Prime Directive

И да будемо начисто. Вређање мене овде још и може да прође, задаћете коју рану мојој сујети, зарашће, нема везе, али вређање неког другог, на мом блогу, мојој авлији, не дозвољавам. Ово сматрам разбибригом и малом можданом гимнастиком а не огласним простором те ако неко жели некога да прозива, нек` лепо отвори свој налог па удри брате, сестро или шта си већ. Свађа и те клиначке глупости не долазе ни под који обзир! Није цензура већ немање разумевања за приземна срања. Ако ме нешто нервира и диже ми притисак је препирање ради препирања! Двоје не може да разговара ако имају исти став, то је јасно ко летњи дан у подне, али контрирање зарад самозадовољавања личне малограђанштине заиста нема шансу. Аргументовани ставови долазе у обзир, то волим и много ценим и надам се истима. Унапред хвала на разумевању.

Понешто о мени

Моја слика
Половина људи има константну жељу да другима прича приче и објашњава очигледно. Ја спадам у другу половину. Ако имам шта да кажем рећи ћу/откуцаћу овде па кога интересује, интересује. А кога не интересује... изгубио је 10 секунди живота док је и ово читао. Нек` тражи бољу кафану!

... а кога интересује више података о мени:

недеља, 21. август 2011.

Висинске припреме

          Да ли смо све спремили? Не знам али знам да сам увек нешто заборавио кад сам ишао на пут. Увек нешто мало и некако небитно, а може да се купи у било којој продавници. Иритира сама чињеница да је нешто изостало. Ништа више.
Овог пута је наследник онај који поставља стандарде паковања торби и кофера. Тек кад њега опремимо и спремимо, мислићемо на себе. Следећег викенда крећемо пут Србије. Биће то интересантно искуство, сигуран сам. До тада...

 

Србија - Ваздух (Западна Србија)

 

 Србија - Земља (Источна Србија) 

 

Србија - Вода (Војводина)

 

Србија - Ватра (Београд)


Да ли су најлепше или нису је лична ствар али да су лепе, брате, јесу!


Иако сам се оженио и волим моју малену више од било кога, овај последњи снимак ми увек измами осмех на лице, а то је управо оно што ми треба пре загрљаја мајке Србије.
           А како ћемо се провести, е па, чуће се...

22 коментара:

  1. Hej,pa i mi krecemo put Srbije ovaj vikend(nedelja).Eh,kada bi znala nekog ko pozna i voli Srbiju,da mi objasni,da me upozna sa ovim prelijepim krajevima,istocne,zapadne,sjeverne Srbije.Kratki,a veoma slikoviti krajevi,Srbija kakvu na zalost ne poznam...
    A sta reci za dijevojke,zene,kada slike(video) govore vise od hiljadu rijeci.U svim gradovima,selima,zive djevojke,od kojih zastaje dah!
    Gazda,daj Mirku jednu veliku pusu jer koliko se sjecam,njemu je danas tacno 6.mjeseci.Sada se sjedi,jede raznovrsnija hrana,smijesi mami i tati,i svima koje on pozna,i vjerovatno gura u usta sve sto stigne.Otkriva se svijet svim culima.

    ОдговориИзбриши
  2. Ima se,moze se...mislim na vrijeme.E,pa dok rucak krcka(a i ja sa njim-konacno sam "dozvala"sunce),da prodivanim jos po neku u kafani-hm,samo bi popila nesto hladno.Znam,mohitooo.Mmmmm,Gazda,daj jedan!
    E pa ovako,dragi moji.Cini se meni,gledajuci ovaj zadnji video da nije lako biti djevojka u nasoj rodnoj grudi.Ne,ne...Recimo,ovako.Pogledaj kako su zgodne.Pa sta mislite koliko grama pojedu?Ok.ok,krecu se,vidim roleri,bicikla...pa nocni izlasci,pa zujanje po gradu,sve sam i sama prosla.Ali???Jebote,znate li vi muski,koja je to konkurencija!To je okrutno!Zene,djevojke su postale okrutne jedne prema drugima.Izgleda da je danas"ugojila si se "kao najzesca kletva.Sjecam se i sama perioda kada sam bila bas,bas ok.,sami misic,komentar otprilike-je,ali si propala!Da nisi bolesna???Jebote!Znaci,drugo je kad te odmijeri tip,ali kada te zensko "skenira"e to je nesto sasvim,sasvim drugo!Jeste da je blago muskarcima...E,da pa da!A sta je sa muskarcima...recimo,primjer drustva moga brata.Momci,svi godiste '85.par godina,gore ,dole.Znam ih jos kao klince.E,sad,posto ih vecinu vidim barem jednom godisnje,znate sta vam mogu reci-vecina ih se opustila(ruzno mi je reci zapustila)ali samo tako.Tu su dobrani stomaci,vecina,bas "opusteno"izgleda.A djevojke im top-modeli.Totalno!Ma mogu da ih biraju,mjenjeju(kriterijum je inace bas "opak").Svake godine,sve bolje,ljepse.Ili moja snaha,bratova zena.Poslije porodjaja dobila se koja kila,malo celulita i citavo ovo pakleno ljeto,nije otisla do bazena(ima malu ko da pricuva).Razlog,pa nije zadovoljna svojim izledom.Ne,u opste nije optrecena,i neka "pacenica"(ih, kakvih sve izraza slikovitih imamo),ali jednostavno,novi bazen u Sd.je pozornica za pokazivanje boje(koje bio do mora-sretnik),savrsenih tjela,tj.mjesto da se vidi i bude vidjen.Do moga!Ali,stvarno je tako,kaze ona meni,i ja je razumijem.E,zato mislim da djevojkama,zenama nije lako.Nekako se momcima vise gleda"kroz prste"...
    I Lomi,znas sta.Samo da vas posluzi vrijeme,vec vidim vas dvojicu,negdje u hladu,svaki sa svojom flasom,kako vam neka od ovih teta izmami osmijeh.
    Odoh sad po moju malenu,pa na bazen,blazeno opustena medju ovim mojim Svabicama!Pozdrav.

    ОдговориИзбриши
  3. I da se razumijemo,nije ovo tema"muskarci-dvevojke",niti sam otkrila "toplu vodu",ali da je curama lako,nije.A da ih nazivaju svakako,e,to je tek prica za sebe.
    Begam iz kafane,jer cujem sopstveni eho,eho,ehoooo...

    ОдговориИзбриши
  4. Да ћемо се негде успут срести, нећемо. :) Ви ћете пречицом а ми дужим путем кроз источни део ЕУ...

    И не чује се ехо, шта ти је!? Поред оволиких столова... ти ми ту мутиш малтер са тим "ехом"... `ајде бога ти... А Мохито те чека на столу ;)

    Хвала. Добио је пољубац и рекао сам му ко га је поручио ;) У праву си. Данас му је тачно 6 месеци. Још увек не седи самостално али хоће, воља је битна и кад год видимо да нешто хоће, малена и ја, смо ту да му пружимо подршку. Уме да ме изнервира кад је ленштина, кад хоће да га неко носи али добро де, свако има своју "жуту минуту", је л` тако?

    Ако ти ручак загори, сврати на пасуљ. Сви састојци, сем воде и црног лука су из Србије. Не мож` да не ваља!

    Што се тиче девојака и мушкараца... то је, рекох негде, вечна тема. Нема ту краја. Веруј ми да се и ми трудимо да вам привучемо пажњу. Питање је чију и какву пажњу. Једном ми се сестра од ујака пожалила да "нема среће" са мушкарцима. Лепо изгледа и воли да среди. Рекох јој тада да то што се облачи изазовно и секси привлачи управо такав тип мушкараца. Оне којима треба секс за једну, две ноћи и ћао. Скренуо сам јој пажњу да мора да поразмисли о томе ко је гледа и зашто је гледа. То је било пре пар година. Од тада је била замало верена а сад ће се и удати. Тј, надамо се да хоће. Видећемо... Није да се хвалим, у принципу не волим да дајем савете, али овај пут... морам мало...

    ОдговориИзбриши
  5. Ja sam stigla. Živa i zdrava. Bilo mi je ovako, onako i svakako. Pričaću kad se odmorim. Let avionom je kratak... Da je duži, ne znam kako bih izdržala. Kad smo išli u CG, bilo je strašno. Jatov avion je bio strašno klaustrofobičan, sve je bilo čudno, mnogi putnici su izašli prestrašeni. Sve je nekako bilo čudno. U povratku smo išli avionima Montenegro Airlines. To je bilo odlično. Neuporediva razlika između ta dva aviona, a i let je bukvalno bio duplo kraći... O detaljima ću kasnije.

    ОдговориИзбриши
  6. Viši inspektor Bešević23. август 2011. 02:48

    Srbijo MACEHO!
    Ja samo to imam da kazem. :) Od lepote se ne zivi. :))
    Tini i Gazdi zelim lep provod u Srbiji,koliko god je to moguce. :)
    I nasmeja me ova tinina prica za bazen i pokazivanje. Srbi su poznati (Balkanci uopste) kao veliki kompleksasi,ja to nisam kontao previse dok nisam poceo da zivim napolju.
    Cenim da i po Svabiji moze da se vidi neko ko je napolje izasao u pidzami. :) Ako ne,onda da vam kazem da kod mene toga ima! :) Cak sam i ja par puta uradio isto...ali samo gornji deo,koji i nije bas kao pidzama,ali zvanicno jeste. :)
    Na plaze i bazene sam vazda isao...sa svakojakom kilazom,tako i danas.
    I kada recimo vidim po Adi one neke nacimane bizgove sa tetovazama i one isto tako nacimane samo u pederskom fazonu,sa rolerima i nekim "bajkovima"...i citavo to glumatanje "kalifornije" zgadi mi se zivot i ponosam sam onda na svoj polu-navijacki look. :))
    Lajka,jedva cekam da cujem sve potanko. :) Ipak je dozivljaj voziti se JATom. :)) Avantura! :)

    p.s. i da vas obavestim da sam obrisao nalog sa Blica,jer vise ne vidim svrhu postojanja istog kada nemam nikakve privilegije u odnosu na obicnog komentatora tj. sviraca kurca.

    ОдговориИзбриши
  7. Лајка, па ко је то нама слетео, а? :) Нек` си ти нама жива и здрава. Инспектор је у праву, лет ЈАТ-ом је сваки јебени пут другачији. Него, је л` авион ка ЦГ био са пропелерима?

    Инспекторе, за твој п.с. имам само једно да "рекнем": welcome to the club! Што се тиче комплекса... цела јужна и источна Европа пати од тога. Зашто? Не знам. Гени ваљда, јебем ли га... А мени је то опет све интресантно. :) Гледам их као доктор кад посматра пацијенте и смејем се. Имао сам више и мање кила али ме то није никад оптерећивало. Признајем, волео бих, и могао бих да имам мање. Кад сам ја хтео да се тетовирам, ниси могао да видиш човека на улици са сликом. Осим "ЈНА 1965" и слично. Хтео сам али нисам имао кеша. Сада, слика на све стране. Е па сад ја нећу! Сви личе једни на друге... ужас. Цигарете су ми нудили, нисам хтео. Сви су мислили да сам чудак али ја једноставно нисам хтео да будем део гомиле. Одмор у школи и сви трк у жбуње, или још горе у клоњу, брате мили к`о какви наркомани, да припале коју. Глупо... то ме је, вероватно, коштало. Пар девојака није било више заинтересовано за мене али јеби га, цена инаћења мора да се плати. Кад је свима била нормална пљуга у руци, ја сам запалио скупе, велике, цигаре. Не да су неки били у чуду него... Али и то ме прошло. Чим су се сви навикли, ја сам баталио. :) Ко зна шта ће следеће да ме снађе? Једино се нећу дрогирати, то је стварно зло.

    ОдговориИзбриши
  8. Ja sam greškom ostavila komentar na prethodni tekst. Jbg. :DDD

    ОдговориИзбриши
  9. I muškarci su čudo. Srbija je prepuna prelepih ženskih lica, a ova osoba je okačila klip prepujn guzica. Odvratno.

    ОдговориИзбриши
  10. Лајка, немој тако оштро... Мушкарци се деле на оне који на жени прво гледају у сисе и на оне који гледају у гузице. А лице? Па то дође после... Тек ако један од она два фактора одговара (величина може и не мора да буде битна али облик, да, веома!), онда се разматра лице. Да се не лажемо, лепши људи боље пролазе у животу. Шта тачно одређује ту лепоту, нисам сигуран. Вероватно модни трендови и слична издркавања... Елем, лице и није баш толико битно, веруј ми. Битно је да ти прија кад га погледаш... ;)

    ОдговориИзбриши
  11. Bogami, baš sam se naslušala muškaraca koji bi rekli "ima dobro dupe, ali džaba joj kad je gadna u faci". Kad bih saznala da je ovom mom dupe bilo važnije od mog lica, ostavila bih ga odmah. :DDD Kad razgovaramo, gledamo se u oči, kad se ljubimo - isto. Ako se sad biranje partnera svodi na oblik guzice (tj. dela tela koje prekriva rektum), nek nas pogodi kometa sutra već.... Ljudi moji, stvaaaaarno. Uskoro ćemo na glavi imati guzove kako smo krenuli :DDDDDDDDDDDDDD

    ОдговориИзбриши
  12. Viši inspektor Bešević25. август 2011. 02:28

    Gazda je potpuno upravu! :))
    Ja spada u one koji prvi gledaju GUZICU,pa tek onda da li ima obe noge,obe ruke...oba oka...i to. :)))
    Opet,i Lajka je upravu u jednoj stvari,za ovu pricu "gada u faci"...mene lik odbija tj, oci. Ja to zovem "ima zle oci"...ili sto bi rekao Nikolas Kejdz "zmijiske oci" u istoimenom filmu. :)
    No kada sam vec kod toga...posle dupeta na red dolaze PRSTI...prsti su VRLO VRLO bitni...mnogo volim lepe zenske prste,jer su i moji muski najlepsi,to sam povukao na pokojnu babu,hahahahahaha!
    Ok,ne zajebavam se za zenske prste (a ni svoje,hahaha) stvarno mi je vrlo bitno da ima lepe prste.
    I ima lepe prste...lepe i dugacke. :)

    ОдговориИзбриши
  13. Alo,raja,drustvo,gostiiii,juhuuuu...kako je tiho.Gazda,sretan put tebi i tvojima,a od mene tura za kafanu!
    Nego,jesi vid'o?Ovi iz Blica kao da su "prepisivali"od tebe.Cim si ti postavio ovaj video,oni kao kontru cice sa plaza...Vrelo ljeto,vrelo,mogu reci!!!

    ОдговориИзбриши
  14. Viši inspektor Bešević28. август 2011. 00:07

    Tina,ako krenes da citas nekoliko novina ( i raznih portala) u online ili papirnatom izdanju videces da Blic prilicno KASNI sa inaformacijama za ostalima.
    Ja sam im apre par nedelja napisao (oni to naravno nisu pustili) komentar u vezi sa temom porekla Srba i ostalih naroda u Evropi,koje je istarazivao neki institut ili sta vec iz Svajcarske. Ja sam recimo tu vest,clanak, procitao u nedeljniku Vreme,jedno 7 dana pre Blica. E,ali pazi...u NEDELJNIKU,a ne u nekim DNEVNIM novinama. Inace Vreme je vrlo azuran list,cak i NIN kaska za njima i krade im ideje i teme. To znam jer citam i jedne i druge.
    Posto najvise pratim sport na Blicu,tu su tek katastraofa...kasne po nekoliko dana u odnosu na nekoliko drugih sportskih portala.
    Blic je postao totalni tabloid, i to najljigaviji retro tabloid,bilo da je rec o temama Draza-Tito,SFRJ i sl. bilo da su u pitanju sav onaj OLOS od mankeneki,kurvi,kurvica,bolesnica,droljica,pevaljki i pevacica,pocevsi od najveceg olosa Marijane Mateus,pa dalje...preko Katarine Radivojevic koja u Njujorku bogati zivi na tom i tom mestu,pored tog muzeja i sl. (dzabe,kad se kaze magarac u Bec,magarac iz Beca),sve do najcuvenije Nine Senicar oko koju se otima pola Serije A (italijanska fudbalska liga) sa jedne strane i sam Eros Ramacoti sa druge strane....i naravno STANIJA!!!! :)))
    Njuz je izbacio sjajnu vest za Staniju. :) U fazonu u Americi je zbog uragana Ajrin ugroseno najvrenije srpsko kulturno blago-Stanija. :)) Pa su je vlasti SAD odmah evakuisali na sigurno. :))
    Njuz sve direktnije izmejava Blic,a ovi bilmezi to i ne vide nego srljaju u jos veci ponor. Sto me i ne cudi,ne sumnjam da su im tirazi nikad veci,a sajd nikad vise poseciniji najvecim sljamom iz REGIONA!
    Necu vise o Blicu! :)) Obecavam! :)

    Evo malo noviteta od mene...racunam da ce vam se svideti. :)

    http://www.youtube.com/watch?v=pVrJ1mqgqQA

    ОдговориИзбриши
  15. Inspektore, nije loša pesma (možda mrvicu predugačka) ali ja sam više "old skul". Ova fora sa svetlećim očima me istog trena podsetila na sledeći spot i pesmu, meni omiljene grupe. Naslov te pesme može da se primeni na naše žalopojke za Blicom (još uvek sam tamo registrovan i još uvek komentarišem) ali i na činjenicu da mi je danas prvi radni dan posle skoro mesečne pauze. Dakle...

    http://www.youtube.com/watch?v=l8CDERzun4k

    ОдговориИзбриши
  16. Ja samo da se javim da smo u Ceskoj jer je Pezou crkla pumpa za gorivo ali stici cemo u Srbiju kad-tad!

    ОдговориИзбриши
  17. Ostvarila mi se želja, skinula sam pitaj boga koliko kilograma za nedelju dana + izašla mi je groznica prvi put u životu.

    Muka mi je od podstanarskog života, gazda, gazdarica, seljenja, budala itd.

    Kao što znate, pre nekih mesec i kusur sam se preselila. U prethodnom stanu sam živela dve godine. Tokom tih dve godine se nisam čula u pomenutom stanu, kiriju sa plaćala 6 meseci unapred, gazda je usred zime podigao cenu kirije (kad su cene stanova padale), nisam ostavila neplaćene račune, slavila sam dva rođendana bez ikakve muzike (nemam ni zvučnike).

    Šta se desilo? Iselim se ja, ostali računi za jul, uglavnom - to je ostalo na ćaletu da reguliše. Međutim, gazda se javlja sa novim zahtevom - da se stan okreči. Čovek tvrdi sledeće: stan je okrečen u julu, neki par je živeo tamo mesec dana, ja sam došla u septembru, a to znači da sam ušla u okrečen stan.
    1. Sve i da su ti ljudi živeli tu dva dana, to se ne vodi kao okrečen stan. Stan nije krečen neposredno pre mog useljenja.
    2. Oni nisu živeli tamo mesec dana. Kad sam otišla da vidim stan u avgustu, dočekao me je stanar koji je rekao da su on i njegova žena živeli tu godinu dana.
    3. Stan nije ni delovao sveže okrečeno. Bilo je flekica po zidu, rupa od eksera za slike, kalendare ... (10 komada, ne šalim se) Da je krečeno, fleka i rupa bilo ne bi.
    4. U našem ugovoru nije pisalo da treba da krečim.

    Ćale nije hteo da se svađa i pitao je koliko treba. Gazda je rekao da će okrečiti to od 50 evra što je dobio za depozit. Nakon dva dana zove njegova žena i traži minimum 150 evra. Tata je odgovorio da ne dolazi u obzir. Ona se tu naljutila i rekla ćaletu da je iza kreveta našla prazne flaše od Džek Danijelsa i dodala: "Eto kakva vam je kćerka!"

    Naravno, ne moram ja da pominjem da to nije istina. Viski ne znam da li sam okusila u životu, kupila nikad nisam (ni za rođendan), niko mi to nije kupio, a ni nemam običaj da sejem flaše iza kreveta. Sve i da je našla jednu flašu (pa čak i iza kreveta), to nije povod za vređanje i slične zajebancije, ali najgore od svega je što je to laž.

    Ja sam, po povratku sa letovanja, pozvala na fiksni i počela doslovno da režim. Javio se on i moja prva rečenica je bila: "Čujem da ste našli moju flašu, volela bih da mi je vratite." On je tu svašta napričao, između ostalog da sam ja njima priznala kako živim boemskim životom!!!! Sećam se da sam mu samo rekla da je izopačena lažovčina, oterala ga u lepu, spustila slušalicu i dugo se tresla. JBt, maksimalno se trudiš da budeš korektan, sve obaveze ispuniš, a na kraju te dočeka gomila laži i uvreda. Dođe mi da pokupim gomilu praznih flaša iz kontejnera, zapalim za Sremsku Mitrovicu i bacim im to u dvorište!

    ОдговориИзбриши
  18. Viši inspektor Bešević30. август 2011. 03:25

    Lajka,mozda si ti pod stresom,ali ja sam se slatko nasmejao ovoj tvojoj prici. Ne smem glasno da se smejem,noc je,cuce me komsiluk. :) Mislice da i ja orgijam. haha!
    E,ali pazi...nasli smo vasoj cerki flasu Dzeka ispod kreveta,hahahahahahahaha!
    Kad bi covek mogao da udje u sobe njihovih cerki i sinova da vidim sta bi nasao,a? :)
    Zamisli jos da su rekli da su nasli paketic vutre i nekoliko iskoriscenih kondoma,hahahaha! A oni ni 5,ni 6 nego flasu DZEKA! :)) Bas neki vrlo STAROMODNI ljudi!
    vec zamisljam da su recimo mojoj kevi rekli kako su joj sinu nasli flasu Dzeka ispod kreveta...ona bi se onih godina verovatno obradovala,posto je znala u mojoj sobi da nadje i po nekoliko RAZNIH flasa ispod kreveta,a ovi nasli SAMO JEDNU. Uspeh! :)))
    Veruj mi da su stanodavci skoro svuda u svetu NAJVECA STOKA od ljudi. Osim mene! :) Ja sam jedini stanodavac koji vise od 5 godina nije menjao cenu zakupa.
    A imam drugara koji pa skoro 10 godina zivi u jednom stanu u Krunskoj,kome je gazda cak pre par godina i spustio cenu sa 180 na 150 jura,ako se dobro secam. Stan jeste stari,zgrada jos starija...ali Slavija je Slavija...a cena smesna. :)
    Uglavnom,Lajka...ne znam zasto se nerviras. Teraj to u picku materinu,plati im te racune i razlaz. Takva stoka ne zasluzuje da im se javis na telefon. A ti se jos i nerviras,hoces sa njima nesto na posteno i casno da resis problem...terj bre ta govna niz kanalizaciju...jeb'o im pas mater.

    ОдговориИзбриши
  19. Uh, Lajka, mogu zamisliti kako si se iznervirala...
    Secam se tih "gazda" raznoraznih dok sam studirala u BG. Nude ti svoje šupe i rupe kao da su najekskluzivnije, i ne znaju kolko para da traze za to, sve im malo. A najbolje bi bilo kad ti ne bi tu ni stanovao da im ne arcis imovinu, samo kiriju da donosis. Najbolji su oni sto ti upadaju svaki put kad prodju pored stana, da provere "jel sve u redu".
    Moja komsinica je isla na specijalizaciju u Bg pre par godina i iznajmila stan sa jos dve zene iz unutrasnjosti jer im se nije isplatilo da putuju svaki dan. Svaka od njih 3 je imala porodicu i sitnu decu kod kuce, petkom redovno jurcale nazad, a radnim danima bile na fakultetu (sve tri po 30 i kusur godina). Gazda (dokoni penzos) je dolazio bar jednom nedeljno, da obidje gajbu kao, pa mu se sve morala i kafa kuvati. A vrhunac je sto nikad nije zvonio, nego lepo svoj kljuc u bravu i upada - pa nece valjda zvoniti na svoj stan?! Izdrzale su jedno dva meseca.

    Ja se sa radoscu secam samo jednog stana u Bg, dve godine sam zivela iza Palate Pravde u nekoj ulicici i uzivala. Cimerka mi bila super normalna, stan solidan, a gazde divne. Svakog prvog u mesecu odem na Dorcol gde su stanovali da im odnesem kiriju i to je sve. Neki baka i deka mnogo matori, a divni ljudi. Pa kad odem kod njih, a oni ne znaju sta bi mi sve dali - kaficu, sokic, keksic, ako hocu da rucam s njima, znaju oni kako studenti tesko zive...ma savrseni. Za 2 god su samo jednom bili kod nas u stanu, kad je procurila kada u kupatilu pa dovodili majstore da lupaju (sve oni platili). I to su dosli najavljeni i doneli kafu i keks, sedeli 20 min i tutanj. Ne znam ni da li su zivi sada, to je sve bilo pre 10 god. Oni su mi jedini ostali u lepom secanju, ostalo sve bagra.

    ОдговориИзбриши
  20. Ех Лајка, Лајка... Стара, "добра" прича са станарима и станодавцима. То кречење ме је подсетило на једну причу из комшилука. Можда сам је већ и причао али не мари. Комша је био подстанар негде у околини Београда. Дуго је био самац, радио као механичар у "ИМТ"-у и решио човек да се жени, а и стан да среди. Попричао са газдом, он му рекао да ако хоће да сређује он нема ништа против јер је већ дуго код њих и баш је задовољан са њим и сличне лепе приче. Овај прионе на посао. Доведе и брата, друга, не знам тачно, из Шапца па кречи зидове, сређују столарију... ма све бре! После месец дана долази му газда са причом како мора да се исели јер он неће да му се оргија у стану! Овај као опечен: "Какво бре оргијање!? Женим се бре! Имаћу децу, јеси ли полудео!?" То није спречило газду да му дода како он "није планирао да у том стану живи породица!" Па добро, рече комша и оде да спакује ствари. Али је пре паковања ствари донео из фирме остатке моторног уља, помешао их са пепелом од угља и металним опиљцима па кренуо да "кречи" зидове и столарију. Мазао је целу боговетну ноћ! Ујутро је лепо спаковао ствари и отишао у други стан. Да ли га је овај тражио? Не... није смео ни да зуцне. Дакле, Лајка недостају ти моторно уље, пепео и метални опиљци :)
    П.С.: Чуди ме како није пронашао онолике шприцеве... баш ме чуди. И то уме да западне иза кревета... ;)

    ОдговориИзбриши
  21. Viši inspektor Bešević31. август 2011. 00:28

    Gazda,meni iskreno nije zao tog tvog ortaka,jer samo nenormalan covek moze da sredjuje gajbu koju iznajmljuje,ma sta da mu gazda rekao,pa tama bio i Sv. Petar licno. ALi je na kraju dobro postupio.
    Moji stanari,su sredjivali po kuci,ali zato oni tu zive vec duze od 5 godina i placaju istu cenu sve vreme,ni cent vise. Ali dobro,to je malo drugacija prica jer mi je to komsija,kome sam ja izasao u susret,jer meni ta kirija ne znaci puno,skoro nista...a njemu i kirija i stan znace MNOGO! Em mu je povoljno,em je u gradu,em je blizu svojih,em ga niko ne dira godinama.
    Kada bih imao mnogo love,uradio bih nesto sto se radi u Americi. Kod njih postoje agnecije koje samo izdaju nekretnine koje POSEDUJU. Stotine stanova i desetine zgrada u njihovom vlasnistvu i samo se time bave. Svaka zgrada ima svog menadzera kome se obraas za sve probleme. Zgrade za malo bolje stojece imaju i portire na ulazu 24h,cistace,majstore,video nadzor...sve to uracunato u cenu zajma.
    Dovoljno je samo da sa zgrade u kraju koji ti se svidja pogledas oglasnu tablu i zapises broij telefona ili svrati unutra i nadjes menadzera ako je tu,odmah ti kaze sta ima,koliko kosta i odmah mozes da vidis. Potpises ugovor koji je do tancina obradjen,nekoliko sitno kucanih strana...kirija svakog meseca...i niko te ne dira,dokle god placas redovno. Niti ko dolazi da bilo sta proverava. Sve se proverava kada se selis. Cenim da tu ima nekih problema,ali ja sam (kao i vecina nasih ljudi) vaspitan i imam kulturu stanovanja,sto znaci da se s vremana na vreme ceo stan cist bez obzira sto nije tvoj,pa i nisam nikada imao problema pri iseljenju...sto opet nije slucaj za mnoge na zapadu.
    Imao sam i ja za stanare u Srbiji neke psihopate,koji nikada nisu luftirali stan,zidovi totalno pocrneli od duvana za 2 godine,ali to desava se i to...ima nas raznih.

    ОдговориИзбриши
  22. Тај систем агенција је и у Котбусу, где ми живимо. Није то уопште лоша ствар. Позвао сам агенцију, они ми уговорили састанак са једним од њихових "агената" и обишли смо пар станова у граду који су одговарали нашим условима. Одабрали један и све што морамо да радимо је да га оставимо у стању у којем смо га нашли кад будемо излазили. Али ово је реткост у Немачкој...

    ОдговориИзбриши

Пратиоци

Претражи овај блог

...

free counters