Prime Directive

И да будемо начисто. Вређање мене овде још и може да прође, задаћете коју рану мојој сујети, зарашће, нема везе, али вређање неког другог, на мом блогу, мојој авлији, не дозвољавам. Ово сматрам разбибригом и малом можданом гимнастиком а не огласним простором те ако неко жели некога да прозива, нек` лепо отвори свој налог па удри брате, сестро или шта си већ. Свађа и те клиначке глупости не долазе ни под који обзир! Није цензура већ немање разумевања за приземна срања. Ако ме нешто нервира и диже ми притисак је препирање ради препирања! Двоје не може да разговара ако имају исти став, то је јасно ко летњи дан у подне, али контрирање зарад самозадовољавања личне малограђанштине заиста нема шансу. Аргументовани ставови долазе у обзир, то волим и много ценим и надам се истима. Унапред хвала на разумевању.

Понешто о мени

Моја слика
Половина људи има константну жељу да другима прича приче и објашњава очигледно. Ја спадам у другу половину. Ако имам шта да кажем рећи ћу/откуцаћу овде па кога интересује, интересује. А кога не интересује... изгубио је 10 секунди живота док је и ово читао. Нек` тражи бољу кафану!

... а кога интересује више података о мени:

понедељак, 4. октобар 2010.

"Недеља", Давид Албахари

Скоро наиђох на овај текст и толико ми се допао да је једноставно морао да буде овде. Признајем да сам се замислио али исто тако морам рећи и да сам један од оних који ОБОЖАВА да ленчари недељом. Некако ми тако прија. Волим и трке Формуле 1 и других облика ауто спорта а исте се одржавају увек недељом па ми то дође као бонус. Милина... Кад не ленчарим недељом, понедељак ми некако брзо дође па ме то уме помало и унервозити.  Моју мајку нико, али нико, не може натерати да ради нешто недељом! Осим ако нисмо ишли негде на неки битан ручак па мора да се допеглају кошуље и то је то. Недељни ручак је био светиња. Ко не дође, мора да има подебео разлог за то. Скоро па као оправдање у школи што си изостао. Све у свему, недеља је у кући мојих родитеља била и остала закон. Тај закон се установљава и у мојој кући. И има велике шансе да успе.
Дакле, "Недеља" од Давида Албахарија.
"Шта се десило с недељом? Јуче сам је целог дана тражио и  нигде нисам могао да је нађем. Некад је, сећам се, свака недеља била празник, облачила се бела кошуља и прале уши и врат. Недељом се ишло на породичне ручкове после којих су сви дремали, разбацани по стану као насукани китови, и тек би нас мирис црне кафе будио из те омамљености. Устајали смо полако, пажљиво, ништа није смело да буде брзо и нагло. Недеља је била дан спорости, дан лењости, дан који се проводио тако као да му ништа није претходило или као да се ништа неће десити после њега.
"Недеља - дан без будућности", написао је у једној својој песми Раша Ливада. Не знам на шта је он мислио када је написао тај стих, али то је за мене најлепши опис недеље. Оне друге недеље, каква је некада била, а не каква је сада и каква је била када сам јуче изашао из куће.
Некада недељом нису радиле радње. У ствари, до десет се у неким продавницама могао купити хлеб, млеко и погачице, а били су, такође до десет, отворени киосци за продају штампе. Све остало је било затворено и уживало у недељном миру.
На пијацу се ишло суботом. То је био прави дан за куповину паприка, лубеница и кајмака. Недељом се одлазило на пијацу само у случају да вас је нешто спречило у суботу. Уосталом, недељна понуда на пијаци је пружала само бледу слику у поређењу са суботњим обиљем.
Недеља је била дан за излет. Пењали смо се на Авалу као да освајамо Монт Еверест, а онда бисмо трчали низбрдо све док се не бисмо уморили. Тада бисмо извадили кифле намазане бутером, тврдо кувана јаја, кришке "Зденка" сира и црвене јабуке.
Недељом је подневни мир у дворишту дуже трајао. Нисмо играли фудбал, нисмо ударали лоптом у зид. Ћутали смо чак и док смо играли кликере. Тек касније поподне, када се сутон већ прикрадао преко неба, почињали смо да говоримо гласније и слободније, мада ни тада нису наши гласови одјекивали као других дана.
Недеља је била спор дан. Дан обнове. Дан када су у целом граду сложно звецкале кашике за супу, када су улице биле пусте, а возила градског саобраћаја била празна.
"Недеља - дан безбудућности." Дан у којем се заборављала прошлост и није се мислио на будућност. Прошлост је била ужурбана субота, коју је требало што пре сметнути са ума; будућност је долазила са понедељком, страшним даном, који је представљао почетак нове једноличне радне недеље.
Недеља је била као рајска башта, дан између стварности и снова. Дан у којем је све могло да почне, а ништа није морало да се заврши. Чардак ни на небу ни на земљи. Међутим, када сам јуче изашао напоље, помислио сам да је четвртак, или петак, или било који дан. Само не недеља. Наиме, све радње су биле отворене: пиљарница, бакалница, чак и апотека. Једино банка није радила. Међутим, то и не очекујем од банке, јер банке свугде раде мање од свих других. Ако и банке почну да раде недељом, биће то знак да ускоро долази пропаст света. (Нек пропадне, није штета...)
Онда сам почео да тражим недељу. Завиривао сам у разне зграде, прошетао сам поред реке, питао сам људе који су чекали на аутобуској станици, затим младиће и девојке са слушалицама на ушима, али нико није знао да ми одговори. Слегали су раменима и гледали ме погледима који су показивали да не разумеју шта их питам, као да је недеље заборављен и мртав језик, разумљив само неким лингвистима и археолозима.
Лепа је некад била недеља. Ујутро се дуже спавало, касније се доручковало и свако је смео да одуговлачи колико је год жели.
Недељом се ишло на фудбалске утакмице, затим у шетње поред реке, а онда, пред крај дана, наручивале су се палачинке са чоколадом и орасима. Вече се шуњало преко неба, али нико на то није обраћао пажњу јер смо знали да је недеља дан другачији од свих дана и да се, у ствари, никад не завршава.
Али онда се нешто десило и недеља је нестала. Ма шта ми радили, ма колико покушавали, не успевамо да је нађемо. Сакрила се негде, увређена и застрашена од могућности да је неко натера да промени име. Наиме, ако назив недеља потиче од речи "не делати", а сви се тог дана понашају као да је у питању било који дан и не престају са својим делатностима, онда недеља није недеља и с правом је побегла. Отишла је негде где се још увек поштује једноставан наук: шест дана ради, а седмог се одмарај, читај књиге, пиши песме, отиђи у природу, буди нешто друго, нешто различито од онога што си осталих шест дана. Буди другачији тог дана да би осталих био увек исти. Успори ритам. Нађи неку спору песму и слушај је целог дана. Уживај у спорости. Кажи: "Спор сам, признајем, али када бих био бржи, не бих знао да постојим."
Да, крајње је време да вратимо недељу. Ако то ускоро не учинимо, никада је више нећемо видети. А живот без недеље, односно, живот без дана одмора није више живот, већ суморни рингишпил који се зауставља само једном - онда када је касно за све."

70 коментара:

  1. Za nekog ko se nije ložio na Azru, često se pozivam na tu grupu... Neko bi me nazvao oksimoronom a neko samo moronom... :)

    Dakle... evo prigodnog muzičkog nastavka Lomiteljeve teme ovog bloga i još prigodnijeg uvoda u komentare...

    http://www.youtube.com/watch?v=m0Pdk3oCIzM

    ОдговориИзбриши
  2. Viši inspektor Bešević4. октобар 2010. 06:54

    Sto kaze jedan moj drugar "Nedelja-ni trava ne raste".
    Zvucace cudno,ali nedeljom sam se najbolje osecao kada sam radio,a ponedeljkom bio slobodan. Taj rad nedeljom mi je davao osecaj korisnosti,jer se nedeljom obicno osecam beskorisno i mrzim taj osecaj.
    Ne znam sta bih vise napisao o nedelji,jer sam davno sve dane preturio preko glave,pa me bas briga koji je dan.
    Nedelja je cist smor. Ja sam ljubitelj petka uvece.
    @mirkoni
    sta bi tek radio da si se lozio na Azru kao ja? :)

    p.s. izivnjavam se Tini sto je nisam prepoznao. :)

    ОдговориИзбриши
  3. 'De si, bre,domacine?!!!!
    Gazda,kafana ti puna!A ti samo uzivaj...polako...
    Inspektore,nema veze...

    ОдговориИзбриши
  4. Kada sam bila mala,nedelja je bila izuzetno divan dan. Obicno su nam nedeljom u goste dolazili prijatelji i rodbina, koji ne stanuju bas blizu ili sam s roditeljima isla kod nekih. I svake sedmice sam s radoscu cekala taj dan, bilo da je neko nama dolazio ili smo isli nekud. Vise sam se radovala odlascima,jer je to uvijek znacilo upoznavanje nekog novog kraja, jos uvijek neistrazenog.
    A,onda sam odrasla, i nedelja se nekako izgubila. Ponekad naleti, kada na primjer odem roditeljima,pa svi zajedno idemo u posjetu baki i djedu.
    U posljednja dva mjeseca kako nemam predavanja, svaki dan mi je kao nedelja i to je postalo uzasno dosadno. Sad bih tako rado bilo kakvu svakodnevnu obavezu samo da bih vratila nedelju.

    Interesantno je kako nedelje nema ni kad imam neki vazan ispit u ponedeljak ili utorak, ta nedelja se prosto izmigolji negdje.

    ОдговориИзбриши
  5. Ja volim da gledam sport nedeljom. Juče mi je preselo.

    ОдговориИзбриши
  6. Свако има неки дан који је некако "његов" или "њен" али у кући мојих родитеља је био баш лаган дан. Остала ми та навика да је готивим само кад је лааагааанооо проводим. Што сам лењи тог дана, то се боље осећам. Или то иде с годинама... :)
    А ти Лајка, што ти је пресело? Шта се догодило? Можда испаднем глуп у друштву али ризиковаћу са питањем. Дакле?

    ОдговориИзбриши
  7. Šta mi je preselo? NIŠTA. Moj FK Liga šampiona je puk'o. A onaj vaš FK Zvanično saopštenje (iliti Kurva i poštenje, kako ga zlikovci zovu :D) je sada prvi.
    Nego, Lomi, znaš šta! Ja mislim da si ti odgovor već znao, ali da ti je prijalo da postaviš pitanje? Jesam li u pravu, lijo lukava? :))))Kao, ne znaš jučerašnje rezultate? Daaaaj! :)))

    ОдговориИзбриши
  8. А то... Шта да ти радим кад навијаш за погрешан клуб... ;)

    ОдговориИзбриши
  9. Ha-ha! :P
    Moj dragi i ja se često svađamo oko Zvezde i Partizana. Eh, bolje oko sporta nego oko politike.

    ОдговориИзбриши
  10. Ja sam, nekada,(kao i Loša) zbog ponedeljka mrzeo - nedelju ! Dok sam bio školarac.
    U stvari, ne ceo dan , nego samo veče. Uveče, po običaju, je obavezno kupanje, jer narednog dana počinje nova radna nedelja, pa u nju treba ući u čistim gaćama...
    Poslednja aktivnost nedeljom mi je bila gledanje "Sportskog pregleda" , koji se svake nedelje emitovao iz drugog studija (republički "ključ").
    Dok je išla odjavna špica, već sam padao u depresiju ...

    Danas, kada radim ovaj svoj pos'o, nedelja mi je dosta puta radni dan...
    Al', zato mi je nedelja uveče sada omiljeno vreme...
    pošto ponedeljkom ne radim (osim na dužim turnejama)!
    Jedino što moram klinca da vodim u školu...

    ОдговориИзбриши
  11. Ja sam u srednjoj školi najviše volela petak, jer se petkom izlazilo. A izlasci su bili... Sećam se da smo na prvoj godini "izlazile" na sladoled u neki Serđo. Moja tadašnja najbolja drugarica imala izlazak do pola 11. Molila kevu jednom da je pusti do 11 (bio neki rođendan), ova je nije pustila i ispala čitava frka. Hoće mala da se ubije, pravi scene sa žiletima, muko moja. Inače, danas ima troje dece, a moje je godište. Zamislite. :)

    ОдговориИзбриши
  12. ... ili da zamislimo tebe što nemaš troje dece , a već si žena u srednjim godinama :D
    Inače, moja majka je bila baba sa 46 !

    ОдговориИзбриши
  13. Nije to niš'. Jedna žena iz moje familije je postala baba sa 36. :)

    ОдговориИзбриши
  14. Ma, znam da nije to... niš !
    Al', to mi je slučaj "iz okoline", pa sam ga pomenuo .
    Kod Roma mož' da se postane prababa sa 50, ha !

    Ti treba da imaš (starije) dete, koje već ide u školu !!!
    Ali, šta da ti pričam kad sam postao fader sa 38...

    ОдговориИзбриши
  15. A, šta ćeš, neće to po narudžbini. Inače, ja viđam sve više blizanaca. Pre neki dan njih dvojica u supermarketu u onim duplim kolicima! Blebeću oni nešto, svađaju se, razvlače neku plišanu žirafu. Ludi skroooz. :)
    I neka mi neko kaže kada su nestale one igračke na sklapanje u kinder jajima. Ja kupila danas jedno, kad ono neka glupost unutra.

    ОдговориИзбриши
  16. Sve vise blizanaca jer sve vise parova dobija decu vantelesnom oplodnjom. Statistike su da svaki deseti par ima problem. Od toga cetvrtina sa dijagnozom steriliteta nepoznatog uzroka (svi nalazi ok, a dece nema). Muke. Dok pozavrsavas sve skole, pa se zaposlis, pa sredjujes stambeno pitanje, pa krenes da pravis decu, pa dok prodje par godinica dok skontas da nece prirodno, pa jos par godina u setanju po lekarima, i ako sve bude dobro-eto bebe blizu cetrdesete. Primera kol'ko volEs u okruzenju.

    ОдговориИзбриши
  17. Ja i moja žena smo iz prve... čim smo rešili da radimo na tome!
    Još jedan dokaz da "bez starca nema udarca" (imao sam blizu 37,5 , a ona 29,5)!
    :D

    ОдговориИзбриши
  18. @swoosh
    E, vidiš, o tome nisam imala pojma. Bilo mi je BAŠ neobično što ima toliko blizanaca.
    @Ulični
    Eh, starac, ne preteruj! :)
    Ja sam, inače, i dalje bolesna, tri dana nisam izašla iz stana. Grlo, nos, kašalj, ona dosadna temperatura od 37.5, čitav dan gledam serije na kompu, igram igrice i spavam. Zvuči ludo, ali prija mi, bila sam užasno iscrpljena. Meni je već 4 dana nedelja. :) Probudim se, gledam malo tenis, zaspim opet. Ustanem, malo gledam seriju, malo odbojku. Sad čekam da mi mama napravi palačinke, videćemo da li će ONA moći da obuzda onaj tiganj, hehe.

    ОдговориИзбриши
  19. E, profesorka , znaš li za ovaj sajt :
    www.pravopas.rs

    PAZI! nije pravopIs ...

    p.s.
    aj, navijamo za tebe (protiv temperature)

    ОдговориИзбриши
  20. Simpatično je. Samo, da kažem, nervira me ono Vičenca, džakuzi, Al Pačino itd.

    ОдговориИзбриши
  21. U Italijanskom su ti glasovi izmedju našeg Č i Ć, ili Đ i Dž...
    Ja sam uvek za TU tvrdju varijantu!
    Kod nas je (pak) upotrebljavanija ona mekša.
    Valjda zato tebe to i nervira ...(zbog navike)
    Hrvati nemaju taj problem ;)

    ОдговориИзбриши
  22. http://www.blic.rs/Vesti/Reportaza/209823/10-najmisterioznijih-arheoloskih-otkrica

    jeste li videli već taj članak ?

    ОдговориИзбриши
  23. Nisam videla, zanimljivo, zanimljivo. Ja volim te misterije i taj turururu zvuk u pozadini. Genijalni su mi ovi komentari, tj. online teorije o nastanku sveta. Kako ljudi lako natripuju da su zaista skontali nešto o nastanku sveta, a pri tom sede za kompom, čitaju Blic i žderu čips. Mada, ne treba biti zloban. I Njutna je udarila jabuka dok je sedeo ispod drveta. :D
    P.S. Da se ogradim - nemam sopstvenu teoriju evolucije, ali verujem da do nekih odgovora nikada nećemo ni doći.

    ОдговориИзбриши
  24. Brava !
    Slažem se...
    Ni ja se ne kunem baš u Darvina. Mislim da neke stvari nikada (verovatno) nećemo saznati i... boli nas uvo !
    Jedino bi bilo korisno da se prestane sa raznim bogovima.
    A, crkve neka malo "'olade" ... dosadne su više !

    ОдговориИзбриши
  25. Lomitelju,nek'izvine gdja."Lomiteljka"ali ti meni,ovde u kafani,ne dostajes!

    ОдговориИзбриши
  26. Jeste Tina, nesto je cosavo bez njega. Muski deo kafane je nesto podbacio ovih dana (cast izuzecima). Ko bi rekao da ce momcima kafana pre da dojadi?

    ОдговориИзбриши
  27. A možda smo samo bukvalno shvatili ovu temu o nedelji pa NE DELAMO. Ako je za utehu, ni na Blicu se nema našta napisati koja...

    Ipak, nešto mi govori da će sledeći astal biti izazov i za Lomitelja i za nas. Srbija nikog ne ostavlja ravnodušnim... ni nas lokalne a kamoli gastose (još uvek bez mečke).

    ОдговориИзбриши
  28. Joooj, ljudi moji. Sad me zove ćale. Imamo mi, uglavnom, jednu rođaku koja je nešto duuugo tražila muža, nesrećna bila itd. I nađe napokon prošle godine, srećna sva. Međutim, kako nije bilo svadbe (a njeni su imućniji) + niko nije upoznao mladoženju, krenula govorkanja međ' rodbinom. Pa su još počele priče kako je vucibatina, neće da radi, tralala. Uglavnom, sad mi tata javio da su ga juče u'apsili, sad leži u Mitrovici. Čovek je iz Šarićevog klana LADNO!!! Druga rođaka, s iste strane, udata je za nekog Legijinog rođaka. Šta da kažem, ako se Ratko krije u Srbiji, verovatno je oženio neku iz moje familije.

    ОдговориИзбриши
  29. @Swoosh:upravo procitah da je Ljosa dobio Nobelovu nagradu za knjizevnost,pa se nekako sjetih tebe.Eto,pored Andrica,sad i Ljosa,cini mi se da ih obojicu gotivis,onako BAS.

    Ja Ljosu jos nisam citala,pa mi preporuci nesto,onako,za pocetak.Vidim da u komentarima na Blicu pominju "Avnture nevaljale djevojcice"da pobam to?Ili?

    ОдговориИзбриши
  30. Pokušaj sa "Zelenom kućom". Ja bih volela da je pročitam na španskom. :)

    ОдговориИзбриши
  31. Миркони добро рече, нисам равнодушан. Стварно нисам. Ови кратки доласци и одласци су ми најтежа ствар, свега ми. Али учим. Учим да се борим са осећањима. Не побеђујем у биткама али учим.
    Морам да признам да ми годи сазнање да вам недостајем. Не брини Тина, није моја драга баш толико љубоморна ;) Сутра путујем у ЕУ па ћу имати више времена да се куцкамо. Овде сам релативно кратко а много обавеза је било да се одради и тако... Чуће се! ;)

    ОдговориИзбриши
  32. Ziv si stvor(da se tako izrazim),pa sto bi i bio ravnodusan!!!Za kratko vrijeme ste obisli sve,a uskoro i osnivate vasu porodicu,malo
    li je..ma da ti se i srce i dusa prepuni.A vidis i majku,drustvo,na zivot i nacin kakav se sada u Srbiji zivi ne mozes da utices,a zastitio bih svoje najmilije...stalni sukobi u sebi,znam.


    Nisam mislila da je gospodja ljubomorna,ali kako samo da napisem Lomitelju,nedostajes..iju!Kanda zvuci malo 'ebeno!U fazonu,"sta lupa ova".Bre!

    ОдговориИзбриши
  33. Nego kada dodjes,pa kada ti za astal sjednu-Inspektor,Mirkoni,Lajka,Swoosh,Hypatia,Ulicni muzicar,pas mater,Sanjci011,i ja..pa spojimo stolove...zurkaaaa!!!
    p.s.valjda si nesto ponijeo iz tazbine..A?

    ОдговориИзбриши
  34. Valjda ce Lomi da ponese koje balonce domace rakije i nesto suseno za tanko narezati... :)
    Pa kad parkira Lajka svoj novi crni dzip ispred kafane, poklon od zeta, pa uleti unutra u nekoj nadrkanoj bundi od hiljadu sitnih ugrozenih zivotinjica, Luj Vitonom preko ruke, u oblaku parfema koji stipa za nos i sa novogodisnjom sminkom, pa sedne sama za sto malo dalje da se ne mesa s gulijom....zezam se ja malo, al' da je za salu i nije bas. Uvek u familiju zenidbom i udadbom stigne neko ko ti i nije bas po volji, ali jbg to se ne bira, tako ti zapadne. Pa se onda trudis da nadjes zajednicki jezik ako ti je do druge polovine stalo. A kako ovde da se potrudis? Nadam se da ti ta tvoja sestra nije neko bas jako jako drag. U protivnom je zajebano.

    ОдговориИзбриши
  35. Ja mislim da je krajnje vreme da se u pricu ukljuci i gdja Lomiteljka :)
    A U.M. me je sad opet bacio u rebus, nije 9 nego 8, mislim da sam skontala o cemu se radi ali ne mogu da tvrdim. I prosli put sam sva srecna shvatila da je licopas ustvari Dragutin, pa mi propala teorija.

    ОдговориИзбриши
  36. Ja sam i prošli put lepo rekao da morate imati žicu da provalite ko je licepas. Nije da se hvalim, ali ja sam to odmah ukapirao... čim me je Lajka navodila na to... nekih par sati! :)

    I ja sad navodim... ali nema kuj da sluša...

    ОдговориИзбриши
  37. @Ulicni muzicar:Ok...hmmm,licepas zivi ili je zivjeo u Italiji,U,M.ti mi citas na tom jeziku(skoro se nesto za citati preporucio)...'ajde,muzika,TUS!!!Kontam...
    a i sam si sve rekao,kao u krimicima"samo jedanput"...

    ОдговориИзбриши
  38. @Mirkoni
    Pa, kakve sad veze ima Licepas sa Muzičarem? :P
    C, c, c, Mirkoni, nikad ti nećeš biti agent neke tajne službe. :) Ako ti je uteha, ni ja nikada neću biti Poaro, ja jedino Milutina i faraona svaki put provalim.
    Meni treba gorka kafa, da se probudim iz košmara koji mi je priredio moj unutrašnji mazohista kad me je naterao da odgledam sinoć onu skandaloznu utakmicu. Uffffffff!
    Da li vi što ne živite u Sirbistanu pratite nekako RTS ili ne?

    ОдговориИзбриши
  39. @Tina:htjela da napise,pas mater umjesto licepas...moja greska...

    ОдговориИзбриши
  40. Evo jedne IZRAZITO gitarske pesme koju je malo ko čuo a još manje zna za grupu. Holandska grupa s kraja 70-tih a pesma je iz '81. Možda je U. M. i zna? Ja da znam da sviram gitaru, potrudio bih se da je naučim jer prosto mami da se razgibnu prstiTJi... Ako pesma nekog i ne razmrda, tu je i video da izvadi stvar (makar muškog dela).

    Eve je i pesma...

    http://www.youtube.com/watch?v=ppYhgqrZIqU

    ОдговориИзбриши
  41. "Tu je i video da izvadi stvar muškog dela."
    Pa... na moje "stvari" ovaj video ne utiče još uvek. Ako se nešto promeni do ponoći, onda sutra ne idem kod drugarice na rođ, tj. menjam planove. :)

    ОдговориИзбриши
  42. Ajde da preturimo i taj datum... Prvo su smarali oko 5. a sad i oko 10. oktobra... Što se mene tiče, oba datuma su jalova i AMA BAŠ NIŠTA ne znače... Veću težinu ima 32. oktobar.

    Evo nečeg i za ženski deo kafane... :)

    http://www.youtube.com/watch?v=_AUIVx-KQt4

    ОдговориИзбриши
  43. U C.Gori(Budva),na Sajmu automobila prodan merceds za 200.000€.Lomitelju,jesi li se ti to castio?

    ОдговориИзбриши
  44. Prošle godine je 10. oktobra Srbija igrala protiv Rumunije, pobedila sa 5:0, pa se slavilo. Sad se blamiramo protiv Estonije. A gej-parada je napumpana priča od strane političara, medija, a sad i crkve. U tu šetnju ide 1000 ljudi, a oni su digli famu kao da stiže invazija homića koji su došli da unište otadžbinu, crkvu, instituciju porodice. Mene mnogo više brine fudbalska reprezentacija. Fudbaleri će nas dokosuriti onakvom igrom.

    ОдговориИзбриши
  45. Naravno da svi gastosi imaju RTS satelitski. Ja imam i "total tv" (to je onaj što ga zovu "kablovska preko satelita" ha,ha) , ali od kada imam internet (blizu 2 god.) uopšte ne gledam TV (možda par sati NEDELJNO!!!), tako da ću uskoro da otkažem Total ... da ne plaćam bezveze!

    Nisam gled'o Estoniju, radio sam uveče... a, protiv Italije ću da navijam ZA Italiju - da se zna!

    Lajka, ti više gledaš sport na tv od mene. Ja samo pratim dežavanja.

    Ima li TV prenos parade na nekom kanalu sutra ?
    Auu, kasno pitam , nema ko da mi odgovori ...parada počinje za nekoliko sati !

    ОдговориИзбриши
  46. Pozdravio vas je licepas!Dodelio je sebi penziju.
    Neće više da dolazi ovde. Možda će da ode ponekad na blic, i da zalaje na nekoga, povremeno (na koga, pitam se, pitam...)!

    ОдговориИзбриши
  47. Камо лепе среће да сам ја тај који је пазарио Мечку "Божану" од 200000€. Али... нисам. Јеби га, не имадох ситно. ;)
    И немам ни тотал ни било каква друга чуда муда за српске канале. Заболе ме, искрен да будем. Информације које ми требају налазим на други начин. Нет је ту. Можда, али баш можда понекад укачим нет РТС или неки други канал и то је то. Нити гледам тв толико. Имамо нас двоје много лепшин начина да проводимо време него да буљимо у кутију. Док сам био самац овде, тв ми је радио нон-стоп и то само зато што сам хтео да чујем неки глас у стану. Сада ми то не игра никакву улогу. Фудбал сам престао да пратим, дао сам му и 40 дана тако да... јебе ми се колико су изгубили. И да су победили, опет би ми утрнуло нешто јужније... Смарају. Те им фали ово, те им фали ово, криминалац овде, криминлаца онде па по која тужба, утеривање дугова и добије се лепа чорба. Дунав је бистра река за оно што они раде. Због свега овога, ја одем у шетњу са мојом маленом и супер ми је. Живци ми опуштени. Само после видим резултат и ћао. Појави ми се смешак у углу усана и ћао. Волео бих да могу да их променим али не могу. Покушао сам. Платио сам чланарину у Звезди и добио чланску карту и шта се догодило...? Е Лукићу, Лукићу... У праву је Лајка, сјебавају нас константно!

    ОдговориИзбриши
  48. Mene ne bi čudilo da je bio prenos.
    E, na Blicu mi više ne objavljuju komentare, tako da Lajka više neće lajati tamo, mada nije ni lajala. Kad vidim šta sve objavljuju, a moj komentar ide na neke detaljne provere - z-d-r!
    Inače, fudbal i treba ignorisati. Kad pogledaš koliko se ostali sportisti trude (košarkaši, odbojkaši, vaterpolisti, teniseri, plivači), bude mi prosto žao. I ja ću navijati za Italiju, možda ćemo onda pobediti. :(

    ОдговориИзбриши
  49. više stvari bi' rek'o, u vezi predhodnih komentara :

    1. Dobro, ako se uključi gospodja Lomiteljka, onda braćo and sestre, moraće da se uključe i Ulična Sviraljka, Lajko, Svuško, Mirkica, Mister Tin, Iskrena kučka, Cica Forzika (inspektorka Bešika), Hepatitis ... ima li još koga ?

    2.Lomi, mogu da ti kažem nešto što su ti možda već rekli: ono koliko ti se promenio život od kako nisi samac nije ništa u poredjenju sa onim koliko će ti se promeniti kad postaneš ćaća !
    Nešto na bolje , nešto na gore, videćeš i sam...
    Na dobro se čovek ekspres-brzo navikne, tako da ti ostaje da se navikneš na neke promene na gore u svom životu (bez mnogo kukanja).

    3.taj fazon... pratim rezultate , a ne gubim vreme gledajući utakmice "u celini i celosti" (citiram Žiku Obretkovića ;)), jer su mnogo dugačke!(izuzimam SP i slično)
    Al', zato gubim vreme na netu...

    4.Satelisku sam imao još 1994. i to od 3 metra, kad je to bilo čudo tehnike, tako da ne gledam "domaću" televiziju dosta dugo. Nekada sam gledao samo Bk od naših.

    5. Moram još da spamujem po blicu, a vi kada to vidite, zažmurite ...
    Imam statistiku na blogu i vidim posredne sajtove (prema mom blogu) i , recimo , kada sam na onom tekstu o Himalajima ostavio link, do sada je 20-tak ljudi kliknulo na to , i svratilo kod mene. Tako da...
    Ne zamerite, ako vidite da komentarišem koliko da bih samo ostavio link...

    6.Lajka, ako primetiš neku gadnu grešku u nekom mom tekstu, OBAVEZNO mi napomeni u komentaru, ili privatno... (blog ili fb)
    Ne mora za one moje tačkice, ali za neke grublje grepke - da!
    Recimo, na onom navijačkom (Milan) blogu me je neko isravljao što sam bio napisao "Pod njegovim vodjstvom..." Kaže da treba "VODSTVOM"! Jel' stvarno tako treba?
    Nisam siguran , stvarno...

    ОдговориИзбриши
  50. Провоцираш Улични, провоцираш али нек` ти буде. Ваља се.
    Елем, немам ама баш ништа против да било ко сврати и куцка а позив за моју малену да овде коментарише је из разлога што сам давно рекао да она само чита а неће да коментарише. Питали су ме. Њен избор је био да чита. Неколико пута су је гости кафане позивали да сврати али не хтеде. Не верујем ни да ће убудуће. Опет, ко зна. Трудна је а у том стању се свашта мења ;) А то да ћу бити ћале је за мене нешто најбоље и најлепше што ми се догађа. Ја ЈЕДВА чекам да се чује плач мог детета па да га ја смирујем, храним, пресвлачим или успављујем. Још увек не знамо пол, требало би ове недеље да сазнамо. Вероватно има и негативних страна али их ја сада не видим. Искуство говори из тебе Улични те ти због тога морам веровати. Кад се опробам као ћале, причаћемо :)
    Праћење утакмица не бих много коментарисао већ ћу те замолити да прочиташ текст "Посебна објава!" Лепо сам тамо објаснио зашто не гледам фудбал. И немој да говориш да губимо време на нету јер смо онда сви овде из неких помало чудних повода, зар не? Надао сам се да је ово овде мали вентил за опуштање а не место за згубидане...

    ОдговориИзбриши
  51. Gazda kafane nam je, takoreći nemački precizno, postavljao nov astal svake nedelje ali boravak u matici je ostavio akutne posledice pa se malo opustilo... Ma valja se...

    ОдговориИзбриши
  52. @Lomitelj
    rekoh da gubim (ja) vreme po netu (ne specijalno ovde) iz dva razloga:
    1. Stvarno mnogo gubim vremena po netu.
    2. Da ne bih "povredio" one koji "gube vreme gledajući dugačke utakmice", kako rekoh.
    Svako gubi vreme kako mu drago, pa, tako...
    da ne ispadnu oni debili što gledaju satima odbojku, tenis, fudbal... kao naša Lajka.

    ОдговориИзбриши
  53. zaboravih...
    Akoćete imati pomoć, ono, baba servis i to...
    onda je druga priča.
    Ako sta sami, šta da ti pričam... naj...ćete!
    Mora uvek neko da bude POLICAJAC (čuvar)!
    Sećam se da smo ja i moja "sviraljka" za prvih godinu i po dana JEDNOM uveče izašli SAMI (u bioskop).
    Al', nije samo to... (ni sada ne izlazimo), nego ubijala nas monotonija. Navikli smo bili na previše slobode pre toga...

    ОдговориИзбриши
  54. Улични, ово већ има смисла. Нисам те погрешно схватио већ сам очекивао разјашњење. И добио сам га ;) Хвала.
    Посматрам то веома једноставно. Свако ради оно шта хоће. Да ли при том "губи време" или ужива, мени свеједно. Капираш? Не могу рећи да ти губиш време јер си на нету ако ти то прија иако је то за некога другог бесмислено. Као што рече Бранко Коцкица: "... овде свако ради оно шта хоће..."
    Бебица... организовали смо се за прво време. Прво свастика па моја кева. То је за првих неколико месеци. После ћемо да видимо. Од обе бабе смо удаљени око 1200км :) Ја се детету радујем, желео сам га. И моја малена исто тако. Будући да ја и овако и онако мало спавам, ето ко ће да стражари ;)

    ОдговориИзбриши
  55. @Ulični muzičar
    To što te je neko ispravio za "vođstvo" dokazuje da ljudi obožavaju da se proseravaju iako pojma nemaju. Ne bi me čudilo da taj neko piše "neznam" i "bijo". Pravilno je i "vodstvo" i " vođstvo".
    Tekstove ću pogledati, obećavam, pa ću ti javiti da li ima grešaka. :) A Lajko ovde neće doći, pristup mu je zabranjen. :)))) Ne dam mu da čita šta pišem.
    Lomitelju,
    Polako bi trebalo i da smišljaš imena. :)))

    ОдговориИзбриши
  56. Имена су одабрана, за обе могућности. Чекамо преглед, у четвртак, бар ће један четвртак да буде како треба, па ћемо да "прилепимо" име :) Хвала што бринеш...

    ОдговориИзбриши
  57. @Lajka
    ne moraš specijalno da ideš da kontrolišeš, nego ako se desi...
    Krstio sam ti dragog :D Mnogo lepo ime LAJKO ... HAHA ...
    A , i ova moja malopre se vratila sa posla i meni došlo da joj kažem "'de si , bre, SVIRALJKA"... :d

    Taj za "vodstvo" je baš bio siguran , al' nisam niti ispravljao , niti mu odgovarao...

    @Lomitelj
    stražarenje nije samo niću, nego, jednostavno, uvek kada neko treba nešto da uradi van kuće, ovaj drugi mora da bude čuvar... ili svi zajedno da idete (što nije uvek moguće, a i komplikovaniji je čoporativni izlazak, kada je dete malo)

    ОдговориИзбриши
  58. Eto prva dva predloga. Ako bude dečak - Lajko, devojčica - Sviraljka. :) Ako misliš da je to čudno, školska od mog druga se zove Grlica. :)

    ОдговориИзбриши
  59. http://www.youtube.com/watch?v=7Dt7JGoFaOg


    only for Lajka...

    ОдговориИзбриши
  60. Da, ide moj Mile lajkovačkom prugom. :)))
    Verovali ili ne, još uvek sam pre'lađena.

    ОдговориИзбриши

Пратиоци

Претражи овај блог

...

free counters