Prime Directive

И да будемо начисто. Вређање мене овде још и може да прође, задаћете коју рану мојој сујети, зарашће, нема везе, али вређање неког другог, на мом блогу, мојој авлији, не дозвољавам. Ово сматрам разбибригом и малом можданом гимнастиком а не огласним простором те ако неко жели некога да прозива, нек` лепо отвори свој налог па удри брате, сестро или шта си већ. Свађа и те клиначке глупости не долазе ни под који обзир! Није цензура већ немање разумевања за приземна срања. Ако ме нешто нервира и диже ми притисак је препирање ради препирања! Двоје не може да разговара ако имају исти став, то је јасно ко летњи дан у подне, али контрирање зарад самозадовољавања личне малограђанштине заиста нема шансу. Аргументовани ставови долазе у обзир, то волим и много ценим и надам се истима. Унапред хвала на разумевању.

Понешто о мени

Моја слика
Половина људи има константну жељу да другима прича приче и објашњава очигледно. Ја спадам у другу половину. Ако имам шта да кажем рећи ћу/откуцаћу овде па кога интересује, интересује. А кога не интересује... изгубио је 10 секунди живота док је и ово читао. Нек` тражи бољу кафану!

... а кога интересује више података о мени:

недеља, 20. март 2011.

Здрав живот

            Мало, мало па неко, негде спомене како је нешто нездраво, није добро и слично. Сматрам да нема било кога на овом свету а да се није бар некад замислио над својим здрављем. Да није помислио: „Нек` иде све у пичку лепу материну, мораћу да поведем рачуна о себи!“ Шта то све подразумева, зависи од особе до особе. Неко би оставио алкохол, неко би решио да мање једе, неко да престане да дувани и тако редом. Листа је готово бескрајна. Ево да почнем од себе. Ја бих требало да смршам. Немам 50 кила више, нити ми утиче на здравље, већ ето, боље се осећам кад морам мање да носим. И учинићу то на, за мене, најлепши начин. Повећаћу физичку активност. Јеби га, била је зима, хладно, тмурно и све у свему досадно време. Сад стиже лепше време па ће бити по неки баскет, вожња бицикла, гурање колица...
            Ипак, неки људи се труде да цео живот проживе што је здравије могуће. Да ли они реално имају бољи, угоднији живот? Да ли га проживе испуњеније од нас осталих? Да ли ти примерци људског рода лакше иду „богу на истину?“ Да ли се икад упитају јесу ли требали себи да ускраћују неке ствари или им је ментални склоп такав да им се то питање никад не провуче кроз мисли?
            Један од екстремних примера је, скоро сам читао, неки Индијац који је своје тело медитацијом довео у стање у које му не требају ни вода ни храна. Само сунчева енергија да би преживео. Испитивали га у болници. Мерили му све живо. И нису добили одговоре на небројена научна питања. Једино што су успели је да му погоршају здравље јер није био довољно изложен сунцу. Чудо природе или...?
            Знатно приземнији пример ми је колега с посла. Човек не пуши, не пије кафу, алкохол, не једе чоколаду и све што би могло да садржи кофеин, пије искључиво само посебне врсте чајева у које не сипа ни мед, ни шећер а ни млеко, долази бициклом на посао чак и кад је напољу минус (долази аутом само кад је снег), не гледа тв (не поседује телевизијски апарат више ни физички), повремено слуша радио, нема компјутер у кући, чита само новине које му за џ стигну у поштанско сандуче, свира клавир, вози просечно старог Опела...
Има ли овакав здрав живот апсолутног смисла или не? Можемо ли рећи да знамо избалансирану границу између физичких и душевних потреба?

70 коментара:

  1. Takav život ima smisla ako mu sve to prija. Ako mu ne prija, samo se badava opterećuje.
    Ja sam stravični hipohondar, pa moje mišljenje na ovu temu nije baš merodavno. Ja se često brinem za svoja pluća zbog cigara, tripovala sam da imam neku boleštinu. Istina je da pušim nekoliko cigara dnevno, i to nekih sa minimumom nikotina, katrana i ugljen-monoksida. Onda gledam mentorku koja svakodnevno popuši 5000 onih bez filtera, a nikad joj ni ne padne na pamet rak pluća, dok meni padne na pamet svaki put kad zapalim cigaretu.
    Ni ja nemam 50 kilograma viška, imam 10 (stagniram u protekle dve nedelje, mnogo me sranja uhvatilo, ali vraćam se u formu sad). Vidiš, ti zdravo razmišljaš o tome, a ja mislim da sam gojazna?!?! Iako mi je onaj indeks telesne mase sad u normali (bio je blago iznad granice).
    Jedno vreme sam tripovala da ću se pretvoriti u alkosa ako dva puta nedeljno, recimo leti, popijem tri točena piva. Gledala sam drugarice koje ne mogu da popiju više od dva ni u ludilu i pitala se šta nije u redu sa mnom. Jbg, nikad mi nije palo na pamet da mi je prosto takav organizam. Mislim, verujem ja da bih opušteno mogla da izađem na crtu nekom zidaru, mada nikada ne ispitujem svoje granice... Prosto, ne volim da bauljam pijana i sl. Jbg. Ali, nije normalno opterećivati sebe glupostima.
    Svaki drugi dan pijem kafu... U ostalim situacijama pijem zeleni čaj.... Plašim se visokog pritiska... Kad vidim karađorđevu šniclu i pomfrit, zamišljam masti kako mi oblažu vene i kako dobijam infarkt.

    Ako je tvoj kolega opičen kao ja, onda sigurno nije potpuno "ceo". Nisam ja neko nesrećno džangrizalo (naprotiv), ali bih morala da se opustim kad je reč o zdravlju. Uostalom, mlada sam. Ako ovaj tvoj lik prosto tako funkcioniše, jbg, onda je samo čudak. Što uopšte nije loše, već je ... čudno.

    Neko bi se zapitao da li ću se promeniti kad sam već svega svesna... Ne, neću... Pokušala sam, nije upalilo.

    ОдговориИзбриши
  2. Englezi to kazu ovako nekako:
    "Exercise regularly, cut out rich foods, fried foods, red meat, salt, ice cream, saturated fats, sweets, parties and sex…you won’t live forever, it will just seem like it!"

    I ja se potpuno slazem. Naravno da ne treba preterivati ni u cemu, ali ni uskracivanje svega "stetnog" nece nam omoguciti besmrtnost, cak nije ni garancija za dugovecnost niti za odsustvo bolestina modernog coveka.
    Zato, pamet u glavu i napred :) Po koje pivce,po koja pljuga, po nesto masno...nece nas ubiti. A bice zabavnije.
    Ja se toga drzim, pa dokle doguram :)

    ОдговориИзбриши
  3. E, nek ide u pičku materinu!
    Pišem 15 minuta, a posle zaboravim da kopiram pre nego što pokušam da pošaljem, jer se nekada dešava da nešto ne funkcioniše. Tako je bilo baš ovoga puta i nema mi teksta, a mrzi me ponovo isto da pišem. Možda sutra...

    Gazda, sada ću samo da napišem nešto samo tebi. Obrisaću odmah taj komentar, ali ti pogledaj na mail šta je to bilo napisano...

    ОдговориИзбриши
  4. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  5. Ko kaže da najedanje prasetinom može da pokvari liniju? Uprkos takvoj ishrani, evo primera savršenog struka... skoro savršenog.

    http://img812.imageshack.us/img812/1268/njupa.jpg

    ОдговориИзбриши
  6. Juuuuuu! Dobro "jutro" i tebi, Mirkoni. :DDDDDDDDD

    ОдговориИзбриши
  7. Ili dobro "veče"... Nama koji radimo je jutro odavno došlo i otišlo. Mada, ovo sivilo napolju (u kombinaciji sa sivilom kafane)... čini da izgleda kao da se smrkava. Čak mi ni Blic nije razmrdao vijuge. A počelo proleće... kažu. Dobro, tek je počela nedelja, biće vremena za bar dve interesantne "svađe" za ovim astalom. Ko će prvi? (Sad će Gazda da me proglasi huškačem) :)

    ОдговориИзбриши
  8. Sve i da jeste veče, nikad ne bih rekla "dobro veče"... Nisam neki "fan" Milke Canić... :)))

    ОдговориИзбриши
  9. To sam shvatio... zato više i ne lobiram da preuzmeš njeno mesto. Stvarno više ne znam gde da te denemo.

    ОдговориИзбриши
  10. Ma, među DS-ove besednike. Ako ništa drugo, garantujem da bi moj pad na bini bio daleko atraktivniji od pada one ribe. Plus, nisu mi uopšte potrebne štikle da bih pala. Toliko sam smotana, da mi se čini da sam sposobna da se sapletem i dok ležim.

    ОдговориИзбриши
  11. Znajući koliko predano i temeljno ovde znaš da nam držiš nastavu pravopisa i gramatike srpskog jezika (ne bunim se), imam utisak da bi bila dobra i u besedništvu a 100% sam siguran da bi tokom padanja (a i posle) nastavila da držiš govor. Takva sitnica te ne bi omela. Na kraju krajeva, za svaku Lajku je kosmos jedina granica... ;)

    ОдговориИзбриши
  12. E, grešiš. Ne osećam se uopšte prijatno kad treba da govorim pred masom. Naravno, u školi mi ne bi smetalo, ali mislim da je to drugačije. Kažu ljudi da se ne primeti uopšte da sam nervozna kad govorim na konferenciji, ali meni ne prija.
    Kad sam bila u Sarajevu, nisam mogla da zaspim pred "nastup", čak sam se i sama od sebe probudila pre 6 (a mnogo volEm da spavam). Da ne pričam o lupanju srca, mučnini i ostalim propratnim simptomima. Uvek sam se divila klizačima. Nije mi jasno odakle im muda da izađu pred toliki svet i izvode akrobacije na ledu. :D

    ОдговориИзбриши
  13. Ništa... onda padaj u tišini. :)

    ОдговориИзбриши
  14. Inače, Lomi, ako počneš da vodiš računa o ishrani, iznenadićeš se koliko ćeš brzo i lako skinuti salce. Kad sam gledala onu emisiju "Najveći gubitnik", frapirala sam se kad sam videla kako muškarci lako gube kilograme, a imala sam priliku i lično da se uverim. Imam nekog rođaka, bio je ogroman, oko 130 kilograma. Za manje od pola godine lik je imao oko 85 kilograma. Kaže, izbacio hleb, počeo da se kontroliše i pivo zamenio špricerom!?!? Strašno!!! Kad sam videla kako se stesao, očekivala sam da će reći da je počeo da trči po 5 kilometara svaki dan i da je prešao na ne znam kakvu ishranu, a on se samo malo pribrao. Kod žena to ne pali. :DDD

    ОдговориИзбриши
  15. I ja imam frku pred javni nastup.
    U skoli ne, to sam savladala. Mada, secam se svog prvog casa :) Ne zna se ko je bio uplaseniji, ja od dece ili deca od mene; mogao si seci strah nozem u ucionici :) A i tezgarila sam na raznim mestima, i uvek mi je bila frka pred prvi nastup. Posle oguglas.
    Nije mi prijatno ni na seminarima kad me izvedu pred masu pa treba da reknem koju. Ako je poznata ekipa, iz moje skole, onda nije problem. A ako je nepoznata, onda malo drhtucka glas i malo sam piskavija, ali trudim se kao da iskuliram :))

    ОдговориИзбриши
  16. Лајка, што се тиче мог вишка, решићу га, није фрка али се заиста не оптерећујем тиме. Свестан сам свог "недостатка" тј. вишка и то је то. Дефинисао сам проблем :) а решење знам. Код мене пали само, не повећана, већ нормална физичка активност.

    Једну ствар не могу да схватим: опседнутост тзв. здравим животом. Има ли то смисла? Према мом мишљењу, нема. Ок је да водиш рачуна о себи, стварно јесте али ја у то убрајам и редовно прање зуба, јеби га. Колега ми се не чини опседнут. Изгледа ми као да му је то стил живота. И опет га не разумем. Није ми јасно толико изоловање од свега. Ко зна шта је у његовој полунормалној глави...

    Поводом јавних наступа. Мени не сметају. Супер се осећам при томе. Спремим се, наоружам се подацима, смислим како да их представим публици и рокај. Али авај, мој тренутни посао је све само јавни наступ... Сећам се, било је то пре неких десетак годиница, презентације неких уређаја и арматура на факсу. Нисам их ја радио већ представници тих фирми. Један из Немачке а други из Чешке. Први је био Немац. Јеб`о му је маму колико је био досадан! Избацивао је податке к`о блесав и трудио се да буде екстра прецизан. Његов енглески нећу ни да помињем. То му је била једина светла тачка. Само због изговора смо уживали. Као у филмовима: "Зи џерманс!" :) Осетио је да изазива подсмех па је касније наставио на немачком а преводилац је причао после њега. Ту нас је дотукао... После њега је наступ имао Чех. Прво је упитао да ли разумемо енглески и да ли нам смета повремено нетачан изговор. Као у глас смо викнули: "Go!" Човек је био такав шоумен да ја не могу да вам опишем. Као што је моја баба знала да каже, могао је ђаволу ватру да прода!
    Дакле, девојке, зајебите трему, правите шоу. Ако ништа друго, жене сте ;) Обуците се као што знате, као што ДОБРО знате, и много тога ће вам бити опроштено. Мушки део публике ће да гледа у "набрекле", или оскудне, делове одеће а жене ће да коментаришу те исте делове из чисте зависти... а ви? Уживате и причате своју причу! :)

    ОдговориИзбриши
  17. Kad je reč o opsednutosti, setila sam se jedne drugarice... Ona se, mukica, izgladnjivala godinama... Kao, želi da bude izrazito mršava, ona vrlo dobro zna da samo takve muškarci vole, ako se ugoji dva grama, neće biti privlačna. Bilo je dana kada je za ručak jela 100 grama lanenih pločica.
    Često je kukala zbog svoje premršavosti.... Jednom, kad je njena mršavost postala zastršujuća, brat joj je rekao: "Slušaj, kao muškarac (naravno, da ti nisam brat), nikad te u životu ne bih pogledao."
    Sećam se da je baš izgubila orijentaciju. Jednom, cimerk kupila sendvič, klasičan... A ova će: "Juuu, sve ćeš to pojesti?"
    Naravno, išla je kod lekara, psihologa... kod psihijatra nije htela... Dok se nije sama urazumila...
    Da, bila je i straaašaaan hipohondar... Pazite kad ja to kažem! Kad je postala premršava, imala je priliku da se bolje upozna sa sobom. Tako nam je jedan dan došla sa pričom da ima neku izrazlinu ispod grudi, tu na sredini i naterala nas da je ispipamo. Složili smo se da je to grudna kost (ja sad ne mogu da je opipam, ali njoj je "iskočila"). Posle nekoliko nedelja je došla i rekla da je toliko ispipavala tu "izraslinu", da je sad to počelo da je boli.

    ОдговориИзбриши
  18. Hallooo everybady!!!!
    Pa gdje ste mi narode??Ajde od mene jedan mali monolog,koji ne treba da preraste u dialog,malo ce i da objasni sto me nije bilo.Idemo,monolog:
    skoro sam izgubila nesto sto sam bas zeljela,nesto sto je Lomi skoro dobio;pa malo sam se "pogubila"malo"ono-ovo"i tako(gotov monolog).
    "Idemo dalje"-cini mi se rece jednom davno Gaga Nikolic u jednoj dijecijoj seriji.Pa tako i ja rekoh sebi-idemo dalje...

    ОдговориИзбриши
  19. Malo sam cackala po netu pa nadjoh ovu dijetu:
    http://www.youtube.com/watch?v=hD3deQmyRHw(pivska dijta)ili Fajront Republika sa dr.celavcem:
    http://www.youtube.com/watch?v=UG1z6VPIo8&feature=related,ide doobra reklama u pocetku

    ОдговориИзбриши
  20. Lomi,a samo bih malo,onako,"zeMski",priupitala,kako ide sada vama,bogami su pune ruke posla- redom,koji hoces-posao,kuca,dijete,kafana,vas dvoje,pa troje,pa...
    Jeste sta radili sa maticnim celijama?
    I nemoj misliti da smo zaboravili-cestitam Mirku
    mjesec dana,secerko nas(stvarno je fotogenican),pa suma-sumarum(ne znam kako se pise,ljena sam da trazim),prodje brzo mjesec,ali kako je vama,vec ste uhvatili ritam,ili(sto bi rekli svabe,na svako pitanje,ili potpitanje,ili-u pocetku me nerviralo,ali sada sam navikla)?
    Morat cu da se vrnem na prosli blog,pa da kazem koju iz mog "ugla"..odavno imam merak,jos si u pocetku pisao nesto o njemcima i zivotu ovde,ajde sad da se i ja "uhvatim u kolo".
    I naravno(Dzej)-svima pice,pogotovo ovim mojim zeMskima,sto me jos prozivaju kao "opaku"kuvaricu,zamisli ti...morat' cu do Lajke na zeleni caj,pa da se izdivanimo.

    ОдговориИзбриши
  21. Jao, Tinče, jbg, šta da ti kaže čovek. Biće bolje, mora biti. Samo se drži.

    Je l' moguće da je prošlo mesec dana? Evo, sad sam bacila pogled, jeste bo'me. Pridružujem se čestitkama.

    ОдговориИзбриши
  22. Ma,drzim se ja Lajka,pa evo me u kafani.Joj,ja voLem da mitingujem,stvarno...pih,mozda sam i pre ja mogla biti neki "uspijesan pomladak",pa imunitet,pa vozac,pa mecka(dobrroo,mecku imamo).
    Stvarno,nemam straha od mase,sto rece Lomi,sve onako lijepo "upakujem",pa na govoranciju-jedino sam mrzela ono spustanje mikrofona,pa ona skriputanja,ali sta cu kada sam "metar i sumska jagoda".Pa plava kosa(nikad,nikad platinasta),pa zelene oci..hi,hi,vidi mene ,bogati,kanda sam na onim sajtovima za "trazim slicnu dusu"...
    Nego,jeste li videli(procitali),sta je "Diesel"patentirao?Svasta..Ih,i taj dizel(ne nafta),robna marka,al'nabije cijenu,mili Boze!Ja se onalo malo zaljubila u neku torbu,onako bas ok.cijena 180€(pih),hlace,farke od njih i nemam,ma jebiga ga nisam u fazonu...Kada bi recimo imali realnije cijene,onda,hmmm,naslo bi se nesto...Ali zato G-Star,farke,joj sto su dobre,pa prijanjaju,uf!A probala sam i one sa pus-ap,tj.kao da ti podignu guzu,hi,hi,smeurija...kada tek vidis dojc.pomladak od sesnest god.i jedno 80.ili 90.kg.kako probava da podigne guzu sa istima,ma idi,begaj!Nije vam pricao Lomi kakve su ovde dijevojcice od 16,17.god.(jes'da je ozenjen covjek,ali onako,kao putopis-reportaza,nije?!Ovako-nije sad da sam babetina,ili staromodna,i volim kada su ljudi rastereceni kompleksa,ali bato,one ga ponekad pretjerase,i u sirinnu,jednako debljinu-ali nisu one,to su hormoni i pubertet!Jako znaju da se udebljaju,ljene su,naravno ne sve,ali vecina..i sta je mene u pocetku cudilo,nimalo ne sljive cetri trbuha,veliku strznjicu,ovo-ono-jok!Cesto se vidi kako stta deckic i djevojcica koja bi mogla da ga nosi ispod ruke!Eto,malo pretjerivanja,i nezdravog zivota!Vjerovatno nisu culi za onu nasu-"U zdravom tijelu zdrav duh"...Ju,ali sam se raspisala...ma ja vam se bas raspekmezim u kafani.Da,narode,jes' da je bilo davno ali hvala na onim linkovima za muziku,skoro sam ponovo slusala i Enigmu,a nisam bas godinama.

    ОдговориИзбриши
  23. Ma, kakav pubertet! Ja ne mogu da se setim, jesam se ugojila sa nekih 12 godina kad saM BILA U PUBERTETU, imala sam 55 kilograma na tadašnju visinu od 165. Brzo sam pala ispod 50... I moje drugarice su bile slične. Sad sam, naravno, šira nego tad, ali, jbg, sad imam leđa, ramena... dosta toga što tad nisam imala. ČD

    Ovde su devojke sasvim OK što se tiče kilaže, ali nekako... Nije to baš ista građa... Dosta mlitavo deluju... Jbg, kad sam imala 15 godina, po ceo dan sam vozila bicikl, igrali smo odbojku, košarku... Kad dođe lepo vreme, nisam htela da budem kod kuće ni sat vremena. Sad je obrnuto, moraš ih motkom terati da odu u šetnju. :(

    ОдговориИзбриши
  24. Тина, знам да би требало нешто да ти кажем али не могу да нађем она паметна слова па да од њих направим неку још паметнију реченицу... Ипак, разумем те и знам да ћеш превазићи и ову муку. Имаш поздраве и од малене.

    ОдговориИзбриши
  25. Jaoooooo,Lomi,dragi gosti,narode,"ta mante se mene".Sve je ok.Stvrano.Bit' ce dijece,jos kako!Pa "radimo"na tome,hi,hi!
    Nista ti ne trebaju pametna slova,ni ostalim gostima;samo vi pisite onako kako znate,volite,pa se citamo i zezamo i dalje!
    Ajde sad da popijemo kafu!

    ОдговориИзбриши
  26. On "zna"sta je zdrav zivot!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=KS_HCq7IXjQ&feature=related
    kada bi svaki dan ovako "vrckao"kukovima,bio bi duplo manji,ili sto neko u komentarima napisa-tip samo pokusava da izuje papuce...opa!

    ОдговориИзбриши
  27. A šta je tooo? :((( Ja nemam nalog na tjubu, pa ne mogu da odgledam bezobraznije sadržaje. Kad mi je momcov tu, tražim od njega da se uloguje, ali sad je na poslu.

    ОдговориИзбриши
  28. Onaj video nije dostupan iako sam ulogovan na YT. Inače, dovoljan je Gmail nalog da bi se ulogovalo.

    Evo linka koji sigurno radi i ne zahteva logovanje. Odličan imitator... baš.

    http://www.youtube.com/watch?v=lbIqL-lN1B4

    ОдговориИзбриши
  29. Ja voleti Morgana Frimena. Bašbašbašbaš!

    ОдговориИзбриши
  30. Ju,svasta,mene vraca na blog kada je Mirko rodjen...izgleda da sam i tamo spominjala ovog lika...Lajka,nije nista bRezobrazno,sad sam probala,jednostavno uci na YT i napisati-debeli drma uzicko kolo,i eto njega!Samo mala zajebancija,a tip je luuud!

    ОдговориИзбриши
  31. 'Ajde što nema Inspektora, od njega smo to već navikli (mada je stiglo proleće)... ali zašto nema Uličnog? Ja direktno krivim Lajku... pa koga drugog.

    ***

    U vezi sa Morganom Frimenom... Na sajtu IMDB, na listi najboljih filmova po glasovima gledalaca i posetilaca sajta, već godinama je neprikosnoven film "Bekstvo iz Šošenka". Velika zasluga za to pripada pojavi a posebno glasu gospodina F. Kakva naracija!

    ОдговориИзбриши
  32. Pa, lepo si primetio da je stiglo proleće. Šta misliš, da li bi pre izašao napolje da sviraš po kiši ili po suncu? :))) A Muzični je rekao da će otkucati komentar koji mu nije izašao, ali nije... Možda ipak treba da kriviš Lomija. :DDDD Loptica je na drugoj strani. 3:)
    Bekstvo iz Šošenka je i meni jedan od omiljenih filmova. Morgan ima odličan glas, uopšte, volim crnačke glasove. :D Baš sam pričala sinoć nešto sa dečkom. On je veliki obožavalac repa. Ja baš i ne volem, ali sam morala da prokomdentarišem kako strani rep mnooooogooo bolje zvuči od domaćeg. Mnoštvo faktora utiče na to, ali, po meni, presudan je baš taj crnački glas i osećaj za ritam, rimu.... Strašno muzikalni ljudi!

    ОдговориИзбриши
  33. Evo, priložiću i link da bih "ilustrovala" prethodni komentar. Koliko samo pokojni Nate Dogg zvuči bolje od piskavog Eminema (izvinjavam se eventualnim Eminemovim obožavaocima u kafani i naglašavam da je reč samo o mojim ušima :D)
    http://www.youtube.com/watch?v=zJFsSwCaNK0

    ОдговориИзбриши
  34. Lajka, nemoj tako... pa i tvoji Laloši znaju da repuju. Evo dokaza...

    http://www.youtube.com/watch?v=mTDpHjgA11g&feature=related


    P.S. Očekivao sam spot za pesmu "Regulate". Klasika.

    http://www.youtube.com/watch?v=vF74D3kbbTI

    ОдговориИзбриши
  35. Види ти њу, молим ја тебе... Сад ја као овде испадам неки кривац, а? :) А не, не. Неће моћи. Одговорност је искључиво лична. Ја, до сада, нисам обрисао ни један, једини коментар те ти претпоставка не стоји. Сматрај да је твој аксиом оборен! Не постоји доказ за њега :)

    Еминем... па како неко може себе да сматра озбиљним музичарем а да се зове као бомбоне, како?

    ОдговориИзбриши
  36. Gazda, Kiki Lesendrić iz "Pilota" bi imao šta da ti kaže na poslednju rečenicu...

    http://www.eurofoodmart.com/images/product_images/kiki100gmljekolesnjak.jpg

    ОдговориИзбриши
  37. Не нарушавајући традицију, Миркони је погодио право у мету! О томе ја причам... Свака част Миркони!

    ОдговориИзбриши
  38. Lomi, ti si poslednji kom se Muzični obratio, zbog toga si dobio "lopticu", a i pokušavam malo da skrenem temu sa "onog" slučaja. Mada, teško će ići pored Miorkonija. :)))

    Jooooj, je ne volEm ni Eminema ni Kikija. A, bombone su super. :DDDDD Nisam stavila "Regulate" jerbo mi to nije bila dobra ilustracija, htela sam da prikažem razliku između glasića i glaščine. :))) Kiki je režimski muzičar, to je bila Galija tokom devedesetih. Ali, Galija je keva, dok je Kiki bzvz.

    ОдговориИзбриши
  39. Joj,Mirkoni,gdje se samo sjeti Kiki bonbona?!
    "Bilo kuda,Kiki svuda!"He,he...ili ono"Uzmite Bronhi,lakse se dise"...

    ОдговориИзбриши
  40. Reklamica za Kiki:
    http://www.youtube.com/watch?v=byUwJTU9GCo
    taman sam i ja negdje bila kao ova djevojcica

    ОдговориИзбриши
  41. Da, da... to je ta reklama iz ONIH vremena. Provalite komentare ispod tog spota. Samo kod "nas"...

    ОдговориИзбриши
  42. I kada amo kod M.Frimena.jeli neko gledao film
    "The Bucket List"-Lista posljednih zelja,valjda su tako nasi preveli.Meni se dopao.

    ОдговориИзбриши
  43. Hm.... Uopšte nisam primetila da je onaj Ćerko što ima pametnija posla od zjakanja na netu... čovek koji teškom mukom zarađuje za 'leba tralalala... Uglavnom, taj je postao blogopisac. Ahahaha, znala sam da se ti likovi najlakše navuku na net. Garant je dobio net dva dana pre nego što je izgrdio Mirkonija na nasilnom blogu. Hahaha!

    Tina, ne merem da se setim da li sam gledala.... Proveriću na IMDB-u. :)

    ОдговориИзбриши
  44. Ej, Tina, bas sam se pitala ovih dana gde si. Super sto si se vratila i drago mi je sto si ostala pozitivna posle onog, nije lako, verujem ti.
    Sta da ti kazem, svako od nas ovde neku svoju muku muci, neko o njoj prica jer mu je lakse, neko cuti jer mu je tako lakse, a sve u svemu se nadam da ce nam ovo prolece svima doneti po nesto lepo. Lomi je dobio svoje :)) a ja vabim rode vec dugo :)
    A za Ulicnog mislim da koristi lepo vreme i sunce da poveca kucni budzet :) Vala se i ova zima oduzila, ubila me je u pojam a mogu misliti kako je tek Inspektoru (losu je zemlju izabrao da bude na tajnom zadatku, trebao je negde juznije)

    Nego, gledam se u ogledalo posle ove zime...jeebotee al' sam se ofucala (sto bi rekle babe "propala"). Nesto sam bleda katastrofa, podocnjaci veliki, kosa nesto mlitava,smrsala, mis'm sta reci. U petak cu da udarim generalku posle posla, da se sisam i farbam, i pedikir i manikir i sve sto nude u salonu, da me malo povrate. Necu zaliti para, samo da se ne prestravljujem vise kad se vidim u ogledalu. Eto, takvi su mi planovi.

    ОдговориИзбриши
  45. Svušice, svi smo bledi nakon zime. Mi imamo bar te frizere i kozmetičare da nas dovedu malo u red, a muškarci... Jbg. :D A 'oću i jaaaaaa da budem mršavko, pa da kukam kako sam mršavko!!!! :(((((

    ОдговориИзбриши
  46. Поводом оних црначких гласова и музике. Мени су ова двојица мноооого слични.

    http://www.youtube.com/watch?v=gVxwN3Eaf_U&playnext=1&list=PL79A09527C1245C80

    http://www.youtube.com/watch?v=hidS0ewTOC0

    Јел у питању боја коже или нешто друго...

    ОдговориИзбриши
  47. http://sport.blic.rs/Tenis/194840/Kim-Klajsters-zbog-radijacije-nece-da-nastupa-u-Aziji

    Ahahahahahaha! Morala sam da nađem original na engleskom, čisto da vidim da li se žena stvarno ovoliko nalupala i jeste! :DDDDDDDDDDDDD

    ОдговориИзбриши
  48. Interesantan tekst na još interesantnijem sajtu koji povremeno posećujem...

    http://www.njuz.net/objavljen-prvi-razumljiv-oglas-za-posao/

    (ovo nije aluzija na Lajku... ili možda jeste?)

    ОдговориИзбриши
  49. "Nije potrebno:

    trideset godina prethodnog iskustva na sličnim poslovima
    vozačka dozvola za Mig29
    timski duh


    Ne pravimo fudbalsku reprezentaciju niti letimo na Mars, već prerađujemo voće.

    Potrebni samo fizička spremnost i dobra volja. Plata po dogovoru."

    Ahaahahahahahahahahahahahahhaahaha! Što je najgore, tako i izgledaju ti oglasi, nije samo zez. Neverovatno je šta ljudi traže.Moj dečak je programer, kaže da je neviđeno rtdrno kad očekuju da koristiš taj, taj, taj, taj, taj, taj i taj programski jezik. Većina njih se specijalizovala u manjem broju programa.

    ОдговориИзбриши
  50. Е јес`, баш ће се на кафани чути "динг-донг"... Једва сам и врата поправио од прошле свађе а звоно нисам ни имао. :) Може само "куц-куц" да се чује... Било како било, уђи, не куцај :)

    ОдговориИзбриши
  51. Viši inspektor Bešević26. март 2011. 18:36

    Imam osecaj duznosti :) da nijedna tema ovde ne sme da prodje makar bez jednog mog komentara,ma koliko ja bio zauzet...ili lenj. :)
    Nadam se da se slazete sa tim. :)
    Sto se tice teme...zivim polu-zdravo,ako bi tako moglo da se kaze. jeste da ne pusim,ne pijem,ne drogiram se i ne sedim na ladan beton...ali opet volim brate rostilj i prasece pecenje,pa kad je onako MASNO,ma kad umocim,jooooj!!! :) Volim sve sto ima holesterol i visok procenat masti! Hahahahah!
    Kad mu ga dam po siru,svih vrsta,po jogurtu...ne znam koliko mi je dosta. Mada,da budem iskren,ne mogu puno da pojedem. Volim sve sa zapsrkom,jebes ti rucak bez zaprske. :)Volim slano,volim malo ljuto,volim slatko...sve bre volim,takav sam covek. :)
    E,jedino sto mogu da se pohvalim jeste da u poslednje vreme pijem dosta zelenog caja,mozda cak i preterano,jer mi stvarno prija...krepi me potpuno. Pijem dosta sojinog mleka i trudim se da jedem sto vise ribe,cisto da malo procistim organizam. :) I mogu da kazem da nije lose. :)
    Istina je doduse da kupujem manje masni majonez,manje masno mleko (kako kad) i trudim se da jedem sto vise salate i da vise koristim maslinovo ulje, Sve u svemu,nisam los...ne znam tacno kakva mi je trenutno krvna slika,provericemo uskoro...ali na oko 100 kila,stomak mi je sasvim pristojan,sto znaci da bez problema mogu da se sagnem i zavezem pertlu. :))
    Aj ziveli! :)

    @Mirkoni
    Ostadoh ti duzan u vezi sa onom misterijom. :)) Trenutno je moj posao vezan za trasport. Imam malu,malu firmu koja se bavi trasportom,pa saradjujem sa mnogo vecim firmama,tako da uopste ne delujem kao vlasnik ili gazda neke firme,vec totalno kao puki proleter. Hehehe!

    ОдговориИзбриши
  52. E, a šta vi tamo preko jedete uopšte? To niko od vas nikada nije pisao. Kapiram da ne možete da se 'ranite baš domaćom hranom. Jbg, je l' kiseli kupus tamo daleko postoji uopšte? Liči li na futoški? A? A?

    ОдговориИзбриши
  53. Viši inspektor Bešević27. март 2011. 05:04

    E,Lajka stvarno me nasmeja :))) Sta jedemo? Jedemo isto sto i svi ostali...manje ili vise.
    SA ovim pitanjem podsetila si me na jedan davni interviju Sinise Mihajlovca kada je iz Zvezde otisao u Romu,pa ga doktorka na pregledima u Rimu pitala cime se ljudi (i on) hrane u Srbiji. Posto je zbog rata koji je poceo svasta slusala i gledala na TVU. A Sinisa poceo da je zajebava kako jedu travu,korenje,lisce,koru s drveta itd...i kaze "zato ja imam ovako vitku liniju" :) Kaze Miha,ona stala zapanjena. Posle joj je rekao da se zajebava i da jedu sve nejnormalnije kao i svuda.
    Odmah da ti kazem da se uglavnom hranim domacom hranom (u OBA smisla) tj. kad god mogu sam spremam,jer ja imam odredjene zahteve sto se tice ukusa koje samo ja mogu da pogodim i doziram. To se konkretno odnosi na razne paste,spagete,soseve za iste i sl.
    Meso,mleko,jaja,sirevi,namazi,piletina,krompir i sl. su svuda isti. :)Samo se nacin pripreme razlikuje.
    Ja kiseli kupus inace ne jedem uopste,pa mi to i ne nedostaje.
    99% svih salata uopste ne jedem,pa mi ni to nije problem (jedem samo zelenu,kupus salatu i kisele krastavcice,paprika sa belim lukom i to je to),ali ovi ostali kazu da paradajz,jabuke,kruske i sta ja znam nisu isti kao u Srbiji. Mada i ovi iz Srbije kazu da je i tamo sve ovo sve vece sranje. Ja ne znam jer ne jedem,gomilu stvari.
    Sebi znam da skuvam pasulj,krompir parikas,znam da pravim musaku...ne znam sarmu da zavijam,ali to uradi keva jednom u par meseci kada dodje i to je ok. :) Tako da,ja,generalno,jedem tu tzv. domacu hranu prilicno redovno...s obzirom gde se nalazim. :)
    Nasi ljudi se vrlo brzo organizuju svuda,pa krenu da otvaraju male radnje i da uvoze proizvode iz Srbije tako da skoro svu da po Evropi,Americi i Australiji imas tzv. Nase radnje u kojima ima da se kupi euro krem,plazma,mancmelou,neke rakije...hrvatski i bosanski proizvodi takodje. Ne previse,ali ono osnovno ima. I naravno nije bas jeftino,jer je iz uvoza. Cak i ja retko kupujem kase proizvode kod ovih nasih.
    Imam neke prijatelje i familiju u Americi,u Cikagu i Vasingtonu...oni u Cikagu,oni tamo imaju BUKVALNO SVE sto ima u Srbiji. Ukljucujuci i KISELI KUPUS. Slaninu,suhomesnato,sir,kajmak...sve. Nesto je iz uvoza,a nesto je iz domace proizvodnje. LJudi koji tamo zive ceo zivot pa su vremenom pokrenuli biznis sa pravljenjem sireva,kajmaka,kora za pitu i sl. Ja nisam mogao da veruje kada sam video te radnje koji prodaju samo nase proizvode i prozidvode ex yu. Sve kompletno,citav asortiman iz Srbije,Hrvatske,Bosne,Makedonije...nema cega nema. Ajvar takodje! :) Mislim,kada prave kore za pitu,sve ti je jasno. Alkohlna pica komplet (nema samo piva,jer je suludo uvoziti pivo),ali se secam da sam se slogirao kada sam video Car Lazar i Carica Milica,hahahahaha!
    A od jedne drugarice iz Svedske koja ima neku familiju u Becu sam cuo da je Bec tek ludnica,sto se toga tica. Tamo vikendima organizuju citavu pijacu u nekoj ulici i sve zivo donose diretkno iz ex yu,jer mogu da prosvercuju kolima. I onako prodaju iz kola,iz gepeka,sa haube...klasican buvljak. Vicu,deru se,sir odavde,kajmak odande,rakija vao,rakija ona,paprika iz Leskovca,ne znam tamo suseno meso iz Vojvodine,Srema,,pizde materine...Jednostavno,svuda ti je to Balkan u malom. Posebno u danasnje vreme,ovi bre iz Beca u petak popodne sednu u kola i u Subutu rano ujutru su u BGu,izluduju se i nedelja popodne se vracaju nazad u ponedeljak na sljaku. Oni su srecnici,posto ja ne mogu bas kolima,moram avionom...daleko je,a i ne mogu kolima preko Severnog mora. :)

    ОдговориИзбриши
  54. Viši inspektor Bešević27. март 2011. 05:24

    Recimo,zanimljivo je da su me svi od reda pitali sta jedem dok sam ziveo u Kini. I naravno pitali su me da li sam jeo pse. :)
    Naravno da NISAM. To se vise ne radi,a i ako se radi radi se u nekim ruralnim delovima Kine,u nekim teskim zabitima. Jer,tek oko 300 miliona Kineza se vodi kao potrosacko drustvo,ovai ostali se hrane onim sto sami proizvedu.
    Uglavnom u Kini sam jeo njihovu hranu i povremeno spremao nesto nase. Kao sto sam vec pomenuo. Kineska hrana je i ovako i onako. Raznovrsna je pa ima svacega. Glavna je stvar da se kod njih skoro nista ne baca,i objasnjenje za to je vrlo jednostavno. A to je da treba nahraniti preko milijardu ljudi,pa se zato nista ne baca u smislu da oni jedu i kokosije noge i sta ti ja znam.Uglavnom znao sam sa nekoliko kineskih jela koja su bila izvrsna i to sam uglavnom jeo. Imaju i puno evro restorana,pa su ti spagete,pice,bifteci i sve ostalo na izvolte. Mekovi i KFC-ovi su na svakom cosku pa ko voli moze i to da zdere. Ja sam izbegavao,osim kada promenim grad pa dok za 2-3 dana ne provalim neki dobar kineski restoran koji su uglavnom dzabalina teska...u fazonu rucak za 1-2 evra,komplet. Isli smo i na neke brazilske rostilje (sve vrste mesa sa rostilja)...uglavnom ja sam voleo kinesku hranu,volim je i danas. Bio sam i u Ceskoj,nesto kratko,mesec dana...i tamo je skoro sve isto kao kod nas. Pastete,suhomesnato,pilici,prasici,sirevi...udri samo! :)
    A sada...konkretno...prosle nedelje sam sam sebi pravio spagete,danas sam se zamajavao sa nekom pastom,jer sam uzeo neki vec gotov sos samo sam to malo jos "doterao",tunjevine,ovakva ili onakva riba,mislim da imam bar 4-5 vrsta ribe u kuci,krompir,meso-svinjetina uglavnom...neke supe,corbe,gulase i sl. iz konzerve i to je stvarno vrlo ukusno i svidja mi se.razne zamrznute papazijanije. Imam kanticu eurokrema i veliku kutiju plazme.:) Za dorucak uglavnom zna se...jaja,mleko,sirevi,namazi,suhomesnato,buter...ima svega i svacega iz Italije,Francuske,Nemacke...imam cak i neke kroasane koji su odlicni. Krompir na 101 nacin i eto...to je to. Sve je to sada vec toliko internacionalizovano (globalizovano) svuda da nema neke preterane razlike.
    I naravno mogu da vam kazem da su argentinska vina stvarno bolja od zabarskih i francuskih. Nekako su pitkija i meksa...bar meni.
    Eto Lajka,to ti je moj meni,generalno. :) Cenim da si iznenadjena time da se ne razlikuje previse od onoga sto se jede po Srbiji,bar ne onako kako pricaju,posto mi kao narod znamo puno da se proseravamo. Pricaju kako im jaja nisu ista,kako im mleko nije isto,kako ovo,kako ono...ja,veruj mi,uopste ne primecujem neku razliku u tim nekim "bazicnim" namirnicama. A nema brljavijeg jogurta i mleka od onog beogradskog,to znam provereno! Ne moze niko da me ubedi u suprotno. Svak druga mlekara u Srbiji pravi bolji jogurt i mleko od BG Imleka...i Kragujevac i Kraljevo i Subotica...
    I samo da dodam...i kefir! :)

    ОдговориИзбриши
  55. OPA!!!Vidi,vidi,sad se zna ko,kada svraca,ma sve crno na bijelo!Hmm,znam da je Lomi to sve i pre znao,ali sada svi vide da svratim ponekad i 10-15.puta,a ne napisem ni rijec.Samo da vidim sta ima u kafani,malo prozujim,pa natrag u stvarnost.Sad ni nekako,pomalo i neprijatno,stvarno,ne znam kako da vam opisem,ali osjecam se nekako,razotkriveno-al'ga sroci,uf!

    ОдговориИзбриши
  56. O,Inspektore,a ja mislila da se bavis sou-bizzom!Strvarno,pa reko' da jednog dana potegnem veze iz kafane,ako mi "dodje"da snimim spot,ili tako nesto!Kao,nasi smo-a i nahranila bi te koliko hoces,a-ha!
    Fino ti sve objasni Lajci,ni sama se ne bih sjetila bolje!Samo se ne slazem sa tobom oko jaja,he,he!Ovde,kod mene,sva su brate zelenkasta,jadna,kada ih isprzis,mirisu na koncetrat,ma tuga! Probala sam skoro sve varijante,najjeftinija,najskuplja,ona bio,pa od seljaka,ma jok!Skoro sve na isti kalup!Nego sa njima malo slaninie,salame,ili neka kobasa,onda pali!Ne sjecam se kada sam przila samo jaja!Koja analiza jaja,boKte!He!
    I sto jes'-jes'ovi iz Beca k'o da zive u komsiluku!Zavrse pos'o petkom,pa u kola,voz,avion,ko sta moze,i eto ih kuci,pa vikend,krstenja,svadbe,izlasci,otrijeznis se u nedelju,i ajde natrag!Pih!
    Mi rijesili jednom i da obidjemo taj Bec,posto godinama kruzimo pored njega,pa jednom da zastanemo,i malo vidimo sta ima.

    ОдговориИзбриши
  57. Тина, кефир имаш и у немачким продавницама. Моја малена га, нпр. више воли него овај јогурт овде. дакле, не гуглај већ иди у продавницу :)

    Што се Беча тиче, био сам. Леп је за видети али сам се и по мало изнервирао. Кад сам видео онај дворац оне курветине Марије Антоанете, нисам могао а да не помислим колико је српске крви проливено да би она свју дебелу гузицу могла да шири по стотину соба! Као и споменик Моцарту. Леп, бео, сав у цвећу а на сред цвећњака је виолински кључ од белих цветова. Тај споменик је врхунац аустријског лицемерства. Убили су га, чак су га посули и живим кречом како му се никад ни гроб, ни кости не би пронашле а после споменик! Ма иди бре... Али колико тамо Срба има, то је тек невероватно. И ја сам чуо за ту пијацу али ван те пијаце, сви се крију к`о говна по ливади. Другар ми рече да су сви у некој курчевој илегали. Постоји неколико удружења и то је то. Шетамо се ми поред оне њихове чувене опере где увек одржавају новогодишњи концерти и где певају "Бечки дечаци." Кад ми је то рекао, били смо на семафору, са доста људи око нас и ја мало гласније рекох: "А ту ли певају они дечаци са подвезаним јајима, а?" Он се насмеја а свака друга глава у гужви се окренула да види ко то лупа глупости. Да сам питао за помоћ... не верујем да би ми се ико понудио. Иди у Беч, има шта да се види и то је то... Мој утисак је слаб.

    ОдговориИзбриши
  58. Инспекторе, тебе, нема па нема али кад свратиш, одвалиш га :) Алал вера! Ја сад идем да правим лазање па ћу прокоментарисати Лајкино питање мало касније.

    ОдговориИзбриши
  59. Meni je, kad odem u inostranstvo, sva hrana drugačija. Možda tu i podsvest radi, pa se natripujem. U Španiji mi je hrana bila odlična, u Mađarskoj i Češkoj takođe. Samo sam se razočarala u grčku i italijansku kuhinju. Otišle mi u neku predrkanu piceriju u Milanu, a pica... Tja! Verovatno je sve u navici. Ni grčke ćufte me nisu baš raspametile... Čudni neki začini, sve se oseti na maslinovo ulje, a ja ga nešto i ne volEm... Verovatno je sve u glavi. E, a za Kinu... Moja seja, koja je završila kineski, kaže da prodaju zmije na pijaci!!! Užas!!!

    ОдговориИзбриши
  60. I još nešto bih dodala. Nigde pite nisu kao u Bosni. Samo kad se setim krompiruše koju je pravila pokojna baba... Nikad nisam probala krompirušu koja može da se poredi sa tom. Ne znam da li Tina zna šta je ljevuša... Ako vam to nije poznato, ostaviću recept u kujni jedared. Mnogo dobra stvar.

    ОдговориИзбриши
  61. Lomi, jesi li ono dole podelio sa nama da bismo saznali ko nas sve gleda i da bismo se, iz tog razloga, doveli malo u red? :DDDDDDD

    ОдговориИзбриши
  62. Viši inspektor Bešević27. март 2011. 17:27

    @Tina
    Moguce je da su ta jaja kod tebe takva,mozda su i ova moja takva samo ja ne primecujem. Ali iskreno,sigurno je da nisu zelenkasta,vec su zaista zuta. Osim sto imaju belu koru. Ali zumance je zuto,bas zuto. Sto se tice show-bizza,to je bilo pre aktuelno, Nekonkreno show bizz vec neki poslovi vezani za isto. Bilo je pre,s time sam zavrsio proslo leto,pa sam se upustio u "showbizz" sa trasportom i prirodnim resursima,hahahahah!
    Inace,mislim da sledecu zimu necu cekati u Norge.Verovatno cu da se selim odavde.

    @Lomi
    Je li gazda,sta ce Marija Antoaneta u Becu? tamo je valjda ona Terezija,ako se ja toga dobro secam iz skole? A? Antoaneta je bila u FrancuskE. :) A sto se tice Srba,nije lako bilo ni u vojvnoj krajni,ali nije ni nama ovamo pod Turcima. :)) E,a zar to ovo sa Austrijancima i Mozartom ne lici i na nas? A? :)
    E,i slatko si me nasmejao na ovu pricu o Beckim decacima i Becu. :))))

    @Lajka
    Zmije nisam jeo,ali oni koji jesu kazu da je meso odlicno i da je slicno piletini. Inace u Kini nisam video da prodaju zmije. Ali se ne bih iznenadio da je tako.
    E,a sto se tice pice i Italije,sva italijanska hrana van Italije je drugacija,jer je svako pridodavao nesto svoje i onda se to prilicno izopacilo u odnosu na Italiju. Znam recimo,skoro sam citao da su u Napolitanci registrovali svoju picu,zastitili je,posle skoro 20 godina borbe i da sada Napolitana ima svoj zastitini znak i recept i da se zna da je to Napolitansko.

    ОдговориИзбриши
  63. Jebote,kakav dan!Dok neko sjedi u nekom kaficu,basti,npr.neki dr.Evil,i gleda lepe Bogradjanke,drugi,npr.ja iz cista mira,nicim izazvani,krece kuhinju!Lomi,ako mogu,prvo noge da stavim na stolicu pa nastavljam...i skuvala,peglala,igrla frizbi,poslala na kraju muza i dijete na bazen,i reko k'o imam mira-ja dohvatila da krecim????!!!!Dobro,samo dva zida,i plafon.A "komsije ce da me biju zbog preglasnog rnr."jer sam slusala istu pijesmu,pa se zavrtilo i "na zadnjem sjedistu moga auta",a tek "tako ti je mala moja dok ljubi Bosanac"ajooojjjj!I jos neke,i gotova kuhinja!I ja!
    Da,kada smo pre par godina kupili stan,sami smo ga renovirali,i uz pomoc prijatelja,kada su imali vremena,tako da se zna da :krecim,lijepim tapte,i sl.samo sam opasno na ivici nervnog sloma kada treba da se sklopi neki ormar sa 7568 serafa,i tad spominjem i razvod.Dobro,jos sam u braku,znaci pregrmeli smo i to,i naucila sam da citam auto kartu,i sve ovo pisem sto sam valjda imala izliv krvi iz mozga,dok sam buljila u plafon i trudila se da ga okrecim ravnomjerno!Odoh!

    ОдговориИзбриши
  64. Јесте, Терезија је... јеби га, све неке Марије, а Инспекторе? ;)

    ОдговориИзбриши
  65. E, jeste, sve ima ukus kao piletina! ČDDDD Žabe, zmije, pacovi, ta ideš!!!
    Hahaha, inače niko nije izvalio "Marija" lapsus. ČD Ali, jbšga, od Inspektora se i očekuje da zna sve o Marijama. Da, Antoaneta je ona sa kolačima, a ova veštica je Marija Terezija. Ali, ta je izrodila sina Josifa, a taj je bio kul sa Srbima. Inače, ja sam zahvalna Tereziji. Ona je naselila Vojvodinu Slovacima, ja sam našla jednog i sad imam dečka. ĆĆDDD

    ОдговориИзбриши
  66. Види овако Лајка, како човек другачије да ти опише неки укус ако ниси пробала? :) Ево ја сам нпр. пробао месо крокодила. Правог аустралијског. Била у фирми "недеља Аустралије" па је на менију било и по једно јело од нечега њиховог. Хтео сам и кенгура да "загризем" али тај дан нисам био на послу. Био је и бифтек од ноја али ја не готивим полупечено месо и ето... не пробах га. А каквог је укуса крокодил? Па као и сваки крокодил! :) И шта ти то говори? Ништа. Дакле, изгледа као бело месо али је шницла па је то све некако чудно кад се погледа у тањир и веома је жилаво. Као стара говедина, рекао бих краветина.

    ОдговориИзбриши
  67. Поводом онога што рече Инспектор, како и ван Србије има свега чега има и у Србији, у праву је. Сваки иоле већи град у Немачкој, а и у околним земљама, има тзв. "Balkan Shop" који обилује производима из Србије. Оно што мене чуди је што све има опис на немачком са све декларацијом и именом фирме која је увози. С друге стране у Србији сви причају како немају извоз у ЕУ па је то за мене све по мало контрадикторно. То су већ неке друге приче и нећу о томе.
    Велики супермаркети су исти свуда. Готово па стерилна паковања, боје воћа и поврћа а и изглед се не мења у зависности од времена. Исто је. Својевремено сам направио експеримент. Купио сам неки до јаја парадајз. Ставио га у фрижидер и чекао да му се нешто деси. Прође метар дана а он и даље исти. Хм... Извадим га из фрижидера и оставим на столу и чекам да промени боју, мирис или већ нешто. Ништа. Прођоше два месеца и ништа. Бацио сам га и нисам више куповао у великим радњама ни воће ни поврће. Само ако баш, баш морам. Од тада или код "турака" на западу Швабије или код Пољака викендом на пијаци. Све је боље. Миришљавије. Укусније, јеби га...
    Све остало, месо, јаја, сиреви, зачини... мишљења сам као Инспектор. Све је исто. Бар мени. Иначе, и ја волим да кувам тако да су ми ресторани опција само ако је неки празник. :) Једино што Немци немају како треба је кисели купус. Имају га али се није киселио као код нас, у свом соку, већ је у сирћету. Мени је прекисело и никакво.
    Али оно што је најбитније, највише волимо оно на шта смо навикли. И ми, и Немци, и Норвежани па и Кинези! Проверено! Моја малена је направила кифлице са сиром и ја их понесем да мало почастим колеге. Тек је по неки рекао да му се допада и узео још коју. Сви остали су били у фазону, добро је, аха... Куртоазија.

    ОдговориИзбриши
  68. Заборавио сам да одговрим Лајки, извињавам се. Бројач нисам ставио да би пазили шта причате, далеко било (па нисам ја Јовица Станишић :) ), то је ваша ствар и не бих волео да ово сад ограничи причу и разговоре. Ту је јер ми се допала могућност да ЈА видим колико људи сврати а ни реч не каже. Само се наслоне на шанк, попију по коју, одслушају разговоре и... оду.

    ОдговориИзбриши

Пратиоци

Претражи овај блог

...

free counters