Prime Directive

И да будемо начисто. Вређање мене овде још и може да прође, задаћете коју рану мојој сујети, зарашће, нема везе, али вређање неког другог, на мом блогу, мојој авлији, не дозвољавам. Ово сматрам разбибригом и малом можданом гимнастиком а не огласним простором те ако неко жели некога да прозива, нек` лепо отвори свој налог па удри брате, сестро или шта си већ. Свађа и те клиначке глупости не долазе ни под који обзир! Није цензура већ немање разумевања за приземна срања. Ако ме нешто нервира и диже ми притисак је препирање ради препирања! Двоје не може да разговара ако имају исти став, то је јасно ко летњи дан у подне, али контрирање зарад самозадовољавања личне малограђанштине заиста нема шансу. Аргументовани ставови долазе у обзир, то волим и много ценим и надам се истима. Унапред хвала на разумевању.

Понешто о мени

Моја слика
Половина људи има константну жељу да другима прича приче и објашњава очигледно. Ја спадам у другу половину. Ако имам шта да кажем рећи ћу/откуцаћу овде па кога интересује, интересује. А кога не интересује... изгубио је 10 секунди живота док је и ово читао. Нек` тражи бољу кафану!

... а кога интересује више података о мени:

субота, 21. јануар 2012.

Још један интермецо

         Постао сам аљкав, признајем. Ово пословно одсуство ме је померило за "пи пола". Али обећавам да ћу се од следеће недеље вратити у прави колосек. До тада, опраштајте. И да, умало да заборавим. Ни ове слике нису моје. Опет ако се јави власник и буде имао нешто против да оне стоје овде, нека каже и нема их више.

          Елем, ово је прво службено упутство на тему безбедности у Америци. Година издавања ми није позната али бих рекао да је издат у "златно" доба америчког напретка. Доба кад је било битно да имаш што већи ауто и што лепшу рибу. Посао, гориво и сличне ствари нису биле од друштвеног значаја. Сад кад мало боље поразмислим, оне две ствари су и дан-данас популарне и битне одређеним нивоима свести. Американци... свашта су нам наметнули. Али да се не расплињујем, уживајте и пажљиво. Читајте упутство ако нешто није јасно!














15 коментара:

  1. Svake nedelje u jedan od mnogobrojnih inboxa mi dođe nedeljno sledovanje raznih sajtova. To mi omogućuje servis "StumbleUpon". I baš danas mi dođe ova zanimljiva animacija. Koketira sa temom bezbednosti i povreda. Uklopiće se fino...

    http://www.stumbleupon.com/su/2gAd5p/chzgifs.files.wordpress.com/2010/09/jackiechanvssauronp1.gif

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Уклопио се. :) Кад већ спомену тај сајт, следи мање скретање са теме. Ја сам више пута хтео да се региструјем код њих али ми на крају уношења свих података нуди да одагнам све сумње у то да ли сам "спамер" или не. То могу да решим или кликтањем на линк за "фејсбук" или да унесем чудна слова и бројеве. Налог на оном чуду сам давно угасио а тих слова нема! Чим кликнем на "Done" пријави ми да нисам унео слова. Па не видим их јебем га! Грешим ли где?

      Избриши
    2. Nema skretanja sa teme. Ipak je ovo intermeco. Može sve da se udrobi u to.

      Ja sam se tamo registrovao jako davno. Ne znam šta ti je činiti. Možda da probaš sa nekim drugim brauzerom. IE, na primer. Trebalo bi da imaš i plaginove za javu ili fleš ako si veran "vatrenoj lisici". Ja jesam...

      Избриши
  2. Лисицу и ја волим али не могу да пронађем одоговарајуће додатке за јаву и флеш. Можеш ли ми рећи које си ти инсталирао?

    Унапред захвалан,
    газда кафане

    П.С.: Имаш `ладно пиво испод шанка ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ovde ispod šanka ne vidim ništa. Jedino Lajka hrče na podu. Zato i nema piva... :)

      Gazda, ne reče da li bar explorer vidi captcha. Probaj ovde da učitaš javu (cenim da je samo u tome problem)...

      http://www.java.com/en/download/manual.jsp

      Избриши
    2. Опрости, не рекох да ли је успело. Јесте, преко јебеног експлорера.

      Избриши
  3. Ja ne hrčem i nisam pila pivo već dugo. :P

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hoćeš da kažeš da škrgućeš zubima i ljuštiš rakiju?

      Избриши
    2. Ne pominji škrgut zubIJU. Moja bivša cimerka bila je škripalica, nemaš pojma kako je kad pokušavaš da zaspiš sa glavoboljom slušajući taj milozvuk.

      Избриши
    3. Малена и ја смо поделили улоге. Она мене понекад буди јер хрчем а ја њу јер шкрипи зубма. И функционишемо! :)

      Избриши
  4. Gazda, gazda... ti obrisa svoj nalog na Blicu ali... kad mi se učini da neki komentar na njihovom blogu odstupa od JUS-a, autor često bude "neko" sa kafanom u svom nadimku. Eho starih vremena...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Помогне ми да мало одморим, да скренем мисли са пословних тема. Бар на кратко. Више им не дајем значај као пре. Сада је то коментарисање више некако као у реклами за моторно уље: "Сипаш и не мислиш!" :)

      Избриши
  5. Malo zanimljive geografije. Ovo je preciznije i od google earth-a...

    http://img688.imageshack.us/img688/374/geobl.jpg

    ОдговориИзбриши
  6. Покида ми живце овај Ђоковић мајке ми миле. Питам се `оће ли ми остати довољно истих за рукомет. Па онда и ватерполо! ... ух... Ако следеће недеље свратите и кафана буде закључана, знајте да сам у болници. Кардиологија или психијарија.

    ОдговориИзбриши

Пратиоци

Претражи овај блог

...

free counters