Prime Directive

И да будемо начисто. Вређање мене овде још и може да прође, задаћете коју рану мојој сујети, зарашће, нема везе, али вређање неког другог, на мом блогу, мојој авлији, не дозвољавам. Ово сматрам разбибригом и малом можданом гимнастиком а не огласним простором те ако неко жели некога да прозива, нек` лепо отвори свој налог па удри брате, сестро или шта си већ. Свађа и те клиначке глупости не долазе ни под који обзир! Није цензура већ немање разумевања за приземна срања. Ако ме нешто нервира и диже ми притисак је препирање ради препирања! Двоје не може да разговара ако имају исти став, то је јасно ко летњи дан у подне, али контрирање зарад самозадовољавања личне малограђанштине заиста нема шансу. Аргументовани ставови долазе у обзир, то волим и много ценим и надам се истима. Унапред хвала на разумевању.

Понешто о мени

Моја слика
Половина људи има константну жељу да другима прича приче и објашњава очигледно. Ја спадам у другу половину. Ако имам шта да кажем рећи ћу/откуцаћу овде па кога интересује, интересује. А кога не интересује... изгубио је 10 секунди живота док је и ово читао. Нек` тражи бољу кафану!

... а кога интересује више података о мени:

петак, 5. април 2019.

Језеро Мађоре ("Lago di Maggiore"), новембар 2015. године

                Док је на врховима швајцарских Алпа почео снег да пада, у подножју, дакле у сеоцету у којем сам имао преноћиште, је почела субота баш онако како не треба. Киша са додатком ветра. Предивно време да се не иде нигде. Или да се оде негде, што даље. Е па, ово друго долази у обзир јер сам био у соби у којој, да сам нешто виши, могао сам да раширим руке и додирнем супротне зидове док главом ударам у пафон. ТВ сам имао, приступ нету такође али то све има своје границе. Није било шансе да преседим викенд поред компа или неког другог екрана! Колега и ја смо сели у Голфа и гас!
              Отишао сам путем којим сам хтео мотором али време није дало а ни сада није било пуно боље, све док нисам прошао врх. До тог врха, који се зове Сан Бернандино, температура једва око нуле, ниски облаци, снег и влажан пут. Поред ауто-пута иде и лепши, локални пут али он је баш зезнут због поледице. Пут преко је давно преусмерен на тунел који се, кратко након уласка, спушта доста стрмо ка другој страни планине. У једном тренутку, клима уређај у ауту је почео да шизи и да се понаша крајње непредвидиво. Ни колега ни ја нисмо имали појма шта се збива. Мотор иде нормално, вуче, не штуца а клима мало удувава топао, мало хладана ваздух, час се замагле сви прозори, час су чисти а на диспелју бројке само шетају. Све је било јасно чим смо изашли из тунела. Након тог врха, само сунце. Све до језера температура није падала испод 20°C. За кратак временски период смо са нуле и велике влажности дошли до топлог и сувог времена. А поред воде је било и више. Милина... Као и увек, ево и слика да поткрепе причу.

                Овако су изгледали небо и околина кад сам кренуо.







             После Сан Бернандина...





            На крају, језеро. Кад се посматра на мапи, примети се да је, онако, веће а поред њега је утисак као на обали мора. У питању је област града Локарно ("Locarno").







Јесен је и зима су ишарали обалу оним најлепшим бојама...





... а опет, ту су и палме. Небично лепа мешавина природе.






             И наравно, пауза за кафу. Увек пијем еспресо, кратак, црни и без шећера али овог пута нисам, већ невероватно лепо и укусно припремљен капућино "Café Lago", како се зове и кафић. Нека чоколада, еспресо и пена од млека су били тако добро искомбиновани да сам на препоруку конобара морао да одступим од правила. И нисам погрешио.


Нема коментара:

Постави коментар

Пратиоци

Претражи овај блог

...

free counters