Prime Directive

И да будемо начисто. Вређање мене овде још и може да прође, задаћете коју рану мојој сујети, зарашће, нема везе, али вређање неког другог, на мом блогу, мојој авлији, не дозвољавам. Ово сматрам разбибригом и малом можданом гимнастиком а не огласним простором те ако неко жели некога да прозива, нек` лепо отвори свој налог па удри брате, сестро или шта си већ. Свађа и те клиначке глупости не долазе ни под који обзир! Није цензура већ немање разумевања за приземна срања. Ако ме нешто нервира и диже ми притисак је препирање ради препирања! Двоје не може да разговара ако имају исти став, то је јасно ко летњи дан у подне, али контрирање зарад самозадовољавања личне малограђанштине заиста нема шансу. Аргументовани ставови долазе у обзир, то волим и много ценим и надам се истима. Унапред хвала на разумевању.

Понешто о мени

Моја слика
Половина људи има константну жељу да другима прича приче и објашњава очигледно. Ја спадам у другу половину. Ако имам шта да кажем рећи ћу/откуцаћу овде па кога интересује, интересује. А кога не интересује... изгубио је 10 секунди живота док је и ово читао. Нек` тражи бољу кафану!

... а кога интересује више података о мени:

недеља, 17. октобар 2010.

Шта има да се попије у овој кафани? А да се поједе? (У слици и речи)

Сређивање простора и отварање кафане је потрајало. Није се нешто много развукло, колико уме кад мајстори развуку коло, али је потрајало. Ред налаже да се и понуда среди. Могућности су велике. На мени може да иде ко шта жели. Надам се да нема жеља за печеним препелицама и винима из неких „ексклузивних“ година... А ако баш морам, и то ћу набавити. Нема грешке. С тим да ће то бити на посебном листу у менију јер ја некако преферирам маћадо кухињу. Дакле, ево шта овде може да се поједе и попије.

Јела и пића код Дајца

Да ти отвори апетит:
-          Мезе (домаће суво месо, домаћи сир)
-          Српски чекић
-          Телећа чорбица
-          Пилећа супа

Да се добро наједеш:
-          Порција ћевапа у сомуну/лепињи са црним луком
-          Карађорђева шницла
-          Прасетина са сувим шљивама
-          Јагњетина испод сача
-          Роштиљска кобасица (јужњачки љута)
-          Домаћи пасуљ са сувим месом
-          Сарма
-          Пуњене паприке
-          Мусака са млевеним месом
-          Мусака са печеним паприкама

Уз добро јело иде и добра салата и понеки додатак:
-          Ајвар
-          Шопска салата
-          Кис`о купус
-          Туршија
-          Печена паприка у уљу са белим луком (љута а и не мора да буде, откуд знам какве су све паприке у џаку)

Да се засладиш:
-          Тулумбе
-          Баклаве
-          Урмашице
-          Јабуке у шлафроку (Туфахије)
-          Кнедле са шљивама (Гомбоце)
-          Чоколадна торта
-          Воћна торта (по куваровој дневној вољи)
-          Крем торта (по куваровој дневној вољи)
-          Палачинке (као основа „Еурокрем“ па следе могући додаци, типа млевени „Плазма“ кекс, сезонско воће, млевени лешници и шлаг)

И наравно, да се све ово залије:
-          Ракија (шљива, дуња, крушка, кајсија, клека)
-          Пиво (светло, точено)
-          Вино (бело и црно, домаће, од кума из Гроцке)
-          Домаћи сок (дуња, крушка, вишња, кајсија, јабука, дрењине, купина, малина, јагода, нана)
-          Кафа (домаћа са талогом у шољи или нес, хладан или топао)
-          Чај (у зависности које смо траве набрали и осушили пролетос)
-          Кисела










Пријатно!

75 коментара:

  1. Posto sam sad rucala, meni moze 2 tulumbe i kiselu, pa cu posle kafu. A jel' imas gore iznad kafane sobe da malo prilegnem? Da ne kunjam bas za stolom.
    I nek me neko uputi sta je "Srpski cekic". Nisam to do sad nigde videla. Znam za "voz", ali "cekic"...?

    ОдговориИзбриши
  2. Uh sunce ti... Nisam još ručao pa ovo shvatam kao TEŠKU PROVOKACIJU. Još kad sutra na poslu ponovo svratim na ove fotke, odraziće se drastično na moju produktivnost. Ili da ne svraćam uopšte iza podneva... hmm...

    Šta da ti kažem, ovaj meni i ove fotke samo dokazuju da mi ne moramo da se priključimo Evropi... ali zato Evropa treba da se priključi NAMA!

    ОдговориИзбриши
  3. Juuuuuuuu! Ja hoću sarmu, svaki dan. To sarma, volim sarmu. Nego, stvarno, šta je srpski čekić?

    ОдговориИзбриши
  4. Viši inspektor Bešević17. октобар 2010. 17:01

    Meni ces litar kisele odmah da te ne cimam stalno.Za sada...jednu telecu corbicu,Karadjordjevu i posle palacinke krem/orasi.
    Ove pecene paprike kao salata se kod mene u kuci zovu belolucane,kao sa belim lukom pa belolucane. :) Ali to necu sada. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Ако икада будем отворио кафану, ово ће да ми буде мени, мајке ми моје миле. Без компликација, чуда-муда, само једноставно и свима разумљиво.
    Што се тиче паприка, и ја их знам као белолучене или само лучене паприке, јер се као подразумева да је бели лук у питању.
    Српски чекић... очекивао сам да ће направити мању пометњу :) Исто тако сам очекивао да ће неко знати шта је. Нема везе, да појасним. У неком ресторану, негде, не сећам се, сам то јео као предјело и мнооогооо је добро. Сува шљива умотана у димљену сланиницу па набодено на чачкалицу и печено на роштиљу. Милина!

    ОдговориИзбриши
  6. Нисам неко ко се разбацивао новцем и временом али сам волео да одем с времена на време у ресторан. Увек други са другачијом кухињом али домаћом. Сматрам да ако сам у Србији не треба да једем јастога у сосу од белог вина нити да у Немачкој наручујем ћевапчиће, иако је све ово могуће. Ипак, најлуђе јело које сам пробао је "пуњено прасе"! :) Звучи ненормално али је тако. Из свежег прасета се изваде све кости, сем лобање. Ово је могуће, причао сам са једним куваром који то уме да уради са пилетом, а да не промени облик. Сад, како нема ребара и осталих костију да у потпуности држи облик, унутрашњост се пуни мешавином ренданог сира, ситно сецкане сланинице, шунке, сувих шљива, пиринча а може и ренданог кромпира. Плус зачини, наравно. Затим прасе фино зашију па на ражањ! Кад се испече једноставно се редом сече. :) Да ли је укусно, неђу ни да коментаришем...

    ОдговориИзбриши
  7. Znam da ovo kod nas nije prava kineska kuhinja, ali menii se ipak dopada. Ubeđena sam da je Kinezima bzvz. Mada, na nekim mestima sam viđala da je baš Kinez kuvar. I više mi se dopada italijanska kuhinja kod nas nego u Italiji. Meni su u Italiji lazanje bile OK, ali ništaposebno. :) Ja bih tvoj meni malo zakomplikovala. Dodala bih belu čorbu, rusku salatu i mimozu. Ove salate... 'ajde, nek si izostavio, ali bela čorba... Mmmmmm!!! Njamnjamnjam!

    ОдговориИзбриши
  8. Glabam neki plazma keks, gladna kao kurjak, i zamisljam punjenu papriku, ovu sa slike.

    ОдговориИзбриши
  9. Tina nam se ućutala. A Hypatia je definitivno odlučila da ide na dijetu. :)

    ОдговориИзбриши
  10. Dok se jede, ne priča se... Mora da je to razlog.

    Kad reče DIJETU... tvoj "kolega" gos'n Zdravić bi sigurno upotrebio ekavicu tj. rekao bi DETU! :)

    ОдговориИзбриши
  11. Ne, on bi rek'o "dajet", ipak je on svetski čova i stidi se što je Srbin zbog toga što neki Srbi "iječu". Nego, sad sam otkrila ko se to ugledao na Šujicu. A, možda se, pak, Šujica ugledala na nju.
    http://www.kurir-info.rs/kolumna/bajka-o-zemlji-pandoriji-55173.php
    Ne znam za vas, ali meni je sličnost u razmišljanju neverovatna.

    ОдговориИзбриши
  12. Sličnost je posebno izražena u prvom i poslednjem pasusu. :D

    ОдговориИзбриши
  13. Viši inspektor Bešević19. октобар 2010. 06:48

    Samo pojacaj jela sa rostilja,ostalo je sve ok! :)
    Ne bih da te obeshrabrim,ali samo da znas da su kafana i str ROBIJA!

    ОдговориИзбриши
  14. Лајка, ти мало, мало па њам-њам... :) Што се тиче кинеске кухиње, нисам био у Кини да бих упоредио али сам је јео у доста градова по Европи. Квалитет и квантитет варира. Значајно варира. Мени та храна прија. Не волим оне поховане џиџабоце јер се цеди уље али она којекава кувања са поврћем и месом су ми "вр` б`ате!" Још ми једино остало да негде наручим Пекиншку патку. То мора да се наручи бар дан унапред па полако...
    Инспекторе, мој инспекторе па није ти ово Локи знаш!? "Појачај роштиљ"... јаоооо па зар поред печења ти тражиш роштиљ!? :) Шаламала али Срби се дефинитивно деле на роштиљ и на печење екипу. Много пута сам чуо приче на ову тему и увек је исто. Неко брани роштиљ до изнемоглости од напада печењара. Ја обожавам печења али се не мрштим ни на добар роштиљ, тако да, средићемо ;) И да, знам да је робија, само таква. Ипак, маштам мало, оно утопија, све лепо, бајно, сјајно, замишљам вас одавде како седите код мене једном недељно, зајебавате се и подјебавате уз добру клопу и опуштате уз пићенце, док у позадини иде, претежно, Џони... Реци, зар то не би била БАШ добра кафана? :)
    Нешто слично сам радио са комшилуком. С времена на време се окупимо код мене. Студентарија, па да не би палили жито без везе, зезамо се... Обезбедим грицкалице, или кеву наговорим да нам напече неких кифлица, переца и којекаквих гимнастика за зубе, а ако је раположена опичи и по палачинкама, пиће донесе свако шта му се пије па опуштено...

    ОдговориИзбриши
  15. E, pošto od muzike nema leba, jel' bi' mog'o ja da radim na roštilju?
    Ne bi' da se falim, al' rodjen sam u LE !

    ОдговориИзбриши
  16. Lomi,kada sam vidjela sta je na "meniju"..mmmm...E,dok nisam sve probala,nisam se ni javljala.Elem,sve mi prolazi sem pasulj,kiselog kupusa,i tursije.To,ne volem!Pasulj mi je,najljepsi vojnicki,spremao ga deda,inace bio kuvar u vojsci..ne znam u cemu je tajna,ali to mi je najbolji pasulj ikad!Posto deda vec odavno "ore nebeske njive",meni ovi,pa i sama koji spremam,onako-on jede mene,a i ja njega!Jedino da natrpam proje(zvana kuruza u Bosni),pa onako malo pasuljem okvasim...
    Ali ostatak-MASLA!!!!!!A tek slatkisi..Svaka ti cast,nasao si sve one stare poslastice...Gotivim ja i sve ove danasnje,pogotovo one kremaste torte i kolace,sto samo maknes "uvom"i ode niz grlo...Ali,ovo su bas slatkisi!!Pojedes max.dva(barem ja),pa poslije kafa...kisela...
    Inace,posto moji sumadinci tufahije zovu jabuke u "slafroku"-valjda dobro napisah,uzela ja da pisem recpet,pa vidim ,sve isto..a jos koliko sam tako puta znala nesto uzeti pisati,pa poslije vidim da imam kuci samo pod drugim imenom.. kumini,Nadini,Micini,kolaca,torti i dzidza bidzi,koliko hoces.
    Znas sta,majku mu,sada cu i ja,malo nesto da oduzem i dodam(pogotvo ono sta volim)i fino ubuduce svima djelim kao Tinin kolac,kocke,torta(vidjet' cemo od inspiracije)!!!Ma nego sta!!!Jos kada "stavim"u novine,svi ce da povjeruju...
    swoosh-lijepo je ponovo vidjeti onu tvoju dijetelinu na Blicu,i mene je Kesic obradovao
    Hypatia-imas veoma lijep avatar
    Lajka-svaka ti cast, kako mijenjas avatar,ja jedan jedini ne napravih kako treba,umjesto "mecku"da uguram kod mene stadose samo restke(moj me dragi pitao kakve sam to venecijanere stavila-zamisli Lomitelju)!

    Lomi,stvarno ti skidam kapu,kako si pogodio da je to maska od kola..Ih,ma ti kada volis,znas u "bocu"!

    ОдговориИзбриши
  17. Види овако Улични. Иако си рођен у постојбини доброг роштиља, мораћеш на тест. Ја ожу да обезбедим све потрепштине а ти ћеш свима овде да направиш шта воле са роштиља и ако будеш имао негативних оцена, шта да ти кажем, осим, жао ми је. Ово јес` кафана али држим до угледа. Јел поштено?
    И како то мислиш нема `леба од музике? Пробај са народњацима па свадбица, па крштење...

    ОдговориИзбриши
  18. Mislio sam da nema leba od muzike ovde kod tebe!
    Svi se stisli nešto...

    E, nema veze, ne umem da spremam roštilj... džaba mi pedigre :(

    ОдговориИзбриши
  19. U skladu sa lepotom današnjeg dana, evo malo muzike.
    http://www.youtube.com/watch?v=LXILOc89y3s
    Evo, stavila sam novi avatar. :)))
    P.S. Njamnjamnjam! :PPPPPPPP

    ОдговориИзбриши
  20. Знаш шта Тина, ја Мечкице препознајем и по звуку а камоли по "грилу", само да знаш...
    Пасуљ спремам ја! Веома једноставно и прсте је да полижеш. Пре мене га је спремао мој ћале а сутра ће, надам се, мој син. Пасуљ, црни лук, суво месо, лист, два ловоровог листа па запршка са брашном, алевом и сецканим белим луком. Баш сам га јуче правио :) По мојим сазнањима, малена се сад слади са истим. :) Не одустај од пасуља, свега ти...

    ОдговориИзбриши
  21. ..po "grilu"...ha,ha,ha-majstore,nasmija me slatko!!!Evo,sada cu i tebe da stavim u "blokce",samo sa druge strane,gdje su "slani"recepti.Lomiteljev pasulj-takooo!!!Vec vidim upitnike kada me pitaju,cuj ,Lomitelj,sta je sad pa to?Slobodna interpretacija,nek tumace kako hoce.
    A tebe i "meckicu" zamisljam kao onog lika iz "Majstoreve radionice"(cini mi se da se serija tako zvala),glumio ga je S.Zigon-ako se sjecas onog lika sto ima papuce za auto,tako nekako...A,sta kazes?

    ОдговориИзбриши
  22. А не, не , нисам ја ни налик оном лику. Глумио га је Марко Николић. Донео је кобасице из своје фабрике да се хвали а домаћин, глуми га Зоран Радмиловић, му показа своју децу. Онај се ражалостио јер није могао да има своју и отишао... Ја бих волео да имам оба од та два свет. Не кобасице и радионицу већ децу и Мечку. Део са децом је у току... :)

    ОдговориИзбриши
  23. p.s.u gornjem komenratu moje persone,zafalilo jedno A(sram ga bilo)u rijeci MASALA-odnosi se na jelovnik...
    Ja kao malo dijete kada se dohvatim tastature,hocu sve da napisem sad i odmah!A,fino ima opcija,pregledaj...
    Ih,sta sam se u skoli nakupila losih ocjena samo zato sto sam zurila,a mrzelo me da provjerim..To mi bude gore nego da nisam znala!

    ОдговориИзбриши
  24. Lomitelju, evo ti ovo za prvo vreme... dok se ne snađeš.

    http://cdn1.ioffer.com/img/1083049200/_i/2865641/1.jpg

    ОдговориИзбриши
  25. I meni je ono Karleusino pisanije zalicilo na M.S. Jedino se ona tako pali i odgovara na uvrede anonimnih komentatora :)Neko kaze da mu se ne svidja, a ona odmah "m'rs, sikter, crko dabogda..." luuudilo
    Tina, tufahije nisu isto sto i jabuke u slafroku. Jabuke u slafroku su pohovane jabuke isecene na krugove, pohovanje malo gusce nego za palacinke, przeno u ulju pa odgore prah secer. Tako bar prave ovde kod nas u Vojvodini. Jednom sam pitala sta je slafrok, a neko od matorih mi rece da je to npr.kucna haljina ili bade mantil (nisam dalje proveravala tacnost podataka).
    Jedino me je Kesic navukao da pisem na Blicu, mada nisam nesto imala inspiraciju. Bilo mi je slatko sto se na njegovom blogu sve okupio poznat svet, ekipa iz Dajcove kafane. A jos bolje mi je sto beknemo po koju pametnu, pa nazad na poznatu teritoriju da se lepo raskomotimo i raspricamo.
    Konobar, meni jednu kafu i obicnu vodu, dok ne smislim dalje sta cu. I daj ostalima sta piju.

    ОдговориИзбриши
  26. Swoosh,i ja kada sam bila u N,sadu,kod kume,jela sam jabuke u slafroku,bas tako kao sto si ti opisala.Ko ce ga znati sto moje komsinice tako"izvrcu".Za slafrok su i meni rekli da je kucna haljina.Zamisljam neku cicu,elegatno popunjenu,taman kako treba,u slafroku,a ispod neki konbinezon(ono svileno,valjda,dugacko)ves,i nista vise,kako docekuje,koga?Postara,muza(dodati po slobodnom izboru)..hmmm..naravno sa jabukama u slafroku.Ih,da sam Somborac pa da sve jos znam da ilustrujem!

    ОдговориИзбриши
  27. Eno Slavoljub baca udice po blogu ponovo... Kakav kralj! Taj bi i Dalaj Lamu iznervirao samo da mu se dâ dovoljno vremena...

    P.S. Ovaj put mu nisam dao plus jer su životinje u pitanju... ali pamtim.

    ОдговориИзбриши
  28. Hahaha, jabuke u bade-mantilu. :DDD Ja ću slatkiše "kušati" u Sarajevu. Potvrđeno mi je, idem u decembru. Polako obilazim region. :)))
    A Jeca i Mica su mi vrh. Što ja nemam takav ego i takvo samopouzdanje!

    ОдговориИзбриши
  29. Тина, Тина, немој да се брукаш... Шлафрок је спаваћица! :) "Schlafrock" у оригиналу. Али `ајде де, разговора ради нек` буде и кућна хаљина, није фрка.
    Принцип прављења јабука у шлафроку и туфахија је различит, истина али сам их стваио под једно јер су пандан једно другом. Јео сам чак и јабуку целу поховану, не на кришке сечену али му ипак дође на исто.

    ОдговориИзбриши
  30. Лајка, пази молим те да не кажеш нешто што не треба у Сарајеву, кад те лепо молим. Умеју свакакви ликови да те изнервирају али не дај се. Међу нормалним светом има поприлично, још увек, истрипованих ликова којима "смета" немуслиманство. Видећеш и зелене путоказе :) Ако идеш колима из Србије, обавезно у неку гаражу да их сакријеш. Нису ретка лупања прозора или чупања таблица. Поред свега овога, желим ти леп провод. Фин је то град...

    ОдговориИзбриши
  31. Ih,Lomitelju,ne kvari mi pricu...sto si takav,bre!!!

    ОдговориИзбриши
  32. Tako sam i "onaj"put dobila po "usima",kada sam ih ispravila,pa rekla da je spavacica.Kao sta je znam,znaju oni..pa slegnuh ramenima!Zaboravih da objasnim swoosh...bilo mi draze da izmisljam pricu...Ionako bi ona moja cica skinula svoj "slafrok"...

    ОдговориИзбриши
  33. Kad sam bila u Osijeku, trudila sam se da ne progovaram. Pošto ću biti smeštena kod familije, nadam se da neću imati problema. Moji nisu imali problema kad su odlazili, nadam se da neću ni ja. U svakom slučaju, dobro ću poslušati savete, a možda ponesem i nešto zeleno od odeće. :D

    ОдговориИзбриши
  34. Potpuno ista asocijacija :)))
    I ja zamisljam neku debelu domacicu u kucnoj haljini, ispod sinteticki kombinezon, puca elektricitet kad hoda, vikleri na glavi, a za njom se oseti miris zaprske i duvana...
    Kad krenem da vozim filmove u glavi, sama cu sebi smuciti "jabuke u slafroku".
    Sad cu da se prebacim na Lomijevu pricu da je slafrok spavacica :) Verovacu od sad njemu, valjda je naucio nesto u toj Nemackoj.

    ОдговориИзбриши
  35. Swoosh, jesu li i tebi ono gomboce sa šljivama, a ne knedle? :)))

    ОдговориИзбриши
  36. Спаваћица, него шта!
    Замисли неку цицу од 25 до 35 (мушки део екипе неће имати проблем око овог дела...), тек се окупала, мирише и лагано излази из кухиње, у руци носи тањир јабука у шлафроку... Њени мириси се мешају са мирисима јабуке и ваниле и лагано се шире просторијом... Мирним ходом долази до резбарених дрвених врата, нежним покретом их отвара а на кревету је чека фрајер (овог сада нека замисли свака од вас, како год јој одговара, можете и свака свог, нема везе :) ) и почињу да се сладе, да деле залогаје док јој спваћица пада низ леђа... Прича даље иде својим током а завршава се изјутра...
    Јел може овако, а? Ценим да је боље од старих виклера у коси и полуиспушеном цигаретом у углу усана.

    ОдговориИзбриши
  37. Ja ću zamisliti neku drugu poslasticu, pohovano mi i nije seksi, masne ruke budu nakon toga. :)))

    ОдговориИзбриши
  38. Масно, мање трења ;) Како то мислиш није секси? :) :) :)

    ОдговориИзбриши
  39. A šta bi ti činio tim masnim rukama tačno? :DDD

    ОдговориИзбриши
  40. Масирао... рамена па лагано низ леђа, на пример.

    ОдговориИзбриши
  41. Sva sa ostacima jaja i prezli na rukama. Neeeee! :)))

    ОдговориИзбриши
  42. Добро, добро, доста надјебавања, победила си! Није секси :)

    ОдговориИзбриши
  43. Ali je ukusno. Glad me neka spopala, davno je bilo dva sata od kako sam jela, ali izdržaću do sutra, hraniću se ovim slikama. :)

    ОдговориИзбриши
  44. Viši inspektor Bešević20. октобар 2010. 15:28

    Posto sam ispratio sve komentare ja bih sada mogao deset s lukom. :) A posle bih mogao baklavu. Ako se neko pita zasto me nema...pos'o,pos'o,pos'o...nema kuce. Samo pos'o. Ne stizem ni da ispratim kako treba sta se ovde desava. :)
    @Lomi,ona utopija sa kafanom DIVNO izgleda...bas kao prava utopija. :) Bilo bi super kada bi mogao da otvoris i zivis od kafane koja bi bila "members only". :)

    ОдговориИзбриши
  45. Ee, drustvo, ja se upravo vratila iz Bosne. Isla sam na sahranu,preminula mi baka :((( Nismo bile narocito bliske i bila je prilicno stara,ali sam se ipak potresla i iznenadila. Uspjela sam i da se ponovo prehladim. Sad samo limunadu pijem i jedem mandarine.A, ovo ostalo ne smijem ni da gledam, ugojicu se samo ako budem razmisljala o tome :(

    ОдговориИзбриши
  46. Hypatia, žao mi je zbog tvoje bake, bez obtzira na godina i na bliskost, to se uvek teško podnosi. I moja baka je bila stara i nismo bile bliske, pa sam se, ne znam, zbog toga možda i gore osećala kad je umrla.
    Nego, mene je mučila prehlada pune tri nedelje. Užas. Na kraju sam popila jednu rakiju kod drugarice na rođendanu (po Limijevom savetu) i, zamisli, kao da je pomoglo. Bila je to grozna rakija (meni je svaka grozna), ali sam bila malo veselija nakon nje. :D

    ОдговориИзбриши
  47. Evo, i ja grešim. :))) Ovo je ohrabrenje za Uličnog Muzičara da više ne briše komentare sa greškama. :)))

    ОдговориИзбриши
  48. @Lajka,
    nego sta su nego gomboce :) a uz gomboce se obavezno prave i šufnudle (to je ono samo testo, u obliku debelih crvica, pa skuvano i uvaljano u przene prezle, jede se slano, a gombocama zasladis)
    Lomi da nas zaposli kao strucne konsultante za izradu jelovnika. Da ne pretera bas da nas zaposli u kuhinji pa da mu razjurimo musterije :)

    ОдговориИзбриши
  49. Свако може бар да машта, зар не Инспекторе? Али, :) ако икад будем отворио нешто слично, позвани сте сви! Ето, рекао сам!
    Хипатија, жао ми је. И због баке и због твоје прехладе. Али ето послушај мој савет па ћеш да видиш. У случају да ми не верујеш, ено ти Лајке поред па питај њу. Није хтела одма` да ме послуша већ је вукла прехладу... ц...ц...ц...
    Стручна консултација... није лоша идеја, није лоша уопште. `Ајд сад, леп си шлагворт дала себи па полако, почни. Волео бих да чујемо шта имате да додате по питању јела. Већина је рекла шта воли, шта не и слично али имате ли по неку пикантерију о јелима? Неко лично искуство, сећања и слично, као ти сад Свуш. Ти би, нпр гомбоце али тек после шуфнудли (мала дигресија "Nudel" је нечака реч за тесто) што ми је много симпатичан опис ствари. Родбина ми је у сред Баната, а једна ујна је и оригинал Соса коју много готивим баш због тога што зна доста тих и назива а и да их прави.

    ОдговориИзбриши
  50. Posle supe treba da ide rinflajš sa crvenim sosom. :)

    ОдговориИзбриши
  51. E, ljudi, pozivam vas na svoj blog, na CHAT!
    Napravio sam ga sinoć, pa, da ga probamo... nova igračka :)

    Večeras (petak) tačno u ponoć!

    Moći ćemo slobodno o bilo čemu, jer će posle 2 minuta svaka poruka sama da se obriše! (tako ću podesiti)

    ulicni-muzicar.blogspot.com
    (chat je dole na dnu naslovne stranice)

    ОдговориИзбриши
  52. lepo smo se ispričali ja, hypatia i lajka...
    3 sata ČD
    glavna tema je bio TV stabilaizator (napona)

    ОдговориИзбриши
  53. Provjeravam da li sam se registrovala

    ОдговориИзбриши
  54. Neko mora da mi objasni kako se ovdje registruje i postavlja komentar kad si registrovan.

    ОдговориИзбриши
  55. imam google i yahoo,i ja odaberem yahoo za registraciju i sad mi ne uspjeva,evo dole pise da sam registrovana, ali ne znam kako da postavim komentar,tako registrovana O.0

    ОдговориИзбриши
  56. Pih, sad ne možemo da postavljamo komentare u tvoje ime. :D

    ОдговориИзбриши
  57. Koji je lik onaj "slavoljub", ne mogu da verujem. Mada, priznajem, volela bih da ga čitam i u onoj jontorpus onlartemajid varijanti.

    ОдговориИзбриши
  58. Lomitelju,zafalilo mi sunaca,pa sam "skoknula"na tvoja"pisanija"o Majorci i Spaniji.E,Majorka me slatko nasmija,jer si je bas"slikovito"opisao.Ide ti sa rijecima,znas sa njima da "baratas".Mogu da mislim kakva si pisma pisao djevojkama,(ako si pisao),a tek sastavi(skola,srednja).
    Gore si sa Swoosh pomenuo pikenterije o jelima.Evo,ja se sjecam i dan danas,batina koje sam dobijala zbog jela-odnosno,sto nisam htjela da jedem ista.Bila sam bas nezgodno,svojeglavo dijete,sve batine sam stvarno i zasluzila.Moja baka je imala dobru taktiku...posalje mene da sama izaberem sibu(prut)sa kojom cu da dobijem po turu..kako god okrenes,nevalja. I taj put je bio moje licno cistiliste,samo taj strah,pa saznanje sta me ceka kada se vratim...
    Sjecam se i odusevljenja turkinja sa kursa,kada su shvatile da ja znam sta je:baklava,musaka,patlidzan,jufke,meze,i slicno...taj dan sam bila"zvijezda"dana.Pa poslije bilo drago i spanjolki sto znam i onih par rijeci spanjolskog,sve iz serije(samo da se zna da sam skoro citavu Kasandru citala baki-onoj istoj koja me kao malu lemala),ma mi srbi,svestrani...
    A sada me dusa zaboli,kada cujem kako mi se baka gubi,kako joj je poslije mamine smrti sve svejedno,kako nista nevljaju oni koji su oko nje...Stvarno je zivot krug,u starosti ponovo podijetinjis,u nekim slucajevima i teze...
    Hypatija,zao mi je zbog tvoje bake...Meni je od zena u mojo familiji samo jos baka ostala,pored majke najjaca i najbitnija osoba u mom zivotu..
    Lomitelju,stavrno ste se vi momci dobro zezali ljetos,komentari su vam stavrno"do jaja"

    ...a sada svi nesto usitnili...
    Daj molim te Inspektoru paket kisele i jedanu flasu soka od visanja(za razblaziti).Vidi,nigdje ga nema,samo pos'o..kaze on.Inspektore,pa posto sigurno ne radis za DZ,predlazem da ti uhavatis svoju "draganu"pa na zimu kada mi svi budemo kitili jelke,a ti negdje u tople krajeve,posto je to "tvoje"more uvijek hladno..pa nam fino pises,kao i Lomitelj..vidi sta se njemu desilo na odmoru(mislim na bebu)ili pre..nema veze..
    I kako ono vase bebce (francusko)valjda?Na kom je jeziku progovorilo?

    ОдговориИзбриши
  59. Lomitelju,zafalilo mi sunaca,pa sam "skoknula"na tvoja"pisanija"o Majorci i Spaniji.E,Majorka me slatko nasmija,jer si je bas"slikovito"opisao.Ide ti sa rijecima,znas sa njima da "baratas".Mogu da mislim kakva si pisma pisao djevojkama,(ako si pisao),a tek sastavi(skola,srednja).
    Gore si sa Swoosh pomenuo pikenterije o jelima.Evo,ja se sjecam i dan danas,batina koje sam dobijala zbog jela-odnosno,sto nisam htjela da jedem ista.Bila sam bas nezgodno,svojeglavo dijete,sve batine sam stvarno i zasluzila.Moja baka je imala dobru taktiku...posalje mene da sama izaberem sibu(prut)sa kojom cu da dobijem po turu..kako god okrenes,nevalja. I taj put je bio moje licno cistiliste,samo taj strah,pa saznanje sta me ceka kada se vratim...
    Sjecam se i odusevljenja turkinja sa kursa,kada su shvatile da ja znam sta je:baklava,musaka,patlidzan,jufke,meze,i slicno...taj dan sam bila"zvijezda"dana.Pa poslije bilo drago i spanjolki sto znam i onih par rijeci spanjolskog,sve iz serije(samo da se zna da sam skoro citavu Kasandru citala baki-onoj istoj koja me kao malu lemala),ma mi srbi,svestrani...
    A sada me dusa zaboli,kada cujem kako mi se baka gubi,kako joj je poslije mamine smrti sve svejedno,kako nista nevljaju oni koji su oko nje...Stvarno je zivot krug,u starosti ponovo podijetinjis,u nekim slucajevima i teze...
    Hypatija,zao mi je zbog tvoje bake...Meni je od zena u mojo familiji samo jos baka ostala,pored majke najjaca i najbitnija osoba u mom zivotu..
    Lomitelju,stavrno ste se vi momci dobro zezali ljetos,komentari su vam stavrno"do jaja"

    ...a sada svi nesto usitnili...
    Daj molim te Inspektoru paket kisele i jedanu flasu soka od visanja(za razblaziti).Vidi,nigdje ga nema,samo pos'o..kaze on.Inspektore,pa posto sigurno ne radis za DZ,predlazem da ti uhavatis svoju "draganu"pa na zimu kada mi svi budemo kitili jelke,a ti negdje u tople krajeve,posto je to "tvoje"more uvijek hladno..pa nam fino pises,kao i Lomitelj..vidi sta se njemu desilo na odmoru(mislim na bebu)ili pre..nema veze..
    I kako ono vase bebce (francusko)valjda?Na kom je jeziku progovorilo?

    ОдговориИзбриши
  60. Posto nisam nocna ptica, prespavala sam vas chat. Sad vidim da nisam u toku, ne pratim sta je "ČD".

    ОдговориИзбриши
  61. U.M. je nekoliko puta otkucao ČD umesto :D, pa je ostalo tako. Hypatia je Hypi ili XP, a o stabilizatoru ne znam ništa, kasno sam se ubacila. :)

    ОдговориИзбриши
  62. Драга моја Тина, с обзиром да је ово моја кафана, морам да сносим одговорност што столови нису увек на најинтересантнији начин постављени. Чини ми се да је то главни узрок немања воље ни жеље за дубље коментарисање...

    ОдговориИзбриши
  63. Lomitelju, onoliki sajt Blica (sa svim saradnicima) pa i tamo često bude praznog hoda, prečesto u poslednje vreme... Ma ovo je samo zatišje pred buru... videćeš... Mislim da će glavna sezona da se zahukta kad počnu snegovi i košava.

    ОдговориИзбриши
  64. "Блиц" штуца у последње време и то само тако. Зашто? Појма немам. Чак и када сам покушао да будем КРАЈЊЕ аполитичан и весео, нису ми објавили коментар. Оно за Јована... Понекад имам инспирацију за такав тип коментара али јок. Ипак, покушаваћу и даље. Шта рећи. С тога, не бих баш да се угледам на њих, нису баш неки узор, више су за утеху :)

    ОдговориИзбриши

Пратиоци

Претражи овај блог

...

free counters