Prime Directive

И да будемо начисто. Вређање мене овде још и може да прође, задаћете коју рану мојој сујети, зарашће, нема везе, али вређање неког другог, на мом блогу, мојој авлији, не дозвољавам. Ово сматрам разбибригом и малом можданом гимнастиком а не огласним простором те ако неко жели некога да прозива, нек` лепо отвори свој налог па удри брате, сестро или шта си већ. Свађа и те клиначке глупости не долазе ни под који обзир! Није цензура већ немање разумевања за приземна срања. Ако ме нешто нервира и диже ми притисак је препирање ради препирања! Двоје не може да разговара ако имају исти став, то је јасно ко летњи дан у подне, али контрирање зарад самозадовољавања личне малограђанштине заиста нема шансу. Аргументовани ставови долазе у обзир, то волим и много ценим и надам се истима. Унапред хвала на разумевању.

Понешто о мени

Моја слика
Половина људи има константну жељу да другима прича приче и објашњава очигледно. Ја спадам у другу половину. Ако имам шта да кажем рећи ћу/откуцаћу овде па кога интересује, интересује. А кога не интересује... изгубио је 10 секунди живота док је и ово читао. Нек` тражи бољу кафану!

... а кога интересује више података о мени:

недеља, 6. фебруар 2011.

Удахни... издахни...

            Добро дошли. Седите... раскомотите се... Струњаче су ту, вреће за седење па како коме одговара. На средини собе имате и чај, кексе па се послужите. Добро, мужеви су ту, не морају баш мајке то саме да раде.
            Дакле, да почнемо. Знамо сви зашто смо овде, јел тако? Лепо... лепо... Почећемо са основним стварима. Ух, ја заборавила сат. Има ли неко од вас да ми позајми? Дивно, хвала. Прва вежба је лагано дисање, без неког морања како и зашто. Једноставно желим да се опустите... наслоните се... лезите, опустите се и лагано почните дубоко да дишете... Осетите који део тела вам се посебно опушта... Плућа, стомак, глава... И бројте удисаје. Лагано... зажмурите... удахните... издахните... тако... лепо... Слушајте музику у позадини... природа је пуна опуштајућим звукова... птичице... море... делфини... Удахните... издахните... Додирните део тела који вам се највише опушта... где вам све ово највише одговара... тако... лепо... Удахните... издахните... И, минут је прошао. Колико сте пута удахнули? Око десетак, јел тако? Е то ћемо да увежбамо. Требало би да буде мање. Можда се нисте сви лепо наместили, а? `Ајмо сада нађите још повољнији положај. Опустите се, можете потпуно ида легнете, стварно није проблем. Идемо поново. Опет бројте удисаје. Лагано... удахните... издахните... Зажмурите, опустите мишиће, растерајте мисли, било какве да су... удахните... издахните... лепо... фино... делфини су ту да вам помогну... ослушните таласе... удахните... издахните... Други минут је прошао. Сада? Око пет, шест пута, јел тако? Супер! То је то. Удах и издах би заједно требало да трају десетак секунди. Дакле, лагано удахните, дуго и полако узимајте ваздух, затим мало задржите дах, смирите се, па исто тако, чак и лаганије испуштајте ваздух. Браво! Одлично! То је та процедура.
            Ово је почело у 18ч а завршило се у 20ч. Два јебена сата нас је бабица овако смарала на курсу дисања. Брате мили! А бабица... као да је на дрогама. Мршава, очи широм отворене, прича триста на сат, не заклапа брњицу, к`о да је на спиду, мајке ми моје миле. Досадила је и сморила нас већ после пола сата али јок, само је наставила да кења о дисању и како је то битно. Добро, јесте битно, и? Малену, и још једну њену „колегиницу“ која је исто на крају осмог, почетку деветог месеца, су почела да боле леђа од седења на равној и тврдој подлози већ после сат времена. Ма какви јастуци, какви бакрачи, то не помаже. На сву срећу на крају је мало променила плочу па је рекла коју паметну по питању тога шта се догађа у организму жене. Није да то већ не знамо али имала је и лутке и слике и... свашта нешто али ипак није ништа реално употребила. Биће да је само отаљавала свој део посла.
            Следеће недеље је, на сву срећу, била њена колегиница. Она прва, која се успут буди речено зове Генија, је отишла на одмор. Е нек` је вала. И нама је свануло са овом другом. Куд и камо је и боља особа а уме боље и да пренесе знање, да смири будуће маме. Нас очеве, искрено, то и није све баш толико интересовало. Јес` битно како се та бебица окреће у стомаку, али ипак смо ми то само примили к знању док је то на мамице имало умирујуће дејство. Жена се потрудила за све паре да објасни. Сат и по није стала са причом. Али није била досадна. Трудила се и успевала је да буде интересантна са по којом пошалицом. Ова, друга, Андреа, је била велико освежење у односу на „генијалну.“
            Видећемо шта ће бити следеће недеље... Надам се да неће опет бити „удахни... издахни...“ али ни неко јефтино луткарско позориште.

84 коментара:

  1. Ja te vežbe nikad nisam kapirala dok sam gledala filmove. Kontam da bih i ja na to otišla iako mi je sve to na prvi pogled prilično debilno. Kak'e 'tice, delfini, leptiri, zečevi, nilski konji,maslačci, koprive, tvorovi i morska prasad! Verujem da bi mi Flora i Fauna poslednje bile na pameti tokom kontrakcija. Mada, možda se i varam. Kad je kevi puk'o vodenjak, pohitala je ka bolnici, ali joj je tu bila drugarica koja joj je rekla da se smiri i popije kafu?!?! Je l' to stvarno piješ kafu kad ti pukne vodonjak. Ipak, najbolja je priča moje drugarice. Živi na 200 metara od porodilišta. Kad joj je puk'o vodenjak, svi su počeli da šize i paniče oko nje. Riba popizdela, pokupila svoje stvarčice (koje su već bile pripremljene), iskrala se i pobegla, otišla pešaka u porodilište. ČD Ove strefio fras kad su skapirali da je nema u kući. ČD

    Heh, inače, moj bivši je postao tata pre 5-6 dana. Hm, sve mi nešto čudno. :))

    ОдговориИзбриши
  2. Лајка, искрен да будем и ја сам очекивао неке вежбе. Испоставило се да је то као неко саветовалиште за маме. А будуће тате могу да дођу... ако желе. Објашњења нису лоша, добро су дошла, наравно, али није порођај само теорија, јеби га. Дисање је битно, пре свега да би жена себи олакшала а и да не би сама себи ускратила кисеоник. Концентрисано па полако... Што се тиче оне кафе :) није то далеко од истине. Не треба да пије кафу али да искулира, то може. Кад пукне водењак, то јесте почетак, али беба стиже неколико сати касније. Ово "неколико" уме да буде и 12 сати касније :) Дакле, кад пукне, схватиш да је то "то" па искулираш. Неће беба напоље ни брзо ни ускоро јер жена треба да буде "отворена" колико треба (10цм) а то иде лагано. У просеку цм на сат времена. Кад пукне водењак, то је око 4цм. Јес` да си завршила српски али ми се чини да ти ово мало математике неће задати муке ;) Дакле, боље мало одморити у свом стану него лежати без везе у болници, зар не? Још нешто. И ми смо на 15мин лаганог хода од болнице ;)

    П.С.: Прочитах свој коментар и не да сам у фазону него братеее... :)

    ОдговориИзбриши
  3. Stvarno se razumeš u te centimetre, k'o da si ginekolog... "mancato".

    ОдговориИзбриши
  4. Nego, da li ćeš prisustvovati porođaju? Mislim, ono, sa kamerom i to ...
    Obavezno neka ti sat bude tačan u sekundu. I zapamti tačno vreme kad Mirko "istrči". Možda ti nekada to i zatreba, ko zna (horoskopijada...)

    ОдговориИзбриши
  5. MIRKONI I MIRKINO...
    http://i55.tinypic.com/52nxq9.jpg

    GDE JA STADOH, TI PRODUŽI
    http://i53.tinypic.com/11id1ub.jpg

    ОдговориИзбриши
  6. Haha, i mene su frapirali ovi centimetri. Lomi zna više od nekih koje su se porodile. ČD ČD ČD Mislim da to sa kamerom postoji samo u američkim filmovima i u našoj emisiji "Vreme je za bebe".

    ОдговориИзбриши
  7. Mašinski fakultet, procesna tehnika... deluje mi sasvim normalno da Lomitelj zna sve parametre.

    ОдговориИзбриши
  8. Каква камера, какви бакрачи... Направићу пар слика после али камера за време порођаја.. мени је то фуј! Нисам сигуран да снимак још увек слузаве, и помало крваве, бебице и ознојане мајке могу бити пријатне оку! Не брате, не. Ја имам проблем и да уопште присуствујем порођају. Нисам сигуран да и то могу. Ко зна. Можда се у наредних неколико недеља променим, видећемо.

    ОдговориИзбриши
  9. Ma, rođena babica. On je izgleda tamo išao samo da bi "skidao" fazone...

    ОдговориИзбриши
  10. Ja sam u hodniku čekao sa "zapetom" kamerom i kada je bolničarka izašla sa mojim M..... (čekala ispred lifta da ga nosi negde gore), ja sam uspeo da napravim snimak od jedno 10-ak sekundi. Oni su ga bili obrisali, tako da nije bio ružan (sluzav i to...). To je bilo pola sata posle njegovog rođenja i taj snimak nema cene sada!!!! Ona je rekla nešto, kao, kasnije ćete ga slikati, ali fora je bila baš da ga TADA uslikam, zar ne?

    ОдговориИзбриши
  11. Ово је већ, за мене, нормалнији сценарио.

    ОдговориИзбриши
  12. E, to jeste sasvim drugačije. Da je moj ćale snimao baš porođaj, uveravam vas da to nikad u životu ne bih odgledala. Mada, roditelji pošašave kad dobiju bebu. Nikad nisam kapirala zašto neko slika usrano dupe svog deteta. Štaviše, to mi je toliko čudno, da ne mogu to da povežem s mozgom. Jbg. :))) Možda sam ja čudna. :) Uvek sam se svađala sa drugaricama na moru oko te moje "opičenosti". Prosto, ide mi na živce kad roditelji posade golu decu da se ispišavaju u pesak. I tako dete hoda golooo ceo dan. Tako mu je udobnije. ?!?! Jesam li ja jedina koja misli da gaće nisu tako neudobne?! Drugarice su me uvek napušavale zbog toga jer, kao, glumim ludilo, finoću, aristokratu... Da se razumemo, nisam ja prilazila mamama da im kažem da obuku decu ili da ih odvedu u wc da pišaju, ali sam komentarisala sa drugaricama i svaki put je zaključak bio da sam luda. ČD

    ОдговориИзбриши
  13. ČD
    moram da priznam da smo i mi slikali usrano dupe M...... Meni je zamisao bila da on to vidi kada poraste, ne zbog mene. Da pokaže svojoj ženi... ČD Inače gomilu snimaka nismo nikada ni odgledali. Misli da imam blizu 40 DVD-a, od po 1h i 5min (nije 2h, jer podešavam na HIGH kvalitet)

    ОдговориИзбриши
  14. Dosta mu je, brate. Kapiram da će se posle drugog smoriti. :D :D :D Ja bih na njegovom mestu odgledala sve, ali dosta ljudi se smori.

    ОдговориИзбриши
  15. Da se nadovezem na pricu o snimanju porodjaja: ko bi i kada to gledao?! Majka, da se podseti kako se fino provodila tada? Otac, da mu se zivot ogadi? Dete, brrr? Rodbina na slavi? Klinci na decjem rodjendanu? Koja je ciljna grupa? Mislim da ne postoji momenat kad je zgodno da se to odgleda, niti publika, pa ne vredi ni snimati.
    Ja ako se ikad budem poradjala, ne bih ni za zivu glavu pustila muza da gleda. Probala bih da zadrzim malo dostojanstva svoga, a ionako ne bi bio od pomoci u porodjajnoj sali :))

    E, Lajka, da smo malo blize mogle smo i uzivo piti kafu! Sve vise pronalazim slicnosti izmedju nas dve. Ja takodjeR ne volim golu decu po plazi. Mrzim i one keve sto doje decu na svim mogucim mestima uz obrazlozenje da je to sve potpuno normalno i prirodno. Naravno da jeste, ali normalno je i prirodno da i ja piskim par puta dnevno, pa to ne radim u sred bela dana u parku, ili na plazi na pesku. Zna se gde se sta radi i kako.

    ОдговориИзбриши
  16. Naravno da se ne piški na plaži, u pesku... Čemu služe one bove na 20 m od obale sem da se uhvatiš za najbližu a onda, opušteno, doprineseš nivou mora.

    "Under the sea, under the sea
    Darling it's better down where it's wetter
    Take it from me..."

    ОдговориИзбриши
  17. Девојке, желим вам да постанете мајке. Када то будете постале, а верујем да хоћете, схватићете колико ће вас болети дупе шта други мисле о свему овоме. :) Голо дете није ништа страшно јер је тада оно најзадовољније. Наравно, не треба да буде голо и када крене у школу, и само временом изрази потребу да се обуче, али за једно детенце нема веће среће већ кад је без ичега. :) Чак и неке бебице знају да крену да пишају кад им скинеш пелене... А дојење и то. То јесте нормално и само је питање особе да ли ће да се склони јер ју је срамота или ће да искулира све и да нахрани своје дете. Надам се да ме капирате. Не пребацујем било коме, нити држим придике већ само кажем да мени нпр. то све уопште не представља ама баш било какав проблем. Успут буди речено, ја још нисам био у неком нашем ресторану који у женском тоалету има место за превијање беба. То је увек била фрка. Носи дете напоље до аута па на задње седиште... ма смор живи. Просто мајку буде срамота због детета. А не би требало да буде тако, зар не?

    ОдговориИзбриши
  18. Ma sve ja tebe razumem, Lomi, ali razumi i ti nas :)) Salim se malo, ali sigurno stoji da se zene neminovno promene kad postanu majke. Isto tako mislim da ne treba da zaborave na sve ostale uloge. Da ne treba da zaborave da na toj plazi i dalje postoje ljudi kojima nije simpaticno kad njihovo dete golo piski u pesak, bez obzira sto je detetu ( a i mami) tako lakse.

    Da se ne razumemo pogresno: nisam ja od onih "fuj, dete" zena. Nisam ni karijerista, ni preterano ambiciozna, a ni u cvetu mladosti. Sta vise, jako mi je zao sto ga jos nemam. Ali jbg, neke stvari mi se prosto ne dopadaju.

    ОдговориИзбриши
  19. Мени више смета што 90% колега, и колегиница, не опере руке после нужде. Било које...

    Смета ми кад клинац једе помфрит са пода у Меку. И то не зато што је тако хтео већ зато што му је ћале ткао наредио. "Подигни то. Све је то плаћено. Ајде`, ајде`..." и кад је појео, похвалио га је. На моје очи. Хтео сам да приђем да га упитам ћалета јел може његов син ципеле да ми олиже? Да их не чистим џабе кући...

    Смета ми кад сам видео да и колега с посла може опуштено све с пода да једе. Враћали смо се из кантине, он је носио парче хлеба намазано са сиром и испадне му на под у ходнику. Баш на сир! Он се сагне и уз коментар типа "Е јеби га!" мало руком "скине" вишак прљавог и добро је. Појео је то парче све у сласт.

    Смета ми кад на плажи видим комплет фамилију у топлесу. Мушкарци и не носе горњи део, али жене... Дошли су баба са дедом, њихов син, дакле тата, са женом и двоје деце, од којих је једно женско. И све жене, баба, мама и унука, су избациле сисе на извол`те!

    Мене више брину ове и сличне ствари. Да ли ћу успети на време сину да објасним да не једе с пода или ће му васпитачица у вртићу рећи да је то ок? Да ли ће га терати да пере руке после нужде или не? И све се ово дешава у "социјално напреднијем друштву" од нашег. Ужасавам се оваквих ствари...

    П.С.: Запишавање плаже не долази у обзир, наравно! :)

    ОдговориИзбриши
  20. Свуш, све ја тебе разумем. Једне године на славу није хтео да ми дође другар са женом и ћеркицом, јер је она сувише мала па би њен евентуални плач и слично сморило госте. У први мах сам помислио да је блесав, видео је то на мом лицу, па ми је пришао и рекао да је већ било сличних смор ситуација. Касније сам схватио шта је мислио.
    Родитељство је велика ствар и допада ми се што добијам такву улогу. Али исто тако знам да нећу дете гурати свима под нос и пустити га да ради шта хоће и где хоће јер је то "нормално!" е па није, јеби га, знам да није. Трудићу се да од њега направим свесно биће које уме да брине о себи али и о другима. "Чојство и јунаштво!" :)

    ОдговориИзбриши
  21. Е јеби га... Нисам вас ваљда баш скроз сморио?

    ОдговориИзбриши
  22. Prvo imam nešto za Muzičnog: http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs788.ash1/167797_1703130450703_1011231855_31672898_6354156_n.jpg

    Ne brini, namestila sam na profilu da niko ovo ne može videti osim mene. ČD

    ОдговориИзбриши
  23. Lomitelju, meni smeta sve to što si nabrojao mnogo više od bebeće golotinje. Naravno da su odrasli pet puta poganiji od dece. Verujem da su pelene neudobne bebi, ali kupaće gaće na plaži... E, jbm ga, to je malo ljudsko biće, a ne neko drugo biće. Mislim, možda bi i meni bilo lakše da se skinem. Možda bi neko rado prdnuo za trpezarijskim stolom. Jbg, sad preterujem, ali kupaće gaće i nisu neki problem, nije to nešto posebno neudobno. Ja sam imala i gornji deo kao klinka, jbg! Inače, ne znam šta bi me nateralo da dojim na javnom mestu. Ne bih mogla da dojim dete ni pred drugaricom, a ne negde gde sam izložena pogledima. ČD Na početku sam se ogradila, rekla sam da ljudi misle da sam opičena zbog svega toga, pa možeš i ti. Ali, eto, našla sam sebi još jednog čudaka - Svušicu. ČD ČD ČD Ja sam živela sa cimerkom 4 godine, nikad se nismo skidale jedna pred drugom, a dešavalo se da odem u svlačionicu u teretani i da se nepoznata žena skine skroz gola i počne da briše međunožje maramicom. Fuuuuuuj!!! Jbg, takva sam! Znam da muškarci nemaju s tim problema. :)

    ОдговориИзбриши
  24. Setila sam se još jedne situacije. Bila sam kod drugarice pre nekoliko godina i njen klinac priđe tati da kaže kako mu se kaki. Imao je oko 4 godine tad. A ćale, mrtav 'ladan, donese mu nošu i kaže: "Evo, kaki!" Hej, usred dnevne sobe. Sva sreća, dete je već tada imalo dobrorazvijen osećaj stida, pa mu se nije dalo. Jbt, koji je problem odvesti dete u WC? Pa, tako će morati celog života.

    ОдговориИзбриши
  25. ČD...
    bravo Rajka, dobrodošla među reditelje!
    U redu je zajebavanje, ali svi ti diskovi nisu samo o njemu, nego o svima nama (putovanja, odlasci na neke interesantna mesta...).
    Nekada je samo sa mnom, nekada samo sa majkom, ali smo uglavnom svi zajedno...

    ОдговориИзбриши
  26. nadam se da GAZDA prihvata ovakvu vrstu šale:

    http://i55.tinypic.com/4hpk7k.jpg

    ОдговориИзбриши
  27. Ja ću, ipak, da se sakrijem iza šanka, što je sigurno - sigurno je...

    ОдговориИзбриши
  28. http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/179825_1703779306924_1011231855_31674452_7320374_n.jpg

    ОдговориИзбриши
  29. Kako izgleda kad se pali Yugo na -15?

    1. Otvorite Google Translate
    2. Podesite da vam oba jezika budu Engleski
    3. Iskopirajte sledece: ...vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv. vvvvvvvvvvvvvvvv. vvvvv. vvvv. Yehbehm tee meycoo
    ...
    4. Pritisnite Listen (Izgovor)­ ­

    ОдговориИзбриши
  30. Mislim da cu i ja da zalegnem sa Mirkonijem ispod sanka - sto je sigurno, sigurno je :))))

    ОдговориИзбриши
  31. Сви који су легли под шанк, нека устану. Па нисам луд да ломим своју кафану! Јел тако? А и нисмо били у Кенији тако да нема проблема ;)

    ОдговориИзбриши
  32. Swoosh, 'ajde ti prva proviri... ja ne smem.

    ОдговориИзбриши
  33. http://img17.imageshack.us/img17/7909/stripmz.jpg

    ОдговориИзбриши
  34. http://img17.imageshack.us/img17/7909/stripmz.jpg

    ОдговориИзбриши
  35. Hajde, Lomi, udahni... izdahni... udahni... izdahni!

    ОдговориИзбриши
  36. Да знаш да си утрефила к`о прстом у... мед! Баш је вечерас наставак саге о дисању :)

    ОдговориИзбриши
  37. Hahaha, apelujem na Mirkonija i Muzičnog da naprave neki strip na temu Lomijevog pohađanja kursa disanja. :P Ko napravi bolji strip, dobija od mene taze parče lazanje sa spanaćžem, direktno iz Lajkine kujne. ČD

    ОдговориИзбриши
  38. ja sam tek sad video...

    probaću kasnije, sad sam zauzet nešto
    napravio sam forum www.milanisti.freeforums.org
    pa dočekujem goste...


    p.s.
    opet ja i moje sPamoreklamiranje ČD

    ОдговориИзбриши
  39. Obožavam "blendove" i uvek im se radujem. Imam i favorite: pljugoreta, krađanin, ćoroskop, njamburger, čukac, pivceps, narkoholičar, kretenzije i odvartajzing. ČD

    ОдговориИзбриши
  40. http://i53.tinypic.com/29cncxe.jpg

    ruski pandan onom bensndinu (ili kako se već zove), tako kažu na jednom forumu...

    ОдговориИзбриши
  41. Pošto će Gazda "u narednom periodu" biti opravdano zauzet, cenim da će se to osetiti i ovde, u kafani. Prema tome, da mi na vreme izglasamo dostojnu zamenu, za takvu situaciju... Bilo je već nekih indicija ko bi to mogao biti ali red je da se i ozvaniči. Ja dajem glas za Lajku jer je redovan posetilac kafane, voli sve što vole mladi i najvažnije... nikad ne fleka stolnjake. Da li je to na pomolu aklamacija?

    P.S. Od onih izraza, PIVCEPS je pobedio... ubedjivo!

    ОдговориИзбриши
  42. Kakav tajming... skoro u minut! Vau!

    ОдговориИзбриши
  43. Искрено, не знам колико ћу бит изаузет, ценим доста, али знам да ћу кафану одржавати чистом. Мора се... ред је...

    ОдговориИзбриши
  44. Sad Lajka piše ekspoze... Dobro, sačekaćemo.

    ОдговориИзбриши
  45. Gazda je gazda, ne bih se ja njemu u pos'o petljala. Uostalom, uvek je bolje biti gost nego gazda. Dođeš, cugneš, malo se svađaš i miriš, povremeno političariš, povremeno lupetaš i sve je OK. Nit' brige nit' pameti. S druge strane, kad si gazda kafane, vazda si u pripravnosti. Lakše je održavati kujnu, podivljali brokoli retko pravi incidente, a i spanać je prilično fine naravi.

    ОдговориИзбриши
  46. Uf,ovako kada prodje par dana od "zadate"teme,bas je zajeb krenuti...nekako.
    Lomi,nesto cu da si "smuckam"za sankom,pa cu sa par reda da se obratim gazdarici...
    Draga Lomiteljka,osluskuj svoje tijelo,i bebu.Disanjem bi trebali da savladate tehniku kako da si sacuvas energiju,snagu koja ce ti trebati kada krenu naponi,da li prirodno ili indukovano, i u nekim momentima sebi smanjis(koliko je to moguce),bol.Vjerovatno ce vam objasnjavati o kontrakcijama,postoji vise vrsta,naucice vas da ih prepoznate,da bi, kada krene,znale sta vam se dogadja sa tijelom,dijtetom.Nas su kada smo usle u deveti mjesec odveli u porodiliste,u sobu za prijem,pokazali sta se tu desava,sve do sale za porodjaj.Korak po korak.Dobijes "okvir",a slika se sama polako slaze,naravno ,"finale",hmmm,kako koga "zalomi".
    Poslije poroda,eh,i to je lutrija.Ima beba koje krenu sa dojenjem(sisanjem)odmah,bez problema po mamu,i onih kojima.Veoma je potrebno i prakticno imati pumpicu, za,da kazem, ispumpavanje ili izdavanje mlijeka(mrzim ,ali mrzim kada cujem pojam izmuzavnje,ali stvarno!!!!!).Ja sam koristila Aventovu(po preporuci)izuzetno je mekana,vakum nije prejak,super za odrzavanje,a uz nju dobijes i flasice...znam da ih sada ima raznih vrsta,meni je ta bila odlicna.E,mogla bih je ovako jos,ali mi je neprijatno,vecini je vjerovatno dosadno,a i sada kada bih krenula o njezi grudi,nekao mi to ne ide ovako,zvuci ogoljeno,prosto,a nije,veoma je intimno,pogotovo sto je zena tada,u tom periodu i onako ranjiva- bukvalno,razrezana,porodila se prirodno ili carskim,jos ako su tu problemi sa upalama grudi(pu,pu,ne daj Boze),a tek koliko si ranjiv uz to malo bice koje dise i opstaje samo uz tebe...

    ОдговориИзбриши
  47. Vjerovatno ce ovde krajem mjeseca da "puca"od pjesme,pa da mi sutra cili i veseli ,dok ispijate kafu,malo"trenirate".Kako je tip samo "umontirao"njih i nas,svaka mu cast:
    http://www.youtube.com/watch?v=25TdnwKwtQo
    http://www.youtube.com/watch?v=Xco5ofqM-p8&feature=related

    ОдговориИзбриши
  48. Tina, svaka čast! Ovo me je dovelo do suza... bukvalno! Ovog jutra me je smeh rasanio pre kafe!

    ОдговориИзбриши
  49. Odlicno, Tina! ČDČDČD
    Mirkoni, kad tako krene dan, ima ceo da valja! ČD

    ОдговориИзбриши
  50. He,he...ma neka ste mi se nasmijali bas volim!!!Koliko puta ste meni tako uljepsali dan,ih!Nego mi generacija nesto ozbiljna,ili uhvatile godine,pa kada se cujemo ili kuckamo,sve se vrti oko familija,zdravlja,dijece...zaboravili smo na zajebanciju.Pa se ja tu nesto pozalila da nismo se valjda bas,bas uozbiljili,da nekazem ,postali dosadni,kad eto,meni jutros puna posta,a ja ovo odabrah...Pogotovo mi je odvala kod Coldplay kada raspali po sintisajzeru,ili onaj dio od Ramo,Ramo,...sudbina nam se smjesila...a u kadru Obama sa kezom....he,he

    ОдговориИзбриши
  51. Pa, evo ja i ti smo porodični, uskoro će i Lomi (mislim, u potpunosti), a nismo baš tol'ko ozbiljni. Mora da se čuva dete u sebi, inače... ciao đaci... jbm ti život takav.

    Sad još da napijemo Rajka, pa da mu uvalimo Rajku, pa onda i Svuška, pa Mirkoni itd. Inspektor će se više puta žaniti, tako mi se javlja...

    ОдговориИзбриши
  52. Tako je ,U.M.Lako cemo mi sa Lajkom i Swoosh,ali Inspektor,hmmm,ta njegova,posebna, ce morati biti veci "zmaj"od njega,tako se meni javlja...A Mirkoni,eh,e ta ce biti k'o"nacrtana"...
    A to "dijete skriveno u meni"je najljepsi dar,volim upoznati i prepoznati takve ljude.

    ОдговориИзбриши
  53. Eh, paz' da ne naterate Mirkonija da prozbori koju o ženidbi! ČD ČD ČD Nema od tog posla ništa. :P
    Nego, gde je onaj Inspektor BRE? Inspektore, dovlači guzicu 'vamo POD HITNO! :)

    ОдговориИзбриши
  54. POGLEDAJTE DO KRAJA !!! na kraju dolazi glavno !!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=yK2mXJDhCZo&feature=player_embedded

    ОдговориИзбриши
  55. Тина, браво за линкове! :) Не памтим да ми је "U2" икад боље звучао!
    Оно што кажеш за дете у себи, сматрам да га сви носимо у себи. Али га не пуштамо увек да изађе ;) У мом случају је оно к`о пуштено с ланца кад са мојим кумовима! Сестра од ујака ми је једно приликом рекла да није могла да ме препозна кад сам у друштву с њима. Посао, обавезе, мораш ово, мораш оно... све то нас стиска и не дозвољава да дишемо. И кад се сетиш да би требало да удахнеш, јеби га, већ имаш 50 година. Зато се ја трудим да увек изналазим којекаве глупости које могу бити интересанте и мени и мојој околини, па кад будем имао оних 50 година, има да седнем са мојом малом, скувам нам јачу кафу а онда крене "теферич" о томе колико ли смо глупости у животу правили... :)

    ОдговориИзбриши
  56. Ja se ne brinem za dete u sebi, ja se brinem za odraslu osobu u sebi. Pitam se da li uopšte postoji.

    ОдговориИзбриши
  57. Не брини због ње. Управо се јавила ;)

    ОдговориИзбриши
  58. Viši inspektor Bešević11. фебруар 2011. 12:12

    Gazda,'oce li vise ta prinova,majku mu?! Dokle vise da cekamo? :)

    Jel me trazio neko? :)))

    p.s.
    Ova zima me unistava totalno,nisam za narod.

    ОдговориИзбриши
  59. Инспекторе, била је нека Марија овде пре неки дан. Питала је за тебе. Нисам знао шта да јој кажем па сам је задржавао што сам више могао, нудио пиће али није вредело. Отишла је... Није оставила ни цедуљче, ништа. Рече ми само: "Зна он..." Јебем ли га, ваљда знаш шта си згрешио кад те чак и у кафани тражила ;)

    ОдговориИзбриши
  60. Viši inspektor Bešević11. фебруар 2011. 12:28

    Hehehehe,da,da...lici to na nju. :))
    E,Djura dobio 3 (tri) komentara pre neki dan na njego "sareni svet",siroma. Umalo se ne slogirah kad sam video! :))

    ОдговориИзбриши
  61. Da li te je neko tražio? :))) Ja ne znam. :) Jbt, moram da vidim komentare na Đuru, sad si me zaintersovao.

    ОдговориИзбриши
  62. Gazda, ono u vezi 50 godina sam imao i ja... sad sam pomerio tu granicu na gore. U stvari, svi je stalno pomeraju na gore, pa ćeš tako i ti.. FAKAT!

    ОдговориИзбриши
  63. Рекао сам то више онако фигуративно али видећу колико ћу имати и времена, снаге, живаца, здравља и воље да се носим са свим стварима после тих 50! :) Можда стварно све отерам у курац, ухватим малу под руку и одемо у непознатом правцу...

    ОдговориИзбриши
  64. Znam da je bilo figurativno, ali kasnije će figurativno biti veća cifra, to sam hteo da kažem. Meni ni figurativno, ni konfigurativno ne bi sada palo na pamet da kao neke velike godine navedem tako nisku cifru... ;)

    ОдговориИзбриши
  65. Mislim da pedesete ljudi navode kao godine u kojima su ti deca već velika, odrasla, pa ti možeš sa ženom u kolibu na brdo. ČD Figurativno, naravno. Ali, i tvoja i Lomijeva deca će tad biti maloletna, tako da to kod vas ne dolazi u obzir. Uostalom, svako je priča za sebe. Neko tad dobije prvo dete, oženi se. Čovek nikad ne zna šta ga čeka, tako da je ovo sve priča u stilu "kad bih... ja bih..." Ja sam sa petnaest mislila da ću se do 25. udati. :)

    ОдговориИзбриши
  66. Joj, ne zovi ga Rajko. Bivši dečko mi je imao jedno od tih "radosnih" imena, sećaš se onog sa nadimkom "Raša-flaša"? Eh, pa - eto!

    ОдговориИзбриши
  67. Naravno da ima najlepše ime. Ko proba da se suprotstavi, dobiće mene i Muzičnog na grbači. A nemate pojma kako smo opaki kad se udružimo, hehe, niko se ne bi usudio da se kači sa nama. ČD ČD ČD Ako neko posumnja, neka se vrati na "fijat-dugme aferu", sumnje će nestati.

    Ljuuuuudiiii, ja obožavam Mirsada. ČD ČD ČD ČD

    http://sport.blic.rs/Tenis/192681/Nadal-Znam-da-Novak-zeli-na-vrh/komentari

    ОдговориИзбриши
  68. Lajka, upotrebio sam te u jednoj polemici oko glagola TREBATI :D

    Nije mi se verovalo, pa sam potegao tebe kao argument. Isek'o sam (napravio sliku... kako se to zvaše?) tvoje objašnjenje o tome,od pre nekoliko postova i dopisao: "tako reče buduća doktorka za srpski..."
    Č)

    http://i51.tinypic.com/29wjs7r.jpg
    Dodao sam i da si napravila malu kucačku grešku (višak jedno B)

    ОдговориИзбриши
  69. http://www.youtube.com/watch?v=DcsJRoClA9s&feature=player_embedded#at=40

    ČD

    ОдговориИзбриши
  70. Obrati pažnju na ono što dole pišu "lingvistkinja" i još neki lik. Prvo ona nekog lika bespotrebno ispravi, kaže mu da se ne piše "nažalost", što nije tačno. Onda se javi lik koji nju ispravlja, zamerke mu jesu na mestu, ali i on sam pravi greške (piše "trebao bi" i sl.) Ta njihova priča odlično ilustruje ono što je autor bloga "hteo da kaže". Ja ne volim da ispravljam ljude na netu, upravo zbog takvih.

    ОдговориИзбриши
  71. Pogledao sam. Treba da se ubaciš, makar kao neregistrovana (možda i radiš to, a?) i da im svima po redu mamu maminu!

    ОдговориИзбриши
  72. Ne, nikada to ne radim. Pošto sam odabrala da komentarišem preko sopstvenog fb naloga, bilo bi glupo da se dodatno ubacujem kao neregistrovani korisnik. Kad imaš avatar sa nekim leptirom i bilo kojim imenom, to je drugačije. Ovako mi deluje uvrnuto. Napravila bih možda zajebantski nalog kad bih imala šta da kažem preko njega (kao što to čini kaobajagi prosvetar "kečiga), ali nemam. A to je stari tekst, pa rasprava nije aktuelna. Kad si pomenuo glagol "trebati", setila sam se te "rasprave". Inače, kad vidim potpis "lingvistkinja", "lektor", "kolektor" i slične gluposti, dobijem napad. Odmah znaš da je ili neki šarlatan ili neko ko je možda i završio srpski, ali pojma nema o životu. Zašto ti ljudi ne naprave neki sajt, blog, grupu na fejsu, bilo šta... Zato što pojma nemaju, ali vole da se prave pametni.

    ОдговориИзбриши

Пратиоци

Претражи овај блог

...

free counters