Prime Directive

И да будемо начисто. Вређање мене овде још и може да прође, задаћете коју рану мојој сујети, зарашће, нема везе, али вређање неког другог, на мом блогу, мојој авлији, не дозвољавам. Ово сматрам разбибригом и малом можданом гимнастиком а не огласним простором те ако неко жели некога да прозива, нек` лепо отвори свој налог па удри брате, сестро или шта си већ. Свађа и те клиначке глупости не долазе ни под који обзир! Није цензура већ немање разумевања за приземна срања. Ако ме нешто нервира и диже ми притисак је препирање ради препирања! Двоје не може да разговара ако имају исти став, то је јасно ко летњи дан у подне, али контрирање зарад самозадовољавања личне малограђанштине заиста нема шансу. Аргументовани ставови долазе у обзир, то волим и много ценим и надам се истима. Унапред хвала на разумевању.

Понешто о мени

Моја слика
Половина људи има константну жељу да другима прича приче и објашњава очигледно. Ја спадам у другу половину. Ако имам шта да кажем рећи ћу/откуцаћу овде па кога интересује, интересује. А кога не интересује... изгубио је 10 секунди живота док је и ово читао. Нек` тражи бољу кафану!

... а кога интересује више података о мени:

недеља, 25. септембар 2011.

Октоберфест



Фестивал пива, разбијање од алкохола али и неумереност у храни, сисате Немице, али и странкиње, у народним Баварским ношњама које под шаторима носе по десетак кригли пива одједном, мушкарци одевени у чудне, кожне панталоне са још чуднијим шеширима на главама али и домаћи филм, истог назива, са Гонцићем у главној улози.
      Све ово је делимично тачно, јер се односи на ближу историју овог вашара. Почетак је био давно… Могао бих овде о њему да давим к`о змија жабу али нећу! Кога интересује, ево извора информација: http://en.wikipedia.org/wiki/Oktoberfest. За мене овај вашар има једно сасвим, сасвим друго значење.
        Првог августа 2007. године ми је стигао мејл који ме је обрадовао као ниједан пре њега. Био је од једне девојке. Невероватно узбудљив тренутак, морам признати. Знао сам јој само виртуелни надимак који сам, у глави, повезао са пар нејасних сличица које ми је дозволила да видим. Модерне технологије су напредније од језика па ћу рећи да смо се упознали у виртуелном свету коју недељу пре ове поруке. Тамо смо разменили по коју реч и дошли до заједничке одлуке да би могли да разменимо и личне мејл-адресе. После првог писма је уследило друго, одговори на иста, питања и подпитања а ја се више и не сећам шта сам све писао и причао. Знам само да сам био веома отворен и искрен. Исплатило се. Стицали смо поверење једно у друго. Једва сам чекао да ми се заврши смена па трк у стан и провера сандучета. Да ли је писала? Јесте... олакшање. Кад не бих нашао ништа, питао бих се: „Да јој се није нешто догодило? Надам се да је добро али да је нисам нечим наљутио?  Ако јесам, што не рече!?“ и сличне, глупаве мисли... Осећао сам се невероватно пријатно. Као да сам се први пут заљубио. Као да ми нико, никада није упутио неку лепу реч у животу. Као да сутра неће доћи ако не чујем/прочитам неку реч од ње. А никад је нисам видео. Можда је са друге стране нека девојчица, па чак и баба, која се лудо забавља. Или још горе неки ортак! Нисам то знао нити ме занимало. Претпоставио сам да нико не може бити толико искрен према мени јер га/је нисам ухватио у лажи за све то време размене писама. Некад човек пусти срце да га води, јеби га. Ја сам тада баш то урадио. После пар недеља, ни о чему другом нисам размишљао осим о томе како да се организујем да је видим. Како то да је питам? Како да је при том не наљутим? Прибојавао сам се више своје грешке него ли њене реакције. Разлог томе је што сам већ правио глупости током преписке. Срамота ме је и чак и сад кад се сетим шта сам урадио тако да нећу да ни да причам о њима. Одлучио сам да будем директан, као и иначе, и једноставно сам је питао. Не умем да лажем, да мажем и увијам речи у фина паковања а био сам стекао утисак да ни њој тако нешто не би пријало. Договор је пао. Видећемо се последњег викенда у септембру.
        Нисам имао ауто, нисам имао искуства са било којим међуградским превозом у Немачкој до тада те сам пазарио карту за аутобус. Питао сам пар колега да иду са мном, да ми праве друштво јер, јеби га, странац сам. `Де знам које и какве муке могу да ме стрефе? Елем, неки нису планирали овај излет, неки једноставно нису хтели да акцијаше и ја нађох неку туристичку организацију која прави једнодневне туре и уплатих, па шта буде! Касно увече 28. септембра сам ушао у аутобус пун немачких омладинаца. Помислио сам да сам промашио бус. Да нисам упао у термин неке ђачке екскурзије, шта ли? Нема везе. Ја знам где сам пошао, плус што су сви били распевани и баш супер расположени и тако ми учинили путовање подношљивије јер уместо очекиваних пет, шест сати вожње, путовали смо око једанаест! Ко би рекао да су Дортмунд и Минхен толико далеко? Јебем ти па никад да стигнемо! Каснили смо два сата, рече возач... То је као требало да нас опусти и развесели, је л`?
         Јутро 29. септембра ћу памтити док сам жив! Излазим из аутобуса и на пропланку изнад Терезине ливаде, видим њу. Слика је мало говорила док је нисам видео. Тражићу опрост од ње јер се не сећам како је тачно била обучена, тај податак увек морам да проверим на сликама, али је мени била прелепа. Јутро је било прохладно а њене руке су биле лед ледени. Упитао сам је због чега јој је толико хладно, а она ми је одговорила да је стигла раније. Поранила је јер није хтела да је чекам кад стигнем... Булумента из аутобуса се одмах упутила ка шаторима на сред ливаде, као да су програмирани. Нисам их видео до поласка аутобуса. Нити сам желео. Имао сам ја паметнија посла.
         Провели смо један диван, опуштен дан у шетњи градом, причању уз кафицу али и држању за руке. Ја и дан-данас не могу да појмим шта је то спојило баш нас двоје? Ми смо се толико брзо потпуно скапирали да је то невероватно. Имао сам утисак као да смо већ годину дана у вези. Она је знала много тога о мени, ја о њој и ето нас сад у центру Минхена, шетамо Маријиним тргом и држимо се за руке. Невероватно, зар не? Признајем, заљубио сам се. И, како ствари стоје, нема шансе да ћу се одљубити. Заволео сам је, она је мене и решили смо да пустимо да срца држе кормило, па где стигнемо.
        После четири године ја је се не могу нагледати. Венчали смо се и све досадашње успоне и падове у нашем малом краљевству смо заједно подносили и преживљавали. Ту је и Мирко, љуби га мајка. Шта би ја данас радио да не би овог Октоберфеста, шта?

П.С.: Да не останем дужан за информације о сапутницима. Већина се вратила пијана к`о гузице, распевана али тотално раштимана. На моју жалост, ипак су певали и у повратку. Бар док нису сви захркали. Неколико их је било само у гаћама, обучени у блато. Одећу су изгубили негде успут ваљајући се по каљугама к`о прасци. И нас двоје смо свратили пре мог повратка да прошетамо мало кроз гомилу. Чак сам срео једног другара из Србије са којим се нисам дуго чуо. Попили смо по криглу пива. Тзв. „Mass“ што је око једне литре. Платио сам је невероватних 8,5€ а пиво је било превише хладно и превише разводњено. Два пута сам пишао док сам је завршио и још једном касније. Али јеби га, хтео сам да пијем пиво на Октоберфесту и ето ми га нá.


29 коментара:

  1. Tako skupo pivo... C, c, c, c! Pa, dobro, ja vam malo unapred čestitam godišnjicu. Bila sam u popriličnom šoku dok nisam shvatila šta želiš da nam saopštiš... Zapitala sam se šta li će Lomiteljka reći na tako romantičnu priču.... A onda mi se mozak probudio iz noćne more koju su složene rečenice izazvale.

    ОдговориИзбриши
  2. I ne znam kakva je to glupa fora da je pivo na festivalima piva mlako, vodnjikovo i skupo.

    ОдговориИзбриши
  3. Još nešto: je l' i ti čuvaš neke važne video snimke i online? (ja da)
    http://www.youtube.com/user/lomitelj

    ОдговориИзбриши
  4. E Lomitelju,Lomitelju,kako si me samo iznenadio.
    Prelijepa ti je prica,tvoja,vasa,iskrena...Hvala ti sto si je podjelio sa nama.Dirnula me ,nasmijala.Nismo tako dugooo,dugo,o emocijama pricali i pili u to ime u kafani.Pljuvali smo,psovali,galamili,svadjali se...ali ljubav,to kada te stisne u grlu,kada ne poznas samoga sebe...e o tome nismo.I pijem u to ime,tj.svracam popodne na hladno pivo!Stavi neko da se hladi!

    ОдговориИзбриши
  5. Ух Лајка, е јеси зајебан критичар... Због тих сложених, понекад и веома дугачких, реченица сам вазда имао 3 на писменом из српског језика. Јеби га, такав сам. Сложен! :)

    Зашто је пиво разводњено је веома добро питање. Пиваре имају зараду и кад је регуларна цена. Приликом оваквих вашара долазе им "с ко`ца и с конопца" па ће попити све што им дође под руку. И скупље је. Па добро, шта да се ради, манифестација је, мора да буде скупље али разводњавање истог је, па злочин! Крађа.

    Улични, ма какав "фејс", какви бакрачи. Ништа велико и специјално. Био је то један мали портал. Почео сам тамо да се појављујем разбибриге ради и дошло је до чега је дошло. И драго ми је због тога.

    Хвала ти Тина. И тебе има па нема. Мајку му његову, па с тобом човек више не може ни поштен разговор да заподене! :) Свратиш, наручиш, попијеш и излетиш напоље к`о попарена... Полако бре Тина, полако, седи... одмори... ;)

    ОдговориИзбриши
  6. Lomi, ja pišem rad o složenim rečenicama, a u pauzi sam svratila u "Kafanu". Nadam se da sa malo pojasnila stvari. :D

    ОдговориИзбриши
  7. Да знаш да јеси. Ја сам се чак овог пута потрудио да користим краће реченице кад ето ти Лајке. :) Али ок, јасно је шта се збило.

    ОдговориИзбриши
  8. Viši inspektor Bešević27. септембар 2011. 02:05

    U skladu sa svetlom srpskom tradicijom upoznali ste se na vasaru! :) Vrhunski! :)
    Kada sam zavrsio sa citenjem (inace sam posle par recenica znao o cemu ces da pises) setio sam se kako bi ovo sve nadogradio jedan moj prijatelj koji ima strasan talenat za "nadogradnju dramskih situacija" (steta sto nije ucio za scenaristu) i uzasno obraca paznju na detalje...pa bi on ovde dodao i to kako se ti setkas vasarom,sa slamkom u ustima,merkas snase okolo,tamo ovamo...primetis nju,nalaktis se na neki tarabu i odvojis oko vrlo NEdiskretno :)) ...dok muljas slamku po ustima kao da si Klerk Gebl. :) I tako dalje... :)

    ОдговориИзбриши
  9. Viši inspektor Bešević27. септембар 2011. 02:09

    I jos ovo...
    O DA!!! Naravno da znam onaj vic sa dva bika! To mi je OMILJENI vec godinama! Mislim da sam ga prvi put cuo u nekom filmu u kome ga Al Pacino prica.

    A ima jos jedan...mislim da ga je isto Al ispricao u nekom filmu...nisam siguran...kaze
    "Sine,kada vidis negde neku lepu zenu,dobru ribu,moras uvek da znas da na ovom vetu potoji BAR JEDAN muskarc kome je muka sto mora da je kara" :))

    ОдговориИзбриши
  10. Viši inspektor Bešević27. септембар 2011. 02:11

    P.S. kupio sam bezicnu tastaturu za lakse kucanje iz lezeceg i polulezeceg polozaja...pa ne da gutam slova,nego je to STRASNO!!! :)

    PPS
    Cak sam i u PSu progutao nekoliko,pa sam ispravio. :)

    ОдговориИзбриши
  11. Ček malo da spamujem...

    Imam i ja kafanicu :)
    Zove se "Kod San Sira", i nalazi se (kao posebna tema) u okviru foruma namenjenog navijačima Milana. Ima, kao i ovde 6-7 stalnih gostiju (jedva), ali tek je počela sa radom (pre 10.ak dana je puštena u rad posle letnjeg renoviranja).
    Pošto znam da je Lajko on naših, a i inspektor čini mi se, evo pozivam ih da navrate:
    www.milanisti.freeforums.org
    Lajka, da proslediš link Lajku, nemoj da se svađamo...

    ОдговориИзбриши
  12. Jeste li videli Đurin novi tekst na blogu? ČD
    Batalio estradu...

    ОдговориИзбриши
  13. Ne voli ni Milan ni Inter, već Parmu. Ali u gradskom derbiju sigurno navija Inter.

    ОдговориИзбриши
  14. Aj sad i Inspektor neka kaže da sam pogrešno razumeo da simpatiše Milan...

    ОдговориИзбриши
  15. Šta ste bre ućutali?
    Aj ostali, ali šta je sa Mirkonijem? On je bar uvek bio raspoložen za ćaskanje u prepodnevnim satima.

    Ajmo ovako: da svako da opiše prvi susret sa svojom drugom polovinom.

    Evo, ja ću prvi (kopiram deo teksta sa svog bloga):
    "Baš zahvaljujući tome što sam, negde oko 14h (minut gore - minut dole...), u subotu 20. maja 1994. godine, dao jednom "slučajnom prolazniku" da mi svira po gitari, upoznao sam svoju LEPU polovinu. Sedela je na obližnjoj klupici pa smo, dok je dotični tip "guslao", razmenili prvih par rečenica. Danas smo u braku i...
    ...sutra ujutro moram da vodim sina u školu, pa, moram da završim!
    Aj, laku noć!"

    ОдговориИзбриши
  16. Ako nisam uspeo da vas animiram da se oglasite, reći ću samo da se danas u mojoj kući slavi 7. rođendan...

    Čik da vidim ko će se usuditi da ne čestita!

    ОдговориИзбриши
  17. Невероватна седмица... Сваки дан по неки јебени састанак на којем се ништа не решава већ се троше божији дани! А све што ја радим је да их пратим и трудим се да не заспим. За пола сата ћу опет на неке "седнице"... у вражју матер... Елем, седми кажеш, а? Зајебане године, скроз зајебане... Шта друго да кажем осим срећан рођенданац и да га изљубиш у моје име. И немој много сад да одсуствујеш од куће. Буди ту, негде у близини. Јебено је бити дечак у тим годинама без ћалета ;)

    ОдговориИзбриши
  18. Инспекторе, само ми је сламка фалила, веруј ми! :)

    ОдговориИзбриши
  19. Pa srecan vam 7.rodjus!!!! Ljubi malca i u moje ime :)

    Upoznala sam Svuska leto '99 god, posle bombardovanja. Bilo pakleno leto u pm. Posto sam vec studirala, radila sam honorarno nesto bezveze preko leta, da zaradim koju kintu. Ne secam se kad sam ga prvi put videla, ali se secam jedne slike njega kako ulazi u carinsku zgradu, u farmerkama i nekoj zelenkastoj majici.
    Mesec-dva pre toga sam se razisla sa deckom sa kojim sam se zabavljala oko godinu dana, i nije mi bilo do novih frajera. Stglo leto, sve drugarice slobodne, izlasci svako vece...
    Svusko se odmah primio cim smo se upoznali, jedno mesec dana me je vabio da odemo bar na pice. Pristala sam kad me je vec bilo sramota da ga odbijam bezveznim izgovorima. I mic po mic, jedan izlazak za drugim....nisam ni primetila kad sam se zaljubila. Znaci, kod mene definitivno nije bila ljubav na prvi pogled a kod njega jeste :)
    I evo proslo vec 12 godina, kao juce da je bilo. A valjda me sad i hormoni drmaju, sta li, osecam se kao tinejdzerka, sva treperim kad treba da dodje s posla :)
    Posle mi je priznao da me nije tad prvi put video. Video je kod brata neku sliku sa rodjendana tadasnje bratove devojke na kojem sam i ja bila, i odmah sam ga zainteresovala. Posle kad smo se sreli uzivo, odmah je procenio da je to kraj njegovog momackog zivota :)
    Da napomenem samo da nisam neka ubitacna riba na koju frajeri odlepljuju iz momenta, ali valjda je njemu tad nesto kliknulo :)))

    ОдговориИзбриши
  20. E, ajd' sad ostali neka beknu o prvom susretu, meni je ovo bas zabavno.
    Muzicni, cestitam na kreativnosti u izboru teme, mada je Gazda prvi zapoceo i bacio udicu!

    ОдговориИзбриши
  21. Hej, ljudovi, mahanje svima. Citam vas redovno ali nemam inspiracije da guknem bilo sta, medjutim ova tema mi rasplamsala emocije.
    Hepatitis i ja smo se upoznali 3. avgusta, prije pet godina. Ja tek upisala faks i trazila stan u BG-u, a on bio na casovima harmonike- kao i svakog cetvrtka, i iako smo oboje bili iz istog grada i imali neke zajednicke poznanike upoznali se u autobusu na autobuskoj stanici u BG. Sudbonosno, moja tadasnja cimerka i ja zakasnile minut na bus u pola 6, i morale da cekamo do pola 8. Uzele karte koje su spojene dosle, a na njima sjedista 17 i 26. Kako se to dogodilo ne znam, ali kad smo usle u autobus sjedemo mi- ona na 17, ja na 18, kad pojavi se neki deda i kaze da je njegovo 18, i sta cu- ja se pokupim i potrazim 26, kad ono na mjestu 25 Hepatitis. Raspricali smo se tad i do dan-danas ne zaklapamo.
    Jedna domaca rakija za sve!

    ОдговориИзбриши
  22. Posle Hypatijine price nek' mi neko kaze da nema Sudbine !!!! Namestilo se samo tako :)))

    ОдговориИзбриши
  23. Viši inspektor Bešević2. октобар 2011. 08:42

    @UM
    Ako mene pitas,ja simpatisem AC Milan. kakav crni Inter,to je jedan pacerski klub koji cu uskoro biti izbacen u Seriju B,zbog namestanja 4 titule. Evo,vec se sada vracaju na staze "stare slave" gde im je i mesto. Navijam jedino za Zvedu,a simpatisem Milan,Atletiko Madrid i Arsenal. Mada iskreno,prosle godine nisam odgledao dve utakmice Milana,jer jednostavno nisam mogao,niti stigao. Pa ne znam kako igraju.
    Ni Zvezdu ne gledam ove sezone,jer ne mogu da se nerviram vise. Samo ispratim rezultat na kraju.

    ОдговориИзбриши
  24. Viši inspektor Bešević2. октобар 2011. 08:45

    Hipatinijia prica me podsetiila na pricu jednog lika koji je raskinuo neku dugu vezu,pa se nesto usinuo ili ukocio...lezao kuci danima nepokretan ili polupokretan i neka drugarica/komsinica je imala prijateljicu fizioterapeutkinju i dosla zena da ga izfizioisterapeutira (her Zika Pavlovic)...i na kraju mu postade zena. Ozeni se covek iz kreva u kuci,nigde mrdnuo nije. Kad te 'oce...onda te 'oce! :)

    ОдговориИзбриши

Пратиоци

Претражи овај блог

...

free counters