Prime Directive

И да будемо начисто. Вређање мене овде још и може да прође, задаћете коју рану мојој сујети, зарашће, нема везе, али вређање неког другог, на мом блогу, мојој авлији, не дозвољавам. Ово сматрам разбибригом и малом можданом гимнастиком а не огласним простором те ако неко жели некога да прозива, нек` лепо отвори свој налог па удри брате, сестро или шта си већ. Свађа и те клиначке глупости не долазе ни под који обзир! Није цензура већ немање разумевања за приземна срања. Ако ме нешто нервира и диже ми притисак је препирање ради препирања! Двоје не може да разговара ако имају исти став, то је јасно ко летњи дан у подне, али контрирање зарад самозадовољавања личне малограђанштине заиста нема шансу. Аргументовани ставови долазе у обзир, то волим и много ценим и надам се истима. Унапред хвала на разумевању.

Понешто о мени

Моја слика
Половина људи има константну жељу да другима прича приче и објашњава очигледно. Ја спадам у другу половину. Ако имам шта да кажем рећи ћу/откуцаћу овде па кога интересује, интересује. А кога не интересује... изгубио је 10 секунди живота док је и ово читао. Нек` тражи бољу кафану!

... а кога интересује више података о мени:

четвртак, 14. октобар 2010.

Мирко!

Доктор рече: дечак! Куроња татин!

36 коментара:

  1. Red je onda da Mirkoni prvi čestita... To sad i činim! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Lomitelju,heeejjj...pa i ja cestitam!A sa"zelje,cetitke i pozdravi"krenula od jutros!Ovo ti je najbolje do sad!Cek,da skoknem da youtub.,da "narucim" koju pjesmu...ako veceras ima ko budan,ja cu da ludujem!
    Pa imat cemo i malog Lomiteljcica(slomi jezik,dok napisa-al'ga srocih!)Ajde,Lomiteljki poljubac od mene,nece ti biti tesko!!!

    ОдговориИзбриши
  3. Evo od mene nešto umesto pesme...

    http://www.youtube.com/watch?v=GFZjnmDlR88&

    Iver ne pada daleko od klade, a?

    ОдговориИзбриши
  4. Mirkoniii,he,he..ma,imas ga u onom tvom "malom prstu"-net..gdje ga samo nadje!Bas je bas,bas...nasmijat ces Lomija,mene jesi..

    ОдговориИзбриши
  5. Za gazdu,goste i kafanu od mene:
    http://www.youtube.com/watch?v=KS94XiqY08

    Naklon Stulicu,i ekipi,svim zabavnjacima,ali BRE!!! SSIISAAAAJ ooopalac
    Gazda,ode casa,jos jedna,iju...ma,ko ce da broji,kupi't cu ti paket iz Ikea!

    ОдговориИзбриши
  6. Jebe mu zivot,pa ja u kafani nikad nisam bila!Onoj pravoj!A kamo li narucila pjesmu.Kud ostari?Eto,zelja mi...
    Narode,hoce li ko ovde uskoro da se zeni,udaje?
    Skoro sam kontala,pa ja od svoje svadbe nisam bila na drugoj..Stvarno...Eto,sedam godina...Sve sto je bilo do sad,a i to je bilo malo,nekako me mimoislo,zivot nije dao,pa malo dijete,pa tuga...Sad ce te da kazete-Gdje se ova zena "tura"?
    Evo,da se izvadim,ustvari,ovako cemo:Nemoj da mi neko od vas dodje u grad mercedesa a da mi se nejavi!Najozbiljnije vam kazem!
    I jeste da "ludim" veceras u kafani,bas sam vesela,ali nisam "poludela".Znaci,razumjeli smo se...

    ОдговориИзбриши
  7. Mirko! Jaaaaao, k'o moj tata! :)))I k'o Mirkoni. :)) Imaćemo još jednog Mirka u kafani. Doduše, ovaj neće piti pivo, bar ne uskoro. :))) Uostalom, nije bitno da li je Mirko ili Mirka, bitno je da je sa bebicom sve u redu. Jooooj, medenjak mali, Lajka se sva raspilavila, sve počela repom da maše. :)))

    ОдговориИзбриши
  8. Inače, ja bukvalno obožavam bebe. Svi nešto šize kad vrište, meni ne smeta. A i bebe vole mene. Toliko se glupiram i kikoćem kad sam u blizini nekog medenjaka, verujem da bebe kontaju da sam neka velika ludačka zvečka. Vole da me vuku za kosu, bo'me i ima je, vuku me za moje ogromne minđuše, divota. Ali, verovatno ne samo zbog toga... Bolje da ćutim, u stvari. :)))

    ОдговориИзбриши
  9. Bice super kad nam se pridruzi taj mali svrca :)))
    Zurka veceras do zore!! :)))

    ОдговориИзбриши
  10. Mirkoni,Lajka,jeste vidjeli danasnji(sutrasnji)Blic Strip?He,he.
    Ja malo "skoknula"dok ne dodju i drugi gosti...

    ОдговориИзбриши
  11. Takoc,sad nas i ima..Narode,ako sam i nesto zaboravila da napisem u gore pomenutom linku,preskocila,pjesma je od V.Zmijanc-Kazni,me kazni...Zbog ritma,pa kad krene refren,ja odlijepim svoje dupe,pa puckaj prsticima,pa prstici gore,uf..Jedino nikad nisam znala ono kada raisris ruke,pa zanjises grudima,eh..ko Kostana...Opalim narodnjacu jedva jednom godisnje,ali onda ne znam stati..Do sutra..A i dragi mi ode u trecu smjenu,he,he...Dobih pusu i kuckanje prsta u potiljak.A?Pamet,ma pusti me veceras...

    ОдговориИзбриши
  12. Što se tiče stripova ove nedelje, omiljeni mi je onaj: "Išao si da biješ gejeve bez džemperića!"
    Ovaj mi se isto sviđa, ovo s Miškovićem je ekstra, čudi me kako se ranije nije uhvatio za onu debilnu reklamu sa našim fudbalerima.
    http://www.youtube.com/watch?v=knq3yyZzd_g

    ОдговориИзбриши
  13. Гости моји драги, шта да вам кажем... Хвала! Био сам срећан кад сам сазнао да ћу бити ћале, па сам ниво те среће обнављао сваки пут кад смо ишли код чика доктора а он нам говорио да је све у реду и јуче још једном! Није ми било битно шта ће да буде али ако већ може да ми каже... па реци! :) Добили смо питање да ли хоћемо да знамо пол. Јок, ти `оћеш!? И добисмо одговор јуче и сад мојој срећи опет нема краја... Нисам од типова који се одваљују од пића у овим ситуацијама, стварно нисам али сам јуче попио са колегом, једини Србин поред нас двоје овде, једну домаћу шљиву! Имао сам један моменат кад ме понело да пијем али онда... који ће ми то? Могу ја да се радујем и без алкохола! А и Швабе неће скапирати што сам мамуран :) Што се вас тиче, ако се некоме пије, пиће је ту, нек` пије ко шта хоће, нек` баца чаше... ма ко га бре јебе...

    ОдговориИзбриши
  14. Lomi,ajde meni skuhaj jednu jaku,nasu,kafu.Ja ti se sinoc malo opustila,ma "raspustila" da je bio prenos u zivo,smejala bi mi se kafana,danima.Ma,ja ti se stalno radujem,bez alkohola,ali sta da ti kazem,ovde sa ,malo ku..im.Popijem pivo,pa trk u wc.ili mi se prispava,cas vina-odma 'vata,nesto zestoko me "ozari"pa sam poslije gladna..Eto,ali psssttt..nemoj nikome da kazes!Napila sam se samo jednom u zivotu,i to davnooo,jos dok nisam bila gdja.,mama,i slicno(niko mi nije reko da kada nazdravljas sa puno ljudi,samo
    okvasis usta,ili vratis natrag u casu),a ne..Ja sam ti se od nazdravljanja,eto,napila,ziveo tamo-amo...i poslije prekid filma.Ali,sjecam se sa smijeskom.
    Ja opet moram na teren,ali jos danas...ali uzivam u dobrom filingu,i dobrim vjestima..A sve ono sto sam sinoc pisala,potpisujem!Svi ste mi -dobro dosli!

    ОдговориИзбриши
  15. MIIIIIRKOOOOO, DABOGDA NAJLEPŠE ŽENE NA PLANETI DIIIIIRKOOOOO !!!

    (I DABOGDA GITARU SA MNOM U DUETU SVIIIIRKOOOOO ...)

    ОдговориИзбриши
  16. Puno pozdrava za malog Mirka od tetaka Svus, Lajke i Tine, tece Mirkonija, Svirka i Besevica i ostale mnogobrojne rodbine
    iiiidemoooo veseloooo
    http://www.youtube.com/watch?v=3Y9IRJmdPUE
    samo za drustvo u cossskku

    ОдговориИзбриши
  17. Ajde reci kako ste birali ime, sta je bilo u opticaju, i tako to?

    ОдговориИзбриши
  18. Evo jedne i od mene, ojhaa!!

    http://www.youtube.com/watch?v=3Y9IRJmdPUE

    Ojhaaa!!!

    Evo prijedlog za ime - Nikola, po mom misljenju jedno od najljepsih srpskih muskih imena, a ipak i svjetsko.

    ОдговориИзбриши
  19. Ili ste vec odlucili da se zove Mirko?

    ОдговориИзбриши
  20. http://www.youtube.com/watch?v=pFwudRgBIic&feature=related

    ОдговориИзбриши
  21. @ Lajka

    Ajde da ti se ovde obratim a ne na Blicu iako je tema "Slavoljub" sa Blica. Mora da ti je omiljena grupa bila "Partibrejkers" jer ti opet đavo ne da mira pa RASKRINKAVAŠ Slavoljuba i kvariš čoveku koncepciju. Svestan sam da te, donekle, pogađaju reakcije ljudi na njegova pisanija ali shvati to kao eksperiment svoje vrste - IN VIVO! Neće biti neke preterane štete ako se neko i zapali na ono što on piše (a dešava se) ali ja sigurno neću tako lako prežaliti ako ga većina posetilaca Blica "provali" i on se usled toga povuče. Ja mu redovno dam plusić iako je to nekad teško zbog pojedinih upotrebljenih termina. Čovek ima neverovatan smisao za humor, veoma je obrazovan a svojim postovima izaziva takve reakcije koje imaju mnogo jaču vrednost od većine pokušaja "analize našeg društva" mnogih vajnih psihologa, analitičara, politikologa, novinara...

    Zato mu se više ne obraćam jer ne želim da ga izvlačim iz lika. Većina onih koji mu se obraćaju i jesu njegova ciljna grupa... a ja to nisam. Ja sam samo njegov FAN, da upotrebim tu staru srpsku reč. Nemoj mi samo reći da ti nisi, priznaj! Zaključak: OPUŠTENO i uživaj!

    ОдговориИзбриши
  22. Ja jesam njegov fan, dajem mu i ja pluseve. Mada, rekla sam da se minusima i ne bavim. Ja uvek dajem pluseve onim likovima što na stripu pišu da su prvi iako je njihov komentar petnaesti po redu. :) A, onog lika Zdravića sam poklopila zato što me nervira, nisam htela da naudim Slavoljubu, našao se u sredini između mene i onog Bobana Zdravkovića ili kako već. Znaš kako, glupaci, neznalice, oni su mi OK. Uh, ali arogantne spodobe... Na njih sam slaba... :))) Oni što imaju kompleks nenadjebivosti.
    Da objasnim ljudima o čemu je reč.

    Čovek je vređao ljude koji koriste ijekavicu, tj. nazvao ih brđanima i magarcima. Ja sam rođena u prestonici nam, ali tata mi je s brda i smeta mi. Uostalom, zašto bi neko iz kruga dvojke bio bolja osoba, pametnija, obrazovanija od Tine ili Hypatie!

    ОдговориИзбриши
  23. E, ja to nisam vidjela, ali da jesam,da znas da bih planula. Sam Vuk koji im je poklonio ovo pismo je pisao ijekavicom, i ne vidim u cemu je problem. Taj primitivizam mi nikako nije jasan.

    ОдговориИзбриши
  24. Ma to se podrazumeva... Pa bar u ovoj kafani to ne treba naglašavati. Probaj samo da Slavoljuba na Blic sajtu ne označavaš kao provokatora (što on i jeste ali ne samo to). Time ćeš njegov mamac učiniti efikasnijim i primamljivijim... kad već ribice tako halapljivo grizu!

    P.S. A oni na STRIPU što se javljaju kao "prvi" su bili interesantni prvih dana ali UDAVIŠE... i oni stvarno prvi a i oni petnaesti!

    ОдговориИзбриши
  25. Ja gotivim onog lika što je "uvek prvi". Znam ja da su oni dosadni ljudima, ali meni je beskrajno simpatično to što uvek dobiju po 300 minusa. Još kad ljudi krenu sa vaspitačkim komentarima tipa: "Ala je tebi život dosadan, tralala... Radiš li ti nešto? Je l' ti ovo najveći uspeh u životu?" Hahaha, zamisli što je neko utrošio mnogo korisnog životnog vremena da bi ostavio komentar u ponoć. :D A i jaka stvar što je neko danguba. Pogotovo ako je u srednjoj školi, u šta verujem. :) Nečuveno za naše prostore. :)

    ОдговориИзбриши
  26. Doduše, heter je dobro rekao onom "Bobanu Zdravkoviću" da je noob onomad. :D

    ОдговориИзбриши
  27. Прво ћу да се надовежем на последње мозгарије. Лајка не дирај ми Славољуба, славе ти! :) Веома је интелигентан лик али са пироманским афинитетима. Скоро сам био на граници да му кажем да смањи ватру, изгореше му саговорници, па нисам. Само сам му рекао да му је "свака к`а Његошева!" И немој више да стајеш на мине, драга Лајка, тако ти свега! Опусти се и уживај! Миркони и ја ти стално скрећемо пажњу да се искулираш али ти јок. Не да ти тај ђаволчић на рамену мира па то ти је... Нема везе, волимо ми тебе и даље али се о...п...у...с...т...и... А ко је први и ко није на стрипу, па држање буквице о смислу живота на исту тему, је и мени дојадило.
    Него, шта је "noob"?

    ОдговориИзбриши
  28. Улични, хвала на честиткама. И ја бих волео да научим да свирам гитару тако да ако Мирко буде имао жељу за тако нечим, ја ћу му се придружити. Има да свирамо да пршти! ;)

    ОдговориИзбриши
  29. Име смо бирали, није да нисмо, али не дуго. Принцип којим смо се водили је да има смисла и на српском и на већини језика у свету. Заиста немам појма где ће ми дете сутра живети али да му дам име Живадин и сличнои, зајебаћу га за живота. Не иде... :) Разлог за име Мирко има и у једном мало личнијем разлогу са моје стране а моја малена се сложила и то му је то.
    Већи су нам проблем представљала женска имена. Заиста јесу. Много имена има која су нам се допала али имају "ј" а оно је проблем. Пример је Марија, миг ка столу за којим седи инспектор ;), јер то "ј" овде не изговарају. Ту је и Данијела и друга која опет па имају веома чудан нагласак овде при изговору и све тако без везе. Кад се човек мало замисли на ову тему, често зађе у ћорсокак.

    ОдговориИзбриши
  30. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=n00b
    Evo, ima nekoliko prevoda, a svaki se može primeniti na dotičnog. :)))

    ОдговориИзбриши
  31. Što se tiče opuštanja, ja nisam napeta, samo imam dug jezik. Kakav đavolčić na ramenu? :))))

    ОдговориИзбриши
  32. Možda ovaj džavolčič? Ovaj što se vrzma oko Alison Moyet dok peva svoj hit iz 80-tih "That Ole Devil Called Lov(r)e"...


    http://www.youtube.com/watch?v=mwFuQW_o1ik

    ОдговориИзбриши
  33. Viši inspektor Bešević17. октобар 2010. 00:44

    Neka je ziv i zdrav! I cim zavrsite s njim da planiras dalje...bar jos dva komada. :) Ziveli!

    ОдговориИзбриши
  34. Haha, ja ti želim jednu vitku bebu, kao što sam ja bila. :P

    ОдговориИзбриши
  35. Планирамо, планирамо... већ сад смо у преговорима :) Немачка, планирање, ништа се овде не препушта случају!
    Лајка, нека буде и витка као ти, нема везе, нек` си ти нам жива и здрава ;)

    ОдговориИзбриши

Пратиоци

Претражи овај блог

...

free counters