Prime Directive

И да будемо начисто. Вређање мене овде још и може да прође, задаћете коју рану мојој сујети, зарашће, нема везе, али вређање неког другог, на мом блогу, мојој авлији, не дозвољавам. Ово сматрам разбибригом и малом можданом гимнастиком а не огласним простором те ако неко жели некога да прозива, нек` лепо отвори свој налог па удри брате, сестро или шта си већ. Свађа и те клиначке глупости не долазе ни под који обзир! Није цензура већ немање разумевања за приземна срања. Ако ме нешто нервира и диже ми притисак је препирање ради препирања! Двоје не може да разговара ако имају исти став, то је јасно ко летњи дан у подне, али контрирање зарад самозадовољавања личне малограђанштине заиста нема шансу. Аргументовани ставови долазе у обзир, то волим и много ценим и надам се истима. Унапред хвала на разумевању.

Понешто о мени

Моја слика
Половина људи има константну жељу да другима прича приче и објашњава очигледно. Ја спадам у другу половину. Ако имам шта да кажем рећи ћу/откуцаћу овде па кога интересује, интересује. А кога не интересује... изгубио је 10 секунди живота док је и ово читао. Нек` тражи бољу кафану!

... а кога интересује више података о мени:

петак, 10. фебруар 2012.

Последњи Дизнијев Мохиканац

       Мики Маус, његова Мини и верни Плуто. Паја Патак, његова драга Пата, деда Стаја, пребогати и шкртичави стриц Баја, три несташна нећака Раја, Гаја и Влаја. Има и Пата три сестричине али се не сећам имена. Трапави Шиља. Прока проналазач. Хроми Даба. Белка за коју се још увек сумња да је била у вези са Хорацијем. Петар Пан, капетан Кука, верни Сми, крокодил са сатом у стомаку и остатак балавурдије из земље Недођије. Маза и Луња. Стотинак Далматинаца. Веверице Чип и Дејл. Могли и његов тата вук, затим Балу, Багира, Ка, Шир Кан и друге живуљке из џунлге. Патуљци, Снежана, лоша и добре виле, као и остале принцезе и њихове добре и лоше сестре. Не смем да заборавим незаобилазне принчеве на предивним белим атима.
Сви су они некако скрајнути у навали нових ликова. Није да ми се не допадају ови нови, као што су Вуди и Баз из „Приче о играчкама“ (Нетом кружи прича да су имена ове двојице све само не случајност. Модерни мит гласи да је клинац Енди, који се игра са њима, једно вече, чуо мајку да тако назива своје две најомиљеније играчке...) али они су припадници нове, модерне генерације.
         Последњи Дизнијев Мохиканац из старих времена је Вини Пу. Није га нацртао ни измислио Дизни, већ га је, као идеју, купио од неког лика. Дорадио га у свом стилу и покушао да заради на њему. Нијe му ишло и Вини је са своја два верна другара, Тигером и Прасетом, увек седео у запећку и гледао како се остали ликови сладе брзо стекнутом славом. Међутим, времена се мењају и стрпљивост се показује као врлина. Вини своју појаву није укаљао чудним филмовима, прекомерним приказивањем у стриповима, бескрајним краткометражним цртаћима који немају ни идеју ни причу, но само покушавају да копирају идеју која је прославила Душка Дугоушка и остало „Loony Tunes“ друштво, већ је остао оно што је и пре био: умиљати меда. Дошло је његових 5 минута славе.
Мирку је ускоро први рођендан и ред је да се он прослави на прави начин. Доћи ће доста деце, биће као у вртићу и биће све окићено како приличи. Потрага за украсима, салветама, тањирићима, чашама и осталим прикладно дизајнираним џиџа-биџама је уродила плодом. Зачудо, није дуго ни трајала јер је избор свуда, скоро па исти. Вини Пу је главни лик. Или се смеје, или се игра, дува свећице, пушта балоне... Све то ради сâм или са другарима и тако у круг. У први мах сам помислио, шта је бре ово? Није ваљда да само овај лик може бити на украсима? Где су остали? Истини за вољу, пронашао сам и све то у стилу скорашње Дизнијеве франшизе „Аутићи“ („Cars“). База и Вудија, на пример, нема нигде. Чим сам видео цене украса са овим новијим ликовима, схватио сам да је баш супер што је Вини једина алтернатива. Јефтин је, забаван деци јер је све урађено у веселим бојама, а бонус је што нисам морао да бринем да ли ће се свидети девојчицама и дечацима, ма нема бре грешке! (Понекад је стварно одлично кад је избор мали. Нема осећаја грешке. Нема ни могућности за ту грешку! Биће да сам се мало размазио у овом потрошачком друштву па сам хтео, читај очекивао, непрегледне могућности.)
Вини Пу, добродошао на прославу првог Мирковог, а твог ко зна којег у низу, рођендана!
 
П.С.: Пре неки дан сам наишао на један куриозитет везан за лик Винија Пуа. Глумац, Џим Кумингс, који даје глас овом лику у цртаним филмовима, повремено зове децу, која морају да леже у болници, и разговара са њима као што би то чинио овај умиљати меда. Жели човек да им олакша мукице...

14 коментара:

  1. Додао бих још пар редова који ми некако не иду директно уз текст. Вечерас летимо за Србију. Следећег четвртка славимо Славу (кога интересује може да баци поглед на прошлогодишњи фебруарски сто...) а 22. фебруара и први рођендан. Повратни лет нам је опет у петак, за тачно две недеље, па вам се унапред извињавам ако не буде следећих пар столова. Свратићу да видим како сте, да ли се забављате или, не дај боже, свађате па се чујемо.

    ОдговориИзбриши
  2. Mirko, srecna rodjendan!

    Vini Pu je definitivno jedan mojih omiljenijih likova, naivni slatki meda :)

    Moj omiljeni crtac je bio Blinkey Bill koala. Gledala sam svaku epizodu i reprizu!

    Inace, Swoosh sve cestitke! I ja sam prije nekoliko dana dobila sestricinu, pa sam vrlo euforicna kad su bebe u pitanje! Samo izdzi nekoliko mjeseci i sve ce da bude bolje.

    Inace, smjestila sam se, fino mi je zasad, nisam imala priliku da svrljam okolo mnogo, ova ladnoca ubi. Mrzim kad ocekam zimu nespremna, ali mrzilo me da nosim od kuce debelu jaknu i dzempere. Jedva cekam da otopli pa da se dam malo u skitanje.
    Na poslu nije lose, posao kao i svaki, samo sto nam je malo pohladno ovih dana u kancelariji, brrr, nesto grijanje ne radi dobro u iznajmljenoj zgradi:(((

    Veliki pozdrav za sve!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Хипатија, хвала ти на честитки. Јес` мало унапред али захвалићу се ја и следеће недеље... :)

      Тог цртаћа, са том коалом, се не сећам.

      Само нек` си се ти сместила па сад лагано. Уходавање, упознавање новоосвојене територије, привикавање на домородаћчке активности... Има тога доста. Али снаћи ћеш се ти, сумња ли ико у овој кафани у тебе!?

      Избриши
  3. Joj, što ja ne volim ovog debelog medveda! :DDDDDDDDDDDDDDDD Ozbiljno.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ни ја га не волим. Тотални је смор од лика. Али је јебено умиљат. И деца га готиве. Шта друго треба родитељима?

      Избриши
  4. Одговори
    1. Биће да си и ти осетила промају у кафани, а? Биће да је "умиљати меда" скроз сморио госте.

      Избриши
  5. Слава је прослављена. Било је и старијих гостију, и млађих али је поента да су сви кућама отишли сити, напојени и задовољни. Толико за овај петак. Јеби га, реално немам кад да поставим нови сто. Али биће, биће... Србија оставља свакакве утиске на мене.

    ОдговориИзбриши
  6. Gazda, normalno da ti je kafana pusta kad nisi očistio sneg ispred. One ledenice što vise tik iznad ulaza neću ni da pominjem. Promaja duva, tu nema spora. Vuče od WC-a jer tamo imaš razbijeno prozorče. Makar se vetri, ako ništa...

    A je l' to Lajka počela da radi honorarno u kujni? Vidim, nudi neku juhu...

    ОдговориИзбриши
  7. Napolju je hladno, a topla juha dušu greje. Srećna slava sa zakašnjenjem.

    ОдговориИзбриши
  8. Da, bre... Mirkino, srećan rođendan! Živ bio, veliki (ti) poras'o..

    ОдговориИзбриши

Пратиоци

Претражи овај блог

...

free counters