Prime Directive

И да будемо начисто. Вређање мене овде још и може да прође, задаћете коју рану мојој сујети, зарашће, нема везе, али вређање неког другог, на мом блогу, мојој авлији, не дозвољавам. Ово сматрам разбибригом и малом можданом гимнастиком а не огласним простором те ако неко жели некога да прозива, нек` лепо отвори свој налог па удри брате, сестро или шта си већ. Свађа и те клиначке глупости не долазе ни под који обзир! Није цензура већ немање разумевања за приземна срања. Ако ме нешто нервира и диже ми притисак је препирање ради препирања! Двоје не може да разговара ако имају исти став, то је јасно ко летњи дан у подне, али контрирање зарад самозадовољавања личне малограђанштине заиста нема шансу. Аргументовани ставови долазе у обзир, то волим и много ценим и надам се истима. Унапред хвала на разумевању.

Понешто о мени

Моја слика
Половина људи има константну жељу да другима прича приче и објашњава очигледно. Ја спадам у другу половину. Ако имам шта да кажем рећи ћу/откуцаћу овде па кога интересује, интересује. А кога не интересује... изгубио је 10 секунди живота док је и ово читао. Нек` тражи бољу кафану!

... а кога интересује више података о мени:

субота, 19. октобар 2013.

Моје букагије


           Свако вуче неке букагије у животу. Пре или касније. Неко успе да их скине и ослободи себе и душу великих мука, а неко не доживи тај тренутак.
            Моје букагије су неспавање. Бесане ноћи. Током последњих две и по године, само пар ноћи сам спавао без прекида. Када кажем прекид, мислим на будно стање од најмање пола сата. Некад је знало да буде и по два сата „у цугу“ али уме да буде и по неколико пута по десетак минута током ноћи.
Сам сам их себи окачио о ноге. Када сам их спремао и качио на ноге, тога нисам ни био свестан. Сада је касно да их скинем. Превише су квалитетно искројене и већ ми је и само тело срасло око њих. Међутим, од скора сам почео да осећам последице. Да не би тих последица, не бих ни био у потпуности свестан да ишта вучем. Губим стрпљење лакше него пре, лакше се изнервирам и деконцентрисанији сам. Разлог за све ово је умор. Ништа више. Једноставно сам ненаспаван. Ја јесам тип човека којем треба мало сна али оволико мало је већ екстремно.
        Мирко се још увек буди ноћу, некад сања, некад не сања којекаква срања већ се пробуди због неког баналног разлога, типа заврнутог покривача, и потом ме зове. Из свег гласа ме зове. Кроз плач. Јауче. Запомаже скоро. Све што му тада треба је да дођем и, како он каже, „будем ту“. Да клекнем поред кревета како би он могао поново да заспи. Сâм сам крив. Још док је био беба, било ми га је жао док је плакао и клечео сам поред кревета, давао све од себе да га смирим. Успевао сам у томе, успевам и данас али сам већ поприлично уморан.
         Јеби га. Такве су букагије. Зајебане. Све што сад могу да урадим је да сачекам да порасте, да га прође та мукица па да се наспавам. Бар се надам оваквом развоју догађаја.

Нема коментара:

Постави коментар

Пратиоци

Претражи овај блог

...

free counters