Prime Directive

И да будемо начисто. Вређање мене овде још и може да прође, задаћете коју рану мојој сујети, зарашће, нема везе, али вређање неког другог, на мом блогу, мојој авлији, не дозвољавам. Ово сматрам разбибригом и малом можданом гимнастиком а не огласним простором те ако неко жели некога да прозива, нек` лепо отвори свој налог па удри брате, сестро или шта си већ. Свађа и те клиначке глупости не долазе ни под који обзир! Није цензура већ немање разумевања за приземна срања. Ако ме нешто нервира и диже ми притисак је препирање ради препирања! Двоје не може да разговара ако имају исти став, то је јасно ко летњи дан у подне, али контрирање зарад самозадовољавања личне малограђанштине заиста нема шансу. Аргументовани ставови долазе у обзир, то волим и много ценим и надам се истима. Унапред хвала на разумевању.

Понешто о мени

Моја слика
Половина људи има константну жељу да другима прича приче и објашњава очигледно. Ја спадам у другу половину. Ако имам шта да кажем рећи ћу/откуцаћу овде па кога интересује, интересује. А кога не интересује... изгубио је 10 секунди живота док је и ово читао. Нек` тражи бољу кафану!

... а кога интересује више података о мени:

уторак, 30. август 2011.

Стигли смо!

           Кренули смо из Немачке, коју смо напустили у близини Дрездена. Путовали смо преко Чешке кроз Праг и Брно, преко Словачке кроз Братиславу, преко Мађарске кроз Будимпешту и Сегедин. Данас смо рано ујутро, напокон, стигли у Србију.
         Пежоу је отказала пумпа за гориво неких педесетак километара пре Брна, код места Велке Мезиричи. Квар се догодио у 01,05 минута, ноћ између петка и суботе а Чеси не воле да раде викендима па је део могао бити наручен тек у понедељак. Сва је шанса била да ћемо кренути у уторак али су ме ипак пријатно изненадили кад су завршили шта треба у понедељак после поднева. Цене свега овога и нису биле толико пријатне, али `ајде де, шта се ту може. Све је то само новац... битно је да су главе на раменима, како је знао мој отац да каже.
         Толико за сад. Слика има али их нисам спремио за овај сто. Биће на неком од наредних.

3 коментара:

  1. Ja sam danas bila u Pazovi. Zanimljiv je to bio put. Kod Inđije smo se isključili na autoput, pa smo ušli u Bešku, iz Beške u Čortanovce... usput smo se zamalo spucali u stado ovaca. Onda smo se vratili na stari put, naleteli na sudar na Banstolu i čekali, čekali, čekali.... Kasnije smo opet kroz Petrovaradin i N. Sad išli nekim sporednim ulicama. Od Pazove do Novog Sada preko 90 minuta, a prethodno je kasnio sat vremena...

    Bila sam na sahrani... Tati umro brat od strica... Pričala sam vam o gazdi... Kad je zvao tatu da traži pare, tata mu je rekao da će pare poslati post netom, pošto je u velikoj frci, brat od strica ozbiljno bolestan itd. Nakon nekoliko dana, kad je ona veštičara zvala da sere, između ostalog pomenula je da joj je muž rekao da je tati brat bolestan i počela nešto da kune i da govori kako smo to i zaslužili. Tata kaže da je na početku razgovora rekla "ovde gospođa xyz", ali da on nije kasnije hteo da joj kaže da ona nije gospođa, već nešto drugo na "g". Ljudi moji, zar ta gospođa nije imala sreće što je naletela na ludake, realno?! Svako drugi bi joj se pojavio na kućnoj adresi i izmlatio je.

    ОдговориИзбриши
  2. Viši inspektor Bešević31. август 2011. 00:42

    Nek ste vi nama Gazda stigli,a sad da li je ponedeljak ili je utorak nema veze.
    Cesi? Stare flegme. Nisam iznenadjen da nemaju servis koji rani 24/7 0-24h...uopste nisam iznenadjen. Verovatno i radnim danima rade do 16h...a onda cekas sutra dan ujutru. :))
    Ovo ti je opomena da sto pre kupis Mecku i da se vise ne vozas sa tim PezoLOM...osim mozda do posla i nazad. :))
    Hoces da ti prodam mojega FordETA? :)
    Stavio sam mu nove diskove napred i nove kocnice. Hehehehe.

    ОдговориИзбриши
  3. Nek' ste vi, Gazda, sretno stigli pa kolko god da je trajalo. A naravno da ce se kola pokvariti u sred noci, to je nepisano pravilo, da sve bude sto komplikovanije.

    Lajcice, ti jos muku mucis sa gazdama? A gde sad stanujete, jeste li nasli novu gajbu?

    ОдговориИзбриши

Пратиоци

Претражи овај блог

...

free counters