekad ljuti,bijesni,radosni..tako da je meni vase raspolozenje bojalo kafanu u svim bojama.Ako ces da mjenjas Lomi,sto da ne,samo da drustvo ostane na okupu.
    Sto se tice indikatora-ja sam protiv.Nema veze sto se vidi ko je odakle,pa sami smo mnogo puta to i sami rekli,otkrili,meni ponekad smeta sto se vidi da sam ja recimo u sat vremena "dosla"u kafanu tri,cetiri puta,a nisam ostavila ni slovce.Eto.Ili nekad ulaz po danu- deset puta!Ponekad mi "nece"ni slovo,neda se,i gotovo,a cesto,veoma cesto,ako sam za komp.i krenem sa pisanjem,a moja malena,"mama,sta radis,a sto to pises,a daj mi...gdje je crtani.."i opet ne ide.Pazi kad je krenula da me optuzuje,tipa,"opet si tu,gdje je taj kamion,i siva boja"(he,he i ona zapamtila boju),pa kome pisem,da li ona pozna...ma kao svako dijete,100 pitanja.
    Radila sa k'o luda ovu nedelju.Ali sa razlogom-slijedeci vikend krcemo za Srbiju-tri neelje,negdje do 06.05.Uuufff!Jedva svi cekamo.Eto,samo jos jednu nedelju,ili kako kaze moje dijete,broji koliko dana jos moramo "da spavamo."Mene zadnjih godina malo lome i emocije,otkada mame nema,sve mi je jos"kao da je jucer bilo".Hm,necu da "mracim",ne,ne.
    E,a sada,odoh da popjem stavrnu kafu,koja se vec i ohladila,kada ne znam da pisem dva ,tri reda,ne znam,pa sta cu!
    I gazda,pominj'o si zelje-od mene,samo da smo svi zdravi,i da nam se kafana"umnozi"tj.da Mirko dobije drustvo za igranje u pijesku!Iz svih krajeva ove lijepe planete...

    ОдговориИзбриши
  78. Indikator sam sklonila iz "Kujne", jer mi je bio gadan. Meni to ni ne znači ništa, sad piše da je neko iz NS-a posetio kafanu pre 3-4 sata, a nisam ja. Još je taj i ukucao "lomitelj blog". Ko zna ko je, možda neko na spratu iznad mene, možda Hejter, možda... Jbg, uglavnom, reč je o nekome ko zna za ovo mesto i prati. Skoro svaki put kad dođem, javim se. Najčešće proveravam mejlove, pa "kafane", fb nekad ne proverim čitav dan... Znači, pogledam da li je ima nešto novo na svakih nekoliko sati, a kad je dinamično, tad sam tu i češće. Pošto sam na lisici i XP-u, Lomi zna i koliko je to često. :))) Ne znam da li mogu da učinim nešto da se tačno zna da sam ja, tj. da bi gazda imao bolji uvid u broj pridošlica.

    ОдговориИзбриши
  79. Ovo sam malopre pogledao na Blicu a slatko me je nasmejalo. Ako neko još nije, evo prilike da to ovde učini. Pre nekoliko astala smo pominjali "Crnog labuda". Evo uspešne parodije na jednu od scena iz tog filma. Džim Keri... a ko drugi.

    http://www.youtube.com/watch?v=-QAUKQNdOXY

    P.S. Što se tiče dizajna kafane, meni sve odgovara ali mi se sviđa kad je prostor za komentar beo i izdvaja se od ostalog kolorita. Inače, nemam ništa protiv "indikatora pokazivanja statitistike vizita posetilaca".

    ОдговориИзбриши

Пратиоци

Претражи овај блог

...

free counters