Prime Directive

И да будемо начисто. Вређање мене овде још и може да прође, задаћете коју рану мојој сујети, зарашће, нема везе, али вређање неког другог, на мом блогу, мојој авлији, не дозвољавам. Ово сматрам разбибригом и малом можданом гимнастиком а не огласним простором те ако неко жели некога да прозива, нек` лепо отвори свој налог па удри брате, сестро или шта си већ. Свађа и те клиначке глупости не долазе ни под који обзир! Није цензура већ немање разумевања за приземна срања. Ако ме нешто нервира и диже ми притисак је препирање ради препирања! Двоје не може да разговара ако имају исти став, то је јасно ко летњи дан у подне, али контрирање зарад самозадовољавања личне малограђанштине заиста нема шансу. Аргументовани ставови долазе у обзир, то волим и много ценим и надам се истима. Унапред хвала на разумевању.

Понешто о мени

Моја слика
Половина људи има константну жељу да другима прича приче и објашњава очигледно. Ја спадам у другу половину. Ако имам шта да кажем рећи ћу/откуцаћу овде па кога интересује, интересује. А кога не интересује... изгубио је 10 секунди живота док је и ово читао. Нек` тражи бољу кафану!

... а кога интересује више података о мени:

субота, 14. јануар 2012.

Интермецо

Све слике потичу са интернета. Одакле, не сећам се више. Ја не полажем било какво право на исте и ако се којим, невероватним, случајем јави власник, обрисаћу пост. Уживајте у сликама познатих, више или мање, из школских дана.

50 центи
Алек Болдвин

Елис Купер
Анџелина Џоли

Ексл Роуз
Барак Обама

Барбра Стрејсенд
Бил Клинтон

Били Боб Тортон
Брус Спрингстин

Брус Вилис
Шарлиз Терон

Шер
Кортни Кокс

Дејвид Хаселхоф
Дејвид Швимер

Деби Хари
Деми Мур

Дензел Вошингтон
Дита фон Тиз

Доли Партон
Еди ван Хален

Еди Ведер
Елвис

Еминем
Ева Лонгорија

Ферги
Флеа

Џорџ Буш Млађи
Џорџ Буш Старији

Џорџ Клуни
Џорџ Мајкл

Гвен Стефани
Хале Бери

Харисон Форд
Хилари Клинтон

Халк Хоган
Иги Поп

Џејмс Хетфилд
Џенис Џоплин

Џеј Лено
Џенифер Хадсон

Џенифер Лопез
Џенифер Енистон

Џери Гарсија
Џесика Симпсон

Џим Морисон
Џони Кеш

Канје Вест
Кети Пери

Кевин Костнер
Кид Рок

Ким Бесинџер
Курт Кобејн

Лорин Хил
Леонардо ди Каприо

Мадона
Мараја Кери

Мерилин Менсон
Мет Дејмон

Мет ле Бланк
Мајкл Стајп

Мишел Фајфер
Миси Елиот

Нил Јанг
Опра Винфри

Пи Диди
Памела Андерсон

Парис Хилтон
Пола Абдул

Фарел Вилијамс
Принц

Ричард Гир
Роберт Дауни Џуниор

Робин Вилијамс
Розен Бар

Расел Бранд
Расел Кроу

Сара Палин
Шон Конери

Шерон Стоун
Снуп Дог

Стив Џобс
Стивен Тајлер

Том Круз
Том Хенкс

Томи Ли
Том Пети

Ума Турман
Витни Хјустон

Вил Смит

21 коментар:

  1. Као што рекох, нисам довољно кући ових дана, па је зато овај сто пун слика а речи му мањкају. Могуће је и да ће следећи бити у овом стилу. Јеби га, посао, обавезе, живот...

    А имена испод слика ћу да ставим за који дан. Нека лица су очигледно препознатљива али има и оних других, рекао бих чудних.

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam manje od desetoro prepoznala. Ne ide meni to.

    ОдговориИзбриши
  3. Viši inspektor Bešević16. јануар 2012. 02:21

    Prepoznao sam sledece (odozgo na dole):
    -Andjelina Zoli
    -Adam Sendler
    -Denzel Vasington
    -Dzordz Bus (jebem li ga koji je i ako jeste uopste)
    -Dzejms Hetfild (Metallica)
    -Dzej Leno (ako se ne varam odmah ispod Dzejmsa? )
    -NN (riba Breda Pita pre Andjeline (Prijatelji) ne mogu sada da se setim imena)
    -Sade
    -Tina Tarner (ako se ne varam)
    -Met Dejmon (mada sam prvo pomislio da je pokojni Patrik Svejzi)
    -Mik Dzeger (samo on moze da ima tako velika usta,ne verujem da je neko drugi)
    -Tom Henks
    -Tom Kruz (levo od Henksa ako se ne varam)
    -Uma Turman (tako mio i blag osmeh se ne zaboravlja)
    -Vil Smit (prepoznao sam ga po usima,hahha)

    Jos dvoje troje su mi nesto poznati,ali ne bih znao ko su. Nadam se da ni kod ovih nabrojanih nisam previse omanuo. :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Viši inspektor Bešević16. јануар 2012. 02:23

      Gazda,moram da ti pohvalim ovo dovodjenje u red komentara i opcije za odgovoro. Uvek mi je to falilo. Odlicno. Sada sve izgleda preglednije. Fale samo redni brojevi. :)

      Избриши
    2. Nije to Gazdino delo, cenim. Pa njemu su trebali DANI da (uspešno) promeni tapete kafane. Pre će biti da je ovo masovna promena. Isto se desilo i kod Uličnog. Ne verujem da su njih dvojica u telepatskoj vezi i da deluju sinhrono (k'o plivačice).

      Što se tiče prepoznavanja, lepo me je krenulo. A posle sam se pogubio. Srećom, stavljanjem miša na svaku sliku, na status baru (fajerfoksa u mom slučaju) se može pročitati o KEM se radi. Neki likovi su, blago rečeno, zapanjujući.

      Избриши
    3. Vremena su zeznuta. I inače a i u ovoj kafani. Treba otići tri sata u rikverc.

      Избриши
  4. Nisam ja, nazalost ne znam bas toliko da programiram. A i dalje kuckam sa mobilnog i nadam se da cu sredu biti u stanu da "potpisem" slike.

    ОдговориИзбриши
  5. Дакле, Инспекторе, као што видиш нема ни Адама Сендлера, нема ни Шаде, ни Тине Тарнер а ни Мик Џегер није на списку. Ипак и уважени отац Лив Тајлер има уста, што је мој ћале знао да каже: "к`о чарапин почетак!"

    А ти, Миркони... немој више да "мешаш малтер", знаш! :) Пре времена си рекао како сви могу да виде имена. Сјеб`о си ми принцип... :)

    ОдговориИзбриши
  6. Има ли изненађења? Разочарења можда...?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Viši inspektor Bešević19. јануар 2012. 03:14

      ja sam iznenadjem koliko sam faca pogresno procenio. :)) Osim sto sam mislio na Svimera,a pisao Sendlera. Isti kurac. :)))
      Jebote,kako ono nije Sade...to je prosto NEMOGUCE. Ne prihvatam ove rezultate. :)
      I kao dosta dobar poznavalac rok muzike ne mogu sebi da prezalim kako sam zaboravo da i Stiven Tajler ima usta kao i dzeger,da moze da prica i jede u isto vreme. :))
      Opra mi je bila sumnjiva,nju sam ispustio...i Bus stariji,to je ono sto sam pomislio ali nisam napisao. Ovo ostalo mi je totalni urnebes...pojedini POSEBNO! :) Kobejn lici...a neki kao Tomi Li,Seron,Koneri,Pejlin,Pamela ,Princ... daleko bilo! :))

      Избриши
    2. Viši inspektor Bešević19. јануар 2012. 03:17

      Za Maraju Keri sam pomislio da je Tina Tarner. :))
      A ovo za Merilin Mensona se ne vazi,pa njega ni majka ne bi prepoznala,jer ga nije videla cistog lica poslednjih 20 godina...Menson se ne racuna. :)
      eksl rouz fini decak iz prve klupe-bitanga! :)))

      Избриши
    3. Биће да није само Ексл био мали штребер у школици... Има њих доста који су тада били понос својих родитеља, а после су почели да глуме лудило. Има их пар, као нпр. Џејмс Хетфилд и Еди ван Хален, који су одмалена били спремни на дугу "металску" фризуру. Али људи моји, Брус Вилис са косом, је л` то уопште могуће? :)

      И да, Мерилина нећемо узимати у обзир. Ту си у праву. Сећам се да сам гледао документарац о његовом концерту у Јапану. Свуда има своје обожаваоце, као и сви одозго, али је он решио да се прошета улицама без шминке. Чак је изашао из хотела и прошао кроз буљук унезверених Јапанчића који су чучали и чекали не би ли се њихов "јунак" појавио. Прошетао се човек, пазарио пар ситница, направио пар фотки као и сваки други туриста и вратио се у хотел. Опет кроз ону гужветину. И? Ништа. Нису га препознали. И морам признати да му је боље да се шминка до краја живота. Ружан је бре, много је ружан...

      Избриши
  7. Mene na slikama period sedmi-osmi razred niko ne pozna;padaju mi svi od smijeha kada pokazem koja sam ja.Jer majice tri broja vece(da se slucajno nevide grudi, konture tjela),pa friz-nesto kratko,zadnja moda tog doba,plus pubertet i koja bubuljica-nema sta,kraljica male mature:))).
    Meni je Dzordz Kluni zivi pis sa ovim serpa frizom...
    Swoosh jos nema.Narode,meni se "javlja"da nam se Swooska mozda porodila.Nesto mi cudno da od nje bas ni slovca.Swoosh,draga moja,ako citas,ostavi bilo koje slovce,da znamo da si dobro,da ja sad ne pozurim prerano sa cestitkama,ali mislim na tebe.
    Hypatia,na kafu te cekam,ti samo biraj vrijeme,mjesto i "oruzje"...javi i ti kada kreces,mada ako je sve ok.sa vizom,sada ti je ludilooo... pakovanje,prijatelji,roditelji,posao...ma ludilooo,a Hypatitikus(al' ga slozi,he,)te ceka.I ja:))).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Искрено Тина, мене би сви препознали. Основне црте лица су ми исте. Мало сам се променио. Имао сам другу фризуру, понекад и чудну одећу али лик је остао исти. Ово није моје субјективно мишљење већ коментари других. А ти да си онда знала оно што сад знаш, не би носила те мајице 100% сам сигуран. Обукла би нешто уско па нек` пукну од муке! ;)

      Избриши
  8. Joj,ovo moram da podjelim sa vama,malopre mi stiglo.Posto planiram u februaru par dana na snijeg(Austrija,Italija),neka usukana brvnara,sanke,moja malena,i tako,sad dobih od jedne drugarice ovo.
    http://www.svet.rs/najnovije-vesti/skijaski-autfit-sezone
    Ha,ha,ha...sa koje li je planete???? Vidi mene,iza keza stavila tacku :))))))......pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. he,he,he,usukana brvnara-ma nek bude i usukana,ako je ususkana,pa ako ima jos i neki kamin,ih,kao u reklami...samo mi fali mrmot da zavije cokoladu...

      Избриши
    2. Уживај у снегу, а твој линк не могу овде да отворим јер садржи "експлицитну забаву!" :) :) :)

      Избриши
    3. Ako se tetka u tigar-leopard printu,carapama,pa preko sorc,sa sve krznom na stapovima i skijama(moguce,verovao ili ne),i nekakvom ucebanom kosom,kao jamobilja,naziva "eksplecitni sadrzaj",hmm,ma i bolje da nisi vidio...

      Избриши
  9. Prepoznala sam:
    1. Anđelku
    2. B. Strejsend
    3. Šer
    4. K. Koks
    5. Švimera
    6. Longoriju
    7. Dž. Eniston
    8. Onu is Fugees-a
    9. Maraju
    10. Dejmona
    11. Kruza
    12. Vitni
    13. Smita Vila

    Hm, delovalo mi je kao da nisam ni desetoro prepoznala. Onda sam pitala Milana da se igra sa mnom. Prepoznao je ove koje sam ja prepoznala + Umu, Henksa, Snup Doga, Robina Vilijamsa, Gira, Didija, Leonarda, Kanje Vesta, drugu Dženifer, Klunija, Buša, Eminema, Denzela, Š. Teron, Obamu i 50 cent-a. Znači, on je skoro 30 prepoznao. :)))

    Meni skoro niko od ovih preostalih ne liči na sebe... Madona, Gven, Mič Bjukenon, Axl, B. Vilis, P. Hilton... Užas... Niko mi ne liči.

    ОдговориИзбриши
  10. Hej, ljudovi, samo da mahnem da sam zivo i zdravo stigla, smjestila se i pocela da radim juce. Zasad mi je sve super vidjecemo za ubuduce.
    Prepoznala sam sigurno 20ak likova, ali me sad bas mrzi da ih nabrajam, u zurbi sam.
    Tina, eto me na kafu. :)

    ОдговориИзбриши
  11. Лајка, твом Милану да кажеш да, колико већ у понедељак, пошаље биографију са резултатима овог "теста" у МУП. Почеће да ради најдаље у уторак. :)

    Хипатија, па нек` је са срећом! Тура пића у њено име, па нек` иде живот!

    ОдговориИзбриши

Пратиоци

Претражи овај блог

...

free counters