Prime Directive

И да будемо начисто. Вређање мене овде још и може да прође, задаћете коју рану мојој сујети, зарашће, нема везе, али вређање неког другог, на мом блогу, мојој авлији, не дозвољавам. Ово сматрам разбибригом и малом можданом гимнастиком а не огласним простором те ако неко жели некога да прозива, нек` лепо отвори свој налог па удри брате, сестро или шта си већ. Свађа и те клиначке глупости не долазе ни под који обзир! Није цензура већ немање разумевања за приземна срања. Ако ме нешто нервира и диже ми притисак је препирање ради препирања! Двоје не може да разговара ако имају исти став, то је јасно ко летњи дан у подне, али контрирање зарад самозадовољавања личне малограђанштине заиста нема шансу. Аргументовани ставови долазе у обзир, то волим и много ценим и надам се истима. Унапред хвала на разумевању.

Понешто о мени

Моја слика
Половина људи има константну жељу да другима прича приче и објашњава очигледно. Ја спадам у другу половину. Ако имам шта да кажем рећи ћу/откуцаћу овде па кога интересује, интересује. А кога не интересује... изгубио је 10 секунди живота док је и ово читао. Нек` тражи бољу кафану!

... а кога интересује више података о мени:

понедељак, 11. октобар 2010.

Tour de Balkans

Давно планирано путовање. Нисам баш сигуран да је било планирано у овом обиму и интензитету само због чињенице да су карте купљене док је моја малена још увек била нетрудна. Њена трудноћа је претила да откаже комплетан угођај али је чика доктор рекао: „Може!“ Добила је и папирић, неку потврду, на којој пише да сме у авион. То нисмо ни тражили али је он њој даде јер човек има искуства са тим. Догађало се да извесне авио компаније не дозвољавају трудницама да лете из страха да им се може нешто догодити током лета па онда они морају ту да кеширају трошкове и бла, бла... Своди се на новац, наравно. Нико то није ни тражио на увид. Биће да су и службенице на аеродромским шалтерима веома верзиране у процењивању одмаклости трудноће. Види се стомак. Расте. Оне га погледају и само климну главом у смислу одобравања. Лет је био са преседањем у Франкфурту на „мајци“ и тамо су јој рекли да не пролази кроз скенер већ су је прегледали поред са оним детектором. Било ми је чудно што то нико други није урадио али ми је малена рекла да је њој и лекар рекао да нема никаквих проблема да прође кроз тај скенер. Ето. Човек увек нешто ново научи.

Слетесмо ми тако у Београд. Прва добродошлица је клсична. „Такси, такси...“ Игноришем их као и увек јер немам никакву жељу да се возам кроз град са таксистом који за појасом фура штољпи и чији је одговор на питање зашто му не ради таксиметар: „Договорићемо се“ уз обавезни опуштајући смешак. Колега је платио 35€ до Славије. Договорили су се онако како је он рекао јер противљење плаћању изазива потезање и претњу пиштољем. Ово је ипак нека друга прича а нас је овог пута чекао мој крсни кум. Милина. Кева се обрадовала али само на кратко јер смо само преноћили и сели у бус за Босну. У питању је источни део Републике Српске па је планирани пут био до максималних 3 сата. Враг не мирује, неће да лежи па смо путовали пуних четири и по сата! Обиђосмо и Срем и Семберију па тек онда куда смо хтели. Стигосмо ми после житија по околини аутопута у моју тазбину. Некада су живели у Тузли, па се ратовало и све сјебало и они су отишли у кућу коју је деда моје малене правио још ихаха раније у селу Лабуцка. Име потиче од давнина јер је у околини било једно језеро на којем су се окупљали лабудови. Одатле и тепање... лабуцка. Босна је у принципу сјајна, има духа али је сјебана међуљудским односима. Плус су били и избори... Околина те куће је веома лепа. Њима тамо више и није али мени јесте. Брда, зеленило, у дну пропланка речица са воденицом... Тазбина нам се обрадовала али опет кратко јер смо морали даље. Ту нас је чекала моја свастика са клинцима па смо се сутрадан кренули колима кроз Босну до Црне Горе. Она тамо живи и већ дуго нас зове да свратимо. Пут тамо је био давно планиран и обећан и ред је да не буде „обећање лудом радовање.“ Моја идеја је била да идемо ноћу да би петогодишњак и његов 3 и по година млађи брат спавали. Старији је дивота за пут. Једва чека! Али млађи... нема мира. Нек` је жив и здрав. Идеја о ноћној вожњи је одбачена као и предлог да се иде кроз Републику Српску због мање оптерећеног саобраћаја. Зашто? У принципу једноставно. Сестре су хтеле да једу ћевапе у Баш-чаршији. Додатно је и свастики требао неки мали уградни лавабо који није могла нигде у Црној Гори да пронађе па смо успут окушавали срећу у свакој радњи која продаје санитарије. Требам ли рећи да јој је срећа окренула леђа? Ћевапи су зато били одлични! Немам речи. У ствари, трип је у лепињи. Некако је много добра. Не знам у чему је трик а није ни битно. Били су добри. И мали. Кратки. Босански ћевапчићи. Десет тамо је као пет у Србији. Поред многобројних пауза због лавабоа и смиривања енергије млађег направили смо и већу паузу у Сарајеву. Прошетали смо се мало. Наиђосмо на неку златару и, жене к`о жене, право тамо. Свастика је имала неко ломљено злато па да се „мало“ распита. Ја остадох са старијим да се играм напољу кад нам у том приђе један лик. Није несрећник баш сав свој иако изгледа сасвим нормално. Рецимо да је 80% свој. Остатак... ех... И поче он прво са класичним питањима како се зове, јел` иде у вртић и тако. Овај му одговори да иде у предшколско и да воли фудбал. Овај се озари па упита га за који клуб навија. Надао сам се да га то неће питати јер му је ћале окорели Гробар. Мали к`о из топа испали: „Партизан!“ Ух... Не, не на Баш-рашији свега ти... па њима су чак и саобраћајни знаци у зеленој боји... Овај му одговори да он навија за Челић. Муслиман до корица! Брже боље му се захвалим на разговору, журимо јел`те... Покупим оне две љубитељице злата и пали бре одавде јер је онај већ почео са неким старседеоцима да прича. Не желим да верујем да је злонамеран али може он ту нас да спомене а будала има свуда. Нека, идемо ми. Од златаре до аута сам објашњавао због чега би требали да пожуримо... жене. Не могу да сачекају, да поверују на прву па бог! Настависмо ми узбрдо и низбрдо кроз Херцеговину. Прођосмо Мостар и Требиње и ето је Црна Гора. Про што смо урадили је да смо платили 3€ за пут! Који бре пут!? Па ето, средили прилаз ка Босни од Херцег Новог и сад то наплаћују. Небитно који и колико ауто возиш и које таблице су на истом, никакве то везе нема. 3€ па изволи... невероватни су. А продали су бога оца Русима, којих сад тамо има колико нећеш. Рује опрале кеш, дале га Црњогорцима који су сад постали још већи лезилебовићи. Част изузецима, наравно али већина се „средила.“ Шта рећи осим да је квадратни метар стамбеног простора у Будви коштао 4000€! Еј бре! Куповали Руси и нису питали за цену. Један Будванин им је продао парче брда! Буквално. Рус је то брдо минирао, средио падину у изградио четири зграде. Сад је то постало фенси брдо. О да! Квадрат је 2700€ а у остатку града је класика. Сома до сома и седамсто. Невероватни су. Све се ради преко тапшања по рамену. Ја са мојим нагласком нисам могао ни возну карту да резервишем унапред. Спаваћа кола за двоје. Не. „Жао нам је. Не радимо резервације за више од једног дана унапред.“ Ко има повратну тај је безбрижан а ми остали... е па... нема. Позове мој паша и резервише на прву! Нема проблема, па што не кажеш да си из тог и тог села, одатле је и мој стриц и тако. Наши домаћини су свој стари стан, гарсоњеру, продали за фине парице и пазарили већи. Двоје деце, логично, па су у процесу уписивања истог у књиге. Упитам колико то траје? Па око месец дана, рече мој паша, али ја знам ту једну жену и она ће ми то средити за месец! Нисам одолео а да се не насмејем. Дакле, сви раде једни преко других и очекују повратну услугу. Ако не знаш никога, боље ни не почињи, џаба ти, проћи ће ти младост. Нама двома је било лепо у Будви. Топло са лаганим поветарцем, шетњице по граду, ма баш је било лепо. Клинци к`о клинци... тетка па тетка... Мене старији зове по имену. Нисам теча. То ми годи. Тетка се воли и памти. Додуше, сâм сам крив за то што ме зове по имену. Својевремено, кад ме први пут видео никако није могао да схвати ко сам ја и шта ја радим са његовом тетком? Лепо сам попричао са њим, рекао му како се зовем, ко сам, шта сам и успут му пазарио играчку коју је хтео. Од тада ме зове именом. Иако је млађи пун енергије, како се то модерно каже хиперактиван је, дивни су. Слушају онолико колико се то од њих очекује. Лепо смо се изиграли а онда на воз. Малена је пустила и растанак-сузе... Воли их онако како то само добра тетка може волети. Најжалије ми је што су нам подалеко. Заиста јесу.

Уђосмо у купе, кревети су ту, све сређено и на спавањац. Воз клацка лагано, хипнотише и спављује. Сат после поноћи се зачу „Граница!“ Једва сам навукао панталоне и сео на кревет. Трудници сам рекао да се не миче. Ако и њу подигну онда стварно... Врата од купеа осташе одшкринута, неколико униформи прође, провирише и ништа. Идемо даље. Печат, провера пасоша и то... ма јок. Добро. Чекамо српску страну. Крену воз и клак, клак... Никако да стане поново. Није ваљда да је промашио царину!? Заспао сам поново. Са све фармеркама на себи. Опет у сред дубоког сна „Граница!“ Погледам колико је сати. Два сата. Која сад граница, у вражју матер!? Српска контрола. Возу треба сат времена да дође од црногорске до српске стране!? Ал` нам је међудржавни простор мали, свака нам част! Овог пута је био ревноснији службеник. Пасоши прегледани, печат лупњен и на крају добисмо и срећан пут. Секунд касније сам спавао. Ујутро сунце уђе у купе и угледасмо пилон новог моста у Београду. Ето новог симбола кад се стиже у главни град. Ауто путем се види торањ на Авали а возом пилон. Каснили смо сат времена. Одлично! Очекивао сам пар сати али сат времена је скроз ок. Стигли смо у суботу ујутро тако да нормалне гужве око штајге и није било. Моја мајка се обрадова. Опет. Други пут за седам дана. У недељу сам крстио шестомесечног Вукашина. Крстио сам и био кум на венчању Вукашиновог оца па што не би и њега, јел тако? Нек` нам је жив и здрав. После смо ишли на ручак у ресторан. Е тамо смо се откинули од клопе. Предјело: телећа чорбица. А главна јела... најмања порција садржи пола киле меса. Моја трудница је јела телеће медаљоне у сосу од печурака са кајмаком а ја моје омиљено. Девојачки сан илити Карађорђеву шницлу. Била је машала: 800 грама меса пуњена кајмаком. Остало ми је пет, шест залогаја. Морао сам да оставим места за торту. И да, кајсијевача им је одлична. Разиђосмо се пуни утисака и још пунијих стомака.

Дође понедељак а ми трк у МУП да се распитамо око жениног држављанства и да ја предам шта морам за личну карту. Истекло ми срање... Тамо ФТ1П! Пре свега, морала је да се пријави па да се после један дан пре одласка одјави. Која је то невиђена глупост, ја немам речи. На портирници МУП-а попунимо картончић, он печатира, потпише и да нам парче истог. А држављанство? Нема нигде папира! Како бре нема? Па ето, нема. Једноставно је. Нема. И шта да радимо? Кога да питамо осим оне тамо службенице? Одоговор: никога! Ево вам телефон па се распитајте. Ок. Звао сам цео дан и добио сам локал на који се нико не јавља. Добро. Скупио сам гомилу беса да јој се сутра поново појавим пред очима и да не идем нигде док ми не да објашњење! Већ сам био спремио и пар телефона да окренем неке другаре који раде у новинама па да крене прича... За личну сам дигао руке. Документа па онда ујутро у 7 сати по број да ми кажу кад поново да дођем да предам папире и тако... Нестало ми живаца. Сутрадан сам био код офталмолога. Познајем медицинску сестру код ње, мајка другара са факса. Изјадам се њој а она ми рече да зна неку жену која може да провери где су папири! Дал` је могуће? Позове она и после једно пола сата жена јој каже да су нашли папире и да нема појма што нису прослеђени даље јер је све малтене готово. Само да се овери. Оставио сам мајци овлашћење па ће то онда даље да регулише. Током прегледа споменем и личну карту. Рече ми да би ми било боље да предам папире јер после неког времена морам да доводим сведоке!? Брате мили... Није битно кад ћу да подигнем личну, само да она буде готова. У општини сам као идентификацију за вађење потребне папирологије дао пасош и чим је видео биометријски пасош, човек ми рече да не треба ништа да вадим јер је све скенирано. „Само“ плати таксе и то је то. Одем назад до МУП-а да проверим претходну причу и пази кад може. Ипак ми службеница провери податке кад оно није скениран Извод из матичне књиге рођених! На коју фору то није урађено ја немам појма али ето мене опет у општини по јебени извод! Сутрадан у 7 испред МУП-а по број па који сат касније да предам папире, да ме слика... Звучи ли вам познато ова прича? Мени је ово дежа-ви по ко зна који пут. Бојим се да није последњи јер кад сам упитао службеницу у МУП-у да ли ће убудуће да буде опуштено око добијања свих личних докумената, она ми одговори: „Ако не измисле нешто ново...“ а мени у глави музика из серије „Зона сумрака.“

Само смо један дан поптуно одмарали. Вече пред одлазак сам провео са најбољим пријатељима. Они то стварно јесу. Један ми је крсни кум а други венчани. Без девојака, без жена, само нас тројица. Нисам имао појма где ћемо већ су ме само одвезли. Клуб, кафана шта ли је, „Кајак“ на Дунавском кеју. Нисам ни знао да се тамо почело заказивати. Пиво, по пиво, ракија по ракија и на крају је било и играња на столовима. Жива музика па понесе. Ми нисмо играли на истим али неке гошће јесу. Морам признати да би било супер кад музичари тамо мало боље и свирали и певали али да не цепидлачим. Почели су са смор старим забавним песмама, типа Нови фосили и та срања. Сморисмо се мало али онда је кренуло... све до „Три пољупца хоћу ја...“, „Мито бекријо“ и „Јово, Јованке...“ Иако сам себи дао на вољу, нисам успео да се напијем. Кум, крсни који је раније дошао по нас на аеродром (сви смо исто годиште) се напио. А он нас је довезао и до кафане. Возио је други  који мало пије. Предлагао сам такси... Један кум је ударао по пиву, други по кајсији а ја по дуњи. Не напих се јер су се оне моје јебене емоције почеле играти са мном. Не знам који ми је курац био. Ништа ми се посебно лепо није догодило у претходних две недеље. Чак су била и два битна датума. Један је кад сам упознао моју малену а други кад сам се венчао са њом у општини. Раздвојили смо општину и свадбу из практичних разлога, није ни битно зашто али су та два датума била и ми нисмо чак успели да се саставимо да одемо негде! Видео сам људе које желим да видим и који су желели мене да виде и било ми је лепо али сам попиздео шта се ради. И у сред свих тих мешаних осећања сам пожелео на неки начин да им помогнем у свакодневној борби, да им се некако нађем. Рекао сам им то и добио одговор. Иди, опусти се, ниси заборављен, ниси сам, имаћеш и дете... Добио сам од њих двојице и наруквицу са посветом „Пријатеља бираш само једном у животу“...

Сјебе ме сваки растанак. И кад одлазим и кад долазим... Увек ми је потребно неко време да се вратим у нормалу. Кад стигнем у Србију прилагођавам се ситуацији пар дана, кад сам у Немачкој опет ми треба неко време да схватим да не морам да се гурам кроз саобраћај, да има везе што ми је жена трудна и да не мора да чека ред, да могу без проблема да пређем улицу, да им пуца курац за гејеве, да не губе време и енергију на вађење коцки из путева како би гађали друге људе, како не арче бензин на коктеле да би спалили дежурне кривце, како у продавници има млека... И како су сви који су ми у животу значили и били подршка остали тамо да се склањају од свакодневних лудака. Јебем ти емоције, ко их уопште и измисли!

Јутрос ме питају како сам се провео на одмору, рекох, био сам кући, како би ми могло бити, видео се са пријатељима, фамилијом, дивно, никад боље, а у новинама на столу код колеге Немца наслов „Нереди у Београду!“, „Србија-Естонија 1:3“ и текст о предлогу неког амандмана који би требало да пооштри неки немачки закон о странцима... Шта да им даље објашњавам кад ни себи не могу да објасним?

79 коментара:

  1. Viši inspektor Bešević11. октобар 2010. 19:14

    Ovo vise lici na robiju,sa povremenim slobodnim vikendima,nego na odmor. A vrhunac svega je haos u BGu i poraz od Estonije,sto mu dodje kao kada izadjes sa te iste robije,pa vidis koliko je sve i dalje u haosu i pozelis da se vratis nazad.
    Sto kaze u Crnom bombarderu "Vidis sada kako je lepo napolju"
    -"Lepo,lepo...al' je lepo i unutra" :)

    ОдговориИзбриши
  2. uz čitanje slušajte :

    http://www.youtube.com/watch?v=cO8M2squkb8

    ОдговориИзбриши
  3. Баш тако добри мој инспекторе, баш тако...

    ОдговориИзбриши
  4. Gej-paradu ne smem više da pominjem, pošto sam već komentarisala na Blicu, pa sam čak popila i neke uvrede preko fejsa, tipa kako sam ldp-ov podmladak koji širi nazadne proevropske ideje i kako treba da se nosim u pm ili u Holandiju, gde svi imaju bolesne stavove kao ja. Bolje da se smirim da ne bih uskoro i batine dobila, pošto ovde ne smeš da kažeš da te boli uvo ko s kim spava, pošto to nije patriotski. :) Naravno, nisam ldp-ov podmladak, tj. nisam neki ljubitelj politike uopšte, ali dobro.
    Koliko vidim, osećanja su ti bašbaš pomešana. Kako i ne bi bila! Sad sam se vratila od drugarice, ona se u petak seli u Indoneziju. Pitam je da l' joj je žao, a ona kaže da jedva čeka da zbriše. Kasnije nešto razmišlja, ma i ja bih otišla, samo kad bi mi se pružila prilika. Pa i u Indoneziju, šta fali!
    Dobro je što si u Budvu otišao sad, van sezone. Leti je u Budvi pravi vašar, nepodnošljivo je. Bila sam letos i nisam mogla da verujem u šta se Budva pretvorila, pošto nisam dugo bila. A i ja sam se iznenadila za granicu. Sat vremena od Bijelog Polja do Prijepolja. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Нећу ни ја да коментаришем којекаве глупаве "шетње". Лепо каже она кинеска пословица: "Довољно је да један глуп проговори па да стотину паметних заћути" па те стога схватам. Боље ћути. Нећеш променити глупо рођеног, не брини. Или мењај име у Сизиф ;)
    Будву сам видео пре неких десетак година. Била је сва несређена у односу на ово што је данас. да је вашариште, не знам, нисам стекао тај осећај. Мени изгелда много боље од онога што је била пре. Можда зато што је било ван сезоне. И да, сад се сетих. Искључили су им струју у главном булевару. Иначе је био лепо осветљен са неком комбинацијом наранџасте и љубичасте светлости... Сад је у потпуном мраку јер Будва дугује 200000€ за струју! :)
    У Србији се осети невероватна апатија. Безнађе међу људима. И то не само у Србији. Остале државе кроз које сам прошао нису ништа боље... Свестан сам чињенице да ја ту ништа не могу да променим али имам жељу за тим. Немам чаробни штапић, немам чудесне моћи, немам чак ни довољно новца за икакав озбиљнији подухват :) А волео бих да имам. Не знам... Жао ми је што је ниво сјебаности достигао алармантан ниво. Жао ми је што сви они који умеју и знају шта треба да раде како би им било боље то не могу да раде. Познајем доста људи који се бори, баш, баш се бори! Хоће људи! Имају енергије! Осећају да могу... и то су они којима бих помогао али немам начина. Нико то не очекује од мене, наравно али ме то једе... Као што рекох горе, вече пред одлазак смо отишли на пиће. Повод је, у принципу, требао да буде прослава мог будућег очинства. Тако је и почело а онда је кренуло... У сред оноликог пијанства, кад смо се поздрављали, јер сам сутрадан путовао, пијанији кум ми приђе, загрли ме и рече: "Опрости брате, ово ми је требало..." а не могу да се саставе са гузицом ни до мене да дођу а ја сам тамо негде већ скоро 4 године. Добро каже инспектор, робија, није одмор, мајке ми моје миле.
    Нећу више да мрачим, обећавам, довољно сам сјебано звучао у тексту изнад.

    ОдговориИзбриши
  6. Lajka, ovde smes da kazes sta god 'oces, zato smo i pobegli s Blica i od ludaka. Mozda ce nam Lomi obezbediti neki astal gde mozemo da se dohvatimo parade, ne znam da li da ovde krenem polivacinu ili da se strpim (a, Lomi?)
    Kao sto kaze Inspektor, i meni je Lomijev odmor vise licio na umor. Sad treba da uzme par dana slobodno s posla da se odmori od odmora.
    Valjda je to tako svima. On se umorio na rodnoj grudi, a ja se umorim skoro svaki put kad odem na odmor u neko inostranstvo. Trci da sto vise vidis, da sto manje propustis, da iskoristis dan, sve sa idejom "sad sam ovde pa ko zna kad". Pa usput da kupis i po neki pokloncic nekom, pa da obidjes nesto, pa i guzicu da osolis malo, a sve u isto vreme ako je moguce. Nebrojeno puta sam na odmoru ujutru navila sat, da stignem sve da poobavljam. I onda se vratis kuci kao krepana macka, izdrndan od puta i jurcanja, a sutra na posao. Meni tako bude skoro svaki put. Jedino sam proslo leto isla u Hrvatsku na more, provela se skroz penzionerski i uzivala u neradjenju nicega i neobilasku znamenitosti. Posle mi, doduse, bilo malo zao sto sam za te pare koje sam tamo potrosila mogla da odem u neko ozbiljno inostranstvo, ali jbg prijalo je :)

    ОдговориИзбриши
  7. Ко год има жељу да га истресе по паради, немам ништа против. Само без вређања да не бих морао да примењујем "Први принцип" (назив је из серијала "Звездане стазе" о немешању у туђе културе и обичаје а код је мене лепо истакнут на улазу у кафану). Астал само за то нећу постављати јер ја не желим о томе да говорим. Мада ми се чини да је и овај, на неки чудан начин, погодан за разговор на ту тему. Дакле, удри! :) Неко ће ти се већ придружити, надам се. Не ваља да седиш сама у кафани, јел тако? ;) Ја ћу бити ту, у близини.

    ОдговориИзбриши
  8. Kod mene se "pelcer" Blica baš primio. Već mi je automatizam da uz prvu kafu na poslu odem na Blic strip... pa gde završim. O komentarima da ne pričamo. Njih obožavam. Nema baš uvek "bisera" i za pročitati i za napisati ali istrpi se nestašica. Moje omiljene rubrike (sem stripa) ZABAVA, SLOBODNO VREME i BLOG već dugo "šepaju" ali istrpećemo i to... Pa neću valjda da radim svoj posao celo radno vreme? Naopako bilo...

    Lomitelju, nešto se mnogo bedačiš i ti a i pojedini gosti... Možda da promeniš ovu sivu (na par dana) u nešto veselije? Da to bude nešto kao svetlosna terapija... dok se sve ne slegne...

    ОдговориИзбриши
  9. Проћи ће ме, не брини али боју више не дирам! Експериментисање од прошлог пута ми је било довољно :)

    ОдговориИзбриши
  10. Slazem se sa Mirkoniem(viskomislecom osobom)-da citiram "kolegu"sa Blica...bas si nesto u bedaku.Mene isti problem,valjda svima koji zive daleko od familije,pa bila ja u Srbiji ili ovdje,pomagao bi,ali nisi u moci.Mene su ljetos docekali svi oni koji su se medjusobno zavadili,da ih vadim,jer nisam sa njima,nezivimo skupa,pa sam svim "dobra".Reci ovo,pokazi ono,ovom smeta ovo,razlike medju generacijama.Pricam ti samo o porodici,na drustvo,drzavu,i stanje u njoj, ne mogu ni da uticem,nisam Don Kihot...

    ОдговориИзбриши
  11. Svrativsi danas na Blic,ali Blic zenu pronadjem clanak o gdji.Kristini Zivankic-zena je svjetski vicesanpion u sou-densu.Ali,zena se takmici iz invalidskih kolica,nema obe noge(saobracajka.)Dvoje dijece,razvedena,kasnije,kada je pomislila da je zivot uhvatio normalu,umire joj starija cerka od rijetke bolesti.I zena tek kasnije,nadje se u plesu...i dogura do svjetskog vrha.Privukao me nasolov:"Kada plesem,kao da letim"
    Toliko o bedaku...

    ОдговориИзбриши
  12. Sad mi sipaj onu "zutu" sto skrivas iz sanka,da nazdravim ko Erzika iz Zikine dinastije-'ebiga!!!
    Zivjeli gosti!Neka ide zivot!
    Kako moja baka kaze:"Sve ce se to cero zvati juce"...dodje i prodje,pa kako koga zalomi.

    ОдговориИзбриши
  13. Tina, ono "visokomisleća osoba" stavi pod navodnike... inače bih mogao i da poverujem u to, znaš...

    Ljudi... em sam u Beogradu, em sam još uvek na poslu, em me ceo dan blago (ali uporno) boli glava... pa nisam u bedaku! Treba li da držim online kurs iz NEBEDAČENJA?

    ОдговориИзбриши
  14. Их бре Тина, претера га :) Нисам ја разочаран у живот већ ето... онако, мало... Немој ме терати да причам о томе, јер нећу више. Рекох да нећу да мрачим :) а и прекосутра идемо на ултразвукда сазнамо хоћу ли бити ћале попишуљи или куроњи! :)

    ОдговориИзбриши
  15. @Lomi Tako ti je to ovamo uvijek. Kad nisi tu nedostaje ti, ali kad dodjes presjedne ti. Imam iste muke sa drzavljanstvom. Takodje pokusavam da pronadjem neki nacin za emigraciju, jer ovdje ostati znaci pomiriti se s tim da cijele godine radis kao rob, da bi sebi mogao priustiti 7 dana za neki odmor,a o penziji da ne govorimo,jer ova situacija se nece promijeniti ni za 100 godina.

    A na te huligane,necu d a trosim rijeci. Njima samo povod treba,nista vise.

    ОдговориИзбриши
  16. Nravno da ga pretjera,moram,malo!Da ga "istjeram",bedak,mrak,ma ko ga je......!
    Em alkoholisem ovde,em pisem da nedostajes,ma mogla je kafana da me zajebava samo da je 'tela!Ali,mnogo fin svijet.Blagodarim!

    ОдговориИзбриши
  17. Nego,znas sta mi jos nedostaje?Fali?
    Da se Inspektor "raspistolji"To hocu,brate mili...znas kada je on usitnio,dve,tri,recenice..Ih,a nekad..Na "sivu ekonomiju"i "stanje u drustvu"on ti krene sa svojim seksi listama,drugarima iz proslosti,ma nasmije me zivu!A ni na Blicu ga nema.Sada,samo nesto-fik,i gotovo!

    ОдговориИзбриши
  18. Viši inspektor Bešević13. октобар 2010. 01:02

    Sad procitah dobro komentare ovih "mojih" gastarbajtera ovde,pa zakljucih da sam ja jedini (bar ovde) koji nema ama bas nikakvu zelju da poseti rodnu grudu u narednom periodu,niti oseca ikakvu nostalgiju. Meni je tesko da menjam mesta boravka,a kada vec promenim lako se navikavam/ A dao Bog sada ima i neta,pa sve traceve i ludila saznajem LIVE! :))
    Jedino sto bih voleo da uradim je da se teleportujem na 2-3 sata do BGa,a prosetam od Slavije do Kalemegdana,popijem kafu,pojedem kolac u Ani i palacinku u Glumcu i odmah da se teleportujem nazad. Nista vise.
    Zbog one sopotske voline ni Marakanu ne bih obisao. Necu da mu dajem legitimitet tim cinom. :))

    @Tina
    da znas da me nasmeja lepo. :))
    Za Blic nemam vise toliko inspiracije kao pre. Mozda zato sto dolazi jesen,pa sam BLJAK.A i poslednja dva meseca mi je zivot zaista bio u totalnom HAOSU!
    Najbolje sam baljezgao po Blicu preko leta,sve mi bilo lepo. A stvarno sam srao kao grlica,priznajem. :))) Sva sreca pa se ovde pise,inace uzivo niko zivi ne moze da dodje do reci od mene kada me KRENE i kada mi se prica. Plus sto se derem kada pricam,pa je jos gore. :) mogu da nadvicem CELU kafanu! :))
    Sve to zavisi od teksta koji citam. Ili me povuce ili me ne povuce. Ili se necega setim i asocira me na nesto ili ne. Tako da sam ti ja sa komentarima VVVVV tj. gore-dole. :)
    E,da...na Blicu su postali klasicni kulovi. Ne pustaju me. 99% komentara u poslednjih mesec dana koji su cekali na odobrenje mi nisu pustili. Tako da prodjem samo tamo gde nema provere. Pravi sam SVERCER! :) I onda tako par nedelja i izgubim volju. Ali u tome ima jedna dobra stvar,a to je da sada pre Blica palim Lomijev blog. Mene bas briga gde sam,bitno mi je da je ekipa tu i to je to.
    Reci Lomiju sta ces da pijes i naruci i za mene,sad cu da se vratim. :)

    ОдговориИзбриши
  19. Baš sam sinoć imao nameru da odgledam utakmicu, al' nije se dalo...
    Sad čekam da li ću negde da pročitam dobru vest da je onaj manijak sa kleštima u'apšen...
    Mnogo bi bilo dobro da su ga "Žabari" u'vatili i strpali u zatvor. Pa posle još i da plati štetu... ili u evrima, ili da ida na prinudni (zatvorski) rad !!!

    13. октобар 2010. 06.01

    ОдговориИзбриши
  20. zašto imam dva datuma na prethodnom postu, a?
    koće da pogodi ?

    ОдговориИзбриши
  21. Ni mene 'opšte ne drma nostalgija...
    Volim da par puta godišnje odem u rodni Le,
    al' ne bi' se vraćao za stalno...
    (možda za 20 godina, kao penzioner [bez penzije])

    ОдговориИзбриши
  22. Инспекторе, ако ти икад проради тај телепорт, `леба ти, позајми ми га. :) И мени је то таман. Немам ја носталгију ка свему. Мени је на неки, вероватно само мени знан, начин жао људи. Можда је то носталгија, не знам, али осећам да им није потаман. Жалопојке и јао и куку и ух нисам чуо али се то види по њима. Знам их тачно 18 година и нису никад били оволико у лошем трипу... А ја им не могу помоћи. Па и ја сам овде где јесам сплетом случајних околности! Није ни мени све у тип-топ стању, трудим се да ми буде и лагано то иде ка нечему нормалном. Промене осетим. Србија стоји. То је та "носталгија" која ме смара...
    И опет сам наоблачио. Јеби га. Ништа, тура пића за све. Ко ће шта? Девојке су већином пиле нес кафе, по нека пивџу, инспекторе за тебе имам домаћи сок од глогиња, правила моја ташта. Да се распаметиш какав је. Ја сам га први пут прошле недеље у животу пио и немам речи. Ту је и Мохито, без бриге драга Свуш ;) и ја ћу један. Мада имам и добре домаже ракије, шљива... Миркони ти ћеш оно беше исто пиво, јел тако? Точено или...? А ти Улични? Ти ми се не изјасни: шта пијеш? ;)

    ОдговориИзбриши
  23. pivo ili crno vino (pokvareno pepsijem)

    Al' samo uz jelo!
    Ne pijem "iz čista mira"...

    p.s.
    U kom si gradu?

    ОдговориИзбриши
  24. Nije moj stil, al' pošto smo u kafančetu,
    evo...

    za veselo društvo :

    http://www.youtube.com/watch?v=2qR5bbGyUpk


    za Lomiteljcu (gazdaricu) :

    http://www.youtube.com/watch?v=bKq-zyl6jSw

    ОдговориИзбриши
  25. http://i56.tinypic.com/2qjhvuv.jpg

    našli ga u prtljažnom delu jednog autobusa

    ОдговориИзбриши
  26. У ком сам граду, веруј ми није битно. Кад се скућим и средим, можда и кажем где сам. За четири године сам променио довољно адреса да сада само причам да сам у Немачкој. Немам прецизнију одредницу :)
    Што ли умачеш газиране течне слаткише у вино, да ми је знати? Добро де, нек` ти буде. Гост је у праву, знаш ваљда шта волиш :) а и драго ми је што ниси хоби-алкос. Пијеш само кад имаш "за чим." :) Не бих волео да ми се кафана претвори у кафанчину пуну сјебаних јетри.

    ОдговориИзбриши
  27. Još nema na BLIC-u o onom tetoviranom...
    On i još 17 kriminalaca su uhapšeni.
    Sa' će smršaju malo u zatvoru... hehe
    svaki da špageti ...

    Lom, ne volim "okus" alkohola, a slatko obožavam,
    pa , zato pijem "bambus"... al' to je reeeetko
    više pivce , uz ručak (al' malo, konzerva)

    Ma, pitao sam te u kom si gradu da bih ti rek'o dal' sam svirao tamo...

    Nego, da mi kažeš nešto... znaš li koja je sličnost izmedju tebe i one Šujice, a?

    p.s.
    ovo što često brišem komentare je zbog profesorke... da mi ne izvlači uši zbog grubih grešaka (sitnije ostavljam)

    ОдговориИзбриши
  28. Сваки твој обрисани коментар је код мене на мејлу те ти предлажем да не бринеш за грешке јер ја могу да те осрамотим кад `оћеш! :)
    Сличност између ње и мене!? Појма немам! Знам за супротност. Она је женско и уметница у покушају а ја сам мушко и дипломирани машинац! :)

    ОдговориИзбриши
  29. Sličnost sa Šujkom ?

    Pa, sličan vam je blog!

    Po čemu, pitam ja tebe sad...

    ОдговориИзбриши
  30. Могу ти рећи да тебе сматрам главним "кривцем" за то што ми кафану претвараш у ресторан брзе хране, знаш? ;)

    ОдговориИзбриши
  31. Hm, ja baš mislim da sam ja "glavni krivac". Kad već pominješ restoran, mogao bi da ubaciš neku hranu. Recimo, palačinke.
    @Inspektor
    Kakve palačinke voliš? Ja volim sa čokoladom, višnjama, plazmom i šlagom. :))) Jeste da ne mogu ni pola da pojedem, ali obožavam.
    @Muzičar
    Nemoj da brišeš zbog grešaka, ja isto grešim. :)

    ОдговориИзбриши
  32. Ja čitam Sport, Kulturu, IT, Vesti dana. Nešto slabije portal Ženu i Zabavu. Blog me sad malo smara, svi pišu isto. Dosta sam komentarisala gej-paradu, pa sam popila uvrede, kao što rekoh. Izuzetno retko čitam Hroniku u Blic komentar.

    ОдговориИзбриши
  33. Предлог прихваћен! Биће и палачинки!
    Де, де, шта се одма` дурите... Овде има "криваца" само за добар провод, све остало је у реду ;) Понекад се стварно претвори у ресторан брзе хране али томе сам и ја крив. Буде вам тема досадна и ето... Не љутим се гости моји драги. Ко буде превртао столове лети напоље а коме се жури, па шта ја да му радим :)
    Заборавих горе, мој тип палачинки је пар сланих (сир, павлака и шунка) а онда слатке, једно десетак комада. Ко мисли да претрујем нек` их прави па да бројимо! А слатке са еуро-кремом, бананам и плазмом. Ако нема плазме може млевени лешник. Волим да једем добру и укусну храну, у већим количинама, нисам дебељко само да се зна! А волим и да правим исту па никога не смарам да ми прави :)

    ОдговориИзбриши
  34. Ja sam bila "riba" (tj. imala sam baš OK liniju) sve do pre nekog vremena, ali sam se mnogo ulenjila i saaaad sve kipi. Moram da se urazumim, pod hitno. Pošto sam veliki ljubitelj testenina, to me je upropastilo, a jela sam i mnooogo sladoleda, tortica, a i letos sam pila pivo s drugaricama uz fudbal (onih mesec dana tokom SP-a), svako drugo veče po pivo ili dva i onda... Moram da probušim kašiku, da se više krećem, počeli su mama i tata da me kritikuju, čak mi je i deda rekao da sam se "popravila" i da sam sad lepša (što znači - katastrofa!). Čim mene mama opominje, a njoj sam najlepša, sve je meni jasno. I drugarice me kritikuju, samo Lajko ćuti. :)

    ОдговориИзбриши
  35. Joooj, ljudi ne pricajte o liniji, ko boga vas molim. To mi je najveca boljka. Prethodnih mjesec dana bila jedna jako mrsava drugarica kod mene. Cijeli mjesec dana nismo se razdvajale, istu kolicinu hrane smo jele,svuda zajedno isle, ne racunajuci jedino to d asam ja sa 5. sprata bar dva puta dneveno odlazila u prodavnicu( a nema lifta).Pogadjate sad?! Ona smrsala, a ja se ugojila, zamislite :((((((

    A,palacinkeee,mmm, ja volim samo najobicnije sa kremom, ali obavezno da je je tijesto dobro slano,ako nije nimalo slano,ne mogu da jedem uopste i stoga mi se u Beogradu ne svidja vecina palacinkarnica, izuzetak je Iks-oks na Banovom Brdu-nju preporucujem :)

    ОдговориИзбриши
  36. Cini mi se da je stanicu-dvije prije MeckDonaldsa :D
    Provjericu, pa ti javljam :)))

    ОдговориИзбриши
  37. Viši inspektor Bešević14. октобар 2010. 04:09

    @Lajka
    Ja sam jednostavan covek,pa se tako i oblacim,shisam i jedem. :)
    I meni je trebalo malo vise vezbe da bih pojeo celu palacinku u Glumcu,cak sam jednom molio konobara da kaze onom batici sto sprema da stavi duplo MANJE krema,ali ne vredi...brat sipa ne zali. :)
    ja stalno uzimam samo eurokrem/orasi...mislim uzimao sam dok sam bio tamo. :) ponekad krem/plazma,slag preko i to je to. Nista voce,nikakvi dodaci i sl. Ne volim da eksperimentisem s ukusima i volim CISTO sladak ukus,nista kiselkasto,slankasto i sl.
    I tako stalno i tako ceo zivot. :) Recimo,ja ceo zivot jedem samo tri vrste sladoleda (na kuglu) lesnik,cokolada,vanila...jos jedino ako ima nekad kokos ili badem,sto mu dodje slicno lesniku. :)
    I kao dodatak na kraju...u svakoj kuci kada idem u goste kod prijatelja imam svoje mesto tj. uvek sedim na istom mestu kod svakog posebno. :) Tako i kada idem u kafanu,ako mi je poznata onda znam gde cu da sednem,ako nema guzve,a ako idem na nepoznato mesto onda DOBRO osmotrim ASTAL za koji cu da sednem jer kada sednem ne ustaj dok ne dodje vreme da se ide kuci,cak ni u wc. :)) A znam i sta u kojoj kafani jedem,eto. :) Jednostavno ne volim da eksperimentisem s hranom i lak sam za odrzavanje. :)
    Sto se tice kilaze imam oko 105kg (kosti su mi krupne i teske),sto nije lose,mada je to oko 7-8 kila vise od neke moje normalne kilaze. leti izgubim po 5-6 kila,zimi dobijem i tako...vagam oko stotke i to je ok. Kad pogledam sebe,vidim da 100kg i nije neka mera,pravo da ti kazem. :) Imam drugara koji kaze da ima npr. 37kg...jer prvih 100 ne racuna. :)

    ОдговориИзбриши
  38. Инспекторе, килажа нам је ту негде. Ја се само вртим до стотке и назад пар кила. Чим почнем да будем физички активан изгубим по 6, 7 кила.
    Девојке, ако хоћете да средите линију, предлажем вам да се окушате као војници! :) Мој пример. Отишао сам у исту са 97кг. Ја се најбоље осећам кад сам до 95, да будем искрен али ок. После три месеца у војсци, дакле редовна лоша исхрана, редовно физичко у цик зоре подно Рудника у сред зиме, курчева децембарска класа, мало спавања и имао сам 82кг! :) Морам да додам да сам сваки дан куповао по једну ону чоколаду, шта ли је, Еурокрем блок а кад ме пусте у град обавезно по велику пуњену пљескавицу, око 300 грама, са свим могућим додацима а у повратку кроз град на четврт бурека код "Дула тровача." Кад сам дошао после тих месеци кући, кева је била на ивици суза :) Значи сав сам био за непрепознати :) Играо сам фолклор па сам тренирао карате, и то баш доста напорно, био и на такмичењима у борбама и имао сам 78кг у 8. разреду и после ова три месеца војске сам поново видео плочице на стомаку... Јесу ми и ребра мало испала али шта ћеш, има се може се... Комшинице су ме окарактерисале реченицом "`Ал си средио линијуууу... Хоћеш ли опет да се вратиш на ону килажу, а?" Оне су ми увек биле мерило изгледа и није им се допало да будем баш толико мршав. Негде тада прочитах да је то права килажа за моју висину али ја нисам имао снаге... могло је дете да ме бије, мајке ми. Ето, ја бољи предлог за дијету немам :)
    Неко би могао да те окарактерише као веома досадног човека инспекторе, знаш ли? Што се мене тиче, тај ниво ми потпуно одговара. Некад сам био много енергичнији али сад... лагано... жена... ћале и то... Једино што волим да ђускам! Неуморан сам! До јутра! Али све остало, ту смо. И само да знаш да то што ти кажеш да си једноставан, а јеси, верујем ти јер и ја себе сматрам незахтевним, је женама понекад веома компликовано, веруј ми. ;) Најбољи пример је кад ти је рођендан: шта да ти купи? Иако би ти био задовољан и са неком мајицом или било којом ситницом, не закераш и не змаераш, то је већ хаос у женској глави :) Питај девојке овде ако ми не верујеш...

    ОдговориИзбриши
  39. Lomitelju,evo, i danas,necu vidjeti komp.Sem ovo malo.Tako da cu vjerovatno zadnja doznati da li si tata djevojcice ili djecaka.Eto,htjela sam samo da ti kazem da vam zelim sve najbolje,neka je mala mrvica ziva i zdrava,i dobrih parametara(ako se to tako kaze).
    Sretni tata,popij i u moje ime,cestitke i gospodji!Mogu da se kladim da vecina kafane a pogotovo zenski dio,danas isto misli na vas...
    Hvala Blicu sto nas je sve spoijo,tj,sto sam vas tamo pronasla,sve!Ajde,pozdrav svima,i nemoj da lomite stolove...koja casa,moze...

    ОдговориИзбриши
  40. Хвала, хвала свима...

    Улични, ал` си сад уситнио :) Биће да је моја иронија била лоше схваћена... Немам ја ништа против и да се овде четује само ја нисам увек у позицији да одма` одговорим. Лајка ;) је ту да се распреда прича а ја ћу донети ћепи и нешто за на зуб па оплетите, мени не смета.

    ОдговориИзбриши
  41. Jen,dva...u programu sam..Javljam se na KVARNO..sa terena(Inspektore,ima nas jos).Milina sa ovim lap-topovima,namjesti se covjek kako hoce,rek'o bi,ali ova nesto ozbiljno "radi".Pozajmila od kolege,kao imam nesto VAZNO da vidim,poslovno,he,he..Ozeboh jutros k'o ..ona stvar.Ne znam kako je u "rodnoj grudi",ovde 'ebeno.Vidim,raspisali ste se o tezini jutros,lijepo...aha..padaju tu i savjeti..Stize kolega,nosi neki buckuris iz automata..ih..Sad cu da vas sakrijem..Ode mukica i po mlijeko,zaboravio da stavi..Pa pita kakvo,sa koliko masnoce,svabe..Idi sa milim bogom,jos bar-minut dva...Ajde,na yuotube,bacite pogled na Balasevicev spot"Ja vas kanda znam sa stranda"-rijeci i spot do jaja,a tek glavna cica...kao jedan od "profila"na trenutnu temu(kilaza)..I evo ga,dobila sam mlijeko sa 1,5%kaze on,nema drugo.I nasmija me..e,bogo mili,sto rece Balasevic..Morama da palim...
    Hypatia-kada sam bila trudna,imala sam drugaricu kao tvoja,ova kao da je stavila stomak,ma stomacic,i poslije devet mijeseci skinula..ni grama na rukama,nogama,butinama...Ta je mogla da doruckuje i kuvanje od juce,tipa paprikas,ili pecenje..i nista...

    ОдговориИзбриши
  42. Ja sam baksuz kakvog nema, danas sam provela na šalterima preko 3 sata i nisam uspela sve da završim, moram i sutra, a mrzim šaltere... Sad ćete vi reći da niko ne voli šaltere... Verujte, niko nije nestrpljiv kao ja, ja se unervozim čim čekam minut, zamislite kakva sam kad čekam tri sata.
    Lomi i Inspektore,
    Kad sam čula ove cifre, više neću kukati. Nego, dajte mi recept da ugojim Lajka. Dečko ima 80 kg, a visok je preko 190, osećam se kao krme pored njega. :) On stalno nešto brljavi, čini mi se da pojedem više od njega. A ne jedem kao Lomitelj (tipa 300g punjene pljeskavice ili 800g karađorđeve šnicle). Ono što ja mogu da pojedem u velikim količinama su špagete, makarone i lazanje. Mislim da bih, uz malo veći trud, uspela da smažem 500g makarona za jedan dan. Inače, sa mesom brljavim, jedva da ga jedem, povrće 'nako, voće... Voćnu salatu nekad napravim. Slatkiše volim. :) Neverovatan je spisak namirnica koje ne volim, ne biste poverovali. Ne volim jaja, ribu (čak ni tunu), paradajz, čvarke, kobasice, slaninu, čips i ostale grickalice, ne volim pečenje (čak ni pečeno pile). U stvari, od mesa jedem samo ono bez ikakvih žilica i masti. I nisam tako "laka za održavanje".
    @Tina
    I ja mogu da jedem za doručak kuvanje od juče, npr. punjenu papriku. :)A cica iz spota je prava. :))) I ja ću uskoro biti onakva. :DDDDD

    ОдговориИзбриши
  43. Ни мени није проблем да једем ујутро или увеч оно што је планирано за ручак и обрнуто. Потпуно ми је свеједно. Иначе, ја мом апетиту само понекад пустим на вољу. Као сад на крштењу. Има бар годину дана како нисам толико јео. Да се не контролишем... па ја не бих ни тастатуру могао да до`ватим :)
    Лајка, дечка мораш мало више да трошиш, мало више да акцијаши... Онда ће почети и више да једе а и ти ћеш смршати. ;)

    ОдговориИзбриши
  44. A šta ako ja počnem još više da jedem? :)))

    ОдговориИзбриши
  45. Lajka,i ja imam problem da ugojim svog, u potpunosti te razumijem, isto tako se osjecam pored njega :))))
    Bicu i ja kao cica iz spota jednog dana :))))

    @Lomi: pridruzujem se cestitkama :)

    ОдговориИзбриши
  46. Немој да купујеш оно што волиш да једеш :) Зајеби којекаве грицкалице и слаткише. Имај на столу увек воћа. Нити га волиш, нити не волиш али је ту. За доручак воће. Јабуке обавезно а после које хоћеш сем банана и ананаса. Током дана, кад год ти се једу слаткиши, ти узми воћку. Лагано ћеш се одвићи од једења слатког. Ако сладиш кафу или чај, немој више. Једноставно престани. Сморићеш се у прво време али шта да ти кажем а да би заборавила на глад, најбоље је да се бациш на дечка ;) Он се неће противити, нема шансе! Љубав лечи душу а секс тело, драга моја Лајка... али сам сигуран да си то већ знала ;) И ајд` сад реци да ниси чула за једноставнију дијету?

    ОдговориИзбриши
  47. Lomi, ja taj tvoj recept promjenjujem odavno. Ne sladim kafu nikad,voce obozavam i jedem svaki dan, ali cim pojedem vocku odmah bih mogla nesto slatko,a to obavezno imamo jer kad s e ovom mom jede, a nema,napravi tako tuzan izraz lica, da moram da pogazim rijec da necu vise nista slatko unijeti u kucu :))) ( a i meni to tako tesko pada:)))
    I oduvijk sam pazila sta jedem i razmisljala o tome, i da ti pravo kazem toliko me to smorilo. Kad vidim nekog mrsavog ko jede kao d u zivotu nista nije okusio,proklinjem genetiku koja mi je to nametnula :)

    ОдговориИзбриши
  48. Шта да ти радим кад си попустљива. Рекох ја да ово смара, ти си пример. Други пут, кад му се једе нешто слатко, ти му реци да ниси купила и ако му се једе нек` иде и купи себи. Сигуран сам да ће да га замрзи па ће тебе да загрли и ето му слаткиша ;)
    Давно сам читао неку студију о "брзом и спором" метаболизму. Није то велика наука. Неко може да једе колико хоће, као што ти кажеш, и да се не промени и то је тип "спорог" метаболизма. Раније се веровало да је обрнуто, као све брзо свари. Али није тако. Ако све брзо свари значи да све веома брзо претвара у енергију а она се мора таложити ако се не потроши. Таложење је масно ткиво. Зашто се дебљи људи зноје кад једу? Врло брзо им храна прелази у енергију, расте темепература тела и ето зноја. То знојење неће нестати ни када буду смршали. Једноставно тако функционишу. Кажем ти, сви мршави кад се покрену, али стварно, када нешто вежбају и тренирају, организам им тражи протеине и беланчевине, да се не би догодило да мишићи једу сами себе. Угљене хидрате наравно. Енергија. Тако ће добити на маси, мало се и угојити. Пример за све ово ми је један од она два кума. Он је хтео да се угоји па смо причали о томе и тако сам се распитивао за те ствари. Имао је једва 50так кила а висок као ја. Тренирао неки борилачки спорт, па теретана, па јача исхрана и ено га 75 кила мишића. Гарантујем девојкама овде да вам не би било свеједно да га видите :) С друге стране, ко је подложан гојењу, дакле таложењу масти као енергије за после, не сме да уноси угљене хидрате. Само протеине и биљна влакна јер она остај удуже у организму и да ју осећај ситости. Мора да се покрене, да троши ту залиху и то је то. Дакле, узајамно акцијашење и свима лепо :) Само ми немој рећи да немаш времена за све ово, молим те...

    ОдговориИзбриши
  49. И ето, ја сад испадох ја неки нутрициониста... и фитнес тренер :)

    ОдговориИзбриши
  50. Hahaha, dr filgud. :D
    Ma, znam ja to sve, znam kako tačno treba da izgledaju obroci, ali nisam disciplinovana. Kafu i čaj nisam sladila nikad, što je dobro, a ni sokove ne pijem. Znam ja kako je to u teoriji, žitarice za doručak, dve voćne užine, povrće i meso za ručak, a salata za večeru, npr. Uz to, piješ dosta vode, koristiš začine poput đumbira, karija... Piješ zeleni čaj. :D Povremeno mazneš koju kockicu čokolade i povremeno popiješ čašu crnog vina. Tako nekako. :) Izbegavaš i slano, jer ne valja za prEtisak i zadržava vodu. :)
    Ja volim fitnes. Znam da većina ljudi mrzi teretane i ima štošta da kaže protiv njih, al ja volim traku, bajs, tegove. Kad odem na trening, zadržim se i preko 2 sata. Čim budem sigurna da je prehlada prošla, uplaćujem teretanu. Našla sam u kraju jednu baš srećenu po mojim aršinima, žensku, divno osoblje, stručno... Čisto sve, u nežnim bojama... :DDD Gomila ljubičastih lopti za pilates. :DDD
    Nije meni lako, znam, znam. :)
    Muški deo kafane će mi zavideti, nemate pojma kakve su ribe po fitnes centrima. Jooooj! Jeste da su žešće opterećene i, od silnog vežbanja, blago poremećene, ali divno izgledaju. Ova jedna, visoka, ima 55kg, svaki dan skija na onom čudu po sat vremena i više, i to sa nekim ludačkim opterećenjem. Kaže, mora, mnogo je debela!!! Kako da ne poželiš da joj lupiš šamar!

    ОдговориИзбриши
  51. Viši inspektor Bešević14. октобар 2010. 16:47

    @Lajka
    recept za podgojavanje decka (ili kako ja volim da kazem decaka) je sto vise hleba i sto manje fizicke aktivnosti.PIVO! :)) Znaci apstinenecija 4-6 meseci. :)) Znaci,pite,testenine,hleb,mleko,jaja...i ustvari,ja ne znam zasto ti ovo pricam kada nemam pojma,pricam bezveze. Ja sam ovakav rodjen i nemam pojma kako se dobija na kilazi,ja sam je oduvek imao koliko mi treba. :)
    I jedna vrlo bitna stvar,nabijanje kilaze nije kod svih isto,neko nabija svuda,a neko samo u stomak ili u dupe. Tako da moze da ti se desi da ti decak nabije stomacinu,sto i nije bas neki lep prizor. :) Ja cesto sredem ljude koji imaju nesto manje kila od mene,a izrazito su deblji od mene. Visina,konstitucija...sve to igra. Da,zaboravio sam palacinke! Aj pa javi prolazne rezultate za 4 meseca. :)

    @Lomi
    Upravu si,deluje da sam dosadana covek sa ovakvim navikama. Ja bih cak rekao sterilan. :) Ali veruj mi da to sto radim je vrhunac konformizma. Uzivanje je potpuno. I zasto bih onda menjao te navike. Uvek imam u glavi kakav ukus hrane zelim,kakvo mesto u kafani hocu (s poglednom na SVE,hehe) i kakvu zenu zelim. Postavio sam standarde i samo ih izbacujem kao iz automata,ne razmisljam,radim sablonski i stedim vreme. Hahahaha!
    Sto se tice vojske,prava stvar za mrsavljenje i gojenje,zavisi od perioda do perioda. :)
    Najbolje se mrsavi prvih mesec dana (od prva tri meseca obuke,ja sam ceo vojni rok imao obuku,mada sam krivinario)...zvuci neverovatno,ali ja sam za prvij 20ak dana u vojsci smrsao 10 kila. Kada sam posle zakletve dobio civilku da obucem,sve je na meni visilo. Dodjem kuci,izmerim se...10 kila manje za 20-25 dana. Pored treninga i lose hrane ima tu i stres veliku ulogu. Znas i sam kako izgledaju prvi dani u vojsci,svi ti se cine kao ludaci. Neki drugi svet,totalno. Posle se naviknes. :)
    E,posle kada krene krivina,bolnice,stacionari i sl...kombinovano sa dobrom klopom onda se tu nabaci 10 kila cas posla. :)

    ОдговориИзбриши
  52. Viši inspektor Bešević14. октобар 2010. 17:02

    Red je da i ja narucim neku pesmu u ovoj kafani,majku mu! :)

    http://www.youtube.com/watch?v=wlNtDViLlhc

    http://www.youtube.com/watch?v=LJhEupKGLaw&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=2N6tReWEUSc&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=sX6Rq_CCZO4&feature=related

    za sada je dosta... :)

    ОдговориИзбриши
  53. E, ova prva je meni omiljena od Čorbe.
    Imam tu da dodam još nešto:
    http://www.youtube.com/watch?v=ccKZ3tXPuwE&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=YvGQ_Q-uNRk&feature=related
    Ovu drugu prosto obožavam. A ima i jedna ljubavna. :) Evo je:
    http://www.youtube.com/watch?v=UZTWLIjk4GE&feature=related

    ОдговориИзбриши
  54. Auuuu, Forza, ala si me navukao, sad ću preslušati sve. :)
    http://www.youtube.com/watch?v=RNb0cj_7p6o&feature=related

    ОдговориИзбриши
  55. Lajka, ja sam bila u tvojoj fazi pre par godina, ugojila se od lepog zivota. Tad sam ucila da kuvam, nista me nije mrzelo, da zamesim nesto ocas posla i malo po malo dogurah do 64 kg (na 160 visine). Znas da nemam ni jednu lepu fotografiju iz tog perioda, sva sam se bacila u obraze, kipi stomak preko farmerki, sva pucam, kao Miss Piggy. I bez obzira na sve, to mi je jedan od najlepsih zivotnih perioda. Uzivala sam kol'ko god sam mogla i umela, potpuno neopterecena svojim izgledom ili grizom savesti. Imam tako drugarice koje se pojedu od sekiracije kad se prezderu, pa trce i samokaznjavaju se na slicne nacine, a ja...krkam i uzivam i leepo mi, ih!
    Posle sam smrsala, malo po malo, ali pazila sam na ishranu jer su mi vec svi skretali paznju onako izokola. Sad imam 51kg, ali od odvratnog zivota. Ja sam taj tip sto ne moze usta da otvori kad je pod stresom, ima onih sto jedu kao provaljeni kad se iznerviraju. Ja kad sam neuroticna, otvorim usta tek toliko da mogu cigaru da uguram, ostalo nista.
    I ne verujte onim zenama sto nemaju pojma od cega su se ugojile, sve im se lepi, i casa vode se zalepi...aha. Sve lazu :)Ja tacno znam i od cega sam bila debeljuskasta, i od cega sam sad mrsava. Ne racunam naravno hormonske poremecaje i slicna sranja, ali zdrava zena se ugoji od hrane i tacka.

    ОдговориИзбриши
  56. A jeste culi ono za ishranu i krvnu grupu? Lajka mi deluje kao neko sa krvnom grupom A (prema opisu stvari koje voli i ne voli da jede) - testenine, jako malo mesa, dosta povrca, umereno voca. Ja sam A+, i stvarno su u glavnom u pravu.
    Nulta krvna grupa krka meso do besvesti, po mogucnosti uz svaki obrok.
    Ima istine.

    ОдговориИзбриши
  57. @ Swoosh: Mislim da ima nesto u tim krvnim grupama,ali vjerovala ti ili ne,ja imam 23 godine i ne znam koja sam krvna grupa( jedna zlobna koleginica sa faxa je jednog dana tu recenicu izjavila na veoma iscudjavajuci nacin, a meni to uopste i nije toliko cudno:)) Obozavam da jedem slatkise-ali s crnom cokoladom, ne volim mlijecnu uopste, ne volim tjesteninu,makarone ne mogu da smislim, i hljeb sam dugo konzumirala samo uz namaze,ali u posljednje vrijeme sam pocela i uz meso-vrlo je moguce da sam se od toga udebljala. Do prije tri cetiri godine sam jako slabo jela meso,prosto nije mi se svidjalo,ali u posljednje vrijeme rucak ne mogu da zamislim bez mesa.Pa ti sad provali koja sam ja krvna grupa :) a, da tata mi je 0+, a mama A-.
    U djetinjstvu su cini mi se mnogo me gojile pite razne,koje moja mama pravi najbolje bez izuzetka(naucila od prababe) i to vrlo cesto.A danas mislim da su to srpska tradicionala(?):musaka,punjene paprike,sarme,a ovaj moj se nalozio na to,pa kad ga god pitam sta da pravim za rucak-on mi predlozi to, a i ja u nekoj fazi u kojoj me ne mrzi da to spremam :D

    A, da ne pominjem broj puta kada sam zapocinjala te razne dijete, to prosto nije prakticno,kad moras d ajedes bas to sto pise i u vrijeme u koje pise.

    ОдговориИзбриши
  58. Swoosh
    Ja sam nula plus. :))) Tako da kod mene to nema veze. Kad su dijete u pitanju, moraš biti disciplinovan.
    Hypatia
    Nijedna dijeta nije praktična, pošto svi volimo da jedemo šta hoćemo i kad hoćemo. Ali, kad čvrsto odlučiš, to je to. Ja sam jednom skinula deset kila. Htela sam, ne znam zašto. Imala sam 60-ak kg, to je taman na moju visinu, ali ja sam bila žešće natripovana u to vreme. Srednja škola, bubice... Jela sam neku bljutavu hranu, u početku gladovala, pa se navikla... I održavala sam to dok nisam počela da vozim. Od tada variram, 5 gore, 5 dole. I tako u krug. Ali, sad stvarno moram da skinem više od 5 kg. Teši me to što lako gubim kilograme. A, lako se i gojim. Hm, sad kad razmislim, ja sam čudna, meni nešto fali. :)

    ОдговориИзбриши
  59. E fuck, propade mi i teorija za Lajku i krvnu grupu! U poslednje vreme mi bas ne ide. Bolje da sam prvo pitala koja je krvna grupa, pa se sa tom informacijom pravila pametna, nego se ovako ispaljujem. U stvari, nije me sramota, kad malo bolje razmislim. Nisam ja to smislila, to sam samo cula pa prenosim :)A Lajka je i sama rekla da je cudna, uzecemo to u obzir.

    ОдговориИзбриши
  60. Lajka,smrsala sam i ja jednom 10 kg za dva-tri mjeseca. I tad sam se jedno dvije godine nakanjivala na neku dijetu,i na kraju nije bila dijeta ta koja mi je pomogla da smrsam,samo sam duplo smanjila kolicinu svega sto pojedem,i nisam nikad bila kuci,stalno sam lutala okolo i setala s drugaricama,tako da vremena za hranu nije bilo(raspust poslije srednje skole), a cim sam krenula na fax otprilike sam dobijala po kilogram-dva svako pola godine i evo me opet na pocetku :( Sad planiram na neki aerobik,posto teretanu nikako ne volim,a trcanje jos manje.

    ОдговориИзбриши
  61. Hypatia,
    Haha, idi pešaka do faksa i nazad. S obzirom na to kako se brzo prolazi pored Sajma, možda ćeš brže stići pešaka. Uostalom, kontam da ima maksimalno 10 km, svaki dan pređeš po 20 kilometara i eto. :P
    Evo, na prvom puštaju Rokija, pogledaj kako je taj čovek bio utreniran, gledaj Rokija i motiviši se. :D Išla sam dugo i na aerobik i smorila sam se među onim ženama koje cupkaju i istežu se. Znam, nešto mi fali. Osećala sam se mnogo loše dok sam mlatila guzičetinom uz čudne ritmove. Još gledaš sve to u ogledalu, pa ti deluje još luđe.
    Swoosh,
    Evo, reći ću ti da sam ovan-rak u ćoroskopu, možda imaš za me neku dijetu po astrološkim znacima. :P

    ОдговориИзбриши
  62. Hehe,Lajka,ne stanujem na Banovom Brdu,nego na Karaburmi, tako da sam od onih palacinki na bezbjednoj udaljenosti :D

    O tome sam vise puta razmisljala,znam ponekad da predjem polovinu puta pjeske, ali dio od Pancevackog mosta i dalje mi nekako ruzan,monoton i depresivan. A i sta cu sad kad ove kise padaju? :(((

    ОдговориИзбриши
  63. A djevojke,tu li ste se "sakrile"-a ja cekam da se kafana napuni..za sada smo "preko"samo Mirkoni i ja...a ja jos pocela narodnjake da narucujem,'bem ti mrvu..imat'cemo jednog malog svrcu da se igra skolice ispred kafane,hej..
    Lomi vam je danas fino rekao...dohvati te se momaka,sagorjeva kalorije,PROVJERENO!Ja sam na onoj spravi sto vjezbas guzu,pa se nesto natrtis,odzada da prostite,pa nogama dizes utege,dobila takvu upalu misica,a jos sam bila u pokusaju(nisam bila redovna),da me je tjeralo u plac i kada moram da sjedenm na Wc.solju,a o stepeniku,dva,da ne pricam..tako da teretane,i aerobici..njet!
    Lajka-ona visoka,od 55kg.-kada te drugi put bude "nervirala"samo kazi cika Inspektoru i Mirkoniju-dat'ce on njoj preko tura,Lomi ce da gleda i klima glavom,sve sa onim cccc...

    ОдговориИзбриши
  64. @swoosh

    ni kod mene ti ne radi teorija!
    jedem meso samo iz nužnosti (traže ga creva povremeno)!
    zaključak: i ja sam čudan :D

    ОдговориИзбриши
  65. Tina,
    To je odlična vežba, dok vežbaš, sve ide lako, a kasnije ne možeš da se pomeriš.
    Muzičar,
    Ja sam lepo rekla da treba da sebacimo na astro dijetu. Ta dijeta, nama nulama, zabranjuje mlečne proizvode. Ja da živim bez jogurta... Ma, važi! :)

    ОдговориИзбриши
  66. Dijeta po krvnim grupama nam zabranjuje mlečne proizvode. Možemo da papamo samo fetu.Eh!

    ОдговориИзбриши
  67. Kakva ti je to astro-dijeta?
    U, svakom slučaju, krvne grupe nisu povezane sa nebeskim konstelacijama! (al' sam ovo dobro reko a?)
    Ili sam ja ostao u 20. veku, a, oni izmislili još neka čuda u medjuvremenu...

    ОдговориИзбриши
  68. Viši inspektor Bešević15. октобар 2010. 03:47

    @Swoosh
    Ajde,ajde...zdravlje na usta ulazi! Ajde da umesis one kiflice sto si obecela onomad,meni LICNO...na Blicu! Pa da svi uzivamo! :)
    Sramota da budes DUPLO laksa od mene. :)

    ОдговориИзбриши
  69. Stvarno sam maher za kiflice i dizana testa, da mi je neko pricao pre 10 godina ne bih verovala. Jedno vreme sam se bila zesce primila na kuvanje, kuvala kao luda, imao ko da jede - ne imao. Sad sam malo iskulirala. Al' cu da zamesim kiflice, nemas brige, samo nemoj biti nervozan, treba da stoje malo duze da narastu.
    Vidis, stvarno sam mogla da razvalim kiflice veceras, doci ce mi drugarice. Ako im uvalim zu-zu, ima da se nadrkaju. A petak je pa ostanu do kasno, neko uvek crkava od gladi. S'g cu da trknem po kvasac.

    ОдговориИзбриши
  70. @Lajka i ostali,
    nema dijete po planetama, ali ima tzv. meseceva dijeta. Ne jedes nista taj dan kad je mlad mesec (sva sreca pa ne dodje cesto). Ali mora se strogo voditi racuna o satnici, da znas tacno kad pocinje mlad mesec pa 24 h samo vode. Ima u crkvenom kalendaru obicno tajming. Pa ko hoce, nek proba. Ja probala jednom i nisam izdrzala.
    I ja sam u horoskopu ovan (ali podznak devica) :)

    ОдговориИзбриши

Пратиоци

Претражи овај блог

...

free counters